abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 7 januari 2000 @ 13:25:00 #1
1234 HiZ
Istanbullu
pi_242248
Het is voorbij, Big Brother is op 30 december 1999 gestopt, voor een paar dagen was rehab leuk, maar laten we het nou maar weer eens onder ogen zien mensen; het is tijd om door te gaan met leven. Stop met het nakaarten over Big Brother. Het enige wat je er van overhoudt is een leeg gevoel. En dat komt omdat je een groepsgevoel levend probeert te houden dat gecentreerd was om een TV-programma. Maar hoe hard dit dode paard ook wordt geslagen, het zal nooit meer lopen.
Mijn advies is, ga gewoon wat leuks doen nu, voor degenen die niks kunnen bedenken wat tips :

1. kijk je man/vrouw/vriendin/vriend eens lief aan en ga gezellig naar de film (fightclub is supersterk, maar niet voor gevoelige zieltjes).

2. kijk eens op de andere fora van fok! of je daar wat van je gading kunt vinden.

3. Ga eens langs bij je vrienden.

4. Maak een extra lange wandeling met de hond langs het strand.

5. Verbouw je PC.

6. Schilder de muren eens in een fris kleurtje.

7. Help mee om de kersttroep op te ruimen.

8. Ga op een cursus.

9. Bouw eens een eigen homepage.

10. Ga op bezoek bij je oma.

Gewoon, doe iets, blijf niet hier zitten treuren over het feit dat het over is, want het is gewoon zo en niets kan daar wat aan veranderen.

pi_242249
Ik voel me nogal aangesproken, vooral omdat de post tegelijkertijd was met mijn binnenkomst.
Ja, laat ik eens iets zinnigs gaan doen.

Bedankt voor je tips, Hiz. (Hoewel er niet echt iets voor me bij zit)
Ik ben meer van het type zoveel te doen, maar eerst even Fokforum lezen'.
Iedereen succes met doorleven, lizz.

  vrijdag 7 januari 2000 @ 16:31:00 #3
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_242250
Heb een poging gedaan je advies op te volgen, ben naar de HEMA gerend voor een fris kleurtje, heb alle meubeltjes onder een dikke laag bouwplastic verborgen, en ben aan de slag gegaan. Nu zit ik met een ander probleem, hoe leg ik in hemelsnaam aan m'n bezoek uit dat er overal op iedere muur kamersbreed BB staat?

With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
pi_242251
Big Brother voorbij HiZ????
* blauwe m&m denkt dat de BB site daarom zo slecht wordt geupdated de laatste tijd!.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 17:38:00 #5
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_242252
Braakmiddel is even bij oma langs...

[Dit bericht is gewijzigd door Braakmiddel (Datum 07 Januari 2000).]

Gewoon lekker
  vrijdag 7 januari 2000 @ 20:30:00 #6
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_242253
Beste HiZ,
ben het helemaal eens met wat je hierboven schrijft. Inderdaad, de eerste dagen was de Rehab-kliniek erg leuk, maar ik kreeg al snel, en velen met mij, het gevoel er vanaf te willen. Zoals je ziet bloedt het nu dan ook vanzelf dood. Het Fokking-Fok Members Rehab-lied (of hoe heette dat fokking ding)
was ook een leuk initiatief. Hoewel ik niet wil zeggen dat er een meesterwerk geschreven werd waren deel I en II wel om te lachen. Daarna steeg de vrolijkheid tot ongekende hoogten maar tegelijkertijd daalde het peil onrustbarend. Ook dit lied is nu bezig een zachte dood te sterven.
Tja en voor de rest: BB is gewoon over, het was leuk, en vooral het ongebreideld kletsen erover. Maar meer dan een succesvol TV-programma was het niet en het lijkt me dat de meerderheid van de FOK-members er niet het type voor zijn om nog lang door te blijven zwijmelen over de ruitjesbroek van Bart en hoeveel hij er heeft, over de kookkunsten van Willem, het geknuffel van Ruud en de doortastende huishoudelijkheid en huiselijkheid van Karin.
Kortom: het is gebeurd met BB en daarmee met dit gedeelte van het forum.

GET A LIFE!!!

  vrijdag 7 januari 2000 @ 22:23:00 #7
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_242254
JAAA GET A LIFE!!!!
We moeten gewoon de Ex-bewoners gaan STALKEN!!!!!! Nog veel leuker!!!
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


pi_242255
Ooooops...

Had net een lange post geplaatst in één van de Rehab-topics die eigenlijk hier meer thuishoort. Had deze topic nog niet gezien. Maar effe een kwootje van het meest relevante gedeelte:

quote:
op 01-07-2000 om 10:11 PM schreef Kozzmic het volgende:
BB-REHAB-KLINIEK BEDREIGT MET SLUITING???

Deden de REHAB-topics er op het hoogtepunt slechts een uurtje over om vol te raken, inmiddels neemt het al weer enkele dagen in beslag. Tevens hebben enige patienten aangegeven het gevoel te hebben genezen te zijn en zijn er een groot aantal die helemaal niks meer van zich laten horen...

Loopt het bestaan van de REHAB-kliniek gevaar???

* Kozzmic denkt erover om op aanraden van Voyeur een stilte-therapie te gaan volgen.

Mijn BB-verslaving is weliswaar flink gesleten, maar maakte plaats voor een REHAB-verslaving. Dat kan toch niet de bedoeling zijn

't Is leuk geweest, maar aan al het goede komt een eind. Ga mijn postings op het BB-forum langzaam afbouwen, maar zie jullie hopelijk terug op één van de vele andere fora van FOK!


Moet zeggen dat het BB-forum het enige overblijfsel was van mijn BB-verslaving, van alle spin-offs en andere bb-nababbel-tv heb ik niets tot weinig gezien. Moet er nog eens heel goed over na gaan denken of "De Bus" de moeite waard zal zijn...

  zaterdag 8 januari 2000 @ 03:35:00 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_242256
quote:
op 01-07-2000 om 10:44 PM schreef Kozzmic het volgende:
Ooooops...

Moet zeggen dat het BB-forum het enige overblijfsel was van mijn BB-verslaving, van alle spin-offs en andere bb-nababbel-tv heb ik niets tot weinig gezien. Moet er nog eens heel goed over na gaan denken of "De Bus" de moeite waard zal zijn...


Ik kan niet anders dan me hier volledig bij aansluiten. Stilte-therapie... lijkt me een goed idee.


Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 8 januari 2000 @ 03:36:00 #10
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_242257
Bijna verdwenen van het forum, maar dan nu toch mijn eerste double-posting, gelukkig!
------------------
Groetjes,
Jane

"Instant Karma's gonna get you"

[Dit bericht is gewijzigd door Jane (Datum 08 Januari 2000).]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_242258
quote:
op 01-08-2000 om 03:36 AM schreef Jane het volgende:
Bijna verdwenen van het forum, maar dan nu toch mijn eerste double-posting, gelukkig!

HAHA..goed zo meid, gefeliciteerd het schijnt toch niet meer in de hand gehouden te worden
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_242259
Kozzmic, je schreef o.a. dat een aantal patienten van de rehab zelfs niks meer van zich laten horen en ik zal even uitleggen waarom ik ook niks meer van me laat horen, heel simpel; ik ben per dag af en toe een uurtje online en in het begin was de 'rehab'op die manier (door mij althans) niet te volgen en raakte ik er al snel uit. Ik geeft toe dat ik ook niet meer de de moeite heb genomen om alles terug te lezen nadat ik er een dagje tussenuit was geweest....vandaar!
groetjes
Beppie.

* Beppie roept nog wel af en toe "fok, fok, fok".

pi_242260
quote:
op 01-09-2000 om 01:31 AM schreef Beppie het volgende:
Kozzmic, je schreef o.a. dat een aantal patienten van de rehab zelfs niks meer van zich laten horen en ik zal even uitleggen waarom ik ook niks meer van me laat horen, heel simpel; ik ben per dag af en toe een uurtje online en in het begin was de 'rehab'op die manier (door mij althans) niet te volgen en raakte ik er al snel uit. Ik geeft toe dat ik ook niet meer de de moeite heb genomen om alles terug te lezen nadat ik er een dagje tussenuit was geweest....vandaar!
groetjes
Beppie.

Beppie, het was zeker niet als verwijt bedoeld, maar meer als constatering...
Het is zoals HiZ in zijn opening van dit topic meldt; BB is afgelopen, de Rehab was eventjes een leuk surrogaat (ook om een aantal Fokkers wat beter te leren kennen!), maar let's face it, het moet nu maar eens echt voorbij zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 09 Januari 2000).]

  zondag 9 januari 2000 @ 02:32:00 #14
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_242261
Inderdaad een leeg gevoel. BB weg! Ik de eerste dagen hoopvol om 5 voor 7 voor de buis, met mijn bordje avondeten op schoot...Niks. Dat geld voor je leven is niks. Ze hopen nu kijkers te trekken door de BB'ers nog eventjes te volgen, maar dat intereseert me niet. Ik vond ze leuker IN het huis.

Het enige wat ik kan vermelden over Big Brother is:

This is the end, beautiful friend,
This is the end, my only friend,
The end, of our elaborate plans,
The end of ev'rything that stands
The end.

No safety or surprice,
The end,
I'll never look into your eyes again.


This is the end, beautiful friend,
This is the end, my only friend,
The end.

It hurts to set you free,
But you'll never follow me.

The end of laughter and soft lies,
The end of nights we tried to die.

This is the end.

(The End by The Doors)


Het einde van BB. De volgende keer zal niet meer hetzelfde zijn!!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


pi_242262
quote:
op 01-09-2000 om 02:32 AM schreef jooltje het volgende:
Inderdaad een leeg gevoel. BB weg! Ik de eerste dagen hoopvol om 5 voor 7 voor de buis, met mijn bordje avondeten op schoot...Niks. Dat geld voor je leven is niks. Ze hopen nu kijkers te trekken door de BB'ers nog eventjes te volgen, maar dat intereseert me niet. Ik vond ze leuker IN het huis.

Het enige wat ik kan vermelden over Big Brother is:

This is the end, beautiful friend,
This is the end, my only friend,
The end, of our elaborate plans,
The end of ev'rything that stands
The end.

No safety or surprice,
The end,
I'll never look into your eyes again.


This is the end, beautiful friend,
This is the end, my only friend,
The end.

It hurts to set you free,
But you'll never follow me.

The end of laughter and soft lies,
The end of nights we tried to die.

This is the end.

(The End by The Doors)


Het einde van BB. De volgende keer zal niet meer hetzelfde zijn!!


The blue bus
is calling us.
The blue bus
is calling us.

Driver where you takin' us?

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_242263
quote:
op 01-09-2000 om 02:24 AM schreef Kozzmic het volgende:
Beppie, het was zeker niet als verwijt bedoeld, maar meer als constatering...
..........
let's face it, het moet nu maar eens echt voorbij zijn...



Kozzmic, ik had het ook niet als verwijt opgevat hoor, ik wilde gewoon even uitleggen waarom ik er mee gestopt was. Ik wil tevens nu even afscheid nemen, want ik denk niet dat men mij hier nog terug ziet.
* Beppie zegt: gegroet.

  zondag 9 januari 2000 @ 18:39:00 #17
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_242264
BooBooSan,
Helemaal gelijk! Had eventjes de helft van het liedje overgeslagen.

Dan slaat het volgende ook op de "nieuwe" BB ( hoort eigenlijk by de Bus thuis!):

The cars hiss by my window,
Like the waves down the beach.
The cars hiss by my window,
like the waves down the beach.
I got this girl beside me,
But she's out of reach.

Headlights thru my window,
Shining on the wall.
Headlights thru my window,
Shining on the wall.
Can't hear my baby,
Tho'l call and call.

Window started tremblin',
With those sonic boom.
Window started to tremble,
With those sonic boom, boom.
A cold girl'll kill you
In a darkened room.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


pi_242265
quote:
op 01-09-2000 om 06:39 PM schreef jooltje het volgende:
BooBooSan,
Helemaal gelijk! Had eventjes de helft van het liedje overgeslagen.

Dan slaat het volgende ook op de "nieuwe" BB ( hoort eigenlijk by de Bus thuis!):

The cars hiss by my window,
Like the waves down the beach.
The cars hiss by my window,
like the waves down the beach.
I got this girl beside me,
But she's out of reach.

Headlights thru my window,
Shining on the wall.
Headlights thru my window,
Shining on the wall.
Can't hear my baby,
Tho'l call and call.

Window started tremblin',
With those sonic boom.
Window started to tremble,
With those sonic boom, boom.
A cold girl'll kill you
In a darkened room.


* BooBooSan zegt:Breek me de bek niet open .

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')