abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:25:47 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70085479
Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.


Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
Piercings #1
Piercings #2
Piercings #3
Piercings #4
Piercings #5
Piercings #6
Piercings #7
Piercings #8
Piercings #9
Piercings #10
Piercings #11
Piercings #12
Piercings #13
Piercings #14
Piercings #15
Piercings #16
Piercings #17
Piercings #18
Piercings #19
Piercings #20
Piercings #21
Piercings #22
Piercings #23
Piercings #24 Bijna Jubileum
Piercings #25 Jubileum
Piercings #26
Piercings #27
Piercings #28
Piercings #29
Piercings #30
Piercings #31
Piercings #32
Piercingtopic #33
Piercingtopic #34
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:49:06 #2
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_70090322
terugvindpiercing

Heb vannacht voor het eerst sinds mn rook weer gewoon op mn rechter oor kunnen slapen
an urge to help mankind overcomes me
pi_70095448
TVP, ik weet niks nuttigs toe te voegen, sorry!
pi_70102591
TVP, altijd handig dit topic
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:52:20 #5
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70105303
@Debster ja voor mij ligt de max op 10 mm, ben wel blij ook met deze maat. Ooooohhhh ik heb zin in 4 juli want dan ga ik denk nieuwe pluggen bestellen .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_70106318
Tvp
pi_70114540
zal dit de topic van mijn tragus worden?


denk dat ik het maar na 1 augustus moet doen, stel je voor ik ga zwemmen op vakantie (in meertjes). dat lijkt mij niet zo slim
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:50:13 #8
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70117046
Piercings heb zelf alleen een helix, maar ben er nog steeds erg blij mee
pi_70128160
Ik wil graag een tongpiercing, het piercen doet geen pijn. Maar weet iemand hoe erg de napijn is?

Kan ik het beste een week vrijnemen na het zetten? (ik werk namelijk op een bank, geen klantcontact overigens)
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:12:53 #10
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_70128351
heeft iemand ervaring met crazy-factory?
ik wou daar tunnels bestellen, maar het zit in thailand en ergens ben ik bang dat ze zo goedkoop zijn omdat er kinderen werken ofzo.
pi_70128422
@ Charmed Angel; Vind je dat zelf niet een beetje overdreven? Het is een tongpiercing, geen operatie
Je hebt hoogstens wat last met eten of praten.
Ben met m'n triangle de dag er na nog gaan werken (traplopen, tillen, bukken etc) en geloof me, die piercing is iets heftiger dan een tongpiercing

@ GimmeGore; Ik weet niet hoe CF werkt, maar ik kan me niet voorstellen dat dat echt zo is...
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:36:56 #12
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_70129223
Mn navelpiercing bloed de laatste tijd, en dan blijft ie plakken als het opgedroogd is Het doet overigens geen pijn, het ziet er alleen niet uit.
In me Burberry......
pi_70129900
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:15 schreef Empathologica het volgende:
@ Charmed Angel; Vind je dat zelf niet een beetje overdreven? Het is een tongpiercing, geen operatie
Je hebt hoogstens wat last met eten of praten.
Ben met m'n triangle de dag er na nog gaan werken (traplopen, tillen, bukken etc) en geloof me, die piercing is iets heftiger dan een tongpiercing

Ik heb wel collega's aan de telefoon, die ik moet helpen. Daarom mijn vraag.

Wat is een triangle?
pi_70130401
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil graag een tongpiercing, het piercen doet geen pijn. Maar weet iemand hoe erg de napijn is?

Kan ik het beste een week vrijnemen na het zetten? (ik werk namelijk op een bank, geen klantcontact overigens)
Dat is niet nodig, maar de dag er na vrij is wel prettig, zeker als je op je werk veel praat. Verder is het handig als je erg koud drinken tot je beschikking hebt mocht je er toch wat last van hebben daarna. Als er geen koelkast oid is kun je ijs in een flesje water doen.

Napijn is alsof je hard op je tong gebeten hebt, zo'n doffe pijn die je vooral voelt met praten. Het is vooral irritant dat je tong zo dik is, verder stelt het weinig voor. Alleen heel zure dingen prikten bij mij in het wondje (verse jus d'orange) dus dat heb ik wel gemeden een paar dagen.
pi_70130413
Deze
Kun je je voorstellen dat bepaalde handelingen dan pijnlijk zijn?

Maar de meeste mensen die ik ken met een tongpiercing praatten een dag of 5 alsof ze iets heets in hun mond hadden, maar veel koud water na het zetten drinken en na dag of 2 thee werkt vrij goed tegen de zwelling
pi_70131152
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:10 schreef Empathologica het volgende:
Deze
Kun je je voorstellen dat bepaalde handelingen dan pijnlijk zijn?

Maar de meeste mensen die ik ken met een tongpiercing praatten een dag of 5 alsof ze iets heets in hun mond hadden, maar veel koud water na het zetten drinken en na dag of 2 thee werkt vrij goed tegen de zwelling
'http://wiki.bmezine.com/index.php/Triangle_Piercing' categorized as 'Adult Content;Adult Material'

Mag ik niet openen op mijn werk Dus ik neem aan in het geslachtsdeel Ik vind het echt stoer dat zulke mensen dat laten zetten

Ok Ik ben altijd op vrijdag vrij, gewoon donderdag laten zetten dus. Nog een goede piercingshop in omgeving Rotterdam?
(Geen bodyflair, daar kom ik never nooit meer)
pi_70131256
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat is niet nodig, maar de dag er na vrij is wel prettig, zeker als je op je werk veel praat. Verder is het handig als je erg koud drinken tot je beschikking hebt mocht je er toch wat last van hebben daarna. Als er geen koelkast oid is kun je ijs in een flesje water doen.

Napijn is alsof je hard op je tong gebeten hebt, zo'n doffe pijn die je vooral voelt met praten. Het is vooral irritant dat je tong zo dik is, verder stelt het weinig voor. Alleen heel zure dingen prikten bij mij in het wondje (verse jus d'orange) dus dat heb ik wel gemeden een paar dagen.
We hebben hier een koelkast, dus dat is geen probleem. Ik weet niet of het mag hier op me werk, dus wil niet dat het opvalt. Snap je? Vandaar mijn vraag (overigens hebben ze de tattoo op mijn binnenkant pols wel goedgekeurd )
pi_70131330
Nog 1 vraagje, hoelang duurt de genezing van een tongpiercing?
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:58:21 #19
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_70132415
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:28 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

'http://wiki.bmezine.com/index.php/Triangle_Piercing' categorized as 'Adult Content;Adult Material'

Mag ik niet openen op mijn werk Dus ik neem aan in het geslachtsdeel Ik vind het echt stoer dat zulke mensen dat laten zetten

Ok Ik ben altijd op vrijdag vrij, gewoon donderdag laten zetten dus. Nog een goede piercingshop in omgeving Rotterdam?
(Geen bodyflair, daar kom ik never nooit meer)
Queen of rings? Eendrachtsplein.
In me Burberry......
pi_70132657
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben hier een koelkast, dus dat is geen probleem. Ik weet niet of het mag hier op me werk, dus wil niet dat het opvalt. Snap je? Vandaar mijn vraag (overigens hebben ze de tattoo op mijn binnenkant pols wel goedgekeurd )
Nou, van die tattoo zie je meer dan van die piercing hoor. Maar als je er echt zenuwen over hebt zou je bijv. hem op zaterdag kunnen laten zetten en de maandag vrij nemen. Tegen die tijd klink je wel weer normaal en in deze tijd van het jaar is het ook niet raar als je wat ijs in je drankje doet enzo.

Kan wel nuttig zijn om tegen je piercer te zeggen dat je niet wil dat de piercing opvalt terwijl je praat enzo. Dan zetten ze hem net een tikje verder naar achter. Toen ik mijne nog had zag niemand hem ooit, tenzij ik vergat mn hand voor mn mond te doen met gapen. Een vriendin van me kwam er na 4 maanden achter
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:13:53 #21
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70135765
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nou, van die tattoo zie je meer dan van die piercing hoor. Maar als je er echt zenuwen over hebt zou je bijv. hem op zaterdagvrijdagavond kunnen laten zetten en de maandag vrij nemen. Tegen die tijd klink je wel weer normaal en in deze tijd van het jaar is het ook niet raar als je wat ijs in je drankje doet enzo.

Kan wel nuttig zijn om tegen je piercer te zeggen dat je niet wil dat de piercing opvalt terwijl je praat enzo. Dan zetten ze hem net een tikje verder naar achter. Toen ik mijne nog had zag niemand hem ooit, tenzij ik vergat mn hand voor mn mond te doen met gapen. Een vriendin van me kwam er na 4 maanden achter
Ik kon echt NIET praten de dag na het zetten.. werkte toen in een keldingwinkel en ze hebben me naar huis gestuurd .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70136493
Niet iedere shop is op vrijdagavond open natuurlijk... Als donderdag koopavond is zoals bij ons zou je ook vrijdag vrij kunnen nemen, heb je ook 3 dagen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:31:46 #23
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70136550
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef Dipkip het volgende:
Niet iedere shop is op vrijdagavond open natuurlijk... Als donderdag koopavond is zoals bij ons zou je ook vrijdag vrij kunnen nemen, heb je ook 3 dagen.
Dat is waar.. al zijn de meeste shops wel tot 8 uur open i.p.v. 6 uur (vaak elke dag)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:32:58 #24
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70136602
QOR is in ieder geval donderdagavond tot 19 uur geopend , en dat is echt een perfecte shop voor een piercing .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70136702
@ Charmed Angel, meestal mag je na 2 weken wel terug komen voor korter staafje, en dat na een week het ergste voorbij is.
En als je vrijdags vrij bent, inderdaad donderdags laten doen, heb je sowieso al 3 dagen gehad voor dat je weer aan het werk moet

Ohh het is trouwens precies een week geleden dat ik m'n triangle heb laten zetten (gaat snel!) en heb eigenlijk vrijwel geen last van fietsen, als het ringetje beweegt doet dat geen zeer en ik merk er niks meer van. Alleen de gaatjes zijn langwerpig, hopelijk trekt dat nog bij en -jaja- ik ben linksdragend! Geweldig toch, kan ik dat als vrouw ook is een keer zeggen Maar ik wordt er met de dag blijer van (wordt nog wat als dadelijk de onthoudingsperiode voorbij is ) en hoeveel pijn het deed weet ik nu al niet meer
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:52:49 #26
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_70208623
Potverredomme! 6 jaar heb ik gewacht voor mn navelpiercing, issie er vandaag na 3 maanden uitgegroeid !

klik hier

klik hier

klik hier

[ Bericht 36% gewijzigd door Mylene op 21-06-2009 08:39:42 (achter linkjes geplaatst) ]
In me Burberry......
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:16:22 #27
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70209271
fuckk dat ziet er ranzig uit


zou mijn navelpiercing nog dicht groeien na 4 jaar?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:18:25 #29
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_70209276
Auww kan je ze niet ff in spoilertags zetten?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:21:58 #30
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_70209360
Die eerste is wondvocht en een beetje bloed opgedroogd, de 2e toen ik het zoutbadje nam waardoor het natuurlijk zacht wordt... ik schrok me dood en nog geen kwartier later viel ie zo op de grond Ik werd ff misselijk en licht in mn hoofd en moest echt ff liggen

Her rae is dat ik er echt helemaal niks aan voel, geen pijn, jeuk, niks!

En weet je wat het rare is, ik heb vannacht gedroomd dat ie er opeens uit lag !
In me Burberry......
pi_70211063
Wow ik zou hem er veel eerder uitgehaald hebben
En m'n triangle was vanmorgen echt goed over de zeik, schrok me helemaal de tering maar gelukkig is ie nu weer lief. En blijft ie lief
  zondag 21 juni 2009 @ 01:16:25 #32
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_70211529
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:45 schreef Empathologica het volgende:
Wow ik zou hem er veel eerder uitgehaald hebben
En m'n triangle was vanmorgen echt goed over de zeik, schrok me helemaal de tering maar gelukkig is ie nu weer lief. En blijft ie lief
Hoezo? Als ik m met Unicura had gewassen zag ie er weer perfect uit. Het lijkt ook net alsof ie er binnen een paar dagen uitgegroeid is.

Hij was niet ontstoken ofzo, gewoon wondvocht en een beetje bloed, ben een buikslaper en stootte m wel eens.
In me Burberry......
pi_70211605
Nouja, die bovenste foto zie je het staafje er al door heen, op dat moment zou ik hem er al uit hebben gehaald
Weet niet hoeveel tijd er tussen die foto's zit, maar dat is wat ik zou doen.
  zondag 21 juni 2009 @ 01:38:22 #34
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_70211808
quote:
Op zondag 21 juni 2009 01:22 schreef Empathologica het volgende:
Nouja, die bovenste foto zie je het staafje er al door heen, op dat moment zou ik hem er al uit hebben gehaald
Weet niet hoeveel tijd er tussen die foto's zit, maar dat is wat ik zou doen.
Die foto`s zijn vandaag achter elkaar gemaakt. 1. voor het zoutbad 2. na het zoutbad 3. 15 minuten na het zoutbad. Gister zag ik het staafje er nog niet doorheen.
In me Burberry......
  Licht Ontvlambaar maandag 22 juni 2009 @ 10:17:13 #35
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70245114
Da's balen Chav!

Ik heb gisteren weer geprobeerd om 1.2mm staafje in gaatje bovenin oor te doen en nu ging het wel zonder problemen. Alleen het balletje erop krijgen was een crime, maar ik heb vannacht prima geslapen. Terwijl de vorige keer alleen al het staafje erdoor krijgen drama was
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_70265514
Ik heb zelf geen piercing, maar ik vind het wel altijd cool om te zien wat jullie allemaal voor dingen hebben!
Dus tvp.
pi_70267461
Nog precies een maand tot mijn traguspiercing!
Zit erover te denken daarna meteen een knopje bovenin het oor erbij te nemen,dat staat vast leuk samen.
Heb er zin in.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 23 juni 2009 @ 00:40:30 #38
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_70276940
Morgen even langs de shop om [hopelijk] een korter staafje in mn rook te zetten.
an urge to help mankind overcomes me
pi_70277146
Heb m´n wenkbrauw piercing een jaar geleden in Perth, Australia laten zetten en m´n oorringetje een halfjaar geleden op dezelfde plek. Oor blijft gevoelig en was bij het prikken wel even pijnlijk. Verder gaat dat allemaal prima. Hieronder foto's van respectievelijk de wenkbrauw en het oor. Helaas geen duidelijkere foto's ervan, excusez moi:

  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:33:51 #40
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70303969
aah ik heb eeeeindelijk mijn glinsterblingblingtunneltjes uit kunnen krijgen !! na weet ik veel hoeveel maanden. en deze ingedaan : D

  woensdag 24 juni 2009 @ 09:20:21 #41
258194 xnickx
one x choice
pi_70313672
leuke plugjes :]
ik wil weer verder stretchen maar ik denk dat vriendinlief me dan afmaakt, dus helaasssss.
pi_70314139
Is er hier misschien iemand die een smiley piercing heeft? Misschien dat iemand zijn ervaringen van het zetten en erna wil delen? Wil vrijdag graag 1 laten zetten met een staafje. Heb gehoord dat bioplast dan beter is i.v.m. het gewicht van het staafje?
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:51:41 #43
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70314434
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Is er hier misschien iemand die een smiley piercing heeft? Misschien dat iemand zijn ervaringen van het zetten en erna wil delen? Wil vrijdag graag 1 laten zetten met een staafje. Heb gehoord dat bioplast dan beter is i.v.m. het gewicht van het staafje?
Geen ervaring mee, maar wordt er wel met bioplast gepierced? Weet niet of dat steriel te krijgen is..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70316154
Sommige piercers doen het wel, het kan namelijk gewoon in de autoclaaf (weet ff niet of dit bioplast of bioflex is, maar het kon er in ieder geval in ) alleen sommige piercers doen het niet omdat het wat ruwer materiaal is en dus onnodig de genezing kan vertragen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:07:00 #45
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70316813
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:20 schreef xnickx het volgende:
leuke plugjes :]
ik wil weer verder stretchen maar ik denk dat vriendinlief me dan afmaakt, dus helaasssss.
ik wil inderdaad ook verder, maar mijn mama maakt me dan af ;P
pi_70317549
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:51 schreef Empathologica het volgende:
Sommige piercers doen het wel, het kan namelijk gewoon in de autoclaaf (weet ff niet of dit bioplast of bioflex is, maar het kon er in ieder geval in ) alleen sommige piercers doen het niet omdat het wat ruwer materiaal is en dus onnodig de genezing kan vertragen.
Ik heb de shop waar ik het wil laten doen al een mailtje gestuurd. Las op het piercingforum dat normaal piercingmateriaal zwaarder is en daardoor de piercing snel uit kan zakken.
pi_70355967
Ik ga zo eens richting A'dam voor 2 nieuwe aanwinsten (als ze tijd voor me hebben...) later meer
pi_70360120
Komende week ga ik een tongpiercing laten zetten, ben nu al zenuwachtig hahahaha
pi_70364552
en ik ben 2 nieuwe aanwinsten rijker! een VCH en een dermal op mn pols foto van dermal kan alleen nog niet, er zit een doorzichtige pleister overheen en er zit bloed onder e.d. moet wachten tot die vanzelf loslaat, dan maak ik wel een foto
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:58:53 #50
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70364611
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:56 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik ben 2 nieuwe aanwinsten rijker! een VCH en een dermal op mn pols foto van dermal kan alleen nog niet, er zit een doorzichtige pleister overheen en er zit bloed onder e.d. moet wachten tot die vanzelf loslaat, dan maak ik wel een foto
Zo zo, doe maar stoer ! en voor welke ben je eerst gegaan ?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70364767
eerst de vch de pijn viel me echt heeeeeeel erg mee, heb geen kik gegeven alleen op t moment van de prik ging er een schok door mn lijf, heb ze laten zetten bij classic ink & mods trouwens
Om toch n impressie te krijgen, mn dermal, betere foto komt over paar dagen wel maar het is dus een zwart discje


[ Bericht 11% gewijzigd door Memento-Mori op 25-06-2009 19:27:35 ]
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:10:16 #52
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70364910
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
eerst de vch de pijn viel me echt heeeeeeel erg mee, heb geen kik gegeven alleen op t moment van de prik ging er een schok door mn lijf, heb ze laten zetten bij classic ink & mods trouwens
Om toch n impressie te krijgen, mn dermal, betere foto komt over paar dagen wel maar het is dus een zwart discje
[ afbeelding ]
Tof . Je hebt al 3 boven je borsten toch?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70364970
Jup in V vorm

Totale lijst:
3 dermals boven borst
1 dermal op pols
Labret
VCH

1 op pols blijft vast niet bij 1 maar voor vandaag was t duur genoeg
pi_70367960
Gefeliciteerd MM! Het is echt een makkelijke piercing he?
pi_70368247
Nadat ie erin zat heb ik m helemaal niet meer gevoeld nee, best wel bizar eens afwachten of hij zich net zo gedeisd houdt tijdens de rest van de genezingsperiode, I hope so
pi_70368344
Ben je al wezen plassen?
pi_70368515
ja en geen centje pijn zelfs niet bij het afvegen
pi_70368709
Poh, ben jij ongevoelig zeg. Nou ja, of ik een janksmoel. Ik denk dat laatste.
pi_70369604
Ohh hij geneest zo snel dat je vergeet dat je hem hebt
pi_70369993
ik dacht vanmiddag toen ik naderhand A'dam in ging: zit ie er eigenlijk wel?
pi_70370444
Hahhahaa en ff voelen kan niet
pi_70371464
nou ja het kan wel, maar charmant is het niet


Mijn tragus is uitgesteld naar augustus of later, komt financieel beter uit en tijd ook (vakantie, in het water dobberen enzo)
pi_70371488
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
eerst de vch de pijn viel me echt heeeeeeel erg mee, heb geen kik gegeven alleen op t moment van de prik ging er een schok door mn lijf, heb ze laten zetten bij classic ink & mods trouwens
Om toch n impressie te krijgen, mn dermal, betere foto komt over paar dagen wel maar het is dus een zwart discje
[ afbeelding ]
tof.
ben je niet bang dat je ergens aan blijft hangen ofzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70371742
nee hoor
pi_70375211
ik zit erover te denken om m'n tongpiering eruit te halen, ben 'm wel zat eigenlijk.
moet je dan nog ergens op letten, of is het gaatje zo klein dat je nergens bang voor hoeft te zijn (dat er voedsel in komt bijv) ?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:29:55 #66
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70387933
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Mirjam het volgende:
ik zit erover te denken om m'n tongpiering eruit te halen, ben 'm wel zat eigenlijk.
moet je dan nog ergens op letten, of is het gaatje zo klein dat je nergens bang voor hoeft te zijn (dat er voedsel in komt bijv) ?
Als je 's avonds eerst je tanden poetst, 'm er dan uithaalt en gaat slapen is 'ie hoogstwaarschijnlijk 's ochtends al dicht .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:26:31 #67
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70394030
Wow, zouden deze lichtgeven in het donker ?

Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70394554
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:26 schreef Debsterr het volgende:
Wow, zouden deze lichtgeven in het donker ?

[ afbeelding ]
Wieh supervet! Ik zit ook te twijfelen om mijn oren te piercen, maar aan de ene kant vind ik het wel grappig dat mijn gezicht 'vol' zit en er niks in mijn oren zit. Maar het is zo leeeuk, er zijn zoveel leuke dingen om te kopen voor in je oren..
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:04:21 #69
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_70395474
Ik zit te denken om een Industrial te nemen, maar ik wil een geinige piercing hebben, niet zo'n standaard. Iemand enig idee voor een site met van die dingen?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:42:53 #70
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_70396863
Ooh die gekleurde zijn leuk!
Ik heb er nu ook zo een maar dan in het wit. Die is ook van hun en ben er echt super tevreden mee!
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:49:04 #71
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70397084
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zit te denken om een Industrial te nemen, maar ik wil een geinige piercing hebben, niet zo'n standaard. Iemand enig idee voor een site met van die dingen?
Bodyartforms.com (nee, ik heb er geen aandelen in maar ze hebben gewoon alles!)







Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:54:40 #72
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_70397270
Oeh, die zijn op zich wel gaaf

Waarschijnlijk heb ik er binnenkort weer een lichaamsversiering bij
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:39:11 #73
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70402395
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
Oeh, die zijn op zich wel gaaf

Waarschijnlijk heb ik er binnenkort weer een lichaamsversiering bij
laat je ff weten hoe het zetten en genezen bevalt?ik zit nog steeds te twijfelen over een industrial
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:58:01 #74
92409 Twinky
Little star.
pi_70402838
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Mirjam het volgende:
ik zit erover te denken om m'n tongpiering eruit te halen, ben 'm wel zat eigenlijk.
moet je dan nog ergens op letten, of is het gaatje zo klein dat je nergens bang voor hoeft te zijn (dat er voedsel in komt bijv) ?
ik heb 'm er twee weken geleden uitgehaald. Gewoon midden op de dag omdat ik dacht 'het is nu of nooit', zit er al een hele tijd over te twijfelen. De eerste twee dagen dacht ik nog 'o misschien kan ik 'm er nog terug induwen' maar heb het niet gedaan. Ik mis 'm nog steeds wel best vaak maar ben gelukkiger zonder En nergens last van gehad ook, zo snel als het dichtgaat...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:59:14 #75
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70402870
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Als je 's avonds eerst je tanden poetst, 'm er dan uithaalt en gaat slapen is 'ie hoogstwaarschijnlijk 's ochtends al dicht .
check, ga 'doen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 28 juni 2009 @ 14:17:18 #76
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_70446580
Iemand enig idee hoe lang [kort] de barbell voor een rook meestal is?
Hij is goed genezen ondertussen dus wil er een korter staafje [barbell] in maar durf deze er niet uit te halen om te meten omdat het volgens mij enorm gepiel is om hem er weer terug in te krijgen en zit even immobiel thuis dus kan ook niet langs de piercer.
En heb natuurlijk geen geduld
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:28:09 #77
92409 Twinky
Little star.
pi_70620636
hoe is het gegaan mirjam?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:29:47 #78
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70620680
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:28 schreef Twinky het volgende:
hoe is het gegaan mirjam?
ik heb 'm na het tandenpoetsen eruitgehaald, en liep naar beneden om tegen de Mr. te zeggen dat 'ie eruit was.
dat vond 'ie wel erg jammer, terwijl ik juist dacht dat dat ding geen enkele meerwaarde had
dus maar weer teruggestopt, vooralsnog zit 'ie me niet in de weg nog.
als ik 'm toch weer zat word, gaat hij er weer uit
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:48:29 #79
92409 Twinky
Little star.
pi_70621216
wehehe zo heb ik een half jaar ofzo rondgelopen. Volgende keer haal ik 'm eruit. Nee écht. Volgende keer dat ie irritant is gaat ie eruit, volgende keer dat het zeer doet, volgende keer dat ik erop bijt...
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:15:31 #80
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70622084
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:48 schreef Twinky het volgende:
wehehe zo heb ik een half jaar ofzo rondgelopen. Volgende keer haal ik 'm eruit. Nee écht. Volgende keer dat ie irritant is gaat ie eruit, volgende keer dat het zeer doet, volgende keer dat ik erop bijt...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 juli 2009 @ 19:31:30 #81
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70622575
Even een tvp'er, .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_70624383
ik heb mn labret eruit gehaald, mn gezicht is wel kaal nu maarja terugtrekkend tandvlees is niet goed
pi_70625115
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn labret eruit gehaald, mn gezicht is wel kaal nu maarja terugtrekkend tandvlees is niet goed
Fishtail geen optie voor je?
pi_70625139
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:17 schreef saaw het volgende:
Iemand enig idee hoe lang [kort] de barbell voor een rook meestal is?
Kan je niet dat stukje waar hij ongeveer komt opmeten?
pi_70625636
Weet iemand een goede shop in Rotterdam. Aantal piercings bij Queen of Rings laten zetten. Paar jaar geleden was ik heel tevreden, maar toen ik er vorig jaar was waren ze zo ongeinteresseerd dat ik maar besloten heb daar nooit meer naar binnen te gaan (ze gingen even achter kijken voor een piercing die ik wilde, na een kwartier wachten bleek ze me vergeten te zijn).
;)
  zaterdag 4 juli 2009 @ 01:20:21 #86
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_70633057
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:46 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Kan je niet dat stukje waar hij ongeveer komt opmeten?
Heb ik uitgebeid geprobeerd [met geodriehoek in mn oor ] maar kan er niet goed bij
Hopelijk morgen of anders maandag tijd om even langs de piercer te gaan.
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:02:05 #87
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70636617
Yes de code heeft gewerkt! Vandaag en morgen 30% korting bij Body Art Forums met de code "USA2009"! En ik ben nu over de magische grens heen dat ik vanaf nu standaard 10% korting krijg .

Wat ik oa heb besteld:
Planet Plugs Mars http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=3225
Moodstone Pugs http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=2800
Glass livesaver plugs http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=3516
Hartjes rood http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=5825

Kan niet wachten tot ik het binnen heb . Heb express de snelle levering gekozen dus ik hoop stiekem dat het er volgende week al is
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:00:18 #88
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_70646634
Oeh die moodstone plugs zijn zooo mooi ben jaloers! Ik vind ze toch echt wat te duur.
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 5 juli 2009 @ 11:39:32 #89
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70662213
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:00 schreef saaw het volgende:
Oeh die moodstone plugs zijn zooo mooi ben jaloers! Ik vind ze toch echt wat te duur.
Naja het is dat het dit weekend 30% korting is... Scheelt een hoop! Ben benieuwd of ze vaak van kleur wisselen, hoop het wel!
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zondag 5 juli 2009 @ 16:27:17 #90
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70670424
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:02 schreef Leinonlein het volgende:
Yes de code heeft gewerkt! Vandaag en morgen 30% korting bij Body Art Forums met de code "USA2009"! En ik ben nu over de magische grens heen dat ik vanaf nu standaard 10% korting krijg .

Wat ik oa heb besteld:
Planet Plugs Mars http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=3225
Moodstone Pugs http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=2800
Glass livesaver plugs http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=3516
Hartjes rood http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=5825

Kan niet wachten tot ik het binnen heb . Heb express de snelle levering gekozen dus ik hoop stiekem dat het er volgende week al is
Nice !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70672393
Moodstones vallen best tegen op zich, Leinonlein.
De mijne zijn vrijwel altijd blauw of blauwgroenig, soms paars maar ze zijn alleen roze/geel/oranje geweest toen ik ze expres kei hard vast gehouden heb
  maandag 6 juli 2009 @ 18:43:10 #92
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_70710256
Oh shit dat is wel balen want zo paars/rozig vind ik ze eigenlijk het mooist. Het gekke is dat veel mensen in de reviews wel zeggen dat ze van kleur wisselen en de foto's lijken dat te ondersteunen. Ik hoop dan ook dat ze wisselen van kleur en anders moet ik eens gaan twijfelen bij de geloofwaardigheid van die reviews

This is a notification to let you know that your Bodyartforms order is being packaged up and will ship out later today

GRRR ik heb weer zo'n periode dat ik mijn navelpiercingbolletjes steeds verlies
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_70716807
Nou mijn foto's staan er tussen, en ik heb er met de fohn op gestaan omdat ik wou laten zien hoe het er uit zag.
En misschien dat als je bv in de zon ligt ofzo ze wel die kleur worden? Heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd, draag ze nooit meer haha.
pi_70947859
*Kick!*
Over 9 dagen heb ik mijn tragus piercing
Op het lijstje staan nu:
-neuspiercing
-helix
-labret
-navelpiercing

-tweede gaatje oorlel

Het liefst jas ik ze er allemaal tegelijk doorheen

Oh wow, wat handig en loveable zijn die inserts btw, kwam ik toevallig langs op baf..
http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?jewelry=balls&ProductID=4624&index=14

[ Bericht 11% gewijzigd door PluisigNijntje op 13-07-2009 22:01:57 ]
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_70949316
Argh als die triangle moeilijk blijft doen dan gaat ie eruit!
Normaal heb ik veel geduld, met m'n tepels al 11 maanden, maar heb nu 1 maand die triangle, met maffe zwellingen en shit, en m'n geduld.is.op.
pi_70952459
Ja ik had nog een vraagje he..
Hoe groot is het litteken eigenlijk als je een navelpiercing eruit haalt? Heeft iemand daar een foto van ofzo? Want het lijkt me niet zo tof als het gat uberhaupt niet dicht gaat, 't is wel mooi 1.6mm
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_70953126
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ja ik had nog een vraagje he..
Hoe groot is het litteken eigenlijk als je een navelpiercing eruit haalt? Heeft iemand daar een foto van ofzo? Want het lijkt me niet zo tof als het gat uberhaupt niet dicht gaat, 't is wel mooi 1.6mm
ik heb na 3 a 4 jaar mn navelpiercing eruit gehaald, maar hij groeit niet meer dicht
je ziet er niks van behalve eigenlijk een soort donker plekje boven mn navel waar ie dus zat
zal er eens een foto van maken als je wil
pi_70963431
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:10 schreef electronique het volgende:

[..]

ik heb na 3 a 4 jaar mn navelpiercing eruit gehaald, maar hij groeit niet meer dicht
je ziet er niks van behalve eigenlijk een soort donker plekje boven mn navel waar ie dus zat
zal er eens een foto van maken als je wil
Graag. =)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:38:06 #99
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71071588
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef Empathologica het volgende:
Argh als die triangle moeilijk blijft doen dan gaat ie eruit!
Normaal heb ik veel geduld, met m'n tepels al 11 maanden, maar heb nu 1 maand die triangle, met maffe zwellingen en shit, en m'n geduld.is.op.
Het lijkt mij ook wel wat lastiger om je geduld te houden op die plek . Doet hij nog steeds lastig?

Mijn pakket is binnen, sommige pluggen vielen helaas wel wat tegen...

De moodstones vind ik wel erg mooi! Standaard zijn ze bij mij oranje van binnen en geel van buiten. Deze foto heb ik op BAF gezet:


[ Bericht 5% gewijzigd door Leinonlein op 17-07-2009 16:48:53 ]
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71073148
Dit is geen ordinaire tvp
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:36:28 #101
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71073270
Wie o wie weet waar ik deze in 10mm kan krijgen, vind ze echt geweldig
Levenswerk: Berlijn Blog.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:52:26 #102
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_71073625
Geen idee jammergenoeg, zijn mooi!

Kwam op hun website ook net deze tegen

en vind die groene helemaal te gek
an urge to help mankind overcomes me
pi_71076033
Ohh dan heb je geluk Leinonlein denk ik Die van mij zijn dus altijd blauw/paars
Maar vanuit elke hoek is het ook weer anders haha. Zitten er bij jou geen chips in? Bij mij wel bij eentje en ik kreeg toen 40% terug gestort
En op het moment doet ie mwamwa.. Ga woensdag ff op controle, misschien dat wanneer er een smaller ringetje in zit hij minder pijnlijk doet. Of dat er maffe bulten verschijnen van uit het niets..
pi_71077038
Hoe slecht is het eigenlijk als ik ga zwemmen nadat ik mijn traguspiercing heb laten zetten?
Als ik ervoor en erna schoonmaak, is er toch niet zoveel aan de hand..?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_71077395
Ga je meteen zogauw je uit het water komt met zeezout of iets dergelijks in de weer? En dat dan zo'n x aantal keer per dag? Zal je tragus niet blij van worden, er wordt niet voor niets gezegd dat het beter is zo'n 6 weken niet te zwemmen.

M'n nichtje had een helix laten zetten, 3 weken later, deed eigenwijs, ging zwemmen, maakte het ff later schoon, 's avonds zat ze met een dik, paars, kloppend oor..
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:06:00 #106
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71079992
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:37 schreef Empathologica het volgende:
Ohh dan heb je geluk Leinonlein denk ik Die van mij zijn dus altijd blauw/paars
Maar vanuit elke hoek is het ook weer anders haha. Zitten er bij jou geen chips in? Bij mij wel bij eentje en ik kreeg toen 40% terug gestort
Chips? Er is wel een van de pluggen een beetje beschadigd, alsof er een diepe kras inzit. Hoe krijg je dat geld terug, want dat wil ik dan ook wel even proberen .

De kleur verandert wel vaak. Als ze in mijn pluggendoosje zitten zijn ze geel/oranje maar als ik ze in mijn oor doe zijn ze paarsig. Ach het idee is wel geinig .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71089503
Ik heb een foto gemaakt met de macro optie op m'n camera (leek het erger ) en toen via contactformulier de foto gestuurd en er bij gezet dat ik het erg, érg zonde vind omdat ze behoorlijk duur waren en of er misschien mogelijkheid was tot vergoeding ofzo. Toen mocht ik kiezen, een nieuw paartje of 40% terug

Ik keek net ook ff in m'n doosje, daarin is de rand geel en in het midden oranje achtig. Even indoen hoor (als ze nog passen... )
pi_71094537
Zo'n industrial is opzich wel heel gaaf. Zolang ie niet te groot is.

Moet zelf binnenkort eerst maar eens gewoon gaatjes gaan schieten.
pi_71094958
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:10 schreef Smart_ass het volgende:
Zo'n industrial is opzich wel heel gaaf. Zolang ie niet te groot is.

Moet zelf binnenkort eerst maar eens gewoon gaatjes gaan schieten.
pi_71096028
Whut? Of doen ze dat tegenwoordig niet meer? Ik ben er niet zo in thuis, enlighten me.
pi_71096842
http://wiki.bmezine.com/index.php/Gun

Piercingguns zijn eeeeeeeeeeeeeevil..
pi_71097751
Ah oke, wist ik niet. Maar ik hoorde van een vriendin al dat veel juweliers het sowieso niet meer doen. Maar moet ik alleen voor oorbellen dan ook al naar zo'n piercingshop?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:38:56 #113
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_71097979
Ik dacht dat het voor gewoon gaatjes in de oorlellen niet veel uitmaakt, omdat dat niet echt door dat harde kraakbeen gaat. Piercen is altijd beter natuurlijk, maar als je dat niet wil kun je ook naar bijv. V&D of een juwelier.
pi_71097990
Je hebt ook die knijpdingen nog, of wordt dat nu bedoeld met schieten? Niet dat die knijpdingen nu zo super zijn maar als je piercen te duur vindt dan is het dat of kurk en een naald
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:41:57 #115
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_71098085
Dat is zo'n schietpistool ja
pi_71098281
Juist ja.. Ik zit net foto's te kijken van dat studex ding (blijkbaar heet het dus zo) en daarop is een omhulsel te zien dat de oorbel door je oor heen duwt.. Dat werd bij de V&D toen niet gebruikt, geen wonder dat het zo lang duurde en zo'n zeer deed
pi_71099044
Ik vind het allemaal een beetje eng klinken. Het zijn maar oorbellen. Maar nu twijfel ik wel waar ik het zal gaan doen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 juli 2009 @ 19:11:57 #118
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71100298
Volgens mij zijn mijn drie dermals aan het uitgroeien, .
Ik heb ze al ruim een jaar.
Eentje is er enkele dagen geleden uitgegaan. Ik had geen last wat dan ook.
Niks geïrriteerde/rode huid, geen 'pijn' etc. Hij hing er gewoon ineens half uit. Maar naar de piercer gegaan want ik ga dr maar niet zelf aanzitten, dus die is er toen uitgehaald. [ ]

& een andere was een beetje rood aan het zijn en die heb ik goed verzorgd daarna en nu is hij minder rood, ook niet pijnlijk, maar ik heb het idee dat ik het sieraad er een béétje doorheen ga zien. Alleen geen idee of ik me dat nu inbeeld of dat dat echt zo is.

Maar wel erg jammer. En hoezo na een jaar nog .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:27:47 #119
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71100641
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
En hoezo na een jaar nog .
Ik had dat ook een keer met mijn navelpiercing na een hele tijd, zomaar uit het niets! Groeide hij een stukje uit, en toen bleef hij weer rustig... Nu is hij weer heel lang rustig... Piercings .

2 foto's goed gekeurd, weer 0,60$ verdiend bij BAF .



Pluggen.. Dure verslaving helaas.

@hierboven... Tsja ik zou gewone oorlelgaatjes gewoon laten schieten hoor, maar vooral niet het advies van de juwelier opvolgen ("koop je even flesje sterilon bij de drogist?"). Zodra je hiet in je kraakbeen wilt zou ik wel even langs een piercingshop gaan om het netjes te laten doen.
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71100691
Weet je wat ik zo flauw vind? Sinds dat de site veranderd is mag je maar 1 foto submitten..
Dus stel je hebt van het zelfde product 3 kleuren besteld kun je niet 3 keer een foto submitten
Bij mij trapten ze er sowieso niet meer in haha ik had rode SF pluggen en die postte ik bij SF, DF, blemished en seconds Toen ik dat nog een keer probeerde met groene pluggen werden ze ineens allemaal geweigerd.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:35:45 #121
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71100810
Jawel dat kan volgens mij wel. Ik had namelijk pyrex colorfront plugs besteld in 2 kleuren (amber en lavendel) en ik kan voor beide een foto toevoegen. Ik ga naar "order history", daar staat een rijtje bestellingen en dan achter de bestelling "submit photo". Verschillende kleuren staan apart in het rijtje bij mij .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71100959
He verrek, nu kan het ineens wel!
Ik kreeg tijd terug steeds de melding dat ik geen foto's mocht plaatsen want dat had ik al gedaan.

Woeeiii dan ga ik is ff geld verdienen
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:44:50 #123
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71101001
Waarschijnlijk had je gewoon even teveel gespamd ofzo . Beter even opzoek gaan naar zo'n kortingscoupon weer, dat levert meer op heheh. De teller staat hier al op 0,60$...
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:03:48 #124
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71101409
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:30 schreef Empathologica het volgende:
Weet je wat ik zo flauw vind? Sinds dat de site veranderd is mag je maar 1 foto submitten..
Dus stel je hebt van het zelfde product 3 kleuren besteld kun je niet 3 keer een foto submitten
Bij mij trapten ze er sowieso niet meer in haha ik had rode SF pluggen en die postte ik bij SF, DF, blemished en seconds Toen ik dat nog een keer probeerde met groene pluggen werden ze ineens allemaal geweigerd.
Oh dat is wel dom .

En die hartjes pluggen zijn te cute !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:05:27 #125
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_71101434
wie hebben er hier een microdermal op de pols?
ik weet dat memento mori er 1 heeft, meer mensen?
ik kan me voorstellen dat platte discjes geen probleem zijn, maar ik zou dan graag een glimmend steentje willen, die zijn dan hoger, loop je dan niet meer risico te blijven hangen etc.?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 juli 2009 @ 20:06:45 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71101462
Ik heb er dus drie, . Nouja, nu dus twee.
Waarvan er dus nu één is uitgegroeid, na ruim een jaar.

Je blijft soms wel hangen, ja. Maar niet heel veel. [ik niet iig]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:28:51 #127
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71101898
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:03 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh dat is wel dom .

En die hartjes pluggen zijn te cute !
Ja met de hartjes ben ik erg blij, ze zitten lekker en je ziet goed dat het hartjes zijn. Kan ze zeker aanraden . Dus wanneer is de volgende kortingsperiode bij BAF?
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71102430

Da's ie normaal bij mij.

Heb net hele boel foto's ingestuurd en vriendinnetje maakt binnenkort foto's van haar plugs dus ben benieuwd of het lukt
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:57:54 #129
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71102476
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:28 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Ja met de hartjes ben ik erg blij, ze zitten lekker en je ziet goed dat het hartjes zijn. Kan ze zeker aanraden . Dus wanneer is de volgende kortingsperiode bij BAF?
10 augustus 20% SUMMER2009 geldig t/m 14 augustus
07 september 20% DONTWORK2009
31 oktober 30% BOO2009
26 november 25% PUMPKIN2009 geldig t/m 29 november
01 december 20% LIGHTS2009 geldig t/m 31 december
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_71102826
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:05 schreef Mirjam het volgende:
wie hebben er hier een microdermal op de pols?
ik weet dat memento mori er 1 heeft, meer mensen?
ik kan me voorstellen dat platte discjes geen probleem zijn, maar ik zou dan graag een glimmend steentje willen, die zijn dan hoger, loop je dan niet meer risico te blijven hangen etc.?
heb ook steentje een zwarte, hangen valt erg mee
pi_71103802
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:27 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Ik had dat ook een keer met mijn navelpiercing na een hele tijd, zomaar uit het niets! Groeide hij een stukje uit, en toen bleef hij weer rustig... Nu is hij weer heel lang rustig... Piercings .

2 foto's goed gekeurd, weer 0,60$ verdiend bij BAF .

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pluggen.. Dure verslaving helaas.

@hierboven... Tsja ik zou gewone oorlelgaatjes gewoon laten schieten hoor, maar vooral niet het advies van de juwelier opvolgen ("koop je even flesje sterilon bij de drogist?"). Zodra je hiet in je kraakbeen wilt zou ik wel even langs een piercingshop gaan om het netjes te laten doen.
Ik vind jouw piercings echt tof.

Hoe heet zo eentje eigenlijk die je in je linker oor hebt? Die verticale? Die je zeg maar duidelijk ziet in je fobo, maar op deze foto's wat minder.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:44:58 #132
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71105103
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:54 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik vind jouw piercings echt tof.

Hoe heet zo eentje eigenlijk die je in je linker oor hebt? Die verticale? Die je zeg maar duidelijk ziet in je fobo, maar op deze foto's wat minder.
Dankje .

Ik weet niet of er echt een officiele benaming voor is, maar in principe is het gewoon een industrial: hij gaat immers door 2 stukken oor heen (rook & daith). Ik noem het altijd gewoon een rook-daith industrial hehe. Toen ik deze ging laten zetten had ik gewoon een plaatje mee genomen van hoe ik het wilde hebben .
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:57:58 #133
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71105393
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:55 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Da's ie normaal bij mij.

Heb net hele boel foto's ingestuurd en vriendinnetje maakt binnenkort foto's van haar plugs dus ben benieuwd of het lukt
Hier nog een paar foto's die ik nog had gemaakt
http://i15.photobucket.co(...)ercings/100_4015.jpg
http://i15.photobucket.co(...)ercings/100_4021.jpg
http://i15.photobucket.co(...)ercings/100_4022.jpg
De kleur verschilt echt per keer... Heb ze net weer even in gedaan maar nu worden ze weer blauw, kan ff geen goede macro foto's maken in het donker... In het paars vind ik ze eigenlijk het mooist .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71105395
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:44 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Dankje .

Ik weet niet of er echt een officiele benaming voor is, maar in principe is het gewoon een industrial: hij gaat immers door 2 stukken oor heen (rook & daith). Ik noem het altijd gewoon een rook-daith industrial hehe. Toen ik deze ging laten zetten had ik gewoon een plaatje mee genomen van hoe ik het wilde hebben .
Erg gaaf. Heb dat nog bij niemand gezien.
pi_71106495
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:29 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb 'm na het tandenpoetsen eruitgehaald, en liep naar beneden om tegen de Mr. te zeggen dat 'ie eruit was.
dat vond 'ie wel erg jammer, terwijl ik juist dacht dat dat ding geen enkele meerwaarde had
dus maar weer teruggestopt, vooralsnog zit 'ie me niet in de weg nog.
als ik 'm toch weer zat word, gaat hij er weer uit
Ik heb hem net uitgedaan maar voel me op de een of andere manier maar naakt
pi_71127312
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hoe slecht is het eigenlijk als ik ga zwemmen nadat ik mijn traguspiercing heb laten zetten?
Als ik ervoor en erna schoonmaak, is er toch niet zoveel aan de hand..?
Mmm..ik ben ongeveer een week nadat ik m'n tragus had laten zetten gaan zwemmen, hield het bij mij juist extra schoon op de 1 of andere manier? Moet zeggen dat t zwembad waar ik in zwom heel weinig chloor gebruikte .

Ben nog altijd blij met m'n tragus en anti-tragus Ergens wil ik nog altijd wel meer, maar..nja, zie wel
  zondag 19 juli 2009 @ 19:06:43 #137
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_71127356
ik wil zo graag de microdermal op m'n borst weer terug
maar voorlopig ben ik niet beter, en ik ga niet het risico lopen weer onder het mes te moeten en 'm weer te verliezen, dus ik wacht af tot alles ok is, kan nog wel lang duren alleen, helaas
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 19 juli 2009 @ 19:10:42 #138
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71127491
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 23:40 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik heb hem net uitgedaan maar voel me op de een of andere manier maar naakt
Hehe dat lijkt me normaal, heb ik ook altijd als ik hem eruit haal om schoon te maken ofzo. Dan lijkt je mond van binnen zo groot .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71153302
Gisteren weer eens een tepelpiercing laten zetten. God wist niet dat het zo zeer deed...

Ooit al eens gehad, maar wilde niet goed genezen. Dus er uit gehaald. En al een tijdje wilde ik het weer eens proberen. Gisteren dus gedaan. Toen de naald er door ging, ik ging door de grond. Toen de piercing er zelf in ging was ook zeer pijnlijk
  maandag 20 juli 2009 @ 16:37:13 #140
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71153453
Het kan ook extra pijnlijk zijn geweest omdat er nog littekenweefsel zit van de vorige . Wel blij mee?
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71153495
Littekenweefsel bevat geen zenuwen dus kan het sowieso niet gevoeliger zijn
pi_71155691
Ja hoor, 2 dagen voor mijn verjaardag komt mijn vader even aanzetten dat ik mn traguspiercing niet mag
"Dat doen wij hier gewoon niet, je verlaagt je niet tot dat soort mensen."

Nou volgens mij zitten hier hartstikke slimme, leuke mensen hoor.. en ik ga hem gewoon zetten.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 20 juli 2009 @ 20:09:58 #143
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_71158845
ik wil ik wil ik wil ook wat nieuws! maar op mn werk zijn ze echt streng geworden op sieraadgebied .. ik heb een microdermal in t kuiltje onder mn hals, mss dat ik er nog 2 plaats ahw op de aanhechting van je sleutelbeen vlak naast t kuiltje maar ik twijfel..
  maandag 20 juli 2009 @ 20:43:43 #144
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71159852
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:38 schreef Empathologica het volgende:
Littekenweefsel bevat geen zenuwen dus kan het sowieso niet gevoeliger zijn
Oh mijn ervaring vertelt me iets anders... Hoe kan het dan dat littekenweefsel zo gevoelig is? Of is dat schijn .

Hehe ik denk dat je vader de associatie trekt met de selecte groep mensen die piercings nemen om een soort "statement" uit te dragen. Dat soort mensen doen het om de verkeerde redenen maar er zijn inderdaad genoeg mensen met piercings die het gewoon mooi vinden en daarbij een goede baan hebben of een prima studie hebben afgerond .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71161633
Het wordt vaak gezegd en volgens mij geloven heel veel mensen het.
Ik ben ook door littekenweefsel gepierced en het was voor mij niet meer pijnlijk dan de andere kant. Denk eerder dat het duwen (want het is wel steviger dan normaal weefsel) meer kracht uitoefent op de omgeving en dat dat pijnlijk is.
pi_71177266
Weet iemand of Snakebite in Almelo wel open is in de vakantie..? Zou leuk zijn als ik morgen voor een dichte deur sta ..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 21 juli 2009 @ 13:37:00 #147
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71178163
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Weet iemand of Snakebite in Almelo wel open is in de vakantie..? Zou leuk zijn als ik morgen voor een dichte deur sta ..
Dan bel je ze even?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_71182200
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dan bel je ze even?
Ja, ik heb ze ondertussen gemaild en ze zijn gewoon open Maar als iemand het hier wist was t ook goed geweest.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_71210329
Dus, met een uurtje of twee heb ik weer een nieuw stuk metaal door mn lichaam gejast.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:29:17 #150
261619 HoneyPop
Gekke Druif
pi_71210582
tvp

Ik baal, mn nekpiercing moet er waarschijnlijk uit...
Ik heb zeg maar zo'n vampierbeet nu.
Maar ik mag hem niet meer opnieuw laten zetten omdat QOR dat niet meer doet.
*baal*
pi_71222863
Tragus zit
Jammer dat er niet meteen een mooi diamantje in mocht, maar ben er heel blij mee!
Heb m net al even gewassen met Ebamed en kan hem nog zonder moeite draaien.

En ik denk nu al over de volgende piercings na, wat een verslaving
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 22 juli 2009 @ 18:24:07 #152
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71223028
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
Tragus zit
Jammer dat er niet meteen een mooi diamantje in mocht, maar ben er heel blij mee!
Heb m net al even gewassen met Ebamed en kan hem nog zonder moeite draaien.

En ik denk nu al over de volgende piercings na, wat een verslaving
Verkapt-ik-ben-jarig-post!

Nah graps. Gefeliciteerd!

Leuk dat je 'm hebt!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:56:29 #153
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_71223881
Oeh leuk, ik blijf tragus piercings supertof vinden.
Was mijn eerste piercing ooit
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:57:42 #154
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71223926
Hierdoor ga ik twijfelen toch op 10mm te gaan zitten..

Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_71224175
Het is btw maar goed dat ik een koptelefoon ga krijgen, want oordopjes indoen zal er voorlopig niet inzitten denk ik

Debsterr, idd die zijn mooi!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:05:05 #156
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71224183
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:57 schreef Debsterr het volgende:
Hierdoor ga ik twijfelen toch op 10mm te gaan zitten..

[ afbeelding ]
Wow die zijn echt geweldig . Op welk maatje zit je nu dan Debsterr?
Levenswerk: Berlijn Blog.
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:06:10 #157
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71224214
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:05 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Wow die zijn echt geweldig . Op welk maatje zit je nu dan Debsterr?
8 en daarbij vertekend m'n oorlel nog net niet.. dus blijf ook wel op 8mm!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:16:30 #158
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_71224509
Hoe bedoel je vertekeken? Waar kan je dat aan zien?
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:18:06 #159
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71224560
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:16 schreef morgane het volgende:
Hoe bedoel je vertekeken? Waar kan je dat aan zien?
Nou, als je een heel grote maat hebt, of kleine oorlellen, of een combi, dan krijg je al snel dat ze erg naar buiten gaan draaien, of dat je oorlel overdreven groot lijkt t.o.v. de rest van je oor. En ik vind het bij mij nu nog mooi in verhouding. Daarom kan ik ook dichte plugs dragen zonder dat het ook maar iemand opvalt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:20:22 #160
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_71224633
Ah ok dat lijkt me inderdaad mooier ja, dan heb je ook minder kans op gekke oorbellen als je de plugs ooit weer zat bent. Groeit het op 8 mm nog wel dicht of blijf je het zien?
Ik heb plugs altijd heel gaaf gevonden, maar niet voor mezelf...heb wel eens fake plugs gehad maar het stond voor geen meter.
pi_71224980
Oooooh vandaag had ik bijna die triangle niet meer terug gewild!
Sam was hem aan het vervangen en er moest eerst een expander in, en dan het nieuwe ringetje mee terug.. Een klein stukje deed zó'n zeer, echt ik had moeite rustig te blijven maar door dat het zeer deed moest ze stoppen.
Nog een keer geprobeerd, weer pííjn! Dus vriendinnetje kwam me hand vasthouden, ze trékt.. Aaaargh ik kneep en het was dat ie er in zat anders had ik gezegd laat dat rotding maar.
Maar nu zit er een mooi klein ringetje in en als ie nu nog gemeen gaat doen dan is het exit. Heb al teveel pijn geleden met die piercing
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:27:48 #162
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_71227106
Klinkt rot zeg! Altijd vervelend als een piercing zoveel gedoe en pijn oplevert.


Oh Debster wat zijn die bloemetjes tof! Ik zit ook op 8 mm en ben daar heel tevreden over maar als ik van die mooie plugjes zie
Heb net deze besteld

Clean en simpel, maar leuke kleurtjes! Heb de paarse genomen.
Vind de plugjes met spiegeltjes erop die ik pas heb gekocht ook helemaal te gek

[edit]
Oeh heb ook deze

er bij besteld Gewoon voor als oorbel.

[ Bericht 11% gewijzigd door saaw op 22-07-2009 21:24:35 ]
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:24:20 #163
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71229224
Empathologica ik vind je een echte bikkelaarster hoor .


WHOAAahh, waarom heeft deze site zoveel toffe dingen? . Ben weer lekker aan mijn wishlist bezig!
Levenswerk: Berlijn Blog.
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:25:11 #164
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_71229247
Oeh die zijn mooi! Wel prijzig
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:27:03 #165
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71229324
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:25 schreef saaw het volgende:
Oeh die zijn mooi! Wel prijzig
In oktober weer 30%... Daar wacht ik maar even op
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71232631
Hahaha ik voelde me echt geen bikkel Echt dat zo'n wissel zo kut -letterlijk- kan aanvoelen, bah echt nooit meer!
pi_71233641
Hehe, en t eerste ongelukje heb ik ook al weer gehad, met mn duim keihard langs het bolletje jassen toen ik mn haar aan de kant wou doen. Pijnlijk!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:09:53 #168
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_71315052
Tvp.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_71334765
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:37 schreef Leinonlein het volgende:
Het kan ook extra pijnlijk zijn geweest omdat er nog littekenweefsel zit van de vorige . Wel blij mee?
Gelukkig was de pijn maar kort....

Maar ben er zeer blij mee. Geneest goed
pi_71368365
Ik lees steeds over de piercing wassen met zoutwater, maar vanaf wanneer moet dat eigenlijk? Want ik gebruik nu alleen 2 tot 3 keer per dag Sebamed om het schoon te maken..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 27 juli 2009 @ 16:27:51 #171
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_71368886
Is niet echt wassen maar meer weken. Kan gewoon vanaf het begin maar is wel een hoop gedoe met je tragus.
Als het met Sebamed gewoon netjes geneest is het ook niet echt nodig trouwens.
an urge to help mankind overcomes me
pi_71370602
Thnx, dan hoop ik maar dat m'n piercing lief blijft en dat soort gedoe niet nodig is.
Is de jouwe makkelijk genezen, en heb je 'm nog eigenlijk..?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 27 juli 2009 @ 17:28:26 #173
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71370637
Ik heb gisteren een microdermal laten zetten in mijn hals, dat kuiltje waar je twee sleutelbeenderen samen komen. Maar er zit nu nog een pleister op, zal aankomend weekend een foto plaatsen.
Resistance is futile
  maandag 27 juli 2009 @ 18:08:30 #174
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_71371590
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Thnx, dan hoop ik maar dat m'n piercing lief blijft en dat soort gedoe niet nodig is.
Is de jouwe makkelijk genezen, en heb je 'm nog eigenlijk..?
Ja mijne was echt supersnel genezen [net als mn andere piercings trouwens]
Alleen mn rook duurde wat langer dus toen heb ik wel met mn oor in een kommetje zoutoplossing gehangen. Kramp dat ik er van kreeg Mja het helpt wel altijd goed.
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 27 juli 2009 @ 18:10:01 #175
202348 Susi
Temple of Love
pi_71371619
Is er nog een aan te raden piercingshop in Utrecht ?
pi_71403072
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:10 schreef Susi het volgende:
Is er nog een aan te raden piercingshop in Utrecht ?
http://www.studioremi.nl/ is prima, ben eens meegeweest met m'n zus en ze deden heel rustig en natuurlijk steriel.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_71474445
Ik had na het zetten echt helemaal nergens last van, geen zwelling, niet rood, maar hij begint nu (heb 'm acht dagen) best wat dikker te worden dan m'n andere tragus..
Is dat t begin van een ontsteking of heel normaal, kan ik beter met zout gaan weken of niet?

Vind t wel een klein beetje eng omdat ik hoor dat kraakbeen- en vooral traguspiercings aardig vervelend kunnen gaan doen..

edit: en mn oor wordt ook heel droog van de sebamed.. is daar nog wat aan te doen?

[ Bericht 10% gewijzigd door PluisigNijntje op 30-07-2009 23:09:23 ]
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:58:29 #178
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:26:08 #179
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71477620
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn dermals zitten steeds omhoog, arggh.


Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Resistance is futile
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:28:28 #180
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_71477681
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:26 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]



Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dat ze uitsteken ipv tegen m'n huid aan zitten?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:40:03 #181
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71477901
Waar heb je 'm en hoe lang heb je 'm al?
Resistance is futile
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:49:32 #182
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_71478111
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:40 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Waar heb je 'm en hoe lang heb je 'm al?
2 onder m'n navel, een jaar
pi_71500428
Heeft er iemand hier ervaring met retainers in het gezicht? Hoe beviel het materiaal?

En weet iemand ook of er ringetjes bestaan, ik heb even gezocht maar vindt bij de bekendere shops alleen staafjes en zo'n labret heb ik niet zoveel trek in.

Ik heb nu een jaar of 4 een ringetje door (om) m'n lip en moet een bepaalde (nog onbekend hoe lang) tijd zonder en aan de ene kant denk ik "mwah geen zin in een retainer en het gepruts, en hoe lelijk het eruit ziet, laat maar dichtgroeien". Want ik gok dat het dan nog teveel in het zicht zit...
Andere kant moet ik nu wat haastig beslissen, dus wie weet ga ik te overhaastig beslissen.
Maar op zich kan ik hem weer doorprikken als hij enigzins dichtgroeit, maar toch...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_71500686
ga buiten spelen

[ Bericht 81% gewijzigd door Mirjam op 31-07-2009 21:58:46 ]
  vrijdag 31 juli 2009 @ 23:10:44 #185
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71504193
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:49 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

2 onder m'n navel, een jaar
Misschien weer een weekje een pleister erop?
Resistance is futile
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 02:53:06 #186
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_71508037
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 23:10 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Misschien weer een weekje een pleister erop?
Al gedaan
pi_71513149
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met retainers in het gezicht? Hoe beviel het materiaal?

En weet iemand ook of er ringetjes bestaan, ik heb even gezocht maar vindt bij de bekendere shops alleen staafjes en zo'n labret heb ik niet zoveel trek in.

Ik heb nu een jaar of 4 een ringetje door (om) m'n lip en moet een bepaalde (nog onbekend hoe lang) tijd zonder en aan de ene kant denk ik "mwah geen zin in een retainer en het gepruts, en hoe lelijk het eruit ziet, laat maar dichtgroeien". Want ik gok dat het dan nog teveel in het zicht zit...
Andere kant moet ik nu wat haastig beslissen, dus wie weet ga ik te overhaastig beslissen.
Maar op zich kan ik hem weer doorprikken als hij enigzins dichtgroeit, maar toch...
Ringetjes zou onlogisch zijn, die zie je uiteraard gewoon. Ik heb zelf wel eens van die doorzichtige labrets gebruikt met op het einde een doorzichtig elastiekje. Je zag minder dan wanneer ik niets in had, dan zag je duidelijk een gaatje (2 eigenlijk). Ik vond ze niet fijn, en dat elastiekje schoot soms ook los en dan zit je met een loszittend staafje.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:38:30 #188
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_71513694
Ik laat mn gestretchte oren weer teruggroeien naar normale oorbelgaatjes
ik mis m'n oorbellen
pi_71513890
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik laat mn gestretchte oren weer teruggroeien naar normale oorbelgaatjes
ik mis m'n oorbellen
Je kan toch open plugs nemen en je oorbellen er in hangen?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:00:26 #190
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_71514221
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:46 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Je kan toch open plugs nemen en je oorbellen er in hangen?
het zijn knopjes maar heb nu 8mm, maar merkte net dat mijn oorbellen er gewoon in passen, omdat de achter kant heel groot is, dus hij blijft zitten
pi_71514361
Mag ik er eigenlijk vanuit gaan dat mn tragus op 1.2mm is gepierced? Ik ben namelijk zo stom geweest het niet te vragen, en ik zie dat het ook wel op 18gauge wordt gepierced..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_71516362
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:15 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ringetjes zou onlogisch zijn, die zie je uiteraard gewoon. Ik heb zelf wel eens van die doorzichtige labrets gebruikt met op het einde een doorzichtig elastiekje. Je zag minder dan wanneer ik niets in had, dan zag je duidelijk een gaatje (2 eigenlijk). Ik vond ze niet fijn, en dat elastiekje schoot soms ook los en dan zit je met een loszittend staafje.
Was die labret kant-en-klaar met dat elastiekje of heb je dat zelf zo gemaakt zeg maar?
Ik denk dat ik er voorlopig niks in doe en dan gewoon dagelijks even het ringetje er doorheen haal, om hem iig open te houden. (Weet van die plek dan weer niet hoe snel het dicht groeit). En even kijken hoe een labret-retainer bevalt, maar vermoedelijk vind ik het niks...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_71516428
Ik had hem zo gekocht. Ik wilde ene plaatje zoeken maar zie dat ze tegenwoordig ook andere modellen hebben, zonder elastiekjes en met een klein doorzichtig kopje. Misschien werken die wel.
pi_71518911
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik had hem zo gekocht. Ik wilde ene plaatje zoeken maar zie dat ze tegenwoordig ook andere modellen hebben, zonder elastiekjes en met een klein doorzichtig kopje. Misschien werken die wel.
Ja, alleen is het dan echt het uiterlijk van een labret en als ik toch wel iets qua piercings lelijk vindt, dan is het wel het cliche knopje onder de lip/in de kin.
Maar ik vrees dat dat de enige oplossing is... ik gok dat ik hem maar gewoon af en toe open moet prikken of dicht moet laten groeien.

Thanks voor het meedenken iig!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:19:06 #195
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71556745
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Was die labret kant-en-klaar met dat elastiekje of heb je dat zelf zo gemaakt zeg maar?
Ik denk dat ik er voorlopig niks in doe en dan gewoon dagelijks even het ringetje er doorheen haal, om hem iig open te houden. (Weet van die plek dan weer niet hoe snel het dicht groeit). En even kijken hoe een labret-retainer bevalt, maar vermoedelijk vind ik het niks...
Ik heb dan wel een vert labret (gehad), maar bij mij groeit hij niet snel dicht. Soms laat ik hem weken lang uit en het blijft gewoon open, af en toe prik ik er wel even doorheen. Heb hem een aantal jaar . Dus je zou het even kunnen proberen zonder sierraad...
Levenswerk: Berlijn Blog.
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:25:02 #196
92409 Twinky
Little star.
pi_71559359
ik weet weer waarom je geen piercing moet nemen in een land waar je de taal amper spreekt. Ze heeft het ontzettend netjes gedaan, mede omdat ik elke keer weer naar de fles alcohol wees, maar hij zit toch wel een halve centimeter van waar ik 'm had willen hebben aan de bovenkant van mijn oor

ach, denk dat ik er dus nog één naast ga doen, matcht ook mooi met de andere kant. Dan heb ik er links twee aan de zijkant en rechts twee aan de bovenkant. Even kijken of ik eind volgende week in Shanghai een goed zaakje kan vinden, dit was ook wel erg afgelegen en klein
pi_71560420
Heb je je wel laten inenten tegen Hepatitis B en shizzle?
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:09:36 #198
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71560626
godverdomme ik word zo strontziek van die neuspiercing met dat balletje, ik krijg hem er echt met moeite in (na uren prutsen) en bij ieder punkconcert word ie er toch weer uit geslagen, met als gevolg dat ik weer een nieuw balletje moet regelen...

Iemand een goed alternatief?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 augustus 2009 @ 12:10:43 #199
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71560655
Nu heb ik zelf geen oren gestreched, maar anders had ik deze wel erg gaaf gevonden, .

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:33:05 #200
92409 Twinky
Little star.
pi_71561294
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:02 schreef Empathologica het volgende:
Heb je je wel laten inenten tegen Hepatitis B en shizzle?
ja hoor
en de naald kwam uit een éénkeergebruik/ nog dicht zakje. Daar maak ik me geen zorgen over. Ze deed ook schone handschoentjes aan en die nog weer alcohol overheen. Alleen jammer dat is dus niet zo netjes waar ik ´m wou zit
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:47:37 #201
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_71564700
Mijn VCH piercing is een verjaardagskadootje. A.s. donderdag heb ik een afspraak voor het zetten.
Ik hoorde wel dat afgeraden wordt dit in de zomer te doen, de kans op infecties zou door het broeierige weer met 50% verhoogd worden. Iemand enig idee, fact of fiction?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_71564947
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijn VCH piercing is een verjaardagskadootje. A.s. donderdag heb ik een afspraak voor het zetten.
Ik hoorde wel dat afgeraden wordt dit in de zomer te doen, de kans op infecties zou door het broeierige weer met 50% verhoogd worden. Iemand enig idee, fact of fiction?
Broeierig weer? Kijk eens om je heen, het wordt deze zomer niet meer warmer dan 25 graden.
Gewoon goed schoon houden, dan komt het wel goed lijkt me..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_71565753
In Nederland is het al snel broeierig weer, tenminste heel drukkend. Daardoor ga je meer zweten, ook down under. Misschien dat ze het daarom afraden?


Waarschijnlijk eind deze maand/begin volgende maand mijn tragus, eindelijk
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:30:41 #204
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_71565865
Nouja, ik laat hem toch gewoon zetten. Inderdaad goed schoonhouden (unicura of vanwege de plek beter iets van lactacyd troep??).
Ik ga sowieso over een paar weken naar Amerika, daar is het ook broeierig. Dan zou ik 8 weken moeten wachten tot ik hem kan laten zetten. Nah.
L'Enfer, c'est les autres.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:48:02 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71569420
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:56 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Broeierig weer? Kijk eens om je heen, het wordt deze zomer niet meer warmer dan 25 graden.
Gewoon goed schoon houden, dan komt het wel goed lijkt me..
Het wordt donderdag en vrijdag inderdaad maar 29 graden !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_71570076
Maria2.0: het beste is om er gewoon niks aan te doen. Het geneest daar onder zo snel en al die smeerseltjes voor op den doos doen meer kwaad dan goed.
Ik heb al m'n piercings in de zomer laten zetten, maar nooit infecties gehad of iets dergelijks..
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:16:45 #207
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_71573504
Thanks, gewoon 2 keer per dag spoelen met lauw water zal het dus wel doen. Ik verwacht weinig problemen sowieso, nooit gedoe gehad met mijn piercings.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_71598787
Deze aangeschaft van alloverpiercings.


Zit nou al maandenlang te denken wanneer ik een keer begin met oprekken, en heb 't een tijdje geleden op een slechte manier gedaan Besloten om het nu maar gewoon te doen.
Hopelijk morgen al binnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jelleee op 04-08-2009 20:00:31 ]
Nee.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:16:37 #209
264708 LadyEss
Sex, drugs & rock and roll
pi_71601936
Heb zelf een tongpiercing nu ongeveer 3 jaar. Ben er erg tevreden mee!
Het laten zetten voelde je inderdaad niet veel tot niets van, alleen de balletjes eraan draaide voelde ik omdat het staafje dan in je wondje beweegt.

Dik een week een opgezwollen tong gehad, en moeite met eten en drinken.
Maar heb er geen spijt van! Vindt het er leuk uitzien, en iets uitdagends hebben.

De mannen vinden het (meestal) ook geen probleem.

En de mythe over dat een tongpiercing een sexsymbool zou zijn is zoooo onzin.
pi_71602460
Ik wil m'n medusa terug Hij deed alleen zo verrekte pijn met zetten.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:40:15 #211
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71615912
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:26 schreef miss-piggy het volgende:
In Nederland is het al snel broeierig weer, tenminste heel drukkend. Daardoor ga je meer zweten, ook down under. Misschien dat ze het daarom afraden?

Haha dat klinkt echt ranzig! Als je gewoon elke dag een douche neemt valt dat hartstikke mee hoor. Oh en lacatacyd en zulke producten kun je gebruiken maar eigenlijk alleen als je dat voor het zetten ook al deed, omdat anders je vagina dubbel ontregeld kan raken. Tenminste, dit was het advies wat ik heb gekregen .
Levenswerk: Berlijn Blog.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:15:52 #212
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_71664698
Ik heb mijn VCH. Mijn jezus wat een rotprik! Ik heb nooit een kik gegeven bij mijn piercings of tattoos maar nu toch wel even.
Maar hij zit. Prachtig symmetrisch in het midden. Als ik gewoon sta zie je net een subtiel bolletje.

En ik moest heel erg lachen in de auto, ik voel hem nogal
L'Enfer, c'est les autres.
pi_71666323
ik vond de prik en vooral de genezing heel erg meevallen, moet er even een kleiner staafje in (laten) doen eigenlijk
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:10:48 #214
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_71666640
Denk dat het erg verschilt per persoon. Ik kon het stretchen van tepels en zetten van de piercings in eerste instantie best goed hebben en dit niet. Beetje omgekeerde wereld dus
L'Enfer, c'est les autres.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 02:55:35 #215
92409 Twinky
Little star.
pi_71671451
stretchen van tepels jeetje. auw.

Mijn Chinese helix gaat als een trein Scheelt wel met schieten zeg, daar had ik echt weken enorme last van in mijn andere oor!
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:26:53 #216
214062 Jep.
harharhar.
pi_71736879
Het is hier stil.

Ik heb in ieder geval m'n taper binnen gekregen, ik wou expres een korte door werk enzo. Alleen die bleken té kort, ben 2 nachten achter elkaar wakker geworden met 1 stretcher half uit m'n oor hangend en dan kon ik m'n bed overhoop halen om die O-ring te vinden.

Heb toen maar een andere taper gekocht, die langer was en die paste prima.


Heb alleen volgens mij te snel gestretcht. Ik ben vorige week begonnen en heb nu rechts 5mm en links 4mm. Ik heb het echt niet geforceerd ofzo, maar in 5 dagen al op 4/5mm.
Lees nu allemaal horrorverhalen over blow-outs enzo, heb deze nu 2 dagen in en heb nergens last van.
Ik hou deze toch maar 1 maandje in voor de zekerheid, heb echt geen geduld. Daarna stap ik over over 6mm en daarna mijn Barnsteen plugs!

Complimenten aan alloverpiercings by the way. Bestellingen waren volgende dag al binnen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jep. op 09-08-2009 17:36:42 ]
//
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:36:43 #217
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71737108
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:26 schreef Jep. het volgende:
Het is hier stil.

Ik heb in ieder geval m'n taper binnen gekregen, ik wou expres een korte door werk enzo. Alleen die bleken té kort, ben 2 nachten achter elkaar wakker geworden met 1 stretcher half uit m'n oor hangend en dan kon ik m'n bed overhoop halen om die O-ring te vinden.

Heb toen maar een andere taper gekocht, die langer was en die paste prima.
[ afbeelding ]

Heb alleen volgens mij te snel gestretcht. Ik ben vorige week begonnen en heb nu rechts 5mm en links 4mm. Ik heb het echt niet geforceerd ofzo, maar in 5 dagen al op 4/5mm.
Lees nu allemaal horrorverhalen over blow-outs enzo, heb deze nu 2 dagen in en heb nergens last van.
Ik hou deze toch maar 1 maandje in voor de zekerheid, heb echt geen gedult. Daarna stap ik over over 6mm en daarna mijn Barnsteen plugs!

Complimenten aan alloverpiercings by the way. Bestellingen waren volgende dag al binnen.
Tapers zijn verschrikkelijk slecht om als sieraad te dragen. Sowieso door het materiaal (neem aan dat je acryl tapers hebt?) maar ook door de lengte, ze klappen in je slaap vaak dubbel wat er voor zorgt dat er veel druk op de stretch, scheef helen etc.. Meteen iets anders indoen dus, bij voorkeur iets van staal of glas.

Ik zou, nu je met deze snelheid hebt gestretcht, eerder 3 a 4 maanden wachten voor je volgende stretch.. ook al heb je niet geforceerd, soms zie je aan de buitenkant niet wat er aan de binnenkant kapot is.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:45:37 #218
214062 Jep.
harharhar.
pi_71737308
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tapers zijn verschrikkelijk slecht om als sieraad te dragen. Sowieso door het materiaal (neem aan dat je acryl tapers hebt?) maar ook door de lengte, ze klappen in je slaap vaak dubbel wat er voor zorgt dat er veel druk op de stretch, scheef helen etc.. Meteen iets anders indoen dus, bij voorkeur iets van staal of glas.

Ik zou, nu je met deze snelheid hebt gestretcht, eerder 3 a 4 maanden wachten voor je volgende stretch.. ook al heb je niet geforceerd, soms zie je aan de buitenkant niet wat er aan de binnenkant kapot is.
Mja, ik heb acryl. hoezo is acryl zo slecht dan, en hoezo is het slecht om te dragen?
Wat stel jij dan voor, per 1mm een plug indoen en zo laten helen?
//
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:47:32 #219
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71737341
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:45 schreef Jep. het volgende:

[..]

Mja, ik heb acryl. hoezo is acryl zo slecht dan, en hoezo is het slecht om te dragen?
Wat stel jij dan voor, per 1mm een plug indoen en zo laten helen?
Het is een poreus materiaal, wat betekent dat bacteriën zich er in op stapelen en een ontsteking kunnen veroorzaken. Er zijn genoeg mensen die een goede genezing hebben met acryl, maar als je ook al zo snel zo ver gestretcht hebt (foei, foei foei!) zou ik dit extra risico schrappen.

Het is inderdaad het beste een plug te dragen van staal of glas en deze regelmatig schoon te maken.

Heb je je wel een beetje ingelezen voordat je die tapers er in geduwd hebt?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:55:11 #220
214062 Jep.
harharhar.
pi_71737541
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het is een poreus materiaal, wat betekent dat bacteriën zich er in op stapelen en een ontsteking kunnen veroorzaken. Er zijn genoeg mensen die een goede genezing hebben met acryl, maar als je ook al zo snel zo ver gestretcht hebt (foei, foei foei!) zou ik dit extra risico schrappen.

Het is inderdaad het beste een plug te dragen van staal of glas en deze regelmatig schoon te maken.

Heb je je wel een beetje ingelezen voordat je die tapers er in geduwd hebt?
Niet goed genoeg blijkbaar, heb me wel ingelezen maar dingen zoals 'Acryl is slecht voor je oren' kom ik persoonlijk zelf niet op. Maarja, dat leer je wel zodra je de fout maakt blijkbaar.

Ik heb zojuist glazen plugs besteld, bedankt voor je hulp in ieder geval.
//
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:58:51 #221
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71737631
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:55 schreef Jep. het volgende:

[..]

Niet goed genoeg blijkbaar, heb me wel ingelezen maar dingen zoals 'Acryl is slecht voor je oren' kom ik persoonlijk zelf niet op. Maarja, dat leer je wel zodra je de fout maakt blijkbaar.

Ik heb zojuist glazen plugs besteld, bedankt voor je hulp in ieder geval.
Hebben de glazen plugs geen flare of single flare? aan 1 kant een verdikking of helemaal geen evrdikking

Graag gedaan, de eerste 3 mm ben ik ook wel eens de fout ingegaan hoor . En als je nog ergens over twijfelt, dan is er altijd wel iemand in dit topic die je kan helpen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:03:05 #222
214062 Jep.
harharhar.
pi_71739174
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hebben de glazen plugs geen flare of single flare? aan 1 kant een verdikking of helemaal geen evrdikking

Graag gedaan, de eerste 3 mm ben ik ook wel eens de fout ingegaan hoor . En als je nog ergens over twijfelt, dan is er altijd wel iemand in dit topic die je kan helpen.
Single flare gekozen, beter toch? Als 't heelt kreeg ik 'm d'r toch makkelijker uithalen, toch?
Of doe ik 't nu helemaal fout.
//
pi_71739566
SF is goed hoor
Ik vind trouwens rondlopen met tapers helemaal geen zonde. Ik heb een paar keer gehad dat tunnel/plug niet ging, dan liet ik taper gewoon zitten tot het wat rekte en het wel paste. En ik heb ook gewoon PLASTIC gebruikt. Ha

Zondaar.
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:05:03 #224
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71740902
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:15 schreef Empathologica het volgende:
SF is goed hoor
Ik vind trouwens rondlopen met tapers helemaal geen zonde. Ik heb een paar keer gehad dat tunnel/plug niet ging, dan liet ik taper gewoon zitten tot het wat rekte en het wel paste. En ik heb ook gewoon PLASTIC gebruikt. Ha

Zondaar.
Daarom zei ik ook dat het infecties kan veroorzaken . En tapers kunnen als je slaapt nou eenmaal omklappen wat een hoop irritatie kan veroorzaken, plus het schuinhangen kan een negatief effect hebben. Lees je wel alle "kan" en "kunnen" ?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_71741807
Nee ik ben blind.

Anyhoe, ik heb het wel gelezen hoor. Vind het alleen allemaal zo overdreven af en toe (ff in het algemeen), alsof acryl meteen je oren van je kop af blaast ofzo. En scheef groeien met een taper.. Tsja moet het gaatje van te voren al heel scheef gezeten hebben, want een lel gaat niet ineens anders zitten denk ik dan.
pi_71749003
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tapers zijn verschrikkelijk slecht om als sieraad te dragen. Sowieso door het materiaal (neem aan dat je acryl tapers hebt?) maar ook door de lengte, ze klappen in je slaap vaak dubbel wat er voor zorgt dat er veel druk op de stretch, scheef helen etc.. Meteen iets anders indoen dus, bij voorkeur iets van staal of glas.

Ik zou, nu je met deze snelheid hebt gestretcht, eerder 3 a 4 maanden wachten voor je volgende stretch.. ook al heb je niet geforceerd, soms zie je aan de buitenkant niet wat er aan de binnenkant kapot is.
Ik ben binnen een week van 1.6 naar 4 gegaan, en toen 3 weken later binnen een week van 4 naar 8, en bij mij is het allemaal ok.


&die zijn zo geweldig.
Hoe zit het trouwens met die maten op bodyartforms.com? Ik snap er niks van.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:22:52 #227
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_71749071
Volgens mij zijn de maten bij BAF juist supergoed, in zowel mm als gauge, aangegeven toch?
an urge to help mankind overcomes me
pi_71754536
Inderdaad, nooit problemen mee gehad.
@ DW: Ik ben benieuwd hoe jouw oren er naakt uit zien en of dat geen uitgekauwde kauwgom is geworden
pi_71754606
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef saaw het volgende:
Volgens mij zijn de maten bij BAF juist supergoed, in zowel mm als gauge, aangegeven toch?
Ik kan mm niet vinden, ik heb alleen wel gezien dat je bij het menu op maat kan kiezen, en dat dat wel aangegeven is in mm en gauge, maar op de pagina;s per sieraad niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_71754628
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:05 schreef Empathologica het volgende:
Inderdaad, nooit problemen mee gehad.
@ DW: Ik ben benieuwd hoe jouw oren er naakt uit zien en of dat geen uitgekauwde kauwgom is geworden
Ik zal wel een foto voor je maken. ;p
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_71755192
Hahah tof
Neh het verbaasd me altijd heel erg als mensen zo snel gaan en zeggen dat ze nergens last van hebben.. Als ik zo bij mezelf zie, 1 oor is wel netjes gestretched maar ik heb weinig hoop dat ik ooit nog gewoon oorknopjes in kan. Andere oor praat ik maar niet over
pi_71755327
Ik zit er dus over te denken aan het begin van dit schooljaar een navelpiercing te nemen..
Maar ergens vind ik het zo cliché en voor 16jarigeblondehuppelkutjes. Maar tis toch wel mooi.
Aan de andere kant wil ik ook nog mn oren uitbreiden met 2 helixen maar ik haat het dat die er zo lang over doen om te genezen..

Moeilijk. :p
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_71755349
Het handigste is om even te kijken welke maten je nodig hebt, dat te noteren ergens (zo van 0g = 8mm, 5/8" = 16mm) en dan gewoon op de pagina's te kijken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 10 augustus 2009 @ 11:34:26 #234
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71755359
Gewoon doen, .
Whatever als het een cliché is. Ligt erook aan wat je erin doet,
Als je er een playboyhangertje erin hangt ziet het er al anders uit dan wanneer je bijv. alleen gekleurde bolletjes doet, .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_71784151
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:28 schreef Empathologica het volgende:
Hahah tof
Neh het verbaasd me altijd heel erg als mensen zo snel gaan en zeggen dat ze nergens last van hebben.. Als ik zo bij mezelf zie, 1 oor is wel netjes gestretched maar ik heb weinig hoop dat ik ooit nog gewoon oorknopjes in kan. Andere oor praat ik maar niet over
Ik ken ook wel mensen die ;t nog wat sneller deden. Ik kon niet van 1.6 mm naar 3 mm in 1x, maar ik ken ook wel van die figuren die dan gelijk naar 8mm gaan ofzo.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_71786227
Ik heb besloten dat ik mn buik wel mooi genoeg vind voor de piercing, en de piercing wel mooi genoeg voor mn buik. Wel jammer van de lange genezingstijd altijd.

Maargoed, de volgende piercing staat vast.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_71796723
Mijn microdermal in m'n pols is ontstoken. Tips? Spoelen met zeezoutoplossing helpt heb ik gehoord, maar hoeveel zout per hoeveel water moet ik dan gebruiken?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:59:45 #238
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71796790
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Mijn microdermal in m'n pols is ontstoken. Tips? Spoelen met zeezoutoplossing helpt heb ik gehoord, maar hoeveel zout per hoeveel water moet ik dan gebruiken?
Als je gewoon een "pinch" (oftewel, met je vingertoppen zo een heel klein beetje pakken) gebruikt en dan in een ruime kom met net gekookt water gooit, komt het helemaal goed . Als je 't proeft mag het niet zouter zijn dan een chipje is mij geleerd.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_71796846
calendulan wondspray:Y
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:02:36 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71796855
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:35 schreef Empathologica het volgende:
Nee ik ben blind.

Anyhoe, ik heb het wel gelezen hoor. Vind het alleen allemaal zo overdreven af en toe (ff in het algemeen), alsof acryl meteen je oren van je kop af blaast ofzo. En scheef groeien met een taper.. Tsja moet het gaatje van te voren al heel scheef gezeten hebben, want een lel gaat niet ineens anders zitten denk ik dan.
Sorry, die reactie van mij was inderdaad niet nodig. Maar acryl kan nou eenmaal flink klooien als je gevoelige oortjes hebt, en dan kun je beter overdrijven dan er te casual mee omgaan. Met een taper scheef groeien zal sneller gebeuren bij fikse maten denk ik.. Maar het gaat er vooral om dat je met die taper onnodig veel druk legt op een verse stretch, daarom zou ik 'm nooit laten zitten na de stretch.

Weet je, heeeeeel veel mensen stretchen hun oren, en heel weinig lezen zich van te voren in. Dan geef ik liever "te streng" advies dan dat je zegt: "Tof, hier heb je tips om nog meer risico op verpeste oren te lopen!"
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:02:18 #241
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_71798523
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Mijn microdermal in m'n pols is ontstoken. Tips? Spoelen met zeezoutoplossing helpt heb ik gehoord, maar hoeveel zout per hoeveel water moet ik dan gebruiken?
hoihoi
de mijne doet ook soms niet lief, toen ze bij mij de MD gezet hebben zat er ipv een plaatje/bolletje een staafje op,zodat de huid wat kon zwellen zonder te knellen. Als de mijne niet lief is vervang ik het bolletje door dit staafje,meestal is het dan al na een dag rustig. Misschien kun je dit ook eens uitproberen? Evt in combi met wat zoutoplossing
pi_71802096
@ Debsterr; Ik ben ook een kreng met reageren hoor dus van mijn kant ook sorry
Opzich is het misschien wel goed om te streng te doen dan te casual, maar ik heb ook ooit een reactie gehad van iemand 'Jij draagt acryl! Da's echt keeeeeeei slecht!!!!" terwijl ik m'n stretches al 2 jaar heb Toen had ik echt iets van ....oke iemand luistert te goed
pi_71812549
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Mijn microdermal in m'n pols is ontstoken. Tips? Spoelen met zeezoutoplossing helpt heb ik gehoord, maar hoeveel zout per hoeveel water moet ik dan gebruiken?
Kwart theelepeltje per 250 ml was het geloof ik.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_71825711
K zal hem hier nog even posten
quote:
Hier mijn superbijzondere, maar ik vind m toch wel cute, traguspiercing.
Kan niet wachten tot er een diamantje of zwarte BCR in mag.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_71825776
En daar had ik nog een vraag over.. je mag pas na 3 maanden wisselen, maar wat is daar de reden voor? (ja dan is het genezen, snap ik ook.)
Maar als ik nou een ge-autoclaafd balletje bestel en t originele staafje erin laat zitten, wat kan er dan fout gaan?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:07:47 #246
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71826507
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:46 schreef Empathologica het volgende:
@ Debsterr; Ik ben ook een kreng met reageren hoor dus van mijn kant ook sorry
Opzich is het misschien wel goed om te streng te doen dan te casual, maar ik heb ook ooit een reactie gehad van iemand 'Jij draagt acryl! Da's echt keeeeeeei slecht!!!!" terwijl ik m'n stretches al 2 jaar heb Toen had ik echt iets van ....oke iemand luistert te goed
Ja, dat is niet zo slim .. die las ergens acryl en verse stretches en besloot het overal maar op toe te passen dus .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_71827114
Ik kwam geloof ik Krentenbol. tegen op BME met een neuspiercing.
Klopt dat?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 12 augustus 2009 @ 19:32:26 #248
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71827166
KB heeft wel een neuspiercing volgens mij.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_71827178
Maarehh.. mijn balletjesvraag?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 12 augustus 2009 @ 20:20:19 #250
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71828595
Ik denk niet dat dat veel kwaad kan, maar pin me er niet op vast.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_71832252
zou het misschien kunnen dat je dan veel moet wrikken aan het staafje/bolletje-gebeuren dat het dan weer kan gaan irriteren?


oooohhhh je traguspiercing

ik durf eigenlijk niet meer
pi_71843083
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:00 schreef miss-piggy het volgende:
zou het misschien kunnen dat je dan veel moet wrikken aan het staafje/bolletje-gebeuren dat het dan weer kan gaan irriteren?


oooohhhh je traguspiercing

ik durf eigenlijk niet meer
Dat is wat ik ook denk.. ik wacht sowieso nog wel een paar weekjes want het is nog maar van 22 juli.

Ik vond het laten piercen helemaal niet eng, toen ik zat wel even klamme handjes maar ik dacht, laat maar komen, hoe erg kan het zijn? Uiteindelijk was het gewoon een gemeen knijpje en daarna nog wat gewrik om de naald te buigen. Ik werd er niet echt warm of koud van
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:54:08 #253
92409 Twinky
Little star.
pi_71854005
ik ben klaar met gaatjes! Vanmiddag de laatste gehaald, nu in Shanghai. Ik heb er vier in mijn linkeroor, twee aan de onderkant en twee aan de zijkant. En vijf rechts, twee aan de onderkant, twee aan de bovenkant, één in mijn tragus en één in mijn navel. En ik ben tevreden!

De laatste twee hebben wel de meeste betekenis: ik heb er één in Beijing gehaald, in mijn eentje. Symbool voor het nieuwe leven wat ik zelf ga sturen, mijn leven. De tweede in Shanghai samen met een vriendin (zij heeft er ook één) met een afronding van oude dingen (laatste gaatje) maar ook het tweede gaatje (ze zitten naast elkaar) van die twee, waarmee in dat nieuwe leven ook gewoon veel vrienden zitten die naast me staan.

Die eerste is trouwens al zo goed als genezen, bijna geen pijn meer (heb 'm sinds vorige week maandag), hoop dat het met de tweede ook zo snel gaat
pi_71857056
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
en daarna nog wat gewrik om de naald te buigen.
Was de naald niet al gebogen dan?
pi_71871178
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:57 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Was de naald niet al gebogen dan?
Het was gewoon zo'n witte buigzame naald, en door de positie van het gaatje moest ze die een beetje buigen om het staaf je er doorheen te doen ofzo.
Maar ik kon het natuurlijk niet zien
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_71874673
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:21 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Het was gewoon zo'n witte buigzame naald, en door de positie van het gaatje moest ze die een beetje buigen om het staaf je er doorheen te doen ofzo.
Maar ik kon het natuurlijk niet zien
Ah ok. Da's een plastic buisje Vandaar dat ik het niet snapte. Was ook even vergeten dat ik geen catheternaalden 'gewend' ben.
pi_71901107
had ik mezelf eindelijk zover om volgende week of week erna mijn tragus te laten piercen, kom ik erachter dat ik ook ga zwemmen met revalidatie!

hoelang mag je niet zwemmen?
pi_71901501
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef miss-piggy het volgende:
had ik mezelf eindelijk zover om volgende week of week erna mijn tragus te laten piercen, kom ik erachter dat ik ook ga zwemmen met revalidatie!

hoelang mag je niet zwemmen?
Zo lang het nog geneest, dus zo´n 3 maanden..
Maar als je met je hoofd boven water blijft is er natuurlijk niks aan de hand. Alleen is zwemmen dan niks aan
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:49:26 #259
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71903602
Volgens mij niet de gehele geneestijd, hoor.
Toen bij mn navelpiercings mocht ik heus wel eerder dan 6 à 7 maand zwemmen.
Al mocht ik toch enkele weken niet zwemmen, maarmja.

Als je het precies wilt weten bel je toch even met de piercer?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:01:54 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_71903801
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:03 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Zo lang het nog geneest, dus zo´n 3 maanden..
Maar als je met je hoofd boven water blijft is er natuurlijk niks aan de hand. Alleen is zwemmen dan niks aan
Ik heb volgens mij twee weken na mijn conchpiercing al gezwommen. Verhalen gaan inderdaad dat je er bacterien door in je piercing kan krijgen. Het ontsmet echter ook briljant. Als je goed schoonmaakt na het zwemmen, moet het wel meevallen, denk ik...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_71903979
Hier, een goede nazorg. Zo is het mij 'geleerd'.
http://www.monkeymind.com/fiforum/files/aftercare_2009_01.pdf

'Chlorine is tremendously drying and irritating to new piercings and should be avoided. If you cannot stay out of the water, then do your best to soak the piercing and rinse with saline whenever you swim.'
pi_71904380
mijn engels is zeer slecht, misschien een vertaling?

ik denk niet dat het met hoofd onder het water wordt, ja misschien op de rug zwemmen. Ik ga er wel vanuit dat er chloor in het water zit, welke wel wat bacteriën doodt. (moet er niet aan denken als er geen chloor inzit

En na de tijd goed reinigen! Of inderdaad 3 maanden wachten, kan ik net nog 1 keertje bloed doneren
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:53:54 #263
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71905705
Chloor is ontzettend uitdrogend en irriterend op nieuwe piercings en moet vermeden worden. AIs je niet uit het water kunt blijven, doe dan je best om de piercing te weken en afspoelen met (steriele) zoutoplossing wanneer je zwemt.
Resistance is futile
pi_72035432
Ben dinsdag wezen waterskiën en heb gister de hele dag gezwommen in natuurwater, en m'n piercing is nog steeds heel lief en lijkt eigenlijk al bijna genezen.
Dus ik ga vanmiddag de stad in om wat sieraadjes te kopen. =)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 20 augustus 2009 @ 12:03:39 #265
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72035535
Hoelang heb je hem nu eigs al? En wat is de genezingstijd? Piercings lijken vaak sneller genezen dan dat ze daadwerkelijk genezen zijn.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_72035773
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoelang heb je hem nu eigs al? En wat is de genezingstijd? Piercings lijken vaak sneller genezen dan dat ze daadwerkelijk genezen zijn.
Ik heb hem nu een maand en hij geneest pas met 3 maanden.. maar hij is iig de hele tijd rustig gebleven dus ik ga gewoon de gok nemen om er een ander sieraadje in te doen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_72045846
hopelijk gaat het goed aflopen met nieuwe sierraad!


Weet iemand toevallig hoeveel mm een zweerknopje is? (1,0 of 1,2mm?)

Kheb mijn oude zweerknopjes van 17 jaar geleden in mijn oren gedaan, omdat ze steeds ontsteken en dichtgroeien als ik niet zilvere oorbellen erin heb (die van six bijv.). En als ik mijn traguspiercing ein-de-lijk heb, wil ik in mijn oren ook labrets hebben (of met barbell) omdat mijn huid altijd kapot gaat van die dingetjes erachter.
pi_72047180
Als ik m'n knopjes van toen ik 6 was vergelijk met m'n laatste, zit er véél verschil in.
Die van 13 jaar terug zijn zeker 1,2mm terwijl die van jaar of 2 terug nog geen mm halen.
pi_72047558
dan zal die van 17 jaar terug zeker wel 1,2mm zijn
pi_72049259
Ik heb de mijne opgemeten, en die is inderdaad 1,2
pi_72052541
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef miss-piggy het volgende:
hopelijk gaat het goed aflopen met nieuwe sierraad!


Weet iemand toevallig hoeveel mm een zweerknopje is? (1,0 of 1,2mm?)

Kheb mijn oude zweerknopjes van 17 jaar geleden in mijn oren gedaan, omdat ze steeds ontsteken en dichtgroeien als ik niet zilvere oorbellen erin heb (die van six bijv.).
Ik denk eerder dat het komt doordat die dingen van de Six zulke rommel zijn, i.p.v. dat het zilver zo goed is.
pi_72059778
mwah ik heb nooooit problemen gehad met zilver, met alles van six, c&a etc. wel. Die kan ik dus maar een halve dag inhebben, en dan gaan mijn oren enorm zeer doen. Inclusief zwellen en pus. Spul van six is wel troep. Gaat ook zo lekker groen uitslaan na een tijdje
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 03:15:18 #273
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_72103328
Tepel piercing schoonmaken

even ook een linkje hier
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_72116259
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoelang heb je hem nu eigs al? En wat is de genezingstijd? Piercings lijken vaak sneller genezen dan dat ze daadwerkelijk genezen zijn.
en dat is het vervelende, op het eerste oog lijkt mn tepel genezen, in oktober heb ik hem 2 jaar, maar écht niet dat dat kreng mij met rust laat

ik heb woensdag éindelijk een tongpiercing mogen zetten en ik ben nu dan ook wel klaar
pi_72152829
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef miss-piggy het volgende:
hopelijk gaat het goed aflopen met nieuwe sierraad!


Weet iemand toevallig hoeveel mm een zweerknopje is? (1,0 of 1,2mm?)

Kheb mijn oude zweerknopjes van 17 jaar geleden in mijn oren gedaan, omdat ze steeds ontsteken en dichtgroeien als ik niet zilvere oorbellen erin heb (die van six bijv.). En als ik mijn traguspiercing ein-de-lijk heb, wil ik in mijn oren ook labrets hebben (of met barbell) omdat mijn huid altijd kapot gaat van die dingetjes erachter.
k heb mijn zweerknopjes van vroegah nog, en die van m'n helixpiercings, en dat zijn echt dikke joekels . krijg m'n helixen er in ieder geval niet meer in.
Tap tap tap
pi_72152854
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:48 schreef miss-piggy het volgende:
mwah ik heb nooooit problemen gehad met zilver, met alles van six, c&a etc. wel. Die kan ik dus maar een halve dag inhebben, en dan gaan mijn oren enorm zeer doen. Inclusief zwellen en pus. Spul van six is wel troep. Gaat ook zo lekker groen uitslaan na een tijdje
Ik kan nog een roestige spijker in m'n gewone oorgaatjes doen en ze protesteren niet . Draag dus eigenlijk alleen maar goedkope oorbellen van de Six .
Tap tap tap
pi_72154226
wat kan ik beter nemen?

titanium of chirurgisch staal?

Ik heb geen nikkelallergie, dus op dat gebied kan chirurgisch staal wel. Maar heeft het verder nog een verschil?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:57:07 #278
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_72154741
Ik ga denk ik maar eens een tongpiercing laten zetten... Hoe lang hou je daar last van?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_72155817
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga denk ik maar eens een tongpiercing laten zetten... Hoe lang hou je daar last van?
weekje
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:19:44 #280
92409 Twinky
Little star.
pi_72162555
ik heb weer zo'n pusbult (of wat is het, donkerrode pukkel) op mijn oor, nu naast één van de twee nieuwe gaatjes aan de achterkant. Vet irritant!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:25:39 #281
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_72162622
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga denk ik maar eens een tongpiercing laten zetten... Hoe lang hou je daar last van?
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef Mirjam het volgende:

[..]

weekje
Nog niet eens, kon al vrij snel weer normaal eten.

Tevens gratis tip voor Maniack: Plastic staafje en balletjes als hij geheeld is. Beter voor je tanden, buigzaam e.d. Zal je tandarts ook zeggen.
Aangenomen dat je liever een balletje/staafje kapot bijt dan een van je tanden natuurlijk.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_72172238
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:42 schreef miss-piggy het volgende:
wat kan ik beter nemen?

titanium of chirurgisch staal?

Ik heb geen nikkelallergie, dus op dat gebied kan chirurgisch staal wel. Maar heeft het verder nog een verschil?
Titanium heeft minder eigenschappen waar je eventueel allergisch voor zou kunnen zijn. Is dus een iets veiligere optie
pi_72182221
6AL4V ASTM F-136 Implant Grade Titanium Superglad, superkwaliteit (medisch!), internally threaded, geen massatroep, makkelijk te buigen en toch stevig. Beter kan je het niet vinden. Goedkoper wel.
http://www.isibodyjewelry.com/xcart/home.php?cat=66

Nee ik heb geen aandelen, bestel er wel zelf.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:32:13 #284
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_72183659
heej PE jij weet vast wel n plek,of webwinkel waar ik mooie opzetstukjes voor mijn MD kan vinden. Er moet toch meer te krijgen zijn dan alleen maar die rechtoe rechtaan opzetdingetjes?
pi_72194817
Crazy Factory heeft geloof ik behoorlijk veel en All Over Piercings toch ook iets? Of was dat inclusief MD?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:20:28 #286
92409 Twinky
Little star.
pi_72196567
is er trouwens iemand die een hele zwik tongpiercingbolletjes over wil kopen? of over wil nemen for that matter, ik hoef ze niet meer. Het zijn bolletjes die één maat groter zijn dan de gangbare, 6 mm denk ik. ik heb titanium, titanium coole kleurtjes, glow in the dark, doorzichtig, andere plasic uvbolletjes, ...
pi_72207105
* miss-piggy vertrekt nu naar de piercingshop
pi_72211017
Ben benieuwd!

Ja hoor, ik had dus vanmiddag een mooi balletje gehaald. Maar hij lag in een grote bak met verschillende kleurtjes. Heeft die vrouw die het inpakte dus het verkeerde balletje gepakt, waar niet eens een diamantje in zit, ja die heb ik al.
Dus nu mag ik weer terug
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_72211903


voelde wat ongemakkelijk, maar pijnlijk, ehm nee.
Piercing zat erin, miss-piggy blij. Ik loop naar de auto, en voel ineens wat warms lopen. Ik kijk in de weerspiegeling van de auto, vette bloedspoor. Ben ik maar even terug gegaan

Eindelijk, hij zit!

Morgen ofzo een foto, nu ziet het er nog bloederig uit.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:48:59 #290
92409 Twinky
Little star.
pi_72212387
waar heb je 'm dan?
pi_72212796
Ik meende traguspiercing maar ben er niet zeker van..
pi_72213058
klopt, tragus

Ik vind 'm zo mooi! Gezet met titanium labret.
pi_72215079
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:31 schreef miss-piggy het volgende:


voelde wat ongemakkelijk, maar pijnlijk, ehm nee.
Piercing zat erin, miss-piggy blij. Ik loop naar de auto, en voel ineens wat warms lopen. Ik kijk in de weerspiegeling van de auto, vette bloedspoor. Ben ik maar even terug gegaan

Eindelijk, hij zit!

Morgen ofzo een foto, nu ziet het er nog bloederig uit.
Ik was waarschijnlijk helemaal flauw geworden enzo
Tap tap tap
pi_72238210


24 uurtjes oud
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:36:10 #295
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72239741
Oohh, ziet er leuk uit!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_72277009
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga denk ik maar eens een tongpiercing laten zetten... Hoe lang hou je daar last van?
ik had er allen dezelfde avond last van, liet hem zetten om 1 uur in de middag, ben gewoon de hele dag gaan bunkeren en gaan praten, savonds echt giga spierpijn, volgende ochtend weg
zwelling is nu zo goed als weg ook, alleen mocht ik gister nog geen korter staafje, de onderkant was nog niet helemaal oke, en dat kan kloppen, ik had last van dat enorme balletje, heb er nu ook mn eigen balletje opgedraaid.

edit: na hoelang hebben jullie het staafje gewisseld? ik heb er verder geen last van, het lange staafje tikt nu al een week tegen mn tanden en ik heb daar géén zin in

[ Bericht 12% gewijzigd door Kleintje19 op 30-08-2009 16:58:53 ]
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:44:57 #297
214062 Jep.
harharhar.
pi_72297761
Iemand bekend met een nederlandse webshop waar je deze/dit soort plugs zou kunnen vinden?

//
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:11:50 #298
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_72301587
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:44 schreef Jep. het volgende:
Iemand bekend met een nederlandse webshop waar je deze/dit soort plugs zou kunnen vinden?

[ afbeelding ]
Waarom wil je een nederlandse shop? BAF is prima, heeft mooie spullen en levert snel!
Ik heb de paarse van die plugjes [8mm] en ben er erg tevreden mee!
an urge to help mankind overcomes me
pi_72306720
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:25 schreef Ezechielk het volgende:

[..]


[..]

Nog niet eens, kon al vrij snel weer normaal eten.

Tevens gratis tip voor Maniack: Plastic staafje en balletjes als hij geheeld is. Beter voor je tanden, buigzaam e.d. Zal je tandarts ook zeggen.
Aangenomen dat je liever een balletje/staafje kapot bijt dan een van je tanden natuurlijk.
Nee idd, paar dagen, alleen het lange staafje is heel erg irritant met eten.

Hoe kan je nou weer een van je tanden kapotbijten daarmee? Ik heb in de tijd dat ik mijn tongpiercing heb (meer dan 2 jaar) in totaal misschien 1 maand plastic bolletjes gehad, maar ik werd er helemaal gek van doordat ik dat schroefdraad steeds kapot draaide. Sindsdien titanium, waar ik helemaal geen problemen mee heb, en m;n gebit is niet afgetakelt ofzo.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_72310081
piercing zit er 3,5 dag in, en het begint nu te zwellen en wat zeer te doen. Hopelijk is het een late reactie en geen ontsteking (en als het een ontsteking is is het mijn eigen schuld )

Nu gewoon steeds goed schoonmaken toch?
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:16:15 #301
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_72310610
Hoezo je eigen schuld, wat heb je gedaan dan?
En gewoon goed schoonhouden en eventueel lekker weken in zoutoplossing zou voldoende moeten zijn ja.
an urge to help mankind overcomes me
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')