abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 7 januari 2000 @ 00:19:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_242168
Ja!!! Laat Maurice in een film acteren. Hij vroeg er zelf, min of meer, om. Alstublieft, producenten van Slechte Nederlandse Films Met Veel Onverstaanbare Dialoog, gooi het roer eens flink om. Nieuwe genre, Slechte Nederlandse Film Met Veel Gebit En Onverstaanbare Dialoog. Dat worden unieke beelden, Maurice bij de Gouden kalf uitreiking. Doet mee in de categorie Onverstaanbaarste Onderwaterscene. Moet zelf ook winnaar bekend maken en ontroert een volle zaal door drie kwartier te doen over het uitspreken van "Kruimeltje". Beste film in de categorie "Met Geelfilter Gemaakte Nostalgische Film Net Voor De Kerst Uitgebracht Voor Het Hele Gezin In Plaats Van Weer Een Disneyfilm" De categorie wordt door Mona voorgelezen omdat ze anders de uitreiking over drie dagen uit moeten smeren

Van Maurice het meest genoten vanavond. In dat duikerspak. Jammer genoeg geen beelden van de uiterst zeldzame, nog nooit gefilmde Jaloers Op Bart Dans, die uit schuchterheid vlak onder de waterspiegel wordt gedaan.
Wat zat Phil IJzerdraad nou over Bart te oudehoerendozen? Bart manipuleerde en Bart deed expres gek met plantje. En als dat zo is, wat is daar dan op tegen? Wie heeft toch bedacht dat er alleen iemand mag winnen die volledig zichzelf is? Wat een onzin. Al was Bart de boel aan het entertainen, wat dan nog. Als je kan kiezen tussen een autootjes knedend gevoelsmens die bepaalde dingetjes van anderen gewoon met bepaalde dingetjes merkt dat het klikte dat voelde je dan had je aan een blik genoeg over een bepaald dingetje en tussen een wat geforceerd leuk doende dwarskont, wat kiest het publiek dan? Is inmiddels bekend. Nee, mag niet van de Gewoon Politie. Luid gebel. "Ja meneer, wij hebben een klacht binnengekregen. Van de buurvrouw aan de overkant. Hoe oud bent u? Juist. En wat deden wij een half uur geleden. Juist. Toen stonden wij heel gek te dansen met de handen boven het hoofd en een sneetje brood voor ons mond als microfoon. En dat vinden wij normaal?
Hoe denkt u dat dat is voor volwassen mensen in de straat. Nee, daar hadden we nog niet over nagedacht, meneer denkt dat het hem allemaal maar aan komt waaien. Dus wat gaan wij met deze rol ijzerdraad doen? Juist, ja, daar gaan wij Grote Mensen Bepaalde Dingen van vouwen."
Het schiep wel duidelijkheid, de eerlijkheid van Maurice, maar hij had natuurlijk ontzettend ongelijk. Bart heeft het wat slimmer aangepakt misschien. Volgende keer, in een ander programma gaan we dan eens De Gewoonst Gebleven Nederlander kiezen. Afgesproken?
Leuke locatie, dat lege zwembad. Ze dachten, Maurice, dan doen we iets met sport. Deze bewegingskunstenaar, die zijn ledematen op een unieke manier niet vanuit de hersenen aanstuurt maar vanuit de achillespees verdiende dit decor.

Anouk. Wat moet je er van zeggen. Twee dagen in het huis en al een volkomen identiteitscrisis. Ook een prestatie. Voelt zich een beetje de zus van Bart terwijl Bart haar meer ziet als het achterlijke nichtje dat hij twee keer per jaar bij zijn oma ziet en dan steeds heel hard in zijn oor schreeuwt dat ze net broer en zus zijn. Wat ik een beetje miste bij Anouk, maar ook bij de andere bewoners was zelfspot. Gaan al teveel uit van het idee dat zij daadwerkelijk boeiend zijn. Ik had gehoopt dat met name Karin dat zou melden, maar helaas. Geloven al te veel in de gecreëerde mythe. Jammerlijkste voorbeeld wordt Ruud, die 34 keer per week volledig zichzelf probeert te blijven met diverse producten in zijn handen. Ik voorspel, dat wordt de mooiste en tegelijkertijd de ergste televisie ooit, de eerste keer dat Ruud zichzelf als lekkere gekke man neer gaat zetten in een eigen programma. "La je nie ge mahe" wordt waarschijnlijk de bloedeloze titel en i.p.v. punten kan men knuffels en maatjes verdienen.

Karin vond ik het slimst. Zag het allemaal wel scherp. Verrassend nieuws in deze uitzending: ze is gegroeid.

Mooiste nieuwe moment, de mop die Maurice vertelt en dan met name de mooiste ik geniet met volle teugen grijns ooit gegrijnsd , van Ruud, als hij het woord stijve hoort.


Verder kan ik niet anders zeggen dat ik me ontzettend op de uitzending met Bianca verheug!!! Ik denk dat ik hem samen met de verzorgers in Pieterburen ga kijken. Martin is ook al fijn, volgende week. Misschien vertelt hij nog een keer het verhaal over de echtbreker die hij recht in de kont keek.

Tot volgende week

Nico Dijkshoorn


  Admin vrijdag 7 januari 2000 @ 00:33:00 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_242169
Het is maar goed dat ik even ben blijven "hangen" zodoende kon ik jouw stukje nog even mee pakken Heb het programma uiteraard gezien en ik moet zeggen ...Je hebt het weer scherp gezien en verwoordt....Bedankt!!!!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_242170
Zo is het en niet anders!
Ik ben online
  Moderator vrijdag 7 januari 2000 @ 11:16:00 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_242171
Nico,

'k Zag in een ander topic dat je het een beetje beu wordt hier. Kan ik inkomen, 't is -logisch- wel wat minder geworden. Maar bij deze toch het verzoek om die do-avonduitzendingen hier te blijven becommentariëren.

Ga je nog naar De Bus kijken in februari trouwens? Of gaat daar je -betaalde- column over

[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 07 Januari 2000).]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_242172
quote:
op 01-07-2000 om 12:19 AM schreef doordevil het volgende:
Het schiep wel duidelijkheid, de eerlijkheid van Maurice, maar hij had natuurlijk ontzettend ongelijk. Bart heeft het wat slimmer aangepakt misschien.

Ik geloof dat je het niet helemaal begrepen hebt. Maurice ergerde zich vooral aan het soms onuitstaanbaar arrogante gedrag van Bart, die alles beter moet weten en nooit zijn ongelijk zal toegeven. En ik denk niet dat Maurice niet kan tegen mensen die niet gewoon doen, maar zich nogal ergerde aan sommig haantjes gedrag van Bart.
Bart is een prima vent, maar Maurice heeft gelijk als hij zegt dat hij in veel dingen nog een klein kind is.
Maar dat Bart het slimmer heeft aangepakt dan de rest is wel duidelijk. Daar is niks op tegen, maar het kan erg irritant zijn als je bij zo iemand in huis zit.

Under the spreading chestnut tree
I sold you and you sold me

*******

Ruud: En de helft, da's vijftig procent!

pi_242173
Fijn dat je blijft schrijven!

Kapot is leuker
pi_242174
Wederom top nico!
  vrijdag 7 januari 2000 @ 14:43:00 #8
1457 Interrcate
Gediplomeerd dronken lor
pi_242175
En toch mis ik weer datgene wat echte columnisten wel kunnen..... de positieve dingen ergens van opschrijven......
beter één vogel in de hand, dan geen hand!

  vrijdag 7 januari 2000 @ 16:20:00 #9
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_242176
quote:
op 01-07-2000 om 11:25 AM schreef karmozijn het volgende:
Maurice heeft gelijk als hij zegt dat hij in veel dingen nog een klein kind is.
Maar dat Bart het slimmer heeft aangepakt dan de rest is wel duidelijk. Daar is niks op tegen, maar het kan erg irritant zijn als je bij zo iemand in huis zit.

Hoi Karmozijn,

Eigenlijk, "in principe wel" heb je helemaal gelijk, een groot kind in huis kan heel erg irri zijn :-). Het komt alleen wel heel erg leuk over op tv. Beter in ieder geval als een volwassen kerel die zijn tijd besteed met autootjes kleien, wat overigens ook gigantisch irri kan zijn om in je huis te hebben :-).

With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 16:25:00 #10
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_242177
N.a.v de uitzending weerklonk er uit de mond van mijn vriend die vol weemoed naar Maurice in duikuitrusting keek ineens de Doordeveliaanse uitdrukking: "Leuk, maurice in Lesbisch Duikcentrum 'Zoek de mossel'".
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 7 januari 2000 @ 16:57:00 #11
1795 Piechem
De nicht is weer op poten
pi_242178
quote:
op 01-07-2000 om 04:25 PM schreef Roache het volgende:
N.a.v de uitzending weerklonk er uit de mond van mijn vriend die vol weemoed naar Maurice in duikuitrusting keek ineens de Doordeveliaanse uitdrukking: "Leuk, maurice in Lesbisch Duikcentrum 'Zoek de mossel'".



Kijk Nico, dit is nou wel echt leuk. Wanneer je instaat was geweest om je columns met veel meer van dit soort spitsvondigheden te larderen, i.p.v. lukraak de ene na de andere FANTASTische niet leuke beeldspraak- zonder enige remming of welke vorm van gene dan ook- op dat net te kwakken, dan had ik waarschijnlijk gevonden dat je een goed schrijver was. Helaas, je hebt een hele prestatie geleverd, zonder meer... Wat schrijf ik? Zonder meer!? Teveel! gewoon teveel en te flauw, maar dat terzijde. Heel knap, iedere dag een column maar niet goed. KWALITEIT gaat boven KWANTITEIT.
En daarbij denk ik dat je een ontzettend lelijk en gefrustreerd mannetje bent. Op een of andere manier sijpelt de ontevredenheid over het eigen bestaan in alle columns door naar voren. Brrr.
Irony is the essence of life.
Never ever under estimate the power of beauty.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 17:06:00 #12
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_242179
Je bedoelt de verfijnde kwaliteitshumor die jij onder je naam hebt staan? Schoolkrantwerk. Verder vind ik, net als Bianca, dat echte schoonheid van binnen zit.

Dag, Nico Dijkshoorn


quote:
op 01-07-2000 om 04:57 PM schreef Piechem het volgende:
[QUOTE]op 01-07-2000 om 04:25 PM schreef Roache het volgende:
N.a.v de uitzending weerklonk er uit de mond van mijn vriend die vol weemoed naar Maurice in duikuitrusting keek ineens de Doordeveliaanse uitdrukking: "Leuk, maurice in Lesbisch Duikcentrum 'Zoek de mossel'".



Kijk Nico, dit is nou wel echt leuk. Wanneer je instaat was geweest om je columns met veel meer van dit soort spitsvondigheden te larderen, i.p.v. lukraak de ene na de andere FANTASTische niet leuke beeldspraak- zonder enige remming of welke vorm van gene dan ook- op dat net te kwakken, dan had ik waarschijnlijk gevonden dat je een goed schrijver was. Helaas, je hebt een hele prestatie geleverd, zonder meer... Wat schrijf ik? Zonder meer!? Teveel! gewoon teveel en te flauw, maar dat terzijde. Heel knap, iedere dag een column maar niet goed. KWALITEIT gaat boven KWANTITEIT.
En daarbij denk ik dat je een ontzettend lelijk en gefrustreerd mannetje bent. Op een of andere manier sijpelt de ontevredenheid over het eigen bestaan in alle columns door naar voren. Brrr.

[/quote]

  vrijdag 7 januari 2000 @ 18:04:00 #13
1795 Piechem
De nicht is weer op poten
pi_242180
quote:
op 01-07-2000 om 05:06 PM schreef doordevil het volgende:
Je bedoelt de verfijnde kwaliteitshumor die jij onder je naam hebt staan? Schoolkrantwerk. Verder vind ik, net als Bianca, dat echte schoonheid van binnen zit.

Dag, Nico Dijkshoorn



Het verbaast me dat je reageert, dat vind ik nou echt een compliment. Ik ben het helemaal met jou en Bianca eens dat ware schoonheid van binnen komt. Maar dan moet het er ook wel uitkomen. En je zult zelf moeten toegeven dat in jouw columns erg weinig 'moois' naar voren komt, het overgrote deel is een subjectieve mening die de onvolkomendheden van de mensen over wie je schrijft uitvergroot. Over iedere BB bewoner valt wel iets goeds te zeggen maar jij hebt er voor gekozen om vooral belachelijk te maken. En dat heb ik altijd flauw gevonden, ik heb ook altijd (als ik op het net was) jouw columns gelezen. Ik vond ze matig, maar wel heel knap, iedere dag. Dat iedereen zo met jou wegloopt heb ik nooit begrepen.

Correct me if I'm wrong, maar ik meen begrepen te hebben dat jij die mensen zo gek vond, dat ze in dat huis gingen zitten dat je daar graag verslag van deed. Ik heb daar ook verder nooit op gereageerd, waar het bij mij mis ging was in je stukje over de laatste uitzending. Wat je schreef over de vader van Bart. Dat vond ik echt stijlloos. Ik heb er geen ander woord voor. Die man is niet verantwoordelijk voor de daden van zijn zoon.
Bart koos voor de televisie. En vervolgens is er rond dat programma een mediacircus ontstaan waarin alle families zijn meegesleept. Als vader sta je gewoon bij die deur als je zoon daar uitkomt, ook al wil je 1000x niet met je kop op televisie. Ene Nico Dijkshoorn eigent zich dan het recht toe om ook pa Spring etc. onderuit te halen. En ik vond het echt grievend, juist omdat vermeende Sjoerd hier ook op het forum bezig is. Je mag nooit (natuurlijk mag het wel maar ik vind het weinig verheffend) iets zeggen over een adolescent zijn ouders, dat is gewoon te laag. Ik snap ook heel goed dat die Jump daar niet blij mee was.
Hoe dan ook, het wekte wat woede op. Nu weet je waarom ik die vorige post had geplaatst.

Met vriendelijke groet,

Jochem Brouwer

Irony is the essence of life.
Never ever under estimate the power of beauty.
pi_242181
correct me if i'm wrong, maar is een mening niet bedoeld om subjectief te zijn. verder denk ik dat nico never ever meer reageert op je mail... de werkelijke reden is weinig adolescent.
Don't confuse charisma
with a loud voice.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 21:03:00 #15
1464 ART
FOK!member
pi_242182
Nico,

Helaas, het moet ook mij van het hart, de laatste weken vond ik je columns nogal inzakken, nadat ik ze maanden met veel plezier heb gelezen. Teveel gefocust op uiterlijkheden, te weinig op onderlinge verhoudingen, op scherpe visies op karakteristiek gedrag. Ik ben het met vorige schrijvers eens dat het neersabelen van Barts pa niet van het beste niveau was, maar na zoveel columns is het logisch als een alinea ook eens niet goed uitpakt.
Daarnaast: voorheen reageerde je nauwelijks tot nooit op reacties op je columns, of ze nu positief of negatief waren. Dat vond ik heel chique, je leverde je stukjes en bleef verder 'onzichtbaar', op je plaatje na. Nu zie ik je her en der opduiken en meng je je in verbale gevechten.
Ik krijg een heel klein beetje het idee dat de lof je zelfkritiek heeft aangetast. Je columns waren altijd scherp, bij de nieuwe zijn het alleen nog maar delen of alineas. Ik hoop dat je de komende do-uitzendingen zal blijven doen, met de scherpte als vanouds.

Robbert

Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 7 januari 2000 @ 21:18:00 #16
242 Pinball
Electric Monk
pi_242183
quote:
op 01-07-2000 om 06:04 PM schreef Piechem het volgende:
<..>
Als vader sta je gewoon bij die deur als je zoon daar uitkomt, ook al wil je 1000x niet met je kop op televisie. Ene Nico Dijkshoorn eigent zich dan het recht toe om ook pa Spring etc. onderuit te halen
<..>

* Pinball wordt een beetje moe.


Ik snap wel wat je bedoelt, voor de families is alle aandacht (positief of negatief) niet iets waar ze om gevraagd hebben. Maar om daar nou juist bij (of all people) doordevil over beginnen te zeiken? In zijn imho (meestal) uiterst grappige stukjes is 1 ding zeker: iedereen krijgt er van langs. Zoals cabaretiers dat avond aan avond doen en er sterrenstatus mee vergaren dus.

Ik geloof niet dat ik jouw belerende toontje hier gehoord heb toen er vele -minder grappig bedoelde- emmers digitale stront over willem, mona, anouk, sabine, hun families, woonplaatsen en provincies leeggegooid werden.

En ff on-topic, helaas lijkt het verlies van BB als inspiratiebron ook wat van de bezetenheid te hebben weggenomen.
Zal ik echt weer een monitor krijgen zonder bier- en etensresten?
Ben bang van wel..

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 22:11:00 #17
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_242184
Ik vind persoonlijk dat ik nog mild ben geweest voor de vader van Bart. Volgende keer nog een schepje er bovenop. Als u wilt lezen over De Natuur en het wonder dat zich bij Pure Liefde als vanzelf voltrekt, dan moet u niet bij mij zijn.

Ik heb iets met valsheid, onechtheid, mediageilheid en hoogmoed. Zat allemaal in BigBrother, vandaar de drive om te schrijven.
Kon ook niet vermoeden dat Fok nu opeens bevolkt wordt door een leger moraalridders.
"Zoiets doe je niet" daar heb ik weer helemaal niets mee.
Helaas iets te veel het sfeertje nu hier. Laten we het vooral gezellig houden.

Fok had, na BigBrother een, hoe zeg je dat, heftige site moeten worden. Harde meningen, dwars gedoe, kritische blik, spraakmakende stukken etc.
Ik zie er helemaal niets van. Dit begint meer op een reunie van een dansschool te lijken.

Ik houd het even voor gezien.
Schrijf volgende week weder een verslag, om de cirkel rond te maken.

Het was mooi.
Nu volkomen gezapig en ingeslapen, uitzonderingen daargelaten.


Nico Dijkshoorn

[Dit bericht is gewijzigd door doordevil (Datum 07 Januari 2000).]

pi_242185
Nico jammer, ik genoot van je verhalen maar ik ben helemaal eens met wat je zegt en ik kan me jouw reactie heel goed voorstellen. Ik heb hetzelfde maar dan alleen op het verslagen vlak met het verschil dat de echte goedbedoelde fokmembers het nog leuk vinden wat ik tik. Het enigste wat me hier nog houdt zijn die mensen die het lezen en er van genieten, daarvoor zal ik soms wat posten. verder ga ik het ook wat temperen, jammer maar waar.

Nico op zijn Ruud gezegd "laat je niet gek makuh" . Alleen is dat moeilijk I know.

Pas goed opjezelf,
Margot

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 7 januari 2000 @ 23:18:00 #19
1464 ART
FOK!member
pi_242186
Kom, kom Nico (en ook een beetje Oliebol),

Jouw (jullie) bijdragen worden zeer gewaarderd, alleen is er ook wel eens wat kritiek. Dat is toch alleen maar goed. Het betekent dat jij (jullie) intensief worden gevolgd én de moeite waard worden gevonden om op te reageren. En het houdt iedereen een beetje wakker. Want natuurlijk Nico, houdt ik van scherp, polemiserende teksten. Daarom vond ik je column de eerste maanden zo goed!

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_242187
Doordevil en Oliebol,

Het leven heeft voor jullie weer zijn normale gang gekregen. Het uitermate saaie en oninteressante programma Big Brother is afgelopen. Jullie hebben er veel tijd en energie in gestoken om het programma nog enigszins verteerbaar te maken. Veronica is jullie dankbaar.
Nu hebben jullie schrifturen nog nauwelijks bestaansrecht. Jullie weten dat, maar jullie verzetten zich tegen dat idee met de laatste restjes furie van de diva die zo gewend was aan huldeblijk naar aanleiding van een optreden alweer lang geleden.
En als de verlopen diva menen jullie je toevlucht te moeten nemen tot hoogmoedige opmerkingen - de wereld is slecht, waardeert ons niet terwijl wij toch zoveel goeds hebben verricht.
Komaan, blijf gewoon doorgaan op de oude voet als je dat nodig vindt en wilt. Door jullie reacties op het uitermate saaie en oninteressante televisieprogramma Big Brother hebben jullie je wel mooi in de kijker gespeeld - slik dan ook de kritiek, en trek je er uiteindelijk weinig van aan.

Eelco

  zaterdag 8 januari 2000 @ 04:22:00 #21
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_242188
Mijn reactie hoort niet op deze plek en is dus off-topic, waarvoor bij voorbaat mijn excuses.

De afgelopen dagen heb ik me wanhopig proberen vast te houden aan het idee dat dit forum zich in ere zou herstellen. Ik heb gisteren Nico nog proberen over te halen te blijven 'hangen' omdat het misschien wel weer goed zou komen.
Helaas... ik zie nu toch ook in dat dit niet leuk meer is. Zoals ik al eerder schreef was (in mijn ogen) de kracht van dit forum de goede inhoudelijke beschouwingen, enige luchtigheid op zijn tijd, maar met name ook de manier waarop we met z'n allen met elkaar omgingen. De laatste week zie ik hier alleen nog maar postings met totale nonsense of berichten waarin andere Fok!members worden afgezeken. Vooral dat laatste stemt me zeer treurig. Waar er voorheen een (stilzwijgende?) afspraak was dat persoonlijke aanvallen niet geoorloofd waren, staan de topics er nu vol van. Stond hierover niet iets in de regels van dit forum, of heb ik me dat verbeeld?
Dat er inhoudelijk minder gepost wordt, is mijns inziens normaal, daar het onderwerp van gesprek grotendeels is weggevallen. Maar dit neemt niet weg dat totale 'offtopic-topics'(is dit een woord?) hier niet thuishoren. Gechat dat totaal niets meer met BB te maken heeft dient naar mijn mening naar de General Chat overgeplaatst te worden.

Mede-fokkers, ook al heb ik me ook wel eens schuldig gemaakt aan off-topic geleuter, ik heb me toch in de tijd dat ik hier aanwezig ben geweest ingezet voor de geest van dit forum. Deze spirit lijkt nu weg te ebben. Net als Nico, Margot en anderen voor mij, uit ik mijn ongenoegen over de kant waar dit forum nu op gaat. Jammer genoeg lijken dit soort reacties de laatste tijd echter alleen maar scheld-postings op te leveren, zonder dat de aangesprokenen zich er iets van aantrekken. So be it...

Sorry, Nico, dat ik deze reactie in jouw topic heb geplaatst, maar ik moest mijn gevoelens even kwijt. Ik heb altijd intens genoten van jouw columns en doe dat tot nu toe nog steeds. Ik ben het echter met je eens dat de glans van dit forum verdwenen is. Ik weet niet of we het nog zullen terugvinden.


------------------
Groetjes,
Jane

"Instant Karma's gonna get you"

[Dit bericht is gewijzigd door Jane (Datum 08 Januari 2000).]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_242189
quote:
op 01-08-2000 om 04:22 AM schreef Jane het volgende:
Jammer genoeg lijken dit soort reacties de laatste tijd echter alleen maar scheld-postings op te leveren, zonder dat de aangesprokenen zich er iets van aantrekken. So be it...


Jane precies en als iemand als een EELCO die hierboven zulke onzin uitkraamt, die vanaf 22 December member is en niet eerst de moeite neemt om eens rustig op het forum te kijken wat het nu eigenlijk is en wie er allemaal zijn en nog belangrijker hoe we met zijn allen deze 3 maanden hebben vertoeft hier, daar wordt ik dus niet goed van. Even ter verduideling voor de nieuwkomers, die zijn uiteraard van harte welkom maar als ze zulke onzin uitkramen en niet eens de moeite nemen om GOED te lezen maar wel staan gaan schreeuwen, schelden, dan vindt ik het toch zeer triest gestelt met zulke gasten. Ook hier sorry Nico dat het in jou topic staat, maar ik had er sterk behoefte aan.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 08 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zaterdag 8 januari 2000 @ 13:08:00 #23
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_242190
Voor een hele hoop mensen geldt:

Quit while you are ahead....

Helaas gaat dit tegenwoordig voor het forum ook op, jammer Nico, dit doet afbreuk aan je verdienstelijke bijdrage tot 01012000....

niet meer geestig.......

pi_242191

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 13 Januari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_242192
Het enige passende antwoord op deze weliswaar terechte discussie is m.i. ga door devil!

we zien het.......

  zaterdag 8 januari 2000 @ 15:35:00 #26
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_242193
Hahahahaha... stijve ... hahahahaha!!!!
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 8 januari 2000 @ 17:50:00 #27
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_242194
Piechem en Art:

Wie de knipoog niet ziet heeft zelf slechte ogen.....

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 8 januari 2000 @ 20:40:00 #28
1464 ART
FOK!member
pi_242195
quote:
op 01-08-2000 om 05:50 PM schreef buzzer het volgende:
Piechem en Art:

Wie de knipoog niet ziet heeft zelf slechte ogen.....


Buzzer, ik heb de afgelopen maanden regelmatig gereageerd op Oliebol en Doordevil. Daar zat soms een puntje van kritiek tussen, maar heel vaak was het lof. En mijns inziens was de kritiek geen dom gescheld, maar onderbouwd commentaar. Nico zegt zelf in zijn posts van de laatste dagen dat iedereen hier als 12-jarigen zit te slijmen. Het mag van hem allemaal wel wat pittiger. Zodra er echter iets van kritiek te horen valt, wordt hier als gestoken gereageerd. Voor alle duidelijkheid: ik houdt van Doordevils soms groteske uitvergrotingen van gebeurtenissen in het BB-huis en ik heb grote bewondering voor Oliebols nauwgezette en onvermoeibare verslaggeverswerk. Wie echter veel post, kan ook wat tegenwind ondervinden. Mijn puntjes van kritiek zijn in ieder geval opbouwend bedoeld.

En Buzzer: de ene knipoog is de andere niet.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_242196
quote:
op 01-08-2000 om 01:55 PM schreef BooBooSan het volgende:


pi_242197
Over schelden gesproken... lees je posts er nog maar eens op na, Oliebol.

[Dit bericht is gewijzigd door Eelco (Datum 11 Januari 2000).]

pi_242198
Dit bericht is door mijzelf verwijdert.

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 13 Januari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_242199
quote:
op 01-12-2000 om 08:55 AM schreef BooBooSan het volgende:
Ach Eelco,Eelco,

snapte je hem te laat?

Mischien niet de beste plek om hier op te reageren,maar ik heb nog maar een paar minuten voor ik m'n trein mis.

Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen was dat wat eerst gewoon het zoveelste domme programma van VOO had moeten worden DANKZIJ mensen als Oliebol(en alle andere streamverslaggevers)voor velen een intresante studie in media manipulatie is geworden.

Dus Veronica dankbaar? Mmmm 'k dacht het niet eigenlijk.


Hoi BooBoosan,

Je post was erg ingewikkeld, ik móest naar de bieb om in de encyclopedie de hogere kunst van het weglaten te bestuderen.
Na enkele doorwaakte nachten kwam ik erachter dat ik, wilde ik de complexe materie snappen, er goed aan zou doen om eerst de interessante VOO-studie Mediamanipulatie te volgen. De interessante VOO-studie Mediamanipulatie beslaat overigens slechts twee A-4'tjes waarop steevast de woorden 'je' en 'jij' voorkomen, ook is er een cassetteband beschikbaar waarop een omroepster alleen maar je-en-
jou't. Een echte aanrader.
Ik hoop dat je morgen wat meer tijd hebt om je trein te missen; je moet er niet aan denken dat je 'm háált.

De vriendelijkheid zelve en dankbaar voor Booboosans media-aandacht,

Eelco

[Dit bericht is gewijzigd door Eelco (Datum 12 Januari 2000).]

pi_242200
Dit bericht is door mijzelf verwijdert.

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 13 Januari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  donderdag 13 januari 2000 @ 10:37:00 #34
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_242201
Gloeiende, gloeiende, gloeiende........
Kunnen jullie hier nu eens mee ophouden????????? Ga elkaar lekker vervelende mailtjes sturen, maar houd op met het vervuilen van Nico's topic.
pi_242202
[quote]op 01-12-2000 om 08:55 AM schreef BooBooSan het volgende:

Dit bericht is door mijzelf verwijdert

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_242203
[quote]op 01-13-2000 om 09:25 AM schreef BooBooSan het volgende:

Dit bericht is door mijzelf verwijdert

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_242204
quote:
op 01-07-2000 om 10:11 PM schreef doordevil het volgende:

Ik heb iets met valsheid, onechtheid, mediageilheid en hoogmoed.


Nico Dijkshoorn


Dus toch deep down inside een Maurice

Niemand is perfect. Wees niemand!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')