abonnement Unibet Coolblue
pi_70051765
quote:
Meisje dient klacht in tegen tatoeëerder na 'misverstandje'



KORTRIJK - De 18-jarige Kimberley Vlaeminck uit Kortrijk heeft een klacht ingediend tegen een tatoeëerder uit Kortrijk. 'Ik had drie sterretjes gevraagd, maar die gek zette er zonder mijn toestemming 56 op mijn gezicht!'
'Zie me hier nu zitten: ik ben lelijk. Zelfs verminkt! Zo durf ik alleszins niet te gaan werken.' Kimberley Vlaeminck (18) uit Kortrijk zit er verslagen bij. Ze is in shock. 'Ik heb dit niet gewild. Echt niet', zucht ze. Zondag trok ze samen met haar vader Diego, haar vriend en haar zus naar Tatoo Box in de Steenpoort in Kortrijk. 'Ik heb altijd gekleurde puntjes naast mijn linkeroog gewild. Mijn vader wilde die betalen. Omdat iedereen in onze familie toch een tatoeage heeft.'

Bij de tatoeëerder liet kapster Kimberley Vlaeminck zich overhalen om sterretjes te kiezen in plaats van puntjes. 'Ik zei die man dat ik er drie wilde.'

Volgens Kimberley verliep de communicatie niet bijster vlot. 'Die man sprak enkel Frans. En dat was een probleem: ik spreek enkel Nederlands en een heel klein beetje Engels.'

Toen haar familie en vriend een ijsje gingen halen, bleef Kimberley alleen achter op de tatoeagestoel. 'Die man had een tekening gemaakt met meerdere sterren. Ik had hem gezegd dat ik er maar drie moest hebben. Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren. En plots vroeg hij of hij de laatste twee grote sterren ook moest inkleuren. Ik viel uit de lucht, wist niet over welke grote sterren hij het had. En net op dat moment kwam mijn vader terug binnen.'

Vader Diego kon er niet mee lachen. 'Ik vond het zelf ook niet goed. Ik denk dat ik tijdens de hele sessie even ingedut moet zijn. Ik was die ochtend dan ook al om 5 uur gaan werken', zegt Kimberley Vlaeminck.

De geviseerde tatoeëerder Rouslain Toumaniantz (37), een uitgeweken Parijzenaar die nog maar enkele maanden een shop heeft in Kortrijk, wuift dat argument weg. 'Slapen als je in je gezicht wordt getatoeëerd, dat is onmogelijk. Omdat het gewoon te veel pijn doet. Dit is een heel vreemd verhaal. Dat meisje heeft die sterren gevraagd. En ik heb ze haar gegeven. Punt aan de lijn. Ze was er overigens aanvankelijk ook héél blij mee. Alleen: dat veranderde toen ze haar vader zag.'

De tatoeëerder zegt dat hij het foutje niet zelf kan rechtzetten. 'Als ze écht van die sterren af wilt kan ze die met een laser laten weghalen. Maar ik kan het niet. Want ik heb zo'n duur toestel niet. En ik zal die behandeling ook niet betalen. De enige toegeving die ik wil doen, is korting geven. Omdat ze zo ontevreden is, moet ze van mij maar 50 euro betalen. Dat is de kostprijs voor vier sterren.'

Kimberley Vlaeminck diende zondagavond nog een klacht in bij de politie. 'Als die man inderdaad opzettelijk méér sterretjes dan gevraagd op haar gezicht zette, dan valt dat onder opzettelijke slagen en verwondingen', zegt Tom Janssens, woordvoerder van het parket van Kortrijk. 'Maar misschien gaat het om een communicatiestoornis of veranderde het meisje van mening toen haar familie het resultaat afkeurde. Dat moet het onderzoek uitwijzen.'

Het 'sterrenmeisje' heeft weinig zin in een lange procedure. 'Die sterren moéten weg. Hoe sneller, hoe liever. Want iedereen die me ziet, zegt het: zo kun je niet gaan werken. Ik durf zó niet naar buiten. Omdat ik te lelijk ben.'
bron

Te erg gewoon .
pi_70051875
Ik had het al gelezen maar de foto nog niet gezien
WTF...

Dit ziet d'r echt niet uit
pi_70051899


Te triest voor woorden trouwens, ik heb echt te doen met die jongedame.
pi_70051973
Hoe dom ben je dan als je voelt dat de tatoeereder op heel andere plaatsen bezig is als waar je die sterren wilt hebben.
pi_70051981
Hahaha! Moet je maar niet van die lelijke dingen willen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:06:45 #6
85962 ioko
I Appear Missing
pi_70051983
Volgens mij klopt het verhaal van dat meisje niet, alsof je niet doorhebt dat er op 56 (!!) plaatsen in je gezicht wordt geprikt in plaats van 3. En spiegels hebben ze niet in belgie?

Typisch gevalletje van spijt.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_70051995
ik moest lachen.

tja, die fransman zal wel de goedkoopste zijn geweest en dan krijg je dit soort dingen.

we waren een keer in marmaris en daar liep een meisje rond die een navelpiercing had laten zetten.
het pus kwam er al uit, was dik, rood en opgezwollen, een mega ontsteking.

hoe fucking dom kun je zijn
pi_70052018
Hij heeft wel een punt, je kan echt niet indutten als je smoelwerk wordt getatoeerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:07:56 #9
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_70052021


Dan ben je écht dom. Ik geloof er overigens geen zak van. 56 sterren ipv 3 en je merkt het niet. Right.
Primum non nocere
pi_70052032
Ah, komop, je wil drie sterren, maar hebt het niet door als je hele kop vol getattoeerd wordt? Dan verdien je het gewoon om zo rond te lopen
  Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 10:08:39 #11
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_70052054
De tattoeerder zegt ook:
quote:
Ze was er overigens aanvankelijk ook héél blij mee. Alleen: dat veranderde toen ze haar vader zag.
Vreemd verhaal. Lastig om vanuit m'n stoel te roepen dat het meisje niet de waarheid spreekt, maar vreemd klinkt haar verhaal wel.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:09:12 #13
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_70052056
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:04 schreef buachaille het volgende:


Te triest voor woorden trouwens, ik heb echt te doen met die jongedame.
Ik niet, als je niet aan de drugs bent dan is het onmogelijk dat je in slaap valt als iemand 56 sterren op je kop zet. Sowieso tattoos op je gezicht zetten is het domste wat je kunt doen.
Dat wijf is gewoon het levende voorbeeld van menselijke domheid, ik hoop dat het gaat ontsteken en haalr halve gezicht eraf rot zodat deze domme hoer zich niet meer gaat voortplanten.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 10:10:01 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_70052079
En dat voel je niet? Als er opeens 56 sterren op je gezicht worden gezet in plaats van 3. Domme trut.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_70052103
hoe goed krijg je met een laser die tattoos weer weg?
100% of altijd zichtbaar?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:11:56 #16
16715 Mylene
*schatje*
pi_70052132
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef kunstfiets het volgende:
hoe goed krijg je met een laser die tattoos weer weg?
100% of altijd zichtbaar?
Volgens mij hou je er littekens aan over.

Ze kan natuurlijk make-up gebruiken om het te camoufleren.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 16 juni 2009 @ 10:13:53 #17
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70052188
te geniaal
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:14:07 #18
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70052193
Dom wijf.
Dat "indut-verhaal" geloof ik ook niet echt
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:14:28 #19
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70052198
Je voelt ook echt niet dat ie op je kin wat aan het doen is.
Wat een lulverhaal dit zeg.
-
  Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 10:14:46 #20
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_70052206
OMG
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:15:48 #21
210679 muay-toy
zou je?...
pi_70052230
HAHA hoax!
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:15:53 #22
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_70052233
Dat voel je toch
Blub
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 10:16:36 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70052268
die kop ook, die franse lul heeft zich ook echt flink uitgeleefd

trouwens is het niet zo dat je als je een tattoo uitzoekt en zeker een in gezicht dat je een paar dagen bedenktijd krijgt?
pi_70052275
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:16 schreef lady-wrb het volgende:
sterretje gezocht?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')