abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_242129
Ik heb lang getwijfelt om het verslag te tikken omdat het zo tam is hier en ik het niet echt jofel vindt op Fok momenteel, maar ik doe het dan maar voor degene die om welke reden dan ook niet kan kijken. Ik weet dat er velen moeten werken dus "vooruut moar met de geit" zoals we hier zeggen.

Het programma begint met hetzelfde tune maar een nieuwe intro.

Ze laten de screentest zien van voor BB van Maurice, Karin en Anouk.

Karin in de screentest:
Screenshot tijdens de uitzending, met medewerking van Jeroen.

"Ik ben een heel normaal mens met weinig toeters en bellen. Wat ik het meeste zal missen, is mijn gezin, de hond, uitgaan met de hond, eten koken, de gewone dingen ga je op den duur missen maar ik denk het meest de mensen"

Na 100 dagen vragen ze of ze al een beetje weer thuis is:
K: "iedereen wil je verhaal horen op de een of andere manier. Ik wil alles vertellen maar iedereen weet alles al omdat ze hebben gekeken en je verteld niets nieuws. Ik zit er nog zo vol mee, je hebt er 100 dagen gezeten en voor jou is nog heel weinig buiten, je moet ervoor waken dat je met beide benen op de grond blijft staan. De zondag na BB zijn we weg geweest en uit geweest, laten we nu maar doorpakken heb ik daar gezegd en we kwamen een cafe binnen en je hoorde ze fluisteren maar het was niet vervelend want ze spraken me gelijk aan. Ik heb liever dat ze wat zeggen tegen me dan alleen dat fluisteren. Ik dacht echt je kan zelf nadenken en hoef net altijd te doen wat een ander wil. Ik was heel erg geneigd om wat van de dingen te zeggen maar ik had dingen anders aangepakt. B.v dat scheerapparaat van Willem, ik had het anders gedaan maar dat kun je dan niet altijd doen"

K: "die weekopdrachten waren soms zo belachelijk en groot dat ik wel eens dacht nou ja, ik dacht jeetje zit ik me uit te sloven voor een tientje waar zijn we mee bezig"

Ze laten een filmpje zien over de weekopdrachten en de frustraties.

K: "ik had niet gedacht dat de regels zo streng zouden zijn, dat het zo erg zou zijn, ik dacht nou ja alles gaat in overleg maar dat vondt ik de meest moeilijke dingen. Het eten en sombere dingen zijn me heel erg meegevallen. Je gaat je op een gegeven moment als een kind gedragen als ze zo met je omgaan, je bent met de kleinste dingen blij"

K: "in eerste instantie kwam Bianca heel groot over en ze heeft eigenlijk een heel klein hartje en dat vondt ik wel leuk, later kwam Maurice en daar kon ik ook perfect mee opschieten."

reclame........

K: "Ik hoorde wat ik met Maurice zou doen , maar het is heel onschudig en je zit met elkaar in een huis en is onnatuurlijk elkaar aan te raken. We hadden een gesprek eroer en ze weten het thuis heel goed hoe het zit en dat is het belangrijker. Als degene dan weggaat uit het huis is dat echt moeilijk en wil je het liefste gelijk weg. Ik was best heel bang dat ze mij truttig zouden vinden in mijn doen en laten, ze snapten sommige dingen niet , ik had heel erg geprobeert om niet alles te vertellen maar toen heb ik met de psycholoog overlegd wat ik moet doen, straks vinden ze me zo zielig iemand en hij zei het is iets waar je trots op kan zijn en dat je het hebt overleefd. Op een gegeven moment kwam er iets ter sprake en toen dacht ik ik vertel het gewoon dan ben ik eraf."

K: "ik heb natuurlijk wel op deze manier de kans gekregen om mijzlef te zijn en ik hoop dat mijn kinderen er later trots op kunnen zijn, ik hoop dat ik er nog heel lang ben maar zou toch mooi zijn"

Ze laten stukjes zien van Karin in het huis.

K: "het is een beetje als een soort film, ik heb er wel heel erg van genoten, ik hoop dat ik er wat goeds mee kan doen. Ik heb er veel geleerd en ben er best wel een beetje door gegroeid. Ik heb ontdekt dat ik niet kan funstioneren zonder mijn gezin en het allergelukkigste ben ik gewoon thuis. Mijn gezin staat altijd nummer 1 en blijft ook nummer 1. Het had echt heel negatief kunnen zijn maar dat is gelukkig niet gebeurd en mijn opzet niet geweest. Ik dacht echt dat ik niet zolang zou blijven en was daar echt van onderste boven en zeker toen Maurice wegging. Ik had wel het idee dat je elkaars concurent werd, dat ging heel ongemerkt hoor maar op een gegeven moment ga je heel veel dingen zien en ook dingen die er misschien niet zijn. Het maakte niet uit wie er uit moest het waren allemaal leuke mensen, de meiden waren ook leuk, die heb ik echt gemist. Anouk was heel grappig en leuk maar echt de jongste. Ze werd ook in een bepaalde situatie gedrukt soms waardoor ze zich weer kind voelde."

Ze laten weer stukjes zien van allemaal dat ze wat "kinds" reageren tijdens de knutseltherapie voor sinterklaas.

Dan komt Anouk aan bod.
Screenshot tijdens de uitzending.

Je ziet de screentest en ze is uitgezocht door het publiek destijds. Ondanks haar optimistme kan ze slecht zonder haar zus en vriendinnen.

A: "Mijn leven is veranderd in de zin van dat ze me herkennen. In eerste instantie ging ik naar de screening toe omdat ik het leuk vondt en eens kijken hoe het achter de schermen gaat. Het was heel raar om mee te maken en je hoorde al hele snel dat ik het werd. Ik had alle testen net achter de rug en ik kon al het huis uit."

Je ziet nog even hoe Anouk het huis ingaat en hoe ze ontvangen wordt door de bewoners.

K: "ik heb best een druk studentenleven en je komt in een rust bij mensen die eraan zijn gewend nadat ze al 48 dagen met elkaar waren dat is even wennen. Ik kan niet echt goed uitleggen waarom mijn zelfverzerde houding wegviel in huis. Ik had soms wel het gevoel dat ik niet bij de harde kern hoorde en dat is jammer maar het is gebeurd. In het begin wilde ik me anapassen aan de bewoners dus was ik al anders als ik thuis was."

K: "ik heb er wel over nagedacht welke rol ik zou krijgen in het huis en dat was het kleine meisje en ook omdat ik al ziek was geweest en mijn hand had verbrand zat ik al gauw in die rol. Met Bart had ik de beste band, we zaten elkaar wat te fokken het was wel leuk, hij was een beetje mijn leeftijd. Ik had wel een andere band met cyriel als de rest omdat we samen in huis kwamen."

A: "ik had er volledig op gerekent dat ik als eerste op die donderdag naar huis zou gaan, ik had alles gepakt en had al afscheid genomen maar zo raar kan het dus lopen."

A: "het is een heel apart meisje die cyriel, ze is alleen wel een artieste en ik denk dat het publiek het niet zo vondt. Ik dacht toen schouders eronder en was wel lachen dat het publiek je in huis wilde houden, maar het is wel raar als je op een houtblok in de tuin je vriendinnen ziet. Het is een spelletje en dat merk je bij het nomineren ook, het is toch raar als je iemand weg moet stemmen. Ik denk wel dat ik een klein beetje ben veranderd door het BB huis, de pers, de media en heel raar om te zien hoe ze in de roddelbladen schrijven, als het maar niet waar is is het wel grappig te lezen. Ik maak me daar echt geen zorgen om. Net zoals er stond dat ik met Ruud wat zou hebben gehad dat is lachen. Ik wilde ook in het begin alles nog uitleggen toen ik buiten was, maar ja ik blijf bezig als ik iedereen verantwoording af moet leggen dus ik doe dat ook niet meer. Ik ben wel ouder en wijzer geworden, heb meer levenservaringen."

Je ziet weer stukjes van de tijd in BB. Je ziet Anouk achter een kip aan lopen en ze wil die vangen. Verder allerlei grappige dingen toen Anouk in huis was.

Maurice komt aan bod
Screenshot tijdens de uitzending.

Je ziet stukjes van hem uit het BB huis en er wordt verteld dat hij het nooit gedacht had dat hij zijn motor zolang zou moeten missen.

M: "ik ben opgegeven door een vriendin van mij en die vondt dat ik het type was die de uitdaging aan kon gaan. Daar had ze wel gelijk in want ik hou wel van een uitdaging. Ik vondt dat ik er puur in moest gaan en dat was mijn doel ook om eraan mee te doen. Verder heb ik er absoluut niet over nagedacht hoe ik het zou doen, ik wilde mezelf blijven en dat is wel gelukt. Je hebt wel

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_242130
pi_242131
Dat was het dan , dit was voorlopig mijn laatste bijdrage van een verslag over een uitzending, met als reden zoals het op Fok momenteel gaat is het niet echt motiverend.

Morgenvroeg is Willem in koffietijd, ik ga het alleen kijken, als het daar echt de spuigaten uitloopt zal ik misschien nog eens een poging wagen.

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 6 januari 2000 @ 23:14:00 #4
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_242132
Bedankt lieve meid !

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 januari 2000 @ 23:15:00 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_242133
Tja....

Ik bespeurde wel enige frustratie bij maurice tov bart....

hij was aan het manipuleren....
Ja dat leverde tenminste nog een beetje leuke televisie op levend kunstgebit

pi_242134
Toppie OB!

En Maurice had helemaal gelijk!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 6 januari 2000 @ 23:26:00 #7
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_242135
Potverdikke zeg dacht ik dat ik in principe al redelijk was afgekickt kan ik na deze uitzending weer helemaal opnieuw beginnen.

Oliebol weer prima werk verricht vele malen dank daarvoor.

  donderdag 6 januari 2000 @ 23:32:00 #8
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_242136
Mis alleen de opmerking van Anouk dat ze 'wel twee keer ernstig ziek is geweest"..
(of was dat een een nieuw lokkertje voor de privé of story?)

En Maurice die wel een beetje dubbel was....we moesten toch niet denken dat een jongen van zijn leeftijd iets zou beginnen met een oudere vrouw met 4 kinderen, en nog geen halve minuut daarna, dat Nederland zo truttig reageerde


------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 06 Januari 2000).]

  donderdag 6 januari 2000 @ 23:33:00 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_242137
Dank je wel, Margot! Je hebt het niet voor niets gedaan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 6 januari 2000 @ 23:34:00 #10
568 Juul
Is gewoon lief
pi_242138
He Oliebol

Was ik toch al bijna zo afgekickt dat ik gewoon ben vergeten
te kijken

Gelukkig ben jij er nog dus tnx meid

The Bitch is Back!
pi_242139
Ik heb het helaas gemist, heb er niet meer aan gedacht dat het erop was(domdomdomdomdom)
dus bedankt oliebolletje, voor je verslag!

pi_242140
Ha Oliebol,

Superbedankt voor je verslag, ik vind het wel heel jammer om te horen dat je zo teleurgesteld bent in fok. Je hebt de afgelopen maanden zo hard "gewerkt" (en daar ben ik je echt super dankbaar voor en met mij vele vele en vele anderen) En nu heb je echt een katergevoel volgens mij.
Ik weet niet wat er gebeurt is, maar vergeet niet dat je heel veel fans hebt.

pi_242141
Ha Oliebol,

Superbedankt voor je verslag, ik vind het wel heel jammer om te horen dat je zo teleurgesteld bent in fok. Je hebt de afgelopen maanden zo hard "gewerkt" (en daar ben ik je echt super dankbaar voor en met mij vele vele en vele anderen) En nu heb je echt een katergevoel volgens mij.
Ik weet niet wat er gebeurt is, maar vergeet niet dat je heel veel fans hebt.

pi_242142
nou...ja ofik je moet bedanken weet ik niet oliebol...jeetje nog 3 maanden in t rehab huis.....
lekker belangrijk
pi_242143
Bedankt Oliebol/Margot, voor je verslag!
En laat je niet kisten!

Ik vond het een leuk programma, moet ik zeggen. Zelfs Maurice werkte niet op mijn zenuwen, en dat zegt toch wel iets!
Volgende week Bart, Sabien en Martin...pittige combinatie moet ik zeggen!!

Groetjes, Fannetje

  vrijdag 7 januari 2000 @ 11:14:00 #16
2148 Duiveltje
lief en vrolijk }:o)
pi_242144
Hey Oliebol , ik wil je hartelijk bedanken dat je het gisteren heb verslagen , ik kon niet kijken, omdat ik elders druk was .....
Ik hoop dat je vanmorgen ook koffietijd gaat verslaan, laat het rehab maar lekker links liggen, net wat je al zei , het was in het begin leuk maar nu slaat het echt nergens meer op , laten ze van rehab , maar een apart forum maken ipv GVJL........
Oliebol je bent de beste en dat zul je voor mij ook altijd blijven ......
Groetjes uit Enschede van Duiveltje...

ZET HEM OP MEID .......

Liever eigenwijs , dan helemaal geen zelfvertrouwen ....*Loesje*

  vrijdag 7 januari 2000 @ 11:26:00 #17
572 Sniper
Gull Catcher
pi_242145
He Oliebol,
Ik heb het programma zelf niet gezien, dus dank voor je prima verslag, goed werk!


  vrijdag 7 januari 2000 @ 11:39:00 #18
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_242146
Bedankt Oliebolleke!

Ik moest trouwens wel erg lachen om de manier van overdrijven van de exbewoners: Anouk die zei dat er 'twee keer ernstig ziek' geweest was, en Mauries die beweerde met een longonsteking te zijn gaan duiken.... yeah right, met een longontsteking lig je in het ziekenhuis, met een verkoudheidje of een beginnende angina zou je eventueel kunnen gaan duiken. En dan zeggen ze dat Bianca theatraal is.....

Groetjes, Casey

  vrijdag 7 januari 2000 @ 11:59:00 #19
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_242147
quote:
op 01-06-2000 om 11:11 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Dat was het dan , dit was voorlopig mijn laatste bijdrage van een verslag over een uitzending, met als reden zoals het op Fok momenteel gaat is het niet echt motiverend.

Ha die Oliebol,
Eventjes een vraagje off-topic, maar waarom is iedereen een beetje aan het mokken over de levendigheid van Fok? Okee, het is nu een beetje boel ingekakt, maar dat is toch normaal? Als jij er nu ook nog het bijltje bij neer gooit.. dan wordt het een echte dooie boel hier. Ook lees ik tussen de regels door dat je een beetje teleurgesteld bent in (hoe zeg ik dit op een subtiele wijze, want ik kan er natuurlijk naast zitten) de post-reacties op al jouw verrichte werk op dit forum. Als dit zo is begrijp ik dat , maar je moet niet vergeten dat je voor heel fans onvergetelijk bent geworden. Wanneer ik denk aan Big Brother denk ik natuurlijk aan dit forum, dat Big Brother gewoon "heeft gemaakt" en dat houdt in dat ik dan automatisch aan jouw sublieme verslagen denk, voor altijd!! Je bent gewoon onsterverlijk verbonden met Big Brother (dit bedoel ik niet zo beroerd als het op de compu staat, geloof me!)Binky trouwens ook, maar waar is die gebleven?????????

Groeten,
Lecy Luto.

pi_242148
quote:
op 01-07-2000 om 11:59 AM schreef Lecy Luto het volgende:
Ha die Oliebol,
Ook lees ik tussen de regels door dat je een beetje teleurgesteld bent in (hoe zeg ik dit op een subtiele wijze, want ik kan er natuurlijk naast zitten) de post-reacties op al jouw verrichte werk op dit forum. Als dit zo is begrijp ik dat , maar je moet niet vergeten dat je voor heel fans onvergetelijk bent geworden. Wanneer ik denk aan Big Brother denk ik natuurlijk aan dit forum, dat Big Brother gewoon "heeft gemaakt" en dat houdt in dat ik dan automatisch aan jouw sublieme verslagen denk, voor altijd!! Je bent gewoon onsterverlijk verbonden met Big Brother (dit bedoel ik niet zo beroerd als het op de compu staat, geloof me!)Binky trouwens ook, maar waar is die gebleven?????????
Groeten,
Lecy Luto.

Hai Lecy, nee hoor ik ben niet telleurgesteld in die mensen die het menen en ik weet dat het veel gelezen wordt, ik hoef geen standbeeld en wil dat ook absoluut niet. Als ik een verslag maak hou ik me altijd voor dat ik dat zit te doen voor degenen die om welke reden dan ook niet kunnen kijken en ik weet dat velen dat fijn vinden en dat lees ik ook hier wel weer terug. Wat ik heb is gewoon het idee dat je het vaak in je eentje zit te doen, hmm hoe zeg ik dat om anderen niet te kwesten. Zoals ik nu zie zijn er nog maar enkelingen die wat "zinnigs" posten in mijn ogen en zinnig reageren op dingen waar een topic om vraagt. Wie dat allemaal zijn dat weten de mensen van zichzelf wel. Ik realiseer me heel goed dat een forum zoals deze met meer dan 2000 bezoekers, 2000 meningen zijn en dat ook mooi zo laten maar de sfeer is op dit moment er niet naar vindt ik. Maar goed dat is een eigen interpretatie en kan ook aan mij liggen. Het is natuurlijk wel zo nu BB afgelopen is moet je toch ergens over praten om het gangbaar te houden en onstaan er topics die niet echt top zijn, zo rieel moeten we ook wel zijn. Ik hoop alleen dat de sfeer die voor de kerst hier heerste dat die terugkomt, want je moet toch met me eens zijn dat die op dit moment zoek is. Kritiek op de administrators en moderators wil ik niet echt geven hier dat hoort hier ook niet thuis. Desbetreffend persoon heb ik al gemaild zoals het ook hoort en niet op het forum "uitvechten", dat verpest alleen maar de sfeer. Sommigen doen het perfect maar er zijn er wat bij die ik nu dus niet meer zie hier en ikzelf het gevoel krijg dat ze denken.."we laten ze mooi zwemmen". Laten ze wel 1 ding goed onthouden dat Fok zo groot is geworden omdat er zoveel fokmembers zijn die hier posten. Maar goed het is "hun" forum en niet de mijne, ze zien maar wat ze ermee doen.

In ieder geval lees ik zeker nog wel mee en reageer ook soms wel hoor, je bent nog niet van me af. De quiz loopt nog en je staat ook zelfs op de tweede plaats geloof ik .

En Binky, die is er al mee gestopt, die zie ik dagelijks online maar ze heeft geen behoefte meer om te posten. Nu laat ik het er hierbij want het is al off-topic genoeg, gossie de laatste week doe ik bijna niet anders, gewoon erg.


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_242149
leuk programma. Ik vond Karin zo relaxed overkomen. Anouk is duidelijk erg onder de indruk wat er gebeurd is en heeft een behoorlijk spiegel voorgehouden gekregen.
Maurice ach ja, wat moeten we daar nog over kwijt. Heeft niets maar dan ook niets verteld, blijft maar doorzemelen over zijn frustatie Bart.
leef! want je bent wie je bent

pi_242150
Hallo Oliebol,

Heel erg bedankt voor je verslag.
Ik heb de uitzending wel bekeken, en wat ik heel knap van je vindt is dat je er zo'n objectief verslag van hebt gemaakt.
Ik heb me behoorlijk aan Maurice zitten ergeren, met zijn mening over Bart.
Heel slim van hem om dat nu te doen, maar als het een kerel, was had ie dat in het BB huis moeten zeggen.
Wie houdt wie nu voor de gek.

En Margot, ga asjeblieft niet weg
Jij bent voor mij haast nog de enige bindende factor op dit forum.

groetjes Douwina

pi_242151
Dwientje ik verdwijn ook niet helemaal, waar ik voor blijf zijn zulke members als jij en velen met jou, dat bindt me nog tot Fok, thanks!! . Dus no worries..

screenshots van uitzending geplaatst hierboven, zo krijg je een beeld hoe het was, volgende week nieuwe shots tijdens de uitzending als Cyriel, Mona en Martin aan bod komen.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 7 januari 2000 @ 15:24:00 #24
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_242152
Hoi Oliebol,

Ik moest net opeens denken aan de overheidscampagne 'de maatschappij, dat ben jij'. Boodschap: je kunt wel klagen over inzakkende normen en waarden, maar daar verandert niets mee. Wel kun je zelf actie ondernemen en van de maatschappij maken wat je zelf wilt. Alhoewel ik de slogan misschien slecht gekozen vind (doet me teveel denken aan Napoleon's 'de staat, dat ben ik' en komt me te onderwijzend voor) ben ik het met de bedoeling van deze campagne wel eens.

Waarom meld ik dit? Ik denk dat hetzelfde kan worden gezegd over dit forum. We kunnen met zijn allen wel gaan zitten klagen dat 'het niet meer zo is als vroeger', maar de enigen die daar verandering in kunnen brengen, zijn wij zelf. Dit forum is wat de posters er van maken. Nu heb jij altijd een behoorlijke (positieve) stempel op het forum gedrukt met je vele verslagen. Ik verval zwaar in herhaling maar ook ik wil toch even benadrukken dat ik je verslagen ontzettend heb gewaardeerd en nog steeds waardeer. Ik moest bijvoorbeeld de eerste aflevering van 'hoe gaat het met' helaas missen... dank zij jou heb ik nu toch het gevoel op de hoogte te zijn. Aan de posts hierboven (en de tweehonderd delen van 'commentaar bij de streamverslagen') zie ik dat ik daarin niet de enige ben... Ik vind het dan ook heeeel erg jammer dat je geen verdere verslagen zult maken en hoop eigenlijk stiekum dat je op dit besluit terug zult komen.

Bij het maken van het verslag van het interview met Willem en Ruud (ja het is eindelijk af ) heb ik weer eens gemerkt hoe ontzettend moeilijk het is om wat je ziet op te schrijven. Het feit dat jij dit kennelijk goed kan en je steeds de moeite hebt genomen geeft jou een belangrijke rol in deze minimaatschappij van het fokforum.

Ik kan me goed voorstellen dat de huidige invulling van het forum niet dezelfde voldoening (beloning) oplevert als die van een paar weken geleden. Logisch dus dat mensen gaan klagen. Maar: als nu alle posters die een nuttige en gewaardeerde bijdrage aan fok hebben geleverd zich terugtrekken, hoe ziet de toekomst van dit forum er dan uit denk je? De enige manier om het forum van je keuze over te houden, is daar zelf aan mee te (blijven)werken!!!

Moraal van dit verhaal: je bijdragen worden ontzettend gewaardeerd en hebben zeker een belangrijke rol gespeeld in het creëren van het forum dat wij allen zo waarderen. Om ook de toekomst rooskleurig te houden vraag ik je: hou vol!!!

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 07 Januari 2000).]

pi_242153
quote:
op 01-07-2000 om 03:24 PM schreef w.o.r. het volgende:
Maar: als nu alle posters die een nuttige en gewaardeerde bijdrage aan fok hebben geleverd zich terugtrekken, hoe ziet de toekomst van dit forum er dan uit denk je? De enige manier om het forum van je keuze over te houden, is daar zelf aan mee te (blijven)werken!!!

Moraal van dit verhaal: je bijdragen worden ontzettend gewaardeerd en hebben zeker een belangrijke rol gespeeld in het creëren van het forum dat wij allen zo waarderen. Om ook de toekomst rooskleurig te houden vraag ik je: hou vol!!!



Ik heb ook niet gezegd dat ik weg zou gaan w.o.r, gisteren heb ik alleen enorm getwijfelt om de uitzending te vertalen in een verslag en je weet nu waarom. Ik wil er verder ook niet een topic van maken zoals het nu bij DD gebeurd, alsjeblieft niet zeg. Ik weet dat jij en meerderen het waarderen en het niet altijd kunnen zien dus daarom heb ik alles bij elkaar geschraapt om toch te verslaan. Aanstaande donderdag zal ik kijken of ik het weer ga doen, vermoedelijk wel want ik kan het toch niet laten . We moeten er zelf wat van maken daar ben ik het helemaal mee eens en aan mij zal het niet liggen maar ik hoop dat we het weer zo een forum krijgen als twee weken geleden, dat zou mijn voorkeur zijn.

Thanks voor je woorden en goed dat je nu een beetje weet hoe de uitzending verliep, ik heb er screenshots bijgezet, zo krijg je een nog betere indruk denk ik.

Groetjes,


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')