abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 juni 2009 @ 00:12:17 #1
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_70047201
Vorige topic:
[TBO] Verzameltopic evaluatie van dit weekeinde.

Nog steeds geen foto's van de evaluatieavond, dus plaats caps van een eerder gesprek met Danny.
.

quote:
Op maandag 8 juni 2009 01:47 schreef Gert het volgende:

Vrijdag is er een evaluatie met externe input, zaterdag en zondag vergadert de redactie.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

Volgens mij zijn alle vrijwilligers hiervoor uitgenodigd. Dus.. zieje vrijdag weer Gertje
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Vrijwilligers waren niet de grote criticasters van het programma.
En juist die zijn de moeite van het aanhoren waard.

Daarnaast is het jammer dat ze (nog) niet een enquête op Fok! hebben geplaatst.
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 01:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo ik ben weer thuis . Er waren ongeveer 20 mensen, waaronder een stuk of 7 FOK!'ers.
Het was erg prima, verslagen volgen .
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 08:23 schreef iteejer het volgende:
Het was zeker top! Dottey heeft een halve krant zitten typen, Mera'het oog'Vigliosa ook,
en er zijn natuurlijk de foto's
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 02:21 schreef mooiiiiii het volgende:


Hoeveel Fokkers en wie
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:


Volgens mij zijn ze al redelijk voorbij gekomen hier .

- pussydeluxe
- iteejer
- Cc
- Dementor
- swarmahoer
- Dottey
- Mera
- Gert
- en ik
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
Ik was er ook bij.

Er is een groot aantal zaken behandeld, van redactie via productie en techniek tot regie en het FOK!forum, allemaal met het oog op een meer gestroomlijnde TBO2. Het jongensboekgevoel mag blijven, maar wordt voor TBO2 naar een volwassener level getrokken. Dat is imo een beetje de essentie van gisteren.

Ben benieuwd naar de uitgebreide verslagen!
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:27 schreef Gert het volgende:

Mera heeft de hele vergadering, dik drie uur lang, zitten typen.
Op de laatste vijf minuten na, toen ze het echt niet meer kon ophouden.
Het lijkt me het handigst om haar verslag even af te wachten, want dat is zeer compleet.
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:39 schreef MeraViglioSa het volgende:


Maar ik heb slecht nieuws, in plaats van dat ik voor Fok heb genotuleerd heb ik dat gedaan
voor de crew zelf. Maw de tekst moet volledig nagekeken worden etc voor ik het hier neerzet...
En aangezien de harde kern op dit moment nog steeds doorvergadert moeten we daar op wachten.
Kan dus een paar dagen duren, als ik überhaupt al iets mag posten...
Ow en foto's heb ik niet echt gemaakt eigenlijk, was veel teveel aan het typen

Dus... Tuinfluitertje, lieverd... Ik ben bang dat ik mijn belofte niet helemaal na kan komen

Hopelijk zet Iteejer zijn foto's nog ff hier neer, dan hebben we nog wat

quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Top, die transparantie

Dus, geen evaluatie met Fokkers, enkel met de bestaande incrowd, het "ons kent ons" clubje.

Bunker deel II wordt daarom, vermoed ik, niet veel beter dan Bunker deel I!
Er wordt alleen wat meer achter de schermen en "onder de pet" gehouden, minder transparantie dus.

Met andere woorden, we gaan bij deel II minder merken van "fouten", omdat het dicht getimmerd gaat worden.
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
De transparantie gaat over de inhoud van 't programma en niet over bijvoorbeeld de organisatie
van de redactie. Als er besloten wordt om de polls duidelijker te maken en meer nieuws te posten
op de bunkersite is dat iets wat de inhoud van 't programma en dus de streamers aangaat.
Of dat gebeurt door efficiënter te werken of door 't personeel te vervijfvoudigen is iets
wat buiten FOK!'ers omgaat en ook niet onder transparantie valt (het is organisatorisch).
Dat soort dingen zijn wel besproken, dus natuurlijk moet er dan worden gesneden in hetgeen
hier gepost gaat worden.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben er dubbel in, aan één kant wil ik graag alles weten wat de makers prijs willen geven, aan de andere kant merk ik dat ik me erger aan users die meeposten en meer weten, maar dat dus niet zeggen.

Hoe ik het beleef is er een tweedeling ontstaan tussen users die wel, en users die niet bij de Bunker betrokken zijn.

Maar goed, zoiets is waarschijnlijk ook niet te voorkomen.
Het stoort me wel.

Terwijl het me niet stoort als Bram of Bart iets posten, want die zie ik als makers, en niet als FOKkers.
Niet als mensen 'van ons'.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:07 schreef Dementor het volgende:
Ik ben nu beschikbaar om samenvattingen goed te keuren mocht iemand daar behoefte aan
hebben (stuur maar een PM).
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:21 schreef iteejer het volgende:

Het is natuurlijk ook weer niet zo dat er pas iets gezegd kan worden na jouw goedkeuring.

Er is duidelijk verteld wat wel en wat liever niet naar buiten kan, en als er twijfel is kan dat even nagevraagd worden maar dat jij de rol van filter op je neemt voor er hier iets neergezet kan worden
zie ik niet zitten.

Alles wat fok aangaat, wat de samenwerking aan gaat kan naar buiten, ik heb bij die onderwerpen nergens gehoord dat er iets achter gehouden zou moeten worden.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:28 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet.
[..]

Men kan dat dus ook bij mij navragen.
[..]

Klopt, er zaten hooguit een paar dingen tussen die in vertrouwen zijn getoond en/of medegedeeld.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef iteejer het volgende:


Ik begrijp dat Dementor inmiddels vast lid is van het bunker redactie-team,
formeel weet ik dat nog niet maar als dat zo is hoort hij dus 'aan die kant'.
En kan het niet zo zijn dat hij op FOK! ook een organiserende of coordinerende rol heeft.
Gert werd door Bram voorgesteld als centrale vertegenwoordiger van FOK! op het operationele vlak,
geen idee of hij dat ook zelf wil, maar van mijn kant steun ik dat zeker.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:21 schreef Dementor het volgende:

Dat willen ze vast wel even bevestigen.

Ik ook, Gert is top
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Ok, komt-ie. Dit is mijn persoonlijke verslag. Ik zal vast een hoop punten vergeten zijn en andere aanwezigen kunnen de lijst aanvullen.


  • De stats
    Cijfers: 18.000 kijkers per dag. De stream is 350.000 keer aangeklikt. 48.000 bezoekers per week. 150.000 per maand. Minuten op de site: 740, aantal pagina’s gemiddeld 6,5.
    27 vrijwilligers. 11.372 sigaretten. 44 pakjes shag. 278 jointjes. 1440 blikjes red bull. 1740 van Biertaxi, 800 uit de tap. 512 liter frisdrank. 36 liter wodka. Witte/rode wijn, 45 flessen.
    8346 euro aan eten en drinken is er uitgegeven, en dit waren kosten voor Johan en Bram.

  • Half augustus start voorbereiding Bunker II. Eind augustus, begin september moet het beginnen, dit staat vast.

  • Feestjes zullen voortaan vroeger op de dag beginnen en rond middernacht eindigen, zodat wij onze feestjes kunnen hebben, maar de deelnemers de kans krijgen om wat slapen (zodat wij de volgende dag geen beeld krijgen van suffe deelnemers)

  • Minimaal aantal feestjes: 2-4, mits verdiend

  • De opdrachten en spellen worden spannender en uitdagender en er zal onderling meer beroep op elkaar gedaan moeten worden

  • Er komen meer “props” in de Bunker. Wat dat kunnen zijn? Bijvoorbeeld communicatie apparatuur, die de deelnemers zelf moeten ontdekken en gebruiksklaar kunnen maken. Deelnemers zullen hiermee meer gestimuleerd worden

  • Er zal streng gekeken worden naar de zogenaamde luxe producten die de deelnemers meebrengen en er zullen overzichten worden gemaakt van de producten die zij meenemen

  • De deelnemers zullen wel anmail mogen ontvangen, maar dit zal gereguleerd worden, nagelezen worden op boodschappen van het thuisfront en deelnemers krijgen pas fanmail als zij dit verdiend hebben

  • Er zal gedurende een opdracht de hele tijd iemand van de crew aanwezig zijn die de opdracht van het begin tot het einde zal volgen, ook al duurt deze uren. Deze persoon kan onopvallend aanwezig zijn, door zich bijvoorbeeld in een ninja-outfit te kleden

  • FOK! ziet veel gebeuren bij de regie dat niet wordt gemeld op de redactie. Hier wordt aan gewerkt.

  • Er komt geen tweede geregisseerde camera, simpelweg omdat daar geen budget voor is, wat er wel ingepland staat is een door de user beweegbare camera, gericht op de “huiskamer”

  • Er is gesproken over een aantal verbouwingen in het gebouw, waardoor er een extra ruimte kan komen om mensen extra te “issoleren” en in het bargedeelte komt een glazen wand, waardoor uitzicht op de regie is. Kijkers krijgen de mogelijkheid om op gezette tijden langs te komen en onder het genot van een biertje, de show life mee te maken

  • Op de trap naar de Bunker zal een extra camera komen om meer punten te kunnen belichten en meer gesprekken op te vangen

  • De website zal sterk verbeterd worden, o.a. door middel van meer hoogtepunten door middel van bewegend en stilstaand beeld komen
  • Locatie The Bunker.

    .
    [TBO] Vraag het Bob (Bunker-regisseur)

    pussydeluxe (forum)PR-dame TBO

    Als The Bunker ergens thuis hoort is het op FOK!

    Wat organiseren we in de bunker tot aan TBO2? (vervolg)

    [TBO] Filmpjes & Caps

    Een dagje bij de regie van The Bunker

    10 jaar reality 1999-2009 #2

    http://www.thebunkeronline.tv/controlpanel

    Copycat en Huub.
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:

    Ik vond het niet echt mijn taak om een samenvatting te maken en te posten,

    toch even een aanvulling op de post van pussydeluxe over haar opgevangen vergader puntjes.

    [..]
    Er komen idd verbouwingen in het gebouw zoals zijn aangegeven in de vergadering. Echter misopvatting denk ik betreffende de bouwplannen;) De glaswand komt voor de redactie (die tevens ook een stukje verder naar achter het gebouw geplaatst gaan worden.) Om rust en transpirantie te vergroten voor deze afdeling. Zo ook de regiekamer die afgeschermder gaat worden. Er komt achter de regie kamer een stukje meer gereserveerdheid voor diegene die streamverslagen tikken. MET koptelefoons.
    Op visite bij de bunker? Dat kan op afspraak en afgesproken tijden.. Er kan dus nog steeds gekeken worden naar alle (nu ook nog) zichtbare hoeken en gaten van het bunkerkwartier. Dit wordt alleen al gedaan om geluidsoverlast van pratende mensen te verkleinen voor de teams die werken (Fok! en TBOcrew en alles wat er tussen hangt aan vrijwilligers)
    [..]
    dit is toch nog niet beslist? Dit was geoppert... Zoals er ook gevraagd is naar de mogelijkheid om de bunker iets te vergroten. Er is gevraagd om een extra soort isoleercel. Het nadeel van dit maken... is dat het allemaal met de hand uitgegraven dient te worden. Onder het huis door.. Vrijwilligers die goed met schep en emmertje alla mijnwerker kunnen functioneren werden met een glimlach gevraagd. Dit is allemaal nog niet vastgesteld, maar er wordt gespeeld met de gedachtes nog meer hoeken te creeeren die gefilmd kunnen worden.
    [..]
    De website heeft zoals op meerdere plekken werd aangegeven door verschillende mensen wat mankementen gehad en wat aanvulling nodig zou als prettig worden ervaard. Idd hoogtepunten zullen meer worden aangevuld met bewegende en stilstaande beelden. Visueel zal hij meer worden aangevuld. Nieuwsflitsen zou ook met regelmaat aangevuld gaan worden. De polls zullen worden aangepast: Hiervoor komt er een tijdstip bij (sluitingstijd) duidelijkere vragen en ook de opties die gekozen neergezet worden zullen eerst onder de loep genomen worden. Betreft de dagduellen er wordt gedacht om de keuze van de spellen te gaan linken. Zodat er meer inzicht in de te kiezen spellen is. Hoe dit technisch in elkaar gezet gaat worden is niet besproken. Dit was niet op details gericht (de gehele vergadering). maar over algemene op en aanmerkingen waar vanuit gewerkt gaat worden. op verschillende afdelingen.


    Dus zover mijn aanvulling en bijdrage

    groetjes Dot
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef iteejer het volgende:
    Natuurlijk kan het handig zijn om af te spreken dat er één verslag naar buiten komt dat
    als 'het officiële verslag' betiteld kan worden.
    Maar dat betekent toch niet dat de rest angstvallig moet zwijgen en dat afwachten?
    Fokkers ergens laten komen en dan zeggen 'hey je mag er niets over zeggen' is onzin.
    Want FOK! IS communicatie.
    Ok, een paar puntjes die liever even stil moeten blijven. Maar verder? Nee hoor niets aan de hand.
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

    Ik moet persoonlijk inderdaad nogal wennen aan het geouwehoer hier
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef iteejer het volgende:


    Bram geeft zelf ook aan dat hij zelf nog erg moet wennen aan de directheid van internetfora. Dat kan natuurlijk he Het kan je smaak zijn of niet. Maar als persoon staat hij werkelijk open voor kritiek en aanmerkingen.Maar hij zei ook al dat hij het begon te zien.
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef tuinfluiter het volgende:


    iteejer zie je nog gelegenheid om de foto's te plaatsen ?
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef swarmahoer het volgende:

    Foto's s alleen met toestemming van de gefotografeerde lijkt me netjes...
    ik geef iig geen toestemming
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:31 schreef iteejer het volgende:

    moet ze nog ff uploaden, een groot deel heb ik niet eens zelf gemaakt
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:

    Gelukkig hebben we Disana die een knap staaltje werk aflevert.
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

    Disana vond ik het ook goed doen.
    Ik vraag me af waarom ze dat niet bij de Bunker is komen doen eigenlijk
    Maar goed daar zal ze vast goede redenen voor hebben. Ik zou haar voor willen stellen afspraken te maken met de crew, zodat we geen ruzie krijgen over wie wat doet en wanneer met die streamverslagen.
    Alle hulp is welkom wat dat betreft, iemand die het zo leuk vindt om te doen is denk ik erg gewenst. En dat scheelt de streamers die daar zitten (voor in principe dezelfde taak) een hoop tijd, die nuttiger besteed kan worden op zo'n moment

    mijn mening
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef Marrije het volgende:

    Disana doet het juist prima vanuit huis, wat zou de meerwaarde zijn om dat vanuit de bunker te doen?
    Dan word je alleen maar meer beïnvloed denk ik.
    Geen idee of ze afspraken wil maken, Disaan, kom er es in!!

    Disana maakt al heel lang streamverslagen van RLS .
    En ondanks dat ik haar ook een tijdje wel kon schieten deed ze dat wel Top. En nog steeds.
    Ze is ook vrij trouw dus ik denk zeker dat je iemand in de bunker dan wat anders kunt laten doen.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
    Ohw en het is dat Iteejer en Bram mij op een gegeven moment riepen en vroegen of ik een stukje
    op fok wilde zetten. Dat vond ik fijn, ik ben iemand die specifieke opdrachten nodig heeft.
    Toen voelde ik alsof ik me toch nog een beetje nuttig kon maken ipv alleen maar in de weg lopen.
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef evaxsis het volgende:
    Waar gaan we straks verder, nu de The Bunker ten einde is?
    Het bunker forum gaat binnenkort sluiten , je kan ook posten , lezen in de reallife-slowchat.
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:

    Nou, er is in GC een RLS Slowchat topic, met allemaal fijne mensen.

    Nieuwe users worden daar ontvangen als in een warm bad.
    [RLS SC # 222] Met en zonder zon



    [ Bericht 37% gewijzigd door tuinfluiter op 16-06-2009 15:32:26 (aangevuld.) ]
    pi_70047226
    tuinfluiter


    waar hangt MarkvanRinsum uit trouwens?
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70047261
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:09 schreef pussydeluxe het volgende:

    [..]

    Ik weet dat jij geen mod bent van de Bunker maar van KLB. Zou je mij, als geintereseerde maar niet zo ingelezen als jij, mij kunnen vertellen wat jouw rol in TBO is?
    ik heb een aantal dagen meegewerkt in eindhoven

    kort lijstje

    -remote camera
    -opdrachten verzinnen
    -opdrachten testen
    -brainstormen over vanalles
    -steamverslagen gemaakt
    -allerhande dingetjes zoals spullen in t voorraadhok leggen, begeleidende briefjes typen, afwassen
    -cossen bijlezen en knelpunten doorgeven/ proberen op te lossen

    enzo
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_70047266
    pussypost
    pi_70047296
    Ha leuk! Een nieuw topic
      One tough cookie dinsdag 16 juni 2009 @ 00:16:26 #6
    169210 liesje1979
    pi_70047324
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:14 schreef iteejer het volgende:
    pussypost
    Terugvinditeejer.
    pi_70047342
    en wat ga jij eigelijk doen, pussydeluxe?
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_70047383
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
    Terugvinditeejer.
    pi_70047457
    Hoe zit het met tussentijdse plannen die in de bunker zouden worden gedaan?Er zijn genoeg ideeen aangedragen ook door Fokkers en niet wannabee "misschien sommige ,interessant willen overkomende"ex in hart en nieren Fokkers" baantjesjagers bij TBO".
    Love music!
    pi_70047520
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
    Hoe zit het met tussentijdse plannen die in de bunker zouden worden gedaan?Er zijn genoeg ideeen aangedragen ook door Fokkers en niet wannabee "misschien sommige ,interessant willen overkomende baantjesjagers bij TBO".
    Hoe bedoel je... tussentijdseplannen?

    kan je iets duidelijker zijn.. dan kunnen we wellicht met zijn allen antwoord geven
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 00:24:11 #11
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70047530
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
    Hoe zit het met tussentijdse plannen die in de bunker zouden worden gedaan?Er zijn genoeg ideeen aangedragen ook door Fokkers en niet wannabee "misschien sommige ,interessant willen overkomende baantjesjagers bij TBO".
    Er wordt naar mijn weten tot TBO2 niets in de Bunker gedaan, anders dan eventuele aanpassingen en/of verbeteringen.
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70047533
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
    Hoe zit het met tussentijdse plannen die in de bunker zouden worden gedaan?Er zijn genoeg ideeen aangedragen ook door Fokkers en niet wannabee "misschien sommige ,interessant willen overkomende baantjesjagers bij TBO".
    Ik jaag niet op baantjes, wil alleen uien en skippyballen erin en een vriendelijkere samenwerking tussen fok en bunker maar ook tussen andere fora die zich ermee bezig houden.
    pi_70047577
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:23 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Hoe bedoel je... tussentijdseplannen?

    kan je iets duidelijker zijn.. dan kunnen we wellicht met zijn allen antwoord geven
    Je bedoelt dat jullie elkaar dan weer kunnen tegenspreken?
    pi_70047589
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:24 schreef Kaat38 het volgende:

    [..]

    Ik jaag niet op baantjes, wil alleen uien en skippyballen erin en een vriendelijkere samenwerking tussen fok en bunker maar ook tussen andere fora die zich ermee bezig houden.
    die skippyballen vond ik ook een goed idee bij tbo 2 zal ik het nog een keer voorstellen
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_70047600
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:24 schreef Kaat38 het volgende:

    [..]

    Ik jaag niet op baantjes, wil alleen uien en skippyballen erin en een vriendelijkere samenwerking tussen fok en bunker maar ook tussen andere fora die zich ermee bezig houden.
    Toch wel verrassend die verdediging van sommigen."Genoteerd"
    Ik vind Fok wel genoeg als fora en af en toe spieken op Vol.De rest zal me m'n reet roesten
    Love music!
    pi_70047623
    mensen ik ga pitten.
    pi_70047624
    uien
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      One tough cookie dinsdag 16 juni 2009 @ 00:28:40 #18
    169210 liesje1979
    pi_70047641
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:19 schreef iteejer het volgende:

    [..]




    Ik wil de volgende TBO ook wel een keer een dagje ECHT komen helpen. Als in wat doen enzo
    pi_70047642
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:27 schreef iteejer het volgende:
    mensen ik ga pitten.
    truste fotograaf
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70047648
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:27 schreef iteejer het volgende:
    mensen ik ga pitten.
    Oht mohn Slaapze
    Love music!
    pi_70047715
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:26 schreef swarmahoer het volgende:

    [..]

    die skippyballen vond ik ook een goed idee bij tbo 2 zal ik het nog een keer voorstellen
    Ik probeer even de zooi te relativeren, neem aan dat alle mensen keihard hun best doen om wat moois te maken maar uiteraard zijn er wat minpuntjes waaronder de opdrachten die we niet erin terugzagen.
    Tevens vind ik dat er een max. bedrag moet gesteld worden qua stemmen aangezien niet iedereen een geldschip heeft, zou rekening gehouden moeten worden.
    En ja, we gaan voor de uien en skippyballen!
    pi_70047770
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:28 schreef liesje1979 het volgende:

    [..]



    Ik wil de volgende TBO ook wel een keer een dagje ECHT komen helpen. Als in wat doen enzo
    Er word gezocht naar serieuze vrijwilligers die ook huishoudelijk enorm actief willen zijn. Zoals koken, bar een beetje bijhouden, stofzuigen.. wij, de een wat meer dan de ander, hebben dat allemaal ook tussendoor gedaan waar dat ging. Maar daar is echt heel erg weinig tijd voor. Als er voor 1 dagje hulp ingeschakeld kan worden steeds.. dan is dat zeker een super puntje waar op ingezet kan worden.

    Streamverslagen is ook altijd vraag naar.

    Als je andere goede kwaliteiten hebt waar je inzetbaar bent voor 1 of meerdere dagen, dan kan je een aanmelding doen. Op de site staat een linkje redactie of contact. Die zou ik even aanklikken dan.

    Of als je mensen weet die daar graag mee zouden willen helpen dan daar heen sturen.

    Ik zeg doen als je op een of ander vlak denkt en kunt helpen. Iedereen helpt waar het kan en dat is alleen maar goed!
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70047785
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:23 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Hoe bedoel je... tussentijdseplannen?

    kan je iets duidelijker zijn.. dan kunnen we wellicht met zijn allen antwoord geven
    Er werd gevraagd in een topic"weet niet meer welke maar pas geleden" wat er in de tussentijd in de bunker gedaan kon worden wat niet veel geld zou kosten.Er zijn daar verschillende ideeen aangedragen
    Het is ook wel handig wat eerder door iemand"weet niet meer wie" dat er constant iemand hier op Fok leest en dus weet wat er speelt qua vragen en tips/op en aanmerkingen van Fokkers.
    Love music!
    pi_70047826
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:32 schreef Kaat38 het volgende:

    [..]

    Ik probeer even de zooi te relativeren, neem aan dat alle mensen keihard hun best doen om wat moois te maken maar uiteraard zijn er wat minpuntjes waaronder de opdrachten die we niet erin terugzagen.
    Tevens vind ik dat er een max. bedrag moet gesteld worden qua stemmen aangezien niet iedereen een geldschip heeft, zou rekening gehouden moeten worden.
    En ja, we gaan voor de uien en skippyballen!
    opdrachten niet terug zagen... dat is ook aan bod geweest in de vergadering tussen de hoeveelheidpuntjes...

    er werd aangegeven dat echt niet elke opdracht geschikt was of hij is genoteerd voor TBOII.
    Dus wie weet komt hij nog langs bij TBO II.

    hoorde dat er serieus opdrachten tussen hadden gezeten van in elkaars bek...

    ieuw!!
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70047860
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:37 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    opdrachten niet terug zagen... dat is ook aan bod geweest in de vergadering tussen de hoeveelheidpuntjes...

    er werd aangegeven dat echt niet elke opdracht geschikt was of hij is genoteerd voor TBOII.
    Dus wie weet komt hij nog langs bij TBO II.

    hoorde dat er serieus opdrachten tussen hadden gezeten van in elkaars bek...

    ieuw!!

    Mooi, genoteerd! Ben ik al heel blij mee maar is een polletje misschien een idee?
    pi_70047881
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    Er werd gevraagd in een topic"weet niet meer welke maar pas geleden" wat er in de tussentijd in de bunker gedaan kon worden wat niet veel geld zou kosten.Er zijn daar verschillende ideeen aangedragen
    ah oke..

    nou er was ook aangegeven dat er wat mogelijkheden waren in teamverband trainingen in kleine groepen,
    * Dottey edit.. was hier aangegeven op Fok! maar waar...

    maar er wordt momenteel enorm hard gewerkt aan de bunker zelf. Verbeteren en veranderen van kleine en grotere dingetjes. Te denken aan techniek. Zowel boven als beneden komen er aanpassingen.

    De bunker moet natuurlijk in een nog betere conditie gebracht worden voor TBO II om te knallen.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70047901
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:39 schreef Kaat38 het volgende:

    [..]

    Mooi, genoteerd! Ben ik al heel blij mee maar is een polletje misschien een idee?
    wat voor polletje?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70047945
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    ah oke..

    nou er was ook aangegeven dat er wat mogelijkheden waren in teamverband trainingen in kleine groepen, maar er wordt momenteel enorm hard gewerkt aan de bunker zelf. Verbeteren en veranderen van kleine en grotere dingetjes. Te denken aan techniek. Zowel boven als beneden komen er aanpassingen.

    De bunker moet natuurlijk in een nog betere conditie gebracht worden voor TBO II om te knallen.
    Begrijp ik volkomen maar houden er ook mensen zich bezig met de interaktie zeg maar?
    Ofwel: opdrachten/stemmen etc?
      One tough cookie dinsdag 16 juni 2009 @ 00:44:21 #29
    169210 liesje1979
    pi_70047964
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:34 schreef Dottey het volgende:

    tekst
    !!!!!!!!!!
    Ja.
    Dat snap ik, en dat weet ik.
    Alleen toen ik daar was vroeg ik Bart joh zal ik anders even afwassen ofzo? En toen zei hij je kan beter Dementor even helpen. Dus ik naar Dementor en ik vraag joh, kan ik je ergens mee helpen? Hij nee: ik weet het ook niet.
    Ja dan houdt het op he?
    Toen heb ik me nog een keer opgegeven maar nooit meer wat van gehoord.
    Dus.
    pi_70047965
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Dottey het volgende:


    De bunker moet natuurlijk in een nog betere conditie gebracht worden voor TBO II om te knallen.
    De knallen in de eerste serie vielen nogal tegen, geloof ik.
    pi_70047981
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    ah oke..

    nou er was ook aangegeven dat er wat mogelijkheden waren in teamverband trainingen in kleine groepen, maar er wordt momenteel enorm hard gewerkt aan de bunker zelf. Verbeteren en veranderen van kleine en grotere dingetjes. Te denken aan techniek. Zowel boven als beneden komen er aanpassingen.

    De bunker moet natuurlijk in een nog betere conditie gebracht worden voor TBO II om te knallen.
    Ik weet het niet meer zeker,maar volgens mij was het Bart of Bram zelf die het vroeg.:Kan het mis hebben"Een andere user hier weet het vast nog wel "Sunny met wat cijfers " en vraag het wel als ik die persoon zie,Maar raar dat er iets gevraagd word en uiteindelijk is ook die topic weer verwatert en horen we niks van onze tips aandrage.
    Love music!
      One tough cookie dinsdag 16 juni 2009 @ 00:46:06 #32
    169210 liesje1979
    pi_70048001
    Ohw en het is dat Iteejer en Bram mij op een gegeven moment riepen en vroegen of ik een stukje op fok wilde zetten. Dat vond ik fijn, ik ben iemand die specifieke opdrachten nodig heeft. Toen voelde ik alsof ik me toch nog een beetje nuttig kon maken ipv alleen maar in de weg lopen.
    pi_70048017
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:43 schreef Kaat38 het volgende:

    [..]

    Begrijp ik volkomen maar houden er ook mensen zich bezig met de interaktie zeg maar?
    Ofwel: opdrachten/stemmen etc?
    jawel er wordt druk geschreven aan een soort catalogus van spellen etc.
    Alle opdrachten die binnen zijn gekomen worden onder de loep genomen of ze geschikt zijn, aangepast kunnen worden etc. Daarnaast zit er een creatief team te breinen om spellen te verzinnen.

    Er wordt vanalles gedaan aan alle kanten op elke afdeling.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70048042
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
    Ohw en het is dat Iteejer en Bram mij op een gegeven moment riepen en vroegen of ik een stukje op fok wilde zetten. Dat vond ik fijn, ik ben iemand die specifieke opdrachten nodig heeft. Toen voelde ik alsof ik me toch nog een beetje nuttig kon maken ipv alleen maar in de weg lopen.
    Zitten op je bureaustoel en verslagen maken bitch
    Love music!
    pi_70048073
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:

    [..]

    !!!!!!!!!!
    Ja.
    Dat snap ik, en dat weet ik.
    Alleen toen ik daar was vroeg ik Bart joh zal ik anders even afwassen ofzo? En toen zei hij je kan beter Dementor even helpen. Dus ik naar Dementor en ik vraag joh, kan ik je ergens mee helpen? Hij nee: ik weet het ook niet.
    Ja dan houdt het op he?
    Toen heb ik me nog een keer opgegeven maar nooit meer wat van gehoord.
    Dus.
    Ohw je was al eens terplekke? Beetje jammer dan dat het mis is gegaan!
    Maar die reacties waren waarschijnlijk door de drukte, slaapgebrek etc etc etc .. Maar geef je op voor TBO II met de punten waar jij mee zou kunnen helpen. Niet (voor een tweede keer) geschoten...
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70048076
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
    Ohw en het is dat Iteejer en Bram mij op een gegeven moment riepen en vroegen of ik een stukje op fok wilde zetten. Dat vond ik fijn, ik ben iemand die specifieke opdrachten nodig heeft. Toen voelde ik alsof ik me toch nog een beetje nuttig kon maken ipv alleen maar in de weg lopen.
    Waarvoor dank...
    pi_70048103
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:46 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    jawel er wordt druk geschreven aan een soort catalogus van spellen etc.
    Alle opdrachten die binnen zijn gekomen worden onder de loep genomen of ze geschikt zijn, aangepast kunnen worden etc. Daarnaast zit er een creatief team te breinen om spellen te verzinnen.

    Er wordt vanalles gedaan aan alle kanten op elke afdeling.
    De opdrachten verzinnen is het leukste en ik denk dat dat ook niet als werk gezien kan worden.Dat vinden veel Fokkers ook het leukst om mee te denken.Af en toe een compliment voor het meedenken van onze kant zou ook wel gewaardeerd worden .Zeker weten. Gehoord /beloond worden juist met zo'n internet ding is heel belangrijk om streamers /klanten te houden en aan te trekken.
    Love music!
    pi_70048135
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    Ik weet het niet meer zeker,maar volgens mij was het Bart of Bram zelf die het vroeg.:Kan het mis hebben"Een andere user hier weet het vast nog wel "Sunny met wat cijfers " en vraag het wel als ik die persoon zie,Maar raar dat er iets gevraagd word en uiteindelijk is ook die topic weer verwatert en horen we niks van onze tips aandrage.
    Die tips.. daar wordt dus nog steeds mee gestoeid.
    Er zijn enorm veel tips en punten aangedragen in de vergadering waar over gesproken is. Er is nog een tweede meeting geweest met de "harde kern" en die hebben ook weer vanalles doorgesproken..

    Die tips.. die hebben echt wel effect op TBOII. Er wordt met enorm goed tempo gewerkt op verschillende vlakken aan de extra oplossingen, aanvullingen, aanpassingen etc.
    Ik denk dat het wel bij TBOII naar voren zal komen. Er is denk ik ook niet veel tijd om dat per tip te beantwoorden.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70048160
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
    en wat ga jij eigelijk doen, pussydeluxe?
    Omdat ik wel ingelezen ben, maar geen die-hard real life soapster zoals jij bijvoorbeeld, heb ik een hele andere, frisse kijk op alles. Zoals ik je al eerder zei, lijkt het mij niet goed om als mod zo betrokken te zijn zoals jij. Wat KLB betreft kan ik niks zeggen, maar wat ik tot nu toe van jou heb gezien in dit forum, verdiend geen schoonheidsprijs. Mijn toegevoegde waarde is betrokkenheid, ervaring en nogmaals betrokkenheid bij FOK! Jij?
    pi_70048199
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    De opdrachten verzinnen is het leukste en ik denk dat dat ook niet als werk gezien kan worden.Dat vinden veel Fokkers ook het leukst om mee te denken.Af en toe een compliment voor het meedenken van onze kant zou ook wel gewaardeerd worden .Zeker weten. Gehoord /beloond worden juist met zo'n internet ding is heel belangrijk om streamers /klanten te houden en aan te trekken.
    Elke opdracht die verzonnen is moet nagekeken worden of hij haalbaar is om uit te voeren. Of het interresant genoeg is om te streamen. Of er veel attributen nodig zijn, ingepast kan worden met het aantal deelnemers dat er nog zit of het in het tijdsschema past, of het verantwoord is, of het veilig is, of het kan met de middelen die er zijn... etc etc..

    Spellen verzinnen en verder ontwikkelen is ook hardstikke leuk en vooral blijven doen dus.
    Dat het spel wat jij hebt helpen verzinnen op de stream te zien is... dat is toch al hardstikke gaaf?
    of moet er overal een briefje bij.. met fanmail naar de fokker?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70048234
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    De opdrachten verzinnen is het leukste en ik denk dat dat ook niet als werk gezien kan worden.
    er moet wel aan gewerkt worden, dus in die zin is het werk gelukkig erg leuk werk
    quote:
    Dat vinden veel Fokkers ook het leukst om mee te denken.Af en toe een compliment voor het meedenken van onze kant zou ook wel gewaardeerd worden .Zeker weten. Gehoord /beloond worden juist met zo'n internet ding is heel belangrijk om streamers /klanten te houden en aan te trekken.
    mee eens

    heb ook aangekaart dat het niet duidelijk was waar je je spel-ideen moest dumpen, en wat er mee gedaan wordt
    daar is ook weer ''een iemand'' voor nodig eigelijk die dat bij kan gaan houden (en dus ook bedankjes uit kan delen)
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_70048263
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:53 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Die tips.. daar wordt dus nog steeds mee gestoeid.
    Er zijn enorm veel tips en punten aangedragen in de vergadering waar over gesproken is. Er is nog een tweede meeting geweest met de "harde kern" en die hebben ook weer vanalles doorgesproken..

    Die tips.. die hebben echt wel effect op TBOII. Er wordt met enorm goed tempo gewerkt op verschillende vlakken aan de extra oplossingen, aanvullingen, aanpassingen etc.
    Ik denk dat het wel bij TBOII naar voren zal komen. Er is denk ik ook niet veel tijd om dat per tip te beantwoorden.
    Maar zoals ik al eerder schreef.Het is wel fijn als iemand laat weten dat die tips gelezen worden die iedereen aandraagt.Er wordt iets gevraagd en mensen reageren maar geen reactie daaromtrent.Gewoon iemand die heel de dag leest en verder zich met niks anders bezighoud.Tips en suggesties doorgeven aan de makers en hun reactie dan op Fok plaatsen
    Love music!
    pi_70048266
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef swarmahoer het volgende:


    heb ook aangekaart dat het niet duidelijk was waar je je spel-ideen moest dumpen,
    in de postbus aka ideeenbus aka "stuur je eigen idee in" op wwwtje..

    http://www.thebunkeronline.tv/controlpanel

    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70048276
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:57 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Elke opdracht die verzonnen is moet nagekeken worden of hij haalbaar is om uit te voeren. Of het interresant genoeg is om te streamen. Of er veel attributen nodig zijn, ingepast kan worden met het aantal deelnemers dat er nog zit of het in het tijdsschema past, of het verantwoord is, of het veilig is, of het kan met de middelen die er zijn... etc etc..

    Spellen verzinnen en verder ontwikkelen is ook hardstikke leuk en vooral blijven doen dus.
    Dat het spel wat jij hebt helpen verzinnen op de stream te zien is... dat is toch al hardstikke gaaf?
    of moet er overal een briefje bij.. met fanmail naar de fokker?
    Alsjeblieft niet. Ik wil dat gedoe niet meemaken:" Dat heb ik bedacht ", nee ik was daar het eerst mee "
    Wij maken het samen en dat is leuk.
    pi_70048322
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef swarmahoer het volgende:

    [..]

    er moet wel aan gewerkt worden, dus in die zin is het werk gelukkig erg leuk werk
    [..]

    mee eens

    heb ook aangekaart dat het niet duidelijk was waar je je spel-ideen moest dumpen, en wat er mee gedaan wordt
    daar is ook weer ''een iemand'' voor nodig eigelijk die dat bij kan gaan houden (en dus ook bedankjes uit kan delen)
    Het gaat niet perse om bedankjes,maar iedereen heeft het zooo druk in de bunker>Er kan een hoop tijd bespaard worden als ze ideeen van Fokkers zouden gebruiken.Maar ik snap best dat je als bunker lid ook graag je eigen idee op de streams wil zien.Is ook een beetje competitie.en zeker weten dat ik gelijk heb ha ha ..Is niet erggg verder.Creatieve mensen zijn meestal flink eigenwijs
    Love music!
    pi_70048331
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    Maar zoals ik al eerder schreef.Het is wel fijn als iemand laat weten dat die tips gelezen worden die iedereen aandraagt.Er wordt iets gevraagd en mensen reageren maar geen reactie daaromtrent.Gewoon iemand die heel de dag leest en verder zich met niks anders bezighoud.Tips en suggesties doorgeven aan de makers en hun reactie dan op Fok plaatsen
    ohw mooiiiii.. daar is zo geen tijd voor geweest.
    Het was een hardstikke klein team die breed ingezet zijn omdat het nodig was zo ingezet te worden.
    Er waren vaste mensen die o.a. de opdrachten opsloegen en doorlazen etc.. maar dat was echt niet de enige taak van diegene. (Daarnaast nog 1000 taken.)

    Met extra ingezette mensen op o.a. de redactie komt daar bij TBO II meer ruimte voor. Om iedereen terug te beantwoorden met bedankt.. en dit is onze tip is niet echt doeltreffend. Dat zou meer vertraging opleveren... en andere taken in de knoei duwen en trekken. Het is toch verstandiger om met dat ene spelidee te gaan worstelen om er een passend bunkergeheel van te maken?

    herkennen doe je toch als je het spel voorbij ziet komen?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70048338
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:02 schreef ruudpuntenel het volgende:

    [..]

    Alsjeblieft niet. Ik wil dat gedoe niet meemaken:" Dat heb ik bedacht ", nee ik was daar het eerst mee "
    Wij maken het samen en dat is leuk.
    jaaaaaaaah .. dat bedoel ik
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70048353
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    Het gaat niet perse om bedankjes,maar iedereen heeft het zooo druk in de bunker>Er kan een hoop tijd bespaard worden als ze ideeen van Fokkers zouden gebruiken.Maar ik snap best dat je als bunker lid ook graag je eigen idee op de streams wil zien.Is ook een beetje competitie.en zeker weten dat ik gelijk heb ha ha ..Is niet erggg verder.Creatieve mensen zijn meestal flink eigenwijs
    nee mooiii ik denk dat je dat mis hebt. De ideeen van Fokkers worden zeer zeker onder de loep genomen. Net zoals die van andere forums en via de ideeenbus binnengekomen ideeen.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70048369
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    Het gaat niet perse om bedankjes,maar iedereen heeft het zooo druk in de bunker>Er kan een hoop tijd bespaard worden als ze ideeen van Fokkers zouden gebruiken.Maar ik snap best dat je als bunker lid ook graag je eigen idee op de streams wil zien.Is ook een beetje competitie.en zeker weten dat ik gelijk heb ha ha ..Is niet erggg verder.Creatieve mensen zijn meestal flink eigenwijs
    We denken mee en er wordt naar geluisterd. Dat is op zich al mooiiiiii En als er iemand met iets geniaals komt vind ik het ook niet erg als die genoemd wordt. Maar dat staat niet voorop
    pi_70048377
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:57 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Elke opdracht die verzonnen is moet nagekeken worden of hij haalbaar is om uit te voeren. Of het interresant genoeg is om te streamen. Of er veel attributen nodig zijn, ingepast kan worden met het aantal deelnemers dat er nog zit of het in het tijdsschema past, of het verantwoord is, of het veilig is, of het kan met de middelen die er zijn... etc etc..

    Spellen verzinnen en verder ontwikkelen is ook hardstikke leuk en vooral blijven doen dus.
    Dat het spel wat jij hebt helpen verzinnen op de stream te zien is... dat is toch al hardstikke gaaf?
    of moet er overal een briefje bij.. met fanmail naar de fokker?
    Nee Ik heb genoeg naar Huubje gestuurd,Fanmail doe ik niet meer aan.Er kan er maar 1 de winnaar van een rls zijn Huub dus
    Love music!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')