True, maar met dat andere ballennummer (phun intended) wél.quote:
Ja sinds het vertrek van Hans wordt er hier amper gepostquote:Op maandag 15 juni 2009 21:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
True, maar met dat andere ballennummer (phun intended) wél.
FIPO
Is dit nou ook de eerste niet-EkStra Weekend dag in een lange tijd dat we een topic volgepost hebben overigens?
geen ideequote:
maar met de komst van maricha gaat dat vermeerderenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja sinds het vertrek van Hans wordt er hier amper gepost
Doeidoei, tot ziens!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Maricha het volgende:
En ben ook meteen weer weg!
Maar dank voor alle lieve reacties!
dat zal het zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee![]()
ik was toch best wel snel...of niet..misschien dacht iedereen dat ik sloom was, en zijn ze allemaal piesen
nu al wegquote:Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Maricha het volgende:
En ben ook meteen weer weg!
Maar dank voor alle lieve reacties!
hallow..... weet je hoelang geleden ik een topic heb geopend... En meestal ben ik erop voorbereid.. Deze keer was ik even vergeten dat we al zo ver warenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat zal het zijnmaar je was snel, maar kan sneller
Ik schrok ook inderdaad, dacht even dat ik hem misschien gesloten had maar dat was dus echt nét niet zo..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow..... weet je hoelang geleden ik een topic heb geopend... En meestal ben ik erop voorbereid.. Deze keer was ik even vergeten dat we al zo ver waren
nee, dat weet ik nietquote:Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow..... weet je hoelang geleden ik een topic heb geopend... En meestal ben ik erop voorbereid.. Deze keer was ik even vergeten dat we al zo ver waren
ik wou hem sluitenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik schrok ook inderdaad, dacht even dat ik hem misschien gesloten had maar dat was dus echt nét niet zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |