abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_242060
Ik heb een vraag aan de BB fans. Ik ben mometeel mijn PC wat aan het opschonen nu BB over is en zit met een enorm scala aan screenshots die echt mooi zijn, de meesten zijn ook deze maanden hier getoond in de verslagen. Ik weet dat nederland "dood" wordt gegooid met allerlei artikelen rondom BB maar deze shots zijn uniek, ze zijn niet te verkrijgen in de winkel omdat het een kwestie was van een shot op dat moment.

Mijn vraag is nu, hebben er mensen belangstelling bij deze foto's?. Zoja, dan wil ik ze best op schijfjes zetten en je doen toesturen tegen geringe kosten zodat het dekkend is. Ik denk zelf aan 10 gulden. Als het nu zo is dat mensen er interesse in hebben dan hoor ik dat graag. Je kunt me mailen op oliebol_2000@hotmail.com of hier een reactie achterlaten.

Als het nu zo mocht zijn dat er wel animo is dan wil ik er graag aan meewerken om je de screenshots te leveren, de echte BB fans zullen er denk ik blij mee zijn. Het gaat om 270 foto's die op 3 schijfjes gaan. Niets moet, het is gewoon goed bedoeld.

Ik hoor het nog wel,
Groetjes
Margot

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_242061
Ja ik heb interesse, surprise! hehe
De andere fok!kers snappen er vast niks van

Bdw Oliebol als je hulp nodig hebt voor je strip, I am your man!

pi_242062
Oke jesper, ik wacht nog even of er meer reacties komen, maar ik mail je alvast over je adres etc..waar het naar toe moet. Mail is onderweg, jij wilt ze natuurlijk al hebben voor zondag he?..zodat je de prijs kunt winnen van de quiz..hahahaha..
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 06 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_242063
Oliebol,

Wat een leuk idee. Noteer mij maar voor een cd-tje of twee . Wees je wel voorzichtig dat je niet een berg kosten maakt voor mensen waar je nooit meer wat van hoort? Laat ze maar lekker vooruit betalen hoor! Dat geldt ook voor mij natuurlijk. Ik hoor wel van je
op joena@casema.net

pi_242064
Al mijn screenshots zijn te vinden op: http://members.tripid.lycos.nl/wich

De meer recentere screenshots staan in de subdirectory fig1.
De plaatjes hebben logische (hoop ik) namen, bijv. bart20.jpg voor de Bart of aqua4.jpg voor de aquarium liefhebbers.

Oliebol, als je belangstelling hebt: ik heb nog zo'n 8 MB vrij op deze site (nou ja site, meer een plaatjes opslagplaats ), dus als je wilt kun je ook daar veel van je plaatjes parkeren, zodat ze vanaf internet bereikbaar zijn/blijven.
Als je hiervoor voelt, stuur mij even een berichtje, zodat we de technische details kunnen regelen dat jij de plaatjes op mijn site kan zetten.

  donderdag 6 januari 2000 @ 21:39:00 #6
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_242065
Oliebol, ik wil ze ook wel hebben.
En Jesper, in vind het stuitend dat je je sexuele fantasien zo uitspreekt op dit forum!

Maar goed, alles mag hier, en zo hoort het!

bogus

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_242066
Wich thanks, ik stuur de screenshots wel op voor degene die het hebben willen, ik doe het met veel plezier als ik iemand er blij mee kan maken. Bedankt voor je aanbod.

Bogus, mail komt eraan
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 06 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 7 januari 2000 @ 00:15:00 #8
1829 Jewel
De enige echte!
pi_242067
* Jewel gaat proberen of ze dit ook kan.


Oliebol, count me in! Ik wil ze dolgraag op een schijfje hebben.
En inderdaad vraag iedereen maar om van tevoren te betalen. Want er zijn altijd veel goeie bedoelingen en vaak worden die weer snel vergeten.

* Jewel is blij dat ze weer kan posten.


------------------
Als ALS waarheid was, was iedereen gelukkig.

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 07 Januari 2000).]

pi_242068
Hoi Oliebol, da's nou een leuk idee!! Zet mij ook maar op de lijst voor een schijf!! Wordt vast een collectors item waar menigeen jaloers op zal zijn!
En met dat vooruit betalen ben ik het ook helemaal eens!!
'k Geef je m'n adres nog wel via ICQ ...spreek joe leter Margot..doei doei.
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_242069
Doet u mij er ook maar een, ik mail je mijn adres wel even...
groetjes
marian
pi_242070
Beppie en MissA. , jullie hebben mail . het is echt een leuke collectie ik heb ze allemaal bij elkaar gezet en ze zijn uniek vindt ikzelf, dus een leuk aandenken aan BB. Het totaal zijn 270 foto's.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_242071
quote:
op 01-06-2000 om 09:39 PM schreef bogus het volgende:
Oliebol, ik wil ze ook wel hebben.
En Jesper, in vind het stuitend dat je je sexuele fantasien zo uitspreekt op dit forum!

Maar goed, alles mag hier, en zo hoort het!

bogus


Waar heb je het over?

pi_242072
Wil zeer zeker ook een schijfje!
pi_242073
quote:
op 01-07-2000 om 01:39 PM schreef blauwe m&m het volgende:
Wil zeer zeker ook een schijfje!



Ik zal je mailen M&M, mail is onderweg. Goede keus want ze zijn echt mooi al zeg ik het zelf.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 7 januari 2000 @ 15:47:00 #15
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_242074
quote:
op 01-07-2000 om 11:21 AM schreef Jesper het volgende:
Waar heb je het over?


Je bedoeling met die plaatjes, die wij dus niet weten, zoals je zelf schreef. Ik heb je verkeerd begrepen.
Ach laat maar, humor's a waste on me.

bogus

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_242075
hehe Bogus ik vatte hem wel hoor.

Maar nog ff een duidelijk uitleg.
Ik schreef dus een email naar Oliebol met de vraag of ze leuke screenshots voor me had, want ik wil samen met KroJo een soort van BB strip maken. Gewoon een screenshot en dat dan van onderschrift voorzien.
Toen zei Oliebol dat zij zelf ook een strip wil gaan maken dus daarom zei ik dat als ze hulp nodig heeft ik haar man ben.
snapez vous?

pi_242076
Oliebol geeft je de inkomsten wel op aan de belasting???
  vrijdag 7 januari 2000 @ 16:39:00 #18
2004 sunshine
Still shining!
pi_242077
quote:
op 01-07-2000 om 04:27 PM schreef blauwe m&m het volgende:
Oliebol geeft je de inkomsten wel op aan de belasting???


Flauw hoor, wat denk je dat eraan verdient zit dan?

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_242078
Oliebol,

Misschien is het een idee om de foto's via een nieuw ( tijdelijk ) ICQ nummer aan belangstellenden te sturen.
Kan alles in een keer.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_242079
quote:
op 01-07-2000 om 04:39 PM schreef sunshine het volgende:
Flauw hoor, wat denk je dat eraan verdient zit dan?



* blauwe m&m gaat ff rekenen.

arbeid a 15 minuten = Fl. 25,--
3 diskettes = Fl. 3,--
portokosten = Fl. 2,40
vergoeding dagverslagen = Fl. 20,-- p.p.
totaal=Fl. 50,40

Dus kosten Fl. 50,40, en vraagprijs Fl. 10,--
* blauwe m&m denkt dat hier toch ZWAAR aan verdient wordt dan .

pi_242080
Blauw beetje flauw vindt je niet?, arbeid is bij mij wat langer dan een ander, maar goed never mind.

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2000 @ 17:39:00 #22
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_242081
Leuk idee Oliebol, ik wil ze ook wel hebben.
Ik kan jou niet bereiken maar jij mij wel.

Laat hier maar weten hoe je het uiteindelijk geregeld wilt zien.

Nog bedankt voor je fantastische verslag van de late uitzending, erg knap zoals jij en HiZ een uitzending kunnen verslaan.

----------
Chazak ve Ematz

The future is after you
pi_242082
quote:
op 01-07-2000 om 05:36 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Blauw beetje flauw vindt je niet?, arbeid is bij mij langer daar ik meer uit bed moet, maar goed never mind.

* blauwe m&m geeft dan maar toe dat het een beetje flauw was....kus op oliebol's voorhoofdje om het goed te maken??? .

pi_242083
quote:
op 01-07-2000 om 05:42 PM schreef blauwe m&m het volgende:
* oliebol2000 m&m geeft dan maar toe dat het een beetje flauw was....kus op oliebol's voorhoofdje om het goed te maken??? .



Maar natuurlijk thanks terug en een op je bolletje.

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 7 januari 2000 @ 22:13:00 #25
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_242084
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


  vrijdag 7 januari 2000 @ 23:00:00 #26
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_242085
Wreed Oliebol 200000!!
ik wil ze ook wel hebben als het mogelijk iz...
Mail me het adres maar...of het gironummer..
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


pi_242086
Oliebol,

Het schijnt een belachelijk voorstel te zijn geweest, aangezien ik geen reactie van je heb gekregen.

Mijn excuses, maar ik had je al verteld, ik ben volkomen digibeet.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_242087
quote:
op 01-06-2000 om 08:30 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Ik heb een vraag aan de BB fans. Ik ben mometeel mijn PC wat aan het opschonen nu BB over is en zit met een enorm scala aan screenshots die echt mooi zijn, de meesten zijn ook deze maanden hier getoond in de verslagen. Ik weet dat nederland "dood" wordt gegooid met allerlei artikelen rondom BB maar deze shots zijn uniek, ze zijn niet te verkrijgen in de winkel omdat het een kwestie was van een shot op dat moment.

Mijn vraag is nu, hebben er mensen belangstelling bij deze foto's?. Zoja, dan wil ik ze best op schijfjes zetten en je doen toesturen tegen geringe kosten zodat het dekkend is. Ik denk zelf aan 10 gulden. Als het nu zo is dat mensen er interesse in hebben dan hoor ik dat graag. Je kunt me mailen op oliebol_2000@hotmail.com of hier een reactie achterlaten.

Als het nu zo mocht zijn dat er wel animo is dan wil ik er graag aan meewerken om je de screenshots te leveren, de echte BB fans zullen er denk ik blij mee zijn. Het gaat om 270 foto's die op 3 schijfjes gaan. Niets moet, het is gewoon goed bedoeld.

Ik hoor het nog wel,
Groetjes
Margot



Oliebol, ik ben misschien wat laat, maar ik wil ze ook wel graag hebben .Ik mail je spoedig mijn adres !!!
Groetjes

pi_242088
quote:
op 01-08-2000 om 03:28 AM schreef eli het volgende:
Oliebol, Het schijnt een belachelijk voorstel te zijn geweest, aangezien ik geen reactie van je heb gekregen.


Ik had je reactie niet gezien, maar bijna 300 plaatjes op mijn site zetten is echt teveel . Bedankt voor je creatieve oplossing en ach digibeet, meissie dat ben ik ook hoor. Ik weet hoe de PC aan en uit moet en soms wat shots maken verder kom ik ook niet. De PC heet bij mij ook "Kleedje", weet je waarom?..als ik er nu niets meer van snap doe ik heb uit en leg er een kleedje overheen dan heb ik een mooi bijzettafeltje

En Charisma is goed ik wacht je mail af, want ik heb geen email van je dus kan ik jou niet benaderen. Niemand is telaat meid er kan altijd besteld worden totdat deze topic naar onderen zakt
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 08 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_242089
Beste Oliebol,

Ik bedoelde ook niet dat je de screenshots op je site moest zetten.
Mijn idee was:
1. Neem een tijdelijk ICQ-nummer (dan hoef je je eigen nummer niet te onthullen).
2. Ik had begrepen dat je via ICQ ook bestanden kunt versturen.
3. Het totale bestand (wellicht gezipped) kun je dan via dat nummer versturen aan mensen die je hun ICQ-nummer toesturen.
Wellicht kwam dat in mijn eerste reactie niet zo duidelijk over.
groeten eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zondag 9 januari 2000 @ 01:07:00 #31
2361 ekatarina
Also known as Eikat
pi_242090
Lieve Oliebol2000,
Mooi initiatief, niet luisteren naar ICQ-opponenten die gratis willen kijken: gewoon een tientje vragen ( voor 1 joet zit u goed ) Noteer mij voor 1 schijf met jouw persoonlijke highlight ( dan weet ik zeker dat ik goed zit! ) Bedankt oor alje streamverslagen in het verleden en hopelijk to 13 febr. a.s. richting Benidorm (cryptisch). eikat@yahoo.com
Boeken over "Big Brother 2" en "Mohammed Ali" vindt u bij BOL.
pi_242091
Ekatarina,

Als ik die shots gratis had willen hebben, had ik ze al wel veel eerder van het net geplukt.

Sterker nog ik wil niet eens een foto.
Ik heb geen behoefte aan foto's van welke BB-bewoner dan ook.
Ik vind ze erg mooi ( de foto's ), maar daar zou ik hetzelf bij laten.

Oliebol gaf te kennen dat het kostendekkend moest zijn.
Vandaar mijn reactie.
Wilde alleen maar helpen, en in mijn ogen zou het Oliebol nog minder moeite gekost hebben, en zou zij minder vaak van haar bed af hoeven komen om het te verzorgen/sturen.

Moet je even gauw ophouden om mij van dingen te betichten, die niet waar zijn.
groeten eli.


------------------
Elk model is minder dan de werkelijkheid, behalve een fotomodel....dat is meer dan de werkelijkheid.

[Dit bericht is gewijzigd door eli (Datum 09 Januari 2000).]

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_242092
quote:
op 01-09-2000 om 02:30 AM schreef eli het volgende:
Wilde alleen maar helpen, en in mijn ogen zou het Oliebol nog minder moeite gekost hebben, en zou zij minder vaak van haar bed af hoeven komen om het te verzorgen/sturen.
Moet je even gauw ophouden om mij van dingen te betichten, die niet waar zijn.
groeten eli.


Eli please meid, ik weet toch hoe het in elkaar zit en wat je bedoeld. Laat je niet uitlokken, alhoewel dat erg moeilijk is ik weet het....het is goed zo.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_242093
quote:
op 01-09-2000 om 11:23 AM schreef Venus het volgende:
Ik reageer niet vaak, maar nu gaat opa toch echt veel te ver. Het zou waarschijnlijk beter zijn om hem te negeren, maar ik wil even Oliebol laten weten dat ik dit een ongelooflijke reactie vind en hoop dat ze het zich niet persoonlijk aantrekt, het heeft niets met haar te maken, opa wordt gewoon af en toe niet goed, hebben we al eerder meegemaakt.
Laat hem maar barsten schat, en gewoon door gaan.

Absoluut met je eens VENUS!!!OLIEBOL blijf doorgaan!
We moeten opa gewoon negeren ..komt ie van zelf wel achter dat je je zo geen vrienden maakt.Inmiddels zijn we allemaal al off-topic schijnt me ..sorry !!


pi_242094
door mijzelf gewist

[Dit bericht is gewijzigd door fish (Datum 09 Januari 2000).]

  zondag 9 januari 2000 @ 12:13:00 #36
2 Jorma
absolution
pi_242095
Opa komt niet meer terug. Ik heb 'm een half uur geleden verwijderd als user, jullie zullen geen last meer van 'm hebben.
pi_242096
Nu deze lastpak verdwenen is kun je met een gerust hart terugkeren, Oliebol!
Oliebol???
Waar ben je???

fish

pi_242097
Oliebol, ik wil ze ook graag hebben. Mailtje is on the way!!
pi_242098
De diskettes liggen klaar voor degenen die ze besteld hebben, zodra het tientje binnen is gaat het dezelfde dag nog jullie kant op.

Er kan nog steeds worden besteld voor de liefhebbers.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_242099
Lieve Oliebol, dikke
ik heb ze binnen, ze doen het en ze zijn hartstikke leuk, heel erg bedankt!

Beppie

pi_242100
quote:
op 01-11-2000 om 12:02 PM schreef oliebol2000 het volgende:
De diskettes liggen klaar voor degenen die ze besteld hebben, zodra het tientje binnen is gaat het dezelfde dag nog jullie kant op.

Er kan nog steeds worden besteld voor de liefhebbers.



Oliebol, tientje is onderweg.... doei

  woensdag 12 januari 2000 @ 04:38:00 #42
1829 Jewel
De enige echte!
pi_242101
Ook mijn tientje is op de post en ik wacht met smart.

Groetjes Jewel.

  woensdag 12 januari 2000 @ 10:57:00 #43
1542 Ludo
Still YF&S
pi_242102
zo beter!

gr,
Ludo
------------------
Dekamarkt: 500 GR. Runderkarbonade, deze week ƒ 6,95

[Dit bericht is gewijzigd door Ludo (Datum 13 Januari 2000).]

&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
pi_242103
Oliebol, ik heb ze binnen, hardstikke bedankt. Ga ze vanavond bekijken !!
Groetjes..............
pi_242104
Ludo prima

OK Chrarisma, veel plezier ermee.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 13 januari 2000 @ 15:47:00 #46
1829 Jewel
De enige echte!
pi_242105
Hoi margot,
Ik heb ze binnen hoor, bedankt .
Heb al een beetje zitten kijken en ik vind ze erg leuk. Ik ga straks ze allemaal bekijken.

Zat ik trouwens te denken zojuist, toen ik even aan het kijken was, wat zijn we toch gek met z'n allen dat we plezier beleven van plaatjes van een paar mannen in een storvatt .

Groetjes, Jewel.

pi_242106
He Oliebol,
wat een leuk idee!!! Ik wil die diskettes ook wel bestellen, maar je hebt geen e-mail!
(snik), stuur je me dus een mailtje waar ik moet betalen?
Nog m'n complimenten dat je het uithoudt zo lang naar gvjl te kijken.
YPPY
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_242107
Jewel graag gedaan meid, geniet ervan en pas goed opjezelf.., ik mail je binnenkort weer even.

YPPY, je hebt mail en ik zal de schijfjes vast klaarmaken voor je.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')