abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_242001
Geschokt las ik het volgende:

Daar schuilt een wereld van leed achter, *knip* Ik heb sterk het idee dat het oude Fokzine verworden is tot een stel dwepende 12 jarigen. Geeft niet, maar niet mijn plek meer. Voor wie het wil lezen de komende donderdagen nog een column over de after BB uitzending. Dan is het mooi geweest hier.


Gaat Doordevil weg? overweegt hij dit serieus? is hij gekwetst door opmerkingen over eikel&eikel?

Help mee! en steun Nico, Doordevil blijf hier!


  donderdag 6 januari 2000 @ 18:48:00 #2
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_242002
Haha, nee. Ben niet gekwetst. Dat zou wel heel hypocriet zijn na mijn niet altijd even positieve stukjes.

Nee, ik bedoelde alleen te zeggen dat ik de spirit een beetje mis. Dit ontwikkelt zich tot een soort van chatbox, niets mis mee, maar niet helemaal mijn "stiel"

Ik blijf voorlopig schrijven over iedere ex-bewoner die bewegend in beeld is.

Dag, Nico

pi_242003
Nico gelukkig je liet me schrikken, althans de topicauteur , verder deel ik je mening over verder wat je zegt, zeker ook niet mijn stijl en het hele BB forum is allang niet meer wat het was, het wordt een forum zoals in het begin als we niet oppassen. jammer, maar jij blijft af en toe schrijven, gelukkig.

Keep up the good work!
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 06 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_242004
Hoe zit het met je broer Nico? Lift die ook een beetje mee op jouw successen..?

Misschien wordt het tijd voor een "Vragen aan Nico's broer en ook zijn stieftante" topic..

  donderdag 6 januari 2000 @ 20:00:00 #5
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_242005
Nico,ik ben het helemaal met je eens, in het begin was de Rehab kliniek nog wel leuk maar als snel zijn een aantal posters die ik graag lees omdat ze naar mijn bescheiden mening aardige (humoristische en serieuze) dingen plaatsen vertrokken. Daarom voel ik me ook niet meer zo thuis in het BB forum maar blijf ajb want jou kijk op het hele gedoe zou ik toch echt niet willen missen. En als de donderdaguitzendingen afgelopen zijn kun je misschien weer een andere dagelijkse of weekelijkse column schrijven.
pi_242006
Mimi precies ik heb hetzelfde...dat hele rehab gedoe stond me al gauw tegen en zoals je weet heb ik ook ontslag genomen . Maar het wordt zo een flauw gedoe en zulke onzinnige dingen gezegd dat het ook voor mij ophoudt. Ik ben magertjes nog op BB forum te vinden en dat zal voorlopig wel zo blijven. Nico blijft gelukkig af en toe schrijven en daar zijn we blij mee.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 6 januari 2000 @ 20:23:00 #7
242 Pinball
Electric Monk
pi_242007
helaas, jullie hebben gelijk
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 6 januari 2000 @ 20:28:00 #8
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_242008
Ik had ook verwacht dat ik na 31 december nauwelijks meer te vinden zou zijn hier, maar het omgekeerde is denk ik eerder het geval. Komt natuurlijk door de Rehab. Natuurlijk is het flauw, maar ik snap wel een beetje waarom die Rehab zo out-of-proportion raakt. Het is toch afgeleid van BB en de mensen die het nog steeds leuk vinden om hier te zijn, en om toch nog over BB lullen.

Maar het is nauwelijks meer bij te houden. Doordevil is niet de enige reden waarom ik hier rondwaan, maar wel een van de redenen. Ik geniet elke keer weer van je stukjes, Nico.

bogus.
"what's he building in there?" Tom Waits

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  donderdag 6 januari 2000 @ 20:38:00 #9
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_242009
quote:
op 01-06-2000 om 08:28 PM schreef bogus het volgende:
Ik had ook verwacht dat ik na 31 december nauwelijks meer te vinden zou zijn hier, maar het omgekeerde is denk ik eerder het geval. Komt natuurlijk door de Rehab. Natuurlijk is het flauw, maar ik snap wel een beetje waarom die Rehab zo out-of-proportion raakt. Het is toch afgeleid van BB en de mensen die het nog steeds leuk vinden om hier te zijn, en om toch nog over BB lullen.

Maar het is nauwelijks meer bij te houden. Doordevil is niet de enige reden waarom ik hier rondwaan, maar wel een van de redenen. Ik geniet elke keer weer van je stukjes, Nico.

bogus.
"what's he building in there?" Tom Waits


Bogus, natuurlijk is het leuk om nog een tijdje na te praten over BB, maar wat er nu in de Rehab gebeurt heeft echt helemaal niets meer met BB te maken. Ik dacht dat dat jou ook opgevallen was.Het was (om dan toch namen te noemen) Quenda een paar dagen geleden ook al opgevallen

[Dit bericht is gewijzigd door mimi (Datum 06 Januari 2000).]

pi_242010
Doordevil: wat eikel&eikel betreft..... je kunt je, denk ik, toch beter bij het schrijven van stukjes houden.
Het leven is een nutteloze tocht naar het graf.
pi_242011
Doordevil: wat eikel&eikel betreft..... je kunt je, denk ik, toch beter bij het schrijven van stukjes houden.
Het leven is een nutteloze tocht naar het graf.
pi_242012
Beetje vreemd allemaal Nico,

Je laat je wel erg snel uit het veld slaan. Ik vond de kritiek op Barts' broer nl. zwaar overdreven. Het was in principe gewoon een regelrechte persoonlijke aanval, die voorbij gaat aan de ideeen van het kritisch grappig zijn. Krijg je daarop vervolgens terecht kritiek door talloze mensen zijn het ineens allemaal 12-jarigen. Jammer maar zo werkt het niet. Je bent niet god....niet alleen jouw inbreng hoeft gewaardeerd te worden. Als daar op gewezen wordt ga je zelf als een 12-jarige lopen dreigen om te stoppen. Als columnist of hoe je je zelf ook noemen wilt zul je moeten leren kritiek te verdragen, van welk publiek dan ook.

Fixion

PS: Die 80000 hits zijn niet zo expressie. Stop maar eens met schrijven op de fok!site als experiment en watch them go down! Het is een kwestie van geven en nemen. Succes!

pi_242013
ik ben het volledig met fixion eens....volgens mij krijgt doordevil een beetje kapsones....
Het leven is een nutteloze tocht naar het graf.
pi_242014
DAAG!! DOORDEVIL!
ben blij dat je weggaat, je kapzones ben ik een beetje zat en je 80.000 egotrippers ook.
ik geef toe heb gelachen om veel van je schrijfsels, maar kritiek moet je kunnen accepteren zonder meteen een kinderachtige tegenaanval te doen.

dus nogmaals, dag dag.
groetjes van elsbeth

  donderdag 6 januari 2000 @ 21:43:00 #15
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_242015
Hallo zeg, dit is het grote Doordevil blijf hier topic.

Voor Doordevil rot op moet je niet hier zijn maar zo flink zijn om zelf een topic te openen!

pi_242016
Doordevil, dit zou eigenlijk het grote Sjoerd moet blijven-topic moeten heten. Zo lang je BB bespreekt wordt je hogelijk gewaardeerd, en dat weet je.

Maar nu lever je commentaar op 1 van je mede-forumleden die ook veel vertier heeft gebracht. Dat is not done. En of hij het het dan is of niet is geheel beside the point.

Het geeft mij hetzelfde onbehaaglijke gevoel als Voyeur en Moor zitten te bekvechten, als Oliebol in de clinch raakt met Danny, Phileine aan de haren van Juul zit te trekken of als Tanjalies Pinok voor verraaier uit zit te maken.

Daarbij roept dit soort onderling gejen alleen maar de verkeerde reacties op van de verkeerde mensen.

We willen, nee we kunnen geen van jullie beiden missen. Toon dat je een vent bent (figuurlijk dan) en laat zien dat je behalve een boel kritiek kan spuien ook wel wat kritiek kan hebben.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 6 januari 2000 @ 21:51:00 #17
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_242017
Toch maar even reageren, rekels. Er gaat hier iets erg fout, de laatste dagen. Ik heb Danny al enkele dagen geleden, op de dag van het Volkskrant-interview mijn bezorgdheid medegedeeld.
Probeer even te bedenken dat je hier voor het eerst inlogt. Je treft een volkomen onbegrijpelijke site aan. Veel ons kent ons geoudehoeredoos, zoals dit, flauwe topics, toegegeven, zelfs meteen frontpage, dat lullige stripje van mij (ik heb Danny gisteren al gesmeekt om een plaatsje ergens verborgen achter in de site.Tot nu toe zonder resultaat)
We hadden hier 13.000 bezoekers per dag, inspirerende figuren, discussie, ruzie etc, en ik vind er helemaal niet meer van terug.

Misschien ben ik te somber, maar ik vraag me af of dit nog te redden is.Het moet knallen, het moet provoceren, het moet uitlokken enz. Nu is het 1 van de 1000-en jongerensites.
Dat is wat ik wilde zeggen.

Nogmaals, je mag me van veel beschuldigen, maar niet van kapsones. Als ik had gewild had ik voor tientallen blaadjes exclusief kunnen schrijven, veronica wilde me in het internet-journaal etc. etc. Wat ik heb gedaan is, zonder steeds op iedere scheet te reageren 90 keer hier en op mijn site mijn ding doen. Hoe zeg je dat tegenwoordig, the real shit hier laten flowen. Ik had, ongelogen, zwaar geld kunnen vangen en heb er voor gekozen om het zo het Net op te smijten. Omdat ik dit een lekkere plek vond, met aardige mensen. Ik heb mij niet gewenteld in zogenaamde roem. Valt dus nog wel mee met die kapsones.

maar wat lul ik. Dit leidt allemaal af van waar het mij om gaat. Schrijven, zo bezeten mogelijk, over van alles en nog wat. Mensen die dat leuk vinden lezen het, de rest niet. Zo simpel is dat.

Wat ik me hardop afvroeg is of Fokzine in de nabije toekomst wel het leukste podium is.
Ik dreig niet. Dat doet Jumparound. Iedereen mag alles van mij vinden. Ik vind ook van alles over iedereen. Voorlopig blijf ik ze er op rammen, net zo lang als ik er plezier in heb. Als ik een ander, leuker podium vind dan doe ik het daar, voor mijzelf en daarna pas voor de mesen die het willen lezen. Zo zit het.

Beetje onsamenhangend, maar dit is ongeveer wel waar het mij om gaat.
Moest het nog even kwijt.

Groeten, Nico Dijkshoorn

  donderdag 6 januari 2000 @ 21:53:00 #18
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_242018
quote:
op 01-06-2000 om 08:38 PM schreef mimi het volgende:
Bogus, natuurlijk is het leuk om nog een tijdje na te praten over BB, maar wat er nu in de Rehab gebeurt heeft echt helemaal niets meer met BB te maken. Ik dacht dat dat jou ook opgevallen was.Het was (om dan toch namen te noemen) Quenda een paar dagen geleden ook al opgevallen

Ja, natuurlijk is me dat ook opgevallen. Maar ik vind dat dat het bestaansrecht van dat topic nog niet aangetast heeft.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  donderdag 6 januari 2000 @ 22:07:00 #19
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_242019
hai bogus, geheel off topic, maar ik weet niet waar het anders moet. Ik vind dus dat de rehab topic op dit moment echt helemaal niets meer met BB te maken heeft, zoals ik al eerder zei, dus dat het hier ook niet meer thuishoort maar in de general-chat. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het er niet mee eens zijn en ik geef ook alleen maar mijn persoonlijke mening, Juul moet maar uitmaken wat er met dit topic gebeurt, ik hoop allen niet dat we weer hetzelfde krijgen als met BB en gvjL.
  donderdag 6 januari 2000 @ 23:27:00 #20
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_242020
quote:
op 01-06-2000 om 10:07 PM schreef mimi het volgende:
hai bogus, geheel off topic, maar ik weet niet waar het anders moet. Ik vind dus dat de rehab topic op dit moment echt helemaal niets meer met BB te maken heeft, zoals ik al eerder zei, dus dat het hier ook niet meer thuishoort maar in de general-chat. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het er niet mee eens zijn en ik geef ook alleen maar mijn persoonlijke mening, Juul moet maar uitmaken wat er met dit topic gebeurt, ik hoop allen niet dat we weer hetzelfde krijgen als met BB en gvjL.

Mimi (en anderen die iets van gelijke strekking hebben geschreven), ik ben het met je eens.
Nico, ik hoop echt dat je blijft, en tevens hoop ik dat de dit forum weer z'n 'oude zelf' zal worden. Met vooral veel zinnige bijdragen en een beetje luchtigheid op z'n tijd. Eigenlijk is het naar mijn mening niet zo vreemd dat we nu (bijna allemaal) in een dip zitten. Velen van ons zijn toch ietwat verslaafd geraakt aan dit forum, maar nu is het onderwerp van discussie (voor het grootste gedeelte) weggevallen. Dus wat doe ja dan? Ja, toch maar blijven posten en als het moet maar over absolute non-onderwerpen. (Sommige mensen vonden BB ook een non-onderwerp, maar dat is een andere discussie)
Om een lang verhaal kort te maken: Nico, blijf alsjeblieft voorlopig nog even, dat doe ik ook. Mocht na verloop van tijd blijken dat het niet beter wordt, kun je altijd nog afhaken, nietwaar?

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 6 januari 2000 @ 23:37:00 #21
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_242021
Waar je ook dingen plaatst laat t ons weten
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  vrijdag 7 januari 2000 @ 00:39:00 #22
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_242022
quote:
op 01-06-2000 om 09:51 PM schreef Hunter het volgende:

Het geeft mij hetzelfde onbehaaglijke gevoel als Voyeur en Moor zitten te bekvechten, als Oliebol in de clinch raakt met Danny, Phileine aan de haren van Juul zit te trekken of als Tanjalies Pinok voor verraaier uit zit te maken.


HEY, vergeet je geen zeer actuele discussie die door Dannies inconsequente houding ook nog bezig is??
De Danny hates Quenda vete

pi_242023
Nico, kort maar krachtig;
ik hoop dat je blijft!

marian

pi_242024
quote:
op 01-06-2000 om 09:51 PM schreef doordevil het volgende:

meteen frontpage, dat lullige stripje van mij (ik heb Danny gisteren al gesmeekt om een plaatsje ergens verborgen achter in de site.Tot nu toe zonder resultaat)


Beste Nico,

Als ik mij niet vergis ben jij zelf degene die de tekeningen levert, dus neem ik aan dat als jij ze daar echt niet wilt hebben, het voor jou toch ook mogelijk moet zijn om ze daar niet geplaatst te krijgen.

Tenzij je aan een contract vast zit.
In mijn ogen is het heel simpel, weg van die frontpage, of anders reik ik ze je niet meer aan.
Of zie ik dat nou verkeerd.

Danny,

Mijn mening over zo'n opening voorop een frontpage is deze, als je zo jongeren wilt trekken, ben je wel erg goedkoop bezig.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  vrijdag 7 januari 2000 @ 11:13:00 #25
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_242025
Beste Nico, je zult het waarschijnlijk wel weten maar er zijn hier nog steeds fokkers die genieten van je schrijfsels, waaronder ik ook, dus als je toch besluit te verhuizen verweef je nieuwe adres dan even in je laatste stukkie! (Ik hoop natuurlijk dat jij je hier gewoon thuis blijft voelen, wel zo makkelijk).
Groet, Herman.
Ik ben online
  vrijdag 7 januari 2000 @ 11:13:00 #26
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_242026
lees hieronder even wat badgirl schrijft.


[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind (Datum 07 Januari 2000).]

Ik ben online
  vrijdag 7 januari 2000 @ 11:27:00 #27
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242027
Ik vind het echt een beetje belachelijk dat DD nu zo wordt aangesproken/aangevallen en wordt bestempeld als iemand met kapsones.
Ik weet niet of jullie de reacties hebben gelezen maar dat is van een niveau waar we het maar niet over gaan hebben maar wat wel tekenend is voor het niveau van waar we naartoe gaan met het forum. Helaas.

Om op Jumparound terug te komen, waar deze discussie min of meer door ontstaan is, ik ben echt nog netjes geweest met het geven van kritiek aan hem. Met zijn komst hing opeens iedereen als een Bart-addict aan de lippen van een in het normale leven impopulair figuur als J. Niet dat dat nou erg is hoor want ik heb altijd meelij en gevoel van opkomen voor the underdog maar deze jongen gaat /ging wel erg ver. Hoe hij zich presenteert op dit forum, eerst als een mysterie-guest met afentoe het uitdelen van een hint en later, in zijn openbaring van het familielid zijn van stoere Bart ineens vragen beantwoorden.
Nouja, voor zover je dat antwoorden kan noemen. De antwoorden die hij gaf/geeft kan iedereen op dit forum geven. En toch maar verder gaan met topic nummer zoveel. Iedere Bart-addict legde daar zijn vraag neer in de hoop dat 1 van de 20 vragen een vaag antwoord kreeg van onze opeens zo populaire Jumparound. Als nuchtere NL'er moest ik daar toch een paar keer flink van barfen.

Als iemand, en daar ben ik er steeds 1 van geweest, er ook maar iets van zei dan kreeg deze de wind van voren. Van Jumparound wel te verstaan. Dus kan ik eigenlijk maar 1 ding concluderen: Niet DD maar J heeft spatsies. (kapsones dus)

Wat denkt HIJ wel niet zeg om zichzelf volksheld nummer 1 te vinden alleen maar omdat ie het broertje is van...!
Volgens mij leven we nog altijd in een democratisch land wat dus betekent dat men zijn mening mag geven zonder meteen te worden afgeschoten.
Wat een onhebbelijk persoon en wat is ie onvolwassen. Dat laatste zit hoogstwaarschijnlijk gewoon in de familie.

Maar nu genoeg over hem. Voor je het weet heeft ie nog meer spatsies omdat er zoveel aandacht aan hem wordt besteed.

Maar Doordevil...die jongen/man/jongeman heeft hier de laatste maanden elke dag columns geplaatst waar velen van ons erg om konden lachen. Kunnen, sorry.
WTF denken die lui wel om HEM opeens zo toe te spreken met termen als: rot toch op lul.
Rot zelf op! DD hoort hier en degenen die denken dit forum wel even naar hun hand te kunnen zetten door de "oude" garde weg te schelden en hier lekker gaan nestelen...hou toch op! Ga toch gewoon naar 1 van de 1000-en ipv deze te vervuilen.

Nico/Doordevil: Hou gewoon vast aan de lezers die jou kennen, waarderen noem maar op (of diegenen die gegronde kritiken geven) en laat die simpele scheldzielen lekker ouwesnollen.
Discussies kunnen leuk zijn maar provocaties kun je maar beter uit de weg gaan.

Anders krijg je van Ajax-Feijenoord toestanden....

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 11:31:00 #28
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_242028
and say RIGHT ON!!
Ik ben online
pi_242029
quote:
op 01-07-2000 om 11:27 AM schreef BadGirl het volgende:
Nico/Doordevil: Hou gewoon vast aan de lezers die jou kennen, waarderen noem maar op (of diegenen die gegronde kritiken geven) en laat die simpele scheldzielen lekker ouwesnollen.
Discussies kunnen leuk zijn maar provocaties kun je maar beter uit de weg gaan.
Anders krijg je van Ajax-Feijenoord toestanden....


BadGirl ik ben het geheel met je eens, ik wordt ook doodziek als ik deze topic lees over Nico..laten we GVD blij zijn dat hij 3 maanden lang elke dag trouw een machtig verhaal hier heeft neergezet. Degene die hierboven staan en hem zo negatief schilderen moeten zich kapot schamen. Ik wordt er ook misselijk van als het zo moet gaan, het forum gaat door zulke gasten de vernieling in, dat is nu al in volle gang, heel jammer!

Nico je weet wat ik van je vindt, als je besluit te gaan respecteer ik dat natuurlijk maar ik geniet nog steeds van je verhalen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 7 januari 2000 @ 11:56:00 #30
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_242030
Als ik nu ga dreigen weg te gaan, komt er dan ook een topic 'Casey blijf hier!!!' ? Ik hoop van niet. (oke ik weet zeker van niet ) Als iedereen die weg wil nu gewoon weg gaat en iedereen die blijft gewoon blijft krijgen we:
-niet van die sneue doordevil/tanjalies/sjumperound/casey moet blijven topics
- niet van die droevige tanjalies/PINOK geschiedenissen.

Discussies als de bovenstaande zijn mi volledig zinloos, treurig en hooguit egostrelend voor de gene waar ze over gaan. En ik reageer er nog op ook

na ja ik geloof dat ik wel duideliojk ben geweest.....

groetjes, Casey

(die niet vertrekt als deze topics ophouden.....)

  vrijdag 7 januari 2000 @ 11:59:00 #31
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242031
Kees ik begrijp je niet sorry...kan je het nu in normaal Nederlands zeggen?
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 12:07:00 #32
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_242032
Weer even reageren. Om eerlijk te zijn heb ik die hele topic van Jumparound nooit ingekeken. Tot vorige week, en daar dreigde hij met vertrekken als wij niet precies zo reageerden als hij wilde. Daar kan ik niet zo goed tegen.

Ik vind dat iedereen alles mag schrijven. Dus ook dat ik een lul ben. Of kapsones heb. Ik mag daar dan weer wel of niet op reageren.

Maar of dat boeiend is, dat is een ander verhaal.

Waar het idee vandaan komt dat ik hier opeens weg ben begrijp ik niet helemaal. Misschien heb ik iets ongelukkig geformuleerd. Ik bedoelde te zeggen dat ik alles wat over BB gaat ook hier blijf plaatsen maar dat ik twijfel over het bestaansrecht van Fok in de toekomst.

Zullen we nu weer gewoon doen. Misschien niet meer op dagelijkse basis, maar wel zeer regelmatig blijf ik mijn stukken er uit rammen. Beloofd. Ik vind het nog veel te leuk.

En, o ja, wat die strip van mij betreft, eikel en eikel. Er wordt nu geput uit een archiefje dat ik in één avond heb getekend.

Zoals gezegd heb ik al gesmeekt of hij van de frontpage af mag. Ik vind het dingetjes die op zijn hoogst voor een korte glimlach kunnen zorgen. Niet iets voor de frontpage.

Dus, als Danny dit leest. Graag op ander plekje.


De column die ik voor ZSM ga schrijven gaat algemeen over televisie. Dus niet over De Bus of zoiets.

Groeten, Nico

pi_242033
Casey, BLIJVEN AUB ! ! !

pi_242034
Gefeliciteerd Doordevil (Nico), het doel van elke columnist moet toch zijn om omstreden te zijn en een beetje de vlam uit de pan te doen slaan. Voor mij ben je echt een no1. columnist (=genieten) !

Badgirl (vooral) en Oliebol_2000 way to go, give'm suave as hell !!
Er zijn genoeg andere fora voor simplistisch gescheld dus diegene die zich aangesproken voelen : surf away to the outer limits !

"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


pi_242035
Beste Nico,

Je had die strips ook nooit in een keer moeten geven.

Maar ben wel blij dat je blijft.
Heb inmiddels gewoon het forum direct op mijn desktop gezet, kan ik zo je eikels mooi omzeilen.
Maar ik lees wel je stukjes, maakt dat het een beetje goed.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  vrijdag 7 januari 2000 @ 12:21:00 #36
572 Sniper
Gull Catcher
pi_242036
OT:

Heeft de broer van Da Bart trouwens al een eigen website, voor zakelijk gebruik? WWW.IK.BEN.DE.COOLE.BROER.VAN.BIG.BART.NL ofzo. Met leuke vakantiefoto voor de Fans!

pi_242037
quote:
op 01-07-2000 om 11:56 AM schreef Casey het volgende:
Als ik nu ga dreigen weg te gaan, komt er dan ook een topic 'Casey blijf hier!!!' ? Ik hoop van niet. (oke ik weet zeker van niet ) Als iedereen die weg wil nu gewoon weg gaat en iedereen die blijft gewoon blijft krijgen we:
-niet van die sneue doordevil/tanjalies/sjumperound/casey moet blijven topics
- niet van die droevige tanjalies/PINOK geschiedenissen.

Discussies als de bovenstaande zijn mi volledig zinloos, treurig en hooguit egostrelend voor de gene waar ze over gaan. En ik reageer er nog op ook

na ja ik geloof dat ik wel duideliojk ben geweest.....

groetjes, Casey

(die niet vertrekt als deze topics ophouden.....)


Beste Casey,

De reden waarom ik besloten heb deze topic te openen is
1) omdat ik een groot fan ben van DoorDevil en het idee had dat hij juist op dit moment wel een steuntje in de rug kon gebruiken.
2) Ik ook de reden waarom erg interessant vindt, zoals al vaak gezegt en geschreven is hier een duidelijke verandering gaande, waarbij het machtige FOK! langzaam aan het afglijden is naar een-van-de-vele-standaard-forums.
Niet alleen Nico merkt dit op, maar lees dezelfde signalen van b.v. Bor, Hunter, Oliebol, badgirl, etc.

Het topic is dus zeker niet bedoeld om iemands ego te strelen maar om aandacht te vragen voor de veranderingen welke momenteel gaande zijn!

Neem toch aan dat ook jij Casey graag bijdraagt aan een leuk en goed forum????

  vrijdag 7 januari 2000 @ 12:43:00 #38
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_242038
quote:
op 01-07-2000 om 12:32 PM schreef blauwe m&m het volgende:

KNIP

Neem toch aan dat ook jij Casey graag bijdraagt aan een leuk en goed forum????



Ik doe -met wisselend succes- mijn best.

Ik kan er alleen niet zo goed tegen als ik het gevoel krijg gechanteerd te worden, van als jij dit dan ik dat, en doe hoe ik het wil anders ben ik pleite. Ik waardeer de bijdragen van bijna iedereen, en de bijdragen van mensen die ik niet kan uitstaan lees ik na een paar keer niet meer. Ik vind het dus van iedereen jammer als ze weg gaan, niet alleen van DDV OB2K BG TJL of JAR. Ik kan erg slecht tegen dit soort lik-topics (hoewel jij het uiteraard niet zo bedoeld hebt). Daarom ga ik mij maar weer eens aan mijn eigen regel houden topics die ik niet leuk vindt niet te lezen.... Ik kon het vanochtend alleen even niet laten. Sorrie.


Groetjes, Casey

  vrijdag 7 januari 2000 @ 12:43:00 #39
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_242039
quote:
op 01-07-2000 om 12:07 PM schreef doordevil het volgende: (...)Misschien heb ik iets ongelukkig geformuleerd.(...)
Ja misschien. Net zoals Sjoerd zijn "statement" ook iets ongelukkig heeft geformuleerd.

En dan nu...

1. Doordevil is lief
2. Sjoerd is lief
3. Quenda is lief
4. Danny is lief

Dit is geen statement, dit is een statement.

Een beetje ongelukkig geformuleerd wellicht, maar wat ik bedoel te zeggen is : Casey moet blijven! Enne, vooruit Doordevil en Sjoerd ook.

Haalt gelijk bij rechter.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 12:48:00 #40
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242040
GHaven en nu met je eendekont als de sodemieterij terug in het storevatt want het loopt leeg!

* BadGirl zegt sorry voor off topic.....

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 12:51:00 #41
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_242041
Oops. Sorry BG.
Haalt gelijk bij rechter.
pi_242042
quote:
op 01-07-2000 om 12:07 PM schreef doordevil het volgende:

... Misschien heb ik iets ongelukkig geformuleerd...


Groeten, Nico


A Nico,

komt me bekent voor! Heb een keertje kritiek gegeven op een column van jouw, waarna ik "ruzie" kreeg met wat "die-hard-fans" van jouw. Waarna zelfs jij reageerde. Iets over sataN vs. Doordevil. Was ook een beetje ongelukkig geformuleert.... Dus het overkomt de beste !

'k hoop dat ik nog het een en ander van jouw kan blijven vinden hier.

Groeten Gert-Jan (en als iemand nog één keer negatief over DD schrijft dan ga ik in het vragen aan... -topic schrijven dat Bart Bart niet is zodat Jump weggaat (dit is geen dreigement maar een statement)

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


  vrijdag 7 januari 2000 @ 14:14:00 #43
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_242043
driedubbel is niet echt nodig...

[Dit bericht is gewijzigd door Casey (Datum 07 Januari 2000).]

  vrijdag 7 januari 2000 @ 14:14:00 #44
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_242044
Toch leuk dat het mij ook een keer gelukt is dubbel te posten, en wel meteen driedubbel! Ik buk voor mezelf!

[Dit bericht is gewijzigd door Casey (Datum 07 Januari 2000).]

  vrijdag 7 januari 2000 @ 14:14:00 #45
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_242045
quote:
op 01-07-2000 om 01:06 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
(en als iemand nog één keer negatief over DD schrijft dan ga ik in het vragen aan... -topic schrijven dat Bart Bart niet is zodat Jump weggaat (dit is geen dreigement maar een statement)

Helaas, heeft Ludo al geprobeerd, heeft toen ook al niet geholpen...

Groetjes, Casey

pi_242046
da's 3x je lult te veel
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


  vrijdag 7 januari 2000 @ 14:32:00 #47
798 voyeur
bemoeit zich
pi_242047
Vreemd bovenburen, jullie lijken allemaal te gaan stotteren plots; zijn jullie muizen stuk of proberen jullie nog snel het aantal postings opvoeren
Here we are now, entertain us.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 14:33:00 #48
798 voyeur
bemoeit zich
pi_242048
Vreemd bovenburen, jullie lijken allemaal te gaan stotteren plots; zijn jullie muizen stuk of proberen jullie nog snel het aantal postings opvoeren
Here we are now, entertain us.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 14:33:00 #49
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_242049
quote:
op 01-07-2000 om 02:32 PM schreef voyeur het volgende:
Vreemd bovenburen, jullie lijken allemaal te gaan stotteren plots; zijn jullie muizen stuk of proberen jullie nog snel het aantal postings opvoeren

De postings natuurlijk.....

  vrijdag 7 januari 2000 @ 14:38:00 #50
798 voyeur
bemoeit zich
pi_242050
Nee hoor; ik zie het nu het is een soort omgekeerd Amappa topic Er heerst dubbelklikziekte hier.

Maar ik zie het al, hoe verrassend als een echte inverse Amappa is dit topic ook toe aan een slotje maar gaat dat hier vast wel beklijven.

Here we are now, entertain us.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 14:45:00 #51
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_242051
Wat een geziek allemaal zeg!

Ik weet alleen dat Doordevil mij boeit mijn zijn scherpe stukjes, en dat Jump dat absoluut niet doet met zijn onzettende saaie algemeenheden die iedereen hier neer kan zetten.

dus DD ga zo door, en de rest; lees even goed wat DD bedoelde. We worden decadent! Laten we met zijn allen weer scherp worden en ageren tegen welke vorm van commerciele verpauperij dan ook. Chatten en schelden kun je overal al.

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  vrijdag 7 januari 2000 @ 14:49:00 #52
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242052
Ben ik even blij dat onze tilburgse vriend weer terug is in fokland
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')