abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 6 januari 2000 @ 16:28:00 #1
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_241944
Hoor net dat Ruud straks in RTL-live zit.

Ik heb het even opgezocht, dat begint om 17.05 uur op RTL-4

[Dit bericht is gewijzigd door Fokke (Datum 06 Januari 2000).]

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

  donderdag 6 januari 2000 @ 16:53:00 #2
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_241945
>grin<

je loopt een beetje achter, stond gisteren al in het feedback forum

pi_241946
Bedankt voor de waarschuwing maar ik kijk toch al nooit naar RTL live
  donderdag 6 januari 2000 @ 17:05:00 #4
910 Barbie
Graduated Fool
pi_241947
Fokke, bedankt! Ik loop blijkbaar ook achter.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_241948
Boo kondigt Ruud aan. Ruud draagt zijn zwarte bekende t-shirt met de tekst: "fur coats are worn by beautiful animals and ugly people"

Ik zal verslag doen zo voor degene die het niet zien kan om weke reden dan ook. Ik vindt het ook niet echt een top programma maar het gaat om Ruud en degene die het niet kan zien he

M: "het is een held ik ben zo blij dat hij hier is, hartelijk welkom"

R: "ik kijk heel vaag het programma maar heb het een paar keer gezien"

Boo: "we hebben het met plezier gevolgd het BB journaal"

M: "hoe is het met je?..heb je het naar je zin"

R: "het is ongelofelijk wat er gebeurd, iedereen wil me aanraken en knuffelen, iksnap er niets van. Ik wordt er af en toe een beetje stil van"

Boo: "maar iedereen kent je ook he en denkt je te kennen"

Ze laten even wat beelden zien van stukjes waar Ruud knuffelt in deze afgelopen 3 maanden

R: "ik heb kleine stukjes gezien, als ik het terug zie moet ik ook lachen"

M: "als je je voor je eerst op het TV zien is natuurlijk wennen"

R: "ja ik sta er versteld van, als ik mijzelf zie moet ik ook lachen gewoon. Ik heb het nog nooit gezien zo echt niet."

Boo: "je zegt ik heb mijzelf gespeeld he en dat zien we ook en soms ben je ook serieus"

R: "Paul de leeuw heeft me mooi neergezet en ik vindt het echt een kompliment, hij heeft de leuke dingen naar boven gebracht. Ik was er wel bang voor dat hij het anders gedaan zou hebben, dat hij me dom zou afschilderen. Je verstevigt het beeld dan als je iets negatiefs zegt. Ik heb het vaker gezien en het was leuk. Ik moet echt voor oppassen dat ik geen Willempie figuur wordt."

Boo: "wat ik meer heb bij jou vindt ik je een intelligente kerel als je iemand steunt etc"

R: "Boo dat vindt ik harsttikke leuk als je dat zegt, ik heb veel mensen uit de put gehaald en even geknuffelt, ik vindt het leuk dat je dat zegt, als jij dat zegt is het een teken voor mij om gewoon te blijven. Na verloop van tijd heb je wat maatjes in het huis en ik ben ook tegen een dipje geraakt en als je dan elke keer een maatje weggaat dan is dat weer een dip, maar ik ben er altijd wel uitgekomen."

Boo: "Willen en Bart vonden het een makkie en konden nog wle een maand zitten hoe is dat bij jou"

R: "ik zou wel een maand nog kunnen maar je stelt je in op 1 januari en dan was ik echt bkij naar huis te gaan"

M: "Karin was een beetje BB moe, ze heeft geen band nog gezien, heb jij dat ook?"

R: "Nee eigenlijk niet, ik heb thuis al banden gekeken en ik heb ervan genoten. Ik ben heel blij dat 1 miljoen kijkers naar ons hebben gekeken, ik wil ze echt bedanken."

R: "ik heb gehoord de laatste avond dat ze een uurtje hebben laten zien en we zaten te klaverjassen dat vonden ze zo mooi, ongelofelijk"

Boo: "op de avond stonden jullie in de studio bij Rolf en jij was in de studio aan het huilen en huilen met je familie, het was een ontzettende emotionele gelegenheid"

R: "ja we zijn een emotionele familie en als je dochtertje gaat huilen moet je sterk in de schoenen staan en een man mag ook huilen dat is niet erg je mag je gevoelens laten zien"

Boo: "nu is weer geld voor je leven en de camera blijft je achtervolgen is dat niet erg?"

R: "Ik zat net aan de bar even met Bart en dan zeg ik uit die camera en dat doen ze ook. Nou je kunt nu een keer zeggen stop een keer en het is prive geen camera"

M: "ben je je nu van bewust dat je leven zo anders is het zal nooit meer zo zijn als daravoor?"

R: "ik ben de laatste avond voordat ik het huis inging alleen de stad in gegaan en heb gezegd nu ga ik genieten van de onbekendheid en nu ben ik bekend en het zal niet meer zo gebeuren als voor BB. Ik denk dat het heel anders zal zijn. Ik heb die laatste avond ontzettend genoten van die rust."

Boo: "Over de bar gesproken, Bart en Willem zijn nu hier ook aan de bar he?"

R: "ze zijn hier om me te steunen, we hebben een soort vergadering. Ja we steunen elkaar en hebben in het huis gezeten we hebben zo een nauwe band gekregen met elkaar, ik lag met mijn vriendin in bed en moest nog denken aan hun, gewoon niet normaal"

Ruud wordt gevraagd of hij nu de verloting wil doen, hij trekt een winnaar van de prijsvraag.

Dat was het weer
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 06 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')