abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_241871
Big bart heeft een eigen site. Je kunt er een berichtje sturen naar Bart en krijgt dan een vakantiefoto van hem.
  donderdag 6 januari 2000 @ 12:25:00 #2
1493 Simon
Simple Simon Says...
pi_241872
Wat ik een beetje raar vind aan die site, is als je onderaan de site op disclaimer klikt je een aantal algemene voorwaarden krijgt. Hierin staat dat je gegevens gebruikt mogen worden voor marketing-doeleinden. Daardoor werd ik toch een beetje wantrouwig en besloot ik mijn gegevens maar niet te geven. Wat moet Bart in hemelsnaam met mijn gegevens?

Misschien een handige zakenman?

------
Deny everything, trust nobody

pi_241873
Op de site staat dat hij aangepast gaat worden weet iemand wanneer?
pi_241874
quote:
op 01-06-2000 om 12:29 PM schreef bbfans2 het volgende:
Op de site staat dat hij aangepast gaat worden weet iemand wanneer?

Dit staat dus op de site dus 2 weken duurt het zeker denk ik.

"Deze site blijft in de huidige vorm 2 weken in de lucht. Als Bart straks -na een kort verblijf in het buitenland- thuis een beetje op adem is gekomen kan hij precies zien wie er belangstelling voor hem heeft zodat hij zijn eigen plannen daarop kan afstemmen. Hij krijgt dan zelf de volledige beschikking over deze website 'www.big-bart.nl' en 'big-Bart[TM]', zodat hij zèlf kan besluiten wat hij er verder mee wil doen."

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 6 januari 2000 @ 16:17:00 #5
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_241875
quote:
op 01-06-2000 om 12:25 PM schreef Simon het volgende:
Wat ik een beetje raar vind aan die site, is als je onderaan de site op disclaimer klikt je een aantal algemene voorwaarden krijgt. Hierin staat dat je gegevens gebruikt mogen worden voor marketing-doeleinden. Daardoor werd ik toch een beetje wantrouwig en besloot ik mijn gegevens maar niet te geven. Wat moet Bart in hemelsnaam met mijn gegevens?

Misschien een handige zakenman?

------
Deny everything, trust nobody


Gisteren zag ik op TV WEST een interview met Bart vanuit Roelofarendsveen. Hij was erg verbaasd over alle belangstelling vanuit de TV-hoek en iedereen die hem een beetje kent weet al dat zijn belangstelling daar totaal niet naar uitgaat (zei Bart). Verder vertelde hij dat hij een oud-leraar van hem in de arm had genomen om zijn financiele en zakelijke belangen te behartigen (hoe krijgen ze dat toch allemaal zo snel voor elkaar, vraag ik me weleens af). Op de vraag wat hij dan wilde gaan doen, kon hij zelf nog geen antwoord geven, maar als je alles bij elkaar optelt gok ik toch inderdaad op iets zakelijks!

  donderdag 6 januari 2000 @ 16:28:00 #6
954 ReBa
Als ik het niet dacht
pi_241876
Er is maar een BART fansite en dat is:
http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/

ReBa

Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

  donderdag 6 januari 2000 @ 16:29:00 #7
1829 Jewel
De enige echte!
pi_241877
quote:
op 01-06-2000 om 12:25 PM schreef Simon het volgende:
Wat ik een beetje raar vind aan die site, is als je onderaan de site op disclaimer klikt je een aantal algemene voorwaarden krijgt. Hierin staat dat je gegevens gebruikt mogen worden voor marketing-doeleinden. Daardoor werd ik toch een beetje wantrouwig en besloot ik mijn gegevens maar niet te geven. Wat moet Bart in hemelsnaam met mijn gegevens?

Misschien een handige zakenman?

------
Deny everything, trust nobody


Toen ik dit aan Jumparound vroeg (in dat speciale topic voor hem )kreeg ik geen antwoord. Terwijl hij wel naar die site had verwezen.

  donderdag 6 januari 2000 @ 16:56:00 #8
1493 Simon
Simple Simon Says...
pi_241878
Nog iets anders: Jumparound zei op 5 januari dat Bart nog geen tijd had gehad om te reageren omdat hij gisteren pas was teruggekomen. Echter op 3 januari om 20:42 landde hij op Schiphol dus hij was al een dag eerder terug. Ik kan het weten want ik was op Schiphol op dat moment. Daar heb ik ook die gast gezien die de zakelijke belangen deed. Een grote man met halflang krulletjes haar.

  donderdag 6 januari 2000 @ 17:20:00 #9
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_241879
TRAP ER TOCH NIET IN!
www.big-bart.nl zit wel leuk in elkaar. Je wordt op een vriendelijke manier toegesproken: je kunt hier terecht voor fanmail en zakelijke 'verzoekjes', laat alleen even je gegevens achter dan zorgen 'wij' (wie?) ervoor dat 'bart' (of één van zijn charmante assistentes) alles leest of in ieder geval een 'vakantiekiekje' terugstuurt.

Maar let op: intussen word je - het is onleesbaar maar het staat er echt - in een database opgenomen waarna je vogelvrij bent voor ons marketinggieren. Sterker nog, als je verhuist, een nieuw e-mail adres kiest of een ander faxnummer krijgt ben je verplicht dat onmiddellijk aan ons door te geven! Belachelijk toch?!

Big Brother begon met een vuurwerkhandje vol adverteerders, zowel op tv als online. Vervolgens kwam QXL met haar onzinnige gele-bankenveiling, bracht Al Capone de pizza's langs en brachten de overgebleven bewoners uren per dag door in een Zweeds zweetbadje, waarvan nu heel Nederland weet dat het een 'Størvatt' heet…

Is er dan echt niets meer echt?

Dr.Love


[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Love (Datum 06 Januari 2000).]

Bemint eer ge bezint
  donderdag 6 januari 2000 @ 18:01:00 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_241880
Gewoon gore reclame Spam dit bericht , gepost door iemand die hier inhoudelijk nog NOOIT iets heeft toegevoegd, en dit forum alleen maar gebruikt om reclame te maken. Die gast heeft ook al een paar dagen flink lopen spammen in de nieuwsgroepen op usenet met die zooi. De ouders van Bart staan erachter DUH, het zal allemaal best maar het blijft GORE RECLAME SPAM. Hoort niet thuis op dit Forum


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_241881
Wat een ongelofelijk naai-site

Daarom, voor iedereen die van plan is erin te trappen: hier de speciale vakantiefoto die ze beloven. hij is wat groot om hier te plaatsen, dus ik heb m even ge-upload (is daar een Nederlands woord voor?) naar mijn site:
http://home.wanadoo.nl/goodyman/images/portret.jpg

hehe..... fake id roels!

(dit is de vierde wijziging, nu MOET het werken!)

[Dit bericht is gewijzigd door dasaliz (Datum 06 Januari 2000).]

net niet te oud
  donderdag 6 januari 2000 @ 20:40:00 #12
572 Sniper
Gull Catcher
pi_241882
quote:
op 01-06-2000 om 08:23 PM schreef dasaliz het volgende:

(dit is de vierde wijziging, nu MOET het werken!)


En het werkt! Super man, zo'n te gek gave vakantie pic van da Bart. En ook nog helemaal gratis!

pi_241883
De bewuste disclaimer (lekker leesbaar trouwens ):

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 07 Januari 2000).]

pi_241884
quote:
op 01-07-2000 om 12:53 AM schreef Kozzmic het volgende:
De bewuste disclaimer

Ik begin me nu toch wel af te vragen of Bart eigenlijk wel iets van deze pagina af weet?
De site werd als eerste trouwens door Jumparound op Fok gezet in de topic 'vragen aan..', dus zou je denken hij zal er wel meer van weten. Of heeft Bart niets vermoedend een zaakwaarnemer in de arm genomen die overal een paar euro's uit gaat persen.....ikke weet het niet meer!!

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  vrijdag 7 januari 2000 @ 09:44:00 #15
1493 Simon
Simple Simon Says...
pi_241885
Ik vertrouw het niet, Bart is niet zo.

pi_241886
De disclaimer :

Artikel 1 Persoonsgegevens en vermelding databank.

1.1.Als onderdeel van de aanmelding worden de gegevens die de Gebruiker in de velden invult verwerkt in een door big Bart beheerde geautomatiseerde databank.

1.2.big Bart heeft het recht om periodiek via E-mail of anderzins aan de Gebruiker een vragenlijst vor te leggen om zo een indruk te krijgen van de voorkeuren en interesses van de Gebruiker.

1.3.De Gebruikrt geeft big Bart toestemming de gegevens van de Gebruiker voor marketingdoeleinden ter beschikking te stellen, waaronder de mogenlijkheid om op grond van de ingevulde gegevens actief in te spelen op de behoefte van de Gebruiker.

1.4.De Gebruiker is verplicht wijzigingen in de persoonsgegevens van de Gebruiker per E-mail aan big Bart door te geven. big Bart behoudt zich het recht voor om ieder jaar naar wijzigingen in de persoonsgegevens van de Gebruiker te vragen.

1.5.Alle gegevens van de Gebruiker worden opgeslagen in een databank waarop de huidige Wet Persoonsregistratie van toepassing is en de toekomstige Wet Bescherming Persoonsgegevens van toepassing zal zijn. Deze databank wordt begin januari 2000 bij de Registratiekamer te Den Haag. De Gebruiker heeft het recht om de opgeslagen gegevens in te zien, te corrigeren of door big Bart te laten verwijderen. Verzoeken daartoe dienen schriftelijk aan big Bart te worden gedaan.

pi_241887
http://www.showwereld.nl/bb/index.html

quote:

10.01.2000

BIG BART!
Bart start eigen bedrijf
--- Big Brother is koud voorbij, of er is al een nieuwe BB opgestaan: Big Bart. De firma Big Bart is opgericht door Barts ouders en wordt mede beheerd door Barts manager Gabriël. Onder deze naam gaat de winnaar van Big Brother op termijn buitensportactiviteiten organiseren in de Belgische Ardennen en allerlei skigebieden. Op de naam 'Big Bart' is al patent aangevraagd door de ouders van Bart Spring in 't Veld uit Roelofarendsveen.

Manager Gabriël (die alleen met zijn voornaam wil worden genoemd omdat dit 'in de stijl van Bart' zou zijn) is overtuigd van een grote toekomst van Big Bart. De winnaar van Big Brother moet met zijn eigen bedrijf kennis en ervaring opdoen in dit sportieve vakgebied. "Hij sport graag, en straks kan hij het ook nog organiseren'', zegt zijn manager. "Je moet je voorstellen dat je straks skiles krijgt van Bart of met hem gaat abseilen.''

De manager ziet nog meer mogelijkheden voor Big Bart, maar moet daarover nog met de Big Brother-winnaar spreken. Het is in elk geval zeker dat Bart, zodra hij aan alle verplichtingen van Veronica heeft voldaan, zich laat begeleiden door Gabriël. Zijn manager is een vroegere leraar van hem, van wie hij managementlessen kreeg tijdens zijn opleiding bij de landmacht.

Het eerste product van Big Bart is een website. Die is sinds een paar dagen te bekijken. www.big-bart.nl pretendeert het laatste nieuws rondom de winnaar van Big Brother te hebben. "Wij zetten erop wat ook werkelijk waar is'', aldus Gabriël, die zich afzet tegen andere sites die hun nieuwtjes baseren op anonieme bronnen. Via de site kunnen fans ook met Bart e-mailen...






I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_241888
En op onze eigen FOK!-site:
Nieuws Maandag 10 januari 2000

BB-Bart start eigen bedrijf
Gepost door Joost ([Efink]) - maandag 10 januari 2000 @ 19:10 - Bron: Big Bart

Big Brother-winnaar Bart is een eigen bedrijf gestart, Big Bart genaamd. Op z'n eigen site wordt er het volgende over gezegd: "Dagelijks meldden zich bij zijn ouders in Roelofarendsveen veel fans, bedrijven en media die met Bart in contact willen komen.

Bart's familie kon en wilde op al die vragen niet ingaan, want Bart moet straks zèlf kunnen beslissen over alles wat op hem afkomt en dat is inmiddels heel wat..

Om alles alvast voor hem op een rijtje te zetten en in goede banen te leiden hebben Bart's ouders besloten deze website voor hem op te zetten. Een website die tevens de basis is voor alle aktiviteiten die Bart in de toekomst zal ondernemen en waarvoor zelfs al een bedrijfs- ofmerknaam is vastgelegd:
'big-Bart[TM]'."

De site komt over twee weken in Barts eigen handen, hij beslist dan wat er mee gaat gebeuren. Je kan Bart via de site ook fanmail sturen.

Ik heb overigens al meerdere malen contact gehad met Sjoerd, de broer van Bart,
of hij wou zorgen voor een interview met Bart (voor FOK! natuurlijk) maar daar is toto nu toe nog niets uitgekomen. Ik heb ze net weer een mailtje gestuurd dus ik hoop binnenkort een FOK!-interview met Bart te kunnen posten! Blijf kijken

.....

Tja.....

pi_241889
Op die bigbart site staat nog enigszins vriendelijk:
"Vul alle velden in, Bart heeft liever geen anonieme reacties"

Echter als je een van de velden leeg laat (bijv. geen postcode of geboortedatum) kun je geen bericht naar Bart verzenden.

Boycotten dus.

  maandag 10 januari 2000 @ 23:26:00 #20
2421 Sephiroth
Any closer is too close
pi_241890
Kan wel hoor Wich. Je moet op de velden die je niet in wilt vullen voor letters gewoon "...." typen en voor cijfers "0000". Alleen het e-mail adres kan je niet leeg laten.
Als je dan je bericht verstuurt krijg je gewoon die foto te zien. En na een paar minuten krijg je een Auto-E-mail terug met de mededeling dat je mailtje is aangekomen, maar dat Bart nog geen tijd heeft enz. enz.
"We have assembled inside this ancient & insane theatre....
....to propagate our lust for life & flee the swarming wisdom of the streets". (JM)


pi_241891
quote:
op 01-10-2000 om 11:13 PM schreef wich het volgende:
Op die bigbart site staat nog enigszins vriendelijk:
"Vul alle velden in, Bart heeft liever geen anonieme reacties"

Echter als je een van de velden leeg laat (bijv. geen postcode of geboortedatum) kun je geen bericht naar Bart verzenden.

Boycotten dus.


Als je de velden gewoon vult met xxxxx wordt het gewoon verzonden. 'k Vind het wel normaal dat iemand niet hélemaal anoniem kan reageren, maar je hele doopceel lichten vind ik abnormaal!!
Wát weten wij nou eigenlijk van Bart??

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')