abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_241865
Vanuit de Showwereld.

Ze hebben niet eens samen in het Big Brother-huis gezeten, en toch is er een zeer hechte vriendschap ontstaan tussen ex-BB'ers Martin en Mona...

In Het Huis wilde men nog wel eens bekvechten en roddelen, maar eenmaal terug in de normale wereld is er tussen de ex-bewoners van het nu al legendarische Veronica-programma enkel nog
kameraadschap te bespeuren. Veelvuldig verschijnen voormalig "gevangenen" als Martin, Tara, Mona, Sabine en Bianca gezamenlijk op feestjes en premieres. Onder het genot van een hapje en een drankje is het dan doorgaans een dolle boel.

Heel bijzonder is de band die er tussen Martin en Mona ontstaan is. Zij hebben immers nooit bij elkaar in het BB-huis gezeten: Martin verdween al na de eerste week, terwijl Mona pas na het vertrek van Sabine aantrad. De twee hebben elkaar echter al enkele malen op feestjes ontmoet en blijken het bijzonder goed met elkaar te kunnen vinden. "Martin met zijn droge humor en ik als flapuit, dat was pas televisie geweest!" zegt Mona. "We voelen elkaar gewoon heel goed aan", verklaart Martin. Mocht er tussen Bart en Sabine toch niets moois meer ontstaan, dan kan er wellicht nog een ander BB-loveduo ontstaan...

Rik Louist
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 06 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_241866
Laat die bakker er maar geen lucht van krijgen, dan krijgt Martin een koekje van eigen deeg Bakkertje schijnt nogal jaloers te zijn.
Ik ben online
pi_241867
quote:
op 01-06-2000 om 11:49 AM schreef oliebol2000 het volgende:
Vanuit de Showwereld.

haha ......... nou laat ik dat eens lezen .....
quote:

Ze hebben niet eens samen in het Big Brother-huis gezeten, en toch is er een zeer hechte vriendschap ontstaan tussen ex-BB'ers Martin en Mona...

In Het Huis wilde men nog wel eens bekvechten en roddelen, maar eenmaal terug in de normale wereld is er tussen de ex-bewoners van het nu al legendarische Veronica-programma enkel nog
kameraadschap te bespeuren.



??? over de schutting of via telefoon ? ze zaten toch niet tegelijk in dat huis?
quote:
Veelvuldig verschijnen voormalig "gevangenen" als Martin, Tara, Mona, Sabine en Bianca gezamenlijk op feestjes en premieres. Onder het genot van een hapje en een drankje is het dan doorgaans een dolle boel.

Ja de "echte" bewoners hebben dat niet nodig voor aanbiedingen uit de show wereld
quote:

Heel bijzonder is de band die er tussen Martin en Mona ontstaan is. Zij hebben immers nooit bij elkaar in het BB-huis gezeten: Martin verdween al na de eerste week, terwijl Mona pas na het vertrek van Sabine aantrad.

Tara toch ?
quote:

De twee hebben elkaar echter al enkele malen op feestjes ontmoet en blijken het bijzonder goed met elkaar te kunnen vinden. "Martin met zijn droge humor en ik als flapuit, dat was pas televisie geweest!" zegt Mona.

Kan me niet voorstellen dat Mona dat zo (abn) heeft gezegd en een zo lange gramaticale juiste zinsbouw in 1 keer heeft uitgesproken
quote:

"We voelen elkaar gewoon heel goed aan", verklaart Martin. Mocht er tussen Bart en Sabine toch niets moois meer ontstaan, dan kan er wellicht nog een ander BB-loveduo ontstaan...

Rik Louist


WAT EEN QUATSCH

Wat is dat eigenlijk Showwereld ? was dat niet een nieuwe "Prive" ?

pi_241868
quote:
op 01-06-2000 om 05:00 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
WAT EEN QUATSCH
Wat is dat eigenlijk Showwereld ? was dat niet een nieuwe "Prive" ?


Geen idee Muis, het is een internetsite met allerlei nieuwtjes, dus niet boos worden op mij
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_241869
Nee , niet jij natuurlijk

Het viel me alleen op dat alleen de bewoners die niet tot de "harde" kern behoorde op fuifjes/recepties komen als een soort sollicitatie naar een baantje op tv/radio.

pi_241870
Guus klopt dat heb ik ook wel een beetje, ze willen er denk ik allemaal een slaatje uit slaan.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')