abonnement Unibet Coolblue
pi_70041466
Ik vond het niet echt mijn taak om een samenvatting te maken en te posten, (zoals er ook tijdens de vergadering is gesproken over 1 persoon die naar buiten zou gaan treden, maar ik lees net dat er sommige dingen alvast naar buiten mogen) daar sommige dames op Fok! (ik zal ook maar geen namen noemen) al moeite hebben met mijn naam en alles wat ik schrijf binnen te houden maar toch even een aanvulling op de post van pussydeluxe over haar opgevangen vergader puntjes.

mijn mening: Jammer dat het nu al mis gaat dan De communicatie tussen haar en de verslagen ontvangen.. of het ongeduld van deze af te wachten lijkt nu al een beetje mis te gaan dan zo in vele ogen.
quote:
Er is gesproken over een aantal verbouwingen in het gebouw, waardoor er een extra ruimte kan komen om mensen extra te “issoleren” en in het bargedeelte komt een glazen wand, waardoor uitzicht op de regie is. Kijkers krijgen de mogelijkheid om op gezette tijden langs te komen en onder het genot van een biertje, de show life mee te maken
Er komen idd verbouwingen in het gebouw zoals zijn aangegeven in de vergadering. Echter misopvatting denk ik betreffende de bouwplannen;) De glaswand komt voor de redactie (die tevens ook een stukje verder naar achter het gebouw geplaatst gaan worden.) Om rust en transpirantie te vergroten voor deze afdeling. Zo ook de regiekamer die afgeschermder gaat worden. Er komt achter de regie kamer een stukje meer gereserveerdheid voor diegene die streamverslagen tikken. MET koptelefoons.
Op visite bij de bunker? Dat kan op afspraak en afgesproken tijden.. Er kan dus nog steeds gekeken worden naar alle (nu ook nog) zichtbare hoeken en gaten van het bunkerkwartier. Dit wordt alleen al gedaan om geluidsoverlast van pratende mensen te verkleinen voor de teams die werken (Fok! en TBOcrew en alles wat er tussen hangt aan vrijwilligers)
quote:
Op de trap naar de Bunker zal een extra camera komen om meer punten te kunnen belichten en meer gesprekken op te vangen
dit is toch nog niet beslist? Dit was geoppert... Zoals er ook gevraagd is naar de mogelijkheid om de bunker iets te vergroten. Er is gevraagd om een extra soort isoleercel. Het nadeel van dit maken... is dat het allemaal met de hand uitgegraven dient te worden. Onder het huis door.. Vrijwilligers die goed met schep en emmertje alla mijnwerker kunnen functioneren werden met een glimlach gevraagd. Dit is allemaal nog niet vastgesteld, maar er wordt gespeeld met de gedachtes nog meer hoeken te creeeren die gefilmd kunnen worden.
quote:
De website zal sterk verbeterd worden, o.a. door middel van meer hoogtepunten door middel van bewegend en stilstaand beeld komen
De website heeft zoals op meerdere plekken werd aangegeven door verschillende mensen wat mankementen gehad en wat aanvulling nodig zou als prettig worden ervaard. Idd hoogtepunten zullen meer worden aangevuld met bewegende en stilstaande beelden. Visueel zal hij meer worden aangevuld. Nieuwsflitsen zou ook met regelmaat aangevuld gaan worden. De polls zullen worden aangepast: Hiervoor komt er een tijdstip bij (sluitingstijd) duidelijkere vragen en ook de opties die gekozen neergezet worden zullen eerst onder de loep genomen worden. Betreft de dagduellen er wordt gedacht om de keuze van de spellen te gaan linken. Zodat er meer inzicht in de te kiezen spellen is. Hoe dit technisch in elkaar gezet gaat worden is niet besproken. Dit was niet op details gericht (de gehele vergadering). maar over algemene op en aanmerkingen waar vanuit gewerkt gaat worden. op verschillende afdelingen.


Dus zover mijn aanvulling en bijdrage

groetjes Dot
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_70041926
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:
Het nadeel van dit maken... is dat het allemaal met de hand uitgegraven dient te worden. Onder het huis door.. Vrijwilligers die goed met schep en emmertje alla mijnwerker kunnen functioneren werden met een glimlach gevraagd.
Goed idee. Misschien vinden ze nog wel wat oude speerpunten.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:06:00 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70041979
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:
Op visite bij de bunker? Dat kan op afspraak en afgesproken tijden..
[..]

groetjes Dot
Hoe zit dat eigenlijk met jou? Ben jij gevraagd onderdeel uit te maken van tbo2 of kom jij daar voortaan zonder afspraak niet binnen?
pi_70042003
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Goed idee. Misschien vinden ze nog wel wat oude speerpunten.
Wij grapte tijdens de vergadering al dat de kandidaten dat kunnen gaan doen
Zal wat beelden leveren denk.. Een donker hol.. wat nog niet bemand is met camera's.
Er moet even gekeken worden wat verwezelijkt kan worden natuurlijk.

Archeologische opgraving is in mijn ogen net zo spannend als 48 uur puzzelen....
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_70042065
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk met jou? Ben jij gevraagd onderdeel uit te maken van tbo2 of kom jij daar voortaan zonder afspraak niet binnen?
Want?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  maandag 15 juni 2009 @ 22:15:32 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70042395
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef Dottey het volgende:

[..]

Want?
Maakt dat wat uit voor het antwoord?
  maandag 15 juni 2009 @ 22:16:17 #207
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_70042425
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:
Ik vond het niet echt mijn taak om een samenvatting te maken en te posten,

daar sommige dames op Fok! (ik zal ook maar geen namen noemen) al moeite hebben met mijn
naam en alles wat ik schrijf binnen te houden maar toch even een aanvulling op de post van
pussydeluxe over haar opgevangen vergader puntjes.


-Edit-

Dus zover mijn aanvulling en bijdrage

groetjes Dot
Dottey bedankt.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:17:18 #208
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70042479
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit voor het antwoord?
Ik denk niet dat je wordt gevraagd voor zo'n meet als besloten gaat worden de samenwerking stop te zetten
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  Moderator maandag 15 juni 2009 @ 22:17:59 #209
18653 crew  D.
pi_70042507
tvp
pi_70042520
Natuurlijk kan het handig zijn om af te spreken dat er één verslag naar buiten komt dat als 'het officiële verslag' betiteld kan worden.
Maar dat betekent toch niet dat de rest angstvallig moet zwijgen en dat afwachten?
Fokkers ergens laten komen en dan zeggen 'hey je mag er niets over zeggen' is onzin. Want FOK! IS communicatie.
Ok, een paar puntjes die liever even stil moeten blijven. Maar verder? Nee hoor niets aan de hand.
pi_70042525
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit voor het antwoord?
Maakt het antwoord wat uit voor jou dan?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_70042635
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef iteejer het volgende:
Natuurlijk kan het handig zijn om af te spreken dat er één verslag naar buiten komt dat als 'het officiële verslag' betiteld kan worden.
Maar dat betekent toch niet dat de rest angstvallig moet zwijgen en dat afwachten?
Fokkers ergens laten komen en dan zeggen 'hey je mag er niets over zeggen' is onzin. Want FOK! IS communicatie.
Ok, een paar puntjes die liever even stil moeten blijven. Maar verder? Nee hoor niets aan de hand.
Ach daarom ook mijn aanvulling op die puntjes..
Als ik ergens over zou twijfelen wat wel en niet gezegd kon worden had ik dat ook niet gepost
Hoop dat andere dat ook zouden doen.. Had alleen gehoopt (helaas) dat er vandaag een officieel (hoewel daar ook geen tijdstip voor bepaald was) verslag te vinden was op Fok!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  maandag 15 juni 2009 @ 22:20:59 #213
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70042643
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef iteejer het volgende:
Natuurlijk kan het handig zijn om af te spreken dat er één verslag naar buiten komt dat als 'het officiële verslag' betiteld kan worden.
Maar dat betekent toch niet dat de rest angstvallig moet zwijgen en dat afwachten?
Fokkers ergens laten komen en dan zeggen 'hey je mag er niets over zeggen' is onzin. Want FOK! IS communicatie.
Ok, een paar puntjes die liever even stil moeten blijven. Maar verder? Nee hoor niets aan de hand.
Op jouw verantwoording dan?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:23:38 #214
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_70042762
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 08:23 schreef iteejer het volgende:
Het was zeker top!

en er zijn natuurlijk de foto's
iteejer zie je nog gelegenheid om de foto's te plaatsen ?
  maandag 15 juni 2009 @ 22:25:11 #215
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70042822
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

iteejer zie je nog gelegenheid om de foto's te plaatsen ?
ik ben ook wel benieuwd eigenlijk
al sta ik er horrible op waarschijnlijk
twee wijntjes zonder eten = geen goed idee

edit - nee, het was geen party, we hebben een uurtje geborreld na de bespreking, that's it
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_70042863
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

iteejer zie je nog gelegenheid om de foto's te plaatsen ?
Met uitzondering van Dot.. en shoarmahoer was er ook niet happig op... Misschien effe Pmmetje met de foto's
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  maandag 15 juni 2009 @ 22:26:16 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70042870
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef Dottey het volgende:

[..]

Maakt het antwoord wat uit voor jou dan?
Ja, ik hoop dat jij zonder afspraak niet welkom bent, maar dat was jou toch al lang duidelijk Dottey. Ga je ook nog antwoord geven op mijn vraag?
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 22:28:28 #218
135305 beequeen
Lost.
pi_70042971
Gut, wat zijn we het weer eens, Bunkerwise gedacht. En goeie vraag van je Marrije, hoe zijn Dottey en Mera überhaubt in de bunker verzeild geraakt? FOK!kers waren het niet, maar wat dan wel? Dikke vriendinnnen zijn het iig wel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_70043022
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, ik hoop dat jij zonder afspraak niet welkom bent, maar dat was jou toch al lang duidelijk Dottey. Ga je ook nog antwoord geven op mijn vraag?
wat is jouw probleem en je post op een zeer negatieve zeurderige toon valt me nu al op, en ik ken je niet eens
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_70043055
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, ik hoop dat jij zonder afspraak niet welkom bent, maar dat was jou toch al lang duidelijk Dottey. Ga je ook nog antwoord geven op mijn vraag?
Helaas voor jou ben ik welkom met mijn inzet. Dacht dat 1 + 1 wel duidelijk 2 was. Dat ik aanwezig was bij de vergadering zegt denk ik wel voldoende over aanwezig zijn bij...
Dan lees jij maar om mijn teksten heen..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_70043061
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef Dottey het volgende:

[..]

Met uitzondering van Dot.. en shoarmahoer was er ook niet happig op... Misschien effe Pmmetje met de foto's
idd, fotos alleen met toestemming van de gefotografeerde lijkt me netjes... ik geef iig geen toestemming
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:30:38 #222
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_70043093
@ Dottey:

Ik wilde eerst alles afwachten, maar heb dit niet gedaan, omdat er behoefte was aan communicatie, zo geschiedde

Wat ik in mijn verslag heb geschreven, is niet gebasseerd op keiharde feiten en er kunnen ook geen toezeggingen of rechten aan ontleend worden. Ik heb opgeschreven wat ik me zo kon herinneren.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:31:09 #223
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70043116
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef beequeen het volgende:
Gut, wat zijn we het weer eens, Bunkerwise gedacht. En goeie vraag van je Marrije, hoe zijn Dottey en Mera überhaubt in de bunker verzeild geraakt? FOK!kers waren het niet, maar wat dan wel? Dikke vriendinnnen zijn het iig wel.
Dat mag je best weten hoor wat mij betreft. Sterker nog, als je een beetje hebt opgelet weet je dat reeds
Maar doet dat ertoe dan? Of ben je ook op zoek naar een sappig verhaal
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_70043139
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef tuinfluiter het volgende:
iteejer zie je nog gelegenheid om de foto's te plaatsen ?
moet ze nog ff uploaden, een groot deel heb ik niet eens zelf gemaakt
zit met nog wat fokzooi omhanden nu maar alst ff kan prop ik dit er even tussendoor.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:32:33 #225
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70043173
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

wat is jouw probleem en je post op een zeer negatieve zeurderige toon valt me nu al op, en ik ken je niet eens
Jjij begrijpt het niet? Ik heb het niet zo op Dottey, dat kan toch? Niet iedereen ligt je tenslotte. Dottey ligt mij duidelijk niet en ondanks dat ik haar 9 van de 10 keer negeer vraag ik haar nu recht op de man af hoe dat zit met haar. En dat dat niet positief overkomt klopt, niet overal hoeft een strik omheen of wel. Meestal post ik vrij gezellig mee en heel af en toe niet.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:32:54 #226
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70043189
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

idd, fotos alleen met toestemming van de gefotografeerde lijkt me netjes... ik geef iig geen toestemming
Da's wel zo netjes idd.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_70043270
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef beequeen het volgende:
Gut, wat zijn we het weer eens, Bunkerwise gedacht. En goeie vraag van je Marrije, hoe zijn Dottey en Mera überhaubt in de bunker verzeild geraakt? FOK!kers waren het niet, maar wat dan wel? Dikke vriendinnnen zijn het iig wel.
Je kon die vraag ook persoonlijk gericht stellen ipv aan een derde..

Ik ben bij Fok terecht gekomen door de bunker en bij de bunker door fok. Gewoon gereageerd op de advertentie, zoals iedereen kon doen. Door hard te werken en de juiste inzet kon ik blijven na de eerste dag daar zij alle handen konden gebruiken die goed ingezet konden worden.

Mera ken ik idd prive.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_70043293
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef pussydeluxe het volgende:
@ Dottey:

Ik wilde eerst alles afwachten, maar heb dit niet gedaan, omdat er behoefte was aan communicatie, zo geschiedde

Wat ik in mijn verslag heb geschreven, is niet gebasseerd op keiharde feiten en er kunnen ook geen toezeggingen of rechten aan ontleend worden. Ik heb opgeschreven wat ik me zo kon herinneren.
Idd, en blame me want ik heb gezegd dat iedereen gewoon de punten neer kon zetten die geschikt waren voor publicatie.
Zo is fok altijd geweest en zo blijft het ook als het aan mij ligt.
Ik vertrouw alle aanwezigen zonder meer.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:35:06 #229
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70043297
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef Dottey het volgende:

[..]

Helaas voor jou ben ik welkom met mijn inzet. Dacht dat 1 + 1 wel duidelijk 2 was. Dat ik aanwezig was bij de vergadering zegt denk ik wel voldoende over aanwezig zijn bij...
Dan lees jij maar om mijn teksten heen..
Inzet is geen garantie voor kwaliteit, die zinsopbouw van jou is om te huilen, al zou ik willen, die stukken van jou zijn niet soepel te lezen.
En de vergadering betreft een evaluatie, logisch dat medewerkers van TBO1 daaraan mee doen, niet meteen logisch dat ze ook bij TBO2 aanwezig zullen zijn.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:35:27 #230
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70043321
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

Jjij begrijpt het niet? Ik heb het niet zo op Dottey, dat kan toch? Niet iedereen ligt je tenslotte. Dottey ligt mij duidelijk niet en ondanks dat ik haar 9 van de 10 keer negeer vraag ik haar nu recht op de man af hoe dat zit met haar. En dat dat niet positief overkomt klopt, niet overal hoeft een strik omheen of wel. Meestal post ik vrij gezellig mee en heel af en toe niet.
Ik zie ook niet zo waarom je zo giftig doet tegen Dot
Heeft ze je zitten bashen dan? Foei Dottey!
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_70043365
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef pussydeluxe het volgende:
@ Dottey:

Ik wilde eerst alles afwachten, maar heb dit niet gedaan, omdat er behoefte was aan communicatie, zo geschiedde

Wat ik in mijn verslag heb geschreven, is niet gebasseerd op keiharde feiten en er kunnen ook geen toezeggingen of rechten aan ontleend worden. Ik heb opgeschreven wat ik me zo kon herinneren.
Vandaar ook mijn aanvulling die mij dunkte wanneer kwam gert terug eigenlijk?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_70043402
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

Inzet is geen garantie voor kwaliteit, die zinsopbouw van jou is om te huilen, al zou ik willen, die stukken van jou zijn niet soepel te lezen.
En de vergadering betreft een evaluatie, logisch dat medewerkers van TBO1 daaraan mee doen, niet meteen logisch dat ze ook bij TBO2 aanwezig zullen zijn.
doe t zelf als je t beter kan
en maak je niet zo druk over iemand die je niet mag, ga lekker tv kijken ofzo, of koken
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 22:37:26 #233
135305 beequeen
Lost.
pi_70043419
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:31 schreef MeraViglioSa het volgende:


Dat mag je best weten hoor wat mij betreft. Sterker nog, als je een beetje hebt opgelet weet je dat reeds
Maar doet dat ertoe dan? Of ben je ook op zoek naar een sappig verhaal
Nee hoor, het versterkt alleen het kliekjesgevoel. Blow, zuip en weet ik veel wat jezelf te pletter tijdens TBO2 en de groeten aan Dottey. Haar verslag heb ik gelezen, met tranen in mijn ogen.

Mèn, wat jammer dat TBO2 zo moet starten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_70043435
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

idd, fotos alleen met toestemming van de gefotografeerde lijkt me netjes... ik geef iig geen toestemming
Pech voor je, de Bunker is niet zo anoniem als Fok! en je kunt niet verwachten dat, gezien de beloofde openheid en transparantie, dat je daar, als Fok! vrijwilliger, buiten beeld blijft. Dan moet je er gewoon niet komen
pi_70043447
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Da's wel zo netjes idd.
En bovendien wettelijk verplicht. Als iemand met zijn knar niet op fok wil, moeten we dat respecteren. Behalve als die persoon elders al staat, dan mogen we dat middels een linkje aangeven.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:38:12 #236
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70043448
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:35 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik zie ook niet zo waarom je zo giftig doet tegen Dot
Heeft ze je zitten bashen dan? Foei Dottey!
ik vind het een aandachtshoer pur sang en daar heb ik het niet zo op, wat ik al zei, 9 van de 10 keer negeer ik het en soms dus niet.
pi_70043469
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:35 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik zie ook niet zo waarom je zo giftig doet tegen Dot
Heeft ze je zitten bashen dan? Foei Dottey!
ik heb marrije niet zitten bashen in ieder geval..

Ze is giftig op mijn schrijfwijze... dus tja..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  maandag 15 juni 2009 @ 22:39:45 #238
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_70043512
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nee hoor, het versterkt alleen het kliekjesgevoel. Blow, zuip en weet ik veel wat jezelf te pletter tijdens TBO2 en de groeten aan Dottey.

Mèn, wat jammer dat TBO2 zo moet starten.
Wacht nu maar af .
pi_70043539
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik vind het een aandachtshoer pur sang en daar heb ik het niet zo op, wat ik al zei, 9 van de 10 keer negeer ik het en soms dus niet.
*negeer*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  maandag 15 juni 2009 @ 22:40:50 #240
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_70043566
Dames toch !
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 22:41:45 #241
135305 beequeen
Lost.
pi_70043609
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:38 schreef Marrije het volgende:

ik vind het een aandachtshoer pur sang en daar heb ik het niet zo op, wat ik al zei, 9 van de 10 keer negeer ik het en soms dus niet.
+1.
Trusten, ben dit geouwehoer zo zat. Je komt geen stap verder.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 15 juni 2009 @ 22:42:07 #242
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70043633
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nee hoor, het versterkt alleen het kliekjesgevoel. Blow, zuip en weet ik veel wat jezelf te pletter tijdens TBO2 en de groeten aan Dottey.
Ik ben een beetje teleurgesteld dat je er echt zo over denkt. Maarja, die meningen moeten er ook zijn blijkbaar
Wij zijn inderdaad goede vriendinnen en keken zodoende vaak samen op Fok. Ik was daar weer terecht gekomen omdat ik Peter had leren kennen, die mij over TBO had verteld en me zelfs inschakelde voor wat promotie. We raakten allebei zodanig gefascineerd door de Bunker dat we ons allebei opgaven om een dagje mee te lopen. En we werden allebei gewaardeerd en konden blijven plakken.
Moeten we ons nu daarvoor verontschuldigen?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:42:08 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70043634
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

doe t zelf als je t beter kan
en maak je niet zo druk over iemand die je niet mag, ga lekker tv kijken ofzo, of koken
wat een dooddoener, dat je het dan zelf maar beter moet doen Gelukkig hebben we Disana die een knap staaltje werk aflevert. Het valt mee hoe druk ik me maak, ik zie haar liever alleen op afspraak in de bunker dan tijdens heel tbo2 en verder reageer ik op wat randvragen. Zo ook die van jou. Zwaktebod, dat koken, zeker even in mn profiel gekeken
pi_70043694
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:

zeker even in mn profiel gekeken
nee ik moet nog eten
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:44:58 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70043741
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:43 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

nee ik moet nog eten
pi_70043774
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
We raakten allebei zodanig gefascineerd door de Bunker dat we ons allebei opgaven om een dagje mee te lopen. En we werden allebei gewaardeerd en konden blijven plakken.
Moeten we ons nu daarvoor verontschuldigen?
Nee, natuurlijk niet. Als je daar werk verricht, het ontzettend leuk vindt, dan moet je er natuurlijk mee doorgaan

Alleen is het dan wel wat voorzichtig manoeuvreren geblazen op Fok!, in het kader van bijdehand doen en zulks (niet dat ik dat jou heb zien doen hoor, kan het mij niet herinneren)
pi_70043783
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pech voor je, de Bunker is niet zo anoniem als Fok! en je kunt niet verwachten dat, gezien de beloofde openheid en transparantie, dat je daar, als Fok! vrijwilliger, buiten beeld blijft. Dan moet je er gewoon niet komen
Inhoudelijk kan ik een heel eind met je mee gaan maar dit is wel wettelijk geregeld. Portretrecht en zo. Aan de andere kant, als iemand er toevallig op de achtergrond ergens half op staat gaat dat weer niet op. Heel in het extreme gesteld - iemand kan niet verhinderen dat je een foto maakt van een object in Nederland, alleen omdat die ander ook in Nederland was en er dus misschien wel ergens vaag op staat.

Ik haal dottey en swarma er wel uit en plaats alles gewoon hier. Eerst alles met pm duurt weer zo een dag voor je van iedereen reactie hebt etc.
Degenen die ergens bezwaar tegen maken kunnen het zeggen en dan zal ik of een mod of whoever dat aanpassen.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:46:40 #248
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70043806
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

wat een dooddoener, dat je het dan zelf maar beter moet doen Gelukkig hebben we Disana die een knap staaltje werk aflevert. Het valt mee hoe druk ik me maak, ik zie haar liever alleen op afspraak in de bunker dan tijdens heel tbo2 en verder reageer ik op wat randvragen. Zo ook die van jou. Zwaktebod, dat koken, zeker even in mn profiel gekeken
Disana vond ik het ook goed doen. Ik vraag me af waarom ze dat niet bij de Bunker is komen doen eigenlijk
Maargoed daar zal ze vast goede redenen voor hebben. Ik zou haar voor willen stellen afspraken te maken met de crew, zodat we geen ruzie krijgen over wie wat doet en wanneer met die streamverslagen.
Alle hulp is welkom wat dat betreft, iemand die het zo leuk vindt om te doen is denk ik erg gewenst. En dat scheelt de streamers die daar zitten (voor in principe dezelfde taak) een hoop tijd, die nuttiger besteed kan worden op zo'n moment

mijn mening
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:46:41 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70043807
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

+1.
Trusten, ben dit geouwehoer zo zat. Je komt geen stap verder.
Trusten, ik ga zo ook maar eens. Kijken hoe de vlag er morgen bij staat hier.
pi_70043894
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Dames toch !
Vrouwen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')