abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_241842
Uit de telegraaf http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.bigbrother.html

Inboedel Big Brother-huis geveild
door Henk Kruit

ALMERE, donderdag

De inboedel van het Big Brother-huis in Almere is geveild. Het waren de fans van het meest bekeken televisieprogramma in 1999, die gistermiddag als hoogste bieder van een veiling op internet, met kasten, tafels, stoelen, banken, bedden en andere interieurspulletjes uit het Big Brother-huis aan de haal gingen. De 'opheffingsuitverkoop', met in totaal zo'n tachtig veilingkavels, leverde een ware run op van fans uit het hele land.

Edward van Wonderen, broer van de bekende Feyenoord-voetballer Kees, telde grif 826 gulden neer voor de gele stoel uit de dagboekkamer, waarin zich de afgelopen maanden ten overstaan van miljoenen televisiekijkers, zoveel emoties afspeelden.

Tamara Bos en haar vriend Sander Schutten uit Lelystad gingen er met het bed van Karin vandoor. Het verliefde stel, dat 126 gulden betaalde voor spiraal, matras en een zak vol beddengoed, verliet dolgelukkig in de auto van pa het terrein om hun slaapkamer in te richten. Ook gelukkig was de jongeman die met een vuilniszak vol handdoeken, waaraan de bewoners zich hadden afgedroogd, naar huis ging.

Voor de puzzel van 3000 stukjes, die de bewoners van het Big Brother-huis als weekopdracht maakten, was mevrouw Duivenstein met haar dochtertjes Aisley en Pamela uit Voorschoten naar Almere gekomen. Het kostte haar echter de grootste moeite om de opgeplakte puzzel, waarvoor zij 701 gulden betaalde, in haar auto te proppen. Het 'hete bad', waarin Ruud, Bart en Willem, in de tuin van het Big-Brother- huis ontspannen momenten beleefden, bracht 8000 gulden op.

Rob


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_241843
quote:
op 01-06-2000 om 07:42 AM schreef R@b het volgende:
Ook gelukkig was de jongeman die met een vuilniszak vol handdoeken, waaraan de bewoners zich hadden afgedroogd, naar huis ging.


afgedroogd?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_241844
En even heel brutaal hieronder een bericht van dasaliz uit het Waar zijn de vissen!!!!! topic geplakt

_________________________

quote:
op 01-05-2000 om 06:38 PM schreef dasaliz het volgende:
Goed, vandaag even op onderzoek uit geweest.... (niet waar dus, vandaag was de QXL ophaaldag bij het Big Brother huis ) Gelijk even gevraagd wat er met de kippen en vissen is gebeurd:
* De kippen zijn verplaatst naar een kinderboerderij.
* De vissen hebben een vaste plaats gevonden in het kantoor van First Floor Features (of hoe dat bedrijfje dat daarnaast ligt ook heten mag)

FF off topic: wat een zootje ongeregeld bij die ophaaldag. In de grote loods tegen de zijkant opgestapelde spullen, twee mensen aan een te klein tafeltje die het geld inden, geen bewijs van echtheid dat het doorn jou gekochte produkt echt van Big Brother is (hehe, had je die plastic glazen dus echt wel bij de IKea kunnen halen!!! )
.... Maar goed, off topic, zoals al vermeld...


______________________________

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_241845
He Hunter nu lijkt het net of ik dat geschreven heb Inderdaad een beetje banaal niet, kicken op het zweet en de lichaamsgeuren van de ex bewoners


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 6 januari 2000 @ 13:37:00 #5
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_241846
quote:
op 01-06-2000 om 07:42 AM schreef R@b het volgende:
Uit de telegraaf http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.bigbrother.html


Tamara Bos en haar vriend Sander Schutten uit Lelystad gingen er met het bed van Karin vandoor. Het verliefde stel, dat 126 gulden betaalde voor spiraal, matras en een zak vol beddengoed, verliet dolgelukkig in de auto van pa het terrein om hun slaapkamer in te richten. Ook gelukkig was de jongeman die met een vuilniszak vol handdoeken, waaraan de bewoners zich hadden afgedroogd, naar huis ging.


Ik hoop toch echt dat het beddengoed en de handdoeken zijn gewassen voordat ze geveild werden. En wel in de kookwas! Ik zou me toch dood schamen als ik één van de bewoners was dat iemand geld overhad voor mijn gebruikte molton en handdoek (denk je de handdoekjes eens in van de heren)!!

En over het bed: ik hoop dat ze de boel gelucht hebben, zo'n matras is in geen drie maanden gekeerd of gelucht en omdat ze op de grond hebben geslapen wordt dat lekker muf omdat het vocht nergens heen kan.

Kortom: ik vind het gewoon zielig dat V. er op deze beschamende manier nog geld uit wil slaan. Nog triester vind ik de mensen die deze spullen willen kopen.

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

  donderdag 6 januari 2000 @ 14:42:00 #6
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_241847
Nog erger vind ik dat die tamara Bos en Sander Schutte daadwerkelijk met naam en toenaam in de krant durfden...... Als ik ze kende en kwam ze tegen ging ik gegarandeerd grappen over de omolton van Bart maken.... tot ze er zelf ziek van zouden worden..pffff, sommige mensen hebben ook geen eergevoel..

Groetjes, Casey

pi_241848
quote:
op 01-06-2000 om 01:37 PM schreef Alkyone het volgende:
Ik hoop toch echt dat het beddengoed en de handdoeken zijn gewassen voordat ze geveild werden.
En over het bed: ik hoop dat ze de boel gelucht hebben, zo'n matras is in geen drie maanden gekeerd of gelucht en omdat ze op de grond hebben geslapen wordt dat lekker muf omdat het vocht nergens heen kan.

Goed, uit de repost van mijn bericht uit de topic Waar zijn de vissen!! (met dank aan R@b ), bleek dus dat ook ik in Almere geweest ben om gekochte spullen op te halen.

Ik heb drie veilingen gewonnen. Een handdoekenrekje (10 piek), een set van 4 kledingdozen (25 piek, maar deze hebben de 106 dagen niet overleefd dus konden logischerwijs niet meegenomen worden) en...
-lang leve het vastlopen van internetpagina's als die van QXL - een bed met toebehoren voor 12 piek!!!! (126 gulden? hahahahaha)

Om precies te zijn heb ik het bed gekocht waarvan de bewoners de poten gebruikt hebben als voetbaldoelen (weet iemand van wie dat bed geweest is??). De modder zat nog aan de poten.

En, als reactie op de quote hierboven: het beddegoed e.d. bleek niet gewassen te zijn, maar gewoon in een blauwe "vuilniszak" gestopt te zijn, en werd zo meegegeven. Daardoor heb ik het donkere vermoeden dat de matras ook wel niet gelucht zal zijn.

Maar al moet je het zelf wassen (je hoort mij niet klagen voor 12 gulden!)... het meest trieste vind ik nog steeds dat er geen certificaat van echtheid bij de spullen geleverd is. Waardoor je naderhand nooit meer kunt bewijzen, voor jezelf en voor anderen, dat het artikel ook daadwerkelijk uit het Big Brother huis afkomstig is. Iets wat veel mensen die veel geld voor artikelen hebben neergelegd behoorlijk moet zijn tegen gevallen.

Voor de kapotte kledingdozen krijg ik nog een "blijvende herinnering aan Big Brother" toegezonden. Zodra dat binnen is laat ik wel even weten wat het is....

net niet te oud
pi_241849
Heeft iemand de gebruikte moltons nog op de kop kunnen tikken?

  donderdag 6 januari 2000 @ 21:29:00 #9
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_241850
Deze week in het aanbiedingenkrantje van V&D: de dekbedhoezen waaronder de dames in BB sliepen! (En dan nieuw, gelukkig.)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')