abonnement Unibet Coolblue
pi_69944406


Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.


DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's



http://www.focalprice.com


http://www.kaidomain.com


http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)


http://www.budgetgadgets.com


http://www.mymemory.co.uk


http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)



V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.





Lange termijn:


PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!



[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] |



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_69944421
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:02 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Met wat er in?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:05:38 #3
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69944452
Je wist niet wat pakketje in het Engels is?

verkapte TVP
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69944514
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Je wist niet wat pakketje in het Engels is?

verkapte TVP
pi_69944515
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]
Bril
Duurde erg lang vergeleken met de vorige bestellingen vind ik.
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:07:51 #6
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69944523
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Je wist niet wat pakketje in het Engels is?

verkapte TVP
Ik weet het wel!

verkapte TVP
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:07:54 #7
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_69944524
Put it in your "zakje"
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:11 schreef basskabouter het volgende:

[..]

Zou je misschien een foto kunnen maken?
De bruin/witte versie kon helaas niet besteld worden
Zelf wilde ik ook graag de bruin-witte......maar met deze ben ik ook blij hoor.

Even snel tussen het koken door:




Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:08:52 #8
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69944548
anyone : G-Star klopt de maattabel bij DP ?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22139
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_69944611
Wat een lelijke troep die kleding zeg. Zeer zielig als je dat koopt
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:12:56 #10
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69944686
tvp

___
Denk dat ik me niet ga wagen aan een U-Boat.
Hier vlakbij hebben ze een winkel met oozoo's, lijkt ook op U-Boat alleen dan goedkoper + meer kleuren.
http://minishop.come2me.nl/576101/oozoo-horloges

[ Bericht 98% gewijzigd door Granaatappel op 11-06-2009 18:23:05 ]
pi_69944839
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:07 schreef Nowak het volgende:

[..]

Bril
Duurde erg lang vergeleken met de vorige bestellingen vind ik.
ik had die ook besteld. Had eerst onscherpe fotos waar dat paarse niet goed op te zien was. Ik aan Jack vragen of dat reflectie was of dat de lenzen een paarse gloed hadden.

Was reflectie zei ie
pi_69944844
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Je wist niet wat pakketje in het Engels is?

verkapte TVP
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:07 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat dus
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:27:02 #13
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69945112
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:07 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Die is vet
http://www.zakje.nl/
pi_69945381
Zak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
pi_69945484
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:07 schreef TomHoofd het volgende:
Put it in your "zakje"
[..]
[ link | afbeelding ]
Eigenlijk is die namaak veel te duur vind ik, vooral ook omdat hij best veel steekjes laat vallen. Of zeg maar, één grote steek. Bij de echte U-Boat's moeten de 6 en de 12 onderbroken worden door een chrono. Verder ziet het er wel goed uit hoor
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:11 schreef basskabouter het volgende:

[..]

Zou je misschien een foto kunnen maken?
De bruin/witte versie kon helaas niet besteld worden
Dat zocht ik ook. Daarom heb ik op een Nederlandse site (Watchtime.nl) maar deze besteld:



Tevreden mee, alleen is het bandje niet zo heel veel soeps. Zou 'm zeker nog een keer bestellen though
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:39:29 #16
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69945547
Het topic met de meeste taalfouten op Fok!

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:39:50 #17
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69945560
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:37 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Eigenlijk is die namaak veel te duur vind ik, vooral ook omdat hij best veel steekjes laat vallen. Of zeg maar, één grote steek. Bij de echte U-Boat's moeten de 6 en de 12 onderbroken worden door een chrono. Verder ziet het er wel goed uit hoor
[..]

Dat zocht ik ook. Daarom heb ik op een Nederlandse site (Watchtime.nl) maar deze besteld:

[ afbeelding ]

Tevreden mee, alleen is het bandje niet zo heel veel soeps. Zou 'm zeker nog een keer bestellen though
Goeie site, erg goedkope horloges.
Wel te vertrouwen?
pi_69945591
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:39 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Goeie site, erg goedkope horloges.
Wel te vertrouwen?
Sommige spullen haal je gewoon beter in Nederland
Einde bericht
pi_69945683
is dealextreme nu down?
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:44:03 #20
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69945718
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef soulfly1983 het volgende:
is dealextreme nu down?
probeer https?
pi_69945749
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:39 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Goeie site, erg goedkope horloges.
Wel te vertrouwen?
Ja, zeker erg goed te vertrouwen. Had een paar vragen over het horloge en werden zeer snel keurig beantwoord. Chrono's doen het niet, maarja, daar kan ik wel mee leven.

Ik had toen donderdag betaald, vrijdag was 'ie verzonden en zaterdag was het horloge binnen, zou er zeker nog eens wat bestellen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:46:52 #22
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69945856
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:44 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Ja, zeker erg goed te vertrouwen. Had een paar vragen over het horloge en werden zeer snel keurig beantwoord. Chrono's doen het niet, maarja, daar kan ik wel mee leven.

Ik had toen donderdag betaald, vrijdag was 'ie verzonden en zaterdag was het horloge binnen, zou er zeker nog eens wat bestellen.
Thanks, ga er ook een bestellen daar.
Mooie horloges voor een mooie prijs!
pi_69945897
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:44 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

probeer https?
thnx, zelfs via google kwam ik er niet op

vandaag mijn 4de pakje ontvangen van deal extreme.
ik kwam de site een poosje geleden tegen via fok!
it's nice
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:48:53 #24
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69945929
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:48 schreef soulfly1983 het volgende:

[..]

thnx, zelfs via google kwam ik er niet op

vandaag mijn 4de pakje ontvangen van deal extreme.
ik kwam de site een poosje geleden tegen via fok!
it's nice
Verslavend he
pi_69945960
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:48 schreef soulfly1983 het volgende:

[..]

thnx, zelfs via google kwam ik er niet op

vandaag mijn 4de pakje ontvangen van deal extreme.
ik kwam de site een poosje geleden tegen via fok!
it's nice
Je post in de officiële Dealextreme- en aanverwante reeks op Fok! ?
Einde bericht
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:49:49 #26
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69945962
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef soulfly1983 het volgende:
is dealextreme nu down?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:50:22 #27
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69945985
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:49 schreef Zapper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
voor in de OP
pi_69945988
tvp
pi_69946000
Oja, even een melding over de verzend/aankomsttijd:
quote:
6/3/2009 Package Shipped
staat in Jacks systeem, Hong Kong Post zegt:
quote:
The item left Hong Kong for its destination on 7-Jun-2009
Vandaag binnen. Was een pakketje met tracking van Jack
pi_69946067
Verlaat ik bijna dit topic zonder een tvp neer te zetten.

pi_69946071
Dames, houd de OP nou eens bij! vanaf topic 77 is het niet meer toegevoegd! Voor straf moeten jullie allemaal de kabouterdans doen! edit; OP bron aangepast

Dusssss.... OT: DX doet het weer zie ik.
pi_69946107
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:49 schreef Negentien het volgende:

[..]

Je post in de officiële Dealextreme- en aanverwante reeks op Fok! ?
I know, maar ik heb toch geen verplichting om meteen te vermelden dat ik een bestelling heb gedaan?
Ik wou alleen even laten weten dat ik dankzij fok op de site terecht was gekomen.
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:55:07 #33
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69946139
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:50 schreef Bobsch het volgende:
Oja, even een melding over de verzend/aankomsttijd:
[..]

staat in Jacks systeem, Hong Kong Post zegt:
[..]

Vandaag binnen. Was een pakketje met tracking van Jack
Jack's systeem geeft aan wanneer het van DP > HongKong Post is gegaan.
Het trackingsysteem geeft aan wanneer het van HongKong Post > Nederland is gegaan.
Daar zit een verschil in .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69946278
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Jack's systeem geeft aan wanneer het van DP > HongKong Post is gegaan.
Het trackingsysteem geeft aan wanneer het van HongKong Post > Nederland is gegaan.
Daar zit een verschil in .
Ja dat weet ik wel, maar daar zit ook nogal veel speling in. Dit keer vond ik het bijvoorbeeld best wel veel
Ik heb dat wel eens anders gehad.

Ik heb trouwens wel het gevoel dat pakketjes met tracking sneller aankomen. Nog anderen die dit ook denken?
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:04:27 #35
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69946457
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:59 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Ja dat weet ik wel, maar daar zit ook nogal veel speling in. Dit keer vond ik het bijvoorbeeld best wel veel
Ik heb dat wel eens anders gehad.

Ik heb trouwens wel het gevoel dat pakketjes met tracking sneller aankomen. Nog anderen die dit ook denken?
Dat komt, omdat je weet wanneer je hem kan verwachten
pi_69946705
pi_69946719
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:18 schreef t1m0k het volgende:

[..]

ik had die ook besteld. Had eerst onscherpe fotos waar dat paarse niet goed op te zien was. Ik aan Jack vragen of dat reflectie was of dat de lenzen een paarse gloed hadden.

Was reflectie zei ie
Ik ben er wel tevreden mee, ik had 'm gekocht omdat jij 'm wel oké vond (die review was van jou toch?). Maar Jack geeft soms wel onzin antwoorden ja
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:11:56 #38
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_69946749
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:37 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Eigenlijk is die namaak veel te duur vind ik, vooral ook omdat hij best veel steekjes laat vallen. Of zeg maar, één grote steek. Bij de echte U-Boat's moeten de 6 en de 12 onderbroken worden door een chrono. Verder ziet het er wel goed uit hoor
[..]

Dat zocht ik ook. Daarom heb ik op een Nederlandse site (Watchtime.nl) maar deze besteld:

[ afbeelding ]

Tevreden mee, alleen is het bandje niet zo heel veel soeps. Zou 'm zeker nog een keer bestellen though
Ik zat vanmiddag op de site van U-Boat en toen viel het me inderdaad al op dat de 6 en 12 onderbroken worden. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk ook niet zo mooi vind. Daarnaast heb ik hem ook niet besteld omdat het zulke goede namaak is, maar gewoon omdat ik het een mooi horloge vind. Er had zo van mij ook niet persee U-Boat op moeten staan.

Watchtime is wel heel erg goedkoop zeg! Die ga ik ook wel eens in de gaten houden. Wel erg jammer dat de chronometers daarvan niet werken, maar voor dat geld kan je ook niet te veel verwachten.

-edit-

Volgens mij komt het grote prijsverschil doordat de horloges op watchtime quartz zijn en die van DP mechanisch. Maar ik heb er verder niet heel veel verstand van hoor, dus pin me er niet op vast.

[ Bericht 6% gewijzigd door TomHoofd op 11-06-2009 19:20:41 ]
Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
pi_69947425
Hebben ze op watchtime.nl ook deze KLIK in het Geel, dus dat het Witte gedeelte Geel is?
Ik kan hem niet vinden, als iemand meer geluk heeft?
kei lief.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:35:26 #40
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69947786
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:49 schreef Negentien het volgende:

Je post in de officiële verklote Dealextreme- en aanverwante reeks op Fok! ?
pi_69948179
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Lolque het volgende:
Hebben ze op watchtime.nl ook deze KLIK in het Geel, dus dat het Witte gedeelte Geel is?
Ik kan hem niet vinden, als iemand meer geluk heeft?
Volgens mij niet, maar oozoo heeft dit sowieso wel.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:44:31 #42
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69948228
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:35 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]


Ach, post dan gewoon niet.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:54:36 #43
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69948720
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:44 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ach, post dan gewoon niet.
pi_69950016
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:59 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Ja dat weet ik wel, maar daar zit ook nogal veel speling in. Dit keer vond ik het bijvoorbeeld best wel veel
Ik heb dat wel eens anders gehad.

Ik heb trouwens wel het gevoel dat pakketjes met tracking sneller aankomen. Nog anderen die dit ook denken?
Bij mij komen de pakketjes van DX zonder tracking over het algemeen sneller.
Vandaag een pakketje gehad van DX met tracking die de 8e was verzonden (volgens HK-post de 8e Hong Kong verlaten) dus deze keer supersnel in 3 dagen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:37:38 #45
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69950405
Wii Fit binnengekomen vandaag, toch echt handig dat je ff een battery pack kan bestellen op DX
Echt handig dat je zo'n site kent
pi_69950445
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:10 schreef Nowak het volgende:

[..]

Ik ben er wel tevreden mee, ik had 'm gekocht omdat jij 'm wel oké vond (die review was van jou toch?). Maar Jack geeft soms wel onzin antwoorden ja
Ja klopt, die was van mij. Moet alleen wel zeggen dat het Ray Ban logo er spontaan afviel toen ik lekker lag de zonnen :/. Ik ga maar een echte kopen volgens mij, dit is gewoon veel te veel gedoe.
pi_69950498
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef PedroN het volgende:

[..]

...... deze keer supersnel in 3 dagen.
Ik hoop dat het ook zo snel gaat....dat zou betekenen het pakketje dinsdag binnen (even ruim rekenen).
Pakketje van DP nog niet binnen trouwens (verzonden 01/06).
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_69950949
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:38 schreef t1m0k het volgende:

[..]

Ja klopt, die was van mij. Moet alleen wel zeggen dat het Ray Ban logo er spontaan afviel toen ik lekker lag de zonnen :/. Ik ga maar een echte kopen volgens mij, dit is gewoon veel te veel gedoe.
gister ook een Ray Ban besteld
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:57:55 #49
251734 Vanquish_
PSV Eindhoven
pi_69951339
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:38 schreef t1m0k het volgende:

[..]

Ja klopt, die was van mij. Moet alleen wel zeggen dat het Ray Ban logo er spontaan afviel toen ik lekker lag de zonnen :/. Ik ga maar een echte kopen volgens mij, dit is gewoon veel te veel gedoe.
Oh, dus je had 'm gekocht om te patsen met het merkje?
pi_69951386
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2724 iemand ervaring met deze kost bijna niets en lijkt mij leuk.
pi_69951430
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef SpicyPaprika het volgende:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2724 iemand ervaring met deze kost bijna niets en lijkt mij leuk.
Ja, werkt prima, alleen bereik is soms matig
pi_69951639
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:38 schreef t1m0k het volgende:

[..]

Ja klopt, die was van mij. Moet alleen wel zeggen dat het Ray Ban logo er spontaan afviel toen ik lekker lag de zonnen :/. Ik ga maar een echte kopen volgens mij, dit is gewoon veel te veel gedoe.
Oh, dat maakt me echt niet uit hoor. Ik had hem gewoon gekocht in de hoop dat het iets betere kwaliteit zou zijn dan wat je hier krijgt voor 10 euro, en er zit een mooi hoesje bij. Niet omdat er een merk op staat.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:05:13 #53
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69951672
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Ja, werkt prima, alleen bereik is soms matig
Slechte ervaring mee.
Kreeg er 1 opgestuurd: defect
Replacement: defect
pi_69951751
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Slechte ervaring mee.
Kreeg er 1 opgestuurd: defect
Replacement: defect
Tja, denk gewoon dubbel pech gehad. Tweede replacement niet laten vervangen?
pi_69953027
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:01 schreef mcwops het volgende:
wie had die g-starshirts binnen gekregen waar de maat(tabel) niet van klopte?
Heb de G-star t-shirt binnen, grijs maat XL, helaas te klein voor mij. Maar m'n neefje is er blij mee..
pi_69953559
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:57 schreef Vanquish_ het volgende:

[..]

Oh, dus je had 'm gekocht om te patsen met het merkje?
Ja. Alsof iemand dat zou ontkennen

Volgens mij heeft zojuist iemand dat gedaan.
pi_69953770
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:35 schreef EdVe het volgende:

[..]

Heb de G-star t-shirt binnen, grijs maat XL, helaas te klein voor mij. Maar m'n neefje is er blij mee..
[ afbeelding ]
en hoe lang ben je?
omdat het shirt niet past
pi_69953880
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

en hoe lang ben je? dat het niet past
195 cm
pi_69953951
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:52 schreef EdVe het volgende:

[..]

195 cm
ok, dan kan snappen dat het niet past
ben zelf rond de 1.80m
pi_69954095
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Ja, werkt prima, alleen bereik is soms matig
Damn, als dat ding werkt zou het geweldig zijn voor in de school, we kijken best veel films, en dan hele tijd de leraar kloten...
pi_69954413
tvp...
  FOK!fotograaf donderdag 11 juni 2009 @ 22:13:19 #62
145146 Andyy
pi_69954846
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:12 schreef Granaatappel het volgende:
tvp

___
Denk dat ik me niet ga wagen aan een U-Boat.
Hier vlakbij hebben ze een winkel met oozoo's, lijkt ook op U-Boat alleen dan goedkoper + meer kleuren.
http://minishop.come2me.nl/576101/oozoo-horloges
De design is niet eens van U-boat
het is gewoon een oud design voor officieren in U-boten, er zijn meerdere merken die de layout ervan gebruiken, er zijn zelfs replica's van wat ze toentertijd hadden
pi_69955118
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef SpicyPaprika het volgende:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2724 iemand ervaring met deze kost bijna niets en lijkt mij leuk.
Heb ik, leuk dingetje om TV's op school mee uit te zetten en van Makelaars etc. Maar werkt maar binnen een hele kleine afstand. 3 Meter ongeveer.

maar leuk dingetje voor het geld!
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_69955184
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef Byte het volgende:

[..]

Damn, als dat ding werkt zou het geweldig zijn voor in de school, we kijken best veel films, en dan hele tijd de leraar kloten...
Werkt bij 99% van tv's alleen de sommige lcd schermen doen wat moeilijk.En dat voor 1,58 euro
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:20:33 #65
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69955215
tvp...

mn cheapass fake sony oordopjes zijn binnen en mn ck-boxers liggen op het postkantoor. Later meer...
pi_69955621
quote:
De design is niet eens van U-boat
Deze oozoo?




Jawel hoor:



De oozoo is dan wel een kalere versie, het is duidelijk wel gebaseerd op een echte U-Boat
pi_69955651
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:49 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

gister ook een Ray Ban besteld
goede keus, heb er een paar in de hand gehad, deze was het meest degelijk, ziet er top uit!
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
pi_69957897
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:29 schreef OddBehavior het volgende:

[..]

goede keus, heb er een paar in de hand gehad, deze was het meest degelijk, ziet er top uit!
Goed om te horen heb de zilveren besteld, nu (eindelijk) onderweg
pi_69958070
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:19 schreef GooDy88 het volgende:

[..]

Goed om te horen heb de zilveren besteld, nu (eindelijk) onderweg
inderdaad goed om te horen, dus toch een goede gemaakt uit al die modellen
ik krijg trouwens de zwarte
  FOK!fotograaf vrijdag 12 juni 2009 @ 00:18:18 #70
145146 Andyy
pi_69959763
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Deze oozoo?

[ afbeelding ]


Jawel hoor:

[ afbeelding ]

De oozoo is dan wel een kalere versie, het is duidelijk wel gebaseerd op een echte U-Boat
Ik heb het over U-boat
zij hebben gewoon de design uit WWII overgenomen
  vrijdag 12 juni 2009 @ 02:39:40 #71
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_69961596
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef SpicyPaprika het volgende:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2724 iemand ervaring met deze kost bijna niets en lijkt mij leuk.
Is ook superleuk. Ik zeg, doen.
YB
  vrijdag 12 juni 2009 @ 03:06:21 #72
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69961688
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:49:34 #73
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69962262
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Tja, denk gewoon dubbel pech gehad. Tweede replacement niet laten vervangen?
Nee, had er niet zoveel zin meer in.
Wat ik raar aan die dingen vond, was dat de batterij zo super strak in dat apparaatje zat. Eenmaal erin en ik kreeg hem er bijna niet meer uit.

____

Hebben jullie trouwens ook niet het idee dat door al dat namaak spul, tasers, pepperspray enzovoort Jack minder nieuw klanten krijgt? Jack moet zelf zijn klanten bij hem zien te krijgen, maakt mij verder niets uit, maar als ik niet op FOK! zat en zo'n site zou zien, zou ik er zeker niet bestellen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Granaatappel op 12-06-2009 07:55:21 ]
pi_69962663
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 07:49 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Nee, had er niet zoveel zin meer in.
Wat ik raar aan die dingen vond, was dat de batterij zo super strak in dat apparaatje zat. Eenmaal erin en ik kreeg hem er bijna niet meer uit.

____

Hebben jullie trouwens ook niet het idee dat door al dat namaak spul, tasers, pepperspray enzovoort Jack minder nieuw klanten krijgt? Jack moet zelf zijn klanten bij hem zien te krijgen, maakt mij verder niets uit, maar als ik niet op FOK! zat en zo'n site zou zien, zou ik er zeker niet bestellen.
Als ik per ongeluk op zo'n site terecht kwam, met al die spelfouten en onvolkomenheden had ik zowiezo niet besteld zonder eerst flink te googlen. Vaak klopt er dan iets niet en met een beetje pech zijn het scams. Dat is denk ik ook waarom er niet vaak vanuit deze landen privé gekocht word. Iemand zal de eerste stap moeten zetten en een beetje vertrouwen op moeten wekken.
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
pi_69963322
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef e-wok het volgende:
tvp...

mn cheapass fake sony oordopjes zijn binnen en mn ck-boxers liggen op het postkantoor. Later meer...
hoe is de kwaliteit van die boxers?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:07:13 #76
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69963325
Ze hebben de LED-strip toch toegevoegd
Gratis en voor niets
pi_69964960
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef SpicyPaprika het volgende:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2724 iemand ervaring met deze kost bijna niets en lijkt mij leuk.
Ik heb dat ding, werkt op bijna elke beetje oude tv, Ik heb ze op 2 lcd tv's geprobeert en daar deed die het niet....maja wel grappig ding.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:25:39 #78
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69965230
heb dus electronische peuken besteld omdat ik benieuwd was naar de werking.
breekt de usb oplader gelijk de eerste keer al af wanneer ik dat ding wil opladen
terug sturen lijkt me te veel geouwehoer en kost ook nog eens geld.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:04:03 #79
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69966471
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:25 schreef Apekoek het volgende:
heb dus electronische peuken besteld omdat ik benieuwd was naar de werking.
breekt de usb oplader gelijk de eerste keer al af wanneer ik dat ding wil opladen
terug sturen lijkt me te veel geouwehoer en kost ook nog eens geld.
Waar had je ze besteld? Bij DX is het soms ook voldoende om foto's te sturen

misschien was dit het "lot" om je te behoeden van grote gezondheidsklachten
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:08:01 #80
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69966614
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Waar had je ze besteld? Bij DX is het soms ook voldoende om foto's te sturen

misschien was dit het "lot" om je te behoeden van grote gezondheidsklachten
bij jack besteld DP, wat zijn daar de mogelijkheden dan?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:11:00 #81
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69966707
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 11:08 schreef Apekoek het volgende:

[..]

bij jack besteld DP, wat zijn daar de mogelijkheden dan?
Geen flauw idee, bestel daar eigenlijk niet. Dus ik zou Jack gewoon even mailen oid of een ticket aanmaken op de site. Per mail kun je er wat foto's bijdoen. Kan me niet voorstellen dat ze nav de foto's em ook nog een keer retour willen ontvangen... Maarja, ik ben Jack niet natuurlijk
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69970460
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef Byte het volgende:

[..]

Damn, als dat ding werkt zou het geweldig zijn voor in de school, we kijken best veel films, en dan hele tijd de leraar kloten...

Zelf ook gedaan, dubbel gelegen bij geschiedenis .
Geen referral hier.
pi_69970764
mijn pakketje is er nog steeds niet \
tvp dus
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:31:32 #84
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69970779
vandaag weer wat binnengekomen
Dag te laat
normaal donderdag
pi_69970931
Die BB-onderbroeken zijn mij veelste klein, ik weet niet wat voor rare geslachtsdeel/taille-verhouding je moet hebben voor die dingen, maar m'n zaakje wordt zo'n beetje in de anus gedrukt. (Sorry voor de mensen die aan het lunchen zijn)...
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:42:47 #86
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69971163
Net een 4GB high speed memory stick voor de psp en een liverpool tenue van TaoBao besteld.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:46:56 #87
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69971313
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:35 schreef JoPiDo het volgende:
Die BB-onderbroeken zijn mij veelste klein, ik weet niet wat voor rare geslachtsdeel/taille-verhouding je moet hebben voor die dingen, maar m'n zaakje wordt zo'n beetje in de anus gedrukt. (Sorry voor de mensen die aan het lunchen zijn)...
Ik wou net een croissantje afbakken
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:47:30 #88
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69971328
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:35 schreef JoPiDo het volgende:
Die BB-onderbroeken zijn mij veelste klein, ik weet niet wat voor rare geslachtsdeel/taille-verhouding je moet hebben voor die dingen, maar m'n zaakje wordt zo'n beetje in de anus gedrukt. (Sorry voor de mensen die aan het lunchen zijn)...
Chinezen hebben kleine weeners?
pi_69971847
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:47 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Chinezen hebben kleine weeners?

volgende keer eerst een foto naar Jack sturen van mijn überweener
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:07:34 #90
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69972020
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

volgende keer eerst een foto naar Jack sturen van mijn überweener
Laat even weten of hij het waardeerde
pi_69972146
iemand had ook van die CK-onderbroeken besteld
passen die wel?:p
pi_69972268
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

volgende keer eerst een foto naar Jack sturen van mijn überweener
Heb je hem niet vast in je userpic? Of wat zie ik daar??
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:14:59 #94
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69972326
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef JoPiDo het volgende:
[ afbeelding ]
waar staat die op DX?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:58:29 #95
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69973985
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:07 schreef RacerDKB het volgende:

[..]


Wat een baas
Nog nooit gezien moest lachen haha
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69974026
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
iemand had ook van die CK-onderbroeken besteld
passen die wel?:p
Een hoop van de CK onderbroeken kan je op maat bestellen.
Deze bijv: http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22126
De L past me prima, terwijl ik de dunste nog niet ben.
kei lief.
pi_69974447
Werkt bij jullie het ''My account'' gedeelte van DP?
kei lief.
pi_69974849
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Lolque het volgende:
Werkt bij jullie het ''My account'' gedeelte van DP?
nee, bij mij werkt het ook niet goed
ik kan mijn orders niet eens zien als ik bij DP ben
via een omweg kan ik er uiteindelijk wel komen, en dan staat m'n order er ook wel
maar op zich wel een vaag gedoe
pi_69974873
damn, quote ik per ongeluk mezelf in plaats van m'n vorige bericht te editen
pi_69974996
Mijn pakketje is er ook nog niet van 23 mei
pi_69975135
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Lolque het volgende:
Werkt bij jullie het ''My account'' gedeelte van DP?
nops.. bij mij geeft het ook problemen.
pi_69975248
Weet iemand of je ook kan aangeven bij DX dat je graag extra bubbeltjespapier om je pakketje heen wil?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:36:01 #103
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69975296
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand of je ook kan aangeven bij DX dat je graag extra bubbeltjespapier om je pakketje heen wil?
Even een ticket aanmaken?

Vroeger deden ze er meer omheen overigens
pi_69975325
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand of je ook kan aangeven bij DX dat je graag extra bubbeltjespapier om je pakketje heen wil?
Ticket aanmaken lijkt me dan de beste optie. Ik weet niet of ze dit ook echt doen. Zal ook wel aan de bestelling (prijs) liggen..

Succes in ieder geval
Einde bericht
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:39:50 #105
243927 Lolque
woopwoop
pi_69975456
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand of je ook kan aangeven bij DX dat je graag extra bubbeltjespapier om je pakketje heen wil?
Ik heb het netjes gevraagd aan Rachel, en als ze het doen, doen ze het goed kan ik je zeggen.
Maar dat was ook een order van 130 eu.
kei lief.
pi_69975549
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Lolque het volgende:
Werkt bij jullie het ''My account'' gedeelte van DP?
Nee, even hier klikken werkt wel

http://www.dealperfect.com/accounts/mainbody.dp
pi_69975677
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:28 schreef Joey101 het volgende:
Mijn pakketje is er ook nog niet van 23 mei
Mij order van DP verzonden op 9 mei is ook nogsteeds niet binnen. Vraag mij sterk af of zij wel per Air Mail versturen en niet gewoon de goedkoopste manier zeevracht.
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:46:39 #108
243927 Lolque
woopwoop
pi_69975764
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef mvc het volgende:

[..]

Mij order van DP verzonden op 9 mei is ook nogsteeds niet binnen. Vraag mij sterk af of zij wel per Air Mail versturen en niet gewoon de goedkoopste manier zeevracht.
Ik heb nu ook al de pakketjes binnen die niet door de brievenbus passen.
Maar de spullen die wél door de brievenbus passen heb ik nog niet binnen.
Terwijl het wel op dezelfde dag verstuurd was.
kei lief.
pi_69975839
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef mvc het volgende:

[..]

Mij order van DP verzonden op 9 mei is ook nogsteeds niet binnen. Vraag mij sterk af of zij wel per Air Mail versturen en niet gewoon de goedkoopste manier zeevracht.
9 mei
Dat duurt wel erg lang..

6/12/2009 5:01:22 PM Package Shipped

Zal dan ook wel maand duren ofzo

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2009 15:52:49 ]
pi_69976039
ik wil wel zo'n NL shirt, alleen moet ik deze aanvragen bij Jack?
pi_69976629
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
ik wil wel zo'n NL shirt, alleen moet ik deze aanvragen bij Jack?
Nee hoor, hij ruikt wel dat jij een NL shirt wil.


pi_69976807
Vandaag bij dx status zien veranderen naar shipped, hoe lang duurt het meestal bij DX?

thx
pi_69976901
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef jopiede het volgende:
Vandaag bij dx status zien veranderen naar shipped, hoe lang duurt het meestal bij DX?

thx
Ga er maar uit van 3 weken
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
ik wil wel zo'n NL shirt, alleen moet ik deze aanvragen bij Jack?
Linkje ?
Of roep je maar wat

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2009 16:19:13 ]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:18:05 #114
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69976913
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
ik wil wel zo'n NL shirt, alleen moet ik deze aanvragen bij Jack?
Lees gvd de OP.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:20:50 #115
243927 Lolque
woopwoop
pi_69977023
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef jopiede het volgende:
Vandaag bij dx status zien veranderen naar shipped, hoe lang duurt het meestal bij DX?

thx
Heb je een tracking nummer?
Zoniet, ga van uit van 9 werkdagen.
kei lief.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:26:16 #116
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_69977236
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Lolque het volgende:
Werkt bij jullie het ''My account'' gedeelte van DP?
nope en ik wacht nog steeds op mijn pakketjes.. welke ik dus ook niet in kan zien...
pi_69977302
Geen tracking number, dus 9 werk dagen ?

Ik heb jack deze gevraagt te krijgen:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-2035315aa41285dc1f5cddbf2a34e3d7.jhtml?cm_cat=0&pm1=1

Lang leve de googletranslate voor de chinese tekens:)
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:36:39 #118
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69977569
Ik kom niet meer op de site?
pi_69977650
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik kom niet meer op de site?
Wat is dé site?

DealExtreme?
DealPerfect?
Misscheien TaoBao?
pi_69978095
Vandaag zijn mijn Prada en Armani zonnebril verstuurd.
Ze waren 12$ P.S. (taobao)

http://item.taobao.com/au(...)6cee1e2ce7aeed00.htm

http://item.taobao.com/au(...)365f775cbb202dc1.htm

De Prada is in het bruin de zwarte hadden ze niet meer
pi_69978112
yo dudes,

merken jullie ook problemen bij het inloggen op je account bij dealperfect?

ik krijg dan namelijk het volgende al 2 dagen lang

The resource cannot be found.

Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /accounts/summaries.aspx


verder werkt dealperfect prima..! en deal extreme ziet er offline uit al 2 dagen
pi_69978171
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:54 schreef Lenrel het volgende:
yo dudes,

merken jullie ook problemen bij het inloggen op je account bij dealperfect?

ik krijg dan namelijk het volgende al 2 dagen lang

The resource cannot be found.

Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /accounts/summaries.aspx


verder werkt dealperfect prima..! en deal extreme ziet er offline uit al 2 dagen
http://www.dealperfect.com/accounts/mainbody.dp
  vrijdag 12 juni 2009 @ 17:00:03 #123
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69978250
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik kom niet meer op de site?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_69978277
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef jopiede het volgende:
Vandaag bij dx status zien veranderen naar shipped, hoe lang duurt het meestal bij DX?

thx
Mijn ervaring is over het algemeen 6 dagen, zonder trackingnummer iets sneller.
Gisteren kreeg ik een pakketje met trackingnr. dat de 8e HongKong verlaten had, dus maar 3 dagen onderweg geweest.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 17:55:31 #125
62165 vuurwerkman
VERDIEN-ONLINE.NET
pi_69979773
Was dit bericht hier al langs gekomen ?
quote:
Op de Chinese veilingsite Taobao.com werd onlangs flesjes meisjesspeeksel te koop aangeboden.


Uniek: Speeksel te koop in China.

De verkoper vroeg ruim twee euro per flesje. Na vele protesten werd de advertentie verwijderd. De verbouwereerde aanbieder was zich van geen kwaad bewust.

Hij wilde alleen maar uittesten of er een markt voor dit soort producten in China was. Onbekend is of er belangstelling in Europ en Amerika is voor dit soort noviteiten.
Bron:
http://www.ad.nl/bizar/3285311/Meisjesspeeksel_te_koop.html
pi_69979782
Hey,

Ik heb al aardig wat bestelf op dx en dp dus ik dacht ff mijn ervaring er op zetten.
Ik heb een telefoon gekocht van DX zon nokia (nokla) E79 de kwaliteit valt me echt niet af
kreeg er 2 accus bij aleen camara is slechte kwaliteit en oordopjes maar touchsreen etc. werkt goed
Ook g-star shirt van DP ben ik ook zeer tevreden over verzenden duurt langer dan DX maar veder perfect
  vrijdag 12 juni 2009 @ 17:56:24 #127
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69979804
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:39 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Wat is dé site?

DealExtreme?
DealPerfect?
Misscheien TaoBao?

Waar gaat dit topic over?

IK krijg ineens allemaal beveiligingswaarschuwingen en verbindingsproblemen bij DX.

[ Bericht 11% gewijzigd door OxygeneFRL op 12-06-2009 18:02:48 ]
pi_69980909
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:56 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Waar gaat dit topic over?

IK krijg ineens allemaal beveiligingswaarschuwingen en verbindingsproblemen bij DX.
Het topic gaat vooral over Jack + aanverwante..
Einde bericht
  vrijdag 12 juni 2009 @ 18:43:00 #129
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69981053
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:39 schreef Negentien het volgende:

[..]

Het topic gaat vooral over Jack + aanverwante..
Dan klopt de TT niet.
pi_69981355
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:43 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dan klopt de TT niet.
Dat is inderdaad al vaker aangekaart
pi_69981458
Ik geloof dat het aanpassen van de topictitel naar DP alleen maar negatieve gevolgen zou hebben. Behalve voor Jack natuurlijk, die krijgt dan extra geld in het laatje.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:03:22 #132
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69981583
mensen, mn ck boxers zijn binnen....
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:06 schreef DancePlaza het volgende:
hoe is de kwaliteit van die boxers?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22169
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22110

van bovenstaande heb ik elk 1 besteld, vandaag kon ik ze ophalen bij het postkantoor. De kwaliteit valt me niet tegen, maar is ook weer niet al te geweldig. Ik heb zo het gevoel dat ik ze na 3 maand weg kan gooien. Ik houd het dan ook bij deze 2. Ik heb eigenlijk nooit strakke boxershorts, maar ik zou zeker aanraden de maat te nemen die in de tabel genoemd wordt. Heb de maat uit de tabel overgenomen. Hij past prima, maar of het erg rekbaar is (lopen zitten enz) weet ik niet, kwestie van tijd... Bij de eerste zit er een zij-ingang aan de voorkant, handig voor als je jeuk of hoge nood hebt denk ik dan maar...

Al met al kan ik het wel aanraden (het is immers niet duur), maar over de levensduur kan ik niet zoveel zeggen.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:03:56 #133
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69981598
quote:
werkt hier niet...
pi_69981790
waar zou ik van die bubbeltjesenveloppen kunnen kopen zoals die van DP/DX, gewoon postkantoor ofzo ?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:12:15 #135
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69981865
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:55 schreef vuurwerkman het volgende:
Was dit bericht hier al langs gekomen ?
[..]

Bron:
http://www.ad.nl/bizar/3285311/Meisjesspeeksel_te_koop.html
In de tenga cup gieten en beginnen maar!
pi_69982190
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:10 schreef Ayca het volgende:
waar zou ik van die bubbeltjesenveloppen kunnen kopen zoals die van DP/DX, gewoon postkantoor ofzo ?
HIER kan je helemaal los gaan!
pi_69982445
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:21 schreef PedroN het volgende:

[..]

HIER kan je helemaal los gaan!
te gek
pi_69983937
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:03 schreef e-wok het volgende:

[..]

werkt hier niet...
Hmm, apart. Hier zonder problemen
  vrijdag 12 juni 2009 @ 20:24:26 #139
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69984410
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Hmm, apart. Hier zonder problemen
bij mij werkt het ook
pi_69984458
Wat een meuk op DP de laatste tijd. Sandalen, zippo's en achteruitkijkcamera's. Het lijkt de markt op zaterdagochtend wel.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 20:32:02 #141
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69984648
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:26 schreef t1m0k het volgende:
Wat een meuk op DP de laatste tijd. Sandalen, zippo's en achteruitkijkcamera's. Het lijkt de markt op zaterdagochtend wel.
Echte he die sandalen __
Met geitenwollen sokken eronder
pi_69985044
WHaha!

Even mijn nieuwe verslaving oppakken!xD
Heeft iemand ervaring met NOKLA?

Zijn deze verboden in Nederland om in bezit te hebben?
Of alleen om te verkopen binnen Nederland?
pi_69985076
Moet je aan japojapo16 vragen.
pi_69988891
Kan het zijn dat de Dealextreme site wat problemen heeft?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:55:23 #145
243927 Lolque
woopwoop
pi_69988958
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
Kan het zijn dat de Dealextreme site wat problemen heeft?
kei lief.
pi_69988980
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:26 schreef t1m0k het volgende:
Wat een meuk op DP de laatste tijd. Sandalen, zippo's en achteruitkijkcamera's. Het lijkt de markt op zaterdagochtend wel.
ik heb een zippo besteld
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69989009
Ik kan hem helaas niet bereiken via PM!

Maar mischien kan ik de vraag meer in het algemeen stellen.
Zijn de na-maak artikelen verboden om in bezit te hebben in Nederland?

Op de overige problemen op de website probeer er httpS!! van te maken:P
pi_69989014
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
Kan het zijn dat de Dealextreme site wat problemen heeft?
Huh? Dealextreme problemen?
Is nog niet bekend bij ons, bedankt voor het melden!
pi_69989041
Was het nou nog mogelijk om een track&trace nummer aan te vragen bij de TNT met een HK track nummer.
Ik ben namelijk een pakketje kwijt dat op 13 mei is verstuurd.. http://app3.hongkongpost.(...)acknbr=RA970844238HK
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:57 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Huh? Dealextreme problemen?
Is nog niet bekend bij ons, bedankt voor het melden!
Http doet het niet... https wel.
Maar mijn pakketjes worden nu sneller verstuurd(aangezien een hoop mensen niet van https afweten) dus ik vind het wel oke .

DDOS attackje weer.. https://www.dealextreme.c(...)-205~threadid.362530

[ Bericht 31% gewijzigd door Kadooosh op 12-06-2009 23:07:28 ]
pi_69989359
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Kadooosh het volgende:
Was het nou nog mogelijk om een track&trace nummer aan te vragen bij de TNT met een HK track nummer.
Ik ben namelijk een pakketje kwijt dat op 13 mei is verstuurd.. http://app3.hongkongpost.(...)acknbr=RA970844238HK
Hmm, hier werd altijd gezegd dat dat niet kon, maar na even gegoogled te hebben kan het volgens mij wel.

Zie http://www.modelbouwforum(...)nland-douane-35.html , daar wordt een telefoonnummer gepost. Op de volgende pagina van dat topic heeft iemand naar dat nummer gebeld om de Nederlandse track and trace-code te vragen.

Het nummer dat gepost werd: 058-2333333. Daar moet je dan maar even naar bellen.
pi_69989562
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Http doet het niet... https wel.
Maar mijn pakketjes worden nu sneller verstuurd(aangezien een hoop mensen niet van https afweten) dus ik vind het wel oke .
Het was dan ook cynisch bedoeld van mijn kant.
Het is al 1000x gemeld dat www.dealextreme.com niet te bereiken is en er is even vaak geantwoord dat je dan gewoon https://www.dealextreme.com moet gebruiken.
pi_69989583
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:08 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Hmm, hier werd altijd gezegd dat dat niet kon, maar na even gegoogled te hebben kan het volgens mij wel.

Zie http://www.modelbouwforum(...)nland-douane-35.html , daar wordt een telefoonnummer gepost. Op de volgende pagina van dat topic heeft iemand naar dat nummer gebeld om de Nederlandse track and trace-code te vragen.

Het nummer dat gepost werd: 058-2333333. Daar moet je dan maar even naar bellen.
Thanks ga morgen bellen.
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:15 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Het was dan ook cynisch bedoeld van mijn kant.
Het is al 1000x gemeld dat www.dealextreme.com niet te bereiken is en er is even vaak geantwoord dat je dan gewoon https://www.dealextreme.com moet gebruiken.
Oh
pi_69989745
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Kadooosh het volgende:
Was het nou nog mogelijk om een track&trace nummer aan te vragen bij de TNT met een HK track nummer.
Ik ben namelijk een pakketje kwijt dat op 13 mei is verstuurd.. http://app3.hongkongpost.(...)acknbr=RA970844238HK
Even mail naar klantenservice-inklaring@tntpost.nl
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_69990115
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Kadooosh het volgende:
Http doet het niet... https wel.
Maar mijn pakketjes worden nu sneller verstuurd(aangezien een hoop mensen niet van https afweten) dus ik vind het wel oke .

DDOS attackje weer.. https://www.dealextreme.c(...)-205~threadid.362530
Is Jack weer bezig om meer bezoekers te krijgen?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_69990422
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:20 schreef mvc het volgende:

[..]

Even mail naar klantenservice-inklaring@tntpost.nl
Nog makkelijker .

http://link.marktplaats.nl/258424071
Je gaat mij toch niet vertellen dat die gast die half gare ds lite´s van dx dropshipt

Yup zelfde plaatje... https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19978
Als je goed kijkt zie je het dx logo nog .
pi_69990986
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:44 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Nog makkelijker .

http://link.marktplaats.nl/258424071
Je gaat mij toch niet vertellen dat die gast die half gare ds lite´s van dx dropshipt

Yup zelfde plaatje... https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19978
Als je goed kijkt zie je het dx logo nog .
Even gereport!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zaterdag 13 juni 2009 @ 00:55:02 #157
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69991869
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Even gereport!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 01:31:31 #158
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69992320
Gisteren binnengekomen... 4 laser/zaklamp combo dingen. SUPERsterke laser, ik scheen letterlijk vier huizenblokken verder op een flat en zag mijn puntje staan. 12 Fine-Tech 0.3mm pennen, schrijven heerlijk.
En een MicroSD reader, werkt ook goed
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69992342
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 01:31 schreef joepie91 het volgende:
Gisteren binnengekomen... 4 laser/zaklamp combo dingen. SUPERsterke laser, ik scheen letterlijk vier huizenblokken verder op een flat en zag mijn puntje staan. 12 Fine-Tech 0.3mm pennen, schrijven heerlijk.
En een MicroSD reader, werkt ook goed
Paas me dan ff gelijk een link van die supersterke laser

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2009 01:33:34 ]
  zaterdag 13 juni 2009 @ 01:38:17 #160
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_69992411
Ik heb een 50mW groene laser die haalt zeker een kilometer en er is een 200mW rode onderweg

groen: https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1371
rood: https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315
  zaterdag 13 juni 2009 @ 01:38:37 #161
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69992421
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 01:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Paas me dan ff gelijk een link van die supersterke laser
01101 2-in-1 LED + Pointer Flashlight 4 PACKS x 1 Shipped $4.78 -
07401 Fine-tech Gel Pen 12-Pack (Black Ink) x 1 Shipped $5.90 -
11294 World's Smallest MicroSD TransFlash USB 2.0 Mini Card Reader x 1 Shipped $1.03 -
Dat was mijn bestelling. Let wel op, batterij gaat niet lang mee (als in, heel kort )
Dus koop je deze
https://dealextreme.com/details.dx/sku.61
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 13 juni 2009 @ 09:48:14 #162
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69994802
Veel plezier met de downtime jongens, ik ga lekker werken
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69995304
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Even gereport!
Voor wat ?
Hij doet op zich niets fout.
In tegenstelling tot de 100en andere advertenties waar men 50 games aanbied op 1 kaartje
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:30:11 #164
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69995460
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:21 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Voor wat ?
Hij doet op zich niets fout.
In tegenstelling tot de 100en andere advertenties waar men 50 games aanbied op 1 kaartje
Wat dacht je van een verboden namaak/nep product?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:47:14 #165
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69995737
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:30 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Wat dacht je van een verboden namaak/nep product?
Het is op zich geen namaak/nep product.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:48:07 #166
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69995761
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:47 schreef mstr het volgende:

[..]

Het is op zich geen namaak/nep product.
Het lijkt mij een kloon, die hij verkoopt als Nintendo DS, ergo strontillegaal!
pi_69996507
Als het goed is krijg ik zo m'n pakketje van watchtime.nl
kei lief.
pi_69996511
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Even gereport!
Check, ik ook.
pi_69996766
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:48 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Het lijkt mij een kloon, die hij verkoopt als Nintendo DS, ergo strontillegaal!
Dat lijkt je dan verkeerd.

Zijn gewoon echte DS'en.

Alleen niet helemaal nieuw .
Geen referral hier.
pi_69996976
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:48 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Het lijkt mij een kloon, die hij verkoopt als Nintendo DS, ergo strontillegaal!
De DSen die DealExtreme verkoopt zijn geebmn namaak maar gerefubished. Oftewel kapotte DSen die gerepareerd zijn. ECHTER niet door Nintendo maar door chinese kinderen in fabrieken met namaak onderdelen zoals de behuizing en knopjes.

Dus volgensmij niet helemaal illegaal
pi_69997296
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:44 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

De DSen die DealExtreme verkoopt zijn geebmn namaak maar gerefubished. Oftewel kapotte DSen die gerepareerd zijn. ECHTER niet door Nintendo maar door chinese kinderen in fabrieken met namaak onderdelen zoals de behuizing en knopjes.

Dus volgensmij niet helemaal illegaal
En de helft daarvan is nog steeds kapot maar goed Marktplaats gaat heus niet daarom die advertentie verwijderen.
Zoek maar is op rolex.. vind je 100en neppe rolexen en als je ze report doen ze geen fuck.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:58:33 #172
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_69997360
Weekje weg, of ik even 7 pakketjes op kom halen bij het postkantoor, rijd ik de straat in met 2 fietstassen vol kom ik ook nog de postbode tegen met 2 pakketjes ''Weekje weggeweest?''
pi_69997367
Leuke uitdaging:

Ik zoek een IP camera met 1.3MP, dag/nacht functie (dus met automatisch en mechanisch verwijderbaar IR filter) en progressive scan.

Iemand nog een leuk adres hiervoor?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 12:49:56 #174
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69998798
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:58 schreef Erasmo het volgende:
Weekje weg, of ik even 7 pakketjes op kom halen bij het postkantoor, rijd ik de straat in met 2 fietstassen vol kom ik ook nog de postbode tegen met 2 pakketjes ''Weekje weggeweest?''
Ik vroeg me af als nou een bestelling in de 'grote' vakantie binnenkomt en ik dan 2 weken weg ben. Hoelang ze die dan op het postkantoor houden. Want ik heb een bestelling die misschin wel of niet voor de vakantie komt.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:01:34 #175
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69999168
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:49 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ik vroeg me af als nou een bestelling in de 'grote' vakantie binnenkomt en ik dan 2 weken weg ben. Hoelang ze die dan op het postkantoor houden. Want ik heb een bestelling die misschin wel of niet voor de vakantie komt.
Je moet pakketjes binnen 3 weken ophalen op het postkantoor, anders gaan ze retour afzender.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69999556
Net mn pakketje van Watchtime.nl binnen.
http://www.watchtime.nl/?page=catalog&view=product&product_id=425
Het is een mooi en stevig dingetje, en tot dusver lijkt het ook goed te gaan met de tijd
Aanradertje.
kei lief.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:41:13 #177
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70000548
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5762

Mijn heli is binnen, maar de afstandsbediening doet het niet
pi_70000649
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:41 schreef Erasmo het volgende:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5762

Mijn heli is binnen, maar de afstandsbediening doet het niet
- remote ingeschakeld?
- batterijen goed?
- heli opgeladen?
- goede kanaal ingesteld?
- komt er IR licht uit? (even testen met een webcam of camera op mobiel)
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:01:16 #179
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70000963
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

- remote ingeschakeld?
- batterijen goed?
- heli opgeladen?
- goede kanaal ingesteld?
- komt er IR licht uit? (even testen met een webcam of camera op mobiel)
Het is RF maar ik heb het al opgelost Bepaalde plastic randjes in het batterij compartiment waren net een tikje te hoog.
pi_70001072
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:01 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Het is RF maar ik heb het al opgelost Bepaalde plastic randjes in het batterij compartiment waren net een tikje te hoog.
Ah oke. Die andere goedkope dingen hebben IR
pi_70001766
Als ik bij DealPerfect probeer in te loggen krijg ik het volgende:
Please use legitimate IP to login in.

Meer mensen met dit probleem?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:00:30 #183
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70002017
quote:
ziet er echt uit...wie biedt er het hoogst?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:01:29 #184
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_70002042
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:00 schreef e-wok het volgende:

[..]

ziet er echt uit...wie biedt er het hoogst?
Maar is wel overduidelijk een neppert!
Kijken wie er het hoogste komt, e-wok?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:11:43 #185
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70002240
nah, dan moet ik eerst een nep-account aanmaken om gezeur te voorkomen..geen zin in
Ik ben benieuwd of je em voor 10 euro krijgt
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:14:30 #186
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_70002297
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:11 schreef e-wok het volgende:
nah, dan moet ik eerst een nep-account aanmaken om gezeur te voorkomen..geen zin in
Ik ben benieuwd of je em voor 10 euro krijgt
Nieuw is ie goedkoper, bedenk ik me net
pi_70002653
Die biedingen ! Ik zou als ik hem was wel even het hangertje erafhalen... Genjine since 1917 .
pi_70003473
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:41 schreef Erasmo het volgende:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5762

Mijn heli is binnen, maar de afstandsbediening doet het niet
Werkt die heli goed?
pi_70003546
Die heli ziet er wel grappig uit om mee te vliegen, maar als je hem 1x te hard laat neerkomen ligt dat ding uit elkaar denk ik
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:24:25 #190
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70003854
Een ticket aanmaken voor extra bubbeltjes/bescherming, hoe kan ik dat 't beste doen?
Via welke CSE moet dat?
pi_70003948
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:24 schreef mstr het volgende:
Een ticket aanmaken voor extra bubbeltjes/bescherming, hoe kan ik dat 't beste doen?
Via welke CSE moet dat?
Change order, old sku sterretjes, nieuw SKU ook sterretjes of wat anders, en dan in de omschrijving vragen voor extra bubble wrap.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:32:22 #192
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70004069
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Change order, old sku sterretjes, nieuw SKU ook sterretjes of wat anders, en dan in de omschrijving vragen voor extra bubble wrap.
Okee!
Want ik vrees voor m'n LED-strip
pi_70006361
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:46 schreef goudtim het volgende:
WHaha!

Even mijn nieuwe verslaving oppakken!xD
Heeft iemand ervaring met NOKLA?

Zijn deze verboden in Nederland om in bezit te hebben?
Of alleen om te verkopen binnen Nederland?
ze zijn verboden in nederland maar geen een ziet het het is net een nokia met nokia opstart scherm tune etc.
maar ja het kan in beslag worden genomen bij de duane een gok dus
  zaterdag 13 juni 2009 @ 19:02:28 #194
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70007380
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die heli ziet er wel grappig uit om mee te vliegen, maar als je hem 1x te hard laat neerkomen ligt dat ding uit elkaar denk ik
Valt mee, dat dan heeft al de hele middag keihard lopen crashen en hij doet het nog steeds Het plastic is best flexibel

En verder:

Dit is een kopie van uw reactie op een advertentie van: Langeveld
quote:
Hallo,

Ik had een vraagje over de Ray Ban die u aanbied, is dit een echte? Ik vraag dit omdat er 'Genjine' op het hangertje staat.

Mvg,
Pieter
pi_70008083
De DX website doet het al bijna een week niet bij mij... ben ongetwijfeld niet de enige!
pi_70008161
pi_70008269
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 09:48 schreef Dionysiou het volgende:
Veel plezier met de downtime jongens, ik ga lekker werken
PM
- verwijderd door admin -
The truth is always worse when you are sober
pi_70008291
Ik kan niets meer bestellen bij Dealperfect. Het paypall logo is nu een plaatje in plaats van een link.
  zondag 14 juni 2009 @ 15:51:46 #199
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70008297
fok is anders ook traag als bagger...
pi_70008387
Wtf bij mij doet fok het nu pas .
pi_70008497
jah tijd offline gewest
  zondag 14 juni 2009 @ 22:48:27 #202
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70008523
quote:
Op zondag 14 juni 2009 15:51 schreef Hardrebel het volgende:
Ik kan niets meer bestellen bij Dealperfect. Het paypall logo is nu een plaatje in plaats van een link.
En ook het inloggedeelte ligt nog steeds plat
pi_70008548
Hier ook Kadooosh
Geen referral hier.
pi_70008550
Oh schijnbaar was fok vanmiddag heel ff online .
pi_70008601
Volgens mij ligt zowel dealextreme als dealperfect offline
  zondag 14 juni 2009 @ 22:50:27 #206
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70008641
quote:
Op zondag 14 juni 2009 22:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens mij ligt zowel dealextreme als dealperfect offline
DX ligt niet offline.
Hoe vaak moet je dan nog horen?
pi_70008694
aah. toen ik vanmiddag wou bekijken (ja met een S) deed hij het ook niet
pi_70008828
quote:
Op zondag 14 juni 2009 22:50 schreef mstr het volgende:

[..]

DX ligt niet offline.
Hoe vaak moet je dan nog horen?
Http en https doen het allebei niet.
Fok and dx down.. a sad day

Oh wacht http doet het af en toe...
pi_70009399
Zo, we zijn weer terug.
Iemand intussen al een pakketje gehad van rond de 18 mei? Ik nog steeds niet.
En hier werkt DX half, soms de melding "Server busy".
pi_70009694
Back!
Verwacht dinsdag 2 pakjes
pi_70009973
Inmiddels kunnen we weer bestellen bij DealPerfect, ze hadden wat problemen met het systeem volgensmij...
pi_70010009
Volgens mij dezelfde aanval wat DealExtreme ook had gehad
pi_70010083
Op 6/12/2009 is de status op shipping gegaan bij dealperfect.
Wanneer kan ik hem thuis verwachten?
pi_70010235
Denk rond de 20e, duurt meestal wel zo'n 3 dagen voordat hij weg is uit honkong, als de status op verzonden staat duurt het bij mij altijd nog precies 5 dagen.
pi_70010498
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Op 6/12/2009 is de status op shipping gegaan bij dealperfect.
Wanneer kan ik hem thuis verwachten?
Verschilt heel erg per verzending... Mijn ervaring is dat pakketjes met trackingnr tussen de 7 en 10 werkdagen arriveren. Normale verzendingen doen er meestal langer over.

Het is iig lastig om te pijlen.
pi_70010857
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:03 schreef Joene94 het volgende:
Zo, we zijn weer terug.
Iemand intussen al een pakketje gehad van rond de 18 mei? Ik nog steeds niet.
En hier werkt DX half, soms de melding "Server busy".
Nog steeds mijn pakketjes van 15 en 20 mei niet binnen.

Maar we zijn niet de enige, dus waarschijnlijk staat die hele berg nu ergens te verstoffen...
pi_70016245
Mijn pakketje van de 23ste is er ook nog steeds niet
Maar vandaag weer een nieuwe kans.
  maandag 15 juni 2009 @ 09:37:10 #218
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70017122
quote:
We gave notice to our warehouse to add extra bubble-wrap for the LED-strips for you, and we will send you the shipment notification e-mail once they have been shipped.

If you have any other questions, please feel free to contact us.

Thank your for patience and understanding.

Best regards,
Soms willen ze je wel snappen en helpen bij DX
pi_70017324
Net deze Onitsuka Tiger schoenen besteld. Eens kijken of het wat is. Na omrekening zijn ze 35 euro.


http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22397
  maandag 15 juni 2009 @ 10:05:51 #220
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70017780
quote:
Op maandag 15 juni 2009 09:46 schreef Hardrebel het volgende:
Net deze Onitsuka Tiger schoenen besteld. Eens kijken of het wat is. Na omrekening zijn ze 35 euro.

[ afbeelding ]
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22397
Zijn die afbeeldingen wel 'echt'?
pi_70017960
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:05 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Zijn die afbeeldingen wel 'echt'?
Dit is duidelijk CGI.
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
  maandag 15 juni 2009 @ 10:15:27 #222
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70018007
quote:
Op maandag 15 juni 2009 09:46 schreef Hardrebel het volgende:
Net deze Onitsuka Tiger schoenen besteld. Eens kijken of het wat is. Na omrekening zijn ze 35 euro.

[ afbeelding ]
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22397
nette prijs toch? k had jack al verteld dat ze eerst te duur waren ging er gelik 10 dollar vanaf (ze stonden eerst voor 50 dollar)
pi_70018151
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:15 schreef makkie88 het volgende:

[..]

nette prijs toch? k had jack al verteld dat ze eerst te duur waren ging er gelik 10 dollar vanaf (ze stonden eerst voor 50 dollar)
$ 48.95 zijn ze nu? Het is dat de Dollar zo gunstig staat ten opzichte van de euro anders was het echt te duur voor namaak.
  maandag 15 juni 2009 @ 10:24:11 #224
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70018253
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

$ 48.95 zijn ze nu? Het is dat de Dollar zo gunstig staat ten opzichte van de euro anders was het echt te duur voor namaak.
owh, dan stonden ze eeerst voor 58!
  maandag 15 juni 2009 @ 10:27:49 #225
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_70018339
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Back!
Verwacht dinsdag 2 pakjes
ik ook.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  maandag 15 juni 2009 @ 10:37:51 #226
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_70018591
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:44 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Nog makkelijker .

http://link.marktplaats.nl/258424071
Je gaat mij toch niet vertellen dat die gast die half gare ds lite´s van dx dropshipt

Yup zelfde plaatje... https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19978
Als je goed kijkt zie je het dx logo nog .
Waarom wil iemand die dingen uberhaupt doorverkopen? die dingen kosten ongeveer 80 euro en hij verkoopt ze voor 90 euro met maar een tientje winst! en daarvoor gaat hij het risico nemen dat die dingen uiteindelijk niet gaan werken bij de klant? echt heel gaar.
pi_70018620
Ik verwacht deze week ook een pakketje met scheermesjes
En volgende week een met zonnebrillen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_70018666
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:37 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Waarom wil iemand die dingen uberhaupt doorverkopen? die dingen kosten ongeveer 80 euro en hij verkoopt ze voor 90 euro met maar een tientje winst! en daarvoor gaat hij het risico nemen dat die dingen uiteindelijk niet gaan werken bij de klant? echt heel gaar.
Meende dat ze 80 dollar waren. Met de huidige koers dus zon 60 euro..
pi_70018684
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik verwacht deze week ook een pakketje met scheermesjes
En volgende week een met zonnebrillen
Scheermesjes vallen tegen vind ik. Ze voelen bot aan. Originele voel je niet echt over je gezicht gaan.
  maandag 15 juni 2009 @ 10:53:03 #230
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_70019018
* Ik ben opzoek naar een WiFi Internet Radio.
Staat zoiets op DX?

* Status: (of current shipment) On 6/10/2009: Shipped
Wanneer kan ik hem dan verwachten?
Mijn eerste bestelling bij DX, dus vandaar deze vraag...

"The name is Bond, James Bond"
pi_70019034
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:41 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Scheermesjes vallen tegen vind ik. Ze voelen bot aan. Originele voel je niet echt over je gezicht gaan.
Dan zijn de scheermesjes in Nederland toch niet voor niets zo duur.... Als die van Jack dezelfde kwaliteit hadden gehad, voelde ik me al m'n hele leven gen***d door gilette.
pi_70019086
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:53 schreef Xuerio het volgende:

[..]

Dan zijn de scheermesjes in Nederland toch niet voor niets zo duur.... Als die van Jack dezelfde kwaliteit hadden gehad, voelde ik me al m'n hele leven gen***d door gilette.
Kan me toch iets herinneren dat de productiekosten van Gilette op 7 cent per mesje zitten. Dus dat kan wel goedkoper. De chinezen maken er alleen misbruik van. Misschien maken hun het voor 5 cent wie weet.
pi_70020796
Ik krijg toch de indruk dat bij veel mensen DX het wel doet. Bij mij met geen mogelijkheid. Http, https, niks werkt. Iemand een andere oplossing?
pi_70020891
Qua materiaal 7 cent ja, maar het ontwikkelen van de productiemethodes en de machines die de mesjes produceren worden daar niet in meegenomen.

Een echte man scheert zich met een kapmes.
pi_70020892
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef Bobsch het volgende:
Ik krijg toch de indruk dat bij veel mensen DX het wel doet. Bij mij met geen mogelijkheid. Http, https, niks werkt. Iemand een andere oplossing?
http://www2.dealextreme.com:8080

[ Bericht 1% gewijzigd door Patrickovic op 15-06-2009 12:15:02 ]
  maandag 15 juni 2009 @ 12:04:44 #236
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_70021122
In die neppe elektronische peuken...zit daar nou nicotine in of niet?
  maandag 15 juni 2009 @ 12:26:40 #237
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70021544
Weet iemand of je op een pakketje een bericht kan zetten. Ik wil namelijk naar iemand een pakketje sturen die het niet weet. Maar als hij hem dan krijgt weet hij niet waarvoor het is of gooit hij het weg. Iemand een oplossing?
  maandag 15 juni 2009 @ 13:06:57 #238
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70022532
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:26 schreef MagischMannetje het volgende:
Weet iemand of je op een pakketje een bericht kan zetten. Ik wil namelijk naar iemand een pakketje sturen die het niet weet. Maar als hij hem dan krijgt weet hij niet waarvoor het is of gooit hij het weg. Iemand een oplossing?
Gewoon een korte opmerking doen ipv de naam, dus bijvoorbeeld dankjewel "voornaam" van "MM" oid, dan weet ie in ieder geval van wie het is

En Apekoek, staat dat niet op de site zelf of er nicotine inzit? Zoniet, dan misschien een ticket aanmaken? En je had ze toch al ontvangen, zit er geen briefje bij de "vullingen" waar op staat wat er inzit?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70022957
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:56 schreef JoPiDo het volgende:

Een echte man scheert zich met een kapmes.
pi_70023370
Heb me RayBans dus binnen gekregen en een CK boxer (de normale). RayBans waren een beetje scheef, maar verder prima. Kreeg bij 1 bril (gouden met "olie" glazen wel last van me ogen. Moet nog even kijken of het echt door die bril kwam.

Verwacht van DX nog een pakketje met wat leuke gadgets en ga als ze weer echt online zijn weer wat troep bestellen. In ieder geval van die headlamps voor het vissen. Alleen even kijken welke goed is.
pi_70023658
Vandaag m'n scheermesjes van Gillette Fusion van DP.

Verpakking ziet er echt uit.
die mesjes hebben ook zo een extra glim laagje. zit dicht gesealed.

hoeveel lijkt deze verpakking op de echte?

en welke talen staat er op de echte verpakking?

ergens foto's om te vergelijken?

ik zal zometeen foto's uploaden
pi_70023685
Weet iemand (ben laatste dagen weg geweest dus niet het topic kunnen volgen)
wat er met DX aan de hand is?
pi_70024315
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:46 schreef raaavi het volgende:
Weet iemand (ben laatste dagen weg geweest dus niet het topic kunnen volgen)
wat er met DX aan de hand is?
ddos attack, je kunt via https er soms wel op komen.
pi_70024655
Nog iets over die Bose in ears.

Ik had vandaag een presentatie over Bose vanwege m'n werk.

We worden nu extra gealarmeerd over de namaak.
te herkennen aan kleine dingen. (details geef ik niet prijs)

En dat ze daar heel erg druk mee zijn. om die fabrieken te sluiten
maar dat het een dagtaak is om er 1 te sluiten
en een halve dag taak om er 1 te openen.
dus je snapt wel dat ze er gek van worden
pi_70024763
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:17 schreef raaavi het volgende:
Nog iets over die Bose in ears.

Ik had vandaag een presentatie over Bose vanwege m'n werk.

We worden nu extra gealarmeerd over de namaak.
te herkennen aan kleine dingen. (details geef ik niet prijs)

En dat ze daar heel erg druk mee zijn. om die fabrieken te sluiten
maar dat het een dagtaak is om er 1 te sluiten
en een halve dag taak om er 1 te openen.
dus je snapt wel dat ze er gek van worden
Dus? vertel die details dan ook gelijk, dan hebben we tenminste wat aan je post.
pi_70024962
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:17 schreef raaavi het volgende:
We worden nu extra gealarmeerd over de namaak.
te herkennen aan kleine dingen. (details geef ik niet prijs)
Alsof dat geheim is Halve minuut Googlen en je hebt alle verschillen op rij staan.
  maandag 15 juni 2009 @ 14:36:36 #247
142476 Paauwtje
Ff wat bedenken.
pi_70025236
Zoals?
Ik zit te twijfelen om te bestellen,maar hoe is die kwaliteit van die oordopjes?


Net 2 pakketjes binnen gekregen.
1 van TaobaoNow met nike schoenen voor mijn zoon die zien er goed uit en de maat is ook goed.
Had alleen met zwart merklogo gevraagt en ze binnen met een bruin logo , maar maak verder niet uit.
En het werd afgeleverd in een kartonnen doosje.

Die andere met een lacoste shirt van DX , een beige besteld en er wordt een gele geleverd.
De maat is XXL maar dat red hij niet. jammer.
De kwaliteit is wel goed,tenminste zo op het eerste gezicht en hij voelt zwaar aan.
  maandag 15 juni 2009 @ 14:50:31 #248
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70025700
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:20 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Dus? vertel die details dan ook gelijk, dan hebben we tenminste wat aan je post.

of zoek verder op YouTube
  maandag 15 juni 2009 @ 14:56:01 #249
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70025896
CK boxer binnen, dalijk open maken.
pi_70026124
Ik wou even op de site http://www.dealextreme.com kijken maar hij doet het niet bij mij? Weet iemand hoe dat komt?
pi_70026275
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:02 schreef punjabirule het volgende:
Ik wou even op de site http://www.dealextreme.com kijken maar hij doet het niet bij mij? Weet iemand hoe dat komt?
Geen idee, het ligt aan je internet denk ik.
pi_70026307
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:56 schreef Granaatappel het volgende:
CK boxer binnen, dalijk open maken.
Wanneer is die geshipped? Ik wacht nog op die van mij, die zijn op 15 mei geshipped.
pi_70026348
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:02 schreef punjabirule het volgende:
Ik wou even op de site http://www.dealextreme.com kijken maar hij doet het niet bij mij? Weet iemand hoe dat komt?
Baas
Einde bericht
  maandag 15 juni 2009 @ 15:08:46 #254
243927 Lolque
woopwoop
pi_70026364
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Wanneer is die geshipped? Ik wacht nog op die van mij, die zijn op 15 mei geshipped.
Vind het wel raar dat er nog zoveel pakketjes niet binnen zijn van 15 mei.
kei lief.
pi_70026469
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Wanneer is die geshipped? Ik wacht nog op die van mij, die zijn op 15 mei geshipped.
Let op dat je tot 45 dagen na het betalen een pay-pall claim kan indienen dus wees er op tijd bij anders kan je fluiten naar je nooit geleverde bestelling.
pi_70026495
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:11 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Let op dat je tot 45 dagen na het betalen een pay-pall claim kan indienen dus weer er op tijd bij anders kan je fluiten naar je nooit geleverde bestelling.
Ik zal even een claim aanmaken.
pi_70026532
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:02 schreef punjabirule het volgende:
Ik wou even op de site http://www.dealextreme.com kijken maar hij doet het niet bij mij? Weet iemand hoe dat komt?
Al tig keren in dit deel gezegd, waarschijnlijk een aanval op de site waardoor 'ie overbelast is geworden.

Je zou https:// kunnen proberen maar die doet het bij mij ook niet, niks doet het nu bij mij, kom er gewoon niet op

Heeft iemand vandaag of gisteren al wel een shipping mail gekregen?

Ben benieuwd of ze wel doorwerken
pi_70026571
Ik heb mijn nieuwe portemonnee ook binnen: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22138 In tegenstelling waar ik ergens eerder las dat er geen vakje zat voor kleingeld heeft die van mij dat dus wel.
pi_70026869
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:50 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]


of zoek verder op YouTube
Inderdaad eigenlijk beetje hetzelfde als die vrouw zei, = nog wat kleine details op de verpakking.
pi_70027385



pi_70027535
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:37 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat me opvalt aan het neppe spul is dat het altijd lichter van kleur is en de logo's enz ietsjes out of focus op de 1 of andere manier.
  maandag 15 juni 2009 @ 15:42:41 #262
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70027555
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Wanneer is die geshipped? Ik wacht nog op die van mij, die zijn op 15 mei geshipped.
26 mei besteld en volgens mij op 28 mei verstuurd.
Ziet er op het oog goed uit. Ben benieuwd na lang gebruik.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:11 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Let op dat je tot 45 dagen na het betalen een pay-pall claim kan indienen dus wees er op tijd bij anders kan je fluiten naar je nooit geleverde bestelling.
Ja en dan wordt Jack meteen gepakt op neppe merkkleding en kan 'ie er meteen mee kappen.
pi_70027596
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:42 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

26 mei besteld en volgens mij op 28 mei verstuurd.
Ziet er op het oog goed uit. Ben benieuwd na lang gebruik.
[..]

Ja en dan wordt Jack meteen gepakt op neppe merkkleding en kan 'ie er meteen mee kappen.
Ik snap niet dat jij dat ter plekke uit je duim zuigt. Ik heb ook al eens een pay-pall geschil gehad met DX ,niets aan de hand. Het is een principe kwestie. Of het nu een 10tje is of 100 dollar. Als Jack niet levert of dingen toezegt dan is dat toch de enige optie.
pi_70027624
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:42 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Wat me opvalt aan het neppe spul is dat het altijd lichter van kleur is en de logo's enz ietsjes out of focus op de 1 of andere manier.
Ik ga even een echte kopen, vergelijken
mochten ze hetzelfde zijn
breng ik de neppe terug
pi_70027649
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:44 schreef raaavi het volgende:

[..]

Ik ga even een echte kopen, vergelijken
mochten ze hetzelfde zijn
breng ik de neppe terug
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 juni 2009 @ 15:46:39 #266
243927 Lolque
woopwoop
pi_70027687
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:44 schreef raaavi het volgende:

[..]

Ik ga even een echte kopen, vergelijken
mochten ze hetzelfde zijn
breng ik de neppe terug
Let wel érg goed op de streepjescode, anders krijg je dadenlijk gezeik om niks.
kei lief.
pi_70027730
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:45 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:46 schreef Lolque het volgende:

[..]

Let wel érg goed op de streepjescode, anders krijg je dadenlijk gezeik om niks.
ga ik zeker op letten
pi_70027747
Kassamutsen bij de kruidvat weten toch niet beter.
  maandag 15 juni 2009 @ 15:48:20 #269
128384 mcwops
gat in je glas
pi_70027750
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:14 schreef Hardrebel het volgende:
Ik heb mijn nieuwe portemonnee ook binnen: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22138 In tegenstelling waar ik ergens eerder las dat er geen vakje zat voor kleingeld heeft die van mij dat dus wel.
en , wat zijn verder de details en ervaring? echte nepperd, mindere kwaliteit, plastic?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_70028053
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef mcwops het volgende:

[..]

en , wat zijn verder de details en ervaring? echte nepperd, mindere kwaliteit, plastic?
Zal wel nep zijn voor dat geld maar heb wel het idee dat het echt leer is. Ruikt er ook een beetje naar. Verder mooi strak ding. Ik ben kontzakdrager dus ben om het half jaar/jaar een nieuwe nodig;)
pi_70028953
Verschillen en overeenkomsten tussen de neppe en de Echte.(van de kruidvat bijv.)

VERSCHILLEN
- Barcode: neppe: 4740015659 / echte: 7702018851324
- Gat waaraan je hem ophangt: neppe: rond / echte: langwerpig met in het midde ook zo een rondje..(standaard)
- Kleuren: licht verschil, zonder vergelijkings materiaal valt het niet op.
- Cancer : neppe: advertentie voor prostaat kanker / echte: niet aanwezig
- Taal : neppe: Engels/Frans - echte: Nederlands/Frans

Maar als de barcode goed was, zou ik het nog proberen!
de rest is alleen als je er 10 minuten onderzoek naar hebt gedaan + vergelijking.

wel jammer dus van die barcode. anders had ik een nieuw handeltje
pi_70028981
HK post zegt dat het gister verstuurd is.. Over hoelang is t er dan?
pi_70029008
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:20 schreef Ventilator het volgende:
HK post zegt dat het gister verstuurd is.. Over hoelang is t er dan?
1 a 2 weken
  maandag 15 juni 2009 @ 16:22:57 #274
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_70029081
* Ik ben opzoek naar een WiFi Internet Radio.
Staat zoiets op DX?

* Status: (of current shipment) On 6/10/2009: Shipped
Wanneer kan ik hem dan verwachten?
Mijn eerste bestelling bij DX, dus vandaar deze vraag...
"The name is Bond, James Bond"
pi_70029120
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:22 schreef James.Bond het volgende:
* Status: (of current shipment) On 6/10/2009: Shipped
Wanneer kan ik hem dan verwachten?
Mijn eerste bestelling bij DX, dus vandaar deze vraag...
ga er maar uit gemiddeld 2 weken
Dezelfde vraag werd hierboven net beantwoord

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2009 16:24:14 ]
pi_70029428
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef raaavi het volgende:
Verschillen en overeenkomsten tussen de neppe en de Echte.(van de kruidvat bijv.)

VERSCHILLEN
- Barcode: neppe: 4740015659 / echte: 7702018851324
- Gat waaraan je hem ophangt: neppe: rond / echte: langwerpig met in het midde ook zo een rondje..(standaard)
- Kleuren: licht verschil, zonder vergelijkings materiaal valt het niet op.
- Cancer : neppe: advertentie voor prostaat kanker / echte: niet aanwezig
- Taal : neppe: Engels/Frans - echte: Nederlands/Frans

Maar als de barcode goed was, zou ik het nog proberen!
de rest is alleen als je er 10 minuten onderzoek naar hebt gedaan + vergelijking.

wel jammer dus van die barcode. anders had ik een nieuw handeltje
Nu met foto:

  maandag 15 juni 2009 @ 16:42:32 #277
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70029789
Sorry voor weer een domme vraag maar, Ik zoek een mobiele telefoon of wat dan ook met WiFi. Zodat ik niet altijd de pc aan moet zetten om op internet te kunnen. Ik weet dat jullie gaan zeggen koop een laptop of ik zal voor een echte gaan. Maar is er zoiets en hoe duur zal het zijn?

pi_70029918
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:42 schreef MagischMannetje het volgende:
Sorry voor weer een domme vraag maar, Ik zoek een mobiele telefoon of wat dan ook met WiFi. Zodat ik niet altijd de pc aan moet zetten om op internet te kunnen. Ik weet dat jullie gaan zeggen koop een laptop of ik zal voor een echte gaan. Maar is er zoiets en hoe duur zal het zijn?


Jij zoekt een netbook!

Of zoiets?
Einde bericht
pi_70029939
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:42 schreef MagischMannetje het volgende:
Sorry voor weer een domme vraag maar, Ik zoek een mobiele telefoon of wat dan ook met WiFi. Zodat ik niet altijd de pc aan moet zetten om op internet te kunnen. Ik weet dat jullie gaan zeggen koop een laptop of ik zal voor een echte gaan. Maar is er zoiets en hoe duur zal het zijn?


Dealextreme heeft er wel een, maar site doet raar (goh? ) dus kan hem even niet voor je op zoeken.

morgen pakketjesdag?
DX = 5 schokpennen
DP = Rayban met zwarte border, 1000000x aansteker ding, micosd reader
pi_70029948
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef raaavi het volgende:

[..]

Nu met foto:

[ afbeelding ]
Ze zijn dan ook een kloon van de Engelse versie. Dus niet van de Nederlandse/Belgische die jij hebt.
pi_70029968
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:47 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ze zijn dan ook een kloon van de Engelse versie. Dus niet van de Nederlandse/Belgische die jij hebt.
ben ik ook achter
  maandag 15 juni 2009 @ 17:02:43 #282
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70030500
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef raaavi het volgende:

[..]

Nu met foto:

[ afbeelding ]
En het resultaat na het scheren met de neppe mesjes

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_70030532
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:02 schreef jpg97 het volgende:

[..]

En het resultaat na het scheren met de neppe mesjes

[ afbeelding ]
Serious?
  maandag 15 juni 2009 @ 17:04:25 #284
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_70030548
Prima spul dus, het haar is van je gezicht, niet?
pi_70030557
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:44 schreef raaavi het volgende:

[..]

Ik ga even een echte kopen, vergelijken
mochten ze hetzelfde zijn
breng ik de neppe terug
Als je dan zo'n stoere vent bent steel dan gewoon die mesjes!
Looser
  maandag 15 juni 2009 @ 17:05:48 #286
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70030587
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:46 schreef Negentien het volgende:

[..]

Jij zoekt een netbook!

Of zoiets?
Is dat wel een goede niet zon een die binnen 1 week kapot is? (ik ga hem niet intensief gebruiken)
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:04 schreef PedroN het volgende:

[..]

Als je dan zo'n stoere vent bent steel dan gewoon die mesjes!
Looser
Ervaring mee?
  maandag 15 juni 2009 @ 17:08:54 #287
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70030674
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:04 schreef TeleluvR het volgende:
Prima spul dus, het haar is van je gezicht, niet?


Vanavond ga ik mijn ballen scheren

Foto's volgen later...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 15 juni 2009 @ 17:09:35 #288
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_70030695
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:08 schreef jpg97 het volgende:

[..]



Vanavond ga ik mijn ballen scheren

Foto's volgen later...
Foto's hoeven we niet te zien, hoor!
  maandag 15 juni 2009 @ 17:17:30 #289
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70031026
Ik zie net dat Jack nieuwe kleren op z'n site heeft van BBC ik wil misschien deze bestellen
pi_70031534
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:47 schreef raaavi het volgende:

[..]

ben ik ook achter
Je kan het toch alsnog proberen en dan zeggen dat ze overbodig waren omdat je nog had.
Als het dan niet lukt, kun je zeggen: oeps ik heb de verkeerde meegenomen, deze had ik dus al!

Maar waarschijnlijk lukt het toch niet nee, ik ga het anders wel een keer bij onze supermarkt proberen!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_70031552
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik zie net dat Jack nieuwe kleren op z'n site heeft van BBC ik wil misschien deze bestellen
Die heeft ie al een tijdje hoor
Vond het ook wel een gaaf shirt, maar ik bestel geen kleren via het internet!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_70031654
Ik kan ook langsgaan, en doen alsof ik van niks weet
want er staat geen artikel nummer bij.
pi_70031664
Namaak Rolex van Jack binnen. Al een paar dagen. Loopt nog altijd prima, en ziet er netjes uit. Alleen bandje heb ik wat mee lopen kloten. Benieuwd hoelang hij het volhoud.
Op het oog ziet het er echt heel goed uit, zeker voor de prijs.

Ik ben trouwens nog op zoek naar een soort wake up light , jammer dat ze dat niet hebben op dealextreme of focalprice

[ Bericht 45% gewijzigd door zlakto op 15-06-2009 18:08:58 ]
pi_70032840
Heb het geld van een Bjorn Borg en een Calvin Klein boxer teruggekregen. En dat ongeveer een uur nadat ik een dispute had geopend. HIj zou volgens Jack 15 mei geshipped moeten zijn maar heb nog niks binnen.

Dit stond er bij:

Sorry for the inconvenience,since this order is not expensive,I will issue full refund to you to close this dispute.Hope next time you should contact me first before issue buyer complaint in paypal account.

Best regards,
Jack

Mocht ik ze alsnog binnen krijgen, dan krijgt jack uiteraard zijn geld.
pi_70032891
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:14 schreef Patrickovic het volgende:
Heb het geld van een Bjorn Borg en een Calvin Klein boxer teruggekregen. En dat ongeveer een uur nadat ik een dispute had geopend. HIj zou volgens Jack 15 mei geshipped moeten zijn maar heb nog niks binnen.

Dit stond er bij:

Sorry for the inconvenience,since this order is not expensive,I will issue full refund to you to close this dispute.Hope next time you should contact me first before issue buyer complaint in paypal account.

Best regards,
Jack

Mocht ik ze alsnog binnen krijgen, dan krijgt jack uiteraard zijn geld.
Dat is netjes gegaan dan
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 15 juni 2009 @ 18:38:50 #296
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70033541
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:14 schreef Patrickovic het volgende:
.Hope next time you should contact me first before issue buyer complaint in paypal account.

Best regards,
Jack
Niet heel erg netjes dat je meteen Paypal erbij hebt betrokken in plaats van eerst contact met Jack op te nemen.

Als ik het goed begrijp tenminste.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_70033872
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:38 schreef Zapper het volgende:

[..]

Niet heel erg netjes dat je meteen Paypal erbij hebt betrokken in plaats van eerst contact met Jack op te nemen.

Als ik het goed begrijp tenminste.
Ik heb contact gehad met Rachel, die vertelde me dat nog even moest wachten. Maar goed, als de 45 dagen voorbij zijn, en ik heb nog niks binnen... dan kan ik dus fluiten naar mijn geld vandaar.
pi_70034131
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:14 schreef Patrickovic het volgende:
Heb het geld van een Bjorn Borg en een Calvin Klein boxer teruggekregen. En dat ongeveer een uur nadat ik een dispute had geopend. HIj zou volgens Jack 15 mei geshipped moeten zijn maar heb nog niks binnen.

Dit stond er bij:

Sorry for the inconvenience,since this order is not expensive,I will issue full refund to you to close this dispute.Hope next time you should contact me first before issue buyer complaint in paypal account.

Best regards,
Jack

Mocht ik ze alsnog binnen krijgen, dan krijgt jack uiteraard zijn geld.
Vind het toch niet netjes gedaan van je, er zijn genoeg mensen die wachten op pakketjes van rond de 15 mei (ikzelf eentje van 18 mei) en die hebben gewoon het geduld om te wachten. Maar in plaats van dat begin je meteen met een Paypal geschil. Rachel en/of Jack zouden ook gewoon je geld teruggeven als je na een lange tijd nog steeds niet een pakketje binnen hebt. Ergens maak je ze nu alleen maar bang.
pi_70034329
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Vind het toch niet netjes gedaan van je, er zijn genoeg mensen die wachten op pakketjes van rond de 15 mei (ikzelf eentje van 18 mei) en die hebben gewoon het geduld om te wachten. Maar in plaats van dat begin je meteen met een Paypal geschil. Rachel en/of Jack zouden ook gewoon je geld teruggeven als je na een lange tijd nog steeds niet een pakketje binnen hebt. Ergens maak je ze nu alleen maar bang.
Mja, iedereen heeft daar zijn eigen mening over, ik vind dat ik goed gehandeld heb, en als je weet wat ik voor inkomsten genereer voor DealPerfect, dan hoeven ze nergens bang voor te zijn.
pi_70034493
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Vind het toch niet netjes gedaan van je, er zijn genoeg mensen die wachten op pakketjes van rond de 15 mei (ikzelf eentje van 18 mei) en die hebben gewoon het geduld om te wachten. Maar in plaats van dat begin je meteen met een Paypal geschil. Rachel en/of Jack zouden ook gewoon je geld teruggeven als je na een lange tijd nog steeds niet een pakketje binnen hebt. Ergens maak je ze nu alleen maar bang.
Als het de kijkshop was had je er geen probleem mee.
  maandag 15 juni 2009 @ 19:13:10 #301
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_70034602
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:04 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Mja, iedereen heeft daar zijn eigen mening over, ik vind dat ik goed gehandeld heb, en als je weet wat ik voor inkomsten genereer voor DealPerfect, dan hoeven ze nergens bang voor te zijn.
Het is sowieso een beetje triest dat je niet eerst even contact opneemt met Jack, of zou je als je iets van Bol.com na 2 weken nog niet binnen hebt zonder contact op te nemen met Bol.com ook meteen naar de bank (hierbij PayPal) gaan?

Nieuw deel:

DealExtreme #82 - Waar 15 mei een container bleef staan
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')