abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 juni 2009 @ 18:45:38 #126
198365 Morendo
The Real Deal
pi_69981143
Misschien gebruikt Real één van zijn Nederlanders nog wel als ruilmiddel voor Valencia's Villa, Silva of Raul Albiol. Ik denk overigens dat als de Nederlanders echt weg moeten dat ze dan nog wel goed terechtkomen. Zelfs Drenthe.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_69982736
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:33 schreef Doks het volgende:

misschien kunnen sneijder en robben blijven omdat die dichter tegen een basis aanzitten dan van der vaart en huntelaar, maar veel kans geef ik ze niet tegenover cristiano ronaldo en kaka...
Als is het maar om de commercie. Ronaldo en Kaka zijn markt technisch veel meer waard dan Sneijder en Robben. En aangezien Real Madrid daar meer waarde aan hecht dan het voetbal, geef ik geen van de Nederlanders kans om ooit nog in de basis te staan.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:49:50 #128
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69983266
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als is het maar om de commercie. Ronaldo en Kaka zijn markt technisch veel meer waard dan Sneijder en Robben. En aangezien Real Madrid daar meer waarde aan hecht dan het voetbal, geef ik geen van de Nederlanders kans om ooit nog in de basis te staan.


Jezus Christus, wat zie jij het allemaal negatief.

Je geeft ze geen kans meer om ooit basis te staan? Hahahahahhaa! En Ronaldo en Kaka zijn niet beter dan Wesley en Robben? Het gaat alleen maar om marketing, want de Nederlanders zijn natuurlijk beter. hahahahaha Dude.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:51:44 #129
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69983353
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Geld, geld en nog eens geld.
Want jij denkt dat Chelsea ze maar 1 miljoen bied? Het als het om geld draait, waarom willen ze dan niet eens luisteren naar aanbiedingen van andere clubs? Zou het kunnen dat ze een voorkeur hebben voor Real, en dat het niet om geld gaat?

Ik hoop dat je inhoudelijke antwoorden wilt geven.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69983439
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Geld, geld en nog eens geld.
Status, status en nog eens status.

Bij deze lui gaat het niet meer om het geld, maar om de prestige.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 12 juni 2009 @ 20:05:07 #131
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_69983850
pi_69983954
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:51 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Want jij denkt dat Chelsea ze maar 1 miljoen bied? Het als het om geld draait, waarom willen ze dan niet eens luisteren naar aanbiedingen van andere clubs? Zou het kunnen dat ze een voorkeur hebben voor Real, en dat het niet om geld gaat?

Ik hoop dat je inhoudelijke antwoorden wilt geven.
Tuurlijk wil ik hier op reageren lieve jojomen

Real Madrid heeft in 1 klap een poenerige uitstraling gekregen wat de spelers niet is ontgaan. Was het eerst Chelsea en Manchester City die geld als water over de balk smeet, nu is het Real Madrid. Tel daarbij ook nog het warme weer tegenover het kille weer in Engeland op en alle spelers willen nu wel voor Real gaan.

Moet wel toegeven; Ondanks de vele miljoenen van Manchester City, is het hun (op circus klant Robinho na dan) niet gelukt aansprekende spelers te halen. Dat heeft deels te maken dat City echt totaal geen historie kent, en Real daar wel op kan teren.

Tevreden met mijn reactie jojomen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 20:26:00 #133
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69984456
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tuurlijk wil ik hier op reageren lieve jojomen

Real Madrid heeft in 1 klap een poenerige uitstraling gekregen wat de spelers niet is ontgaan. Was het eerst Chelsea en Manchester City die geld als water over de balk smeet, nu is het Real Madrid. Tel daarbij ook nog het warme weer tegenover het kille weer in Engeland op en alle spelers willen nu wel voor Real gaan.

Moet wel toegeven; Ondanks de vele miljoenen van Manchester City, is het hun (op circus klant Robinho na dan) niet gelukt aansprekende spelers te halen. Dat heeft deels te maken dat City echt totaal geen historie kent, en Real daar wel op kan teren.

Tevreden met mijn reactie jojomen?
Ook al vind ik het nergens op slaan, ben ik erg tevreden.

Net wilde ze nog alleen voor geld komen, nu is het deels vanwege het weer.

Dus Kaka komt niet voor het geld, aangezien City meer bood.
Ronaldo is vorig jaar al vastgelegd, en die roept al 3 seizoenen dat hij graag voor Real wil spelen. Lijkt me ook weinig met geld te maken te hebben.
Villa en Ribery willen geen aanbiedingen van andere clubs horen, die willen alleen naar Real. Lijkt me niet dat ze het voor het geld doen, omdat ze anders wel naar andere clubs zouden luisteren.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69984635
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:26 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ook al vind ik het nergens op slaan, ben ik erg tevreden.

Net wilde ze nog alleen voor geld komen, nu is het deels vanwege het weer.

Dus Kaka komt niet voor het geld, aangezien City meer bood.
Ronaldo is vorig jaar al vastgelegd, en die roept al 3 seizoenen dat hij graag voor Real wil spelen. Lijkt me ook weinig met geld te maken te hebben.
Villa en Ribery willen geen aanbiedingen van andere clubs horen, die willen alleen naar Real. Lijkt me niet dat ze het voor het geld doen, omdat ze anders wel naar andere clubs zouden luisteren.
Wat heb jij liever? Het zonnige Madrid voor een jaarsalaris van 9 miljoen of het druiligere weer in Manchester voor 7 miljoen? Zelfs als Barcelona supporter zou ik daar geen nee tegen zeggen

Enne Ribery gaat misschien naar Barcelona
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 20:40:34 #135
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69984898
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat heb jij liever? Het zonnige Madrid voor een jaarsalaris van 9 miljoen of het druiligere weer in Manchester voor 7 miljoen? Zelfs als Barcelona supporter zou ik daar geen nee tegen zeggen

Enne Ribery gaat misschien naar Barcelona
Ribery gaat of naar Real, of hij blijft bij Bayern.

Spelers als Ribery en Villa willen geen aanbiedingen horen van andere clubs, ze weten dus niet of ze 7 miljoen aangeboden krijgen van Chelsea. Chelsea heeft laatste paar jaar gigantische salarissen betaald, dus dat verschil met Real zal niet zo groot zijn, misschien zelfs wel een stuk meer.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69985344
En een paar weken geleden riep Van Bommel nog dat Ribery dolgraag voor Barcelona wou spelen. Lijkt me niet dat wanneer Barcelona straks aan de deur klopt hij ook meteen de interesse afslaat. Zolang aan de vraagprijs wordt voldaan vertrekt hij gewoon, of naar Barcelona of naar Real. Ik heb hem zelf nergens de woorden zien uitspreken dat hij alleen voor Real wil spelen.
pi_69985399
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
En een paar weken geleden riep Van Bommel nog dat Ribery graag voor Barcelona wou spelen. Lijkt me niet dat wanneer Barcelona straks aan de deur klopt hij de interesse direct afslaat. Zolang aan de vraagprijs wordt voldaan vertrekt Ribery gewoon, of naar Barcelona of naar Real. Ik heb hem zelf nergens de woorden zien uitspreken dat hij alleen voor Real wil spelen.
Villa heeft overigens wel de uitspraak gedaan dat hij alleen voor Real wilt spelen, Ribery niet, nee
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 20:59:15 #138
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69985427
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
En een paar weken geleden riep Van Bommel nog dat Ribery dolgraag voor Barcelona wou spelen. Lijkt me niet dat wanneer Barcelona straks aan de deur klopt hij ook meteen de interesse afslaat. Zolang aan de vraagprijs wordt voldaan vertrekt hij gewoon, of naar Barcelona of naar Real. Ik heb hem zelf nergens de woorden zien uitspreken dat hij alleen voor Real wil spelen.
Ik heb hem zelf niet horen zeggen dat hij naar Barcelona wil. ANyway, we zullen zien waar die eindigd.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  Moderator vrijdag 12 juni 2009 @ 21:06:17 #139
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69985632
Ik vind dit zo leuk

Madrid smijt letterlijk met geld, maar Barca pakt gewoon weer de titel als het clubbie bij elkaar blijft
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69985903
jammer dat Real Madrid van die gare shirts hebben, anders had ik wel een Ribery (als ie komt) of Kaka'tje aangeschaft.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_69988156
Ik kan er nou niet echt bij dat een speler zegt dat ie alleen voor Real wil spelen. Als je toch zo goed bent maakt het geld weinig uit omdat je overal dik betaald krijgt, dan zou ik kiezen voor een club waar niet lukraak grote namen worden gehaald en waar echte kansen op prijzen zijn, omdat daar iets langer dan een paar seconden wordt nagedacht over versterkingen, vooral defensief. Ribery en Villa zullen toch ook weten dat de vorige lichting Galactico's gewoon te weinig gepresteerd heeft?
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  Moderator vrijdag 12 juni 2009 @ 22:34:07 #142
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69988374
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:27 schreef duguid het volgende:
Ik kan er nou niet echt bij dat een speler zegt dat ie alleen voor Real wil spelen. Als je toch zo goed bent maakt het geld weinig uit omdat je overal dik betaald krijgt, dan zou ik kiezen voor een club waar niet lukraak grote namen worden gehaald en waar echte kansen op prijzen zijn, omdat daar iets langer dan een paar seconden wordt nagedacht over versterkingen, vooral defensief. Ribery en Villa zullen toch ook weten dat de vorige lichting Galactico's gewoon te weinig gepresteerd heeft?
Ik ben met je eens dat het zelfs voor de topsterren op een X moment niet echt meer om geld gaat. Wat je zegt is waarheid : Het geld komt toch wel, da's niet echt meer iets om je zorgen om te maken.


Hoewel het gros dit weigert te geloven, de geld kwestie, denken jongens als Kaka ook wel na over het "team". Kaka speelt 100x liever met Ronaldo dan een speler van Manchester City (waar Kaka ook gewild was).

Op een X moment wil je als topvoetballer ook gewoon dat de kwaliteiten die je hebt, tot uiting komen. Niet alleen maar de mooie meneer uit hangen maar ook leven voor de sport. Ze krijgen ziekelijke bedragen betaald maar ondanks dat geloof ik echt nog wel dat ze liefde hebben voor de bal.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 12 juni 2009 @ 23:26:11 #143
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69989919
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:27 schreef duguid het volgende:
Ik kan er nou niet echt bij dat een speler zegt dat ie alleen voor Real wil spelen. Als je toch zo goed bent maakt het geld weinig uit omdat je overal dik betaald krijgt, dan zou ik kiezen voor een club waar niet lukraak grote namen worden gehaald en waar echte kansen op prijzen zijn, omdat daar iets langer dan een paar seconden wordt nagedacht over versterkingen, vooral defensief. Ribery en Villa zullen toch ook weten dat de vorige lichting Galactico's gewoon te weinig gepresteerd heeft?
Dus jij vind dat ze bij Real geen echte kans op een titel hebben?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69990527
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:26 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dus jij vind dat ze bij Real geen echte kans op een titel hebben?
Als er enkel offensieve versterkingen worden gehaald niet, dan worden ze net zo goed van het veld geblazen door Liverpool als afgelopen seizoen denk ik. En vergeet ook niet dat jongens als Kaka en Ronaldo gewend zijn dat ze de grote meneer in het elftal zijn en daarom alle ballen krijgen. 2 van zulke gasten in een elftal gaat dus niet, dan komen er irritaties, daalt de concentratie en daarmee de prestatie. Het gaat erom dat je elftal in balans is. Het beste team wint, niet de verzameling beste voetballers. Nu zal dat niet altijd gelden, maar op de lange termijn wel.
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_69990645
Ik sluit overigens niet uit dat ze prijzen winnen, op de voorwaarde dat er ook aan de verdediging wordt gedacht Als ze daar goed inkopen en Pellegrini weet het voorin goed op elkaar af te stemmen (wat denk ik een redelijk karwei is), dan hebben ze natuurlijk een fantastisch elftal
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_69998703
quote:
Valencia striker David Villa has signed for Real Madrid in deal worth 40m euros.
(Full story: Marca (in Spanish)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69998708
Wat een geld weer..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_69998735
en er is nog 100 miljoen over toch ?

Als ze nu de finale van de CL niet spelen
pi_69998749
Nistelrooij Huntelaar
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_69998964
Real
Vooral geen verdedigers kopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')