abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_70078842
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:36 schreef Ruud het volgende:
Misschien al bekend, hoorde het net op het Sportjournaal:

Alle Nederlanders staan op de transferlijst
en die Nederlanders maar blijven roepen in de media: "ik blijf gewoon" en "niets aan de hand"

laten we hopen dat ze een leuke club vinden. Robben en VdV naar een andere topclub. Sneijder, Drenthe en Huntelaar naar een subtopper. RvN mag gaan cashen in Istanbul.
pi_70079015
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

en die Nederlanders maar blijven roepen in de media: "ik blijf gewoon" en "niets aan de hand"

laten we hopen dat ze een leuke club vinden. Robben en VdV naar een andere topclub. Sneijder, Drenthe en Huntelaar naar een subtopper. RvN mag gaan cashen in Istanbul.
Dat laatste zou ik jammer vinden.

En Sneijder kan toch ook wel ergens naar een topclub?
pi_70079135
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Ruud het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik jammer vinden.

En Sneijder kan toch ook wel ergens naar een topclub?
Robben en VdV hebben laten zien dat ze het topniveau aankunnen bij hun vorige club. Sneijder nog niet.
pi_70079144
Ik zou het zo prachtig vinden als ze volgend jaar zo hard falen.
pi_70079390
Haha, Huntelaar
Na een half jaar alweer weg, dat is wel erg zuur.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_70079418
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

VdV naar een andere topclub.
BWHAHAHA.

VdV mag eerst even zijn vakantie annuleren en in het krachthonk flink wat kilo's wegwerken. Dan pas gaan we een topclub ambiëren. Die gast heeft een seizoen lang op de bank lopen weg te rotten.
pi_70079604
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Robben en VdV hebben laten zien dat ze het topniveau aankunnen bij hun vorige club. Sneijder nog niet.
Robben heeft aangetoond op absolute topniveau mee te kunnen, VdV nog lang niet. Het niveau van HSV is echt van een beduidend lagere orde.
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:52:35 #233
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70084671
quote:
Volgens de ene bron willen zij Van Nistelrooy, volgens de andere zou het om drie tegelijk gaan: Huntelaar, Robben en Heinze. Daarvoor zouden de Spurs 40 miljoen hebben geboden, meldde sportkrant Marca gisteren.
Grapje toch? Huntelaar Robben en Heinze voor 40.000.000
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_70084735
Zijn die 3 dagen al om?
Met Kaka en Ronaldo alleen gaan jullie wel kampioen worden .. Écht de posities waar het afgelopen jaar misging..
pi_70085651
Wat een aanfluiting, maar het zat er natuurlijk aan te komen. Wat Drenthe , van der Vaart en Huntelaar überhaupt bij Real te zoeken hadden kan alleen Schuster ons vertellen. Sneijder en Ruud waren de enige die op dat niveau konden presteren, echter sneijder te wisselvallig en ruud is gewoon te oud. 2 Raul´s kan ook Madrid zich niet permiteren.

Over Robben zeg ik maar niets , want ik ken geen voetballer waaraan ik een grotere teringhekel heb. Ik ben zogezegd vooringenomen, maar ik hoop dat hij bij FC Karlsruhe landt.
pi_70086069
Nederlanders zullen toch wel eieren voor hun geld kiezen want met WK in aantocht kun je het je niet permiteren om niet te spelen een heel seizoen.
Hunter en Vaart wil ik wel bij Ajax terugzien dit seizoen
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:55:09 #237
198365 Morendo
The Real Deal
pi_70103588
quote:
Kauft VfL bei Real ein? Huntelaar auf der Liste

Kauft der VfL bei Real ein? Bei der Suche nach einem Top-Stürmer hat Wolfsburgs Fußball-Bundesligist Stars aus Madrid auf der Liste! Der spanische Mega-Klub bestätigte gestern: „Wolfsburg hat bei uns wegen zwei Spielern angefragt.“

Es sind Klaas-Jan Huntelaar und Javier Saviola.

Beide stehen bei Real (kauft gerade für 300 Millionen Euro neue Stars) zum Verkauf. Beide müssen wechseln, um bei der WM 2010 für ihre Länder spielen zu können. Der Holländer Huntelaar würde 20 Millionen Euro kosten, kann aber für 3 Millionen geliehen werden. Der Argentinier Saviola soll weg, kostet höchstens 8 Millionen Ablöse.

VfL-Geschäftsführer Jürgen Marbach will öffentlich keine Stürmer-Namen kommentieren, verweist aber darauf, dass die guten Kontakte von VfL-Aufsichtsrat Francisco Garcia Sanz auch aktuell bei Spielertransfers hilfreich sind. Garcia hat vor allem bei Real Madrid sehr gute Freunde…

Das Interesse an Hamburgs Mladen Petric hatte der VfL zuletzt nicht weiter intensiviert. Nun forciert der Kroate seinen Wechsel zum Meister. „Ich habe das Gefühl, dass mich der HSV ab einer bestimmten Summe doch verkaufen will“, sagte er. Diese Summe steigt, wenn Edin Dzeko den VfL verlässt. Und darauf deutet alles hin.

Inzwischen hat Adriano Galliani, Vizepräsident des AC Mailand, Kontakt mit Garcia Sanz aufgenommen – und die Wolfsburger Forderung erhalten: Der VfL will 40 Millionen für Dzeko. Nächste Woche startet der Mega-Poker.
http://www.waz-online.de/(...)telaar-auf-der-Liste
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_70103934
quote:
Hup Hunter, jaartje laten verhuren er 20-25 inbateren, goed WK spelen en mooie transfer verdienen.
It Never Hurts To Help!
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:11:55 #239
198365 Morendo
The Real Deal
pi_70104065
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:07 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Hup Hunter, jaartje laten verhuren er 20-25 inbateren, goed WK spelen en mooie transfer verdienen.
Absoluut. En met Wolfsburg speel je minimaal 6 wedstrijden in de Champions League. Zou misschien wel goed voor hem zijn om daar heen te trekken.
pi_70108260
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:07 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

geen gek idee idd.
pi_70108807
Huntelaar lijkt mij wel iemand die niet gaat zitten wachten en is ambitieus genoeg.

Real of niet, hij wil gewoon spelen. Zie hem wel naar Engeland vertrekken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70109133
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar lijkt mij wel iemand die niet gaat zitten wachten en is ambitieus genoeg.

Real of niet, hij wil gewoon spelen. Zie hem wel naar Engeland vertrekken.
Ik zie 'm in ieder geval niet naar Duitsland vertrekken, waarom weet ik niet.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70109341
Dat gevoel heb ik op de één of andere manier weer wel.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70109472
Duitsland of Frankrijk zou best leuk zijn voor KJH. Kan ie best bij een club komen die meedoet om de titel.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:50:53 #245
235754 FireFox1
No pun intended
pi_70112476
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
Duitsland of Frankrijk zou best leuk zijn voor KJH. Kan ie best bij een club komen die meedoet om de titel.
Duo met Toni?
“Everyone, deep in their hearts, is waiting for the end of the world to come.”
- Haruki Murakami, 1Q84
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:57:02 #246
113682 WeebI
Wee Bull
pi_70112759
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Duo met Toni?
Ja want Bayern heeft echt nóg een spits nodig
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:57:22 #247
198365 Morendo
The Real Deal
pi_70112782
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Duo met Toni?
Bij de Italienischen Münchner Kookclub wellicht. Toni is na het aantrekken van Gomez hartstikke passé bij Bayern. Bovendien hebben ze daar ook nog Klose en Olic rondlopen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:04:14 #248
235754 FireFox1
No pun intended
pi_70113079
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:57 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ja want Bayern heeft echt nóg een spits nodig
Was vergeten dat Bayern net Gomez had binnengehaald. My bad
“Everyone, deep in their hearts, is waiting for the end of the world to come.”
- Haruki Murakami, 1Q84
pi_70118205
@ WeebI en andere realfans.

Real Madrid komt woensdag 19 Aug. naar Dortmund kaartverkoop begint 6 juli.
pi_70121739
Alle Nederlanders naar Tottenham!
quote:
Spurs To Benefit From Real Spending?

With the Madrid club's locker room (not to mention wage bill) struggling to juggle so many new egos, they've decided to offload a few superfluous players, a fact that eagle-eyed Tottenham chairman Daniel Levy hasn't missed: he's flown out to the Spanish capital to see what bargains can be had. Two familiar names on the list are former Premier League regulars Arjen Robben and Gabriel Heinze, while striker Klaas-Jan Huntelaar is also on the Spurs shopping list. The trio could cost a combined £30 million, plus wages, signing-on bonuses, haircut expenses, Tommy Hilfiger reward card scheme and the other usual sundries. With the north Londoners ready to make one of their regular assaults on the top four, a fresh crop of players is needed, particularly as Harry Redknapp is eager to offload misfiring forwards Darren Bent and Roman Pavluchenko.
http://londonist.com/2009(...)om_real_spending.php
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')