abonnement Unibet Coolblue
pi_69926474


HET GROTE FC EMMEN TOPIC

Eerdere topics:
FC Emmen #3 - Met de bekerwedstrijd tegen FC Twente!

http://www.fcemmen.nl
quote:
FC Emmen laat zestien spelers vertrekken
Geschreven op donderdag, 21 mei om 19:43

FC Emmen lijkt met een schone lei het nieuwe seizoen te willen starten. Het bestuur van de Jupiler League-formatie heeft besloten om zestien contractspelers op straat te zetten. De spelers hebben allen een aflopend contract, dat niet verlengd zal worden. Op de officiële website laat FC Emmen weten dat de contracten van Thomas Villadsen, Sander Danes, Jeffrey Brammer, Michael van der Kruis, Guus de Vries, Sieme Zijm, Robin Demeijer, Robbie Haemhouts Callum Little, Marcel Pannekoek, Jesse Schotman, Morton Friis Jensen, Rogier Krohne, Geoffrey Verweij, Kiran Bechan en Rahim Ouedraogo niet verlengd zullen worden. Allen moeten op zoek naar een nieuwe club.

FC Emmen liet het zestiental in maart al weten dat zij niet in aanmerking zouden komen voor een verlenging van de verbintenis. Dit is verplicht gesteld door de KNVB, die de clubs erop wijst dat spelers voor 1 april uitsluitsel moeten krijgen over hun toekomst. Daarna kunnen de clubs op hun besluit terugkomen, maar dit is niet gedaan door FC Emmen.
quote:
Voor Xander Houtkoop en Donovan Deekman wordt het een korte vakantie. Beide spelers waarvan eerstgenoemde al voor het komende seizoen door FC Emmen is vastgelegd en Deekman op de nominatie staat om door FC Emmen te worden ingelijfd, zijn actief op het toernooi voor beloftenteams in Toulon. Wat ook geldt voor trainer Harry Sinkgraven die als assistent fungeert bij de beloften van Oranje.

Het Nederlands beloftenteam staat onder leiding van Hans Schrijver, ooit voor een korte periode hoofd jeugdopleiding bij FC Emmen, en Harry Sinkgraven: de nieuwe trainer van FC Emmen. Xander Houtkoop en Donovan Deekman spelen een belangrijke rol in het elftal dat tot de halve finale is doorgedrongen. Houtkoop staat regelmatig in de basis en de goal van Deelman in de wedstrijd tegen Egypte betekende plaatsing voor de halve fnale. Na de halve finale, die woensdag wordt afgewerkt, staat afhankelijk van het resultaat in ieder geval nog een duel op het schema. Aanstaande vrijdag volgt dan of de finale of bij verlies in de halve finale een duel om de derde plaats. Dan pas is het seizoen 2009/10 voor de beloften voorbij en kunnen ze zich op het komende voetbaljaar richten.
Xander Houtkoop heeft al te kennen gegeven een goed gevoel bij de keuze voor FC Emmen te hebben. ,,Ik krijg veel complimenten en felicitaties van trainers en spelers, wat aangeeft dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Ook de samenwerking met trainer Harry Sinkgraven zie ik wel zitten. De afgelopen twee seizoenen heeft hij de vrouwen van SC Heerenveen getraind en ik heb daar veel goeds over gehoord.'' Naast Houtkoop heeft ook Michel Poldervaart zich reeds in Emmen voorgesteld. Van het door SC Hereenveen beloofde zestal moeten dus nog vier komen en dat zijn in principe doelman Agil Etemadi, de Braziliaanse verdediger Lazaro en de aanvallers Donovan Deekman en Pedro Beda die een landgenoot van Lazaro is.
quote:
Heerenveen stalt opnieuw talenten bij Emmen
Geschreven op donderdag, 11 juni om 09:07

Het samenwerkingsverband tussen SC Heerenveen en FC Emmen begint haar vruchten af te werpen voor laatstgenoemde vereniging. De eerstedivisionist kreeg eerder al Xander Houtkoop en Michel Poldervaart op huurbasis bij de selectie en heeft nu opnieuw drie versterkingen van Heerenveen gekregen, zo weet het Dagblad van het Noorden. Het gaat om de negentienjarige Pool Pavel Wojciechowski, de even jonge Nederlander Richard Stolte en de achttienjarige IJslander Björn Johnson. Alle drie zijn jeugdinternationals en worden door hoofd opleidingen Jan de Jonge van SC Heerenveen omschreven als 'zeer talentvol'.

Bij Emmen hoopt Heerenveen dat de drie talenten een volgende stap in hun ontwikkeling kunnen maken, zodat zij in de toekomst wellicht klaar zullen zijn voor een dienstverband in Friesland. Emmen hoopt op haar beurt dat zij met de ruimere selectie hoger kan eindigen dan vorig jaar, toen het de voetbaljaargang op de dertiende plek besloot.
Selectie (tot nu toe):

Keeper
Agil Etemadi

Verdediging
Lazaro
Richard Stolte

Middenveld
Pawel Wojciechowski
Björn Jonsson

Aanval
Xander Houtkoop
Michel Poldervaart
Donovan Deekman
Pedro Beda

[ Bericht 1% gewijzigd door MaxPower op 11-06-2009 10:44:32 ]
pi_69930957
Is dat serieus echt de selectie op dit moment? !
pi_69931295
Het wordt tijd dat het logo van Emmen ook een paar van die pompebleden krijgt

Sorry dat ik het zeg, ik vind het een echte net niet club, een paar keer dichtbij promotie geweest en daarna ver weggezakt.. Toch moet er wel een basis zijn om er een subtopper van te maken in de JL, of gaat het meeste van het potentieel naar Groningen/Heerenveen of heel misschien zuidelijker?
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_69931925
Het potentieel gaat nu in ieder geval naar Heerenveen. Omdat de jeugdopleidingen zijn samengevoegd mag Heerenveen nu in de regio Emmen vissen naar talent. De besten zullen naar Heerenveen gaan, de categorie daaronder naar Emmen.

@BS: Er zijn nog een paar spelers met een doorlopend contract, alleen weet ik zo snel niet te vinden wie dat zijn.
pi_69931950
waar is pekel als je hem nodig hebt
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:02:45 #6
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69932382
Keepers

* Nederland Sander Danes
* Denemarken Thomas Villadsen
* Nederland Jeffrey Brammer

[bewerken] Verdedigers

* Nederland Mark Bevaart
* België Joos Valgaeren
* Nederland Kevin Görtz
* Nederland Michael van der Kruis
* Nederland Guus de Vries
* Nederland Jannes Wolters
* Nederland Robin Demeijer
* Nederland Sieme Zijm
* Nederland Robin Huisman de Jong
* Nederland Tim Siekman
* Burkina Faso Rahim Ouédraogo

[bewerken] Middenvelders

* België Robbie Haemhouts
* Nederland Martijn Kamps
* Nederland Marcel Pannekoek
* Nederland Roy Stroeve
* Nederland Niek Ripson
* Engeland Callum Little
* Nederland Jesse Schotman

[bewerken] Aanvallers

* Denemarken Morten Friis
* Nederland Geoffrey Verweij
* Nederland Rogier Krohne
* Nederland Kiran Bechan
* Nederland Wesley Wakker
* Nederland Rick ten Voorde
* Nederland Marcel Kleizen
* Nederland Reza Ghoochannejhad
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_69932624
Minus de 16 die mochten vertrekken:
quote:
Op de officiële website laat FC Emmen weten dat de contracten van Thomas Villadsen, Sander Danes, Jeffrey Brammer, Michael van der Kruis, Guus de Vries, Sieme Zijm, Robin Demeijer, Robbie Haemhouts Callum Little, Marcel Pannekoek, Jesse Schotman, Morton Friis Jensen, Rogier Krohne, Geoffrey Verweij, Kiran Bechan en Rahim Ouedraogo niet verlengd zullen worden. Allen moeten op zoek naar een nieuwe club.
Keepers

* Nederland Sander Danes
* Denemarken Thomas Villadsen
* Nederland Jeffrey Brammer


[bewerken] Verdedigers

* Nederland Mark Bevaart
* België Joos Valgaeren
* Nederland Kevin Görtz
* Nederland Michael van der Kruis
* Nederland Guus de Vries

* Nederland Jannes Wolters
* Nederland Robin Demeijer
* Nederland Sieme Zijm
* Nederland Robin Huisman de Jong
* Nederland Tim Siekman
* Burkina Faso Rahim Ouédraogo

[bewerken] Middenvelders

* België Robbie Haemhouts
* Nederland Martijn Kamps
* Nederland Marcel Pannekoek
* Nederland Roy Stroeve
* Nederland Niek Ripson
* Engeland Callum Little
* Nederland Jesse Schotman

[bewerken] Aanvallers

* Denemarken Morten Friis
* Nederland Geoffrey Verweij
* Nederland Rogier Krohne
* Nederland Kiran Bechan
* Nederland Wesley Wakker
* Nederland Rick ten Voorde
* Nederland Marcel Kleizen
* Nederland Reza Ghoochannejhad
pi_69934696
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:50 schreef MaxPower het volgende:
Het potentieel gaat nu in ieder geval naar Heerenveen. Omdat de jeugdopleidingen zijn samengevoegd mag Heerenveen nu in de regio Emmen vissen naar talent. De besten zullen naar Heerenveen gaan, de categorie daaronder naar Emmen.

@BS: Er zijn nog een paar spelers met een doorlopend contract, alleen weet ik zo snel niet te vinden wie dat zijn.
Sorry, ik bedoelde meer het potentieel aan toeschouwers/sponsoren. De meest beloftevolle spelers gaan inderdaad naar Heerenveen.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_69934754
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:08 schreef MaxPower het volgende:
Minus de 16 die mochten vertrekken:
[..]

Keepers

* Nederland Sander Danes
* Denemarken Thomas Villadsen
* Nederland Jeffrey Brammer


[bewerken] Verdedigers

* Nederland Mark Bevaart
* België Joos Valgaeren
* Nederland Kevin Görtz
* Nederland Michael van der Kruis
* Nederland Guus de Vries

* Nederland Jannes Wolters
* Nederland Robin Demeijer
* Nederland Sieme Zijm
* Nederland Robin Huisman de Jong
* Nederland Tim Siekman
* Burkina Faso Rahim Ouédraogo

[bewerken] Middenvelders

* België Robbie Haemhouts
* Nederland Martijn Kamps
* Nederland Marcel Pannekoek
* Nederland Roy Stroeve
* Nederland Niek Ripson
* Engeland Callum Little
* Nederland Jesse Schotman

[bewerken] Aanvallers

* Denemarken Morten Friis
* Nederland Geoffrey Verweij
* Nederland Rogier Krohne
* Nederland Kiran Bechan
* Nederland Wesley Wakker
* Nederland Rick ten Voorde
* Nederland Marcel Kleizen
* Nederland Reza Ghoochannejhad
6 Verdedigers, 3 middenvelders, 3 aanvallers en geen keeper? Wel erg magertjes voor deze tijd van het jaar.
Zijn er geen financiële mogelijkheden in Emmen zodat ze op "koopjesjacht" moeten?
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_69938224
Mark Bevaart gaat naar Omniworld, Robin Huisman de Jong terug naar Heerenveen geloof ik, Rick ten Voorde naar NEC en Marcel Kleizen terug naar FC Zwolle. Timothy Cathalina komt over van AGOVV en Pieter IJzerman (doelman) wordt overgeheveld naar het eerste elftal.
Met heel mijn hart.
pi_69946932
Goedbeschouwd is dit dus bijna hetzelfde als Feyenoord met Excelsior straks. Hoe vinden de fanatieke Emmen-supporters dit? Op zich gaan ze er qua spelers niet op achteruit denk ik, al is het straks wel erg jeugdig allemaal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:46:44 #12
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_69975766
Toch wel een topic om te volgen de komende periode. Dit is een stuk concretere/zichtbaarder samenwerking dan die met Sparta. Benieuwd hoe met name een Lazaro, Wojchiechowski en Beda zich gaan laten zien..

En inderdaad, waar is pekel als je 'm nodig hebt?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:03:12 #13
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69976343
Poldervaart is eerder een middenvelder dacht ik.

goed topic
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_69977687
Ah, dit topic leeft nog.
Hoi.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:44:15 #15
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_69977803
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:40 schreef pekel het volgende:
Ah, dit topic leeft nog.
De 'aanhang' is plotseling verveelvoudigd
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_69977831
Ja, hoe kan ik het zeggen. Jarenlang een wanbeleid voeren op alle, alle fronten. Van de kantoorklerken in het stadion tot de organisatie van de D1. Er was geen mogelijkheid meer om op eigen houtje door te stromen tot de top van de eerste divisie, laat staan dat er promotiekansen zijn. Het gekke is dat er meer dan genoeg potentie is voor de club, maar die potentie is totaal vermoord.

Het enige wat ik aan de echte supporters kan vertellen, is: ga naar de Emmen amateurs. Tien keer leuker, al moet daar ook een stukje beter.

Sja, jammer.
Hoi.
pi_69978228
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:50 schreef MaxPower het volgende:
Het potentieel gaat nu in ieder geval naar Heerenveen. Omdat de jeugdopleidingen zijn samengevoegd mag Heerenveen nu in de regio Emmen vissen naar talent. De besten zullen naar Heerenveen gaan, de categorie daaronder naar Emmen.
Volgens mij ook nog je reinste bullshit dat FC Emmen nog enigszins inspraak in heeft. Toevallig dit jaar de mensen die vanuit Heerenveen de jeugdopleiding bij FC Emmen gaan coördineren veelvuldig gesproken, en die vonden het een puinzooi bij Emmen. Hebben nu zelf de touwtjes in handen genomen, en zien Emmen als leuke visvijver. Emmen heeft nu alleen nog een D1 als jeugdopleiding, en dat zal ook wel verdwijnen tzt. That's it.
Hoi.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 17:09:29 #18
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_69978485
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:59 schreef pekel het volgende:

[..]

Volgens mij ook nog je reinste bullshit dat FC Emmen nog enigszins inspraak in heeft. Toevallig dit jaar de mensen die vanuit Heerenveen de jeugdopleiding bij FC Emmen gaan coördineren veelvuldig gesproken, en die vonden het een puinzooi bij Emmen. Hebben nu zelf de touwtjes in handen genomen, en zien Emmen als leuke visvijver. Emmen heeft nu alleen nog een D1 als jeugdopleiding, en dat zal ook wel verdwijnen tzt. That's it.
Vergeef me dat ik hiermee misschien tegen je schenen trap, maar heeft Emmen een eigen clubcultuur en cultuurbewakers? En zo ja, is er daarvoor nog een rol weggelegd? Ik bedoel, je hebt nu wel een soort 'Friese invasie', maar spelers en trainers zijn/blijven toch passanten.. En ik geloof niet dat Heerenveen tot in het einde der tijden alles blijft regelen in het Emmense..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_69978569
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Vergeef me dat ik hiermee misschien tegen je schenen trap, maar heeft Emmen een eigen clubcultuur en cultuurbewakers?
Niet dat ik weet.
quote:
En zo ja, is er daarvoor nog een rol weggelegd? Ik bedoel, je hebt nu wel een soort 'Friese invasie', maar spelers en trainers zijn/blijven toch passanten.. En ik geloof niet dat Heerenveen tot in het einde der tijden alles blijft regelen in het Emmense..
Wat moet Emmen op dit moment zonder SC Heerenveen? En mocht het allemaal succesvol verlopen, waarin ik wel vertrouwen heb, en SC Heerenveen trekt z'n handen van Emmen af, dan zal Emmen zelf weer geheel opnieuw moeten bouwen.
Hoi.
pi_69978825
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef One_conundrum het volgende:
Poldervaart is eerder een middenvelder dacht ik.

goed topic
Kan wel, al was ie bij Feyenoord altijd vleugelaanvaller. Volgens mij ziet Heerenveen er inderdaad meer een middenvelder in, maar kan op meerdere posities uit de voeten dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70121970
quote:
Paridaans van Eindhoven naar EmmenDoor Jeroen de Laat
Donderdag, 18 juni 2009, 08:50

FC Emmen heeft zich voor komend seizoen versterkt met Sjors Paridaans. De 23-jarige verdediger komt over van FC Eindhoven en tekende voor twee jaar.

Paridaans begon in de jeugdopleiding van PSV, waarna hij bij Fortuna Sittard in het betaald voetbal debuteerde. "Sportief is het daar helemaal misgelopen", weet de verdediger. Halverwege het seizoen 2007/'08 stapte hij over naar FC Eindhoven, waar hij in totaal vijftig competitieduels speelde en vier goals maakte.

Naast Emmen had ook FC Den Bosch interesse in Paridaans. Hij mocht, ondanks een doorlopend contract tot medio 2010, toch transfervrij vertrekken. "Ik had het bij FC Eindhoven reuze naar mijn zin, maar wil nu een volgende stap maken", zegt de verdediger op de website van zijn nieuwe club.
pi_70122246
Oeh, een eigen speler. .

Begroting voor komend seizoen is trouwens 2,6 miljoen.
Hoi.
pi_70139101
Goede aanwinst wel, Paridaans. Deed het bij Eindhoven goed.

De komst van Deekman overigens onzeker, ook Lokeren zou hem dus willen hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70141233
Agil Etemadi wel definitief, als keeper.
pi_70141371
De selectie groeit dus. Martijn Kamps valt wel weg. Hij gaat naar PKC '83: http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_item&id=804
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70481912
quote:
sc Heerenveen en FC Emmen zetten volgende stap in samenwerking
29 juni 2009
sc Heerenveen en FC Emmen hebben nadere afspraken gemaakt omtrent de uitwerking van het samenwerkingsverband tussen beide clubs. Besloten is om de Braziliaanse spits Pedro Beda dit seizoen bij FC Emmen in de Jupiler League te laten rijpen.

Vandaag (29 juni) start FC Emmen met de voorbereiding. Gedurende de voorbereiding zullen de FC Emmen selectie van trainer Harry Sinkgraven en Jong sc Heerenveen met trainer Johnny Jansen zoveel als mogelijk samen optrekken. In de loop van de voorbereiding zullen de clubs in onderling overleg keuzes maken ten aanzien van de spelers die definitief aan de selectie van FC Emmen worden toegevoegd.

Op dit moment zijn de spelers Xander Houtkoop, Michel Poldervaart, Agil Etemadi en Pedro Beda zeker van hun overgang naar FC Emmen. Bij dit viertal zal zich waarschijnlijk ook Richard Stolte voegen.

Vanaf vandaag zullen de spelers Arjen Bergsma, Harm Zeinstra en Hassan Bai Kamara met de Emmen selectie meetrainen. Later deze week komt ook de Braziliaan Lazaro daar nog bij. Vanaf 6 juli sluiten de overige spelers van Jong sc Heerenveen bij de selectie aan. Björn Johnsson en Pawel Wojciechowski gaan met sc Heerenveen mee op trainingskamp. Op een later moment zal worden besloten waar zij komend seizoen zullen spelen.


Kan de TT veranderd worden in sc Heerenveen 1,5?
Hoi.
pi_70482667
Diep triest wat daar gebeurd
Al ga ik stiekem toch wel meer op ze letten dit seizoen
pi_70504383
Maar wat voor keuze had men? Afgelopen seizoen was al dramatisch volgens mij en ik heb niet de indruk dat men de financiele middelen had om kwalitatief betere spelers te halen dan die ze nu van Heerenveen krijgen.

Het enige nadeel is dat die huurlingen allemaal voor zichzelf spelen om volgend seizoen weer naar Heerenveen te kunnen.. ben benieuwd of er een beetje een hecht team kan ontstaan die voor een periode kunnen gaan strijden.

Ik ga wel ff een paar keer kijken komend seizoen.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:42:26 #29
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70504499
waarom is dit triest? Je hebt er 5 spelers bij van een goed nivo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70509057
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:32 schreef MaxPower het volgende:


Het enige nadeel is dat die huurlingen allemaal voor zichzelf spelen om volgend seizoen weer naar Heerenveen te kunnen..
Dat ja. Volgend seizoen weer andere spelers, seizoen erna weer andere enzovoorts. Satellietclub noemt men dat. Jeugd heeft men daarnaast ook niet meer, dus alleen maar opleiden voor H'veen.

En dat alle mensen binnen de clubs Heerenveen en Emmen maar ten stelligste ontkennen dat het een bijna-overname is. Prachtig. H'veen bepaalt, vanaf het eerste elftal tot de D2 van de jeugdopleiding.

Maar goed, de 'echte' supporters, in hoeverre die er dan nog zijn, mogen algemeen directeur Henk Eising van mij wel schieten. Sportief enorm wanbeleid, heeft alles kapot gemaakt bij deze club.

Nog even een reactie van Thiemo Meertens, technisch directeur FC Emmen, op een mail van een supporter:
quote:
Op de vraag wie komen er naar FC Emmen kan ik je nog geen eensluidend antwoord geven omdat we nog steeds in overleg zijn. Als je gaat samenwerken zijn er altijd onzekere factoren. Ik kan je echter wel verzekeren dat de spelers die komen uitstekende voetballers zijn, alleen wat jong, maar Ten Voorde was ook jong en heeft het uitstekend gedaan. Dat er namen genoemd zijn, is ook voor jullie bedoeld, zodat je weet wat je kunt verwachten. Het nadeel van het verstrekken van deze informatie is dat nog niet alles definitief is, maar dat maakt het ook spannend. Er komt echter geen speler binnen die wij niet willen.
Ten aanzien van het vastleggen van eigen spelers zullen we geduld moeten en willen hebben en wel om een aantal redenen.
Financieel is het een slechte tijd i.v.m. de kredietcrisis, verder hebben we nog steeds te maken met het catastrofale beleid van het verleden waardoor we financieel zeer voorzichtig moeten zijn. Verder is de spelersmarkt overvol en zal de prijs gaan dalen(alleen Bevaert heeft van de 18 vertrekkende spelers op dit moment een plek in het betaalde voetbal- Omniworld- ook niet direct een klapper).
Ik vind wel dat je wat hooghartig doet t.a.v. de nieuwe aanwinsten en Ozturk.
Paridaans heeft een goede opleiding bij PSV gehad, heeft vorig jaar op twee na alle wedstrijden gespeeld en ik durf rustig te zeggen dat er bij Eindhoven aardige spelers lopen(alleen geen goed team). Het is een sterke linksbenige centrale verdediger met een geweldige diepte pass en een hard schot.
Cathalina is een razend snelle rechtervleugelverdediger, speelde vorig jaar ook praktisch alle wedstrijden, is sterk in het duel( Bevaert niet-prima vent trouwens)
Ik vind dat je als supporter ze eerst een kans moet geven en niet bij voorbaat een negatief oordeel vellen.
Gisteren hoorde ik dat Ozturk zeer ver is met een Turkse eredivisieploeg( middenmoter), dus zo slecht is die ex- Veendam speler ook niet. Soms floreert een speler bij de ene club wel maar bij de andere niet.
Je opmerking over verstrekken van informatie via de site is het gevolg van onze keuze van communicatie met de supporters.
De KNVB stuurde een concept competitieprogramma. Eerste wedstrijd MVV thuis. Je kunt twee dingen doen, ten eerste niets op de site zetten, want het is nog maar een concept, ten tweede je plaatst het concept, zodat het gespreksstof geeft tussen mensen, dan leeft het. Fortuna wordt toegelaten dus het programma verandert, wij spelen eerste wedstrijd tegen RBC thuis en de tweede uit tegen Zwolle, dus zegt Zwolle, wij willen deze oefenwedstrijd niet spelen en volgens mij zeer begrijpelijk.
Ik vind het goed van je dat je reageert, want dat geeft aan dat je betrokken bent.
Aan de andere kant moet je er ook in geloven dat de beleidsbepalers maar een doel hebben en dat is een lekkere pot voetbal voor de supporters.

Thiemo Meertens
Oke, het is te begrijpen dat je na een aantal jaren financieel wanbeleid even pas op de plaats moet doen. Maar nu maak je het wel enorm rustig, door even je clubje weg te geven.
Hoi.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:38:29 #31
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70509138
Het is voor een club als Emmen gewoon ontzettend moeilijk de financien rond te krijgen, ik begrijp het wel.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70509261
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef Catch22- het volgende:
Het is voor een club als Emmen gewoon ontzettend moeilijk de financien rond te krijgen, ik begrijp het wel.
Ben zeer benieuwd hoe over een jaar of 3 alles eruitziet betreffende samenwerking. Kwalitatief zal het allemaal wel een stuk beter zijn, maar verder... Ik laat me verrassen.
Hoi.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:45:33 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70509409
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:42 schreef pekel het volgende:

[..]

Ben zeer benieuwd hoe over een jaar of 3 alles eruitziet betreffende samenwerking. Kwalitatief zal het allemaal wel een stuk beter zijn, maar verder... Ik laat me verrassen.
Ik denk dat Emmen geen keus heeft... Het economische klimaat hier in de buurt is niet zo dat de ondernemers staan te springen geld in de FC te pompen.

En het is toch niet zo dat in de eerste divisie spelers heel lang bij een club blijven meestal toch? volg het niet echt namelijk.. Dan heb je relatief weinig last van talenten die 1, misschien 2, jaar blijven
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:03:45 #34
176521 Grulez
rasgroninger
pi_70524119
Maar je vergooit je identiteit wel. Al zegt dat ook niks meer tegenwoordig.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:50:23 #35
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70735517
quote:
FC Emmen is de oefencampagne begonnen met een 12-0 zege op de plaatselijke vierdeklasser Bargeres. Bij Emmen was Heerenveen-huurling Pedro Beda (foto) drie keer trefzeker.

Naast Beda, die als aangever eveneens productief was, speelden ook de gehuurde Michel Poldervaart (1 doelpunt) , Xander Houtkoop (2 doelpunten), Harm Zeinstra, Agil Etemadi, Arjen Bergsma en Hassan Bai Camara van Heerenveen mee.

SC Heerenveen en FC Emmen werken dit seizoen voor het eerst samen. Beide clubs voegen hun jeugdopleidingen samen en daarnaast komen tenminste zes spelers van Heerenveen op huurbasis uit voor de eerstedivisionist.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70740066
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:03 schreef pekel het volgende:

Begroting voor komend seizoen is trouwens 2,6 miljoen.
Hoe verhoudt dat zich met de begroting van vorig seizoen?
  maandag 13 juli 2009 @ 17:41:31 #37
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70939582
quote:
Heerenveen-huurling Pedro Beda (20) heeft bij FC Emmen wederom zijn waarde bewezen in een oefenwedstrijd. Tegen Istanbul BB nam hij vrijdagavond met twee doelpunten de productie van de Drentse ploeg voor zijn rekening: 2-0. Beide doelpunten waren van grote schoonheid: een schot van twintig meter en één na een prachtige solo.

Naast Beda kwamen nog tien (!) andere Heerenveen-huurlingen in actie: Arjen Bergsma, Harm Zeinstra, Bart de Groot, Johnny de Vries, Hassan Bai Kamara, Richard Stolte, Rico Wolven, Michel Poldervaart, Xander Houtkoop en Quinten Martinus.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70939789
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:53 schreef taxhaven het volgende:

[..]

Hoe verhoudt dat zich met de begroting van vorig seizoen?
3 ton minder.
Hoi.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:43:49 #39
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70971967
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:03 schreef Grulez het volgende:
Maar je vergooit je identiteit wel. Al zegt dat ook niks meer tegenwoordig.
Beter FC Emmen-Jong Heerenveen dat wekelijks leuk speelt en 3e wordt, dan het 'echte' FC Emmen dat troosteloos 2 na laatste staat...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:47:16 #40
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_70972086
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:03 schreef Grulez het volgende:
Maar je vergooit je identiteit wel. Al zegt dat ook niks meer tegenwoordig.
Emmen en identiteit?

Sinds eind jaren 90 heeft Emmen die allang niet meer volgens mij.
pi_70973633
Zou wel een stunt zijn als Beda tot een vaste waarde uitgroeit bij Heerenveen

Van makelaarsaankoop naar de basis van Heerenveen via het 2e en Emmen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:18:57 #42
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70974948
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Beda tot een vaste waarde uitgroeit bij Heerenveen

Van makelaarsaankoop naar de basis van Heerenveen via het 2e en Emmen
Hij is gewoon gescout bij Flamengo (tweede elftal) en vervolgens aangetrokken als potentiële opvolger van Geraldinho..Niet bepaald wat ik een typische 'makelaarsaankoop' zou willen noemen..

Voor het overige, denk wel dat Emmen veel plezier aan Beda kan beleven. Hij heeft ontegenzeggelijk kwaliteiten, echter de spitspositie bij Heerenveen is op dit moment nog een stap te veel. Nu bij Emmen in de Eerste Divisie speelminuten pakken (basisplaats?) en ervaring opdoen is ideaal. Leert 'ie meer van dan de maandagavondpotjes bij de Beloften
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_70975147
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Hij is gewoon gescout bij Flamengo (tweede elftal) en vervolgens aangetrokken als potentiële opvolger van Geraldinho..Niet bepaald wat ik een typische 'makelaarsaankoop' zou willen noemen..

Voor het overige, denk wel dat Emmen veel plezier aan Beda kan beleven. Hij heeft ontegenzeggelijk kwaliteiten, echter de spitspositie bij Heerenveen is op dit moment nog een stap te veel. Nu bij Emmen in de Eerste Divisie speelminuten pakken (basisplaats?) en ervaring opdoen is ideaal. Leert 'ie meer van dan de maandagavondpotjes bij de Beloften
Ik weet 100% zeker dat hij niet gescout is

Voor de rest heeft het natuurlijk veel voordeel dat hij dadelijk al 2 jaar in Nederland zit. Aanpassing zal dan ook wel voltooid zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:35:44 #44
176521 Grulez
rasgroninger
pi_70975408
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:47 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Emmen en identiteit?

Sinds eind jaren 90 heeft Emmen die allang niet meer volgens mij.
Ja ok
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:38:11 #45
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70975483
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik weet 100% zeker dat hij niet gescout is


Voor de rest heeft het natuurlijk veel voordeel dat hij dadelijk al 2 jaar in Nederland zit. Aanpassing zal dan ook wel voltooid zijn
Jij je zin
quote:
Sc Heerenveen haalt jonge Braziliaanse spits

03 juni 2008
sc Heerenveen blijft zich roeren op de Braziliaanse markt. Na Afonso Alves en Paulo Henrique haalt sc Heerenveen voor de derde maal in twee jaar tijd een Zuid-Amerikaanse aanvaller naar Friesland. De 19-jarige Pedro Henrique, voetbalnaam Pedro Beda, tekende een contract voor drie seizoenen. De spits van Flamengo uit Rio de Janeiro wordt gezien als potentiële opvolger van Gerald Sibon.

Pedro Beda (5 maart 1989) werd begin dit jaar ontdekt. De talentvolle spits die uitkwam in het tweede team van Flamengo, viel op door zijn veelzijdigheid. De 1.85 lange Braziliaan is redelijk snel, beweeglijk, kopsterk, balvast en pikt regelmatig een doelpuntje mee. Beda kan als aanspeelpunt fungeren, maar ook met het gezicht naar het doel voetballen.

Pedro Beda is gehaald met het oog op de toekomst. De jonge centrumspits moet zich het komende seizoen ontplooien tot opvolger van routinier Gerald Sibon. Bij sc Heerenveen heeft men de hoop dat Pedro Beda en zijn landgenoot Paulo Henrique zich ontwikkelen tot een gevaarlijk spitsenduo. sc Heerenveen heeft Pedro Beda voor drie seizoenen vastgelegd en heeft daarnaast nog een optie van twee jaar op de spits.

Dat Paulo Henrique er met Pedro Beda een Braziliaans maatje bij krijgt, heeft geen rol gespeeld bij de transfer, maar is volgens directeur Yme Kuiper een mooie bijkomstigheid. Dat sc Heerenveen voor de derde maal in korte tijd een speler uit Brazilië in huis haalt, is echter geen toeval.

Yme Kuiper: ,,Met Alves heeft de Zuid-Amerikaanse markt zich voor Heerenveen geopend. Onze contacten worden steeds beter. Heerenveen is geen onbekende meer voor clubs, spelers en zaakwaarnemers. Ze nemen soms zelf ook contact met ons op. Dat maakt het zaken doen een stuk eenvoudiger.’’
Alsof Heerenveen (op Kalou na dan..) er een handje van heeft om spelers aan te trekken zonder ze van tevoren te scouten
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:42:06 #46
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_70975606
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:50 schreef MaxPower het volgende:
Het potentieel gaat nu in ieder geval naar Heerenveen. Omdat de jeugdopleidingen zijn samengevoegd mag Heerenveen nu in de regio Emmen vissen naar talent. De besten zullen naar Heerenveen gaan, de categorie daaronder naar Emmen.
Wat is dan het voordeel voor de kleinere club bij dit soort fusies van de jeugdopleiding? heb dat nooit begrepen. Zelfde geldt voor Twente/Heracles, Vitesse/AGOVV en misschien Groningen/Veendam in de toekomst.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:44:02 #47
176521 Grulez
rasgroninger
pi_70975666
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:42 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Wat is dan het voordeel voor de kleinere club bij dit soort fusies van de jeugdopleiding? heb dat nooit begrepen. Zelfde geldt voor Twente/Heracles, Vitesse/AGOVV en misschien Groningen/Veendam in de toekomst.
Omdat ze nauwelijks het eerste elftal kunnen bedruipen, laat staan de jeugdopleiding.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:48:02 #48
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_70975779
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:44 schreef Grulez het volgende:

[..]

Omdat ze nauwelijks het eerste elftal kunnen bedruipen, laat staan de jeugdopleiding.
Heracles toch wel? Als er daar een supertalent opstaat heeft Twente sowieso eerste keus? Dus heeft Heracles zich helemaal neergelegd bij zijn ondergeschikte rol in die regio?
pi_70975815
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:42 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Wat is dan het voordeel voor de kleinere club bij dit soort fusies van de jeugdopleiding? heb dat nooit begrepen. Zelfde geldt voor Twente/Heracles, Vitesse/AGOVV en misschien Groningen/Veendam in de toekomst.
Goedkoper, makkelijker om spelers tot betere spelers op te leiden en een gedegen stroom van spelers om eerste divisie niveau
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70975865
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Jij je zin
[..]

Alsof Heerenveen (op Kalou na dan..) er een handje van heeft om spelers aan te trekken zonder ze van tevoren te scouten
In de laatste alinea staat je antwoord
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:05:04 #51
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70976310
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

In de laatste alinea staat je antwoord
Oh, en omdat het af en toe eens wil voorkomen dat een zaakwaarnemer de club belt is Beda niet gescout...Ja, nu snap ik het helemaal.. Is geen speld tussen te krijgen.

Laten we het hier maar weer over Emmen hebben. Eens zien waartoe deze mix in staat is komend seizoen. Zou mooi zijn wanneer ze om een periode mee kunnen doen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_70976340
Mail de zaakwaarnemer van Beda zou ik zeggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70978324
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:


Laten we het hier maar weer over Emmen hebben. Eens zien waartoe deze mix in staat is komend seizoen. Zou mooi zijn wanneer ze om een periode mee kunnen doen
Ze testen nu zelf een negentienjarige Griekse rechtsbuiten. Benieuwd wat daar mee gaat gebeuren.

http://www.fcemmen.nl/content.asp?subpagina_id=156

Kan je wel een redelijke basiself mee maken met Etemadi op doel, achterin Cathalina, Paridaans, Valgaeren en een linksback (Lazaro?), dan kan je Wolters, Houtkoop, Ripson en Poldervaart op het middenveld kwijt en voorin met Stroeve en Pedro Beda spelen.

Denk dat Emmen graag die Poolse middenvelder / aanvaller van Heerenveen er nog bij krijgt, die kan vanaf een flank gaan spelen met Poldervaart dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70990876
Gisteren speelde Bergsma rechtsback en Cathalina rechts op het middenveld. Houtkoop wordt de beste speler van Emmen.
pi_70991051
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Beda tot een vaste waarde uitgroeit bij Heerenveen

Van makelaarsaankoop naar de basis van Heerenveen via het 2e en Emmen
Gaat niet gebeuren, te slecht. Ik geloof ook inderdaad niet dat Heerenveen Beda gescout heeft. Wij hebben echt geen scouts die bij Braziliaanse 2e elftallen gaan kijken. Dit zal inderdaad een tip zijn, maar wel een waardeloze.
pi_71002101
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:00 schreef MaxPower het volgende:
Gisteren speelde Bergsma rechtsback en Cathalina rechts op het middenveld. Houtkoop wordt de beste speler van Emmen.
Okee. Hoe vond je Poldervaart? En waren er nog enkele onbekendere Heerenveen-jongens die speeltijd kregen en opvielen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71002326
Poldervaart speelde als verdedigende middenvelder. Vond hem prima en gedreven spelen. Zorgde af en toe voor een aardige voortzetting. Helaas moest Emmen zich wel vooral onder druk van Groningen beperken tot de lange bal op Beda. Met Wojcechowski zal er vanuit het middenveld veel meer creativiteit komen dan nu het geval is verwacht ik.

De onbekendere Heerenveenspelers herkende ik helaas niet. Omdat ik te ver weg woon om op maandag bij de jeugd te kijken ken ik alleen de bekendere koppen. Ik wist niet precies wie nu van Heerenveen was en wie niet.
pi_71002399
Okee, helder verhaal. Opvallend dat Poldervaart blijkbaar een nieuwe positie heeft gekregen sinds zijn vertrek bij Feyenoord. Daar was het altijd een creatieve vleugelspeler. Maar goed, het zou hem wel passen denk ik. Misschien toch iets aan snelheid ingeboet na zijn blessures en dan is een rol in de as geen raar alternatief.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:30:57 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71242406
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 23 juli 2009 @ 17:06:39 #60
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71255880
Overmorgen nog een oefenwedstrijd tegen Twente, in Gronau
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:36:23 #61
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71317714
Twente Emmen 1 - 3
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71317801
Tering. En ik maar met z'n eigenwijze kop besluiten om de Tour te bekijken. .
Hoi.
pi_71318229
3-1, netjes heur.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:54:00 #64
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71549542
FC Emmen – Regioteam 7-0
Houtkoop (2), Stroeve (2), Cathalina, Görtz, Poldervaart
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:22:14 #65
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71553804
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:54 schreef One_conundrum het volgende:
FC Emmen – Regioteam 7-0
Houtkoop (2), Stroeve (2), Cathalina, Görtz, Poldervaart
Kijk dat zijn de betere uitslagen.
pi_71688116
Eerste "huurling" zijn we al weer kwijt aan SC Heerenveen. Richard Stolte speelt vanavond in de basis bij de Friezen. Mag dus iig tot de winter niet meer bij Emmen dus neem ik aan.
Hoi.
pi_71688306
En spits Wochjekowskidinges zal ook wel in H'veen blijven.
Hoi.
pi_71701164
pekel kom d'r maar in...

Dat men 2 spelers vergeet tijdig in te schrijven.. De uitslag zullen we het ook maar niet over hebben..

Etemadi, Bergsma, Bai Kamara, Poldervaart, Houtkoop en Beda... Hoe deden ze het en ben je er blij mee of had je liever de selectie van vorig seizoen aangehouden?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71703615
Gaat goed met Heerenveen. Eerste elftal ondermaats, derde elftal dat wordt afgedroogd.

Ach ja, hopeloos.
Hoi.
pi_71704104
Emmen speelt vast beter dan Heerenveen.
pi_71704160
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:00 schreef SCH het volgende:
Emmen speelt vast beter dan Heerenveen.
Onmogelijk.
Hoi.
pi_71704301
Zullen we emigreren?
pi_71704510
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:04 schreef pekel het volgende:

[..]

Onmogelijk.
Was het gewoon echt heel slecht? Of was RBC zo goed?

Natuurlijk, met Paridaans en Cathalina had je wat meer mogelijkheden gehad, maar dan nog.. In de voorbereiding ging het bij vlagen best aardig dacht ik. Of was Stolte toen bij jullie ook basismateriaal? Hebben trouwens Björn Jonsson en Pawel Wojchiechowski ook in de voorbereiding met Emmen mee gespeeld? Of alleen maar mee getraind (of zelfs dat niet?)?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71705860
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Was het gewoon echt heel slecht? Of was RBC zo goed?

Natuurlijk, met Paridaans en Cathalina had je wat meer mogelijkheden gehad, maar dan nog.. In de voorbereiding ging het bij vlagen best aardig dacht ik. Of was Stolte toen bij jullie ook basismateriaal? Hebben trouwens Björn Jonsson en Pawel Wojchiechowski ook in de voorbereiding met Emmen mee gespeeld? Of alleen maar mee getraind (of zelfs dat niet?)?
Weet je, het interesseert me werkelijk geen hol wie er op het veld staat. Deze club is van binnenuit al vrij verrot. Dan kun je op het veld al helemaal niets verwachten.
Hoi.
pi_71705904
Even een mooie quote, supporter op Fcemmenforum:
quote:
- Emmen is volledig afhankelijk van Heerenveen en heeft zelf nauwelijks beslissingsbevoegdheid. Meertens kan dan mooi stoer praten dat Emmen beslist geen spelers krijgt opgedrongen die het niet wil, Emmen heeft anderzijds he-le-maal niets te vertellen over spelers die ze wel graag zouden willen. Heerenveen bepaalt. Dit wordt opnieuw bevestigd door het last minute vertrek van Stolte die opeens bij Heerenveen in de Eredivisie debuteert.

- De hoeveelheid Heerenveenspelers is gewoon te groot. De helft van de spelers die Emmen de wei instuurde hebben nog nooit een betaald voetbal wedstrijd gespeeld. Een paar talenten is leuk, maar de balans is gewoon zoek. Als ervaren spelers als Valgaren en Ripson het dan ook (opnieuw) compleet laten afweten krijg je dit soort taferelen...

- Het bestuur van Emmen heeft teveel nitwits. Mooi dat dhr Eising een nieuwe hoofdsponsor gevonden. Chapeau! Goed dat Meertens op de open dag de tijd neemt om het samenwerkingsverband te verdedigen en op emails van supporters reageert. Maar waarom vergeet men twee basisspelers in te schrijven zodat op het allerlaatste moment de complete voorbereiding in de war wordt geschopt en de eerste wedstrijd op zo'n schandalige manier verloren gaat? Iedereen die twijfels had kreeg ze gisteravond kei en keihard bevestigd.
Hoi.
pi_71707670
Vooral dat laatste kan ik me helemaal in vinden. En met die 2 spelers erbij had je waarschijnlijk minder Heerenveen-spelers nodig gehad.. Afijn, eerste wedstrijd. Het kan een off-day zijn geweest..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71710233
Laten we het hopen... alleen hebben ze dan wel verrassend veel off-days gehad. Gemiddeld 20 per seizoen. .
Hoi.
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:08:56 #78
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_71748723
Erik van der Ven erbij... kan hij degradatie afwenden?


tvp
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_71765184
Wel een aardige speler in elk geval, maar het middenveld was toch al redelijk druk bezet dacht ik?

Wel jammer voor De Treffers, die dachten hem binnen te hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72165012
8213 toeschouwers afgelopen maandag


Oke oke, 70% van de kaarten zijn wel gratis ergens gehaald of uitgedeeld door de gemeente, maar toch aardig.
Hoi.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:38:53 #81
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72241564
Na 20 min 4-0 achter...
pi_72254607
En de enige ploeg in de JL, waar de clubs bij bosjes scoren, die nog geen treffer heeft gemaakt. Toch wel opvallend eigenlijk, had toch meer van deze ploeg verwacht. Zeker omdat Jong Heerenveen altijd een zeer aardige ploeg had.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72667905
De derby tegen WKE lijkt me wel een kraker in de topklasse.
- verwijderd door admin -
pi_73003136
Vanavond de bekertopper tegen AFC'34. Lastig, maar wie weet wordt het de eerste officiele overwinning van het seizoen!
Hoi.
pi_73041129
In de beker ging het wel Pekel, al mocht dat gezien de opponent wel. Poldervaart zijn eerste twee goals, zaten er best aardig in zo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:01:25 #86
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_73112582
En vanavond met 1 - 3 verloren. Gaat echt lekker! 9 gespeeld, 0 gewonnen, 2 gelijk, 7 verloren, 2 punten. Doelsaldo 4 voor en 21 tegen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_74195229
quote:
FC Emmen contracteert 33-jarige Leonardo II
29 okt. 2009 16:50:52

De 33-jarige Braziliaan kwam in Nederland eerder uit voor FC Groningen, Feyenoord, De Graafschap, ADO Den Haag, MVV en FC Dordrecht.

FC Emmen meldt op de officiële website dat het op dit moment druk bezig om vrijgave bij de Braziliaanse voetbalbond te regelen, omdat hij voor het laatst bij de Braziliaanse club Veranópolis speelde.

Zodra Leonardo is vrijgegeven, is hij speelgerechtigd voor FC Emmen. De Braziliaan staat tot de zomer van 2010 onder contract in Emmen. (RvG)
bron
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:44:31 #88
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_74242289
Emmen komt op stoom!
pi_101741591
In 2009 ja, het is nu weer dramaaaa... vanavond de ommekeer tegen de favoriet! :D
pi_101742596
Vind het echt jammer. Ik wil niet de zuurpruimerige Drent uithangen, maar ik vrees weer voor een kleurloos seizoen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101744438
Iedereen hoor... ik was zo blij dat vorig seizoen afgelopen was, weer opnieuw beginnen en na 3/4 wedstrijden is het alweer kut.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:10:29 #92
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_101745935
hoeveel spelers van Heerenveen lopen er nu bij de eerste selectie van Emmen rond?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_101746214
5 geloof ik.
pi_101913874
Dan zondag maar de eerste overwinning!

En lees net dat het een verplichte buscombi is. Wat een onzin zeg.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101915112
Achja, ik had afgelopen wedstrijd mooi 10 euro ingezet op Willem II haha. Altijd prijs.
pi_101915628
Dat heeft je vast niet heel veel opgeleverd denk ik
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101929712
6,50
pi_102122736
Jammer van vandaag. Hadden de spelers in het veld maar dezelfde vechtlust als daarbuiten, want het was van een treurig niveau.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_102127057
Ja was me het dagje wel weer pfff... dit verhaal klopt beter trouwens: http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-woede-bij-Emmen.htm
pi_102135973
Ik heb er niks van meegekregen. Ik reed achter de bus aan en er was juist veel politie op de been. Rond het stadion zelfs politie te paard. En dat voor een bus supporters die voor meer dan de helft uit 50 plussers bestaat. En dan niemand bij de spelersbus hebben staan. :N
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_102159142
Ik stond er midden in, wilden net naar de auto gaan, zat op hoofdtribune :{ later moest iedereen stadion weer in, nog met Eising gepraat, zei ongeveer zelfde als wat ie in dat filmpje zegt.

Nieuw filmpje:

Was gewoon echt schuld van veendam, klaar. Rest was alleen verweer.
pi_102565000
Ik was er niet bij, maar volgens de radio was het een hele zure nederlaag. Dikke shit weer.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_104660180
Ben je een keer met 130/140 man in Rotterdam op een MAANDAG avond, wordt het afgelast na een kwartier :')
pi_104660497
Sneu voor jullie, hij had er nooit aan moeten beginnen. Lekkere goal van Wolters, konden jullie zeker niet zien vanuit het vak?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_104665478
Nee nog niks gezien, juichden pas na 10 seconden haha... kwamen opeens blije spelers uit de mist.
pi_104823890
2-1 *O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_105116618
HOPPPAAAAAAAAAAAA BITCHESSSS!!! :D :D :D
pi_105117134
Periodekampioen thuis tegen Zwolle *O*

Als het een beetje meezit dan :P
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:45:06 #111
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_108924517
18e :'(
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_108938914
Hoog contrast dit seizoen. Was al een tijdje niet geweest (sinds Zwolle thuis geloof ik), maar de 2e helft was best leuk, 1-1 was op z'n plaats geweest. Eerste helft was complete baggerzooi.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:32:11 #113
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_108945306
Laatste pot waar ik ben geweest was voor de beker tegen Heerenveen vorig jaar. Nu durf ik het niet meer aan te gluren.
.
  maandag 9 april 2012 @ 22:21:48 #114
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_110114976
quote:
Improductief FC Emmen thuis onderuit tegen Telstar
09/04/2012 21:54

Hekkensluiter FC Emmen is voor de 21ste keer dit seizoen onderuit gegaan in de Jupiler League. De ploeg van trainer René Hake ging op eigen veld met tien man onderuit tegen Telstar (0-2).

Johan Plat was de gevierde man aan de kant van de bezoekers. De aanvaller zette Telstar na een half uur op voorsprong na knullig doorkoppen van Emmen-verdediger Kevin Görtz. In de 67ste minuut besliste hij de wedstrijd met zijn tweede treffer van de avond. De thuisclub speelde op dat moment al met tien man, omdat Kaj Velda zes minuten na rust zijn tweede gele kaart had ontvangen.

FC Emmen zette door de 2-0 nederlaag een uiterst improductieve reeks voort. De ploeg uit Drenthe wist alweer voor de negende wedstrijd op rij niet te scoren en bezet daarmee de tweede plek op het lijstje niet-scorende Europese clubs. Emmen achterhaalt koploper Diagoras Rodos echter niet meer dit seizoen. De Griekse tweedeklasser maakte in de laatste 21 wedstrijden geen doelpunt.
Fucking triest.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_114943670
Financieel eindelijk gezond(er) en sportief bezig om een aardige selectie bij elkaar te harken, ben benieuwd. Volgende week vrijdag reis ik vanaf Den Haag naar het prachtige stadion aan de Meerdijk voor de eerste competitiewedstrijd tegen FC Dordrecht! :)
pi_114944108
Ik verhuis binnenkort waarschijnlijk weer naar Emmen. Moet er maar weer een seizoenkaart komen *O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_114944353
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik verhuis binnenkort waarschijnlijk weer naar Emmen. Moet er maar weer een seizoenkaart komen *O*
Waar vandaan?
pi_114964737
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:31 schreef JDx het volgende:

[..]

Waar vandaan?
Zweden
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_114965019
Ok beter, nja het is iig geen Jong Hoerenveen meer, al die banden zijn weg! :D
pi_114965132
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef JDx het volgende:
Ok beter, nja het is iig geen Jong Hoerenveen meer, al die banden zijn weg! :D
Gelukkig wel, Heeft echt niks opgeleverd
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_117196435
Oh oeps, die moest hier.

http://www.emmenfans.nl/

Wat mooie foto's bijgekomen sinds vrijdag, 3 punten, bam!
pi_117371549
0-3!!!
pi_117371938
Dat is lang geleden! Vanavond zelfs even in het linkerrijtje *O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_117385264
Emmen gaat lekker!
pi_117388133
Ja lekker zo man, heb het flink gevierd, zo flink dat ik het niet meer weet! :D
pi_117438886
Die Locadia komt uit Bargeres ja.
pi_119774751
Shit happens:

http://www.dvhn.nl/nieuws(...)ijkt-speler-FC-Emmen

Gelukkig had Jeffrey er zelf schijt aan. Oelewapper.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_119777818
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Shit happens:

http://www.dvhn.nl/nieuws(...)ijkt-speler-FC-Emmen

Gelukkig had Jeffrey er zelf schijt aan. Oelewapper.
:)
Gino ♥
pi_123821944
:D
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:56:00 #130
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_123827145
*)
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_146166690
600 dagen niet gepost :D

Maar de afgelopen periode gaat het wel heel lekker met Emmen *O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_146167953
c_/ 2e periode 9 uit 3 met een doelsaldo van 17 voor en 1 tegen *O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_146171061
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
c_/ 2e periode 9 uit 3 met een doelsaldo van 17 voor en 1 tegen *O*
Tegen Heracles waren jullie ook niet slecht. Alleen die keeper was wel :')
pi_146171138
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Tegen Heracles waren jullie ook niet slecht. Alleen die keeper was wel :')
Drama, al speelt ie wel steeds beter. Kun je nagaan hoe ie in het begin van het seizoen speelde _O-
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_146171339
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:03 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Drama, al speelt ie wel steeds beter. Kun je nagaan hoe ie in het begin van het seizoen speelde _O-
Die Bannink is ook wel goed geworden of niet? Vond hem erg goed spelen en vandaag weer veel goals zie ik,
pi_146172298
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Die Bannink is ook wel goed geworden of niet? Vond hem erg goed spelen en vandaag weer veel goals zie ik,
Was vorig seizoen de beste speler, maar was de eerste wedstrijden van dit seizoen niet zo in vorm. Gelukkig heeft hij de stijgende lijn weer te pakken. Gaat idd ook steeds beter spelen.
Ik was wel verbaasd dat hij na vorig seizoen niet opgepikt is door een club als de Eagles o.i.d.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_146175951
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 23:31 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Was vorig seizoen de beste speler, maar was de eerste wedstrijden van dit seizoen niet zo in vorm. Gelukkig heeft hij de stijgende lijn weer te pakken. Gaat idd ook steeds beter spelen.
Ik was wel verbaasd dat hij na vorig seizoen niet opgepikt is door een club als de Eagles o.i.d.
Bij Heracles is hij volgens mij niet verder gekomen dan een basisplaats, maar leuk om te zien dat hij het nu zo goed doet(Net als heel Emmen). Was een aardig kereltje.
pi_146181515
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 21:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
600 dagen niet gepost :D

We hebben hier te maken met een ekte Emmen-supporter :+
pi_146182650
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

We hebben hier te maken met een ekte Emmen-supporter :+
Ze zijn er.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_146182846
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:29 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ze zijn er.
Die 9 man die naar Sittard zijn gereisd ja :Y
Nait Soezn Moar Broezn
pi_146182947
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:39 schreef Divje het volgende:

[..]

Die 9 man die naar Sittard zijn gereisd ja :Y
Dat zijn echt wel de die-hards inderdaad. Al jaren overal naar toe, ook al is het voor kat z'n...en dat was het de afgelopen jaren meestal. Respect.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_146183025
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:44 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Dat zijn echt wel de die-hards inderdaad. Al jaren overal naar toe, ook al is het voor kat z'n...en dat was het de afgelopen jaren meestal. Respect.
Zeker respect ^O^
Wel jammer dat die thuiswedstrijden totaal niet meer leven in Emmen ;( Kan me nog herinneren dat ik als 12-jarige in een vol stadion zat voor de FC, mooi man.
Laatste keer dat het vol zat was deze zomer tegen Feyenoord :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_146183056
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:44 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Dat zijn echt wel de die-hards inderdaad. Al jaren overal naar toe, ook al is het voor kat z'n...en dat was het de afgelopen jaren meestal. Respect.
_O_
pi_146183436


Na de 1-8 op de foto met de supporters
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_146186484
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]

Na de 1-8 op de foto met de supporters
Mooie foto.
pi_146189521
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:48 schreef Divje het volgende:

[..]

Zeker respect ^O^
Wel jammer dat die thuiswedstrijden totaal niet meer leven in Emmen ;( Kan me nog herinneren dat ik als 12-jarige in een vol stadion zat voor de FC, mooi man.
Laatste keer dat het vol zat was deze zomer tegen Feyenoord :P
Het zou mij niks verbazen dat het volgende week tegen Roda JC ineens flink drukker is.
pi_146392635
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:35 schreef emil23 het volgende:

[..]

Het zou mij niks verbazen dat het volgende week tegen Roda JC ineens flink drukker is.
Ik zit er vanavond in elk geval, om de 5-1 overwinning tegen Roda JC live te aanschouwen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 09:46:27 #149
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146393558
Emmen _O_ _O_ _O_
pi_146408255
Zin in! Hoop op flink wat publiek, vol uitvak en dat de 3 punten op de Meerdijk blijven *O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_146410410
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zin in! Hoop op flink wat publiek, vol uitvak en dat de 3 punten op de Meerdijk blijven *O*
pi_151663287
Zaterdag bij winst play-offs zeker!
  maandag 13 april 2015 @ 23:10:17 #153
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151665156
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 22:26 schreef JDx het volgende:
Zaterdag bij winst play-offs zeker!
Is al lang geleden dat dat gebeurde. Kan niet meer mis eigenlijk. Bij de Eerste 5 eindigen zou nog mooier zijn!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 13 april 2015 @ 23:11:45 #154
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_151665213
_O_ tijd om dit topic af te stoffen *O*
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_151665486
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Is al lang geleden dat dat gebeurde. Kan niet meer mis eigenlijk. Bij de Eerste 5 eindigen zou nog mooier zijn!
Fc Emmen kennende weten ze het nu nog te verprutsen. Emmen is helaas altijd een "net-niet" club geweest. Dat begon al met de promotiewedstrijd tegen heerenveen begin jaren '90. Thuis met 1-0 winnen en uit met grote cijfers verliezen. Zo gaat het altijd bij Emmen helaas.
  dinsdag 14 april 2015 @ 07:33:43 #156
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151669493
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 23:19 schreef emil23 het volgende:

[..]

Fc Emmen kennende weten ze het nu nog te verprutsen. Emmen is helaas altijd een "net-niet" club geweest. Dat begon al met de promotiewedstrijd tegen heerenveen begin jaren '90. Thuis met 1-0 winnen en uit met grote cijfers verliezen. Zo gaat het altijd bij Emmen helaas.
Net niet klopt wel, maar grote cijfers verloren niet. Uit werd het maar 2-0. Emmen was toen 1 doelpunt verwijderd van promotie.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_151671306
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 23:19 schreef emil23 het volgende:

[..]

Fc Emmen kennende weten ze het nu nog te verprutsen. Emmen is helaas altijd een "net-niet" club geweest. Dat begon al met de promotiewedstrijd tegen heerenveen begin jaren '90. Thuis met 1-0 winnen en uit met grote cijfers verliezen. Zo gaat het altijd bij Emmen helaas.
Dat is ook meteen een van de problemen van de club, de negativiteit bij de supporter.

Maar ik vind dat er de laatste jaren een mooie schoonmaakbeurt is geweest, helaas was het niet meer zo druk, maar de verwende supporters zijn weg gegaan en toch bleef er hoe slecht ook altijd nog een groep van 2000 man wekelijks de wedstrijden bezoeken.

Ik ken clubs uit de eerste divisie die in slechte tijden nog niet een 900 man op de tribune konden krijgen.

Jeugdopleiding is weer in volle gang na het hele Hoerenveen debacle. A1 weer kampioen, komt volgend jaar eindelijk wat echte clubs tegen, financieel gaat het beter en is er ook meer toezicht op wanbeleid en de supportersgroep groeit langzaam weer.

Het is echt een soort van langdradig proces en niet ene seizoen mee doen en volgende seizoen weer onderaan, naar mijn gevoel is het beleid een stuk beter.

PS. zelf woon ik al 4 jaar in Den Haag en kan dus niet meer naar elke wedstrijd, maar ik volg alles nog en op maandagavond voetballen we altijd met een groep jongens op een veld bij Kijkduin en ben ik uiteraard het enige Emmen shirtje tussen de ADO shirtjes. Zij zien FC Emmen nog altijd als een mooie club wat altijd spannend was, een geduchte tegenstander, ze hebben er mooie herinneringen aan.
pi_151673376
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 07:33 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Net niet klopt wel, maar grote cijfers verloren niet. Uit werd het maar 2-0. Emmen was toen 1 doelpunt verwijderd van promotie.
Hoop blijven houden, jongens! Ik herinner me nog een nacompetitie met Emmen, Veendam en Cambuur tegen de eredivisieploeg NEC .Emmen was de toen de best of the rest.
Net zoals in de competitie toen. Nummer twee met heel veel punten voorsprong op nummer drie.
pi_151673448
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:46 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat is ook meteen een van de problemen van de club, de negativiteit bij de supporter.

Dat is niet zo in mijn geval. Ik volg FC Emmen al jaren en zit elk seizoen zo'n 10/15 keer op de tribune. Maar de praktijk is helaas dat FC Emmen het altijd laat liggen als het er op aan komt. Zo ook weer dit seizoen bij de kans op winst in de tweede(?) periode. Thuis winnen van Almere was voldoende. Emmen komt in de 88e minuut voor, maar in de 93e minuut krijgen ze toch weer een tegendoelpunt.

Zo gaat het altijd bij Emmen. Of het pech is, of onervarenheid, ik weet het niet. Maar zo lang FC Emmen op cruciale momenten niet een keer aan het langste eind trekt, zullen ze nooit promoveren.
pi_151673472
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:21 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Hoop blijven houden, jongens! Ik herinner me nog een nacompetitie met Emmen, Veendam en Cambuur tegen de eredivisieploeg NEC .Emmen was de toen de best of the rest.
Net zoals in de competitie toen. Nummer twee met heel veel punten voorsprong op nummer drie.
Wederom "net - niet" dus.
pi_151673482
Waar gaat die Peters heen?
pi_151674923
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:23 schreef Trebo het volgende:
Waar gaat die Peters heen?
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)tenmachine-emmen.htm
pi_151675148
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:23 schreef emil23 het volgende:

[..]

Dat is niet zo in mijn geval. Ik volg FC Emmen al jaren en zit elk seizoen zo'n 10/15 keer op de tribune. Maar de praktijk is helaas dat FC Emmen het altijd laat liggen als het er op aan komt. Zo ook weer dit seizoen bij de kans op winst in de tweede(?) periode. Thuis winnen van Almere was voldoende. Emmen komt in de 88e minuut voor, maar in de 93e minuut krijgen ze toch weer een tegendoelpunt.

Zo gaat het altijd bij Emmen. Of het pech is, of onervarenheid, ik weet het niet. Maar zo lang FC Emmen op cruciale momenten niet een keer aan het langste eind trekt, zullen ze nooit promoveren.
Je bent dus wel negatief, als iedereen zo denkt dan blijft dat ook zo. Het kan ook een keer anders lopen.

Zelfs als je al bijna zeker bent van play-offs blijven mensen nog zeggen wordt toch niks :')

Is net als over de gemeente Emmen, iedereen altijd maar zeiken. Wees eens positief.
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:34:43 #164
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151675326
Ik weet niet hoe het jullie is vergaan, maar ik heb dit seizoen fantastische wedstrijden van Emmen gezien. Veel en véél beter dan wat we de afgelopen seizoenen voorgeschoteld hebben gekregen. En dat we nu play-offs halen is toch alleen al fantastisch! Daar hoeft wat mij betreft helemaal geen promotie aan vast te zitten, gewoon je stinkende best doen en kijken waar het schip strandt. Net wel of net niet, big deal. We gaan nu toch niet opeens verwachten dat we de play-offs ook wel even winnen?
Mensen, we staan gewoon op een zucht van het einde van de competitie 4e! Wie had dat voor aanvang van het seizoen ooit gedacht?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_151675395
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:28 schreef JDx het volgende:

[..]

Je bent dus wel negatief, als iedereen zo denkt dan blijft dat ook zo. Het kan ook een keer anders lopen.

Zelfs als je al bijna zeker bent van play-offs blijven mensen nog zeggen wordt toch niks :')

Is net als over de gemeente Emmen, iedereen altijd maar zeiken. Wees eens positief.
Ik ben hartstikke positief! Ik ben blij dat Emmen play-offs speelt. En ik hoop ook van ganse harte dat ze het daar goed doen, wiet weet met welk eindresultaat. Als je kijkt naar het potentieel in de regio en het "achterland" hoort Emmen gewoon een stevige eredivisie-middenmoter te zijn.

Maar de praktijk is gewoon dat ze het bij Emmen altijd weten te verprutsen. Dat is al jaren zo. Dat heeft niets met positief of negatief te maken. Het is gewoon een vaststaand feit.

Vaak ligt het ook aan FC Emmen zelf. Dit seizoen ook weer. Wie verzint het nu om een trainer die het elftal naar dit niveau draagt, en voor wie de spelers door het vuur gaan, aan de kant te schuiven. Wat de achterliggende gedachte ook is. Volgensmij willen ze gewoon niet hogerop!
pi_151676148
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik weet niet hoe het jullie is vergaan, maar ik heb dit seizoen fantastische wedstrijden van Emmen gezien. Veel en véél beter dan wat we de afgelopen seizoenen voorgeschoteld hebben gekregen. En dat we nu play-offs halen is toch alleen al fantastisch! Daar hoeft wat mij betreft helemaal geen promotie aan vast te zitten, gewoon je stinkende best doen en kijken waar het schip strandt. Net wel of net niet, big deal. We gaan nu toch niet opeens verwachten dat we de play-offs ook wel even winnen?
Mensen, we staan gewoon op een zucht van het einde van de competitie 4e! Wie had dat voor aanvang van het seizoen ooit gedacht?
Precies, eindelijk weer eens iets gehaald, seizoen kan al niet meer stuk! _O_

En financieel gezien en gezien de stijgende lijn de afgelopen jaren, zal het ook niet zo plots weer inzakken.
pi_151678704
Ook even een modje gevraagd of ze de titel aan kunnen passen, dit is echt heel oud.

Herinnert ons wel aan een van de grootste fouten in de geschiedenis van FC Emmen :P
pi_151678731
Gelukkig gaat het nu wel weer beter. In de play-offs weet je het maar nooit, je kan maar zo promoveren. Zou wel heel vet zijn. Iedereen kan elkaar hebben in de JL, behalve NEC, die zijn duidelijk beter. In de eredivisie zijn Heracles en GAE ook wel te pakken denk ik.
pi_151678745
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:44 schreef FC_Emmen het volgende:
Gelukkig gaat het nu wel weer beter. In de play-offs weet je het maar nooit, je kan maar zo promoveren. Zou wel heel vet zijn. Iedereen kan elkaar hebben in de JL, behalve NEC, die zijn duidelijk beter. In de eredivisie zijn Heracles en GAE ook wel te pakken denk ik.
Vooral na een redelijk zwaar seizoen voor hun.
pi_151678815
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:45 schreef JDx het volgende:

[..]

Vooral na een redelijk zwaar seizoen voor hun.
Ja daarom, je weet maar nooit :D FC Emmen is echt weer op de goede weg, financieel gezond en sportief gaat het weer beter, al hangen die twee natuurlijk sterk met elkaar samen.
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:52:36 #171
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151678936
Heracles en GAE zijn wel ploegen die Emmen zou kunnen hebben, denk ik. Zijn in ieder geval mooie affiches.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_151678967
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Heracles en GAE zijn wel ploegen die Emmen zou kunnen hebben, denk ik. Zijn in ieder geval mooie affiches.
Go Ahead kan je vrijwel zeker hebben.

P16 ben ik niet met je eens. Die hebben denk ik teveel kwaliteit.
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:56:32 #173
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151679034
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Go Ahead kan je vrijwel zeker hebben.

P16 ben ik niet met je eens. Die hebben denk ik teveel kwaliteit.
P16?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_151679343
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:56 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

P16?
Ik dacht ook, huh? Is dat zoiets als 010? Maar plek 16 van de eredivisie denk ik.
  dinsdag 14 april 2015 @ 15:08:28 #175
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151679388
In de beker was Emmen tegen Heracles, ondanks dat de uitslag anders doet vermoeden, voetballend niet veel minder. Tis dat Bakkatti een off-day had toen... -O-
Emmen en Heracles hebben in het verleden trouwens geweldige voetbalgevechten uitgevochten ^O^ Altijd mooi, Heracles uit.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 14 april 2015 @ 15:08:59 #176
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151679408
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 15:06 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik dacht ook, huh? Is dat zoiets als 010? Maar plek 16 van de eredivisie denk ik.
Dat zal het zijn!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_151679442
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 15:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
In de beker was Emmen tegen Heracles, ondanks dat de uitslag anders doet vermoeden, voetballend niet veel minder. Tis dat Bakkatti een off-day had toen... -O-
Emmen en Heracles hebben in het verleden trouwens geweldige voetbalgevechten uitgevochten ^O^ Altijd mooi, Heracles uit.
Ben ik ook een keer of 3/4 geweest, keer een steen door onze bus haha.

Heb volgens mij 2x achterin de hoek gezeten en later nog 2x in het verplaatste uitvak vooraan.
pi_151680947
TT zo beter?
BFF met GGMM
pi_151680980
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 16:04 schreef DonRaja het volgende:
TT zo beter?
Top! 8-)
pi_151707113
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 15:10 schreef JDx het volgende:

[..]

Ben ik ook een keer of 3/4 geweest, keer een steen door onze bus haha.

Heb volgens mij 2x achterin de hoek gezeten en later nog 2x in het verplaatste uitvak vooraan.
:D
maar met alle respect jullie zijn echt kansloos tegen Heracles. Toen waren jullie ook 8 wedstrijden ongeslagen en had Heracles alles nog verloren en 0,0 vertrouwen en werd het een makkie van jewelste.
pi_151707692
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 12:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

:D
maar met alle respect jullie zijn echt kansloos tegen Heracles. Toen waren jullie ook 8 wedstrijden ongeslagen en had Heracles alles nog verloren en 0,0 vertrouwen en werd het een makkie van jewelste.
Ok, kan mij niet zoveel boeien, zou al mooi zijn als we de laatste ronde halen.
pi_151710915
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 12:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

:D
maar met alle respect jullie zijn echt kansloos tegen Heracles. Toen waren jullie ook 8 wedstrijden ongeslagen en had Heracles alles nog verloren en 0,0 vertrouwen en werd het een makkie van jewelste.
Dan heb jij de wedstrijd niet gezien of door een wit-zwarte bril. De uitslag was geflatteerd en het was aan Tanane te danken dat Heracles won.

Enkele quotes uit het wedstrijdverslag van Heracles:
''Heracles Almelo heeft zich geplaatst voor de vierde ronde van het bekertoernooi. De formatie van John Stegeman had ruim een uur lang de handen vol aan FC Emmen''

''Heracles Almelo begon nadrukkelijk te wankelen in de laatste minuten van de eerste helft. De formatie wist verdere schade te voorkomen en dat gold ook voor de eerste minuten van de tweede helft al ging een inzet van Bart de Groot in de 48e minuut maar net naast.''
  woensdag 15 april 2015 @ 15:32:48 #183
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151711244
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 22:26 schreef JDx het volgende:
Zaterdag bij winst play-offs zeker!
Is al zeker: Sparta en De Graafschap spelen de laatste wedstrijd tegen elkaar. Die kunnen dus niet beide de achterstand op Emmen goedmaken.
Almere, Oss, Eindhoven, Roda JC, Emmen, Volendam zijn zeker, VVV bijna (die maken imho ook nog de meeste kans om de 4e periode op te rapen). Sparta en De Graafschap gaan vechten om het laatste beschikbare plekje
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_151711754
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 12:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

:D
maar met alle respect jullie zijn echt kansloos tegen Heracles. Toen waren jullie ook 8 wedstrijden ongeslagen en had Heracles alles nog verloren en 0,0 vertrouwen en werd het een makkie van jewelste.
Het was een mooie dag voor Heraclessupporters toen. Alles viel opeens de goede kant op en was het een keertje feest, maar tot aan het uur spelen was Emmen echt niet minder. Pas bij de 4-2 was het verzet gebroken en toen freewheelde Heracles (Tannane) verder. Al met al terecht, maar 6-2 was veel te geflateerd.
Nee, liever Heracles in de play-offs dan NAC.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_151712804
Toen had Heracles dan ook nog 0 punten en alles ruim verloren. Nu zijn ze stukken beter.
  woensdag 15 april 2015 @ 16:35:11 #186
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_151713018
Ik ben wel benieuwd wie FC Emmen eventueel transfervrij zou kunnen binnenhengelen / huren mocht FC Emmen promoveren naar de eredivisie :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_151713088
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie FC Emmen eventueel transfervrij zou kunnen binnenhengelen / huren mocht FC Emmen promoveren naar de eredivisie :D
Zou mij niks boeien, als de eredivisie ooit gehaald wordt vind ik dat mooi, ook al verliezen ze alles haha.
  woensdag 15 april 2015 @ 16:39:01 #188
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_151713131
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:37 schreef JDx het volgende:

[..]

Zou mij niks boeien, als de eredivisie ooit gehaald wordt vind ik dat mooi, ook al verliezen ze alles haha.
Daar zit wat in :D
Ik heb voor een jaar terug nog een seizoenskaart gehad _O_
Mocht Emmen promoveren ga ik er zeer waarschijnlijk weer eentje kopen + FIFA 16 waarin dan ook met Emmen gespeeld kan worden :D *O*
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_151713562
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:37 schreef JDx het volgende:

[..]

Zou mij niks boeien, als de eredivisie ooit gehaald wordt vind ik dat mooi, ook al verliezen ze alles haha.
Zelfde hier. Lijkt me geweldig, jaartje eredivisie!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 15 april 2015 @ 17:01:29 #190
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_151713732
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:54 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Zelfde hier. Lijkt me geweldig, jaartje eredivisie!
Gewoon CL daarna _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_151810316
Wederom verspeelt Emmen een kans op een periode door een 2-0 voorsprong uit handen te geven. Achilles maakt de 2-2 in de 92e minuut.

Zo gaat het dus altijd bij FC Emmen, zoals ik eerder deze week al opmerkte. -O-
pi_151810359
Zuur hoor.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zaterdag 18 april 2015 @ 22:14:54 #193
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_151811365
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:43 schreef emil23 het volgende:
Wederom verspeelt Emmen een kans op een periode door een 2-0 voorsprong uit handen te geven. Achilles maakt de 2-2 in de 92e minuut.

Zo gaat het dus altijd bij FC Emmen, zoals ik eerder deze week al opmerkte. -O-
Daar moest ik net nog aan denken :')
Typisch wel ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_151814004
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 22:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Daar moest ik net nog aan denken :')
Typisch wel ;(
Ik volg Emmen al bijna 30 jaar, vanaf het moment dat er betaald voetbal wordt gespeeld. Het gaat gewoon altijd zo. Als het er op aankomt, gaat het mis. Daarom zijn ze ook nog nooit kampioen geworden of gepromoveerd.
pi_151820575
2-2 tegen fucking Achilles.
pi_151852339
Gelukkig halen 'we' de play-offs toch wel :) Was wel erg zuur trouwens...
pi_151887362
(Reserve) Aanvoerder Frank Olijve mist de wedstrijd uit bij MVV van vrijdag a.s.
pi_151991429
Mocht Emmen vanavond de laatste periode pakken, dan is het supportershome in het stadion vanaf 23:00 geopend en kan men gezamenlijk feestend de spelersbus verwelkomen.
pi_151991444
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:47 schreef emil23 het volgende:
Mocht Emmen vanavond de laatste periode pakken, dan is het supportershome in het stadion vanaf 23:00 geopend en kan men gezamenlijk feestend de spelersbus verwelkomen.
Zie het liefst dat ze gewoon 4e of 5e blijven. Periode zou me dan niet zo boeien.
  vrijdag 24 april 2015 @ 17:24:53 #200
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151993640
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:48 schreef JDx het volgende:

[..]

Zie het liefst dat ze gewoon 4e of 5e blijven. Periode zou me dan niet zo boeien.
Ik ook, maar daarvoor moeten ze vanavond winnen. En als dat gebeurt heb je gelijktijdig een kans op de periode. Ach...het zou leuk zijn, meer niet.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152001912
En weer verloren in blessuretijd........
pi_152035272
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:06 schreef emil23 het volgende:
En weer verloren in blessuretijd........
En gekwalificeerd voor de playoffs :D
  zondag 26 april 2015 @ 12:46:28 #203
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_152036392
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:06 schreef emil23 het volgende:
En weer verloren in blessuretijd........
Ik denk dat FC Emmen dat maar als een soort handelsmerk moet gaan zien :7
Maar wel play-offs tho *O* *G* *O*
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_152036876
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 12:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ik denk dat FC Emmen dat maar als een soort handelsmerk moet gaan zien :7
Maar wel play-offs tho *O* *G* *O*
Ze mogen van mij in de eredivisie elke uitwedstrijd wel verliezen in blessuretijd.
  zondag 26 april 2015 @ 13:04:05 #205
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_152036911
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 13:03 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ze mogen van mij in de eredivisie elke uitwedstrijd wel verliezen in blessuretijd.
Dan wel inderdaad :Y
Ben benieuwd hoe Emmen zich gaat houden in de play-offs :P
GAE lijkt me nog wel te doen als Emmen geen rare dingen gaat doen :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_152037047
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 13:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Dan wel inderdaad :Y
Ben benieuwd hoe Emmen zich gaat houden in de play-offs :P
GAE lijkt me nog wel te doen als Emmen geen rare dingen gaat doen :D
Ik denk dat ze de eerste ronde nog niet overleven. Volgens het huidige "virtuele" schema is de eerste wedstrijd uit tegen Roda JC. Dat gaan ze niet redden.

Die watervlugge Frank Demouge snijd zo door de Emmer defensie.
  zondag 26 april 2015 @ 13:13:39 #207
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_152037163
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 13:08 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de eerste ronde nog niet overleven. Volgens het huidige "virtuele" schema is de eerste wedstrijd uit tegen Roda JC. Dat gaan ze niet redden.

Die watervlugge Frank Demouge snijd zo door de Emmer defensie.
De tijd zal het leren, misschien dat Peters of Resida wel een briljante ingeving krijgen :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_152037213
Ben wel blij dat boy deul is vastgelegd voor komend seizoen. Dat wordt een heule goeie.
pi_152039739
Roda maak ik me niet zo'n zorgen over, meer dat ze het verneuken tegen een veel mindere club als Oss of Almere. Eindhoven wil ik liever ook niet tegen spelen.
  zondag 26 april 2015 @ 14:56:46 #210
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152040247
Ik schat Roda en Eindhoven normaal gesproken toch allebei wel wat sterker in. Maar je weet het niet, Roda moét, dus de druk ligt bij hun. En thuis hoeft Emmen van niemand te verliezen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152040661
T zou wel geweldig zijn als het zou lukken. Ik denk dat Emmen een club is die vervolgens niet meer degradeert.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 22:58:38 #212
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152196064
Goede tweede helft vandaag ^O^
Definitief bij de eerste 5 nu. 22 mei eerste play-off wedstrijd, thuis beginnen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152202417
Hoppa 2e ronde!!!
pi_152202658
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 15:07 schreef emil23 het volgende:
T zou wel geweldig zijn als het zou lukken. Ik denk dat Emmen een club is die vervolgens niet meer degradeert.
:D :D _O- _!!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152204589
Hopelijk promoveren jullie. Emmen uit mooi man .
pi_152361338
Morgen alweer de laatste wedstrijd van het seizoen. Maandag start de kaartverkoop voor de play-offs voor seizoenkaarthouders en dinsdag voor de rest.
pi_152426313
Hophop!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:57:56 #219
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_152428329
1-3 koekoek _O_
Ben benieuwd hoe Emmen het gaat doen in de play-offs :P
Misschien is dit wel de tactiek geweest van roda :o
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_152440568
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
1-3 koekoek _O_
Ben benieuwd hoe Emmen het gaat doen in de play-offs :P
Misschien is dit wel de tactiek geweest van roda :o
Emmen onderschat ze straks en Roda loopt er 2x met 5-0 overheen.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 21:18:10 #221
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152440814
Hmm....onderschatting bij Emmen geloof ik niet, maar dat de messen bij Roda worden geslepen lijkt me duidelijk. Zal moeilijk genoeg worden om deze ronde te overleven.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152515379
Ik ben blij dat die vervelende Demouge er niet bij is. Wat was die vervelend in de thuiswedstrijd dit seizoen zeg!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 09:41:34 #223
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152515565
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:32 schreef FC_Emmen het volgende:
Ik ben blij dat die vervelende Demouge er niet bij is. Wat was die vervelend in de thuiswedstrijd dit seizoen zeg!
Is dat al zeker?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152515834
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:41 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Is dat al zeker?
Hij heeft onlangs zijn teen gebroken. Dacht ergens gelezen te hebben dat hij halve finale play-offs sowieso niet ging redden.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:00:00 #225
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152515940
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:55 schreef FC_Emmen het volgende:

[..]

Hij heeft onlangs zijn teen gebroken. Dacht ergens gelezen te hebben dat hij halve finale play-offs sowieso niet ging redden.
Ik hoop het, irritante kerel.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152515971
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:00 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ik hoop het, irritante kerel.
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/159/fixtures/ Dit kon ik vinden...
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:03:38 #227
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152516010
quote:
4 weken, wordt krap voor hem.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152584552
Komen alle wedstrijden op eredivisie live?
  vrijdag 15 mei 2015 @ 10:39:44 #229
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152615449
Al ruim 6000 kaarten verkocht :D nog een week om de laatste 2500 kwijt te raken.

Helaas wel verplichte buscombi naar Kerkrade. -O-
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152615539
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Al ruim 6000 kaarten verkocht :D nog een week om de laatste 2500 kwijt te raken.

Helaas wel verplichte buscombi naar Kerkrade. -O-
Wtf? Dus als ze door gaan moet ik eerst 250km rijden naar Emmen om naar de uitwedstrijd te kunnen? :')

Al zal indien het zo ver komt een kaartje voor NAC - FC Emmen wel niet te krijgen zijn.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 10:46:22 #231
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152615629
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:43 schreef JDx het volgende:

[..]

Wtf? Dus als ze door gaan moet ik eerst 250km rijden naar Emmen om naar de uitwedstrijd te kunnen? :')
Roda uit hè, die spelen we sowieso. Tis 9.30 vertrek uit Emmen _O-
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152616204
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:46 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Roda uit hè, die spelen we sowieso. Tis 9.30 vertrek uit Emmen _O-
Roda uit ben ik op vakantie.

Serieus? 9:30 vertrek? 12:00 is al te vroeg.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 12:09:43 #233
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152617935
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Roda uit ben ik op vakantie.

Serieus? 9:30 vertrek? 12:00 is al te vroeg.
14.30 aftrap, ze rekenen 4,5 uur reistijd. Met een beetje pech zit je 10 uur plus in die gare bus. Autocombi had ik veel prettiger gevonden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152618058
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 12:09 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

14.30 aftrap, ze rekenen 4,5 uur reistijd. Met een beetje pech zit je 10 uur plus in die gare bus. Autocombi had ik veel prettiger gevonden.
Ja ik vind het ook raar, ik trek bussen echt niet, vond altijd naar Heracles of dat veendorp al lang genoeg.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 12:26:43 #235
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152618330
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 12:14 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook raar, ik trek bussen echt niet, vond altijd naar Heracles of dat veendorp al lang genoeg.
Idd, pokkehekel aan...al ligt het ook wel een beetje aan in welke bus je terecht komt. Maar zo lang in de bus is per definitie kloten.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152732166
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 12:26 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Idd, pokkehekel aan...al ligt het ook wel een beetje aan in welke bus je terecht komt. Maar zo lang in de bus is per definitie kloten.
Inderdaad echt drama zo lang in een bus. Slaat ook nergens op die combi.
Voor Emmen - Roda zijn nog maar paar honderd kaarten over trouwens!
  maandag 18 mei 2015 @ 22:44:11 #237
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152732896
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef FC_Emmen het volgende:

[..]

Inderdaad echt drama zo lang in een bus. Slaat ook nergens op die combi.
Voor Emmen - Roda zijn nog maar paar honderd kaarten over trouwens!
Ik vind het geweldig! Een bekende van mij werkt in zo'n voorverkooppunt en heeft het in jaren niet zo druk gehad met kaartjes. Hij moest echt moeite doen om meer kaartjes te krijgen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152733607
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:44 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig! Een bekende van mij werkt in zo'n voorverkooppunt en heeft het in jaren niet zo druk gehad met kaartjes. Hij moest echt moeite doen om meer kaartjes te krijgen.
Waar ik was, bij Bruna in de Rietlanden, was het ook zeer druk zeiden ze.
pi_152733744
Volle bak vrijdag!
pi_152733783
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:03 schreef emil23 het volgende:
Volle bak vrijdag!
FC Emmen-directeur Beekman: "Wij zijn klaar voor de eredivisie" http://www.rtvdrenthe.nl/(...)laar-voor-eredivisie
pi_152733894
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:04 schreef emil23 het volgende:

[..]

FC Emmen-directeur Beekman: "Wij zijn klaar voor de eredivisie" http://www.rtvdrenthe.nl/(...)laar-voor-eredivisie
Wel goed wat hij zegt.Als je promoveert niet ten koste van alles (dus geen financiële risico's nemen) om er in te blijven.
pi_152739448
Wel mooi dat ik van 1998 tot 2008 een seizoenskaart had, altijd randje promotie, vaak nacompetitie, toen nog elke week een los kaartje kopen en toen in 2011 verhuisd naar Den Haag en vanaf morgen tot 29 mei op vakantie.

Als het zo ver komt zal NAC uit sowieso wel moeilijk zijn om een kaartje voor te halen, maar een thuiswedstrijd bezoeken zit er helaas niet in voor mij, terwijl ik altijd droomde van een vol stadion. Kwam er al toen er nog maar 1 tribune stond. Heb nog jaren STA plekken gehad van 75 gulden ofzo.

Mochten we verder komen, dan 31 mei hopen op een groot scherm ofzo in Emmen, daar ben ik dan sowieso wel bij, of met een groep supporters die de ook geen kaarten hebben voor de uitwedstrijd ergens thuis of in een cafe zitten.
pi_152739500
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:04 schreef emil23 het volgende:

[..]

FC Emmen-directeur Beekman: "Wij zijn klaar voor de eredivisie" http://www.rtvdrenthe.nl/(...)laar-voor-eredivisie
Mooi Wark live voor de wedstrijd, dat is dan wel weer een beetje sneu :')

Maar ook al wordt het niks in de play-offs, dan hoop ik stiekem wel dat het team door kan bouwen op afgelopen seizoen en het voetbal weer meer gaat leven in de regio. Vroeger elke week 6500 man op de tribune was geweldig.
pi_152741335
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 08:50 schreef JDx het volgende:

[..]

Mooi Wark live voor de wedstrijd, dat is dan wel weer een beetje sneu :')

Maar ook al wordt het niks in de play-offs, dan hoop ik stiekem wel dat het team door kan bouwen op afgelopen seizoen en het voetbal weer meer gaat leven in de regio. Vroeger elke week 6500 man op de tribune was geweldig.
Ze kunnen het helaas alleen maar minder doen volgend jaar, als ze niet promoveren. Het elftal wordt er niet sterker op en de nieuwe trainer, tja, daar verwacht ik weinig van.

En de tijden dat er 6500 man zaten, toen draaide emmen jaar na jaar mee bovenin. En de kaartjes kostten theoretisch nog niet de helft vergeleken met nu.
pi_152741368
Ik hoop wel dat het nieuwe stadsplein op tijd klaar is voor de huldiging!
pi_152741407
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 10:25 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ze kunnen het helaas alleen maar minder doen volgend jaar, als ze niet promoveren. Het elftal wordt er niet sterker op en de nieuwe trainer, tja, daar verwacht ik weinig van.

En de tijden dat er 6500 man zaten, toen draaide emmen jaar na jaar mee bovenin. En de kaartjes kostten theoretisch nog niet de helft vergeleken met nu.
Och dat kan best wel weer terug komen, veel mensen zijn jaren niet geweest en krijgen nu de smaak weer te pakken. Afgelopen seizoen zat er al regelmatig meer dan 5000 man.

En volgend seizoen wordt m'n neef assistent-trainer, dus dat wordt sowieso mooi :P
  dinsdag 19 mei 2015 @ 17:01:37 #248
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_152753793
Het begint bij mij al te kriebelen voor vrijdag :@

Come on Emmen *O*
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 17:47:52 #249
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152755232
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 10:25 schreef emil23 het volgende:

[..]


En de tijden dat er 6500 man zaten, toen draaide emmen jaar na jaar mee bovenin. En de kaartjes kostten theoretisch nog niet de helft vergeleken met nu.
Mwah...vond mijn oude seizoenkaarten laatst, toen moest ik al 200 gulden voor op de Oosttribune betalen, exclusief bekertoernooi.
15 jaar later kost mijn plek op Oost 150 euro, inclusief wedstrijdshirt en bekerwedstrijden. Sterker; volgend seizoen zou ik voor mij én één van mijn kinderen via de Kids Club al voor 110 euro een heel seizoen op de tribune kunnen zitten. 110 voor twee sk dus.
En een tientje voor een play-off wedstrijd vind ik heel schappelijk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152791226
Daar gaan we weer.....

http://www.rtvdrenthe.nl/(...)waaien-met-vuurwapen

Dit zou zo maar eens de uiteindelijke oorzaak voor het niet promoveren kunnen zijn. Kan me niet voorstellen dat dit positief werkt op de selectie.
  woensdag 20 mei 2015 @ 15:43:29 #251
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152791398
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 15:37 schreef emil23 het volgende:
Daar gaan we weer.....

http://www.rtvdrenthe.nl/(...)waaien-met-vuurwapen

Dit zou zo maar eens de uiteindelijke oorzaak voor het niet promoveren kunnen zijn. Kan me niet voorstellen dat dit positief werkt op de selectie.
:') Wat een droeftoeters ook.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 20 mei 2015 @ 16:17:30 #252
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_152792389
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 15:37 schreef emil23 het volgende:
Daar gaan we weer.....

http://www.rtvdrenthe.nl/(...)waaien-met-vuurwapen

Dit zou zo maar eens de uiteindelijke oorzaak voor het niet promoveren kunnen zijn. Kan me niet voorstellen dat dit positief werkt op de selectie.
Ik las het op voetbalzone , godver :') _O-
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_152815064
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:58:03 #254
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_152816948
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:47 schreef emil23 het volgende:
[ afbeelding ]
:D _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_152818067
Ach, als ik die verklaring zo lees op de site van de FC lijkt het allemaal een stuk erger dan het is...
pi_152838581
T begint te kriebelen...... Voor mensen die met de auto komen, houd rekening met drukte op de rondweg, parkeerproblemen en een lange wandeling vanaf de auto naar het stadion.
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:46:44 #257
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152840334
Enorm veel zin in w/
En inderdaad.....iets eerder weg lijkt me een goed idee
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152845413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Enorm veel zin in w/
En inderdaad.....iets eerder weg lijkt me een goed idee
Daarnaast begint de wedstrijd ook nog eerder dan normaal.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 08:39:25 #259
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152875576
Slechte wedstrijd, amper kansen gecreeerd. Nu dan maar lekker vrij spelen in Kerkrade.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152879264
Verschrikkelijke match, bijna het hotel uitgestuurd vanwege m'n reactie :')
pi_152880439


Mallorca :')
  zaterdag 23 mei 2015 @ 15:42:50 #262
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152882958
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:03 schreef JDx het volgende:
[ afbeelding ]

Mallorca :')
Ziet er tof uit zo!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152892616
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 15:42 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ziet er tof uit zo!
Ja, moeten ze wel winnen gvd!
  maandag 25 mei 2015 @ 16:24:39 #264
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152947988
Een welgemeend GVD.....wat zuur en onverdiend dit.. :{w
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152948867
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een welgemeend GVD.....wat zuur en onverdiend dit.. :{w
Maar wel op zn Emmens. Net niet. En eigen schuld. Ze hebben het vrijdag laten liggen.
pi_152948896
Volgend jaar voor het eerst sinds jaren geen seizoenskaart. Heb totaal geen vertrouwen in de nieuwe trainer.
pi_152976932
En Jopie Gall wordt waarschijnlijk de nieuwe trainer van
.
.
.
.
.
.
Roda JC
http://emmenfc.nl/joop-gall-op-lijstje-roda-jc/

Wilde hij wel promoveren met Emmen, ten koste van zijn mogelijk nieuwe werkgever?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 21:21:57 #268
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_154995571
Tijd om dit topic maar eens wederom af te stoffen :D

Emmen op weg naar 3 punten in Oss, dat begint al goed :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_154996610
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 21:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tijd om dit topic maar eens wederom af te stoffen :D

Emmen op weg naar 3 punten in Oss, dat begint al goed :D
Koploper *O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_154996817
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 21:48 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Koploper *O*
En nu de rest vh seizoen die positie vasthouden!

Misschien lukt dat als Cas Peters terug komt:

http://www.rtvdrenthe.nl/(...)bij-FC-Emmen?r=sport
pi_154996905
Opdoeken deze club.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154997451
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 21:55 schreef Divje het volgende:
Opdoeken deze club.
Opdoeken deze user.
pi_154997682
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:05 schreef emil23 het volgende:

[..]

Opdoeken deze user.
:+
Vind Emmen wel een leuk clubje hoor, omdat het nou eenmaal de BVO uit m'n woonplaats is. Maar qua prestaties stelt het echt geen reet voor op vorig seizoen na. Zo jammer ;(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154997756
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:11 schreef Divje het volgende:

[..]

:+
Vind Emmen wel een leuk clubje hoor, omdat het nou eenmaal de BVO uit m'n woonplaats is. Maar qua prestaties stelt het echt geen reet voor op vorig seizoen na. Zo jammer ;(
Hou toch op. Ze staan ongeslagen op kop! :+
pi_154997773
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:13 schreef emil23 het volgende:

[..]

Hou toch op. Ze staan ongeslagen op kop! :+
Hosanna! *O* :+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154999309
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:11 schreef Divje het volgende:

[..]

:+
Vind Emmen wel een leuk clubje hoor, omdat het nou eenmaal de BVO uit m'n woonplaats is. Maar qua prestaties stelt het echt geen reet voor op vorig seizoen na. Zo jammer ;(
30 jaar onafgebroken eerste divisie! Noem dat maar niks _O_
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_154999389
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:52 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

30 jaar onafgebroken eerste divisie! Noem dat maar niks _O_
Haha true _O-
Ik vergat ook even de jaren dat van Oostrum en co nog voetbalden. _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155007557
Is dit lekker... jaaaaaaa dit is lekker!
pi_155008214
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:52 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

30 jaar onafgebroken eerste divisie! Noem dat maar niks _O_
Wow, dat is nog langer dan Cambuur (1965/1992)
pi_155224923
6 uit 2 *O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_155229391
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 22:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
6 uit 2 *O*
Koploper!
pi_155229683
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:32 schreef hafcfan het volgende:
En dat met Telgenramp
Speelde goed vandaag, vond ik. Hij keept In ieder geval een stuk zekerder dan Meerits.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_155229744
Lekker hoor, hoop nu nog meer terug naar m'n stadje te kunnen, haha!
pi_155586759
Afgelopen maandag wel de meest slechte FC Emmen wedstrijd ooit gezien. Wat een stelletje lakse honden bij elkaar. Die Kolder en Ten Voorde bakten er niks van. Sterker nog, het publiek begon te juichen toen Ten Voorde werd gewisseld.

Keizer, dr moet heel snel war veranderen. Met dit onaantrekkelijke en ineffeciente voetbal haal je de kerst niet. (precies waar ik al bang woor was toen je tekende!)
pi_155588305
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:29 schreef emil23 het volgende:
Afgelopen maandag wel de meest slechte FC Emmen wedstrijd ooit gezien. Wat een stelletje lakse honden bij elkaar. Die Kolder en Ten Voorde bakten er niks van. Sterker nog, het publiek begon te juichen toen Ten Voorde werd gewisseld.

Keizer, dr moet heel snel war veranderen. Met dit onaantrekkelijke en ineffeciente voetbal haal je de kerst niet. (precies waar ik al bang woor was toen je tekende!)
Zo, het was echt afschuwelijk slecht _O-
Lang geleden dat het zo onsamenhangend en laconiek oogde. Ten Voorde loopt ook erbij alsof hij voor het eerst voetbalschoenen aan heeft, wat was hij slecht de afgelopen wedstrijden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_155637633
En weer verloren -O-
Jammer hoor
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_155639907
Telstar _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_155642272
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 21:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
En weer verloren -O-
Jammer hoor
Lijkt een kort seizoen te worden voor Keizer als het zo doorgaat.
pi_155642338
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:02 schreef emil23 het volgende:
Volgend jaar voor het eerst sinds jaren geen seizoenskaart. Heb totaal geen vertrouwen in de nieuwe trainer.
Even mezelf quoten (eind vorig seizoen)
pi_158342483
Het was weer diep treurig vandaag, helaas. Laatste wedstrijden sowieso niet om aan te gluren. Al het leuke van vorig seizoen is weg :Z
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_158343610
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het was weer diep treurig vandaag, helaas. Laatste wedstrijden sowieso niet om aan te gluren. Al het leuke van vorig seizoen is weg :Z
In april wil Keizer praten over zijn contract. Wat mij betreft zijn ze snel uitgesproken.

Drent is weg bij Rohda Raalte. Laat hem samen met Van Oostrum voor de groep gaan staan. Dan komt t wel goed.

Ik hoorde geruchten dat Bas Sibum en Daniel de Ridder genoemd zijn als versterkingen in de winterstop.
pi_158344375
Van mij mag Keizer wel weer een deurtje verder kijken, laffe trainer.

Sibum en De Ridder...tja...van beiden wist ik niet eens dat ze nog actief voetballer waren...
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_158346607
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
Van mij mag Keizer wel weer een deurtje verder kijken, laffe trainer.

Sibum en De Ridder...tja...van beiden wist ik niet eens dat ze nog actief voetballer waren...
Sibumgod heeft al 2 jaar geen wedstrijd gespeeld. Kan er net als Telgenramp geen kut van
pi_159923998
Keizer vertrokken :W missen we niks aan.
Henk de Jong nu please...
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_159925603
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Keizer vertrokken :W missen we niks aan.
Henk de Jong nu please...
Er hebben zich 6 trainers gemeld las ik.

Frappant vond ik het toen ik vanmiddag over de meerdijk fietste dat ene Jan Everse door de regen bijna onder mijn fiets sprintte.
pi_160684630
Had niet verwacht dat jullie zo hoog zouden staan.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 14:49:26 #298
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_160684788
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 14:40 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Had niet verwacht dat jullie zo hoog zouden staan.
Best of the rest. Onder Keizer soms verschrikkelijk slecht voetbal, maar blijkbaar toch goed genoeg om niet vreselijk veel punten te hebben verspeeld. Nu onder Heerkes lekker naar de play-offs toe werken, voetballend gaat het ook steeds een beter.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_160685537
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 14:49 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Best of the rest. Onder Keizer soms verschrikkelijk slecht voetbal, maar blijkbaar toch goed genoeg om niet vreselijk veel punten te hebben verspeeld. Nu onder Heerkes lekker naar de play-offs toe werken, voetballend gaat het ook steeds een beter.
Volendam en Go Ahead Eagles zijn behoorlijk teruggezakt.
Ik zie op de ranglijst momenteel Fortuna Sittard een spurt maken, op de elfde plaats al.
pi_160715054
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 14:49 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Best of the rest. Onder Keizer soms verschrikkelijk slecht voetbal, maar blijkbaar toch goed genoeg om niet vreselijk veel punten te hebben verspeeld. Nu onder Heerkes lekker naar de play-offs toe werken, voetballend gaat het ook steeds een beter.
Om dan vervolgens onder leiding van Lukkien te handhaven in de Eredivisie?
pi_160715106
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:19 schreef emil23 het volgende:

[..]

Om dan vervolgens onder leiding van Lukkien te handhaven in de Eredivisie?
Nou...als dat zou kunnen :9
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')