abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_241625
Vanuit de Showwereld, dacht misschien dat het wel leuk was dit hier neer te zetten.


Niemand is op dit moment zo populair als Bart. Na de BB-finale vorige week donderdag "vluchtte" hij met zijn familie naar de sneeuw in Zwitserland, om er nog even op adem te kunnen komen. Maar de aanwezige Nederlandse toeristen waren kennelijk allemaal BB-fans, want ze gunden Bartje geen moment rust. Grote afwezige was overigens Sabine...

Barts weekendje in Zwitserland werd er een van poseren. Poseren voor de vele foto's die de Nederlanders aldaar van en met hem wilden maken. Nuchtere Bart deed er niet moeilijk over en ging vrolijk met iedereen op de kiek. Het bleef de voormalige bewoner van de privacyloze villa in Almere verbazen hoe populair hij is.

Naast de vele fans wist Bart zich ook omringd door zijn familie, die hij toch bijna vier maanden heeft moeten missen. Maar zijn lover in het BB-huis, Sabine Wendel, was er niet bij. Bart ontmoette haar alleen nog op de finale-avond zelf, maar heeft haar daarna niet meer gezien of gesproken. Tijdens de persconferentie van dinsdag kon of wilde hij er dan ook niet veel over kwijt. "Het gaat goed met Sabine en we zullen deze week zeker iets afspreken. We hebben elkaar immers al lang niet meer gezien. Maar hoe het verder gaat tussen ons, daar kan ik dus niets over zeggen."

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  FOK!fossiel woensdag 5 januari 2000 @ 19:19:00 #2
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_241626
* RemCow heeft zo'n gevoel dat dat toch nix wordt tussen die twee .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_241627
Maar net in dat vreselijke programma GvjL zei hij inderdaad wel dat hij afgesproken heeft met haar. Ik ben benieuwd.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 5 januari 2000 @ 19:37:00 #4
2004 sunshine
Still shining!
pi_241628
Nou, ik weet het niet. Uit het verslag van Oliebol van GvjL blijkt dat Willem, Ruud en Bart heel goed met elkaar op kunnen schieten.Daar leid ik uit af, dat de bewoners echt heel anders zijn uitgezonden dan ze in werkelijkheid zijn. En als dat voor deze 3 geldt, waarom dan niet voor Sabiene? Misschien valt ze reuze mee in het echt en kan Bart gewoon goed met haar opschieten. Als ze de kans krijgen om elkaar rustig buiten BB om, te leren kennen, wie weet, groeit er iets moois.
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  woensdag 5 januari 2000 @ 19:39:00 #5
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_241629
quote:
op 01-05-2000 om 05:56 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Vanuit de Showwereld, dacht misschien dat het wel leuk was dit hier neer te zetten.


Niemand is op dit moment zo populair als Bart.


Ik denk dat er toch wel populairder mensen leven alleen niet in nederland....
Maar wat betreft Sabine en Bart...nu Sabine weet dat half nederland aan Bart's voeten ligt. Wil ze Bart ook wel even denk ik, al zal ze hem niet eens leuk vinden......

U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


pi_241630
In het programma 'geld voor je leven' vertelde Bart dat hij vanuit Zwitserland nog gebeld had met Sabien en dat ze binnenkort inderdaad iets zullen afspreken.
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  woensdag 5 januari 2000 @ 20:02:00 #7
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_241631
je kunt eigenlijk pas zeggen wat je van iemand vind als je ze persoonlijk ontmoet hebt vindt ik.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 5 januari 2000 @ 20:10:00 #8
2004 sunshine
Still shining!
pi_241632
quote:
op 01-05-2000 om 08:02 PM schreef Machiel het volgende:
je kunt eigenlijk pas zeggen wat je van iemand vind als je ze persoonlijk ontmoet hebt vindt ik.


Daar ben ik het helemaal mee eens!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  woensdag 5 januari 2000 @ 21:16:00 #9
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_241633
Ze worden het paar van de eeuw!
Gewoon lekker
  woensdag 5 januari 2000 @ 21:17:00 #10
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_241634
Ze worden het paar van de eeuw!
Gewoon lekker
  woensdag 5 januari 2000 @ 21:28:00 #11
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_241635
quote:
op 01-05-2000 om 08:10 PM schreef sunshine het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens!



kee dan.....mijn excuses....

U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


  donderdag 6 januari 2000 @ 01:39:00 #12
1234 HiZ
Istanbullu
pi_241636
Dat zelfde gevoel heb ik nou ook. Ondertussen gaan mijn wenkbrauwen wel omhoog als Tim Loos alweer bij Bart is. Mee naar Zwitserland, mee naar het etentje met Willem en Ruud.

quote:
op 01-05-2000 om 07:19 PM schreef RemCow het volgende:
* HiZ heeft zo'n gevoel dat dat toch nix wordt tussen die twee .

  donderdag 6 januari 2000 @ 01:45:00 #13
2345 Motormuis
Was het maar zomer!
pi_241637
Hahaha...
Dááááág....Sabine.....
Beter laat dan nooit!

  donderdag 6 januari 2000 @ 02:10:00 #14
798 voyeur
bemoeit zich
pi_241638
Hiz, da's projectie
Here we are now, entertain us.
  donderdag 6 januari 2000 @ 02:36:00 #15
1234 HiZ
Istanbullu
pi_241639
Tismaar wat je projectie noemt Voyeur, met de voorgaande post spreek ik m'n eigen stellige mening over Bart tegen. Ik denk het dus niet, maar begin nu toch wel een beetje te twijfelen.

quote:
op 01-06-2000 om 02:10 AM schreef voyeur het volgende:
Hiz, da's projectie


  donderdag 6 januari 2000 @ 11:44:00 #16
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_241640
Uit echt nog veel betrouwbaarder bron heb ik dat Martin en Mona een relatie aan het beginnen zijn!!!!

Het is waar want het stond in een roddelblad in de A.H.!!!

Wie had dat ooit gedacht!

Groetjes, Casey

pi_241641
quote:
op 01-06-2000 om 11:44 AM schreef Casey het volgende:
Uit echt nog veel betrouwbaarder bron heb ik dat Martin en Mona een relatie aan het beginnen zijn!!!!

Het is waar want het stond in een roddelblad in de A.H.!!!

Wie had dat ooit gedacht!

Groetjes, Casey


O,God!

Twee van die tv geille griezels bij elkaar!
Die gaan we dan natuurlijk iedere dag zien!

Ik ga straks aan m'n vriendin vragen of ik m'n goeie voornemen om wat vaker naar de kapper te gaan nog kan veranderen.

Dan flikker ik vanmiddag nog alles van die hele HMG troep(of hoe dat ook mag heten)van onze tv af!

Tot Barend & van Dorp weer begint natuurlijk.

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  donderdag 6 januari 2000 @ 14:44:00 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_241642
Als Sabine net zo verliefd op Bart is als hij op haar, blijft de grote vraag: Waar bleef die ontzettende natte vette tongzoen op het feest!?

Kusje hier, kusje daar maar ze hield Bart constant tegen. Als het mijn lover was geweest die als winnaar het huis uit was gekomen had ik net zo gereageerd als Karin, er vol op. Dus ik denk dat Bart kan uitzien naar een echte maatjesrelatie. Toch jammer...

Reden dat Sabine wel netjes terugzoende was denk ik, dat ze weet dat als ze hem helemaal had afgewezen wèl als bitch over zou komen. Nederland zou dan boven op haar duiken met alle sensatie die Joop van Tellingen maar op de plaat kan vastleggen.

Oftewel, Sabine zat in een heel moeilijk pakket met die camera er boven op en kon niet eerst gewoon een goed gesprek met hem aangaan om hem het een en ander uit te leggen. Maar moest noodgedwongen meespelen voor de camera.
Want niemand kan toch de grote winnaar pijn doen? En degene die dit wel doet wordt vervloekt. Wat kan showbiz toch hard zijn, maar wel zelf gekozen...

Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 6 januari 2000 @ 15:14:00 #19
2250 pasha
love & peace
pi_241643
Nou, ik vond eerder Bart nogal koeltjes reageren, ik had verwacht dat ie haar om de nek vloog als ie haar zag. Maar gewoon netjes drie zoentjes en hoppa.....party!!!
En zij maar lief glimlachen de hele tijd.

En zij kwam hem nalopen op het feest..."Heb je de hele avond nog niet gezien, joh!". Hij had nog niet naar haar omgekeken.

Denk dat Bart heel wat anders aan zijn hoofd heeft en beseft dat Bientje misschien niet het enige interessante is in de wereld.

Maar ik persoonlijk zou het wel leuk vinden als het wat zou worden tussen hen. Maar dan alleen als ze het allebei menen!

Ben soms een beetje in de war
pi_241644
Kierewiet deelt de mening van Dutchie. Karin liet niets aan onduidelijkheden over toen ze uit het huis kwam. Vol erop. !
Blijft zich verbazen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')