quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:19 schreef iBolt het volgende:[..]

tjah niet iedereen heeft 24/7 de tijd voor het spelletje... sommige hier hebben nog een écht leven
Ik doe een HBO-studie, heb een baantje, een vriendin én ik speel Sims 3 zonderrr cheats. Knap hè

.
Ontopic:
Heb nu dus een tweeling, inmiddels beide peuter. Echt een hels karwei om die beide te leren praten en lopen, vooral omdat die handige breinmelk uit Sims 2 niet meer aanwezig is. Loopt tot nu toe wel redelijk op rolletjes, afgezien van het feit dat sommige volwassen Sims af en toe zwaar oververmoeid zijn en dat ik mijn andere kind een beetje verwaarloos. Maarja

.
Mis trouwens wel een beetje interactie met de omgeving wat betreft het hebben van een bepaalde carriére. Had het wel leuk gevonden dat als je bijvoorbeeld een succesvol schrijver bent, er dan mensen naar je toe komen voor een handtekening ofzo 8).
In dat uitbreidingspakket van Sims 1: Superstar was dat echt geniaal uitgewerkt. Dan kwam er paparazzi bij je langs als je beroemd werd en ging er een bustoer langs je huis. Geweldig was dat

. Zoiets had ik hier ook graag teruggezien

.
Maarja, details, details... ik vermaak me vooralsnog prima. Lijkt wel of dit deel me veel langer bezighoudt dan het tweede deel deed

.