abonnement Unibet Coolblue
pi_69872558
Wat is op dit moment de beste handel uit china voor marktplaats ofzo (even geld verdienen )
pi_69872635
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:58 schreef makkie88 het volgende:
hee, ik vind het ff lastig, ik krijg binnenkort mijn Nintendl DSLite, nu wil ik er zo'n kaartje inzetten waar ik spelletjes op kan zetten, welke kan ik het beste kopen?.. ik zie zoveel, (ik ben er dus helemaal niet bekendd mee)
De Acekard 2.
pi_69872668
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand al een bestelling van 15 mei van Jack binnen?
Nee, en ik begin nu toch wat ongeduldig te worden.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:22:50 #79
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69872710
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:21 schreef Joene94 het volgende:

[..]

De Acekard 2.
aah ty ty!

en dan de gene voor DS + DSL Of die voor DSL+DSi
pi_69872977
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:22 schreef makkie88 het volgende:

[..]

aah ty ty!

en dan de gene voor DS + DSL Of die voor DSL+DSi
Is beide voor DSL. Of krijg je een DSI?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:31:08 #81
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69873047
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:29 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Is beide voor DSL. Of krijg je een DSI?
k krijg een DSL, maar de 1 is er niet beter voor dan de ander? (scheelt 2 euro )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:34:55 #82
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69873182
Ik heb Jack een e-mail verstuurd dat hij meer aan de kwaliteit moet doen van z'n producten en geen verkeerd beeld moet geven van Jassen etc. en dat hij alleen maar klanten en geld verliest op deze weg.

Ookal vragen jullie de gekste dingen aan hij zet het wel op z'n website en het kan hem een slechte naam geven met die kut kwaliteit producten en fotos waarbij alles mooier lijkt, hij moet daar meer over na gaan denken want hij graaft z'n eigen graf momenteel
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69873387
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:34 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb Jack een e-mail verstuurd dat hij meer aan de kwaliteit moet doen van z'n producten en geen verkeerd beeld moet geven van Jassen etc. en dat hij alleen maar klanten en geld verliest op deze weg.

Ookal vragen jullie de gekste dingen aan hij zet het wel op z'n website en het kan hem een slechte naam geven met die kut kwaliteit producten en fotos waarbij alles mooier lijkt, hij moet daar meer over na gaan denken want hij graaft z'n eigen graf momenteel
Stoppen met TaoBao bende, dan had hij een stuk minder klachten.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:41:06 #84
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69873410
Heeft iemand trouwens een Gray of Black-versie van die Dior-jas besteld?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69873493
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand al een bestelling van 15 mei van Jack binnen?
Ik verwacht ook nog twee pakketjes van 15 mei...

Gewoon geduld hebben, waarschijnlijk ergens blijven staan onderweg.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:44:37 #86
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69873522
tvp
pi_69873857
hoi,
bestel al sinds 2008 bij deal extreme, nooit probs gehad...NU bij mijn laatste bestelling dus door douane in beslag genomen (ik had ez flash cards, stylus, en geheugenkaartjes van kingston), de ez flash eruit genomen, rest niet, en een aangetekende brief van douane dat ik een inbreuk pleegde op de namaakwetgeving, dat invoer van dergelijke artikelen verboden is volgens een wet..... nu heb ik behoorlijk angst dat ze hier in huis gaan komen en mijn pc in beslag nemen of zo.. en dat ze bij deal extreme heel mijn orders kunnen natrekken en zien dat ikheel veel ez flash gekocht heb... HEB deal extreme al gemaild hoe ik mijn mail adres kan verander op deal extreme, zodat ik een ander account kan aanmaken, zodat ze niet al mijn orders kunnen zien.
Heeft iemand al ervaring met zo een douane gehad???
ik heb nu pas gelezen van die drop shipping and gift ding.....is nu wel wat te laat voor mij...

al mijn ez flash kwijt en dan nog eens vervolgd worden door de procureur van mijn woonplaats...

het gekke is, dat deal extreme toch altijd gift op de enveloppe zet, maar ja....trekken ze zich in belgie niets van aan.

jammer...nu zal ik maar in nl bestellen...daar vind ik de r4 voor 9.95 euro....bij deal extreme voor $5.00.. jammer natuurlijk , maar wat moet ik doen??

als er iemand mij kan helpen???
pi_69874012
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:54 schreef mistylove het volgende:
hoi,
bestel al sinds 2008 bij deal extreme, nooit probs gehad...NU bij mijn laatste bestelling dus door douane in beslag genomen (ik had ez flash cards, stylus, en geheugenkaartjes van kingston), de ez flash eruit genomen, rest niet, en een aangetekende brief van douane dat ik een inbreuk pleegde op de namaakwetgeving, dat invoer van dergelijke artikelen verboden is volgens een wet..... nu heb ik behoorlijk angst dat ze hier in huis gaan komen en mijn pc in beslag nemen of zo.. en dat ze bij deal extreme heel mijn orders kunnen natrekken en zien dat ikheel veel ez flash gekocht heb... HEB deal extreme al gemaild hoe ik mijn mail adres kan verander op deal extreme, zodat ik een ander account kan aanmaken, zodat ze niet al mijn orders kunnen zien.
Heeft iemand al ervaring met zo een douane gehad???
ik heb nu pas gelezen van die drop shipping and gift ding.....is nu wel wat te laat voor mij...

al mijn ez flash kwijt en dan nog eens vervolgd worden door de procureur van mijn woonplaats...

het gekke is, dat deal extreme toch altijd gift op de enveloppe zet, maar ja....trekken ze zich in belgie niets van aan.

jammer...nu zal ik maar in nl bestellen...daar vind ik de r4 voor 9.95 euro....bij deal extreme voor $5.00.. jammer natuurlijk , maar wat moet ik doen??

als er iemand mij kan helpen???
ze zullen waarschijnlijk vragen of je vrijwillig afstand wilt doen van de goederen en als je dit doet loopt het vaak met een sisser af. Ik gok niet dat ze om een simpel nepartikeltje een huiszoekingsbevel regelen.
Wil je een uitgebreider antwoord dan raad ik je aan een topic in WGR te openen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:00:08 #89
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69874019
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:54 schreef mistylove het volgende:
hoi,
bestel al sinds 2008 bij deal extreme, nooit probs gehad...NU bij mijn laatste bestelling dus door douane in beslag genomen (ik had ez flash cards, stylus, en geheugenkaartjes van kingston), de ez flash eruit genomen, rest niet, en een aangetekende brief van douane dat ik een inbreuk pleegde op de namaakwetgeving, dat invoer van dergelijke artikelen verboden is volgens een wet..... nu heb ik behoorlijk angst dat ze hier in huis gaan komen en mijn pc in beslag nemen of zo.. en dat ze bij deal extreme heel mijn orders kunnen natrekken en zien dat ikheel veel ez flash gekocht heb... HEB deal extreme al gemaild hoe ik mijn mail adres kan verander op deal extreme, zodat ik een ander account kan aanmaken, zodat ze niet al mijn orders kunnen zien.
Heeft iemand al ervaring met zo een douane gehad???
ik heb nu pas gelezen van die drop shipping and gift ding.....is nu wel wat te laat voor mij...

al mijn ez flash kwijt en dan nog eens vervolgd worden door de procureur van mijn woonplaats...

het gekke is, dat deal extreme toch altijd gift op de enveloppe zet, maar ja....trekken ze zich in belgie niets van aan.

jammer...nu zal ik maar in nl bestellen...daar vind ik de r4 voor 9.95 euro....bij deal extreme voor $5.00.. jammer natuurlijk , maar wat moet ik doen??

als er iemand mij kan helpen???
sit back and relaxe.

je Kan nix doen..
als ze iets gaan doen, doen ze dat toch wel..
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:08:42 #90
201952 lezut
et rezut
pi_69874282
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Brommeralarm werkt nog steeds Batterij is nog steeds niet leeg! Terwijl het alarm 10 uur per dag aan staat en de rest van de dag op standby (kastje op aan, alarm met afstandsbediening uit)
Tof ding inderdaad, ik heb dat alarm ook. Werkt goed, flink veel kabaal. Ik moet alleen nog even een goeie plek vinden om dat ding goed tot z'n recht te laten komen, hij ligt nu in mn buddy maar dat dempt nogal.

Enneh, vandaag een pakketje van Taobaonow binnen. Zat een kaartje bij, Happy Birthday Ik had vrij veel besteld, dus Charles was zeker blij met m'n order
pi_69874292
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:43 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Gewoon geduld hebben, waarschijnlijk ergens blijven staan onderweg.
Ja, bij de douane naast het pakketje van Neo Dweezil
pi_69874352
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef jjbakker het volgende:
Wat is op dit moment de beste handel uit china voor marktplaats ofzo (even geld verdienen )
pi_69874587
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef jjbakker het volgende:

[..]
pi_69874650
Wow! Ineens 2 mensen die gezeik hebben met de douane.
Dat is wel heel toevallig of we mogen onze borst natmaken.
pi_69874654
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:54 schreef mistylove het volgende:
..... nu heb ik behoorlijk angst dat ze hier in huis gaan komen en mijn pc in beslag nemen of zo.. en dat ze bij deal extreme heel mijn orders kunnen natrekken en zien dat ikheel veel ez flash gekocht heb... HEB deal extreme al gemaild hoe ik mijn mail adres kan verander op deal extreme, zodat ik een ander account kan aanmaken, zodat ze niet al mijn orders kunnen zien.
Je denkt toch niet dat ze voor een paar EZflash kaartjes bij je thuis komen om de boel overhoop te halen en je PC in beslag te nemen?
ALS ze dat hadden willen doen dan hadden ze niet eerst een brief geschreven.
En na trekken bij Dealextreme zal al helemaal niet gaan want dat moet via een internationaal verzoek en a werken de chinese-autoriteiten daar niet aan mee en b is te veel moeite voor wat prullaria.
En nu maar hopen dat er niemand van de Belgische douane hier mee leest want dan hebben ze je meteen voor het niet aangeven van je verkoop-inkomsten!
Slaap lekker (maar kijk wel over je schouder of je geen douanepet ziet
pi_69874680
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef jjbakker het volgende:

[..]


Bose oordopjes En mijn schoenen zijn nog niet binnen 28ste geshipped
pi_69874749
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:19 schreef Joey101 het volgende:

[..]

Bose oordopjes En mijn schoenen zijn nog niet binnen 28ste geshipped
die gaan 1 week langer mee dan de ipod replica's
<>
pi_69874799
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:21 schreef Swindler het volgende:

[..]

die gaan 1 week langer mee dan de ipod replica's
Nee gebruik ze al 4 weken IEDERE dag minstens 3 uur
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:23:21 #99
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_69874824
Waarom doet de site van DX het niet??!
"The name is Bond, James Bond"
pi_69874879
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:22 schreef Joey101 het volgende:

[..]

Nee gebruik ze al 4 weken IEDERE dag minstens 3 uur
Dan ben je voorzichtiger dan mij ik had na 2 dagen hardlopen ermee kabelbreuk (2de generatie ) Heb jij misschien de eerste?

naast het feit dat het geluid gewoon kut is
<>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')