abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 5 januari 2000 @ 14:27:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_241606
Bij Wordonline is een goed interview op video te zien met Ruud en Willem
_____________________________
De twee helden hebben het natuurlijk waanzinnig druk nu. Toch hebben we ze nog even weten te strikken voor een interview. Geniet dus van de woorden en de emoties van twee van de smaakmakers uit Big Brother.

Kijk en luister: Exclusief video-interview met Ruud en Willem

________________________________


Je kunt kiezen uit 3 kwaliteiten 28k8 idsn en cable , en let op de broer van Willem die zich uitgebreid met het interview bemoeit.

Oliebol, hier zou je een heel mooi verslag van kunnen schrijven, ik vond het interview wel lachen 100 keer beter dan RTL-live
http://www.worldonline.nl/portal/bb_index.asp


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 5 januari 2000 @ 15:21:00 #2
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_241607
Aangezien Margot (Oliebol) problemen heeft met windhoos mediaplayer, en hierdoor ook het eerste interview met Bart niet kon bekijken, heb ik dat toen voor haar uitgetypt en op fok gezet.
Dit zal ik dan ook voor haar doen met dit betreffende interview.
Mocht iemand zich geroepen voelen om het getypte verslag op Fok te zetten, ga je gang!

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 05 Januari 2000).]

  woensdag 5 januari 2000 @ 15:27:00 #3
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_241608
quote:
op 01-05-2000 om 03:21 PM schreef Quenda het volgende:
Aangezien Margot (Oliebol) problemen heeft met windhoos mediaplayer, en hierdoor ook het eerste interview met Bart niet kon bekijken, heb ik dat toen voor haar uitgetypt en op fok gezet.
Dit zal ik dan ook voor haar doen met dit betreffende interview.
Mocht iemand zich geroepen voelen om het getypte verslag op Fok te zetten, ga je gang!



Ok. Vind ik wel een mooie tegenprestatie voor jullie noeste arbeid (maar laat wel even weten als je het zelf ook al aan het doen bent Quenda, want dubbel werk lijkt me wat zonde)

Geef me even de tijd... ik copieer het hier zo wel naartoe.

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 13 Januari 2000).]

  woensdag 5 januari 2000 @ 15:33:00 #4
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_241609
W.O.R, ik was al halverwege toen ik je berichtje zag
maar ik heb de boel alweer gewist, dus ga je gang....
succes!
  woensdag 5 januari 2000 @ 18:11:00 #5
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_241610
Ik ben jullie niet vergeten hoor en het verslag vordert aardig, maar gaat wel langzaam omdat ik alles letterlijk wil opschrijven en ik moet nu echt even wat andere dingen gaan doen, dus... morgen meer!
pi_241611
w.o.r ik kan je niet helpen omdat ik het niet in medialplayer kan zien , anders had ik je graag willen helpen, helaas!
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 7 januari 2000 @ 14:41:00 #7
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_241612
Verslag interview met Willem en Ruud

Willem en Ruud zitten naast elkaar voor de camera, biertje in de hand. Bibi op schoot bij Ruud. De broer van Willem is er ook bij, maar staat buiten beeld.

De interviewster verwelkomt de mannen allereerst 'bij het internet' en feliciteert ze met het feit dat ze tot de laatste drie behoorden. 'Helaas geen winnaars, maarre…ennuh…', begint ze te zeggen maar Willem grijpt de gelegenheid aan om te melden dat ze wél winnaars zijn (Willem en Ruud aaien elkaar even over het hoofd)- 'Een hele prestatie op zich' verbetert ze zichzelf, 'winnaars, maar helaas niet van het grote bedrag…'

Hoe hebben jullie de afgelopen drie maanden ervaren? Moeilijke vraag, maar in het kort?
Willem: Jij eerst Ruud?
Ruud: Nou, ik zal beginnen (schraapt zijn keel) In het begin was het eh vrij makkelijk voor mij, want ik ga vaak met eh.. buitenlandse ploegen naar het buitenland, alseh…. Dat is gewoon mijn werk. Maar na twee eh… twee maanden kreeg ik het Spaans benauwd, want eh ik miste… Ik begon mijn dochtertje en mijn vriendin echt te missen gewoon enneh…Dan ben ik een beetje in een dip gekomen, daar ben ik langzaam weer uitgekrabbeld enneh toen eh heb ik een paar keer eh een goed gesprek gehad met de psycholoog en die zei van het einde is in zicht… en ik zat iedere dag ook op muur kalken van hoeveel dagen nog, en datteh… elke keer een psychologische drempel…
Willem: Een psychologische drempel ja, die hielden we erin hè?
Ruud: Die hielden we erin jongen. En toen ben ik zo naar het einde toe kunnen kwakkelen… maar eh ik heb eeh…
Willem: Strompelen…
Ruud: Strompelen. Maar ik heb moeilijke momenten gehad.

Heeft het een beetje… Je had natuurlijk wel bepaalde verwachtingen denk ik voordat je het huis inging? Is daar iets van waargemaakt?
Ruud: Nou ik had…
W: Nee, we hebben… Op zich hadden we een hele hechte groep en er zat ontzettend veel balans in. Iedereen had zijn specialiteit, wat dat betreft. Eeeeh… Ruud was een beetje de sfeermaker en een beetje muziek eh wat dat betreft. Was heel erg goed. Eigenlijk walsde hij een beetje dertussendoor, hè? En ik was voor een stukje balans tussen eh mensen die het niet zo goed met elkaar vonden. Maar je had eh... Je kon echt zien dus mensen die niet echt een specificatie hebben dat wou ik zeggen van bijvoorbeeld Tarah, Sabine… eeehhh nou die drie (HUH? w.o.r.)… of die..ja
Ruud: Ja, precies ja.
Willem: Die hadden niks… die konden echt niks extra's brengen… Cyrille wel trouwens.
R: Cyrille wel ja.
W: Cyrille was een eh toch wel een hele potentiële iemand die denk ik vanaf het begin, als als die er vanaf het begin bij was geweest, nou dan had ik nog moeten zien of ze….(Willem wordt overstemd door de interviewster die al weer is begonnen aan haar volgende vraag)
Ruud: Precies ja.

Waarom denken jullie dat… Want zij is er natuurlijk vrij snel uitgegaan terwijl Anouk altijd aangaf dat ze eruit wilde. Cyrille ging eruit… hoe komt dat?
Willem: Nou… dat is het publiek. Kijk, hetgene wat wij voelen en hoe wij met mensen omgaan dat is natuurlijk ook het feit. Kijk, dat ik dus de eerste keer wel als… met vier man genomineerd werd en dus voor de opinie… eeeeeh… derin werd … derin bleef, dat is natuurlijk. Ja dat weet je niet hoe dat naar buiten gaat.. ja. En later dan druk je een gewoon belangrijke stempel op het gebeuren en dan… word je niet meer genomineerd. Dus dan kunnen ze je er ook niet uitwerken… en en diegene die dan toch een belangrijke stempel drukt op het… binnen het geheel, ook naar buiten toe treden…. Dat zie je gewoon want Bart is gewoon echt een heel markant iemand en echt iemand met een eh ongelofelijke personality - en dat heeft Ruud ook - en dan zie je gewoon dat die mensen er gewoon in blijven. Het feit is dat ik eh bij de een na laatste ronde, oftewel nee de laatste, dat Karin genomineerd was oftewel eruit ging, had ik erbij gezeten dan had ik zeker geweten dat ik eruit was gegaan. Waarom? Ik was er eigenlijk degene alleen voor het koken, dan, en voor een stukje balans. Ik zat er wel héél goed tussen eeh... Ruud heeft zijn eh…nou, markant iemand. Bart is gewoon een lief eh… geliefd persoon voor eh.. de eh… voor de buitenwereld…
Ruud: Voor de jonge buitenwereld…
Willem: En ook wel het gezicht van Veronica…en ik denk dat…
Maar het kan natuurlijk nooit zo zijn dat je alleen om kookkwaliteiten in een huis blijft. Ik vind dat je jezelf dan wel tekort doet.
Willem: Nee daarom… nee daarom… ik zat er ook met een stukje balans, maar ik weet zeker denk ik als ik met samen met Karin genomineerd zou zijn, dat ikkeh misschien de vorige keer ik er wel uit zou gestemd worden. Puur om het feit dus dat Karin eigenlijk de enige vrouw was en ook een hele sterke vrouw en die ook enorm veel sympathie volgens mij, volgens ons gevoel naar buiten had getreden… ja.

Iets heel anders: wat zijn nou jullie - als je er nu zo op terug zou kijken - aller… allermooiste momenten geweest?
Ruud: Nou, wat heel mooi was, waren de optredens zoals George Baker, maandagmorgen, dat was geweldig… enneh Marco Borsato…ik kreeg nog een gitaar van een van eh een van de mannen en wat ik ook eigenlijk het hoogtepunt ook vond eigenlijk was Anouk gewoon.
Willem: Ja.
Ruud: Dat wasseh… nou Mona…
Willem: (…) Echt genoten hebben (…)

De zangeres Anouk hè? .
Ruud: Ja, de zangeres ja.

Jullie herkenden haar niet eens hè?
(Ruud en Willem door elkaar: onverstaanbaar)
Willem: Ja, ze schrok zich helemaal wezenloos hè, toen wij binnenkwamen.

Ik kan me de eerste opmerking van jullie herinneren dat was goh ben je de nieuwe bewoonster?
Willem: Ja.
Ruud: Precies ja ja ja… Wat ook leuk was dat toen ze wegging toen zei ze vanneh…
Willem: Ja mag hier alles aanraken…
(Willem en Ruud door elkaar: onverstaanbaar)
Ruud: Kontje ook ja, dat mag wel zei ze. En dat was geweldig man. Een normaal gewoon mens gewoon. Je kijkt altijd op tegen iemand … Anouk en zangeres enne Golden Earring en toestanden … ze was echt gewoon lekker relaxed, geen dikke nek, heerlijk.

Over Marco Borsato gesproken. Heb je gehoord dat hij jou graag in zijn nieuwe tournee een solootje wil laten doen?
Ruud: Ja..Ik ken net drie akkoorden gitaar spelen!
Allen: HAHAHA

Je mag dan nu die drie akkoorden wel voor een volle zaal gaan spelen, hè? Durf je dat?
Ruud: Ja da's goed.
Willem: Maar je moet niet gaan zingen! Want eh…
Ruud: En ik hoorde Paul de Leeuw eeh, daar moet ik ook iets mee gaan doen…

Daar moet je heel veel mee gaan doen want die heeft je elke week heeft ie jou super neergezet!

Ruud: Echt waar? Ik weet van niks gewoon.
Broer van Willem: Onvoorstelbaar… Iedere avond weer jongen. Je was gewoon een bepaald item in het programma.. nou, circus jongen! Hij was met een met een dressure was ie bezig met jouw personage…en dan echt… hij leek… hij praat precies zoals jou… en hij was daar bezig jongen nou iedereen genieten… geweldig!
Allen: HAHAHA
(Allemaal door elkaar: onverstaanbaar)
Broer van Willem: Echt waar, harstikke leuk… geweldig jongen.
Ruud: Ik snap er helemaal niks van.
Broer van Willem: Ruud, jongen dit is echt waar.
(Weer allemaal door elkaar: onverstaanbaar)

Nog even de ander kant vd medaille. Wat waren moeilijkste momenten?

Ruud: Nou, ik heb eh heel veel moeite gehad… geen seks, echt eh de seks heb ik heel erg gemist gewoon. Ik miste mijn vriendin enneh… gewoon de genegenheid… lekker knuffelen…

(Tegen Willem) Wat heb jij gemist ?
Willem: Ja, physiek en ook eh… mijn kinderen… ja.

Zijn er ook momenten geweest dat je dacht van ik stop ermee ik heb er geen zin meer in?
Willem: Nada, ikke niet.. echt niet.
Ruud: Ik heb een paar keer gehad van wat doe ik eigenlijk hier… enneh een beetje tegen de muur aan zitten kijken…enneh stomme spelletjes doen, psychologische spelletjes allemaal.
(Allemaal door elkaar: onverstaanbaar)

Waarom ben je toch gebleven?
Ruud: Omdat eh… Ik wilde gewoon dat eh ze in Breda trots op mij konden zijn… enneh…

Dat zijn ze wel op je.
Ruud: Ja precies. Als ik ergens aan begin probeer ik het ook vol te houden. Ik heb het ook gedaan en nou

pi_241613
  vrijdag 7 januari 2000 @ 17:10:00 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_241614
Mooi werk W.O.R klasse !! Ik heb daar nooit geduld voor hoor om dat allemaal uit te gaan zitten typen, en als dat niet gebeurd dan gaat deze info toch verloren op het moment dat de video weer van het net verdwijnt

Mijn MP3's heb ik natuurlijk allemaal op cd gebrand (als wav files in superkwaliteit )

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 7 januari 2000 @ 17:25:00 #10
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_241615
Bedankt voor alle moeite W.O.R! We kunnen nu in ieder geval duidelijk zien dat de heren het niet door hun welbespraaktheid zo lang hebben uitgehouden.
Wat een ongelooflijk treurig-makend gesprek!!
  vrijdag 7 januari 2000 @ 17:35:00 #11
2004 sunshine
Still shining!
pi_241616
Hartstikke goed w.o.r.,
Ik zag ze helemaal zitten! Thanks !
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')