abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:13:41 #1
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_69863549
Kreeg het via de mail opgestuurd:
quote:
NOS-verslaggever met hoofddoek op - Kamervragen
dinsdag 09 juni 2009
Vragen aan minister Plasterk van mediazaken over een NOS-verslaggever met hoofddoek op die niet weet wat de hoofdstad van Israel is.
1)
Heeft u kennisgenomen van de uitzending van het NOS Journaal van 4 juni 2009? *

2)
Heeft u waargenomen dat verslaggever Nicole le Fever verslag deed met een hoofddoek op haar hoofd?

3)
Kunt u uitleggen waarom zij dit teken van islamisering op haar hoofd moet hebben?

4)
Is de opmerking van de verslaggever dat de rede van Obama “Tel Aviv nerveus maakt” uit leggen als het volgen van de islam-agenda die Jerusalem niet erkend als hoofdstad van Israel?

5)
Bent u bereid de topografische kennis van Journaal-medewerkers te verbeteren door haar een atlas toe te zenden?
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2034&Itemid=1
quote:
NOS-reporter met hoofddoek noemt Tel Aviv hoofdstad Israel
dinsdag 09 juni 2009
NOS-reporter Nicole le Fever heeft donderdag verslag gedaan met een hoofddoek op. Verder heeft zij gesuggereerd dat Tel Aviv de hoofdstad van Israel is. De Partij voor de Vrijheid roept minister Plasterk op om Le Fever een atlas te sturen.
"De publieke omroep laat het hoofd steeds meer hangen naar moslims," aldus PVV-mediawoordvoerder Martin Bosma. "Het lijkt er steeds meer naar te streven dat het de geesten rijp wil maken voor de islamisering. Nu worden kijkers zelfs toegesproken door een journalist met een hoofddoek op. Dat valt niet te toleren. Zo krijgen we de islam in de huiskamer. Dat de verslaggever ook Tel Aviv lijkt te benoemden tot hoofdstad van Israel geeft aan dat het Journaal de islam-agenda aan het volgen is."
Dit is zeker ook een 'grapje'?

Het gewraakte fragment is volgens mij dit (ik heb hier geen geluid dus ik houd een slag om de arm):
http://player.omroep.nl/?aflID=9606050
(vanaf 4:28)
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_69863572
Oh god. GS bericht er ook over.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:16:04 #3
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69863641
HAK D'R NASE D'R AF!!!1111
Intelligent, but fucked up.
pi_69863723
Waar was Nicole le Fever op het moment dat ze verslag deed? Als ze op dat moment in een streng-islamitisch land was, kan ik me best indenken dat ze met het oog op haar eigen veiligheid een hoofddoek droeg. Dat van Tel Aviv is natuurlijk een domme blunder; meer niet.

De PVV grijpt echt alles aan om ophef te maken. Het begint zo onderhand lachwekkend te worden.
pi_69863740
Ik heb net vier verschillende reacties getypt en weer verwijderd. Eigenlijk volstaat alleen deze:

Kansloos.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:18:51 #6
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_69863746
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef isogram het volgende:
Waar was Nicole le Fever op het moment dat ze verslag deed? Als ze op dat moment in een streng-islamitisch land was, kan ik me best indenken dat ze met het oog op haar eigen veiligheid een hoofddoek droeg. Dat van Tel Aviv is natuurlijk een domme blunder; meer niet.

De PVV grijpt echt alles aan om ophef te maken. Het begint zo onderhand lachwekkend te worden.
Wilders zet tijdens bezoeken in Israel ook een keppeltje op. Dat mag dan weer wel.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:20:44 #7
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_69863826
Als een hoofddoekje het teken van islamisering is, dan gaat het de goede kant op met Nederland want zo'n 50/60 jaar terug was een hoofddoekje helemaal in.
pi_69863864
Het issue is dat zij waarschijnlijk Jeruzalem niet erkend als hoofdstad. Dit duidt op een sterke pro-Palestina houding. Niet dat het mij iets uitmaakt.
pi_69863880
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als een hoofddoekje het teken van islamisering is, dan gaat het de goede kant op met Nederland want zo'n 50/60 jaar terug was een hoofddoekje helemaal in.
Inderdaad. M'n oma deed het nog om, als ze naar de markt ging.
pi_69863892
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef Picchia het volgende:
Het issue is dat zij waarschijnlijk Jeruzalem niet erkend als hoofdstad. Dit duidt op een sterke pro-Palestina houding. Niet dat het mij iets uitmaakt.
Ze kan zich toch ook gewoon vergissen?
pi_69863915
Een keppeltje is uiteraard geen probleem: http://www.bbrussen.nl/20(...)e-van-geert-wilders/



Wilders is een gore hypocriet.
pi_69863950
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ze kan zich toch ook gewoon vergissen?
Natuurlijk is het geen vergissing. Dat is hetzelfde als een nieuwslezer zich vergist door Belgrado de hoofdstad van Kosovo te noemen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:24:52 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69863957
en dat was weer 2500 euro per vraag?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:26:23 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_69864007
Je zou zeggen dat de NOS het er om doet om dit soort kansloze kamervragen op te roepen
pi_69864041
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad. M'n oma deed het nog om, als ze naar de markt ging.
Mijn oma ook zodat haar haar niet in de war kwam door de regen en de wind,niet om religieuze redenen dus.
Niet dat het mij wat uitmaakt verder hoor maar dat is wel een klein verschil natuurlijk..
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:28:36 #16
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69864076
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:24 schreef Picchia het volgende:

[..]

Natuurlijk is het geen vergissing. Dat is hetzelfde als een nieuwslezer zich vergist door Belgrado de hoofdstad van Kosovo te noemen.
Idd, what's next? Een burqa misschien? Ja, want dat moet vanwege de veiligheid. Wat een BS, ging vroeger toch ook goed zonder. Is gewoon een politiek statement. De betreffende reporter moet om die reden ook opkrassen, zeker icm het niet erkennen van Jeruzalem.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:29:26 #17
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_69864108
Picchia, doe niet zo diep droevig. Als ze echt kwade bedoelingen hebben dan maken ze dede vergissing consequent.

Bovendien zegt ze nergens dat Tel Aviv de hoofdstad is. Het kan zelf feitelijk correct zijn omdat het hoofdkwartier van de Israelische terreurbrigades (de IDF) in Tel Aviv huisvest.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_69864114
Ik kan me in sommige punten van Wilders vinden maar dit word wel ene beetje lachwekkend zo,kansloos dus..
pi_69864178
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:24 schreef Re het volgende:
en dat was weer 2500 euro per vraag?
Allah Al Watan Al Malik
pi_69864195
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:23 schreef Meh7 het volgende:
Een keppeltje is uiteraard geen probleem: http://www.bbrussen.nl/20(...)e-van-geert-wilders/

[ afbeelding ]

Wilders is een gore hypocriet.
nee hoor, in het partijprogramma staat dat zij een nederland willen gestoeld op joods-christelijke normen en waarden.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:31:59 #21
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69864217
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef Picchia het volgende:
Het issue is dat zij waarschijnlijk Jeruzalem niet erkend als hoofdstad. Dit duidt op een sterke pro-Palestina houding. Niet dat het mij iets uitmaakt.
Als ik het journaal zit te kijken, mag ik verwachten dat het bij benadering objectief nieuws is. Ik zit niet te wachten op gekleurde berichtgeving van de reporter, dat doet ze maar in haar vrije tijd.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_69864246
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Klopkoek het volgende:
Picchia, doe niet zo diep droevig. Als ze echt kwade bedoelingen hebben dan maken ze dede vergissing consequent.

Bovendien zegt ze nergens dat Tel Aviv de hoofdstad is. Het kan zelf feitelijk correct zijn omdat het hoofdkwartier van de Israelische terreurbrigades (de IDF) in Tel Aviv huisvest.
Zoals ik al zei: Mij maakt het niets uit. Maar we hoeven niet te doen alsof het allemaal een vergissing was of dat ze eigenlijk iets anders bedoelde dan het gangbare.
pi_69864343
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:32 schreef Picchia het volgende:
Zoals ik al zei: Mij maakt het niets uit. Maar we hoeven niet te doen alsof het allemaal een vergissing was of dat ze eigenlijk iets anders bedoelde dan het gangbare.
Dan hoeven we ook niet te gaan doen alsof het een doelbewuste poging was Nederland te islamiseren.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_69864349
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:32 schreef Picchia het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Mij maakt het niets uit. Maar we hoeven niet te doen alsof het allemaal een vergissing was of dat ze eigenlijk iets anders bedoelde dan het gangbare.
Ja, het is een complot van deze mevrouw.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:35:40 #25
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_69864376
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:13 schreef Klopkoek het volgende:

Is de opmerking van de verslaggever dat de rede van Obama “Tel Aviv nerveus maakt” uit leggen als het volgen van de islam-agenda die Jerusalem niet erkend als hoofdstad van Israel?
Jeruzalem. Erkent. Israël. Wat een droefenis weer. De verkwanseling van het Nederlands door de PVV neemt ook zorgelijke vormen aan.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')