abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_241593
Tijdens de persconferentie had John de Mol het er al over: Een plan om tijdens het EK voetbal een aantal supporters in het BB huis te laten verblijven. (Krijgt Youp van 't Hek toch nog gelijk...)
Op de lokale tv in Almere waren hij en burgermeester Ouwerkerk gisteren nogmaals aan het woord. Er werd gezegd dat er geen hooligans zouden worden toegelaten. (heeeee...jammer!)
Ouwerkerk vertelde wel dat het qua publiek misschien drukker zou worden rond het huis en daarom misschien extra politie zou moeten worden ingezet. Hij heeft geen zin om dit zelf te betalen, temeer veel korpsen al steun moeten geven aan plaatsen waar het EK wordt gehouden. Dus als er in Almere extra politie moet komen vanwege BBV (Big Brother Voetbal) zal toch iemand anders in zijn buidel moeten tasten.....

Wat voor bewoners komen erin? Geen echte voetbalfans denk ik. Die zitten liever thuis of in de bar met vrienden te kijken.
Oranje speelt, dus er is weinig concurrentie onderling.

Het zou (voor de kijker) leuker zijn om 2 nederlanders, 2 duitsers, 3 engelse hooligans en een paar brazilianen in de strijd te gooien. Eens per dag een paar kratten pils en whiskey naar binnen en het feest is compleet.
En misschien eens in de week een paar nieuwe knuppels of bandenwippers in de DBK.

Iemand nog meer ideeen? Weekopdrachten bijvoorbeeld? Laat jullie fantasie spreken en geef je mening.

We zien het wel....al wordt het noooooooit meer het oude.

Los Ballos!

  woensdag 5 januari 2000 @ 21:33:00 #2
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_241594
Ik denk niet dat Brazilianen echt geïnteresseerd genoeg zijn in het EK.
Verder zou ik als voetballiefhebber inderdaad niet in zo'n saai huis gaan zitten.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_241595
quote:
op 01-05-2000 om 09:33 PM schreef Jane het volgende:
Ik denk niet dat Brazilianen echt geïnteresseerd genoeg zijn in het EK.
Verder zou ik als voetballiefhebber inderdaad niet in zo'n saai huis gaan zitten.

Weet ik Jane, maar ze kunnen wel lekker voor zo'n 'ontspannen...' sfeertje zorgen. De Salsa met gastoeters of zoiets

  Admin donderdag 6 januari 2000 @ 00:47:00 #4
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_241596
...dat VoetbalPlan zei JdM ook al in BvD...

...dacht toen ook al: wie gaat er nu (een week of twee) naar een groep totaal onbekende voetballiefhebbers kijken die naar voetbal kijken?
We kennen ze niet (OK, bij BB ook niet...) en alles wat ze doen is voetbal kijken?

nou, gaaaaf zeg....
* Breuls zegt:.
Niet dus

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')