abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 5 januari 2000 @ 18:07:00 #26
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_241586
Had nog even tijd tussen aardappels en groenten in. Aangezien ik nu tot het personeel behoor, zal ik binnen korte tijd verkassen naar het nieuwe administratiegebouw.
Bolletje, is het een idee om gewoon iedereen uit het Penthouse naar de tuin te verkassen als straf. Gewoon onder de sterrenhemel? Degenen uit de tuin mogen vrijwillig het hoofdgebouw in maar mogen ook blijven.

Enneuh... Bolletje bedankt voor het waarnemen en ik hoop nog een leuke tijd met je te hebben in de vleugel en het storvat.
Je was streng maar rechtvaardig.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_241587
quote:
op 01-05-2000 om 04:00 PM schreef HiZ het volgende:

de nominatie's zijn nu als volgt

enzovoort


Kan iemand me effe uitleggen hoe die nominaties werken? Ik moet namelijk de nieuwe kamer-indeling maken... Ik zie nu dat iedereen die een nominatie gekregen heeft moet verkassen, maar de regel is toch dat alleen degene met de meeste nominaties moet moven? En als de penthouse-bewoners solidair met elkaar blijven en niemand nomineren (heeeel verstandig!), dan zitten we met een probleem, namelijk geen ruimte om de genomineerde extra vleugel-bewoners te plaatsen.

Dit hele systeem sucks mensen!

Welke idioot heeft dit ontworpen

By the way, ik zie dat ook Kangaroo en Malou zich hebben aangemeld voor opname. Ik zal zorgen dat jullie een plekje krijgen (rekening houdend met de persoonlijke wensen!)

pi_241588
ja lijkt me een goed plan dutchie,iedereen uit t penthouse de tuin in!!maarreh...wat denk je ,zouden ludo en ik dan samen in een kamer mogen,of samen in het penthouse??we gaan tenslotte trouwen?!

t was me een waar genoegen om de nominaties te regelen,maar als t goed is ben je er vandaag weer,fijn!snap alleen niet waar je blijft,zit nu al een uur in dat dingesvat en t begint nou toch wel wat fris te worden!

pooh:als je denkt dat je word achtervolgt,kijk dan eerst even of de voetafdrukken niet van je zelf zijn...

lekker belangrijk
  donderdag 6 januari 2000 @ 10:26:00 #29
1542 Ludo
Still YF&S
pi_241589
ja, volgens huisvesting en klachten zitten we al samen in een kamer, maar ik wil overgeplaatst worden. Je snurkt namelijk
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_241590
sorry ik ben een beetje verkouden,
maar dan hoef je niet meteen wegtegaan!

ik heb van de dokter al neusspray gehad,dus vanavond kun je weer ongestoord slapen!!
ik dacht...dat je van me hield...

lekker belangrijk
pi_241591
Ik nomineer.............He wie heeft mijn briefjes gejat
Ik ben online
  donderdag 6 januari 2000 @ 14:17:00 #32
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_241592
quote:
op 01-05-2000 om 07:17 PM schreef Kozzmic het volgende:
Kan iemand me effe uitleggen hoe die nominaties werken? Ik moet namelijk de nieuwe kamer-indeling maken... Ik zie nu dat iedereen die een nominatie gekregen heeft moet verkassen, maar de regel is toch dat alleen degene met de meeste nominaties moet moven? En als de penthouse-bewoners solidair met elkaar blijven en niemand nomineren (heeeel verstandig!), dan zitten we met een probleem, namelijk geen ruimte om de genomineerde extra vleugel-bewoners te plaatsen.

Dit hele systeem sucks mensen!

Welke idioot heeft dit ontworpen



Kozzmic, ik zei de gek. Maar je hebt helemaal gelijk er is tijdens mijn afwezigheid iets fout gegaan en vervolgens lopen de hele nominaties in de soep.

Het is inderdaad zo dat degene met de meeste nominaties een stapje naar rechts doet. Dus dan concludeer ik het volgende:

Hoofdgebouw:
Kierewiet

Vleugel:
Mimi, maar volgens mij is ze zelf al vrijwillig 'af'gestapt.

Penthouse:
?

Tuin:
3 genomineerden met evenveel stemmen. Dus hierin moet de heren doktoren maar beslissen en idem voor dat fijne volk in het Penthouse.

Als we uitsluitsel hebben van het probleem in de tuin en in het penthouse heeft iedereen een half uur de tijd om zijn koffers te pakken en afscheid te nemen. Sterkte mensen en het is allemaal niet persoonlijk bedoeld.

Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')