abonnement Unibet Coolblue
pi_71450672
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:37 schreef Evakester het volgende:

[..]

Iets als Shaiya!

Zo ongeveer, maar dan niet zo heel magisch.
Ik heb zelf een tijdje Knight Online gespeeld Het is misschien even wennen, maar als je je weg weet te vinden in de classes is het erg leuk!
Het is een gratis MMORPG : http://knightonlineworld.gamersfirst.com/screenshots.php
Our character is what we do when we think that nobody is looking
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Having to live with idiots is the price one pays for being clever
pi_71463591
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:47 schreef Spekjessoep het volgende:

[..]

Ik heb zelf een tijdje Knight Online gespeeld Het is misschien even wennen, maar als je je weg weet te vinden in de classes is het erg leuk!
Het is een gratis MMORPG : http://knightonlineworld.gamersfirst.com/screenshots.php
Kan je daarbij ook;; Levelen/in clans gaan/ tegen beesten vechten etc.?
pi_71464506
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef Evakester het volgende:

[..]

Kan je daarbij ook;; Levelen/in clans gaan/ tegen beesten vechten etc.?
Dat is het hele idee er achter ja Het is misschien leuk om met wat vrienden te beginnen en zelf een clan te vormen o.i.d.
Our character is what we do when we think that nobody is looking
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Having to live with idiots is the price one pays for being clever
pi_71464724
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Spekjessoep het volgende:

[..]

Dat is het hele idee er achter ja Het is misschien leuk om met wat vrienden te beginnen en zelf een clan te vormen o.i.d.
Ooh oke .

Ik speel nu sinds gister WarRock, maar ik vind dat maar niks.
pi_71467412
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:47 schreef Spekjessoep het volgende:

[..]

Ik heb zelf een tijdje Knight Online gespeeld Het is misschien even wennen, maar als je je weg weet te vinden in de classes is het erg leuk!
Het is een gratis MMORPG : http://knightonlineworld.gamersfirst.com/screenshots.php
Ik heb 'm nu gedownload maar moet nu een beveiligingscode van 8 cijfers invullen, heb alleen geen idee waar ik die kan vinden?..
pi_71474535
heej,

ik heb ook een vraag over een oude game die ik vroeger toen ik een jaar of 7 a 8 was dus ongeveer 12 jaar geleden speelde op de pc. het was een spel op een groot floppy en het was een soort indiana jones, ik weet alleen niet meer zeker of het echt een indiana jones game was of dat het iets was wat er op leek.

ik zal ff beschijven wat ik nog kan herinderen ben maar tot level 3 gekomen want toen kocht me vader een nieuwe pc en die had alleen maar kleine floppy's.

level 1:
je loopt met een mannetje, waarbij je laders moet op klimmen en weer na benenden enzo om zo volgens mij 7 kindjes moet redden die in een kistje achter tralies op gesloten zaten. je moest de bewakers ontwijken of verslaan.( ik vond het toen een lastig leven want het duurde lang voordat ik hem een keer uitgespeeld had.)

level 2:
die weet ik niet helemaal meer zeker maar daar moest je volgens mij over een zwembad heen op het laatst.

level 3:
daar zat je in een karretje en moest je weer kindjes redden.

level 4 ben ik alleen de avond voor dat de niuewe pc kwam geweest dus die weet ik niet meer.

volgens mij was alles onder de grond zogenaamd maar ik vind het moeilijk om alles weer boven te halen omdat ik toen nog best jong was.

ik hoop dat hier bij iemand een lampje gaat branden want ik zit al heel lang te zoeken na de naam van die game:s heb zelf de zolder van me ouders op geruimd:p

ow en volgens mij bewoog je gewoon met pijltjes;p

hoop iets van jullie te horen, misschien dat jullie hem vroeger ook wel is hebben gespeeld.

groetjes Linda
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:53:34 #57
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_71474802
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:46 schreef Linda_007 het volgende:
heej,

ik heb ook een vraag over een oude game die ik vroeger toen ik een jaar of 7 a 8 was dus ongeveer 12 jaar geleden speelde op de pc. het was een spel op een groot floppy en het was een soort indiana jones, ik weet alleen niet meer zeker of het echt een indiana jones game was of dat het iets was wat er op leek.

ik zal ff beschijven wat ik nog kan herinderen ben maar tot level 3 gekomen want toen kocht me vader een nieuwe pc en die had alleen maar kleine floppy's.

level 1:
je loopt met een mannetje, waarbij je laders moet op klimmen en weer na benenden enzo om zo volgens mij 7 kindjes moet redden die in een kistje achter tralies op gesloten zaten. je moest de bewakers ontwijken of verslaan.( ik vond het toen een lastig leven want het duurde lang voordat ik hem een keer uitgespeeld had.)

level 2:
die weet ik niet helemaal meer zeker maar daar moest je volgens mij over een zwembad heen op het laatst.

level 3:
daar zat je in een karretje en moest je weer kindjes redden.

level 4 ben ik alleen de avond voor dat de niuewe pc kwam geweest dus die weet ik niet meer.

volgens mij was alles onder de grond zogenaamd maar ik vind het moeilijk om alles weer boven te halen omdat ik toen nog best jong was.

ik hoop dat hier bij iemand een lampje gaat branden want ik zit al heel lang te zoeken na de naam van die game:s heb zelf de zolder van me ouders op geruimd:p

ow en volgens mij bewoog je gewoon met pijltjes;p

hoop iets van jullie te horen, misschien dat jullie hem vroeger ook wel is hebben gespeeld.

groetjes Linda
Ik gok Indiana Jones: The Temple of Doom en anders zou het mssn The Goonies kunnen zijn.
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:54:10 #58
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_71474825
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:52 schreef Evakester het volgende:
Weet er iemand nog een leuk spel?

Voor op de PC, die je dus kan downloaden, gratis en voor niets ;p.

En dat moet je denken aan een spel wat er ongeveer zo uit ziet; Dat je kan kiezen of je mage / ranger etc. word. En dat je kan levelen, en een beetje rond kan lopen, dat je in clans kan gaan etc. En het is dus online, dat je tegen andere kan vechten etc.

Ik heb 4 jaar geleden, dit soort spellen gespeelt, maar weet niet echt meer hoe de namen waren etc.

Net schoot me iets te binnen; Net iets als Flyff bijv. maar dan niet dat je op toverstokjes kan vliegen etc. Maar dan gewoon echt range/mage en dat je dan kan vechten tegen dieren en dat je daar spullen zoals ; Schilden, wapens en geld etc. van krijgt

Je snapt hopelijk wel wat ik bedoel, ( sorry voor m'n bar-slechte uitleg, haha ).

En hiermee doel ik op een zoals vaak hier de naam geplaatst word; Mmorpg.
Ikzelf ben helemaal fan van Cabal Online. De eerste 80 levels of wat leuk. En om lvl 80 te worden ben je wel even mee bezig
Laffe huichelaar
pi_71475193
Ik gok Indiana Jones: The Temple of Doom en anders zou het mssn The Goonies kunnen zijn.

zit ff op youtube te kijken en the goonies lijkt er wel heel erg veel op:d alleen die op youtube zien er te mooi uit volgens mij:s en level 2 is anders in mijn gedachte maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

in iedergeval heel erg bedankt!
  donderdag 30 juli 2009 @ 23:09:54 #60
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_71475387
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef Linda_007 het volgende:
Ik gok Indiana Jones: The Temple of Doom en anders zou het mssn The Goonies kunnen zijn.

zit ff op youtube te kijken en the goonies lijkt er wel heel erg veel op:d alleen die op youtube zien er te mooi uit volgens mij:s en level 2 is anders in mijn gedachte maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

in iedergeval heel erg bedankt!
Beide games zijn op meerdere platforms uitgegeven, dat zou het verschil in graphics kunnen zijn. Ik denk zelf eerder temple of doom vanwege dat gedeelte met het karretje, maar ikheb de goonies niet zoveel gespeeld om level 3 te behalen.
pi_71475630
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Beide games zijn op meerdere platforms uitgegeven, dat zou het verschil in graphics kunnen zijn. Ik denk zelf eerder temple of doom vanwege dat gedeelte met het karretje, maar ikheb de goonies niet zoveel gespeeld om level 3 te behalen.
ja k weet niet in mijn gedachte is namelijk toch wel heel anders, maar als jij zegt dat het op meerde platforms andere graphics kunnen zijn zou het wel kunnen misschien maar ik kan me die kindjes heel goed herinderen achter die tralies want dat vond ik vroeger altijd zielig haha maar dat zie het spel echt heel goed voor me maar vind het lastig om uitteleggen. in level 1 zat weinig kleur alleen die kindjes waren oranje.

kan wel de goonies zijn want was lastig spel haah vond ik toen tenminste me zus en ik hebben ook heel lang level 1 gespeeld voor we verder kwamen vandaar dat ik level 1 ooknog zo goed kan herinderen.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:04:57 #62
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_71487534
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef Linda_007 het volgende:

[..]

ja k weet niet in mijn gedachte is namelijk toch wel heel anders, maar als jij zegt dat het op meerde platforms andere graphics kunnen zijn zou het wel kunnen misschien maar ik kan me die kindjes heel goed herinderen achter die tralies want dat vond ik vroeger altijd zielig haha maar dat zie het spel echt heel goed voor me maar vind het lastig om uitteleggen. in level 1 zat weinig kleur alleen die kindjes waren oranje.

kan wel de goonies zijn want was lastig spel haah vond ik toen tenminste me zus en ik hebben ook heel lang level 1 gespeeld voor we verder kwamen vandaar dat ik level 1 ooknog zo goed kan herinderen.
Zoals PaRoDiUzZ al zei -> Indiana Jones and the Temple of Doom, volgens mij is dat hem
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:30:09 #63
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_71488229
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:41 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Schopje
Iets meer info? was het 1st of 3rd person? welk platform? (ik heb nl het idee dat het een oude mackintosh game zou kunnen zijn vanwege de graphs en het gebrek aan kleur mssn een point 'n click adventure van ICOM Simulations?)
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:36:11 #64
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_71488396
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef Linda_007 het volgende:

[..]

ja k weet niet in mijn gedachte is namelijk toch wel heel anders, maar als jij zegt dat het op meerde platforms andere graphics kunnen zijn zou het wel kunnen misschien maar ik kan me die kindjes heel goed herinderen achter die tralies want dat vond ik vroeger altijd zielig haha maar dat zie het spel echt heel goed voor me maar vind het lastig om uitteleggen. in level 1 zat weinig kleur alleen die kindjes waren oranje.

kan wel de goonies zijn want was lastig spel haah vond ik toen tenminste me zus en ik hebben ook heel lang level 1 gespeeld voor we verder kwamen vandaar dat ik level 1 ooknog zo goed kan herinderen.
NES versie:



C64 versie:



MSX screenshot:

pi_71504160
quote:
ja die tweede kan het wel zijn ja:d had alleen het eerste filmpie gezien:p

dankje

en het is zeker niet mogelijk om die op pc weer te kunnen spelen?
heb er weinig verstand van
pi_71509863
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Iets meer info? was het 1st of 3rd person? welk platform? (ik heb nl het idee dat het een oude mackintosh game zou kunnen zijn vanwege de graphs en het gebrek aan kleur mssn een point 'n click adventure van ICOM Simulations?)
Het was volgens mij first person maar niet zoals doom first person is Meer een combinatie van indiana jones and the fate of atlantis zonder indiana mannetje, maar dus alleen de scene. Een point and click kan best, alleen kan ik me geen GUI herinneren met walk-to etc er in. Er was volgens mij ook geen duidelijk character zichtbaar (dit weet ik alleen niet meer zeker).

Het was op een apple. Welke versie weet ik echt niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2009 10:12:31 ]
pi_71510138
heb de game weer op me laptop:D

echt heel erg bedankt dat jullie hem voor mij gevonden hebben:d alleen is hij nog steeds moeilijk haha

groetjes
pi_71515503
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow man er valt me net iets te binnen wat echt een LONGSHOT gaat worden
Als iemand deze weet wordt ik gek

Vroeger heb ik bij kennissen (die toentertijd een mac hadden volgens mij!) een spelletje gespeeld wat volgens mij een soort van point and click adventure was. Zoals ik me het herinner was het NIET in de stijl van indiana jones, maar nog primitiver. Het enige wat ik me kan herinneren is dat er op een gegeven moment een stuk was waar er allemaal van die paaseiland-standbeelden stonden en waar je toen kon klikken voor hints/tips.

Het is echt een longshot, meer weet ik ook niet, maar het heeft met toentertijd erg gefascineerd, vooral omdat we geen idee hadden wat we moesten doen

Het was in de tijd van shufflepuck cafe btw!
[ afbeelding ]
Ik had even een idee tot ik dat screenshot zag.. Was iig in kleur namelijk
pi_71519512
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Het was volgens mij first person maar niet zoals doom first person is Meer een combinatie van indiana jones and the fate of atlantis zonder indiana mannetje, maar dus alleen de scene. Een point and click kan best, alleen kan ik me geen GUI herinneren met walk-to etc er in. Er was volgens mij ook geen duidelijk character zichtbaar (dit weet ik alleen niet meer zeker).

Het was op een apple. Welke versie weet ik echt niet.
Ik denk dat ik weet welke game je bedoelt, maar de titel schiet mij ook niet te binnen
pi_71534103
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik denk dat ik weet welke game je bedoelt, maar de titel schiet mij ook niet te binnen
denk denk denk, bitte
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:07 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Ik had even een idee tot ik dat screenshot zag.. Was iig in kleur namelijk
Dat screenshot is NIET van de game die ik zoek Dat shot is van Shufflepuck Cafe, een spelletje wat ik toentertijd ook veel speelde (het is alleen om aan te geven in welke periode de game die ik zoek uit was)
pi_71536317
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:41 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

denk denk denk, bitte
[..]

Dat screenshot is NIET van de game die ik zoek Dat shot is van Shufflepuck Cafe, een spelletje wat ik toentertijd ook veel speelde (het is alleen om aan te geven in welke periode de game die ik zoek uit was)
Joh dat had ik al wel door Het spel wat ik in gedachten had is van 1997 ofzo, dat screenshot is van ver voor die tijd
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:16:42 #72
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_71546863
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Het was volgens mij first person maar niet zoals doom first person is Meer een combinatie van indiana jones and the fate of atlantis zonder indiana mannetje, maar dus alleen de scene. Een point and click kan best, alleen kan ik me geen GUI herinneren met walk-to etc er in. Er was volgens mij ook geen duidelijk character zichtbaar (dit weet ik alleen niet meer zeker).

Het was op een apple. Welke versie weet ik echt niet.
Secret of Easter Island?
pi_71547110
B_M daar kan ik niks op vinden qua screenshots etc
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:32:02 #74
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_71547286
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:26 schreef SuperFruitig het volgende:
B_M daar kan ik niks op vinden qua screenshots etc

http://www.thelegacy.de/Museum/56110/

Klik ook op de "alle screenshots" link onder de plaatjes.
pi_71550126
Tnx voor de link, maar dit is hem niet, het zag er volgens mij iets geavanceerder uit qua graphics.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')