quote:
Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef Luco het volgende:[..]
E zijn inr europa 2 winkels, milaan en londen. Milaan is vooral in het weekend druk. iedereen die daar werkt is volgens mij model. In de zomer staan er ook gasten met ontbloot bovenlijf buiten...
Ik wist niet dat er maar 2 winkels zijn in Europa, dat verklaart al een hoop. Ik ben er nog nooit binnengeweest omdat het er altijd zo hels druk uit ziet wanneer ik er langs kom.
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 15:53 schreef Eye4 het volgende:Mensen, ik heb volgende week een vakantie staan, maar nog geen bestemming. Ik denk aan Italië, maar waar? Ben inmiddels in Milaan, Genua (en omgeving), Verona, Venetië (en omgeving), Triëste, Rome en Palermo (en omgeving) geweest. Dus het liefst een andere bestemming.
Ben een beetje een amateur-fotograaf dus een pitoresque stad is wel een must (maar in Italië is dat nietzo moeilijk). Heb een tijdje geleden the American gezien van Corbijn en de Abruzzen in de winter lijkt me wel mooi. Aanraders (niet per sé in de Abruzzen).
Mijn dank is groot!
Is Umbria of Le Marche misschien iets voor je? Veel mooie oude en fotogenieke dorpjes en stadjes (denk aan Perugia, Assisi, Gubbio). Maar zo te lezen ben je ook nog niet in Toscane geweest, dus daar valt ook nog genoeg te zien.
Als je wat verder wilt rijden is de Amalfitaanse kust onder Napels ook heel mooi.
Dichterbij huis zijn de Cinque Terre enorm fotogeniek. En in de winter vast niet zo bomvol met toeristen als in de zomer.