abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 4 januari 2000 @ 21:42:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_241436
Godskoelere, wat een programma. Waar ik me doorheen heb moeten werken om Bart uiteindelijk met de Zwitserse vertegenwoordiger van de Bejaarde Liberalen Hans Wiegel Terug Partij in een pilsje te zien happen.
Willem helaas gemist.
Bart gaat duidelijk voor Foute Kak. Eerst Sabine, die in haar hele gedrag doordrenkt is van een wat verveelde verwendheid. Ging Bart als een blok voor. Je snapt het ook wel, het is het krantenjongens-syndroom. Zet mooi wel Roelofarendsveen op de kaart als een gemeente waar wel degelijk ook geneukt wordt, en nog wel met Mooie Vrouwen ook. Sabine is denk ik niet helemaal mijn type, hoe zeg je dat. Een beetje te veel Amerikaans Mooi met Te veel Haar, zeg maar zoals de moederhoer eerder in de uitzending van vanavond. Daar heb ik in het geheim toch wel weer even van zitten genieten, deze Erotische Danseres. Niet om de veronderstelde sexy uitstraling maar meer de opeenstapeling van clichés zo compact in 3 minuten film.

Allereerst het volkomen foute idee dat mannen tijgerpakjes leuk vinden. Voor in een film wel leuk, maar in het echt te belachelijk voor woorden, het tijgerbroekje met opengewerkt kruis. Maar daar liep zij mee in de rondte alsof ze naar de Albert Cuyp ging. En dan dat gelul over muziek. Normaal deed ze iets op eigen muziek. Ook fout. Geile mannen willen volgens mij, ik doe maar een gok, helemaal geen dansje met drie verborgen emotionele lagen zien, dat het zeg maar sexy is maar ook een felle aanklacht tegen het sluiten van de buurtsuper om de hoek, als je goed luistert. Een ziekte is het. Niemand danst nog gewoon de Funky Chicken of The Finger Lickin Good, maar er wordt maanden door aandoenlijke amateurs onder aanvoering van een beetje artistieke broer die iets met licht en geluid doet, gewerkt aan een Arty dans. Veel met betekenisvol kijken en proberen de muziek van Supertramp te vertalen in een emotionele prikkel naar het onderlijf toe.
En dan die borsten! Vlak voor de uitzending nog snel twee tijgerbollen er in geduwd, zo zag het er uit. Welke kant ze ook op bewoog, die dingen bleven als de wijzers van een kompas recht naar voren wijzen, aangetrokken door de onzichtbare grote tietenmagneet, die ongeveer op de 46e breedtegraad zit.

Maar genoeg er over. Dit was te mooi om te laten liggen. Bart. Daar had ik het over, met zijn hang naar Valse Kak. Ook net iets te leuk met Anouk, die het zo’n beetje heeft uitgevonden, het kakken in het openbaar. Vlak voor de opname mogen altijd alle Kinderen voor Kinderen bij haar in de eenheid slapen, om een beetje in de sfeer te komen. En dan nu weer, Bart, met die ook net iets met te veel bovenlip pratende vriend van hem in de buurt steeds uitgebreid toasten met allemaal lachende rode spencertjes. Brrrrrrrr.

Verder niets van belang gezien. Ruud morgen. Misschien levert dat wat op.


Groeten, Nico Dijkshoorn

  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2000 @ 21:46:00 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_241437
Ik reken op je Doordevil.

* otaku-san bedankt Doordevil .

---------
Chazak ve Ematz

The future is after you
  dinsdag 4 januari 2000 @ 22:13:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_241438
Zoals altijd beter dan het orgineel!!

Ben even offline geweest, en het is goed te zien dat jij het schrijven niet kan laten
Dus ook voor je laatste 7 stukjes: TOP!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_241439
Ik ben blij dat ik de uitzending van morgen rustig kan laten schieten.

Thanx!!

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 04 Januari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  dinsdag 4 januari 2000 @ 23:09:00 #5
1234 HiZ
Istanbullu
pi_241440
Nico, gelukkig zijn jouw stukjes beter dan de post BB programma's

Hans

  Admin dinsdag 4 januari 2000 @ 23:50:00 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_241441
geloof ik nog nooit op jouw stukjes gereageerd ....maarre ...ze zijn top!!! Eerst jouw stukje lezen dan pas programma kijken...super!!!!!!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_241442
gelukkig, de plaatsvervanger van big brother op aarde leeft nog.... dank je doordevil
pi_241443
quote:
op 01-04-2000 om 10:13 PM schreef Pinball het volgende:
Ben even offline geweest

Wb Pinball


[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')