abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_241406
quote:

John over Rolf
Gepost door Bart - maandag 03 januari 2000 @ 07:21 - Bron: www.ad.nl


Alle kijkcijfersrecords zijn met Big Brother gebroken en alle voorafgaaande kritiek de grond ingeboord. John de Mol kan terug kijken op een fantastisch jaar, maar niet over alles is hij even blij. Over de afstandelijke presentatie van Rolf Wouters: “Vraag niet wat mijn werkelijke mening is!” Al met al zijn Bart en John de grote winnaars en ook de andere bewoners en VOO hebben niet te klagen. Er is echter maar een Big Loser en die mag je zelf invullen...


Dit staat op de frontpage van FOK!, maar in de link bij het AD kan ik het niet terugvinden. Wie weet waar? Ik zou het graag helemaal willen lezen, want Rolf was echt waardeloos! Hij heeft duidelijk veel meer zin in scootertjes en Italianen.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_241407
Er is echter maar een Big Loser en die mag je zelf invullen...

Nou ik hoop Daffy Deckers , dat ze nooit meer geluid mag uitbrengen op tv

pi_241408
Het AD heeft kennelijk geen archief en alleen nieuws van vandaag

Heb 't gisteren wel gelezen. John vond Rolf niet zo'n succes, maar wou er ook niet te veel over zeggen

pi_241409
Ja, potverderpotver Koz, vroeger zette je zoiets meteen op de site! Ja toch, niet dan?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_241410
quote:
op 01-04-2000 om 09:44 PM schreef Hunter het volgende:
Ja, potverderpotver Koz, vroeger zette je zoiets meteen op de site! Ja toch, niet dan?

Tsja, vroeger, vroeger.... 'k Word ook een dagje ouder en ben tegenwoordig (te) druk bezig met de KWT en de REHAB-kliniek...

Zat er nog wel aan te denken om het artikel te kopieren, maar dacht "ooooh, dat komt nog wel". Wist ik veel...

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')