abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:14:40 #201
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_71098972
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:02 schreef Lisulaarz het volgende:

[..]

Ik vind je eerste eerste lading slechte grappen heel erg vermakelijk!
quote:
De snaarpeldoorn snap ik wel, maar tennis is mijn ding niet dus kan er niet zoveel humor in vinden!
De grap is dat het eigenlijk helemaal geen woordspeling is. Als het iets met apen was is Apeldoorn nog een beetje een woordspeling, nu helemaal niet.
quote:
Heb je nog een slechte grap met een leuk intro?
Nee, ik heb er vandaag wel een paar bedacht die vrij slecht zijn. Misschien plaats ik die straks.
quote:
je sig slaat niet op mij toch?
Jawel. Die post heb jij dit jaar een keer geplaatst.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 19 juli 2009 @ 23:23:36 #202
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71135743
die grappen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71136832
Wat is grijs en irritant?

  zondag 19 juli 2009 @ 23:56:39 #204
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_71136853
quote:
Op zondag 19 juli 2009 23:55 schreef Westsidee het volgende:
Wat is grijs en irritant?

[ afbeelding ]
naaier!
  Moderator maandag 20 juli 2009 @ 00:00:01 #205
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_71136946
quote:
Op zondag 19 juli 2009 23:55 schreef Westsidee het volgende:
Wat is grijs en irritant?

[ afbeelding ]
Die is niet eens slecht, topiconwaardig
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 20 juli 2009 @ 00:00:53 #206
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_71136974
Een cowboy loopt de saloon uit en ziet dat zijn paard weg is.
Hij roept: "Als het paard niet snel terugkomt, gebeurt er hetzelfde als in connecticut!!"
Een man die er naast staat vraagt: "Wat gebeurde daar dan?"
De cowboy zegt: "Toen moest ik ook lopen..." .
pi_71137708
Wat is het verschil tussen een appel en een dode baby?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71138677
Jantje zegt tegen zijn vader: "Papa, waar komen baby's vandaan?" Zegt zijn vader: "Nou Jantje, dat zal ik jou eens vertellen. Iedere maand bereidt het lichaam van een vrouw zich voor op een bevruchting. Vanaf het begin van de menstruatie groeit en rijpt een eicel in een van de twee eierstokken (ovaria). Zo'n eicel is microscopische klein en wordt omgeven door een steeds groter wordend eiblaasje, gevuld met vocht. Bij de eisprong (ovulatie), barst dit eiblaasje en komt het eitje vrij. Op het moment dat er zaadcellen in de eileider aanwezig zijn, is er kans op bevruchting. De eicel moet na de ovulatie binnen 48 uur worden bevrucht, anders sterft zij af. Als er zaadcellen aanwezig zijn vormen deze een groepje rond de eicel. De eerste zaadcel die door de wand van de eicel dringt, bevrucht de eicel. Zijn staart valt dan af en de celwand van de eicel verandert van structuur, zodat andere zaadcellen niet meer binnen kunnen dringen in de eicel.
De bevruchte eicel deelt zich in de eileider. Er ontstaat een klompje van cellen. Ongeveer zes dagen na de ovulatie bereikt het eitje de baarmoederholte. Het is dan een vochtblaasje
Omringd met een laagje cellen en een klompje cellen aan één kant. Uit het klompje cellen ontstaat nu het embryo en nestelt zich in het baarmoederslijmvlies.
Een bevruchting is dus een kwestie van meerdere samenkomende factoren. Daarom kunnen uiteenlopende medische problemen een zwangerschap in de weg staan. Dat kan aan knelpunten bij het ovuleren liggen, maar ook aan een slechte kwaliteit van het sperma. In het algemeen kunnen we stellen dat de kans dat er een zwangerschap ontstaat, uitgaande van een gezonde man en vrouw, 25 procent per cyclus is.
En als het lukt dan poept de moeder de baby uit."
pi_71138805
quote:
Nee, ik heb er vandaag wel een paar bedacht die vrij slecht zijn. Misschien plaats ik die straks.
Jawel. Die post heb jij dit jaar een keer geplaatst.
Nou kom maar op met die slechte grappen en grollen
Ja die post heb ik gemaakt ja! Voel me vereerd dat ie in je sig staat
I can only please one person a day.
Today is not your day
Tomorrow doesn't look good either..
pi_71139511
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Federer-fan het volgende:
Net bedacht:

Een groep mensen bezoekt een show in een theater. Het is een uitvoering van een buikspreker. Dus die buikspreker is bezig maar zowel als hij praat als wanneer zijn pop aan het woord is, hoor je de buikspreker gewoon praten en met zijn lippen bewegen.
Dit gaat een tijdje door en op een gegeven moment zegt er iemand hardop: "Waar slaat dit nou op? U bent een buikspreker maar als uw pop praat kun je gewoon zien dat u praat en dat u uw lippen beweegt."
Zegt die buikspreker pop: "Ja klopt, dat is altijd mijn zwakke punt geweest"
Fixed

(tevens tvp)
pi_71139571
quote:
Op maandag 20 juli 2009 03:04 schreef Giraffe het volgende:

[..]

Fixed

(tevens tvp)
Overigens, het deed me hier aan denken:

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_71139952
Er komt een man laat thuis van zijn werk, zijn vrouw staat al in de deuropening te wachten: "Waar was je? Waarom ben je zo laat?"
Zegt die man: "Ja sorry schat, maar ik ben vreemd gegaan."
Zijn vrouw: "Wat, hoe kun je! Hoe kun je!"
Zegt die man: "Ja het spijt me echt, ik hoop dat je me kunt vergeven."
zijn vrouw: "Vergeet het maar, het is over, je hebt alles verpest, ik wil van je scheiden!"
Die man is nu wel erg geschrokken: "Alleen omdat ik één keer vreemd gegaan ben?"
Zijn vrouw: "Eén keer te veel ja, ik kan je nu nooit meer vertrouwen, ons huwelijk is over"

Een jaar later zijn ze dus gescheiden en ontmoet die man een andere vrouw, ze krijgen een relatie en op een gegeven moment bekend die man dat hij al eerder was getrouwd maar dus gescheiden is.
Dus die vrouw vraagt: "Waarom ben je dan gescheiden, ging je vrouw vreemd ofzo?"
Zegt die man: "Nee ik was het, ik ging vreemd"
Die vrouw: "Oh, dat valt me wel van je tegen hoor"
Dus die man kijkt naar de grond en zegt: "Ik begrijp het, maar ik heb er echt héél veel spijt van hoor!"
Die vrouw: "Dus je zult het nooit meer doen?"
Zegt die man: "Nou, als het even kan niet nee, maar ik kan het helaas niet beloven, want soms kun je gewoon niet van tevoren weten of ze de A2 weer eens afsluiten."
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 20 juli 2009 @ 08:44:04 #213
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_71140572
quote:
Op maandag 20 juli 2009 00:00 schreef Tiemie het volgende:
Een cowboy loopt de saloon uit en ziet dat zijn paard weg is.
Hij roept: "Als het paard niet snel terugkomt, gebeurt er hetzelfde als in connecticut!!"
Een man die er naast staat vraagt: "Wat gebeurde daar dan?"
De cowboy zegt: "Toen moest ik ook lopen..." .
Je weet wat het woord zelfbedacht betekent?

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 20-07-2009 10:15:28 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 20 juli 2009 @ 08:44:59 #214
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_71140581
quote:
Op maandag 20 juli 2009 01:50 schreef Lisulaarz het volgende:

[..]

Nou kom maar op met die slechte grappen en grollen
Ik ga er zo snel mogelijk wat plaatsen.
quote:
Ja die post heb ik gemaakt ja! Voel me vereerd dat ie in je sig staat
Graag gedaan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 20 juli 2009 @ 08:46:47 #215
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_71140601
quote:
Op maandag 20 juli 2009 06:42 schreef Shreyas het volgende:
Er komt een man laat thuis van zijn werk, zijn vrouw staat al in de deuropening te wachten: "Waar was je? Waarom ben je zo laat?"
Zegt die man: "Ja sorry schat, maar ik ben vreemd gegaan."
Zijn vrouw: "Wat, hoe kun je! Hoe kun je!"
Zegt die man: "Ja het spijt me echt, ik hoop dat je me kunt vergeven."
zijn vrouw: "Vergeet het maar, het is over, je hebt alles verpest, ik wil van je scheiden!"
Die man is nu wel erg geschrokken: "Alleen omdat ik één keer vreemd gegaan ben?"
Zijn vrouw: "Eén keer te veel ja, ik kan je nu nooit meer vertrouwen, ons huwelijk is over"

Een jaar later zijn ze dus gescheiden en ontmoet die man een andere vrouw, ze krijgen een relatie en op een gegeven moment bekend die man dat hij al eerder was getrouwd maar dus gescheiden is.
Dus die vrouw vraagt: "Waarom ben je dan gescheiden, ging je vrouw vreemd ofzo?"
Zegt die man: "Nee ik was het, ik ging vreemd"
Die vrouw: "Oh, dat valt me wel van je tegen hoor"
Dus die man kijkt naar de grond en zegt: "Ik begrijp het, maar ik heb er echt héél veel spijt van hoor!"
Die vrouw: "Dus je zult het nooit meer doen?"
Zegt die man: "Nou, als het even kan niet nee, maar ik kan het helaas niet beloven, want soms kun je gewoon niet van tevoren weten of ze de A2 weer eens afsluiten."


Ik dacht dat die eerste alinea 1 grap was. En daar moest ik om lachen. Maar ik zag dat hij oorging en toen kon ik er niet meer om lachen.

Tip: delete de tweede alinea. Dan hou je een hele sterke slechte grap over.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 20 juli 2009 @ 10:15:15 #216
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_71141950
Een man staat bij het bureau van een Chinese collega, die een foto als haar bureaubladachtergrond heeft van iets wat lijkt op de Grand Canyon.
Dus die man zegt "Wow, is dat de Grand Canyon?"
Zegt die vrouw: "Nee, dat is Blaais."
Zegt die man: "Wat zeg je nu?"
Zegt een andere collega: "Ze zei Bryce...dat ligt in Australië."
Zegt die man: "Oooh, ik dacht dat je zei Bleiswijk. Ik dacht al, dat is dan wel erg veranderd sinds ik er voor het laatst was."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_71169493
Een pas getrouwd stel is opzoek naar een woning, de vrouw staat bekend om haar emancipatie en feministische trekjes dus wil per se bepalen welk huis het wordt. Na een aantal goede huizen te hebben afgekeurd maakt de man een afspraak met de beste makelaar van de stad. Er wordt hun een huis aangeboden om te bezichtigen, de beste en mooiste villa van de omgeveing, voor een goede, voor hun betaalbare prijs. De man en vrouw gaan er naar toe en bekijken het huis, de staat van het huis is fantastisch, alles erop en eraan, grote tuin, tennisbaan, zwembad, in huis zijn er dure vloeren en wanden, sauna, danszaal met discoverlichting, televisiekamer met bioscoopscherm, fitnesszaal, slaapkamer met inloopkasten en noem maar op. De man loopt enthousiast door de woning en vind het werkelijk fantastich, maar als ze eenmaal buiten staan blijkt die vrouw het maar niets te vinden. Dus die man is verbaasd en vraagt: ''Waarom vind je het niets, we kunnen het betalen en het huis heeft echt álles wat we ons maar kunnen wensen''.
Zegt die vrouw: ''Wat heb ik daar aan, ik sta toch de hele dag in de keuken.''
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:36:05 #218
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_71186929
Ik begin wel erg veel respect te krijgen voor goede komieken.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:01:32 #219
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_71187776
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:36 schreef Mister1977 het volgende:
Ik begin wel erg veel respect te krijgen voor goede komieken.
Bedankt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:02:05 #220
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_71187794
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 04:29 schreef Shreyas het volgende:
Een pas getrouwd stel is opzoek naar een woning, de vrouw staat bekend om haar emancipatie en feministische trekjes dus wil per se bepalen welk huis het wordt. Na een aantal goede huizen te hebben afgekeurd maakt de man een afspraak met de beste makelaar van de stad. Er wordt hun een huis aangeboden om te bezichtigen, de beste en mooiste villa van de omgeveing, voor een goede, voor hun betaalbare prijs. De man en vrouw gaan er naar toe en bekijken het huis, de staat van het huis is fantastisch, alles erop en eraan, grote tuin, tennisbaan, zwembad, in huis zijn er dure vloeren en wanden, sauna, danszaal met discoverlichting, televisiekamer met bioscoopscherm, fitnesszaal, slaapkamer met inloopkasten en noem maar op. De man loopt enthousiast door de woning en vind het werkelijk fantastich, maar als ze eenmaal buiten staan blijkt die vrouw het maar niets te vinden. Dus die man is verbaasd en vraagt: ''Waarom vind je het niets, we kunnen het betalen en het huis heeft echt álles wat we ons maar kunnen wensen''.
Zegt die vrouw: ''Wat heb ik daar aan, ik sta toch de hele dag in de keuken.''
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:24:23 #221
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_71188414
Ze zijn zo verschrikkelijk slecht dat ik er om moet grinniken....
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:38:35 #222
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_71195271
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:24 schreef Lindytje het volgende:
Ze zijn zo verschrikkelijk slecht dat ik er om moet grinniken....
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:12:03 #223
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_71196619
Een man werkt al tien jaar als advocaat bij het Advocatenkantoor Anker & Anker, de bekende strafrechtadvocatentweeling. Hij wil graag partner worden en de broers hebben zijn verzoek besproken.
Zegt Hans Anker in het bijzijn van zijn broer tegen die man: "We hebben erover nagedacht en hoewel we heel tevreden over je zijn wijzen we je verzoek af, omdat we toch niet helemaal overtuigd zijn van je acquisitieve capaciteiten."
De man is zichtbaar teleurgesteld en roept heel boos: "Ankerzooi!"

[ Bericht 1% gewijzigd door Federer-fan op 22-07-2009 17:51:50 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:29:16 #224
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_71204606
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
Een man werkt al tien jaar als advocaat bij het Advocatenkantoor Anker & Anker, de bekende strafrechtadvocatentweeling. Hij wil graag partner worden en de broers hebben zijn verzoek besproken.
Zegt Hans Anker in het bijzijn van zijn broer tegen die man: "We hebben erover nagedacht en hoewel we heel tevreden over je zijn wijzen we je verzoek af, omdat we toch niet helemaal overtuigd zijn van je acquisitieve competenties."
De man is zichtbaar teleurgesteld en roept heel boos: "Ankerzooi!"
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:30:30 #225
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_71204618
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 08:29 schreef Runselpink het volgende:

[..]



Briljant, Federer-Fan!
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')