abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_241394
Ik vraag me het echt af hoor, of Sabine nu wel zo oprecht is naar Bart toe. Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets van dat ze echt gek op Bart is. Kijk die populariteit van hem en die 250.000 gulden op zak zijn natuurlijk niet echt minpunten! Ik word helemaal kriebelig van (dat) haar!!! Ik hoop maar dat Bart er niet met open ogen in stinkt, want ze vindt volgens mij echt alleen alle aandacht om hen heen leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Loesje (Datum 04 Januari 2000).]

  dinsdag 4 januari 2000 @ 20:42:00 #2
1234 HiZ
Istanbullu
pi_241395
Hmm.. Volgens mij was dat al meteen na het verlaten van het huis duidelijk. Het was uitermate koeltjes tussen Bart en Sabine, ze hebben elkaar daarna nauwelijks gezien. Dat gaat als een nachtkaars uit.

  woensdag 5 januari 2000 @ 21:36:00 #3
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_241396
Ja ik denk niet dat ze echt verliefd op hem is maar ze heeft er niet echt een eerlijke kans voor gekregen dnek ik. Maar dat ze eerst zegt dat ze niet op hem verliefd is maar hem later wel ontzettend mist vind ik wel xtreemvaag....
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


  woensdag 5 januari 2000 @ 21:57:00 #4
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_241397
Ik denk dat ze ook echt verliefd is ..... maar niet op Bart.

Wel op zijn geld en zijn "roem".
Noway dat iemand die eerst zulke dingen zegt over een ander en later durft te beweren dat ze " hem echt mist"...

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_241398
het valt ook niet mee om zo'n ontluikende liefdesrelatie voor het oog van het hele nederlandse volk door te zetten, helemaal niet wanneer je intiemste momenten die je samen hebt gehad zomaar op tv zijn uitgezonden. Dat kan volgens mij nooit goed gaan.:O
oke
pi_241399
Vanavond in GVJL vertelde Bart dat hij heeft afgesproken met Sabbie. Ze zouden uit eten gaan en dan ziet ie wel hoe het loopt.
Zelfs dit kwam er een beetje koel uit.
Hij kan best wat beters krijgen en ik denk dat hij dat inmiddels ook goed doorheeft.

*Roem is vergankelijk...maar schoonheid ook*

pi_241400
Ik vrees voor Sabientje dat Bart in de periode in het BB huis tot de conclusie is gekomen dat hij ook heel goed zonder haar verder kan. Hij zal drommels goed beseffen dar de wereld nu voor hem open ligt, en hij over aandacht van vrouwelijk schoon geen klagen zal hebben.
  woensdag 5 januari 2000 @ 23:34:00 #8
959 opa
De man met de witte shawl
pi_241401
Waar naar toe?
Naar Bart toe!
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  woensdag 5 januari 2000 @ 23:53:00 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_241402
Is ze nou wel of niet verliefd?


Zij wel, maar Hij niet

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 6 januari 2000 @ 14:38:00 #10
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_241403
Zij niet (hooguit op zichzelf) en ik denk dat Bart het wel is geweest, maar dat zijn broerke en andere dierbaren hem op toch wel wat koele uitspraken van Sabientje hebben gewezen en ik vermoed dat Bart nu een beetje angst heeft dat Sabientje hem nu gewoon gebruikt voor de publiciteit. Kortom zijn ogen gaan open en het gaat allemaal precies zoals de Fokkers hadden voorspeld.
Hoera hoera Hoersa...
  donderdag 6 januari 2000 @ 14:56:00 #11
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_241404
En ik? Ben ik nou wel of niet verliefd? of een beetje? en dan wel op wie? En dan alleen op die ene, of stiekum op een paar? En hoelang al? En is/zijn zij dan ook verliefd op mij? Alleen op mij? of een beetje? En hoelang al? En ben ik dan meer verliefd of is/zijn zij dat? Zou ik nog lang verliefd blijven? Of word ik juist nog een keer verliefd? en zij dan?

Moeilijk moeilijk moeilijk, die liefde.....

Groetjes, Casey

pi_241405
quote:
op 01-06-2000 om 02:56 PM schreef Casey het volgende:
En ik? Ben ik nou wel of niet verliefd? of een beetje? en dan wel op wie? En dan alleen op die ene, of stiekum op een paar? En hoelang al? En is/zijn zij dan ook verliefd op mij? Alleen op mij? of een beetje? En hoelang al? En ben ik dan meer verliefd of is/zijn zij dat? Zou ik nog lang verliefd blijven? Of word ik juist nog een keer verliefd? en zij dan?

Moeilijk moeilijk moeilijk, die liefde.....

Groetjes, Casey


Misschien advies vragen aan sabine?

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')