abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_69969320
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ mist 17 spelers op de eerste training, tering zeg... 17!
De trainingsgroep van vrijdag ziet er als volgt uit:

A-selectie: Kemy Agustien, Ari, Jordy Deckers, Joey Didulica, Ryan Donk, Kew Jaliens, Milano Koenders, Jeremain Lens, Kees Luijckx, Gijs Luirink, Graziano Pellè, Nick van der Velden, Boy Waterman.

Jong AZ: Roland Alberg, Kevin Brands, Mettin Copier, Johann Berg Gudmundsson, Illias Haddad, James Holland, Jonathas, Ali Messaoud, Ben Rienstra, Ramon, Jeroen Tesselaar, Wouter de Vogel.

Mooi toch? Geeft Koeman een goede indruk van de B-garnituur en de jeugd. Met een beetje mazzel zitten we aan het begin van de competitie zonder Agustien, Cziommer, Koenders, Luijckx en Pelle. Zal mij heel erg benieuwen of er dit seizoen nog wat uit de jeugd doorstroomt. Maar goed, in de voorbereiding is altijd wel te zien wie er dicht tegen een kans aanzitten. Even wachten op de wedstrijd tegen Den Helder voor de eerste indrukken dus...
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:53:40 #102
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_69969562
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:43 schreef Gatalin het volgende:

[..]

De trainingsgroep van vrijdag ziet er als volgt uit:

A-selectie: Kemy Agustien, Ari, Jordy Deckers, Joey Didulica, Ryan Donk, Kew Jaliens, Milano Koenders, Jeremain Lens, Kees Luijckx, Gijs Luirink, Graziano Pellè, Nick van der Velden, Boy Waterman.
Confidence through competence
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:13:17 #103
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69970145
Als je Moussa kwijt kan voor 20 miljoen. En dan kan huren. En dan Berg kan halen voor 12 miljoen. Dan ben je toch spekkoper
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:16:29 #104
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69970251
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die mogen toch allemaal vertrekken?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69970328
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die mogen toch allemaal vertrekken?
Gelukkig wel, al hoeft Donk niet per se weg van mij zolang ze nog geen goede verdedigers hebben aangetrokken.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:24:11 #106
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69970508
Donk is in potentie denk ik een hele goede verdediger. Hij moet alleen een beetje in de hand gehouden worden en niet teveel in de wolken gaan lopen. Bovendien heeft hij veel vertrouwen nodig. Lijkt me eigenlijk wel een mooi klusje voor Jans . Alleen zal hij zich wel te goed voelen voor een club als Groningen .

Ben benieuwd of hij nu zijn kans gaat pakken onder Koeman, of dat hij toch vertrekt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:31:30 #107
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_69970778
Ik snap het ook niet van Donk. Zijn aantal zitplaatsen op de bank bij West Bromwich laten wel zien dat er ook in Engeland iets aan te merken was op zijn mentaliteit. Zelfde verhaal als Medunjanin. Wanneer wordt ie eens een keer wakker en gaat hij echt goed ballen? Want als hij z'n kont tegen de krib gooit, is ie echt goed.
Confidence through competence
pi_69972232
quote:
Koeman: 'Het gaat een mooi seizoen worden'
Door Carlo Willemsen en Mike Boeschoten
Vrijdag, 12 juni 2009, 13:14

Ronald Koeman hield vrijdag een goed gevoel aan zijn eerste AZ-training over. De kersverse hoofdcoach verheugt zich nu al op de start van het seizoen. Het is dan ook geen toeval dat de landskampioen als eerste club in Nederland met de voorbereiding is begonnen.

"Ik heb daar uiteraard geen last van", vertelde Koeman op de persconferentie. "Na mijn ontslag bij Valencia heb ik een jaar vakantie gehad. Daarom geniet ik er nu zo van om weer op het veld te staan. Het is een uitdaging om bij AZ aan de slag te gaan. Dit is een club die steeds verder wil groeien. Dat voel en merk je aan alles."

"Het gaat een mooi en zwaar seizoen worden", aldus Koeman, die doelt op de deelname aan de Champions League. Een aantal spelers zal dat echter niet gaan meemaken. De oefenmeester wil de huidige selectie terugbrengen tot 24 spelers. Hoewel zijn voorganger Louis van Gaal samen met technisch directeur Marcel Brands al een lijstje had samengesteld van jongens die mogen vertrekken, ligt die beslissing volledig bij Koeman. "Maar ik sta wel grotendeels achter de dingen die zij mij gezegd hebben. Toch staat elke speler in deze fase op nul. Ik behandel iedereen gelijk. Natuurlijk heb je als trainer vooraf een elftal in je hoofd, maar er kan altijd iets gebeuren wat je mening kan doen veranderen."

Koeman gaat de komende dagen vooral gebruiken om met spelers te praten. Ook hoopt de voormalig coach van Ajax en PSV dat AZ erin slaagt om Demy de Zeeuw, Moussa Dembélé en Mounir El Hamdaoui te behouden. "We gaan er in elk geval het maximale aan doen. Het is nu nog rustig op de transfermarkt, maar dat zegt niets. Het is namelijk nog vroeg. Best kans dat die bedragen die Real Madrid bijvoorbeeld neerlegt voor Cristiano Ronaldo en Kaka ook zijn invloed hebben op Nederland. Die club koopt spelers alsof er twee broodjes worden gekocht. Het gaat helemaal nergens meer over."
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:13:58 #109
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69972265
quote:
Voor het eerst stapte Ronald Koeman vandaag het trainingsveld naast het DSB-stadion op. De oefenmeester werd drie weken geleden aangesteld en hield vanaf zijn vakantieadres besprekingen met een aantal spelers. "Ik heb niet stil gezeten."

"De eerste training is een opstarttraining", begon Koeman. "Het niveau dat ik heb gezien zag er niet slecht uit. Het was leuk om weer op het veld te staan. Het is een uitdaging om hier aan de slag te gaan. De laatste weken heb ik er wel naar uitgekeken. Er zijn genoeg clubs die nog op vakantie gaan, maar wij zijn al weer begonnen. Dat is voor mij, na een jaar vakantie, wat minder erg."

Wat zijn de eerste indrukken van de club AZ? "Goed. Er werken hier niet heel veel mensen, waardoor communiceren heel makkelijk is. Wat je ziet is dat het een club is die steeds verder wil. Een nieuw seizoen, iedereen staat weer op nul. Wel een mooi seizoen, want AZ gaat Champions League spelen. Dat is voor iedereen iets om naar uit te kijken."

Tijdens de eerste oefensessie stonden veel spelers op het veld die van voormalig trainer Louis van Gaal te horen kregen dat ze mochten vertrekken. Hoe kijkt Koeman tegen die spelers aan? "Ze zijn allemaal begonnen met trainen. Grotendeels sta ik achter het verhaal van Marcel Brands en Louis van Gaal. Zo lang zij speler van AZ zijn, zal ik ze behandelen en gebruiken als een ieder. Het zal niet de eerste keer zijn dat er verrassingen kunnen zijn. Maar het is duidelijk dat die situatie bekend is. Ik zal vandaag, morgen met die spelers gaan zitten."

Verwacht Koeman dat sterspelers Moussa Dembélé en Mounir El Hamdaoui blijven? "Wij hopen dat dat soort spelers blijven. Dat wil niet zeggen, ook al is het stil, dat het ook gebeurt. Ik heb ook wel geleerd geen energie daarin te stoppen. Ik weet wel dat wij het maximale doen om dit soort spelers te behouden. Maar uiteindelijk ligt het ook aan de spelers zelf."
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:02:37 #110
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69976326
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap het ook niet van Donk. Zijn aantal zitplaatsen op de bank bij West Bromwich laten wel zien dat er ook in Engeland iets aan te merken was op zijn mentaliteit. Zelfde verhaal als Medunjanin. Wanneer wordt ie eens een keer wakker en gaat hij echt goed ballen? Want als hij z'n kont tegen de krib gooit, is ie echt goed.
Hoe gaat het uberhaupt met Haris? Hoor er sinds die goede eerste wedstrijden van 'm eigenlijk niks meer van.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:06:39 #111
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69976480
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Hoe gaat het uberhaupt met Haris? Hoor er sinds die goede eerste wedstrijden van 'm eigenlijk niks meer van.
nou iedere zaterdag staat ie in de Waarde Tempel chickies te hosselen met een tantoe lauwe baco in zijn klauw.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:10:50 #112
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_69976636
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Hoe gaat het uberhaupt met Haris? Hoor er sinds die goede eerste wedstrijden van 'm eigenlijk niks meer van.
Ik geloof niet dat ie veel speelminuten krijgt daar in Spanje.

Eigenlijk van iedereen die vertrokken is, is Steinsson nog wel de meest waardevolle speler van zijn ploeg geworden denk ik.

Grétar
Confidence through competence
  vrijdag 12 juni 2009 @ 17:07:52 #113
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69978437
quote:
Agustien wil AZ niet zonder slag of stoot verlaten

Kemy Agustien keerde vrijdag terug op de Nederlandse velden. De middenvelder werd het afgelopen voetbaljaar verhuurd aan het Engelse Birmingham City, maar sluit komend seizoen – vooralsnog – gewoon weer aan bij de selectie van AZ.

Agustien (22) maakte bij Birmingham een wisselvallig seizoen door. Mede door twee operaties moest hij een flink deel missen. Toch kwam hij tot twintig wedstrijden in de hoofdmacht van The Blues. "Voor mij persoonlijk was het niet makkelijk. Ik heb goede en slechte wedstrijden gespeeld, maar over het algemeen mag ik tevreden zijn", zegt Agustien in gesprek met VoetbalPrimeur.

Ook de manager van Birmingham, Alex McLeish, was goed te spreken over de Nederlander. "McLeish gaf inderdaad aan dat ik een goede speler kan worden. Hij was tevreden over mijn inbreng." Tot een definitieve overgang naar Engeland kwam het echter niet. "De vraagprijs die AZ vroeg lag te hoog voor Birmingham. So be it. Ik heb nooit gezegd dat ik niet terug wilde keren naar Alkmaar. Ik moet nu m'n kop erbij houden en hier vol aan de bak."

Agustien kwam in het Championship in een andere wereld terecht. Waar in Nederland techniek een grote rol speelt, staat het voetbal in de Engelse eerste divisie voor een groot deel ook in het teken van keihard werken. "Het was bikkelen inderdaad. Dat was wel even aanpassen. Toch heb ik het goed opgepakt."

Een langer verblijf bij The Blues, die promoveerden naar het Premiership, zag Agustien, ondanks zijn wisselvallig verlopen verhuurperiode wel zitten. "Wie wil er nu niet in de Premier League spelen?", vraagt de middenvelder zich hardop af. "Aan de andere kant voelt het ook wel weer heel goed om weer in Nederland te zijn."

Onlangs kreeg Agustien te horen dat hij de landskampioen mag verlaten. Bij die woorden legt de middenvelder zich echter niet direct neer. "Ik ben nu niet bezig met een vertrek bij AZ. Ik begin hier weer met een schone lei. Niet iedereen is misschien gelukkig met mijn terugkeer. Er zijn wat supporters die dingen over me geroepen hebben die absoluut niet kloppen. Ik wil nu bij AZ mijn best doen en het hier laten zien."
Hmmm, klinkt goed.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 17:14:22 #114
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69978637
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ie veel speelminuten krijgt daar in Spanje.

Eigenlijk van iedereen die vertrokken is, is Steinsson nog wel de meest waardevolle speler van zijn ploeg geworden denk ik.

Grétar
Vond het wel mooi hoe ie vorige week Mathijsen eerst onderuit trapte, vervolgens overeind hielp en ze zo gingen van

"Eeeeey Matthie, jou ken ik nog! "
"Jeweet! Wollah! "
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 12 juni 2009 @ 23:21:52 #115
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69989784
quote:
Zojuist heeft de redactie van de AZFanpage vernomen dat de transfer van Marcus Berg van Groningen naar AZ rond is.

Meer informatie volgt zo snel mogelijk.
pi_69990632
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef wallofdolls het volgende:

[..]
Zou een goede zaak zijn. Logisch is dan wel dat er achter de schermen al een spits van AZ verkocht is.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 09:21:14 #117
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_69994474
is er inmiddels al meer bekend?
- verwijderd door admin -
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:11:19 #118
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69995159
Berg idd naar AZ, Genoa heeft een officieel bod uitgebracht op Dembele
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_69995181
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:11 schreef fuckbuddy het volgende:
Berg idd naar AZ, Genoa heeft een officieel bod uitgebracht op Dembele
hij is nog lang niet naar az.
pi_69995388
quote:
Video-analist AZ naar Ajax

zaterdag 13 juni, door sander84, Hengelo, 09:10u, AD

AZ ziet na Max Reckers ook zijn andere data-videoanalist Kees Verver vertrekken. Waar Louis van Gaal Max Reckers meeneemt naar Bayern vertrekt Kees Verver voor 3 jaar naar Ajax
pi_69995622
Nice!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:12:22 #122
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_69996194
Dat zijn toch grote verliezen, wanneer je je video-analist kwijt raakt aan een concurrent .
pi_69996303
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:12 schreef thewishmaster het volgende:
Dat zijn toch grote verliezen, wanneer je je video-analist kwijt raakt aan een concurrent .
Op zich niet, maar voor de continuïteit is het wel jammer dat verschillende personen rond het hoofdteam tegelijkertijd met de hoofdtrainer vertrekken. Maar goed, Koeman leunt sterk op de tactische analyses van Bruins-Slot, dus het gaat alleen om de individuele analyses voor de spelers.
pi_69996693
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:26 schreef TheJanitor het volgende:

[..]


Sjow Ajax doet eindelijk eens wat met moderne techniek. Vooruitgang!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:36:20 #125
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69996760
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef wallofdolls het volgende:

[..]
Gewoon een test van die site om te kijken hoe snel alle minder gerenommeerde sites het overnemen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')