abonnement Unibet Coolblue
pi_70617448
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:01 schreef Norrage het volgende:
ooeh wat is er aan de hand dan?
Geen idee, schijnt een misverstand te zijn geweest met de internationale trein. Hoe dan ook, de laatste berichten (half uurtje geleden) zijn in elk geval dat de hele kliek in een taxibusje naar Düsseldorf Airport is gereden om van daaruit de trein naar Frankfurt te nemen. Als ik zo eens op de Duitse NS kijk, verwacht ik dat ze daar zo rond zeven uur zullen aankomen.
pi_70618595
Gisteren naar Munchen geweest en het was toch een potje vet.
Hoewel hij niet echt de nummers heeft gespeeld die ik graag had willen horen
(Thunderroad,Night,Mary`s Place, Trapped, Rosalita, The Wrestler en The Ghost of Tom Joad) kreeg ik daarwel weer The River (Die ik altijd al eens live gezien wilde hebben), Atlantic City, Because the night en een spetterend show voor terug. Het valt me trouwens wel op hoe klein die gasten allemaal zijn(behalve Clarence dan) en in het bijzonder Nils Lofgren. Een van de hoogtepunten van de show was toch wel dat ie Pretty Woman voor de verjaardag van Roy deed. Dat je dan voor het nummer ze allemaal met elkaar ziet overleggen hoe het ook alweer gespeeld moest worden, en er zo`n spontaan goed nummer uitkomt, echt klasse. Ik vond het toch eigelijk wel iets te lang duren omdat er deze keer wel wat nummers bij zaten die ik niet kon. Ik luister eigelijk pas sinds het begin van dit jaar na Springsteen en had me vooral gefocust op de dingen die die al had gespeeld. Van de nummers die die speelde en wat ik niet goed kon was Spirit in the night vooral echt super vet.Seven nights to Rock, This Hard Land, Bobby Jean en Detroit Medley waren de nummers die ik eigelijk niet kon en dat vond ik wel jammer.
Het einde met Glory Days en Dancing in the Dark, net zoals op PP, was wel helemaal super en ging
iedereen ook weer helemaal los.

Al met al een hele vette show en ik ga zeker de volgende tour nog eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shadow_NL op 03-07-2009 17:21:33 ]
pi_70620973
kende...
pi_70620982
veel plezier aan iedereen die vanavond gaat.
pi_70634116
Net terug uit Frankfurt, en WOW!!! wat een show! Hoop dat DevilsAndDust nog optijd was voor concert, en denk dat Bruce haar dag helemaal goed heeft gemaakt met Jungleland =)
pi_70635268
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 02:54 schreef Razer het volgende:
Net terug uit Frankfurt, en WOW!!! wat een show! Hoop dat DevilsAndDust nog optijd was voor concert, en denk dat Bruce haar dag helemaal goed heeft gemaakt met Jungleland =)
Inderdaad!

Jezus, wat een reis! De ICE was helemaal niet vertrokken, maar waarom weet nog steeds niemand. We werden vanaf Arnhem met een bus gedropt op Emmerich, in the middle of nowhere. Geen NS-servicemensen of wat ook te zien, en het arme meisje daar achter het ene loketje wist al helemaal niet wat d'r overkwam. De eerstvolgende trein daarvandaan zou over 2 uren komen, maar dat zag ik, en met mij nog een paar Brucefans (en een kapitein) niet zitten: het zou sowieso maar een boemeltreintje staan, en er stonden intussen honderden mensen. Dus maar een taxi genomen. Die heeft ons afgezet op Duisburg, vanaf waar we op de ICE konden stappen. Ja hoor, 20 minuten vertraging, die trein... even later: 30 minuten vertraging... Uiteindelijk, na veel uitgezoek vwb de Duitse spoorwegen, hebben we besloten een andere trein te nemen die ons uiteindelijk op Frankfurt Flughaven gebracht heeft. . Vanaf daar was het nog even met de metro (die overigens ook vertraging had ). Daar heb ik afscheid genomen van m'n reisgenoten, zonder wie ik het nooit zou hebben gered. Lisette, Ronny en Dennis, bedankt (en de kapitein natuurlijk)! We waren net iets voor half 8 bij het stadion.

Toen het concert zelf. Ongelooflijk. Toen na Badlands Adam raised a Cain ingezet werd wist ik al dat het geen gewoon concert zou worden. Maar helaas, geen Jungleland tijdens de bordjesronde... Ik had me er dus al bij neergelegd dat dat 'm niet meer zou worden, en het was hoe dan ook een feest (al galmde het geluid wel, waar ik zat). Maar toen, nadat BtR al gespeeld was en de encores al begonnen, hoorde ik die bekende tonen. . Ik dacht bij mezelf, nee man, dat kan niet, dat kan Jungleland niet zijn. En toen hield Bruce een bordje op wat ie blijkbaar eerder uit het publiek had gehaald. Please Jungleland, stond erop. Ik ben gaan zitten en alles van die dag en eerder waarbij Jungleland me zo heeft gesteund kwam eruit. Oftewel, ik heb keihard zitten janken. . Wat een hoogtepunt.

Daarna in een overvolle metro met de armen van een of andere viezerd om me heen naar Frankfurt centraal, naar m'n hostel. En hoe zou het ook anders, m'n reservering was niet bekend en er was geen kamer meer vrij. Ik had natuurlijk wel m'n hostel gebeld, eerder die dag, om het verhaal te doen van de treinen en dat ik dus pas heel laat zou aankomen, dat was geen probleem. Iig, geen kamer dus. Sta je daar om half 1 's nachts zonder slaapplek. Gelukkig wist uiteindelijk een collega te vertellen dat er ergens iemand van een slaapzaal verdwenen was en dat ik dat bed mocht hebben. Ik had eigenlijk een eenpersoonskamer met badkamer geboekt, maar goed, ik zou met een plekje op de vloer op dat moment al blij zijn geweest. Ik dacht trouwens dat het een vrouwenzaal was, tot ik me had uitgekleed. . Allemaal kerels dus. Ik had natuurlijk ook geen slaapkleding bij me. . Maar goed, ik ben uiteindelijk in slaap gevallen, heb ontbeten en daarna meteen uitgecheckt. Zit nu in een internetcafe, over 2 uren gaat m'n trein terug naar huis (tenminste, dat hoop ik!).

Setlist (ik had pen en papier mee):
Badlands
Adam raised a Cain
The Ties that Bind
Lucky Day
Outlaw Pete
Hungry Heart
Working on a Dream
When you're alone
Johnny 99
The Factory
Something in the Night
I'm Going Down (sign)
RamRod
Trapped
Because the Night (briljant!)
Waitin' on an Sunny Day
Promised Land
PointBlank
Kingdom of Days
The Rising
Born to Run
-
Hard Times
JUNGLELAND
American Land
Bobby Jean
Dancing in the Dark
Twist & Shout
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70635276
Kolere, wat een verhaal. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70636599
Wel leuk geschreven, maar vooral t stuk voorafgaand aan het concert lijkt me zenuwslopend.
pi_70636618
Wow! Wat cool! EN Jungleland...Klinkt allemaal geweldig, juist door dit soort avonturen eromheen ga je dit waarschijnlijk nog meer waarderen...Supercool!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:51:33 #160
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_70639192
Wat een show zoals een duitser na de tijd zo mooi zei "Et was Hammergeil' kan ik mij helemaal in vinden!!
Waar wij zaten galmde het geluid ook een beetje maar dat verbeterde wel gedurende de avond. Wat een setlist ook The Ties That Bind, My Lucky Day, I'm Goin' Down, Ramrod, Trapped en het gigantisch gave Jungleland. En als kers op de appelmoes Twist And Shout geweldig heb zeer veel plezier gehad!!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:32:18 #161
139913 Raat
Struikel niet over je twijfels
pi_70644022
Ook wij zijn weer terug uit Frankfurt.
Wat een SHOW!!!!

Onze hoogtepunten:
Een plaats bijna vooraan in de pit
Solo van Nils in Because the Night!
Ramrod
Jungleland
Twist and Shout als toetje!

Kortom the Boss is still going strong!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:09:11 #162
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_70648456
Vandaag terug gekomen uit Duitsland.
Wat een geweldig feest was het weer.

München
Wij kwamen rond 4 uur aan bij het stadion en hoorde dat er net nummers uitgedeeld waren.
Tenminste met een stift op de handen gezet.
Zoals zovaak toen de poorten om half 6 open gingen werd er naar geen nummer gekeken en wilde iedereen maar 1 ding zo snel mogelijk naar binnen stormen.
Uiteindelijk vrij makkelijk in de pit beland.
Het podium stond in de lengte van het veld wat een mooi overzicht gaf voor alle kanten
Het concert was in 1 woord geweldig.
Mijn persoonlijke favorieten: No Surrender,Johnny 99 (Woohoo ),This Hard Land,Atlantic City & Hard Times.
Na afloop werd een deel van het publiek tegen gehouden om de auto's met de bandleden het veld over te laten steken.
Zo van het podium de auto in en wegwezen :-)

Frankfurt
Gisteren dus Frankfurt.
We waren pas om 5 uur bij het stadion maar met een sprint waarbij je erachter komt dat je geen 18 meer bent toch weer in de pit gekomen.
Je weet dat je bij Bruce nooit teleurgesteld en dat was in Frankfurt ook weer zo.
Wow,wat een setlist!
Mooi hoe ze op het laatste moment veranderde iedere keer.
Echt een geoliede machine en wat een plezier hebben ze op het podium.

Mijn favorieten hier:
Adam raised a Cain..wat een power
Something in the night...dat begin alleen al meteen meter kippevel.
Point Blank...jammer dat mensen bij zo'n nummer hun mond niet kunnen houden om je heen.
JungleLand GE-WEL-DIG!!!!

Toppertje ook Bruce die met een groene opblaasband om z'n nek Stevie bij de microfoon wegduwt iedere keer als hij wil inzetten
Het einde natuurlijk één groot feest met Twist & Shout...a little bit louder now

Na afloop zoals altijd het gevoel van....wanneer mogen we weer
Brrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuceeee wat een held
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:17:38 #163
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_70648708
Wow!
Dat is nogeens een Roadtrip
Maar top dat je het uiteindelijk toch gehaald hebt
Moest nog aan je denken toen Jungleland ingezet werd.

Zeker een dag om nooit te vergeten zo.
En om met The Boss the spreken:`
...Someday we'll look back on this and it will all seem funny...
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kolere, wat een verhaal. .
pi_70649742
Snap nooit dat mensen aan na 3+uur nog kracht hebben voor een Twist and Shout Dat nummer is toch super lang?
pi_70650463
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:17 schreef Benigoi het volgende:
Wow!
Dat is nogeens een Roadtrip
Maar top dat je het uiteindelijk toch gehaald hebt
Moest nog aan je denken toen Jungleland ingezet werd.

Zeker een dag om nooit te vergeten zo.
En om met The Boss the spreken:`
...Someday we'll look back on this and it will all seem funny...
[..]
Dat vind ik echt lief, dat je aan me dacht. . Ik kreeg ook vrij snel een smsje van m'n broer, die zat te setlist watchen. Op de terugweg zag ik op het station in Frankfurt nog één van m'n reisgenoten van gister, die ook meteen riep: "Jungleland werd voor je gespeeld!" . Dat was ook mijn absolute hoogtepunt van de avond. Echt geniaal.

Ik ben iig weer veilig terug, op de terugweg ging alles uitstekend. Ik kan nu ook wel om het hele verhaal van gister lachen, heb dat in de trein terug op hartelijk gedaan met die reisgenoot die ik dus tegen kwam.

Oh en Ranja, ik vond Twist And Shout een héérlijke afsluiter! Nog even alles wat je nog in je hebt eruitgooien!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70650606
Oh ja! Na afloop van het concert gingen Bruce en de band af via de rechterkant van het podium (links voor de kijkers, zeg maar) en toe heeft Bruce vanaf daar nog een hele poos naar ons vak staan zwaaien. Echt supertof om zo'n heel vak vol mensen allemaal terug te zien zwaaien naar 1 man. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70650813
hier nog een foto'tje dat ik geschoten heb van Bruce met zijn rubberen zwemband. Bruce was echt lekker loose gisteravond
show stijgt al direct door naar mijn top 3 van Bruce concerten

pi_70651713
Dat was echt zo grappig. . Good oldfashioned fun.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70670353
Devil
  zondag 5 juli 2009 @ 17:23:21 #170
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_70672565
Er is ook al weer een bootleg van dit waanzinnige concert!!!
Te vinden via de bekende wegen!!

Kwaliteit is naar de samples luisterend erg goed!!
  zondag 5 juli 2009 @ 21:32:54 #171
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_70681220
Ja zeker een hele goede opname.
Knalt hier uit de speakers nu.
Wat een geweldig concert was dat.

Als je de setlist van vanavond in Wenen wil volgen...
quote:
Op zondag 5 juli 2009 17:23 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Er is ook al weer een bootleg van dit waanzinnige concert!!!
Te vinden via de bekende wegen!!

Kwaliteit is naar de samples luisterend erg goed!!
pi_70682686
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:25 schreef Fargo het volgende:
Devil
Fargo. . Bedankt voor al je lieve smsjes onderweg. Fijn hè, dat ik Jungleland had? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70684413
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Fargo. . Bedankt voor al je lieve smsjes onderweg. Fijn hè, dat ik Jungleland had? .
Ik las je smsje pas de andere ochtend (ben tegenwoordig 31, dus dan behoort men op vrijdagavond in bed te liggen om twaalf uur), maar ik vond het wel fijn dat je Jungeland had gekregen, inderdaad. Mooie ervaring rijker!

Onze grote, kale vriend nog gespot trouwens?
pi_70684665
Oh jeetje ja, die ging natuurlijk ook naar Frankfurt! Helemaal vergeten. . Heb 'm niet gezien maar er dus ook niet op gelet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70684934
Ik ben trouwens niet zo van de fanshirts, maar deze vind ik wel tof:



.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')