abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_241247
Deze Topic zal zeker vaker terug komen. Om het zuiver te houden op dit BB-Forum is het van belang dat we ALLEEN zaken melden die met BB te maken hebben vanuit Geld voor je leven, dus please niet alle andere dingen eromheen die niets met Bart, Ruud of Willem te maken hebben. Zo voorkomen we dat er vervuilde Topics komen en dus irritatie ontstaat. Die zijn er nu genoeg geweest dus laten we het gezellig houden en het voor zover mogelijk is de goede sfeer weer oppakken. De Topic gaat dan heten : " R/W/B in geld voor je leven Deel ..." bij 50 post even een nieuw deel aanmaken en even deze intro overnemen.

Veel plezier en laten we het leuk houden!!


-----------------------
De mannen hebben een rustig weekend achter de rug. RTL live was bij de persconferentie.

Verslag Persconferentie:
B: "ik heb nog nooit zoveel camera's bij elkaar gezien, dat je dat met een beetje broodbakken, voetballen en zeuren voor elkaar krijgt"

W: "ik vindt het een beetje maf dat er zo een drukte van gemaakt wordt. Ongelofelijk wat een aandacht en wat een hype"

R: "het kwartje is nu gevallen en weet wat er bedoeld werd met een ongelofelijk groot succes. Ik snap uberhaubt niet waarom het zo een hype is geworden, door een beetje te kaarten, te voetballen en te koken"

De broer van Willem is geschrokken van deze publiciteit. D: "gisterenavond als je het zag ze waren zo close met elkaar als ze elkaar weer zagen, zo een enorme band als ze hebben met elkaar"

Ze laten wat beelden zien en gaan terug naar de studio van RTL live.

Boo: "er waren zoveel cameraploegen"
Boo: "Ruud gaat donderdag bekendmaken wie de prijsvraag gewonnen heeft en komt dan in hun uitzending"

Dat was dus al, de aandacht in RTL live was nihil, jammer. Het was dus niet echt veel. De persconferentie werd dus niet geheel getoond jammer, misschien komt dat ooit nog ergens deze week.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2000 @ 17:44:00 #2
862 Arcee
Look closer
pi_241248
Goed, dat heb ik dus NET gemist.
pi_241249
Oliebol, tof dat je weer een verslag gemaakt hebt!
Ik heb het ook gezien, maar wat een zwaktebod van RTL4 weer zeg, al drie dagen aankondigen dat B/W/R in de uitzending komen, en waar schepen ze ons weer mee af: 2 minuten met allemaal fotograven, drie journalisten die een vraag stellen waar we niet eens het antwoord ophoren... RTL wil gewoon ook nog even 'meezeilen' op het succes van BB
  dinsdag 4 januari 2000 @ 17:53:00 #4
910 Barbie
Graduated Fool
pi_241250
Dank je wel Oloebol, Ik ben er erg blij mee.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 4 januari 2000 @ 17:54:00 #5
1829 Jewel
De enige echte!
pi_241251
quote:
op 01-04-2000 om 05:44 PM schreef Arcee het volgende:
Goed, dat heb ik dus NET gemist.

Oliebol verslag was heeeel uitgebreid, je hebt niet echt iets gemist.

Ja, oke, Bart had een oranje t-shirt aan op z'n ruitbroek en Ruud had een nieuw fur coats........ t-shirt aan.

  dinsdag 4 januari 2000 @ 17:57:00 #6
1829 Jewel
De enige echte!
pi_241252
door mij zelf verwijdert vanwege dubbelposting.

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 04 Januari 2000).]

  dinsdag 4 januari 2000 @ 18:00:00 #7
272 R@b
No-nonsens
pi_241253
Yep Het stelde werkelijk GEEN REET voor Wat een belachelijke ophef hierover. Altijd al een waardeloos programma gevonden, dat RTL-live, maar ik kon de verleiding niet weerstaan en heb toch gekeken. Alleen de 20 seconden dat Ruud en Bart aan het woord waren was leuk. Ik heb de hele zooi op video, maar een MP3 is het sop van de kool niet waard.


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Moderator dinsdag 4 januari 2000 @ 18:05:00 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_241254
Iedereen schijnt FOK tegenwoordig te lezen, dus daarom een direct woord aan de makers van RTL-live: zit de boel niet zo te belazeren!

G**verdomme eerst 27 aankondigingen doen, vlak voor het item nog een reclameblok ertegenaan jensen, en dan twee (2) minuten uitzenden!!!

En stop die k**prijsvraag waarvan Ruud donderdagmiddag de winnaar gaat trekken ook maar in jullie reet.

Sorry hoor, maar ik had na vier dagen onthouding gewoon wat meer verwacht.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 18:19:00 #9
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_241255
Ik zou me DIEP schamen als ik dit programma moest presenteren! Oliebol, toch bedankt voor de moeite.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 18:21:00 #10
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_241256
Tijdens de persconferentie waren er ook DE publieke omroepen aanwezig.Men had het onder andere over Nova!!

Wellicht zien we daar vanavond iets van terug.

pi_241257
Ik zal Nova, NOS Nieuws, achter het nieuws, 2 Vandaag, Netwerk , Nieuw-update, 5 in het land, Waskracht, Jeugdjournaal, Opsporing verzocht, Heilig vuur, Barend&Witteman, Vinger aan de Pols , Villa Achterwerk etc in de gaten houden , dan werk ik het verslag hier wel bij.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 04 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_241258
Jeetje - wat moeten we zonder jou...
Bedankt!!oliebol.
pi_241259
In geld voor je leven nog even gezien:

Willem die vanuit zijn eigen huis oud en nieuw heeft gevierd. Hij verteld aan familie over Big Brother ervaringen.

Daarna aan het einde van de uitzending. Bart in Zwitserland. Hij poseert veel en kan ook daar niet echt rustig vakantie houden. Hij komt met veel mensen op de foto en is inmiddels terug in Nederland. En jaaaaaaaa hij had zijn blokjesbroek aan met een rode fleacetrui. Het programma zelf "geld voor je leven" is niet echt gewelding, eigenlijk een slecht programma...oeps off-topic..

verder niets te melden, ik hou de persconferentie in de gaten en de zenders met actueel nieuws.

19.30 RTL nieuws. Bart en Ruud kunnen millionair worden als ze het goed aanpakken wordt er gezegd. Bart zou gezien kunnen worden in een Soapserie en Ruud heeft zoveel aanbiedingen voor reclamespotjes dat ze er rijk van kunnen worden.
R: "ik ga er natuurlijk wel een graantje van meepikken"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 04 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 4 januari 2000 @ 19:54:00 #14
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_241260
Willem vertelde over het enthousiasme van een man , die al ruim de vijftig voorbij was, en helemaal uit zijn dak ging dat hij "de echte Willem en Ruud" in levende lijve zag

(in >Je geld of je leven)

pi_241261
Nieuwe titel heb ik gevraagd voor deze topic om het zo hopelijk helder te houden..laten we er een mooie topic van maken ok? Er is best wat leuks van te maken denk ik. De intro bovenin heb ik gemaakt zijn er nog suggesties zeg het dan even.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_241262
Net Geld voor je leven gezien

O,wat is dit erg zeg!
Zelden zo'n treurige shit gezien!

Morgen neem ik ook een cameraatje mee naar m'n werk.Kunnen jullie zien wat er met je gebeurt als je te vaak naar dit soort ongein kijkt.

Dan nog even een verzoekje.

Allerliefste Oliebol,morgen komt Ruud maar ik denk niet dat ik nog zo'n uitzending overleef zonder binnen de kortste keren zelf tussen onze clienten te belanden.
Ik reken op je!Met plaatjes alsjeblieft.

WAT, heb je nog geen tv tuner op je pc'tje?Dan gaat het geld wat ik van VOO krijg linea directa naar jou!
Puur eigenbelang natuurlijk.

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  dinsdag 4 januari 2000 @ 20:25:00 #17
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_241263
quote:
op 01-04-2000 om 08:20 PM schreef BooBooSan het volgende: (...)erg zeg!(...)
Yeah. Moet dat nou, dat gedoe met die zeehondjes op de vroege avond? Er kunnen wel kleine kinderen kijken.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_241264
mijn zoontje: hee komt bart op teevee?
en je begrijpt wat er toen gebeurde (zeehondjes dus)
pi_241265
0.33
dank je oliebol, had geld voor je leven getaped want te laat thuis, tis net of je de streams aan het verslaan bent.... heerlijk...
  woensdag 5 januari 2000 @ 01:09:00 #20
2004 sunshine
Still shining!
pi_241266
Zoals ik al dacht komt Willem er weer bekaaid van af. Bart en Ruud krijgen allerlei aanbiedingen en Willem niet. Dat vind ik jammer voor hem. Ook Willem heeft een bijdrage geleverd aan het BB-huis en heeft meer verdient in mijn ogen dan zo genegeerd te worden. Alhoewel het beter is dan al die scheldpartijen van de laatste dagen in het huis.
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  woensdag 5 januari 2000 @ 01:57:00 #21
1234 HiZ
Istanbullu
pi_241267
Hoi Bol,

Wat moet jij je gepakt hebben gevoeld zeg. Zit je als trouw verslaggever in de starthouding, krijg je aankondigingen van Bart, Ruud en Willem in het programma tot je braakneigingen krijgt en dan is het item zelf er in 2 minuten doorheen gejast. Ik zit me ondertussen af te vragen wat er met al dat beeldmateriaal van de persbijeenkomst gaat gebeuren. Tot nu toe heb ik alleen maar steeds hetzelfde gehoord en gezien.

Ik vind trouwens ook GvjL drie keer niks. Zit nog een beetje te twijfelen of ik daarvoor dankbaar moet zijn of niet.

  woensdag 5 januari 2000 @ 02:57:00 #22
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_241268
Hoe Willem die doldrieste enthousiaste man nadeed... dat was mooie uitbundige televisie Hij stak goed in zijn vel.

Helaas pakte ik om 23:30 te laat "5 in het Land" op RTL5 mee. Zij hadden WEL i.t.t die randdebielen van RTL Live een goede bijdrage over de persconferentie met interviews. Pikte nog net het staartje van Willem mee, die nuchter relativeerde dat Nederland geen behoefte heeft aan nog een kookrubriek, waar een stem de gage (1500 piek) toch ECHT te laag van inschatte.
Bart meldde dat zijn voorkeur ook wel bij TV lag en men zag blijkbaar wel wat in hem als soap-acteur...

  Admin woensdag 5 januari 2000 @ 13:00:00 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_241269
Oliebol ik vind het heerlijk om jouw verslagen te lezen ....ik zit n.l in de verpleging en dan heb je weinig vrije tijd maar gelukkig houdt jij alles voor ons bij ....BEDANKT!!!!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 5 januari 2000 @ 13:05:00 #24
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_241270
Beter zeehondjes dan dat strippende bulldogje

quote:
op 01-05-2000 om 12:25 AM schreef Beppie het volgende:
mijn zoontje: hee komt bart op teevee?
en je begrijpt wat er toen gebeurde (zeehondjes dus)

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_241271
quote:
op 01-05-2000 om 01:00 PM schreef yvonne het volgende:
Oliebol ik vind het heerlijk om jouw verslagen te lezen ....ik zit n.l in de verpleging en dan heb je weinig vrije tijd maar gelukkig houdt jij alles voor ons bij ....BEDANKT!!!!!!

I know Yvonne, verpleging is hard werken, ik ben het zelf ook alleen werk nu niet meer door omstandigheden. Maar als er wat te melden valt zal ik wel verslag doen denk ik.

Werk ze

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 5 januari 2000 @ 13:21:00 #26
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_241272
quote:
op 01-04-2000 om 06:27 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Ik zal Nova, NOS Nieuws, achter het nieuws, 2 Vandaag, Netwerk , Nieuw-update, 5 in het land, Waskracht, Jeugdjournaal, Opsporing verzocht, Heilig vuur, Barend&Witteman, Vinger aan de Pols , Villa Achterwerk etc in de gaten houden , dan werk ik het verslag hier wel bij.

Oliebol bedankt, ik hoop dat jouw bijdragen weer veel stof opleveren om over te praten.
Hoeveel tv-toestellen heb je aanstaan, 4 net als bij de sreams?

Terug uit het enge bos
pi_241273
Oooooh ik schaam me eigenlijk kapot dat ik dat programma kijk maar ik doe het hopelijk voor een goed doel. Ik kijk alleen maar naar wat te maken heeft met BB omdat ik de echte BB fans die niet in staat zijn te kijken op de hoogte wil houden, maar het is een opgave , verder is het een flop dat hele GvjL..De uitzending is echt flut!!

Alleen de begingtune is wel leuk , lig te swingen op mijn bed.

Ruud is nu in beeld en je ziet dat hij voor het eerst weer in de openbaarheid verschijnt, hij is aan het bijkomen van alle drukte.
R: "ik heb een paar keer getankt bij een benzinepomp, echt ongelofelijk ze kwamen als drommen op mij af. We hebben het hartsikke fijn gehad, bij kunnen praten en aandacht aan mijn dochtertje besteed en nu begint het drukke leven denk ik"

B: "papa welke knop moeten we hebben van de lift"

Ruud kijkt even naar de verdieping waar ze logeren en drukt samen met Bibi knop 4 in.

R: "ik hoop dat ik mijzelf kan blijven en met beide benen op de grond blijf staan, ik hoop niet te veranderen, ik blijf zoals ik nu ben. Alle mensen die op mij hebben gestemd wil ik via deze weg bedanken ,ik voel me toch een winnaar. Zulke leuke reacties, ik was even telleurgestelt dat ik tweede was maar ik heb zulke leuke reacties gehad en ben er hartstikke blij mee. Ik ga weer naar NAC, lekker kijken. Mensen komen op mij af..Ruudje, je hebt het goed gedaan, ik moet er wel aan wennen, ik kan het niet begrijpen en er nog niet echt mee omgaan. Ik heb absoluut geen spijt dat ik heb meegedaan en ga van deze tijd heel erg genieten. Ik heb sommige mensen beloofd langs te komen en ga ik ook doen, wat liefdadigheidswerk. Ik wil ook mijzelf nog tevreden stellen en dat kan ik alleen maar op die wijze. Ik wist niet dat het zo een begrip is geworden dat knuffelen. Ik ben wel afgeschildert als een domme jongen soms in de uitzending en daar heb ik me wel wat aan gestoord.

Ruud ontmoet Willem en zijn broer Douwe in een hotel en wachten op Bart die van Zwitserland komt.

W: "op een gegeven moment was het nomineren echt erg he Ruud?"

R: "ja dat was echt erg, vooral als bekend werd gemaakt wie dan zat je hart in je keel. De eerste keer werd Bart genomineerd en hij kon geen hap door zijn keel krijgen, hij was helemaal de kluts kwijt"

R: "we hebben nog eens een gesprek gehad met Bianca over het nomineren"

Ze immiteren Bianca.

W: "midden in de nacht moets hij shag hebben en hij was een eitje aan het bakken, het was harstikke leuk hoe hij met de camera's ana het spelen was

B: "zwitserland was absoluut top, je broer weer zien, lekker sneeuw, snowboarden en skieen. Ik heb de eerste avond lekker gewoon staan af te wassen. Drie maanden uit mijn neus zitten vreten dus dacht ik kom ik ga helpen."

B: "Ik heb Sabien gebeld en we gaan binnenkort wat afspreken en dan zien we het wel"

Bart knuffelt Bibi en omhelst haar. Ze begroeten Bart..R: "heeeeee lekker jong fijn je weer te zien"

Bart kust Trude en nog eens Bibi, ze lijken goede maatjes, verder gaan ze met elkaar in gesprek.

Ik vrees dat dit het alweer was, maar goed was toch in elk geval wat. Morgen komt dan eindelijk de persconferentie op TV in GvjL, nou ik ben benieuwd.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 5 januari 2000 @ 19:31:00 #28
2004 sunshine
Still shining!
pi_241274
Oliebol,

Je bent de beste! Heel erg bedankt voor je verslag.

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_241275
Enigste goeie aan GvjL zijn de verslagen van Oliebol2000, Oei! wat was de uitzending vanavond weer slecht zeg!
pi_241276
Uitzending 7 Januari., dit keer met tekst en beeld

Screenshot van de uitzending.

Na 106 dagen te hebben geslapen dat niet zijn eigen bed was wordt Ruud wakker in zijn eigen bed. Hij is aan het filmen en je ziet Bibi met hem stoeien.

Screenshot van de uitzending.

R: "dit is het mijn dochtertje Bibi en haar vriendinnetje, daar zie je de plaat van big brother. Bibi wat vindt jij dat papa zoveel op TV is geweest"

B: "nou wel leuk"

Screenshot van de uitzending.

Ruud is zijn huis aan het filmen en je ziet Bibi met een vriendinnetje. Hij filmt de slaapkamer en het is er een puinhoop, gelukkig zegt hij hetzelf anders had ik het wel gezegd , hij filmt verder nog het huis.

Voetbalclub NAC verwelkomt Ruud en hij krijgt een NAC shirt aan. Ze hebben een Ruudlied gemaakt. Ruud wordt gevraagd wat ballen te trappen richting doel. Er wordt samen een elftalfoto gemaakt met hem erop.

Screenshot van de uitzending.


Na Ruud komt Willem aan bod en hij mag meespelen in het eerste voetbalelftal van Heerenveen. Hij is uitgenodigd mee te doen en is van plan zijn beste beentje voor te zetten.

W: "ik ben een hele fanatieke voetballer zowel in de zaal als op het veld, ben er gek van"

W: "kijken of mij die schoenen passen". Willem heeft het teneu aan van de club. Blauwe broek. Hij is nu aan het warmlopen en hard lopen over het veld. Hij traint stevig mee. Willem verteld wat over zijn ervaringen in BB huis en dat hij denkt dat de aandacht met een half jaar wel af is gelopen. Ze praten wat Fries dus tja niet te verstaan voor mij.


Dat was de bijdrage van vandaag.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 7 januari 2000 @ 19:51:00 #31
2004 sunshine
Still shining!
pi_241277
Oliebol=

Dankjewel lieve Oliebol, je bent een kanjer!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_241278
Goed hé Oliebol, als vanouds!
pi_241279
oliebol
pi_241280
Hallo Oliebol,

Geweldig, deze manier van verslaggeven vult weer een leegte op die ik al sinds 31 dec. heb.

Ga vooral zo door!!!!

pi_241281
Tjonge Oliebol...pc wizz-kid dat je d'r bent!
Wat een mooi verslag met al die screenshots er tussen. 'k Zie je in gedachten voor me, zweetdruppeltjes op het voorhoofd, blaren op de vingers en stoom uit de pc!!! In één woord ....GEWELDIG!!!!
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_241282
Bijna de enige Topic die het BB!Forum levend in herinnering houdt. Bedankt, Oliebol !
pi_241283
beste Oliebol,
wekenlang ben ik alleen een lezer geweest maar na al mijn diensten ging ik eerst jouw verslagen lezen. 10.000 maal dank ook voor dit verslag. Ik hoop dat ik nog veel verslagen o.i.d. van je mag lezen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')