abonnement Unibet Coolblue
pi_69720354
Yess Deel twee

Zie deel 1, FOK!_Muzikanten_Mega_Song


Beste FOK!-muzikanten,

Bij deze is het project FOK!_Muzikanten_Mega_Song geopend.


Wat is het doel hiervan?

- Een gave verzamelsong maken die als het mee zit uren lang en bijzonder veelzijdig gaat worden.
- Veel muzikaal plezier beleven
- Leren en/of ervaring opdoen
- Jezelf muzikaal profileren
- Andere Fok!kers ontmoeten en over muziek praten etc.

Hoe gaat het in zijn werk?

De bedoeling is dat iedere FOK!-muzikant die mee wil werken aan dit project dit kenbaar maakt dmv een post in dit topic.*

*Geef aub ook aan of je andere muzikanten kan en wil helpen en met welk instrument en/of opname apparatuur je dat kan en wil doen ook graag je woonplaats ivm reistijd/kosten.

Vervolgens gaat het tempo bepaald worden waarna een clicktrack gemaakt wordt.

De individuele muzikanten kunnen dan daar hun compositie bij opnemen (Als het even kan met eigen drumwerk ipv de clicktrack).
Schroom niet om samenwerking met andere FOK!_Muzikanten die aangegeven hebben mee te willen helpen te vragen om jou compositie aan te vullen met hun muziekspel.

Wat zijn de eisen waaraan de muziek moet voldoen?

- Deze moet door jezelf geschreven en vrij van auteursrechten zijn tevens moet je toestemming geven voor gebruik door het FOK!_Muzikanten_Mega_Song project.
- Verder moet je deze kunnen leveren op WAF of MP3 formaat, Vergeet niet om je file jouw gebruikersnaam op FOK! te geven zodat we alles beter kunnen bijhouden!
- Het stuk moet tussen de 30 seconde en drie minuten lang zijn.
- Let op dat het tempo van je inzending bij het begin en het einde op 120 Beats per Minuut is.
- Natuurlijk mag erop gezongen worden, let wel dat je het een beetje sociaal aanvaardbaar houdt.
- Stem aub uw instrument (Of uw stembanden) op A 440 Hertz.

Failing to plan is planning to Fail!

Dus zijn er deadlines,

- Deelname meldt deadline 30 April
- Muziek instuur deadline 31 Mei
- Eind-mix deadline 30 Juni

Als je al klaar bent met je "stukje" song dan kan je het mailen naar; whawhah(a)gmail.com

Ook als je nog niet zeker bent kan je het opsturen met de vermelding ter beoordeling
Dan zal ik het beluisteren en eventueel tips geven oid
Ik zal het pas gebruiken als je aangeeft dat je dat goed vind.

FAQ;

- Ik wil meedoen maar heb geen opname spullen wat nu?
Vraag een van de FOK!-muzikanten die wel opname mogelijkheid heeft of je bij hem/haar mag opnemen.

- Ik speel een instrument wat niet in A 440 gestemd kan worden mag ik toch mee doen?
Ja dat mag want er is software waarmee je de toonhoogte kan aanpassen.

- Mag je een compositie met alleen 1 instrument insturen
Natuurlijk mag dat

- Ik speel deathmetalitalodisconoisejazzpoprockbluesfolkreaggatontrancer&bopera etc mag dat?
Ja alle muziekstijlen zijn toegestaan

- Is er censuur op songteksten?
Ja hou het gezellig

- Gaat het uitgebracht worden bij een label?
Dat zit niet in de planning (Echter mocht er veel vraag komen dan kan dit een optie zijn mits de FOK!-Muzikanten er mee instemmen).

- Kost het geld?
Nee het is gratis

- Wat gaat er met de winst gebeuren?
Stel dat er geld binnenkomt dan wordt het naar ratio verdeeld over alle deelnemers na afdracht van belastingen ed.

- Mag ik met mijn band meedoen?
Ja dat mag als het muziekstuk speciaal voor het FOK!_MuzikantenMegaSong project geschreven en auteursrechten vrij is (Het gaat wel op de gebruikersnaam van de indiener geregistreerd worden)

- Kan ik meerdere stukken insturen?
In principe niet

- Kan ik nog een ander stuk indienen?
Als het voor de deadline van Deelname 30 April is kan dat

- Kan ik afzeggen?
Ja voor de Muziek instuur deadline 31 Mei

Hier kan je de A 440 Hertz horen gebruik deze aub om te stemmen voordat je gaat opnemen

http://www.esnips.com/doc(...)03ccde6e9/A-440-Herz

En hier is het tempo 120 BPM,

http://www.esnips.com/doc(...)/Click-Track-120-bpm

Tips zijn welkom net als mensen die mee willen helpen

Deelnemende FOK!-Muzikanten,

- allsystemshalt (Kan ook opnemen en gitaar/bas inspelen voor wie dit wil) (Hoofddorp)
- Ananas_en_conserve (gitaar) eventueel ook wel wat zingen als daar meer belang bij is
- belsen (Speelt,Gitaar en bas, en zang...en drums en vooruit ook nog een beetje toetsen)
- boem-dikkie (Rapt)
- Dribbel_ (gitaar, bas, drums)
- Gitaarmat (Gitaar) gaat met de band iets opnemen wss
- KaMo (Bassist) maakt een stuk met bas, gitaar en drums
- Mitchell-K (drumloops en hiphop beats)
- teknomist (Langzame dubby spacey techno mixen met meer akoestische dingen...)
- Tenchu (Is gitarist) wil graag anderen helpen bij hun projecten, Heeft een bassist en eventueel een drummer nodig
- The_Dean (speelt gitaar)
- Vork (Ik kan mijn eigen inbreng (toetsen) zelf opnemen.

Onder voorbehoud;

- broer -> Ik lees even mee en denk ondertussen na of ik zelf mijn gitaar nog in stelling wil brengen om mee te doen
- cafca -> Daar denk ik nog even over na. Weinig tijd, geen fatsoenlijke opname faciliteiten---> Zoekt fatsoenlijke opname mogelijkheden
- Daantke meldt ->onder voorbehoud) Gitarist, Zoom H2, als je geen opnameding heb kun je die komen lenen in Lelystad
- Da_Ripper -> Ik zal 's wat ballonnetjes oplaten
- Maisnon -> Ik kan mischien! ook meedoen. Maak vooral digitaal muzikiek, en gitaar, ukelele. Zingen zit er niet in.
- Silentalarm (Gitaar) ---> Zoekt opname faciliteiten
- tijnbrein -> Ik zou eens kijken of ik inspiratie heb ---> Zoekt Inspiratie


======


Beste FOK!-muzikanten,

Bij deze is het project FOK!_Muzikanten_Mega_Song geopend.


Wat is het doel hiervan?

- Een gave verzamelsong maken die als het mee zit uren lang en bijzonder veelzijdig gaat worden.
- Veel muzikaal plezier beleven
- Leren en/of ervaring opdoen
- Jezelf muzikaal profileren
- Andere Fok!kers ontmoeten en over muziek praten etc.

Hoe gaat het in zijn werk?

De bedoeling is dat iedere FOK!-muzikant die mee wil werken aan dit project dit kenbaar maakt dmv een post in dit topic.*

*Geef aub ook aan of je andere muzikanten kan en wil helpen en met welk instrument en/of opname apparatuur je dat kan en wil doen ook graag je woonplaats ivm reistijd/kosten.

Vervolgens gaat het tempo bepaald worden waarna een clicktrack gemaakt wordt.

De individuele muzikanten kunnen dan daar hun compositie bij opnemen (Als het even kan met eigen drumwerk ipv de clicktrack).
Schroom niet om samenwerking met andere FOK!_Muzikanten die aangegeven hebben mee te willen helpen te vragen om jou compositie aan te vullen met hun muziekspel.

Wat zijn de eisen waaraan de muziek moet voldoen?

- Deze moet door jezelf geschreven en vrij van auteursrechten zijn tevens moet je toestemming geven voor gebruik door het FOK!_Muzikanten_Mega_Song project.
- Verder moet je deze kunnen leveren op WAF of MP3 formaat, Vergeet niet om je file jouw gebruikersnaam op FOK! te geven zodat we alles beter kunnen bijhouden!
- Het stuk moet tussen de 30 seconde en drie minuten lang zijn.
- Let op dat het tempo van je inzending bij het begin en het einde op 120 Beats per Minuut is.
- Natuurlijk mag erop gezongen worden, let wel dat je het een beetje sociaal aanvaardbaar houdt.
- Stem aub uw instrument (Of uw stembanden) op A 440 Hertz.

Failing to plan is planning to Fail!

Dus zijn er deadlines,

- Deelname meldt deadline 30 April
- Muziek instuur deadline 31 Mei
- Eind-mix deadline 30 Juni

Als je al klaar bent met je "stukje" song dan kan je het mailen naar; whawhah(a)gmail.com

Ook als je nog niet zeker bent kan je het opsturen met de vermelding ter beoordeling
Dan zal ik het beluisteren en eventueel tips geven oid
Ik zal het pas gebruiken als je aangeeft dat je dat goed vind.

FAQ;

- Ik wil meedoen maar heb geen opname spullen wat nu?
Vraag een van de FOK!-muzikanten die wel opname mogelijkheid heeft of je bij hem/haar mag opnemen.

- Ik speel een instrument wat niet in A 440 gestemd kan worden mag ik toch mee doen?
Ja dat mag want er is software waarmee je de toonhoogte kan aanpassen.

- Mag je een compositie met alleen 1 instrument insturen
Natuurlijk mag dat

- Ik speel deathmetalitalodisconoisejazzpoprockbluesfolkreaggatontrancer&bopera etc mag dat?
Ja alle muziekstijlen zijn toegestaan

- Is er censuur op songteksten?
Ja hou het gezellig

- Gaat het uitgebracht worden bij een label?
Dat zit niet in de planning (Echter mocht er veel vraag komen dan kan dit een optie zijn mits de FOK!-Muzikanten er mee instemmen).

- Kost het geld?
Nee het is gratis

- Wat gaat er met de winst gebeuren?
Stel dat er geld binnenkomt dan wordt het naar ratio verdeeld over alle deelnemers na afdracht van belastingen ed.

- Mag ik met mijn band meedoen?
Ja dat mag als het muziekstuk speciaal voor het FOK!_MuzikantenMegaSong project geschreven en auteursrechten vrij is (Het gaat wel op de gebruikersnaam van de indiener geregistreerd worden)

- Kan ik meerdere stukken insturen?
In principe niet

- Kan ik nog een ander stuk indienen?
Als het voor de deadline van Deelname 30 April is kan dat

- Kan ik afzeggen?
Ja voor de Muziek instuur deadline 31 Mei

Hier kan je de A 440 Hertz horen gebruik deze aub om te stemmen voordat je gaat opnemen

http://www.esnips.com/doc(...)03ccde6e9/A-440-Herz

En hier is het tempo 120 BPM,

http://www.esnips.com/doc(...)/Click-Track-120-bpm

Tips zijn welkom net als mensen die mee willen helpen

Deelnemende FOK!-Muzikanten,

- allsystemshalt (Kan ook opnemen en gitaar/bas inspelen voor wie dit wil) (Hoofddorp)
- Ananas_en_conserve (gitaar) eventueel ook wel wat zingen als daar meer belang bij is
- belsen (Speelt,Gitaar en bas, en zang...en drums en vooruit ook nog een beetje toetsen)
- boem-dikkie (Rapt)
- Dribbel_ (gitaar, bas, drums)
- Gitaarmat (Gitaar) gaat met de band iets opnemen wss
- KaMo (Bassist) maakt een stuk met bas, gitaar en drums
- Mitchell-K (drumloops en hiphop beats)
- teknomist (Langzame dubby spacey techno mixen met meer akoestische dingen...)
- Tenchu (Is gitarist) wil graag anderen helpen bij hun projecten, Heeft een bassist en eventueel een drummer nodig
- The_Dean (speelt gitaar)
- Vork (Ik kan mijn eigen inbreng (toetsen) zelf opnemen.

Onder voorbehoud;

- broer -> Ik lees even mee en denk ondertussen na of ik zelf mijn gitaar nog in stelling wil brengen om mee te doen
- cafca -> Daar denk ik nog even over na. Weinig tijd, geen fatsoenlijke opname faciliteiten---> Zoekt fatsoenlijke opname mogelijkheden
- Daantke meldt ->onder voorbehoud) Gitarist, Zoom H2, als je geen opnameding heb kun je die komen lenen in Lelystad
- Da_Ripper -> Ik zal 's wat ballonnetjes oplaten
- Maisnon -> Ik kan mischien! ook meedoen. Maak vooral digitaal muzikiek, en gitaar, ukelele. Zingen zit er niet in.
- Silentalarm (Gitaar) ---> Zoekt opname faciliteiten
- tijnbrein -> Ik zou eens kijken of ik inspiratie heb ---> Zoekt Inspiratie


Beste FOK!-muzikanten,

Bij deze is het project FOK!_Muzikanten_Mega_Song geopend.


Wat is het doel hiervan?

- Een gave verzamelsong maken die als het mee zit uren lang en bijzonder veelzijdig gaat worden.
- Veel muzikaal plezier beleven
- Leren en/of ervaring opdoen
- Jezelf muzikaal profileren
- Andere Fok!kers ontmoeten en over muziek praten etc.

Hoe gaat het in zijn werk?

De bedoeling is dat iedere FOK!-muzikant die mee wil werken aan dit project dit kenbaar maakt dmv een post in dit topic.*

*Geef aub ook aan of je andere muzikanten kan en wil helpen en met welk instrument en/of opname apparatuur je dat kan en wil doen ook graag je woonplaats ivm reistijd/kosten.

Vervolgens gaat het tempo bepaald worden waarna een clicktrack gemaakt wordt.

De individuele muzikanten kunnen dan daar hun compositie bij opnemen (Als het even kan met eigen drumwerk ipv de clicktrack).
Schroom niet om samenwerking met andere FOK!_Muzikanten die aangegeven hebben mee te willen helpen te vragen om jou compositie aan te vullen met hun muziekspel.

Wat zijn de eisen waaraan de muziek moet voldoen?

- Deze moet door jezelf geschreven en vrij van auteursrechten zijn tevens moet je toestemming geven voor gebruik door het FOK!_Muzikanten_Mega_Song project.
- Verder moet je deze kunnen leveren op WAF of MP3 formaat, Vergeet niet om je file jouw gebruikersnaam op FOK! te geven zodat we alles beter kunnen bijhouden!
- Het stuk moet tussen de 30 seconde en drie minuten lang zijn.
- Let op dat het tempo van je inzending bij het begin en het einde op 120 Beats per Minuut is.
- Natuurlijk mag erop gezongen worden, let wel dat je het een beetje sociaal aanvaardbaar houdt.
- Stem aub uw instrument (Of uw stembanden) op A 440 Hertz.

Failing to plan is planning to Fail!

Dus zijn er deadlines,

- Deelname meldt deadline 30 April
- Muziek instuur deadline 31 Mei
- Eind-mix deadline 30 Juni

Als je al klaar bent met je "stukje" song dan kan je het mailen naar; whawhah(a)gmail.com

Ook als je nog niet zeker bent kan je het opsturen met de vermelding ter beoordeling
Dan zal ik het beluisteren en eventueel tips geven oid
Ik zal het pas gebruiken als je aangeeft dat je dat goed vind.

FAQ;

- Ik wil meedoen maar heb geen opname spullen wat nu?
Vraag een van de FOK!-muzikanten die wel opname mogelijkheid heeft of je bij hem/haar mag opnemen.

- Ik speel een instrument wat niet in A 440 gestemd kan worden mag ik toch mee doen?
Ja dat mag want er is software waarmee je de toonhoogte kan aanpassen.

- Mag je een compositie met alleen 1 instrument insturen
Natuurlijk mag dat

- Ik speel deathmetalitalodisconoisejazzpoprockbluesfolkreaggatontrancer&bopera etc mag dat?
Ja alle muziekstijlen zijn toegestaan

- Is er censuur op songteksten?
Ja hou het gezellig

- Gaat het uitgebracht worden bij een label?
Dat zit niet in de planning (Echter mocht er veel vraag komen dan kan dit een optie zijn mits de FOK!-Muzikanten er mee instemmen).

- Kost het geld?
Nee het is gratis

- Wat gaat er met de winst gebeuren?
Stel dat er geld binnenkomt dan wordt het naar ratio verdeeld over alle deelnemers na afdracht van belastingen ed.

- Mag ik met mijn band meedoen?
Ja dat mag als het muziekstuk speciaal voor het FOK!_MuzikantenMegaSong project geschreven en auteursrechten vrij is (Het gaat wel op de gebruikersnaam van de indiener geregistreerd worden)

- Kan ik meerdere stukken insturen?
In principe niet

- Kan ik nog een ander stuk indienen?
Als het voor de deadline van Deelname 30 April is kan dat

- Kan ik afzeggen?
Ja voor de Muziek instuur deadline 31 Mei

Hier kan je de A 440 Hertz horen gebruik deze aub om te stemmen voordat je gaat opnemen

http://www.esnips.com/doc(...)03ccde6e9/A-440-Herz

En hier is het tempo 120 BPM,

http://www.esnips.com/doc(...)/Click-Track-120-bpm

Tips zijn welkom net als mensen die mee willen helpen

Deelnemende FOK!-Muzikanten,

- allsystemshalt (Kan ook opnemen en gitaar/bas inspelen voor wie dit wil) (Hoofddorp)
- Ananas_en_conserve (gitaar) eventueel ook wel wat zingen als daar meer belang bij is
- belsen (Speelt,Gitaar en bas, en zang...en drums en vooruit ook nog een beetje toetsen)
- boem-dikkie (Rapt)
- Dribbel_ (gitaar, bas, drums)
- Gitaarmat (Gitaar) gaat met de band iets opnemen wss
- KaMo (Bassist) maakt een stuk met bas, gitaar en drums
- Mitchell-K (drumloops en hiphop beats)
- teknomist (Langzame dubby spacey techno mixen met meer akoestische dingen...)
- Tenchu (Is gitarist) wil graag anderen helpen bij hun projecten, Heeft een bassist en eventueel een drummer nodig
- The_Dean (speelt gitaar)
- Vork (Ik kan mijn eigen inbreng (toetsen) zelf opnemen.

Onder voorbehoud;

- broer -> Ik lees even mee en denk ondertussen na of ik zelf mijn gitaar nog in stelling wil brengen om mee te doen
- cafca -> Daar denk ik nog even over na. Weinig tijd, geen fatsoenlijke opname faciliteiten---> Zoekt fatsoenlijke opname mogelijkheden
- Daantke meldt ->onder voorbehoud) Gitarist, Zoom H2, als je geen opnameding heb kun je die komen lenen in Lelystad
- Da_Ripper -> Ik zal 's wat ballonnetjes oplaten
- Maisnon -> Ik kan mischien! ook meedoen. Maak vooral digitaal muzikiek, en gitaar, ukelele. Zingen zit er niet in.
- Silentalarm (Gitaar) ---> Zoekt opname faciliteiten
- tijnbrein -> Ik zou eens kijken of ik inspiratie heb ---> Zoekt Inspiratie


pi_69720795
Vlot het al een beetje?
pi_69721522
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:48 schreef Siniti het volgende:
Vlot het al een beetje?
Ja het gaat lekker

Er zijn voldoende inzendingen (Al kunnen er natuurlijk altijd nog meer bij) en ik heb al ideeën voor het eindresultaat
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:06:33 #4
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_69721997
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:04 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Ja het gaat lekker

Er zijn voldoende inzendingen (Al kunnen er natuurlijk altijd nog meer bij) en ik heb al ideeën voor het eindresultaat
Mooi, ben benieuwd naar het eindresultaat Kan zelf jammer genoeg niet meedoen omdat ik 0.0 muzikaal talent heb
pi_69725108
TVP
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_69725353
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:14 schreef Siniti het volgende:

[..]

Mooi, ben benieuwd naar het eindresultaat Kan zelf jammer genoeg niet meedoen omdat ik 0.0 muzikaal talent heb
Maar supporters hebben we ook nodig he het heeft geen nut om muziek te maken als niemand de muziek wil beluisteren.
pi_69725371
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:32 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Maar supporters hebben we ook nodig he het heeft geen nut om muziek te maken als niemand de muziek wil beluisteren.
Precies
pi_69753380
Tja, ik heb echt geen tijd, sorry

maar ben wél benieuwd naar het eindresultaat
pi_69816395
Hoi,

Zouden de deelnemers en eventuele lurkers in hun fotomap kunnen kijken en als ze leuke foto's zien die misschien in een movieclip voor dit project kunnen ze even hier neer zetten (als het er veel zijn kan je ze ook naar me mailen).

Of als er video hobbyisten zijn die zich geroepen voelen graag dan kan ik me op de mix concentreren


bvd,

allsystemshalt
  Moderator maandag 8 juni 2009 @ 11:27:26 #15
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_69820758
Door een optreden gisteren en avondwerk vanavond, heb ik nog geen tijd gehad (kunnen maken) om de nieuwe tekst af te ronden en/of op te nemen.

Als je echt door wilt, dan kan ik de instrumentale track vanavond nog uploaden...
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_69820783
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_69822506
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef belsen het volgende:
Door een optreden gisteren en avondwerk vanavond, heb ik nog geen tijd gehad (kunnen maken) om de nieuwe tekst af te ronden en/of op te nemen.

Als je echt door wilt, dan kan ik de instrumentale track vanavond nog uploaden...
Hoi,

Zou je 'm met vocalen kunnen opsturen? mag ook een week later hoor ik ben zelf ook nog bezig met een ander stuk inspelen.

En als het kan zowel zonder als met vocalen insturen

Groeten,

allsystemshalt
pi_69889798
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  Moderator vrijdag 12 juni 2009 @ 09:23:18 #24
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_69963714
Dan ga ik morgen zingen.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_69991798
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:23 schreef belsen het volgende:
Dan ga ik morgen zingen.
Vandaag dus


Ik ga nadat ik wakker ben en koffie op heb aan de slag
  Moderator zaterdag 13 juni 2009 @ 10:15:47 #28
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_69995218
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:06 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Ik zet nu mijn modem uit
Laat maar aanstaan hoor, de downtime duurt nog wel even en je hebt nog wat van mij tegoed. Ik zal het je emailen.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_69996357
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:15 schreef belsen het volgende:

[..]

Laat maar aanstaan hoor, de downtime duurt nog wel even en je hebt nog wat van mij tegoed. Ik zal het je emailen.
Kom maar op met die mail
Graag zo snel mogelijk dan weet ik of ik nog stukken ervan kan samplen
  Moderator zaterdag 13 juni 2009 @ 13:51:24 #30
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_70000774
En onder het motto: de eersten zullen toch ooit wel eens de laatsten zijn...

Padam: Mijn inzending!

Een acapella resultaat ligt ook al bij allsystemshalt, zodat er ook het een en ander in overgemixt zou kunnen worden.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_70000897
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:51 schreef belsen het volgende:
En onder het motto: de eersten zullen toch ooit wel eens de laatsten zijn...

Padam: Mijn inzending!

Een acapella resultaat ligt ook al bij allsystemshalt, zodat er ook het een en ander in overgemixt zou kunnen worden.


Thanks

Ik neem even pauze en ga dan verder mixen
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:08:41 #33
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70006762


Keuzes maken is ..

Maar goed ik heb weer het een en ander weggehaald omdat het toch niet goed bleek te passen

Back to the mixende console
pi_70008816


Zo vandaag behoorlijk veel gedaan

Het stuk van Ananas_en_conserve geprobeerd in te spelen.
De eerste 4 minuten in beta versie gemixed.


Wat moet er nog gebeuren?

- De overige .... minuten mixen
- Dan een Master mix maken
- Vervolgens een mix van 3 minuten ervan proberen te maken (Zal wel 5 minuten worden of zo)
- Dan vragen aan de deelnemers of het een beetje gelukt is
- Na het commentaar corrigeren
- Dan na akkoordbevinding de songs uploaden
- De wereld informeren dat er een gave mix te beluisteren is

- * Als er nog tijd/enthousiasme over is een videoclip erbij maken (Voor de korte versie)

Zo dat was de update van vandaag

*FOK! moet vaker down zijn dan schieten mijn projecten lekker op
  Moderator zondag 14 juni 2009 @ 23:26:16 #38
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_70010586
Lekker bezig!
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_70011552
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_70041479
Pfff

Valt nog niet mee zeg

Het gaat niet zo snel als gewenst.

Ik kap ermee voor vandaag want morgen kan ik weer verder
  maandag 15 juni 2009 @ 22:48:56 #42
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70045223
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:48 schreef KaMo het volgende:
En samples!

U vraagt wij samplen

http://www.esnips.com/doc(...)d-Village-AFlnmpdrie

Het is dus onweer opgenomen met een fotocamera vanaf mijn balkon en vervolgens "licht" bewerkt met effecten
  maandag 15 juni 2009 @ 23:38:38 #44
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70045934
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:20 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

U vraagt wij samplen

http://www.esnips.com/doc(...)d-Village-AFlnmpdrie

Het is dus onweer opgenomen met een fotocamera vanaf mijn balkon en vervolgens "licht" bewerkt met effecten
Ik bedoel van de hele mix een paar samples
  maandag 15 juni 2009 @ 23:53:43 #46
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70046522
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

We moeten het wel spannend houden he


  woensdag 17 juni 2009 @ 11:38:26 #49
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_70089879
Ik ben zeer benieuwd. Mocht het zeer goed uitpakken, fix ik wel iets met de FP .
Hoe staat het op dit moment met alles? Een indicatie?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_70111019
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:38 schreef MrManiak het volgende:
Ik ben zeer benieuwd. Mocht het zeer goed uitpakken, fix ik wel iets met de FP .
Hoe staat het op dit moment met alles? Een indicatie?
Het zou erg gaaf zijn als het op de FP komt

Ik denk dat ik nog wel een week of 3 nodig heb voordat het af is.
pi_70116070
Pfff

Als het klopt moet ik nog op 32 plekken knippen en plakken en bewerken .....

Maar goed ik heb al door waar ik wil bewerken nu nog het uitvoeren
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:24:23 #52
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70116201
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:20 schreef allsystemshalt het volgende:
Pfff

Als het klopt moet ik nog op 32 plekken knippen en plakken en bewerken .....

Maar goed ik heb al door waar ik wil bewerken nu nog het uitvoeren
Dus het is veel meer dan enkel achter elkaar plakken?
pi_70116579
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:24 schreef KaMo het volgende:

[..]

Dus het is veel meer dan enkel achter elkaar plakken?
Ja ik wil ook door elkaar heen laten lopen en samples erdoor mixen en het beter laten klinken dmv bewerking met effecten.

Ik hou natuurlijk ook de originele track die zal ik ook uploaden voor eventuele geïnteresseerden

En als eerder vermeld een korte versie omdat 17 minuten wel erg lang is voor de meeste luisteraars.
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:48:28 #55
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_70118357
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Het zou erg gaaf zijn als het op de FP komt

Ik denk dat ik nog wel een week of 3 nodig heb voordat het af is.
Oki, ik hou het in de gaten en mail me maar voor eventuele aankondigingen, persscreening, perspresentatie ofzo
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_70118388
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:48 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Oki, ik hou het in de gaten en mail me maar voor eventuele aankondigingen, persscreening, perspresentatie ofzo
Ik hou je op de hoogte

*En idd voordat ik/we het wereldkundig gaan maken zodat we in overleg kunnen kijken wat het beste is
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:56:35 #57
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_70118473
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:51 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Ik hou je op de hoogte

*En idd voordat ik/we het wereldkundig gaan maken zodat we in overleg kunnen kijken wat het beste is
De voordelen van redacteur/pers/journalist zijn worden met de dag leuker .

Anyway, have fun met mixen, ik ga m'n bed opzoeken na een dope optreden in de Melkweg gezien te hebben.
Bed gevonden.
Nu ga ik slapen .
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_70175935
* GuitarJJ meldt zich alvast aan voor de volgende muzikantensong
pi_70185261
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:27 schreef GuitarJJ het volgende:
* GuitarJJ meldt zich alvast aan voor de volgende muzikantensong
Nou eerst deel 1 nog eens zien af te maken dan evalueren en misschien denken aan deel II
pi_70194915
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:16 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Nou eerst deel 1 nog eens zien af te maken dan evalueren en misschien denken aan deel II
Jah maar ik ontdekte dit topic pas gister dus kan al niks meer inzenden
pi_70197182
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 14:43 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Jah maar ik ontdekte dit topic pas gister dus kan al niks meer inzenden
Kan wel maar geen garantie dat ik 'm erbij plak
pi_70207491
Ik blaas net mijn actieve monitor op

Ik wilde de bass schakelaar omzetten (Die aan de achterkant zit.. naast de 110/230 volt schakelaar).

Drie maal raden welke ik omzette
pi_70208344
Oef
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_70209538
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 22:06 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik blaas net mijn actieve monitor op

Ik wilde de bass schakelaar omzetten (Die aan de achterkant zit.. naast de 110/230 volt schakelaar).

Drie maal raden welke ik omzette
Hmm, de 110/230 schakelaar? Niet zo'n best idee.

Als ik dit topic eerder had gezien had ik graag meegedaan. Ik heb trouwens ook geen opname-apparatuur, dus dat was al lastig geworden.
pi_70210408
Yes !!!

Het is alleen de zekering



Ik heb de zekering omwikkeld met aluminiumfolie en het werkt weer

Whoot blij is
pi_70210508
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:29 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hmm, de 110/230 schakelaar? Niet zo'n best idee.

Als ik dit topic eerder had gezien had ik graag meegedaan. Ik heb trouwens ook geen opname-apparatuur, dus dat was al lastig geworden.
Ben er laatst achter gekomen dat je heel simpel kan opnemen met het gratis programma "Audacity". Je plugt een kabel vanuit je LINEOUT of HEADPHONE ingang van je versterker naar de microfooningang van je pc (met zo'n groot naar klein plugje). Effe Audacity opstarten en je kan opnemen
  zondag 21 juni 2009 @ 00:42:33 #70
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_70211010
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:07 schreef allsystemshalt het volgende:

Ik heb de zekering omwikkeld met aluminiumfolie en het werkt weer


Ik ben een groot fan, voorstander en vaak zelf aan het MacGyver'en, dus hulde
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_70215987
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:14 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ben er laatst achter gekomen dat je heel simpel kan opnemen met het gratis programma "Audacity". Je plugt een kabel vanuit je LINEOUT of HEADPHONE ingang van je versterker naar de microfooningang van je pc (met zo'n groot naar klein plugje). Effe Audacity opstarten en je kan opnemen
Ik heb geen Line out of Headphone ingang .
pi_70217961
quote:
Op zondag 21 juni 2009 11:35 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb geen Line out of Headphone ingang .
Heeft zowat elke versterker geen headphone?
pi_70220095
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:53 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Heeft zowat elke versterker geen headphone?
Misschien veel transistor/modeling bakken wel, maar de meeste buizenversterkers toch echt niet.
  zondag 21 juni 2009 @ 14:07:23 #75
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70220123
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:53 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Heeft zowat elke versterker geen headphone?
Nee, ik niet iig, ik mic
pi_70220783
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:06 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Misschien veel transistor/modeling bakken wel, maar de meeste buizenversterkers toch echt niet.
Nee oke
(heb nog nooit een buizenversterker gehad )
pi_70221328
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Nee oke
(heb nog nooit een buizenversterker gehad )
Sparen, mien jong!
  zondag 21 juni 2009 @ 22:04:57 #79
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_70235312
Ik wil best meedoen (onder voorbehoud dan), als ik inspiratie kan vinden om iets te schrijven. Eventueel vraag ik Arucard of hij meedoet.
Wanneer is deadline als die er is?
Wordt het trouwens niet een heel raar nummer als de ene doom speelt en dan daarna een stuk speed metal komt?
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_70235667
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wordt het trouwens niet een heel raar nummer als de ene doom speelt en dan daarna een stuk speed metal komt?
Ik kan me extremere uitersten bedenken.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 21 juni 2009 @ 22:16:35 #81
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70235862
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik kan me extremere uitersten bedenken.
singer/songwriter en speedcore
pi_70236281
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik wil best meedoen (onder voorbehoud dan), als ik inspiratie kan vinden om iets te schrijven. Eventueel vraag ik Arucard of hij meedoet.
Wanneer is deadline als die er is?
Wordt het trouwens niet een heel raar nummer als de ene doom speelt en dan daarna een stuk speed metal komt?
Hoi,

De deadline is eigenlijk al verstreken.
Maar als je snel bent kan ik je misschien nog ertussen proppen

Als je mee wil doen lees dan de openingspost goed door.
  zondag 21 juni 2009 @ 22:36:50 #83
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_70236706
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:26 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Hoi,

De deadline is eigenlijk al verstreken.
Maar als je snel bent kan ik je misschien nog ertussen proppen

Als je mee wil doen lees dan de openingspost goed door.
Hmm. dat wordt nogal lastig.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_70237199
Hoi,

Hier de song's aan elkaar geplakt de droge mix.

http://www.esnips.com/doc(...)kanten_Mega_Song-Dry

Ik ben er nog niet uit over wat te doen met effecten en af/door-mixen dus ik post nog geen mix.

Wordt vervolgd
  maandag 22 juni 2009 @ 08:45:34 #86
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70243409
ja, verstandig ja

als je nu nog zoiets flikt, is die namelijk wél kapot!
  maandag 22 juni 2009 @ 08:52:42 #87
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70243486
Aan degene met de dubbele base, zoek andere samples

Verder: leuk om wat resultaat te horen!
pi_70245991
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:52 schreef KaMo het volgende:
Aan degene met de dubbele base, zoek andere samples
Dat ben ik
quote:
Verder: leuk om wat resultaat te horen!
pi_70246090
Dubbele base?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_70246312
Wie heeft wat bedacht?
(tvp)
  maandag 22 juni 2009 @ 19:42:16 #93
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70264503
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:58 schreef teknomist het volgende:
Dubbele base?
bas? Bass? Base?

basdrum?



Wat is nou het goede woord
pi_70264682
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef KaMo het volgende:

[..]

bas? Bass? Base?

basdrum?

[ afbeelding ]

Wat is nou het goede woord
Bas (Nederlands) of bass (Engels) maar niet base.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 22 juni 2009 @ 20:10:38 #96
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_70265813
hee leuk, ga als ik thuis ben even luisteren
pi_70330660
* teknomist is benieuwd naar het resultaat.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_70375846
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:20 schreef teknomist het volgende:
* teknomist is benieuwd naar het resultaat.
IK ook al doe ik er erg weinig aan met dit weer loop ik meer buiten
pi_70376005
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:52 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

IK ook al doe ik er erg weinig aan met dit weer loop ik meer buiten
en terecht
pi_70456862
Ben weer aan het vervormen


Ps als ik klaar ben stuur ik PM's naar de deelnemers met een link naar het eindresultaat en wacht dan op tips en dreigementen

Daarna moeten we even uitvogelen wat we het beste kunnen doen
  zondag 28 juni 2009 @ 23:01:16 #104
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70461922
Doe die short later maar, ik wil horen xD
pi_70462282
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:01 schreef KaMo het volgende:
Doe die short later maar, ik wil horen xD
Ik ben een mail aan het bouwen voor de deelnemers even geduld aub
  zondag 28 juni 2009 @ 23:24:29 #107
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70462773
Vind de into maar niks...

en ik zou het onweer er zoiezo uitlaten

verder klinkt het wel leuk sofar
pi_70462818
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:24 schreef KaMo het volgende:
Vind de into maar niks...

en ik zou het onweer er zoiezo uitlaten

verder klinkt het wel leuk sofar
Nog een paar keer luisteren en morgen een PM naar me sturen aub
  zondag 28 juni 2009 @ 23:27:40 #109
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70462889
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:25 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Nog een paar keer luisteren en morgen een PM naar me sturen aub
en stuur anders even je drums in midi vorm naar me, zet ik er even fatsoenlijke samples onder
pi_70468307
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:27 schreef KaMo het volgende:

[..]

en stuur anders even je drums in midi vorm naar me, zet ik er even fatsoenlijke samples onder
Ik ga vanavond eens kijken of ik ze kan vinden.
pi_70468418
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:27 schreef KaMo het volgende:

[..]

en stuur anders even je drums in midi vorm naar me, zet ik er even fatsoenlijke samples onder
Hoi,

Kan je een ander e-mail adres naar me mailen? FOK! PM wil geen attachments meesturen.

pi_70488980
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:27 schreef KaMo het volgende:

[..]

en stuur anders even je drums in midi vorm naar me, zet ik er even fatsoenlijke samples onder
Check je meel
pi_70493309
Grrrr

Midi is toch niet zo gebruikersvriendelijk als ik had gedacht

Wie weet hoe je van hydrogen midi kan exporteren zodat je het succesvol in fruity loops kan importeren?

  maandag 29 juni 2009 @ 21:53:12 #114
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70494237
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef allsystemshalt het volgende:
Grrrr

Midi is toch niet zo gebruikersvriendelijk als ik had gedacht

Wie weet hoe je van hydrogen midi kan exporteren zodat je het succesvol in fruity loops kan importeren?


Midi is heel algemeen en werkt bijna altijd, maar dan programma van jou is maar raar hoor
pi_70494939
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:53 schreef KaMo het volgende:

[..]

Midi is heel algemeen en werkt bijna altijd, maar dan programma van jou is maar raar hoor
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:59:09 #117
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_70525654
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:45 schreef allsystemshalt het volgende:
KaMo,

Kan je anders een wav file van de bassdrum naar me mailen? dan probeer ik 'm in Hydrogen te meppen
U got mail
pi_70562895
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 07:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Vanavond kijken of ik tijd kan vrijmaken
Gaat niet lukken ik heb oproepdienst en er is van alles aan de knikker


doei
pi_70596186
Ben bezig met een baslijn onder de partij van Gitaarmat te maken

Dat valt nog niet mee... *

*Lang geleden dat ik bas speelde en heb nu kramp in mijn duim

Maar komt goed
pi_70685291
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef allsystemshalt het volgende:
Ben bezig met een baslijn onder de partij van Gitaarmat te maken

Dat valt nog niet mee... *

*Lang geleden dat ik bas speelde en heb nu kramp in mijn duim

Maar komt goed
Yheah !!

Gelukt

*Althans dat denk ik
pi_70685660
Geheugensteun voor mezelf;


Ibanez CP 10 - attac 8 sustain 3,6 level 3,5

Behringer VTM gain 7,2 master 3,3 treble 4 mid 1,8 bass 10

pi_70723278
Weer een klein stapje verder.

Nu ben ik juist samples aan het weghalen en/of faden om ze minder te laten knallen.

Ik zoek nog naar een manier om op 1 spoor meerdere pan (links/rechts) standen vast te zetten.

Iemand de gouden tip?

* Niet de pan van de fader omdat die de hele track pakt ik wil stukken uit de track iets links of rechts zetten

Groenten en Fruit,

allsystemshalt
pi_70757887
Hallo, ik was even op vakantie. De mix klinkt goed. Alleen de effecten zijn soms iets te evident aanwezig.
Sommige overgangen klinken niet altijd even lekker...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_70767952
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef teknomist het volgende:
Hallo, ik was even op vakantie. De mix klinkt goed. Alleen de effecten zijn soms iets te evident aanwezig.
Sommige overgangen klinken niet altijd even lekker...
Hoi,

Klopt, ik ben bezig om de levels van de effecten wat subtieler in te stellen.

De overgangen zijn ook nog niet perfect wordt aan gewerkt.

Ik laat binnenkort weer horen hoe het is om vers commentaar te krijgen

Ook overweeg ik om het intro weg te laten of te versoberen.
pi_70911858
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:11 schreef allsystemshalt het volgende:
L2007 mastering limiter is tha bomb

[ afbeelding ]

http://www.masseyplugins.com/?page=l2007

Ja nog even en ik stuur jullie een link om te beoordelen en dan moeten we het maar eens af noemen.







“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_70932382
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:47 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]



USD 249.00 vs Gratis kan je niet echt vergelijken kerl
Gratis vs. gratis.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_70956413
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef allsystemshalt het volgende:


De deelnemers hebben mail

Graag snel een reactie dan kan het voor mijn vakantie afgerond worden
Kick!

Tjeck je mail ! en laat van je horen
pi_70957633
Ik reageer vanavond even!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_71016335
Maar eh.....

Wat vinden jullie er nou van?

Geef input zodat ik verder kan met de short version en daarna de boel wereldkundig maken
pi_71076965
Zondag heb ik tijd om weer verder te produceren

Wie nog op of aanmerkingen heeft dit graag voortijdig doen !!!

Want ik ga er echt een eind aan breien anders komt het nooit af ...


Ik porbeer dan ook een short version te maken zodat het werk af is.

In de week daarop zou het ergens gepost moeten worden met een verhaal erbij en wat pic's etc.

Verhalen en pics graag ook mailen en/of hier posten

pi_71083725
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:59 schreef allsystemshalt het volgende:
wtf ?

Ik mail de link door naar 5 mensen en hij is door 11 ip adressen bekeken
Ze zijn er zo enthousiast over dat ze hem naar al hun vrienden mailen
pi_71088714
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:07 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ze zijn er zo enthousiast over dat ze hem naar al hun vrienden mailen
Zou zomaar kunnen
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:31:17 #146
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_71089953
Of ze luisteren het op een andere pc ook, of, de meest logische redenering, het staat in je signature met een linkje
pi_71090388
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:31 schreef KaMo het volgende:
Of ze luisteren het op een andere pc ook
op b.v. school of arbeid idd
quote:
of, de meest logische redenering, het staat in je signature met een linkje
Nope het gaat om de link die ik ge-pm-ed heb die staat niet in m'n sig
*Idd geval niet direct
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:01:45 #148
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_71091697
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:54 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

op b.v. school of arbeid idd
[..]

Nope het gaat om de link die ik ge-pm-ed heb die staat niet in m'n sig
*Idd geval niet direct
Mensen zijn niet achterlijk, die klikken door haha
pi_71112834
Ik denk dat de lange versie af is

Ik stop even met luisteren en vannacht zal ik het nogmaals nalopen en dan mailen aan de deelnemers.

Bij goed en/of geen commentaar ga ik de korte versie maken en dan.....

Gaan we wereldberoemd worden op FOK !


*Of niet

pi_71116237
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_71164717
Nou nou wat een ge@$%@^#%^@%!

Maar het is gelukt

De deelnemers hebben een PM ontvangen alweer ter beoordeling.

Ik probeer de korte versie deze week te knippen (Al weet ik niet of ik tijd kan vrijmaken ervoor).

Daarna moet de song over de hele wereld verspreid worden

pi_71335274
Ik zit nu op 12 minuten en 20 sec.

Het is zoeken naar plekken die zonder de rest aan te tasten eruit geknipt kunnen worden...

Ik puzzel verder

pi_71335492
Mooi!
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_71337635
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:07 schreef Rechterbal het volgende:
Mooi!
Misschien

Ik zit nu op 8 min 30.

De laatste gaten vinden is lastig maar het moet lukken.

Na de Formule 1 ga ik verder

pi_71347536
Deelnemers opgelet !

Jullie hebben mail want;

De lange versie is af (Die staat al een tijdje op Esnips).
De korte versie is dus 5 minuten en 22 seconden geworden en ik heb de link net gestuurd.

Bij geen suggesties en of opmerkingen ga ik er vanuit dat het goed bevonden is en zal ik het proberen op de FP te laten belanden.

*Men mag nog steeds foto's insturen voor een eventuele optische verfraaiing.
** Ook een beknopte beschrijving van jullie opname/compositie is welkom

groeten,

allsystemshalt
pi_71385550
Hoi,

Van 1 deelnemer bericht gehad.

Vanavond ga ik nav een kleine aanpassing doen.

Daarna noem ik het af.

Dus beste deelnemers NU reageren of voor altijd zwijgen
pi_71633924
Het is klaar!




De Deelnemers krijgen traditioneel eerst de links ge-pm-ed.

Daarna gaan we ons vereeuwigen op het internet
pi_71634251
Tof! Straks eens luisteren...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_71634301
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:32 schreef teknomist het volgende:
Tof! Straks eens luisteren...
Alleen het stuk van Belsen is aangepast sinds de laatste update
  FOK!fotograaf woensdag 5 augustus 2009 @ 21:51:56 #167
159915 -Menn0-
MNO
pi_71634877
Kan de rest van Fok het ook nog ergens vinden ?
,,/
pi_71635024
Kunnen de mp3-versies niet even geüpload worden?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_71635817
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:56 schreef teknomist het volgende:
Kunnen de mp3-versies niet even geüpload worden?
Ik ben in contact met een frontpage redacteur en wacht af of hij een artikel op de frontpage wil zetten of niet...

Vandaar dat ik het nu nog niet wil publiceren.

groeten,


allsystemshalt
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:17:35 #176
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71748942
TVP'tje dan maar
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:04:52 #178
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_71798616
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:09 schreef allsystemshalt het volgende:
Mail gestuurd tbv FMMS
Workin' on it
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_71799051
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:04 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Workin' on it


Ps het kan zijn dat ik vanaf vrijdag lastig te bereiken ben ivm vakantie in het midden van nergens
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:01:22 #182
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_71818191
Eclectisch!
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_71819025
Tof.

Niet zoveel positieve reacties tot nu toe. Ik vraag me af of dat ligt aan de mix, aan het FP-niveau of een beetje van beiden.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_71819675
Ik denk persoonlijk de mix Ik heb een minuut geprobeerd naar deze marteling te luisteren, niet aan een stuk, maar stukjes doorgespoeld in de hoop dat het een hele lange intro was en dat er daarna een goede beat in kwam, maar helaas, ik heb het in iedergeval niet gevonden.

Zoals ik ook al op de FP gezet had, is het een leuk initiatief, maar een waardeloze uitwerking. Persoonlijk denk ik dat de Amerikanen er wel interesse in hadden als guantanamo bay nog in gebruik was
pi_71928347
Allen bedankt voor het beluisteren en de reacties

Ik neem de tips mee en ga verder met het volgende project

* Al weet ik nog niet of dat muziek of film gaat worden
pi_72316020
Eindscore is;

5-8-2009 FOK!_Muzikanten_Mega_Song Short Version
By gibsonmiii 25 days ago
Size: 4.9MB
617 View(s)

20-07-2009 FOK!_Muzikanten_Mega_Song long Version
By gibsonmiii 41 days ago
Size: 15.5MB
143 View(s)

FOK!_Muzikanten_Mega_Song Dry
By gibsonmiii on Jun. 21 2009
Size: 15.3MB
87 View(s)

Van mij mag er een slot op
pi_83261499
Kick! Komt er weer een keer een vervolg?
pi_86996253
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:48 schreef GuitarJJ het volgende:
Kick! Komt er weer een keer een vervolg? :P
JE mag het vervolg starten als je wil ;)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_86998473
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

JE mag het vervolg starten als je wil ;)
Ik heb weinig ervaring met afmixen. Heb er de programma's ook niet voor (behalve audacity o.i.d.) -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')