abonnement Unibet Coolblue
pi_69716171
The Championship

Peterborough v Newcastle in de competitie, wie had dat twee jaar geleden gedacht. Ik zie ze ook nog niet zo snel terugkeren als ik hoor wat voor problemen daar allemaal zijn. Ik hoop dat er dit jaar weer zo'n relatief kleine club promoveert. Barnsley of Peterborough zou mooi zijn en een van die Welshe clubs mag van mij ook wel een divisie stijgen.

Barnsley
Blackpool
Bristol City
Cardiff City
Coventry City
Crystal Palace
Derby County
Doncaster Rovers
Ipswich Town
Leicester City
Middlesbrough
Newcastle United
Nottingham Forest
Peterborough United
Plymouth Argyle
Preston North End
Queens Park Rangers
Reading
Scunthorpe United
Sheffield United
Sheffield Wednesday
Swansea City
Watford
West Bromwich Albion

League One

Veel zuidelijke clubs dit jaar. Je zult maar fan zijn van Carlisle of Hartlepool . Leuk dat er vier clubs uit Londen inzitten. De wedstrijden tussen Charlton, Millwall, Leyton en Brentford zullen ongetwijfeld spectakel opleveren.

Brentford
Brighton & Hove Albion
Bristol Rovers
Carlisle United
Charlton Athletic
Colchester United
Exeter City
Gillingham
Hartlepool United
Huddersfield Town
Leeds United
Leyton Orient
Millwall
Milton Keynes Dons
Norwich City
Oldham Athletic
Southampton
Southend United
Stockport County
Swindon Town
Tranmere Rovers
Walsall
Wycombe Wanderers
Yeovil Town

League Two

Met Burton hebben we weer een debutant in de League. Mooi dat Torquay weer terug is. Ik hoop zelf dat Bradford dit jaar wel gaat promoveren. Met een beetje mazzel doet Leeds dat niet en hebben we volgend jaar Bradford v Leeds op het programma staan. Ik ben overigens benieuwd hoe het met Accrington gaat aflopen. Hopelijk dit jaar geen clubs die moeten starten met minpunten, want Luton was vorig jaar al voor het begin gedegradeerd.

Accrington Stanley
AFC Bournemouth
Aldershot Town
Barnet
Bradford City
Burton Albion
Bury
Cheltenham Town
Chesterfield
Crewe Alexandra
Dagenham & Redbridge
Darlington
Grimsby Town
Hereford United
Lincoln City
Macclesfield Town
Morecambe
Northampton Town
Notts County
Port Vale
Rochdale
Rotherham United
Shrewsbury Town
Torquay United

The Conference

De Conference lijkt elk jaar zwaarder te worden. Ditmaal zitten er 10 ex-Leagueclubs in. Chester lijkt voorlopig gewoon te mogen deelnemen, ondanks dat ze in administration zitten. Conferencemeubelstuk Woking keert dus niet terug. Opvallendste naam is Luton Town, na drie degradaties op rij hier terug te vinden.

AFC Wimbledon
Altrincham
Barrow
Cambridge United
Chester City
Crawley Town
Eastbourne Borough
Ebbsfleet United
Forest Green Rovers
Gateshead
Grays Athletic
Hayes & Yeading United
Histon
Kettering Town
Kidderminster Harriers
Luton Town
Mansfield Town
Oxford United
Rushden & Diamonds
Salisbury City
Stevenage Borough
Tamworth
Wrexham
York City

Conference North & South

Ik blijf die twee regionale divisies onder de Conference een goed idee vinden. Alles is een stuk overzichtelijker en het lijkt nog niet zo teletoeterachtig. Door de promoties en degradaties zijn er wat leuke clubs bijgekomen, zoals Gloucester City (die in North spelen, iets dat ik niet echt snap) en Dover in South (voor de Ali G.-fans is Staaaaaaaines in South ook een leuke toevoeging). Voorheen vond ik North met zijn ex-Leagueclubs altijd veel interessanter dan South, maar die hebben niet alleen Dover erbij gekregen, maar ook Woking en Weymouth. Erg leuk om te volgen dus. Voor de stadionliefhebber is het echt smullen met o.a. Bath, Bromley, Dorchester, Dover en St. Albans.

North

AFC Telford United
Alfreton Town
Blyth Spartans
Corby Town
Droylsden
Eastwood Town
Farsley Celtic
Fleetwood Town
Gainsborough Trinity
Gloucester City
Harrogate Town
Hinckley United
Hyde United
Ilkeston Town
Northwich Victoria
Redditch United
Solihull Moors
Southport
Stafford Rangers
Stalybridge Celtic
Vauxhall Motors
Workington

South

Basingstoke Town
Bath City
Bishop's Stortford
Braintree Town
Bromley
Chelmsford City
Dorchester Town
Dover Athletic
Eastleigh
Hampton & Richmond
Havant & waterloovile
Lewes
Maidenhead United
Newport County
St Albans City
Staines Town
Thurrock
Welling United
Weston Super Mare
Weymouth
Woking
Worcester City
pi_69716246
Het eerste nieuws komt trouwens uit Nottingham waar Arabieren League Two club Notts County gaan overnemen: http://news.bbc.co.uk/spo(...)s_county/8082539.stm
pi_69718235
Ik ga dit seizoen (topic komt nog) Nottingham Forest van dichtbij volgen. Daarom even een tvp
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_69718304
Exeter City ook paar x achter elkaar gepromoveerd? Herinner me nog dat ze tegen Man Utd 0-0 op Old Trafford speelden en toen speelden ze volgens mij in de 5e divisie ofzo.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_69718382
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:01 schreef Kerol het volgende:
Exeter City ook paar x achter elkaar gepromoveerd? Herinner me nog dat ze tegen Man Utd 0-0 op Old Trafford speelden en toen speelden ze volgens mij in de 5e divisie ofzo.
Hebben een aantal jaren terug nog een wedstrijd gespeeld waarin het lijfsbehoud in de onderste professionele divisie op het spel stond. Die ene pot waar de NOS een docu over maakte. Tegen Swansea.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_69719897
En Swansea speelt nu in The Championship, geweldige prestatie.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_69720070
Swansea
pi_69720151
Go Ebbsfleet!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69720161
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:32 schreef Kerol het volgende:
En Swansea speelt nu in The Championship, geweldige prestatie.
Daar speelde ze vorig seizoen ook, 8e geworden.
Goede prestatie naar mijn weten, twee plekjes hoger en ze zaten in de Playoffs.
Misschien komend seizoen?
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:31:07 #10
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_69722813
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef Barnet_Bee het volgende:
The Championship

Peterborough v Newcastle in de competitie, wie had dat twee jaar geleden gedacht. Ik zie ze ook nog niet zo snel terugkeren als ik hoor wat voor problemen daar allemaal zijn. Ik hoop dat er dit jaar weer zo'n relatief kleine club promoveert. Barnsley of Peterborough zou mooi zijn en een van die Welshe clubs mag van mij ook wel een divisie stijgen.

Barnsley
Blackpool
Bristol City
Cardiff City
Coventry City
Crystal Palace
Derby County
Doncaster Rovers
Ipswich Town
Leicester City
Middlesbrough
Newcastle United
Nottingham Forest
Peterborough United
Plymouth Argyle
Preston North End
Queens Park Rangers
Reading
Scunthorpe United
Sheffield United
Sheffield Wednesday
Swansea City
Watford
West Bromwich Albion

De 3 promovendi uit het rijtje Wednesday, Blackpool, QPR, Preston, Ipswich, Cardiff of Swansea zou helemaal top zijn.

Laatste jaren met Stoke en Burnley heerlijke traditieclubs erbij gekregen, dus ik mag blijf dromen...
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_69725435
Nuneaton Borough is gewoon verdwenen?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 juni 2009 @ 00:39:16 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69725521
Hup Havant & waterlooville
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:49:08 #13
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_69725768
Ik ben niet zo bekend met de competitie's na de Premier league. Maar is het betaald voetbal (wat in Nederland de Eredivisie en de Jupiler League is) in Engeland de bovengenoemde competities, of zijn er nog meer?
I never workout
pi_69729861
Hier zitten ook semi-profclubs tussen volgens mij, maar het is niet gratis nee. Al kunnen ze er niet allemaal van leven volgens mij, hoe lager hoe minder dan.
pi_69730338
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:49 schreef reetveter het volgende:
Ik ben niet zo bekend met de competitie's na de Premier league. Maar is het betaald voetbal (wat in Nederland de Eredivisie en de Jupiler League is) in Engeland de bovengenoemde competities, of zijn er nog meer?
Tot en met League Two zijn het allemaal fullprofs. In de Conference bijna allemaal op drie uitzonderingen na. Zelfs in Conference North en South heb je nog veel spelers die leven van het voetbal. Je hebt zelfs daaronder nog clubs die grote bedragen betalen die je in de Jupiler League niet krijgt, bij clubs als Truro City bijvoorbeeld.
pi_69730371
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:48 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Tot en met League Two zijn het allemaal fullprofs. In de Conference bijna allemaal op drie uitzonderingen na. Zelfs in Conference North en South heb je nog veel spelers die leven van het voetbal. Je hebt zelfs daaronder nog clubs die grote bedragen betalen die je in de Jupiler League niet krijgt, bij clubs als Truro City bijvoorbeeld.
Damn ziek eigenlijk he. Engels voetbal
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 juni 2009 @ 09:51:53 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69730433
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:49 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Damn ziek eigenlijk he. Engels voetbal
Ze hebben tenminste een goede voetbalperamide. Kunnen ze in NL nog wat van leren.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_69730450
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:35 schreef DeVinger het volgende:
Nuneaton Borough is gewoon verdwenen?
Die zijn failliet gegaan. Er is wel een doorstart gemaakt en die club speelt nog ergens in de lagere divisies.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 juni 2009 @ 09:58:20 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69730577
B-B maakt FC United of Manchester een kans op conference north te komen ?

Vorig jaar zesde in de divisie eronder. Maar die hebben een opmars gemaakt sinds hun oprichting in 2005.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_69730974
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:58 schreef borisz het volgende:
B-B maakt FC United of Manchester een kans op conference north te komen ?

Vorig jaar zesde in de divisie eronder. Maar die hebben een opmars gemaakt sinds hun oprichting in 2005.
Beetje eenzelfde verhaal als AFC Wimbledon.

Hup Hampton & Richmond
Hup Northwich.

Het voordeel van de degradatie van die laatste is dat ik weer gewoon met Northwich kan spelen als FM2010 uitkomt , ik vertik het om een divisie hoger te beginnen . Dover is ook wel een optie
Get it and Bet it
pi_69733651
Ik ga dit jaar wederom voornamelijk Hartlepool United volgen
En kijk ook met een schuin oog naar Weston-Super-Mare, als is het alleen al vanwege de naam

Zie zojuist dat Hartlepool de held van een paar jaar geleden weer aangetrokken heeft: Adam Boyd!

[ Bericht 13% gewijzigd door MMUFC op 05-06-2009 11:58:40 ]
pi_69737299
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:52 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Die zijn failliet gegaan. Er is wel een doorstart gemaakt en die club speelt nog ergens in de lagere divisies.
harde shit. heb nog een shirt van hun op mijn kamer hangen hehe, is even op onderzoek uit vh weekend wat ze nu uitspoken dan.
pi_69738107
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:58 schreef borisz het volgende:
B-B maakt FC United of Manchester een kans op conference north te komen ?
Ik vrees dat ze dit jaar gaan promoveren. Ze hebben daar veel geld en dat moet genoeg zijn om kampioen te worden in die divisie.

Een vergelijking met AFC Wimbledon gaat echter mank. Die club is opgericht, omdat Wimbledon ineens 100 km noordelijker ging spelen onder een andere naam. Er zijn dan ook geen AFC Wimbeldon-fans die gaan kijken bij MK Dons. FC United is opgericht omdat de club werd overgenomen door Amerikanen die Man United met een grote schuld opzadelde. Veel fans waren bang dat de successen daarom minder zouden worden. Typisch dat je nu er drie jaar op rij de titel is gewonnen je niets meer hoort over de Glazers. Veel fans van FC United hebben gewoon een seizoenkaart van Man United, als geen stadionverbod hebben. FC United huurt het stadion Gigg Lane van Bury en de United fans gedragen zich daar enorm schofterig. Een arrogantie die je niet verwacht van een non-leaguelcub. Echt een enorm foute club die wat mij betreft eerder vandaag dan morgen wordt opgedoekt. Het walgelijkste is dat ze zich afficheren als echte liefhebbers, maar het zijn gewoon een stelletje foute gloryhunters.
pi_70011641
Komende woensdag om 11 uur maakt de FA de speelschema's bekend van de profdivisies. Ik heb voor de zekerheid mijn creditcard maar verstopt, voor ik weer allemaal vluchten ga boeken

Bovenaan mijn lijstje staat Blackburn v Burnley en omgekeerd voor komend seizoen. Ook Stoke wil ik graag bezoeken. In week 34 zit ik een weekje in de buurt van Manchester, dus daar zullen we wel wat wedstrijden gaan bezoeken. In ieder geval Morecambe, want dat stadion gaat verdwijnen volgend jaar.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:23:06 #25
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70066159
Ga komend jaar met interesse de verrichtingen van Ipswich volgen. Keane is daar nu de manager benieuwd of ie het de 2de keer ook kan flikken, met een club promoveren.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')