abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 4 juni 2009 @ 15:23:05 #1
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_69703578


Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_69704265
Huilie TT
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Moderator donderdag 4 juni 2009 @ 15:43:16 #3
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_69704377
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Huilie TT
Nee. Het is toch zo?

[FAQ & FB]#100 - 100 delen in 6 jaar, 4 maanden en 18 dagen! -> als je het er niet mee eens bent.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_69705161
Het is een vrij land, maar het zegt meer over jou dan over de eerste divisie.
Ik vind het een behoorlijk zielige TT. Jij dnekt zeker dat we wel even kampioen worden?
Ik heb nieuws voor je, dat worden we niet. Als wij kampioen worden scheer ik mijn hoofd kaal.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Moderator donderdag 4 juni 2009 @ 16:02:44 #5
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_69705229
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is een vrij land, maar het zegt meer over jou dan over de eerste divisie.
Ik vind het een behoorlijk zielige TT. Jij dnekt zeker dat we wel even kampioen worden?
Ik heb nieuws voor je, dat worden we niet. Als wij kampioen worden scheer ik mijn hoofd kaal.
Ik denk niks meer, ik hoop het wel. Maar goed, ik weet niet of je er nu zo blij van moet worden dat je op vrijdag tegen clubs als Omniworld, Oss (misschien Eindhoven) etc. moet. Als jij het zielig vindt, mag dat best, daarvoor is dit land ook een vrij land, maar ik vind het wel meevallen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_69705293
Volgend jaar moeten we proberen de play offs te halen, en het belangrijkste: we moeten een team gaan bouwen. Het jaar erop moet je dan mee gaan doen om de titel. Maar volgend jaar red je het niet tegen ploegen als Cambuur en Volendam, ben ik bang.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_69705300
Clubs als FC Bier en VV Bagger af doen en ondertussen niet zeker weten of De Graafschap dat niveau kan ontstijgen....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Moderator donderdag 4 juni 2009 @ 16:09:28 #8
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_69705487
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Clubs als FC Bier en VV Bagger af doen en ondertussen niet zeker weten of De Graafschap dat niveau kan ontstijgen....
Jij snapt het niet echt hè? Clubs als Oss en Omniworld heb ik het over, je hebt ook nog clubs als Cambuur, Volendam, Excelsior etc. waar De Graafschap het moeilijk tegen kan hebben. Daarnaast heb je altijd wel een paar slechte dagen en ben je in staat om van ploegen te verliezen zoals die in de TT. Ik weet niet zeker of ze het niveau ontstijgen omdat ik na de play off wedstrijden tegen MVV en RKC heb gezien dat het gewoon niet goed speelt maar ze zijn aan hun stand verplicht om het niveau te ontstijgen. Als je verder nog opgekropte frustratie hebt ga je dat maar lekker afreageren op iemand anders, ik wil het graag hier bij laten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_69706775
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Jij snapt het niet echt hè? Clubs als Oss en Omniworld heb ik het over, je hebt ook nog clubs als Cambuur, Volendam, Excelsior etc. waar De Graafschap het moeilijk tegen kan hebben. Daarnaast heb je altijd wel een paar slechte dagen en ben je in staat om van ploegen te verliezen zoals die in de TT. Ik weet niet zeker of ze het niveau ontstijgen omdat ik na de play off wedstrijden tegen MVV en RKC heb gezien dat het gewoon niet goed speelt maar ze zijn aan hun stand verplicht om het niveau te ontstijgen. Als je verder nog opgekropte frustratie hebt ga je dat maar lekker afreageren op iemand anders, ik wil het graag hier bij laten.
Nee, jij snapt het niet.
Met jouw TT zet je ons neer als mensen die neerkijken op de eerste divisie. Daarmee val je mij dus ook lastig. Ik dank dat een beetje respect op z'n plaats is. Jij mag met je TT wel jouw opgekropte frustratie afreageren en mij daar mee belasten en ik mag daar niet over zeuren. Dacht het niet.

TOEVOEGING

Boevndien doet je naam en sublime onderschrift mij vermoedden dat jij 1 van die kleine kinderen bent die altijd hget uitvak staan uit te dagen, oerwoudgeluiden maken en Wevers niet respecteren en van die ventjes heb ik na gisteravond helemaal genoeg.

[ Bericht 10% gewijzigd door Karrel_Laaglawaai op 04-06-2009 16:44:48 (Toevoeging) ]
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Moderator donderdag 4 juni 2009 @ 16:47:48 #10
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_69706993
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Nee, jij snapt het niet.
Met jouw TT zet je ons neer als mensen die neerkijken op de eerste divisie. Daarmee val je mij dus ook lastig. Ik dank dat een beetje respect op z'n plaats is. Jij mag met je TT wel jouw opgekropte frustratie afreageren en mij daar mee belasten en ik mag daar niet over zeuren. Dacht het niet.

TOEVOEGING

Boevndien doet je naam en sublime onderschrift mij vermoedden dat jij 1 van die kleine kinderen bent die altijd hget uitvak staan uit te dagen, oerwoudgeluiden maken en Wevers niet respecteren en van die ventjes heb ik na gisteravond helemaal genoeg.
Juist.
Het is maar net hoe je het bekijkt, jij bent waarschijnlijk een van de weinigen die er zo over denkt.

Oh en om even te reageren op je toevoeging, De_Ananas is ook geen ananas, de_boswachter geen boswachter en Superwormjim is ook geen worm. Dus nee, wat je zegt klopt niet.

En zoals ik al eerder zei, als je echt een heel groot probleem hebt met de TT moet je even naar het FB topic, dat had ook weer een zinloze discussie gescheeld.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_69707338
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Juist.
Het is maar net hoe je het bekijkt, jij bent waarschijnlijk een van de weinigen die er zo over denkt.
Of dat zo is weet jij niet en weet ik niet en dan nog. Mag ik mijn mening niet geven?
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh en om even te reageren op je toevoeging, De_Ananas is ook geen ananas, de_boswachter geen boswachter en Superwormjim is ook geen worm. Dus nee, wat je zegt klopt niet.
Mooie vergelijking. Maikuuul is wel een maikuul en zijn naam zegt ook iets over zijn persoonlijkheid. Ik hoef het hoe en waarom van je onderschrift niet te weten, maar het komt bijzonder infatiel over.
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En zoals ik al eerder zei, als je echt een heel groot probleem hebt met de TT moet je even naar het FB topic, dat had ook weer een zinloze discussie gescheeld.
Jij bent toch hier. Ik kan jou er toch op aan spreken? Ik hoef niet zo nodig meteen de MOD's er bij te halen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Moderator donderdag 4 juni 2009 @ 17:13:02 #12
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_69707936
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Of dat zo is weet jij niet en weet ik niet en dan nog. Mag ik mijn mening niet geven?
[..]

Mooie vergelijking. Maikuuul is wel een maikuul en zijn naam zegt ook iets over zijn persoonlijkheid. Ik hoef het hoe en waarom van je onderschrift niet te weten, maar het komt bijzonder infatiel over.
[..]

Jij bent toch hier. Ik kan jou er toch op aan spreken? Ik hoef niet zo nodig meteen de MOD's er bij te halen.
1. Je geeft je mening, goedzo jongen.
2. http://www.geenstijl.tv/2(...)llende_rotschol.html
3. Ik kan de TT niet aanpassen, jammer hè.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_69709368
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is een vrij land, maar het zegt meer over jou dan over de eerste divisie.
Ik vind het een behoorlijk zielige TT. Jij dnekt zeker dat we wel even kampioen worden?
Ik heb nieuws voor je, dat worden we niet. Als wij kampioen worden scheer ik mijn hoofd kaal.
Daar houden we je aan!
pi_69710212
Jullie zijn aanstellers
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:52:13 #15
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_69710636
Geen ruzie maken boys.
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:55:12 #16
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_69710731
Het is verdomde pijnlijk dit....

Ik weet nog hoe het was toen ik na een degradatie weer naar de eerste wedstrijd ging van het seizoen in de Jupiler League. Wat een mistroostig gevoel had ik toen, het is wel een compleet andere beleving die je dan hebt. En dat gaat nu weer terugkomen.

Maargoed, zoals al vaker gezegd en in diverse krantenkoppen gelezen: Uithuilen en opnieuw beginnen. Je raakt er aan gewent.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_69711006
Bizar eigenlijk, gisteren precies 5 jaar geleden (3 juni 2004) promoveerden jullie nog na een bizarre ontknoping in de Nacompetitie (2-3 bij Excelsior). Vandaag 5 jaar later zijn jullie alweer een titel en 2 degradaties verder als ik het goed heb. Nu hopen dat er net zo snel weer gepromoveerd kan worden.
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:09:32 #18
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_69711202
Tsja, bij de Graafschap is altijd wel wat te beleven

En dat maakt het dus ook dat het fantastisch is om supporter van deze club te zijn
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_69712319
Volgend jaar sowieso promoveren.

Ook al zouden veel spelers weggaan hebben ze nog een selectie die mee kan doen om de titel.
Ben alleen wel benieuwd wie er dan blijven en eventueel bijkomen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:34:17 #20
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_69714455
Zeg houden jullie ns op met elkaar in de haren zitten!
Het is al erg genoeg dat Graafschap degradeerde.
Helaas, maar wel een beetje terecht over het hele seizoen gezien.

Ik zat er echt wel even doorheen gisteren, maar nu moet de blik weer naar voren.
quote:
Veen: binnen een jaar weer terug
Een dag na de degradatie van De Graafschap keek voorzitter Sietze Veen alweer vooruit: "We willen binnen een jaar weer terug. En dat kan, want we hebben straks het hoogste budget."

De club houdt zich vast aan jong talent. "Talenten als Buijs, Assaidi, Bargas en Chaiat kunnen zich misschien wel beter ontwikkelen in de eerste divisie. En onze talenten liggen allemaal langer vast." Bang voor een exodus is Veen niet: "En als er mensen vertrekken dan halen we daar goede en frisse mensen voor terug."

Volgens Veen is De Graafschap al in gesprek met hoofdsponsorkandidaten. "Een club als De Graafschap richt zich altijd weer op."
Bron: Omroep Gelderland
Te groot voor de Jupiler, te klein voor de Ere.
Totdat het nieuwe stadion er is komt hier helaas geen verandering in.
kloep kloep
pi_69714473
Het is en blijft de mooiste club van Nederland.

Volgend jaar moet er gewoon tot het laatst toe meegedaan worden om het kapioenschap. Je hebt het hoogste budget, de meeste supporters enzovoort. Dat dit lastig gaat worden is zeker maar niets anders dan dit mag de doelstelling zijn.

Over dit seizoen wil ik eigenlijk niets meer kwijt. Terecht gedegradeerd in iets wat in ieder geval niet ons seizoen was. Een gebrek aan kwaliteit, een slechte trainer (van Stee) en het ontbreken van een dosis geluk heeft ons de kop gekost. Een behoorlijke catastrofe voor een club die ooit nog eens meer wil dan schipperen tussen ere en eerstedivisie. Ondanks dat zal ik de prachtige hoogtepunten (Vitesse thuis en Feijenoord uit en de laatste minuut in Breda) niet snel ga vergeten.

WE LOVE DE GRAAFSCHAP, WE DO!
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:40:07 #22
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_69714676
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:34 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Het is en blijft de mooiste club van Nederland.

Volgend jaar moet er gewoon tot het laatst toe meegedaan worden om het kapioenschap. Je hebt het hoogste budget, de meeste supporters enzovoort. Dat dit lastig gaat worden is zeker maar niets anders dan dit mag de doelstelling zijn.

Over dit seizoen wil ik eigenlijk niets meer kwijt. Terecht gedegradeerd in iets wat in ieder geval niet ons seizoen was. Een gebrek aan kwaliteit, een slechte trainer (van Stee) en het ontbreken van een dosis geluk heeft ons de kop gekost. Een behoorlijke catastrofe voor een club die ooit nog eens meer wil dan schipperen tussen ere en eerstedivisie. Ondanks dat zal ik de prachtige hoogtepunten (Vitesse thuis en Feijenoord uit en de laatste minuut in Breda) niet snel ga vergeten.

WE LOVE DE GRAAFSCHAP, WE DO!
Volkomen eens. DRAN in 2009/2010 en gaan voor de titel!!!
kloep kloep
pi_69718078
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:02 schreef JeffreyADO het volgende:

[..]

Daar houden we je aan!
Staat genoteerd: Schoen opeten #8
pi_69718443
Complimenten dat jullie het weer positief inzien.
Trouwens de Jupiler League is een goede kweekvijver (ofzo) voor jullie eigen jeugd te laten doorbreken, zo zijn er veel talentjes ontdekt!
pi_69720038
Hopelijk kan Rik Sebens dan eindelijk eens iets laten zien. Hetzelfde geldt voor El Hasnaoui.

@JeffreyADO: wie zijn bij jullie eigenlijk doorgebroken in het seizoen 2007/2008? Lex Immers toch? Die deed het dit jaar toch zeer behoorlijk in de eredivisie, hoewel ik het een beetje een raar mannetje vind
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_69720419
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:34 schreef Roberto258 het volgende:
Hopelijk kan Rik Sebens dan eindelijk eens iets laten zien. Hetzelfde geldt voor El Hasnaoui.

@JeffreyADO: wie zijn bij jullie eigenlijk doorgebroken in het seizoen 2007/2008? Lex Immers toch? Die deed het dit jaar toch zeer behoorlijk in de eredivisie, hoewel ik het een beetje een raar mannetje vind
Ja en Janmaat die nu bij Heerenveen speelt, misschien vergeet ik er nog een paar.
Tja, het is ook wel een raar mannetje maar dat past bij Den Haag denk ik
Niemand dacht trouwens dat Immers het Eredivisieniveau aankon maar uiteindelijk heeft hij mij toch positief verrast.

Het was trouwens los van de talentjes een dramatisch jaar waarin ADO zich niet kon aanpassen het het 'eerstedivisie voetbal'.
Maar uiteindelijk als 6e toch nog gepromoveerd, het liep ineens in de Playoffs.

Ik hoop echt dat jullie snel weer terugkeren, vond het altijd zo'n leuke uitwedstrijd


Waarom heeft de Eredivisie nou geen 20 plaatsen..
Dat is zo .... internationaal?
Dan mogen jullie en Volendam terug (vind ik)
pi_69725486
Onderlinge frustraties
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:55:39 #28
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_69738069
Ben wel benieuwd wat er nu bij gaat komen / uit de beloften door kan breken....
El Hasnaoui is inderdaad wel een veelbesproken naar. Vleugels zien er sowieso wel goed uit met Assaidi en Chaiat... Bargas weer terug. Centraal achterin lijkt me de prioriteit te liggen (en een spelmaker).
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_69738631
Was er woensdag ook bij in Waalwijk..
Lange halen, vroeg thuis vanaf de 60e minuut..
Was een lange terugreis..
Volgend jaar Bugdayci en Hassanoui (als ik het goed typ) brengen
Bellick: Now you're gonna tell me where you stashed Westmoreland's money. Or I'm gonna pluck you like a chicken. Stitch by stitch.
pi_69738679
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:55 schreef assie het volgende:
Ben wel benieuwd wat er nu bij gaat komen / uit de beloften door kan breken....
El Hasnaoui is inderdaad wel een veelbesproken naar. Vleugels zien er sowieso wel goed uit met Assaidi en Chaiat... Bargas weer terug. Centraal achterin lijkt me de prioriteit te liggen (en een spelmaker).
Ik neem aan dat de Ridder -wie nog een contract heeft tot 2012 heeft geloof ik- maar op de zijkant spelen, ik weet zeker dat hij het wel kan brengen, een echte publieksspeler!
Bellick: Now you're gonna tell me where you stashed Westmoreland's money. Or I'm gonna pluck you like a chicken. Stitch by stitch.
pi_69742030
Mooie club, kom aub maar gauw terug in de Eredivisie. Daar waar De Graafschap thuishoort. Ik mis de gezellige Vijverberg nu al! Altijd één van de leukste uitwedstrijden van het jaar. Lekker die vissekom in en herrie maken.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_69745379
Talent genoeg voor komend seizoen in ieder geval. Wellicht Van der Sloot overtuigen het toch eens op het veld te proberen voor De Graafschap, anders blijft hij maar geld kosten. Centrale middenvelder, linksback en centrale verdediger lijken me prioriteit te hebben. Als Heijblok, Jungschlager, Assaidi, De Ridder (JL is voor hem gemaakt), Muslu en Buijs ( ) blijven gaan we sowieso weer in de top meedraaien.

De ontlading bij die enkele winstpartij in eredivisie is veel groter, maar terugkijkend op de afgelopen 10 jaar heb ik in de JL toch over hele seizoenen gezien meer lol gehad. De klap is niet zo hard aangekomen, maar het is dan ook al m'n 4e degradatie als actief supporter
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_69746014
Jungschlager gaat weg, is nu transfervrij he. Ik ben ook wel benieuwd naar Chaiat en Sebens.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_69746025
Van der Sloot hoopt het liefst dat zijn contract in onderling overleg ontbonden kan worden.

Den Ouden en Oost dus weg via een clausule...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 6 juni 2009 @ 10:53:24 #35
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_69763938
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:41 schreef methodmich het volgende:
Van der Sloot hoopt het liefst dat zijn contract in onderling overleg ontbonden kan worden.

Den Ouden en Oost dus weg via een clausule...
Denk dat de meeste supporters niet rouwig zijn over het vertrek van Oost
Den Ouden was misschien wel goed bruikbaar als aanspeelpunt voorin, zeker als je overweegt met 3 spitsen te spelen. Misschien V/d Sloot erachter (als ie toch nog onder contract staat), heb je ook direct je spelmaker.
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_69764074
Chaiat, die was toch van FC Volendam overgekomen..
Was die het hele seizoen geblesseerd? Hij had toch een blessure ofzo?
Vond hem altijd goed bij Volendam..
pi_69764160
quote:
'De Graafschap denkt aan Vloet als hoofdtrainer'
Geschreven op zaterdag, 6 juni om 09:34

Wiljan Vloet is een van de kandidaten om komend seizoen bij De Graafschap de selectie onder zijn hoede te nemen, zo meldt het Algemeen Dagblad. De hoofd opleidingen van PSV staat volgens het dagblad bij de Doetinchemmers op een shortlist. Of Vloet zelf ook belangstelling heeft voor de functie is niet bekend.


Darije Kalezic, die sinds het vertrek van Henk van Stee als interim-manager de leiding heeft, lijkt na de degradatie naar de Jupiler League bedankt te zullen worden voor het werk van de afgelopen maanden. De Achterhoekers zijn op zoek naar een aanvallend ingestelde coach. "Dat lijkt me wel, want we willen dan zo snel mogelijk terugkeren naar de Eredivisie", vertelde commercieel directeur Henk Bloemers afgelopen week.

Vloet ontkent dat hij bij PSV in onmin leeft met algemeen directeur Jan Reker. Wel kwam hij in aanvaring met Reker over de snelheid van een aantal processen binnen de opleiding. "Ik had gehoopt dat op dit moment alles klaar zou zijn voor het nieuwe seizoen, maar dat is niet het geval. Naar verwachting krijgen we nu 10 juni definitief uitsluitsel over de nadere invulling van een aantal posities en posten."

De 46-jarige coach werd twee zomers geleden aangesteld als hoofdtrainer van ADO Den Haag, maar hij hield het na één seizoen alweer voor gezien bij ADO. De oefenmeester signaleerde bij de Haagse club een gebrek aan toekomstperspectief. Eerder was Vloet hoofdcoach van FC Den Bosch, Roda JC en Sparta Rotterdam.
Voetbalzone
Ik was nooit weg van hem, altijd maar apparte beslissingen en ik vind het geen type trainer voor de Jupiler League.
pi_69770082
Zou een drama zijn. Laat Kalezic het maar lekker doen, samen met Vreman. Wel iets aanvallender dan graag.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_69770616
Opzich vind ik Kalezic ook een mooie kerel maar ik vraag me wel af of hij de kwaliteiten van een hoofdtrainer heeft. Ik bedoel als je alleen al kijkt naar de corners die getrapt werden in de play-offs, tergend slecht. Er zat totaal geen lijn in die ballen en het was gewoon wie van de spelers zin had mocht een keer trappen. Amateurisme ten top.

Ook het gebrek aan leiderschap in het veld valt hem aan te rekenen. De ene keer liepen er twee spelers elkaar omver en de andere keer lieten ze beiden lopen. Dat soort dingen zijn gewoon te trainen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 19:21:17 #40
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_69776439
Waarom nou niet gewoon GJ Verbeek vastleggen voor 3 jaar. Dat zou nou eens een mooi signaal zijn naar de achterban en sponsoren, dat ze nu echt aan continuiteit en stabiliteit willen gaan werken. Het kost een boel knaken, maar da's beter dan halverwege het seizoen weer een zooi paniekaankopen doen. Kalezic als assistent erbij en Vreman als teammanager, kan Spieker ook mooi optiefen , Olyslager erbij als keeperstrainer en een assistent naar keuze van GJ Verbeek.

Klaar ben je wat dat betreft.

Dan nog een paar goeie talentjes erbij, vd Sloot en Bargas terughalen en drie of vier degelijke spelers erbij zoeken...

Zo moeilijk is het allemaal niet.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_69777683
Spieker is al weg, Jos G wordt teammanager
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_69777706
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 19:21 schreef xJapser het volgende:
Waarom nou niet gewoon GJ Verbeek vastleggen voor 3 jaar. Dat zou nou eens een mooi signaal zijn naar de achterban en sponsoren, dat ze nu echt aan continuiteit en stabiliteit willen gaan werken. Het kost een boel knaken, maar da's beter dan halverwege het seizoen weer een zooi paniekaankopen doen. Kalezic als assistent erbij en Vreman als teammanager, kan Spieker ook mooi optiefen , Olyslager erbij als keeperstrainer en een assistent naar keuze van GJ Verbeek.

Klaar ben je wat dat betreft.

Dan nog een paar goeie talentjes erbij, vd Sloot en Bargas terughalen en drie of vier degelijke spelers erbij zoeken...

Zo moeilijk is het allemaal niet.
Verbeek vind ik ook een goeie voor Graafschap
Hard werken en niet zeuren..
  maandag 8 juni 2009 @ 17:50:04 #43
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_69832155
Helaas...Heracles was slagvaardiger. Kutbeleidsbepalers.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_69833152
Vloet whehe.
  maandag 8 juni 2009 @ 18:28:24 #45
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_69833439
Of toch maar weer Jan de Jonge. Maar dan zal vd Sloot niet komen.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_69838704
Dan toch liever De Jonge.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_69841899
Is Ernie Brandts niks voor jullie?
  maandag 8 juni 2009 @ 21:54:52 #48
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_69842432
webmaster van graafschap.nl weet de fotoshop ook te vinden om nog wat mensen over de streep te helpen om een scc te halen....



http://www.degraafschap.n(...)eizoen-clubcard.html

  maandag 8 juni 2009 @ 22:03:47 #49
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_69842878
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:54 schreef TheVotary het volgende:
webmaster van graafschap.nl weet de fotoshop ook te vinden om nog wat mensen over de streep te helpen om een scc te halen....

[ afbeelding ]

http://www.degraafschap.n(...)eizoen-clubcard.html



Wij hebben 2 seizoenskaarten gewonnen, dus wij zijn er gewoon weer bij volgend seizoen
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:40:52 #50
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69852721
Had De Graafschap geen accoord met Kalezic dat hij in de JL hoofdtrainer zou worden en in de Eredivisie assistent?
Ik vond het al een vreemde constructie, maar nu wordt het maar zo van de tafel geveegd. Vreemd.
Ik zou sowieso proberen vd Sloot weer terug te halen. En Bakary Diakite.
Overigens is vd Ouden niet sowieso weg. Hij MAG weg. Als er geen clubs komen blijft hij bij De Graafschap.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')