abonnement Unibet Coolblue
pi_70533366
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:17 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik rij nu een Nissan Almera uit '97. Op zich een prima auto met de opties erop die ik nodig heb, retebetrouwbaar, maar ik wil graag iets met een tikje meer comfort (ik ben tegen de twee meter) en iets meer auto, zeg maar. Het ding is te jong voor de slooppremie en ook zéker wel meer waard, maar er zijn gewoon amper belangstellenden .
Oh, net na mn edit
Ja de rede dat ik niet voor dergelijke auto's ben gegaan, is dat ik ze botweg te saai vind
Ik weet dat die merken goed zijn, maar vind ze standaard ofzo.... gevoel wat ik niet goed kan uitleggen.

Heb meer feeling bij dergelijke auto's als deze Volvo...

Maar dat is wel balen dat er weinig belangstelling voor is... zeker als je EIGENLIJK toch wel wat anders wilt Ondanks het niet direct nodig is...
pi_70533402
Iemand Top Gear gezien met de 940? Heerlijk .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:34:19 #128
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_70533733
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:18 schreef Pas259 het volgende:

[..]

Kun je hem niet inruilen?
Heb al twee leuke V40's gezien, beiden particulier . Bij de dealer ben ik vaak wat huiverig voor teruggedraaide tellers. En een hoop exemplaren met dik twee ton. Op zich geen ramp (daar is de prijs meestal ook naar), maar ik ben komend jaar zes dagen per week afhankelijk van m'n auto, dus ik heb eigenlijk geen tijd om onderhoud te laten doen. Ik moet dus een auto hebben die in principe nog 20 à 30k mee gaat, zonder gezeik. Dan wil je liever een exemplaar met weinig op de teller, en die zijn er niet heel veel en zijn bovendien aardig aan de prijs. Bij een particulier heb ik vaak het idee, als ze de auto al een paar jaar in bezit hebben, dat je meer kans hebt op een eerlijke auto. Probleem is wel dat je ook daar weer achterstallig onderhoud kan hebben...
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:20 schreef Dennis121 het volgende:

[..]

Oh, net na mn edit
Ja de rede dat ik niet voor dergelijke auto's ben gegaan, is dat ik ze botweg te saai vind
Ik weet dat die merken goed zijn, maar vind ze standaard ofzo.... gevoel wat ik niet goed kan uitleggen.

Heb meer feeling bij dergelijke auto's als deze Volvo...

Maar dat is wel balen dat er weinig belangstelling voor is... zeker als je EIGENLIJK toch wel wat anders wilt Ondanks het niet direct nodig is...
Mja, ik vind het ook een retesaai ding, maar voor een student is een auto met airco, elektrische ramen/spiegels en CV niet verkeerd hè . Dat is een beetje het probleem. Ik wil ook wel iets met meer schwung, waarmee je net wat meer auto rijdt en het kneut-stadium verlaat, maar ja, dat heeft z'n prijs. En ik weet niet of ik die op dit moment kan en wil betalen .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_70534378
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Heb al twee leuke V40's gezien, beiden particulier . Bij de dealer ben ik vaak wat huiverig voor teruggedraaide tellers. En een hoop exemplaren met dik twee ton. Op zich geen ramp (daar is de prijs meestal ook naar), maar ik ben komend jaar zes dagen per week afhankelijk van m'n auto, dus ik heb eigenlijk geen tijd om onderhoud te laten doen. Ik moet dus een auto hebben die in principe nog 20 à 30k mee gaat, zonder gezeik. Dan wil je liever een exemplaar met weinig op de teller, en die zijn er niet heel veel en zijn bovendien aardig aan de prijs. Bij een particulier heb ik vaak het idee, als ze de auto al een paar jaar in bezit hebben, dat je meer kans hebt op een eerlijke auto. Probleem is wel dat je ook daar weer achterstallig onderhoud kan hebben...
[..]

Mja, ik vind het ook een retesaai ding, maar voor een student is een auto met airco, elektrische ramen/spiegels en CV niet verkeerd hè . Dat is een beetje het probleem. Ik wil ook wel iets met meer schwung, waarmee je net wat meer auto rijdt en het kneut-stadium verlaat, maar ja, dat heeft z'n prijs. En ik weet niet of ik die op dit moment kan en wil betalen .
Nee dat is als student zijnde zeker niet verkeerd
Ja ik ken het probleem... of je iets wil en kan betalen...
De een heeft wat meer met wat meer auto, de ander boeit het niet... gewoon je gevoel volgen
Voor mij gaat dat eerste op
pi_70537265
overigens staat mijn volvo nog steeds te koop
V40 1.9D 115pk phase 2 (2001)
194 duizend gelopen.

dealer onderhouden, ik heb de auto zelf 2 jaar gereden a 50.000 km per jaar. Hij wordt ook weer door mijn dealer verkocht, vraagprijs zal ergens tussen de 6 en 7 duizend liggen.

plaatjes van deze moosekiller
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:18:07 #131
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_70560579
Staat een leuke phase II op speurders. 260k gelopen, diesel, december 2002. 5k moet ie opbrengen en ziet er top uit! Ben alleen zo bang voor het onderhoud waar je tegenaan gaat lopen met die tellerstand...

Bovendien op de lange termijn niet echt rendabel, omdat ik na dit jaar toch minders km's ga rijden...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_70569320
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Staat een leuke phase II op speurders. 260k gelopen, diesel, december 2002. 5k moet ie opbrengen en ziet er top uit! Ben alleen zo bang voor het onderhoud waar je tegenaan gaat lopen met die tellerstand...

Bovendien op de lange termijn niet echt rendabel, omdat ik na dit jaar toch minders km's ga rijden...
Wat is je budget ookalweer?
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:29:40 #133
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_70574808
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 02:49 schreef Pas259 het volgende:

[..]

Wat is je budget ookalweer?
Om en nabij de 4k, waarvan zo'n 1,5k ingeruimd is voor de inruil van m'n oude auto. Dus ik wil iets van 2,5k bijleggen hooguit, er moet immers ook nog collegegeld betaald worden binnenkort
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_70981234
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:55 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mooi ding hoor .

Wel jammer van al die butsen in de kentekenplaat... kennelijk konden de eigenaar of z'n buurtbewoners niet zo goed parkeren...
De kentekenplaten inmiddels vervangen:



Ziet er gelijk een stukje netter uit (imo dan ).... meteen opliggende letters gekozen, vind ik persoonlijk ook nog een tikkie netter dan die geperste...
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:21:38 #135
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_70981292
Dat had ik dan weer nooit gedaan. Het is weliswaar mooier, maar ze worden minder vuil. En hoe vuiler, hoe minder makkelijk afleesbaar als je geflitst bent
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_70981450
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:21 schreef Mikkie het volgende:
Dat had ik dan weer nooit gedaan. Het is weliswaar mooier, maar ze worden minder vuil. En hoe vuiler, hoe minder makkelijk afleesbaar als je geflitst bent
Het is ook maar goed ook he dat we niet allemaal het zelfde willen .
Sowieso heb ik een hekel aan vieze auto's, dus ook een geperste zou bij mij netjes blijven.

Overigens heb ik nooit moeite met geperste kentekens lezen op afstand?
Maar goed... als jij blijer wordt van geperste kentekens, prima
pi_70984667
Ik heb een 850 Estate aangeschaft, voor een trip/reis/halfjaar naar Noorwegen, om er te komen en daar wat rond te kachelen, aanschouw het bakbeest!


pi_70984672
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:21 schreef Mikkie het volgende:
Dat had ik dan weer nooit gedaan. Het is weliswaar mooier, maar ze worden minder vuil. En hoe vuiler, hoe minder makkelijk afleesbaar als je geflitst bent
Heb je wel eens naar een W202 gekeken?

Ik heb nu 3 dagen en 950 kilometer een 220 CDI en ben echt verast gewoon!
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:16:42 #139
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_70987167
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:26 schreef Dennis121 het volgende:

[..]

Het is ook maar goed ook he dat we niet allemaal het zelfde willen .
Sowieso heb ik een hekel aan vieze auto's, dus ook een geperste zou bij mij netjes blijven.

Overigens heb ik nooit moeite met geperste kentekens lezen op afstand?
Maar goed... als jij blijer wordt van geperste kentekens, prima
Ik meestal ook niet, maar vooral als een auto in de winter ranzig wordt, zijn geperste kentekens op een gegeven moment moeilijker leesbaar dan de kentekens met opgelegde letters. Maar goed, jij bent volgens mij wel iemand die z'n auto meestal goed schoon houdt. Ik ben iemand die stof en vuil en een hele tijd op laat zitten omdat het me niet boeit (kan nu ook goed door de auto komen hoor, is niet mooi genoeg om vaak te poetsen ), alleen vogelpoep haal ik er direct af ivm zuur dat in de lak vreet.
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:05 schreef CohibaCigars het volgende:
Ik heb een 850 Estate aangeschaft, voor een trip/reis/halfjaar naar Noorwegen, om er te komen en daar wat rond te kachelen, aanschouw het bakbeest!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar blijven de interieurfoto's? En wat zijn de specs? Motorisering, bouwjaar, kmstand enzo? .
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:05 schreef Pas259 het volgende:

[..]

Heb je wel eens naar een W202 gekeken?

Ik heb nu 3 dagen en 950 kilometer een 220 CDI en ben echt verast gewoon!
Het nadeel aan Benzen van die leeftijd vind ik echt het enorme kampersimago. Er rijden van die 40+'ers uit achterstandswijken in. Lang niet in allemaal, maar dat imago hebben ze wel, ondanks dat het vast prima auto's zijn. .

Maar sowieso... ik heb bij een hoop merken wel een model dat ik iets vind hebben, maar lang niet alles is mooi. Zo vind ik van Mercedes de pre-facelift SL een mooie auto, maar daar houdt het ook eigenlijk op. Audi's zijn over het algemeen wel mijn smaak (de A6 is echt mooi ), ik heb wel iets met de 5-serie, ik vind Leons wel wat hebben, Volvo's S60 zijn mooie bakken, maar een C-klasse kan mij echt niet bekoren, al rijdt het vast uitmuntend .

Overigens moet ik waarschijnlijk nog een jaartje wachten op een andere auto. Ga toch m'n huidige kar 'af' rijden (komend jaar nog zo'n 20 à 25k erbij om richting de 2 ton te gaan). Dan probeer ik komend jaar een financiële buffer op te bouwen om eind volgend jaar in één keer voor iets goeds anders te gaan, in plaats van nu met een beperkt budget voor een halve oplossing te kiezen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_71010993
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Mikkie het volgende:
Waar blijven de interieurfoto's? En wat zijn de specs? Motorisering, bouwjaar, kmstand enzo? .
[..]

Het is een 2.5 GLT 20V Uitvoering, met standaard airco (werkend ), Airbags, SIPS, ABS, etc. Er is later ook nog een VolvoGuard ingekomen, dus dat zit wel goed. Halflederen interieur ziet er goed uit, lees bijna nieuw! (Foto's komen wel een keertje ) Zit alleen een gat in het leer bij de lendesteun van de bestuurder, helaas, maar volkomen normaal.
Bouwjaar is 1993, en de stand op het moment is 30X.000
pi_71175727
het is al enige tijd bekend, maar toch even de meningen van jullie hierover :

S80 en V70 met 1.6 DRIVe uitgerust

een 1.6 diesel in autos van meer dan anderhalve ton....maar het schijnt nog niet zo slecht te rijden.

overigens, wat ik wel heel erg gaaf nieuws vind :
quote:
tenzij u wacht tot 2012. Dan heeft Volvo namelijk zijn via het stopcontact oplaadbare dieselhybride klaar. Als gemiddeld verbruik geeft men daarvoor 1,9 liter diesel per 100 kilometer op …
Eindelijk.....een mooie diesel hybride.
pi_71278091
Kan mijn vermelding aangepast worden in de OP, ik heb binnenkort geen S40 meer maar een V50 1.6D Edition I uit 2006
pi_71288030
Wie wil er een 740 kopen?

Ofja, niet zomaar een.. Mijn 740!
Nee.
pi_71288245
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:15 schreef Dimitri_ het volgende:
Wie wil er een 740 kopen?

Ofja, niet zomaar een.. Mijn 740!
Pics? En wat gegevens mag altijd
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_71288853
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:21 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Pics? En wat gegevens mag altijd
For now:

http://link.marktplaats.nl/254748623

Echt een superauto

Als ik straks eindelijk weer eens wat geslapen heb typ ik wel even wat erbij en post ik wel wat extra foto's.. Maar ik ben nu echt te moe, haha..
Nee.
pi_71289005
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:39 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

For now:

http://link.marktplaats.nl/254748623

Echt een superauto

Als ik straks eindelijk weer eens wat geslapen heb typ ik wel even wat erbij en post ik wel wat extra foto's.. Maar ik ben nu echt te moe, haha..
Jammer dat het geen belasting vrije is . En wat is die plek op de voorbumper?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_71289965
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:43 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Jammer dat het geen belasting vrije is . En wat is die plek op de voorbumper?
Inderdaad jammer, is ook een van de redenen dat hij eruit gaat.. Heb nu een 960 en een 740 in de belasting en verzekering en dat is een dure hobby.

Het benzineverbruik van een 960 3.0 is sowieso om te huilen..

En die plek zat een sticker, is er nu vanaf en je ziet er eigenlijk niets meer van. Heeft een of andere onverlaat er ooit opgeplakt.
Nee.
pi_71290954
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:17 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Inderdaad jammer, is ook een van de redenen dat hij eruit gaat.. Heb nu een 960 en een 740 in de belasting en verzekering en dat is een dure hobby.

Het benzineverbruik van een 960 3.0 is sowieso om te huilen..

En die plek zat een sticker, is er nu vanaf en je ziet er eigenlijk niets meer van. Heeft een of andere onverlaat er ooit opgeplakt.
Wat zijn de verzekeringskosten ongeveer? Ik weet niets over jouw situatie (leeftijd/schadevrije jaren), maar dan heb ik toch een indicatie
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_71291094
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:47 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Wat zijn de verzekeringskosten ongeveer? Ik weet niets over jouw situatie (leeftijd/schadevrije jaren), maar dan heb ik toch een indicatie
Nouja ik ben zelf maar 19, maar hij is verzekerd op mijn vaders naam dus niet echt relevant.. Mijn vader is 51 en heeft de maximale korting..

Eventueel zou je voor een indicatie even op een willekeurige verzekeringsssite kunnen kijken.. Kenteken is SV-12-SL
Nee.
pi_71291245
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:51 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Nouja ik ben zelf maar 19, maar hij is verzekerd op mijn vaders naam dus niet echt relevant.. Mijn vader is 51 en heeft de maximale korting..

Eventueel zou je voor een indicatie even op een willekeurige verzekeringsssite kunnen kijken.. Kenteken is SV-12-SL
Ben zelf ook 19, vader 57 en maximale korting. Maar ik weet niet of ik m op mijn vaders naam mag verzekeren van hem . Ze doen sowieso altijd moeilijk over een auto.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')