abonnement Unibet Coolblue
pi_69695220








Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ
d_b01 vak MM



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] Berg naar AZ, Ajax of .................
    [*] Over Lev nog steeds geen duidelijkheid.



    Download hier de OP!
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69695246
    Volgend seizoen dus met minimaal 4 andere basisspelers neem ik aan
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      donderdag 4 juni 2009 @ 11:32:24 #3
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69695417
    Ja, Lerby heeft een paar leuke spelers in de stal.. maar ook mannen als Cahais, Lettinga en Worm.
    Zit trouwens wel diep in Groningen met Berg, Ramic, Metaj, Olijve en Lachman.
      donderdag 4 juni 2009 @ 11:33:06 #4
    172956 Marrek
    Deurdriever
    pi_69695440
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 11:27 schreef Kerol het volgende:
    Volgend seizoen dus met minimaal 4 andere basisspelers neem ik aan
    Met deze TS weet je het maar nooit...
    Met de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen...
    pi_69695473
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef Prosac het volgende:
    Ja, Lerby heeft een paar leuke spelers in de stal.. maar ook mannen als Cahais, Lettinga en Worm.
    Zit trouwens wel diep in Groningen met Berg, Ramic, Metaj, Olijve en Lachman.
    Sjaak Lettinga? De FM-held?
    pi_69695633
    Prachtig filmpje!!!

    Leuke combi van muziek trouwens in het eerste gedeeltje
      donderdag 4 juni 2009 @ 12:12:16 #7
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69696679
    Nieuwste gerucht: Groningen informeert naar Stevanovic (Vitesse).
    pi_69697395
    Stevanovic zou geen verkeerde speler voor ons zijn.
      donderdag 4 juni 2009 @ 12:40:58 #9
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_69697529
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 12:37 schreef Grunner het volgende:
    Stevanovic zou geen verkeerde speler voor ons zijn.
    Joh.
    pi_69697541
    Goede spits inderdaad, maar Prosac, hoeveel van jou geruchten zijn al uitgekomen?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      donderdag 4 juni 2009 @ 12:45:45 #11
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69697682
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 12:41 schreef Kerol het volgende:
    Goede spits inderdaad, maar Prosac, hoeveel van jou geruchten zijn al uitgekomen?
    Geen idee, ik hou dat niet bij.
    Ik verzin ze ook zelf niet he.
      donderdag 4 juni 2009 @ 12:49:20 #12
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_69697808
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 12:41 schreef Kerol het volgende:
    Goede spits inderdaad, maar Prosac, hoeveel van jou geruchten zijn al uitgekomen?
    Hij is toch helemaal geen spits, maar een '10'
    pi_69697901
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Hij is toch helemaal geen spits, maar een '10'
    Oh, ik meende hem eens als spits hebben zien spelen bij Vitesse.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69698491
    Artikel van gister in VI:


    Klikbaar


    Klikbaar
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69698979
    Huntelaar-achtige bedragen !
    pi_69698998
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Huntelaar-achtige bedragen !
    tussen de 100.000 en 25 miljoen dus?
    pi_69699046
    Ik hoop dat hij daarmee de stap van Ajax-Madrid bedoelt. 9,5 mil is te weinig voor Berg. Oké 25 mil is ook wel erg veel van het goede maar liever te veel dan te weinig vragen
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      donderdag 4 juni 2009 @ 13:23:33 #18
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69699055
    Niks schokkends, gewoon een leuk stukje.
    pi_69699360
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 12:40 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Joh.
    Ach ja, je moet toch wat zeggen om deze topic in je actieve lijst te krijgen
    pi_69699499
    Zo... de transfertijd is echt begonnen. Met name de geruchtenmachine dan.
    Ik hoor collega's alleen nog maar over de laatste roddels kleppen.

    Wat mij betreft mag Berg vertrekken. Ik ben wel klaar met hem en hij komt over alsof hij ook klaar is met Groningen. Maar ik denk niet dat de vervanger van Berg al klaar staat.. en dat stoort me wat.
    pi_69699685
    Heracles zit ook achter Kruiswijk aan aldus FC Update.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69701182
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 11:33 schreef Marrek het volgende:

    [..]

    Met deze TS weet je het maar nooit...
    Hoe bedoel je Bram?
      donderdag 4 juni 2009 @ 15:16:47 #23
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69703327
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 13:41 schreef venomsnake het volgende:
    Heracles zit ook achter Kruiswijk aan aldus FC Update.
    Denk niet dat Heracles zijn salaris kan betalen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69703921
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 15:16 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Denk niet dat Heracles zijn salaris kan betalen.
    Daarnaast verwacht ik dat Kruiswijk op grond van sportieve redenen niet naar Heracles wil.
      donderdag 4 juni 2009 @ 15:31:44 #25
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_69703945
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 13:41 schreef venomsnake het volgende:
    Heracles zit ook achter Kruiswijk aan aldus FC Update.
    pi_69706531
    quote:
    Internationals FC Groningen onderweg

    Terwijl het merendeel van de selectie van FC Groningen op vakantie is gegaan, zijn zes spelers onderweg om voor hun land uit te komen in internationale wedstrijden.

    Marcus Berg en Andreas Granqvist hebben zich in Zweden gemeld voor hun interlands. Evgeniy Levchenko zit bij de selectie van Oekraïne voor twee WK-kwalificatieduels. Oluwafemi Ajilore kreeg afgelopen dinsdag te horen dat hij alsnog bij de nationale ploeg van Nigeria wordt verwacht, nu FC Groningen geen play-offwedstrijden meer hoefde te spelen. Voor Tim Matavz gold hetzelfde ten aanzien van zijn land Slovenië.

    Toulon
    Tom Hiariej verloor tijdens het internationale toernooi van Toulon met het Nederlands beloftenelftal met 4-0 de openingswedstrijd tegen Argentinië. De rechtsback van FC Groningen stond in de basis bij het team van coach Hans Schrijver en speelde de volledige negentig minuten.

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69706787
    Hopelijk scoort Berg er flink op los zodat alle topclubs ook wakker worden en de FC heerlijk kan cashen
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69708243
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 16:41 schreef Kerol het volgende:
    Hopelijk scoort Berg er flink op los zodat alle topclubs ook wakker worden en de FC heerlijk kan cashen
    pi_69708402
    quote:
    Erepenning provincie voor Piet Fransen

    Piet Fransen heeft vanmiddag de erepenning van de provincie Groningen ontvangen. De oud-international (71) vierde zijn 50-jarig jubileum bij FC Groningen.

    Commissaris van de Koningin Max van de Berg verscheen als verrassing op de receptie in de Euroborg om Fransen de penning te overhandigen.

    Fransen speelde tijdens zijn voetbalcarrière bij GVAV, dat later opging in FC Groningen en Feyenoord. Hij maakte zes keer deel uit van het Nederlands elftal. Met Feyenoord speelde hij in de Europacup I tegen onder meer Real Madrid. Maar hij kwam altijd weer terug naar Groningen.

    Fransen – die tijdens en na zijn voetbalcarrière de kost verdiende als melkboer - is nog vrijwel dagelijks actief bij FC Groningen. Hij werkt onder meer als scout en als chauffeur van een vervoersbusje van de jeugdopleiding van de club.

    DVHN
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69715030
    quote:
    Marcus Berg maakt keuze na EK onder 21

    Marcus Berg gaat wat dieper in de transferperikelen tijdens een intervieuw aan Fotbollskanalen.se Zeker is dat hij bij FC Groningen vertrekt. Over de nieuwe aanbieding van FC Groningen is hij niet enthousiast. Berg " ik speel nu twee seizoenen voor FC Groningen en we hebben nu voor het tweede jaar weer Europees voetbal gemist. Ik wil nu iets nieuws proberen"


    Volgens Berg heeft AZ alleen naar hem geinformeerd. Berg " Ik weet dat ze contact hebben met FC Groningen over mij, maar ik heb zelf nog niemand gesproken van AZ. Mijn zakenwaarnemer Soren Lerby houdt mij op de hoogte daar is alleen contact mee. "Weet je of AZ al een bod gedaan heeft? "Nee dat is mij nog niet bekend" aldus Berg. " Ajax wilde mij al in de winterperiode hebben maar FC Groningen hing toen om mij een enorm prijskaartje, dus dat zal nu niet veel minder zijn. Ze willen zoveel mogelijk voor mij ontvangen. Ik heb begrepen dat het om ongeveer 8 miljoen Euro gaat ( dat bedrag zal wel omhoog bijgesteld zijn red. ) De vraag is of AZ dat wil betalen".

    Hoe interessant is AZ voor jou? Berg " ze spelen CL dit jaar, het is een stabiele club in opkomst in de top van Nederland. Maar we moeten de voor en nadelen afwegen. Als ze met een serieus bod komen moet ik mij daar op bezinnen en zien wat de lijn van AZ is in de toekomst. Zo niet dan is er geen paniek.

    Wat volgens Berg een beslissende invloed zal zijn naar welke club hij wellicht gaat en in welke competitie hij speelt vanaf augustus, is hoe hij zich presenteert op het EK onder 21. Berg "dit kan veel betekenen voor mij ". Hij gaat wellicht toch wachten tot na het EK onder 21 om tot een juiste keuze te komen naar gelang de aanbiedingen van andere clubs.

    Berg kijkt dus niet alleen in Nederland maar ook daarbuiten. Ondertussen heeft Ajax ook belangstelling voor Berg volgens de Nederlandse pers. De club die de jonge topschutter graag wil hebben zal in ieder geval daarvoor diep in de buidel moeten tasten.
    Kan me wel voorstellen dat hij niet bij gaat tekenen nu er weer euopees voetbal is misgelopen. Bovendien denk ik dat er genoeg interesse voor hem zal zijn. Hopen dat hij er een paar in gaat knallen op dat U21 toernooi en dat er dan een mooie Spaanse of Engelse club voor hem komt. . Berg kan een stap hogerop makkelijk aan. Heeft er in die 2 jaar voor ons toch aardig wat gemaakt.

    Ik gok dat hij verkocht gaat worden voor een miljoen of 10.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 4 juni 2009 @ 20:53:25 #31
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69715206
    Van welke site komt dit bericht, Venom?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_69715286
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 20:53 schreef The_Verve het volgende:
    Van welke site komt dit bericht, Venom?
    Komt van boerenmacht, maar is een vertaling van het volgende artikel,
    http://fotbollskanalen.se(...)ekraftar_az_intresse

    Vertaling naar het engels
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69715330
    Marcus Berg is 12,5 miljoen waard niet hoger en niet lager.
      donderdag 4 juni 2009 @ 20:57:32 #34
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69715396
    Geen 12,6?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_69715794
    Onderbouw eens Gruning3r, van dat bedrag zal ik niet echt blij worden iig
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69716064
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef Kerol het volgende:
    Onderbouw eens Gruning3r, van dat bedrag zal ik niet echt blij worden iig
    Omdat je met 15 miljoen betere spitsen kan krijgen dan Marcus Berg.Hij is tussen 10 a 12 miljoen waard.
      donderdag 4 juni 2009 @ 21:20:05 #37
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69716382
    En net was het nog precies 12,5 miljoen.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_69716562
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef Ephemera het volgende:
    Zo... de transfertijd is echt begonnen. Met name de geruchtenmachine dan.
    Ik hoor collega's alleen nog maar over de laatste roddels kleppen.

    Wat mij betreft mag Berg vertrekken. Ik ben wel klaar met hem en hij komt over alsof hij ook klaar is met Groningen. Maar ik denk niet dat de vervanger van Berg al klaar staat.. en dat stoort me wat.
    Maar Pedersen is toch de opvolger van Berg? Hij is toch in de winterstop gehaald omdat men bang was dat Berg toen reeds zou vertrekken? Dus wanneer Berg vertrekt kunnen we gewoon nòg een opvolger halen

    Ook denk ik dat nog een jaar Grunn zowel Berg als Groningen geen goed zal doen. Ben bang dat bij hem de irritaties nog meer zullen toenemen en dat is voor niemand goed. Dus kom maar op met die zak met geld
    pi_69716839
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef Jahike het volgende:

    [..]

    Maar Pedersen is toch de opvolger van Berg? Hij is toch in de winterstop gehaald omdat men bang was dat Berg toen reeds zou vertrekken? Dus wanneer Berg vertrekt kunnen we gewoon nòg een opvolger halen

    Ook denk ik dat nog een jaar Grunn zowel Berg als Groningen geen goed zal doen. Ben bang dat bij hem de irritaties nog meer zullen toenemen en dat is voor niemand goed. Dus kom maar op met die zak met geld
    Pedersen was de opvolger van powel.
    pi_69717787
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

    [..]

    Het is toch niet zo raar dat hij het op een hoger niveau wil proberen? Ajax en PSV hebben al moeite om topspelers of eigen talenten lang voor de club te behouden, laat staan dat een speler als Berg met zoveel kwaliteit de rest van zijn carriere bij Groningen wil blijven.
    Nee hoor, dat vind ik helemaal niet raar. Logisch ook, als je ziet dat we weer geen Europees halen. Met mijn post bedoelde ik alleen maar dat ik het juist niet erg zou vinden, in tegenstelling tot veel mensen. Ik vind het prima dat ie vertrekt. Daarnaast vond en vind ik zijn houding altijd irritant.

    En echte clubspelers heb je al heul lang niet meer
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      donderdag 4 juni 2009 @ 22:53:04 #41
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_69720974
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef clauwheee het volgende:

    [..]

    Nee hoor, dat vind ik helemaal niet raar. Logisch ook, als je ziet dat we weer geen Europees halen. Met mijn post bedoelde ik alleen maar dat ik het juist niet erg zou vinden, in tegenstelling tot veel mensen. Ik vind het prima dat ie vertrekt. Daarnaast vond en vind ik zijn houding altijd irritant.

    En echte clubspelers heb je al heul lang niet meer
    Lijkt me ook prima als hij vertrekt. Goed voor hem en goed voor de FC.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 01:11:35 #42
    184022 bof
    turn & burn
    pi_69726331
    Berg weg voor 10 miljoen+ is prima. Liefst naar het buitenland. En inderdaad een honkvaste, clubliefhebbende voetballer (hoe naief) aantrekken... Een zoon van Djurovski bijvoorbeeld.
    pi_69730864
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef clauwheee het volgende:

    [..]

    Nee hoor, dat vind ik helemaal niet raar. Logisch ook, als je ziet dat we weer geen Europees halen. Met mijn post bedoelde ik alleen maar dat ik het juist niet erg zou vinden, in tegenstelling tot veel mensen. Ik vind het prima dat ie vertrekt. Daarnaast vond en vind ik zijn houding altijd irritant.

    En echte clubspelers heb je al heul lang niet meer
    maldini
    pi_69731099
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 10:11 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    maldini
    Als die bij pakweg Genoa was begonnen, denk je dat hij dan ook daar zijn hele carriere zou blijven? Denk het niet.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 12:18:46 #45
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69734767
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 10:20 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Als die bij pakweg Genoa was begonnen, denk je dat hij dan ook daar zijn hele carriere zou blijven? Denk het niet.
    Precies, voor spelers als Maldini, Giggs en Terry is het natuurlijk makkelijk een clubman te blijven. Voor die 5000 euro meer per week (terwijl je al een ton per week vangt) hoef je het dan ook niet te doen.
    Kijk naar Ronald Koeman, beloofde ooit zijn carriere af te sluiten in Groningen, het was bijna rond, totdat Feyenoord hem een flink beter salaris bood. Dag belofte van Ronald.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 16:35:05 #46
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69743762
    quote:
    Gebroeders Veldmate trekken naar Helmond Sport

    Helmond Sport heeft zich voor volgend seizoen versterkt met de Groningse gebroeders Jeroen en Mark Veldmate. Jeroen Veldmate wordt voor één seizoen gehuurd van Eredivisionist FC Groningen. De twintigjarige rechtsachter kwam dit seizoen tot drie invalbeurten bij de Noorderlingen en staat nog tot medio 2009 onder contract bij de ploeg van trainer Ron Jans. Broer Mark Veldmate tekent in Helmond een contract dat hem twee seizoenen op de Braak zal houden, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De 24-jarige Groninger speelde de afgelopen twee seizoenen voor BV Veendam. De linkermiddenvelder is, net als zijn jongere broer, zijn carrière begonnen bij FC Groningen.

    Helmond Sport versterkte zich eerder al met Charles Kazlauskas. De 26-jarige Amerikaan kwam transfervrij over van TOP Oss. Ook kwam de nummer tien van de Jupiler League al contractverlengingen overeen met middenvelder Ilja van Leerdam en reservedoelman Remond Strijbosch.

    vz
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 5 juni 2009 @ 16:43:46 #47
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69744111
    Ik vermoed dat de keuze van Jeroen bepaald is door de keuze van Mark.

    Zweedse media "schijnen" te melden dat Berg rond is met AZ.
    pi_69744179
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:35 schreef venomsnake het volgende:

    [..]
    Hopelijk krijgt het dezelfde uitwerking als Holla. Hij kan bij Helmond in ieder geval veel spelen lijkt me.
    pi_69744338
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef Prosac het volgende:
    Ik vermoed dat de keuze van Jeroen bepaald is door de keuze van Mark.

    Zweedse media "schijnen" te melden dat Berg rond is met AZ.
    Fotbalkanallen ofzo hoe dat het ook heet is ook de telegraaf van zweden hoor
      vrijdag 5 juni 2009 @ 16:51:24 #50
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69744371
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef Prosac het volgende:

    Zweedse media "schijnen" te melden dat Berg rond is met AZ.
    Geloof er niets van.
    Berg gaat lekker wachten tot na het EK u21.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 5 juni 2009 @ 16:51:58 #51
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69744386
    Berg kan best er al uit zijn met AZ, maar de clubs moeten het ook nog eens worden natuurlijk.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69748658
    quote:
    Marcus Berg bereikt mondeling akkoord met AZ

    Marcus Berg is tot een mondeling akkoord gekomen met landskampioen AZ, weet de papieren versie van FotbollsExpressen. Het is nu aan de club en FC Groningen om een akkoord te bereiken over de hoogte van de transfersom. Bij de Groningers, die te kennen hebben gegeven hun topschutter alleen voor de hoofdprijs van de hand te willen doen, heeft de Zweed nog een contract tot medio 2011. Tegenover de Zweedse krant geeft Berg het 'een eer te vinden' om volgend jaar in de Champions League actief te mogen zijn.

    AZ is langer in de race om de Zweeds-international, die door de blessure van Markus Rosenberg mag hopen op een basisplaats in het Zweedse nationale team. De club uit Alkmaar ziet in de publiekslieveling van de Trots van het Noorden de ideale aanvulling in de aanvalslinie om een naderend vertrek van Ari naar VfL Wolfsburg op te vangen. Ook Moussa Dembélé en Mounir El Hamdaoui lijken volgend seizoen elders op de loonlijst te staan.
    pi_69748688
    Mooi, kan hij voor te veel geld aan AZ verkocht worden.
    pi_69749833
    Het geld wat voor Alves was maar storten op de rekening
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 5 juni 2009 @ 19:52:48 #55
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69750181
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 19:08 schreef Gruning3r het volgende:

    [..]
    soccernews.nl .
    Zou me niets verbazen als ze dat gerucht van het fcgforum hebben afgeplukt.

    Maar goed. Laat AZ maar flink dokken als het klopt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 5 juni 2009 @ 20:11:51 #56
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69750910
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 19:09 schreef sjimz het volgende:
    Mooi, kan hij voor te veel geld aan AZ verkocht worden.
    onmogelijk.
    pi_69751380
    -nvm-

    [ Bericht 76% gewijzigd door Kerol op 05-06-2009 20:52:01 ]
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 5 juni 2009 @ 20:38:48 #58
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69752044
    quote:
    Harris Huizingh wordt assistent-trainer van BV Veendam

    VEENDAM - Harris Huizingh wordt assistent-trainer van het eerste elftal van BV Veendam.

    De 46-jarige Huizingh wordt, samen met Dick Lukkien, de rechterhand van hoofdtrainer Joop Gall.

    Huizingh startte zijn voetballoopbaan bij FC Groningen. Hij speelde bij BV Veendam in de tijd dat die club uitkwam in de eredivisie. In de herfst van zijn carrière voetbalde Huizingh nog in de Champions League. Hij was destijds de op één na oudste speler die daar ooit in uitkwam.

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 5 juni 2009 @ 20:58:27 #59
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_69752832
    Mooie groene komkommers te koop
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:01:53 #60
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69752985
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 20:58 schreef Susi het volgende:
    Mooie groene komkommers te koop
    Bij goed gebruik ga je ervan squirten.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:06:39 #61
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_69753161
    Moet je eens in een overrijpe komkommer knijpen, dan weet je wat squirten is.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:08:02 #62
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_69753218
    Oh, en Berg, mja, ik weet het nog zo net niet. Prima spits natuurlijk, daar niet van, maar ik vind het eigenlijk een beetje een lul. Heb dan liever een sympathieke gast zoals de Moun.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:20:03 #63
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69753656
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 21:08 schreef Kriegel het volgende:
    Oh, en Berg, mja, ik weet het nog zo net niet. Prima spits natuurlijk, daar niet van, maar ik vind het eigenlijk een beetje een lul. Heb dan liever een sympathieke gast zoals de Moun.
    Ibrahimoviç en van Basten waren ook geen lieverdjes. Barry van Galen ook niet.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:22:25 #64
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_69753736
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 21:01 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Bij goed gebruik ga je ervan squirten.
    Dan gaan we hier saam squirten

    Blijft 't AZtopic iig schoon
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:22:38 #65
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69753742
    Binnen de lijnen moet je ook gewoon een lul zijn, wil je echt ver komen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:24:27 #66
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69753828
    Huntelaar is ook een dikke klootzak in het veld..
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:57:28 #67
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69754929
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 21:54 schreef Gruning3r het volgende:
    tvp
    Waarom een tvp plaatsen als je hier al gepost hebt ?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69754949
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 21:57 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Waarom een tvp plaatsen als je hier al gepost hebt ?
      vrijdag 5 juni 2009 @ 21:59:21 #69
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69754989
    Sowieso ben ik heel bruut ten aanzien van TVP's
      vrijdag 5 juni 2009 @ 22:02:20 #70
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69755082
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 21:59 schreef Prosac het volgende:
    Sowieso ben ik heel bruut ten aanzien van TVP's
    Hoe zit dat met offtopic?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 5 juni 2009 @ 22:10:22 #71
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69755354
    Bij teveel verwijder ik dat ook gewoon.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 22:13:35 #72
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69755455
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 22:10 schreef Prosac het volgende:
    Bij teveel verwijder ik dat ook gewoon.
    Ok, want ik wilde nog even zeggen dat ik dankzij jouw UI op dit moment Superbad weer aan het kijken ben .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 5 juni 2009 @ 22:40:53 #73
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69756275
    Dan zeg ik nog even dat het ook gewoon een geniale film is natuurlijk.
    pi_69764417
    Vanavond Zweden - Denemarken te volgen via http://www.atdhe.net.
    pi_69772068
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 11:18 schreef Gruning3r het volgende:
    Vanavond Zweden - Denemarken te volgen via http://www.atdhe.net.
    Ah, even kijken vanavond.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69772371
    Krijgen we nog nieuwe shirts voor het komende seizoen?
    pi_69773106
    Idd zeg... Waarom moet dat bij de FC altijd zo lang duren voordat het nieuwe shirt gepresenteerd wordt?
    Dat ding hoort bij wijze van spreken al in de fanshop te hangen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69773308
    Ik zie trouwens dat men ook gewoon de webshop een aantal weken offline heeft gehaald.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 6 juni 2009 @ 17:28:18 #79
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69773434
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 17:23 schreef venomsnake het volgende:
    Ik zie trouwens dat men ook gewoon de webshop een aantal weken offline heeft gehaald.
    Stond ja in de nieuwsbrief van een tijdje terug. Omdat de fanshop nu van Twinlife overgaat naar Klubb en dus naar de FC zelf, is deze dus gesloten en dus de webshop ook.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69775447
    Aha, vandaar.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69789049
    Uitzicht vanaf de twintigste verdieping uit de Stoker



    Bron: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=37855190&postcount=125
    pi_69789188
    Dan kun je dus gewoon vanuit je huis het voetbal volgen
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_69791351
    Wel geniaal. Gewoon bij thuiswedstrijden als skybox verhuren
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
      zondag 7 juni 2009 @ 14:39:13 #84
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_69794155
    Het veld ligt er goed bij
    pi_69794259
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 11:28 schreef Grunner het volgende:
    Uitzicht vanaf de twintigste verdieping uit de Stoker

    [ afbeelding ]

    Bron: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=37855190&postcount=125
    Camera plaatsen en stream starten!
    pi_69794431
    Er zitten nog drie verdiepingen boven zelfs. Zie je 3/4e veld
      maandag 8 juni 2009 @ 00:57:23 #87
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69814695
    Zomerstop .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69816228
    Ben bang dat Granqvist naar Ajax gaat met zijn afkoop clausule.Omdat Vermaelen nu naar Arsenal gaat.
    Ik denk dat tot 22 Juni niet echt veel gaat gebeuren,Augustus gaat transfermarkt beetje beginnen denk ik.
    pi_69818164
    quote:
    Berg mag hopen op Malta na afbericht Larsson
    Geschreven op maandag, 8 juni om 08:48

    Zweden moet het aankomende woensdag in de interland tegen Malta zien te stellen zonder Henrik Larsson. De ervaren spits van het elftal heeft het trainingskamp per direct verlaten vanwege familieomstandigheden en is vervangen door Tobias Hysen, zo laat de Zweedse voetbalbond weten.


    Larsson speelde afgelopen weekend nog mee met Zweden in de kwalificatiewedstrijd tegen Denemarken, die met 1-0 verloren werd. Door dit resultaat is Zweden zo goed als uitgeschakeld voor het WK. De ploeg staat vierde met een straatlengte achterstand op koploper Denemarken.

    Voor bondscoach Lars Lagerbäck vormt de wedstrijd tegen Malta zodoende een goede kans om enkele onervaren internationals een kans te geven. Zo is er mogelijk een basisplaats voor Groningen-spits Marcus Berg, die zaterdag nog langs de kant werd gehouden. De spits staat vooralsnog op zes interlands in de Zweedse hoofdmacht.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69825738
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 21:01 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Bij goed gebruik ga je ervan squirten.
      maandag 8 juni 2009 @ 14:34:18 #91
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69825828
    Berg en Ol'Granquert al weg?
    pi_69830723
    quote:
    Hiariej in Toulon naar halve finale

    Tom Hiariej speelt woensdag met het Nederlands beloftenelftal de halve finale tijdens het internationale jeugdtoernooi van Toulon. Tegenstander is dan Chili of Frankrijk.

    De ploeg van KNVB-coach Hans Schrijver speelde zondagavond met 1-1 gelijk tegen Egypte. Eerder werd in de tweede groepswedstrijd met 1-0 gewonnen van de Verenigde Arabische Emiraten. Vanwege dit gunstige onderlinge resultaat plaatste Oranje zich voor de halve finales. Hiariej startte net als in de eerste groepswedstrijd tegen Argentinië (4-0 verlies) in de basis. De rechtsback van FC Groningen werd tegen Egypte tien minuten na rust vervangen.

    Zweden

    Andreas Granqvist en Marcus Berg kwamen niet in actie in de WK-kwalificatiewedstrijd van hun land tegen Denemarken. Het Zweedse duo van FC Groningen zag in Solna hoe er met 1-0 werd verloren en dat achterstand op de koploper Denemarken in groep 1 opliep tot tien punten. Zweden speelde één WK-kwalificatieduel minder, maar plaatsing voor Zuid-Afrika wordt heel lastig.

    Levchenko

    Ook Evgeniy Levchenko verscheen niet op het veld bij zijn team Okraïne. Dat trad in Zagreb aan voor het WK-kwalificatieduel met Kroatië. Door het 2-2 gelijkspel houdt het land van Groningen-middenvelder Levchenko zicht op de nummer 2 positie in groep 6, goed voor play-offs om een WK-ticket.
    Het Nigeria van Oluwafemi Ajilore won in eigen land overtuigend met 3-0 van Kenia. In groep 2 van de Afrikaanse zone is Tunesië met de volle winst uit twee duels koploper. Nigeria volgt na evenveel duels op twee punten. In de groep van vier landen plaatst de winnaar zich voor het WK 2010.

    FC GRONINGEN
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 8 juni 2009 @ 20:56:40 #93
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_69839558
    Zaterdag hebben we met 4-2 verloren van Oud FC Groningen. Al deden er ook twee van Jong FC Groningen mee (Kunst en Wagenaar).

    http://www.fcgroningen.nl(...)ks-voort-in-zeerijp/
      maandag 8 juni 2009 @ 21:58:14 #94
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_69842605
    Wanneer begint het toernooi onder 23 van Berg?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_69843512
    12 of 21 juni volgens mij
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69843623
    quote:
    Lazio in de markt voor Zweden
    Zakendoen in Zweden is aangeboden Labinot Harbuzi, jonge middenvelder van Malmoe, gevolgd ook Marcus Berg van Groningen (in concurrentie met Udinese) en de verdediger onder 21 Rasmus Bengtsson.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 8 juni 2009 @ 22:21:42 #97
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69843693
    Dat is volgens mij zijn droomclub..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69843983
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef venomsnake het volgende:
    Dat is volgens mij zijn droomclub..
    Barcelona was zijn droomclub
      maandag 8 juni 2009 @ 22:28:59 #99
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69844136
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:26 schreef Gruning3r het volgende:

    [..]

    Barcelona was zijn droomclub
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      maandag 8 juni 2009 @ 22:35:10 #100
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69844479
    Lazio is toffer .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 8 juni 2009 @ 22:43:45 #101
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69844864
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Lazio is toffer .
    Groningen is nog toffer!
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      maandag 8 juni 2009 @ 22:46:17 #102
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69844980
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:43 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Groningen is nog toffer!
    Maar in Groningen zijn we nuchter en weten dat we niet meer op Berg hoeven te rekenen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 8 juni 2009 @ 22:46:29 #103
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69844995
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Lazio is toffer .
    jaaaa, Mihajlovic!
      maandag 8 juni 2009 @ 23:04:34 #104
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69845902
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:26 schreef Gruning3r het volgende:

    [..]

    Barcelona was zijn droomclub
    Berg ..

    Volgens mij had ik een keer in VI gelezen dat hij graag voor Lazio zou willen spelen.
    Maar Barcelona is ook niet verkeerd natuurlijk, hehe.

    Nu maar hopen dat hij een goed EK gaat spelen. Omhoog met die prijs!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69845989
    Ik zie hem eerder naar AZ dan naar Lazio gaan eigenlijk.
      maandag 8 juni 2009 @ 23:06:41 #106
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69846015
    Maakt mij verder niet zoveel uit, als we maar cashen.
    Hij is hier al een seizoen langer dan gedacht.
      maandag 8 juni 2009 @ 23:06:48 #107
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69846027
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Ik zie hem eerder naar AZ dan naar Lazio gaan eigenlijk.
    Waarom dat?

    Als ik tussen Lazio en AZ mocht kiezen wist ik het wel.
    Italie it is!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69846088
    Van mij hoeft Berg niet verkocht te worden.
    pi_69846116
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Waarom dat?

    Als ik tussen Lazio en AZ mocht kiezen wist ik het wel.
    Italie it is!
    Champions League .
      maandag 8 juni 2009 @ 23:10:22 #110
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69846193
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef Gruning3r het volgende:
    Van mij hoeft Berg niet verkocht te worden.
    Van mij ook niet, maar dan moeten we wel een beter middenveld samenstellen volgend seizoen.
      maandag 8 juni 2009 @ 23:10:54 #111
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69846224
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

    [..]

    Champions League .
    Mjah.. Maar wel met AZ. (Ik vind dat persoonlijk nog steeds geen aansprekende club)
    Ik zou dan toch voor de Serie A gaan. Krijg je waarschijnlijk ook een stuk beter betaald.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69846484
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 23:10 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Mjah.. Maar wel met AZ. (Ik vind dat persoonlijk nog steeds geen aansprekende club)
    Ik zou dan toch voor de Serie A gaan. Krijg je waarschijnlijk ook een stuk beter betaald.
    Ik vind een middenmoter zonder Europees Voetbal ook niet heel erg aansprekend wat dat betreft. Hij is ook nog maar 23 dacht ik? Twee jaartjes AZ incl een jaar CL, nog een jaartje alle negatieve streken afleveren en dan naar een echte topclub in de Serie A.

    In Italie ben je echt een van de zoveel en ga je als je niet uitkijkt een beetje van Lazio naar Udinese naar Fiorentina naar Palermo naar Genoa oid.
      maandag 8 juni 2009 @ 23:17:35 #113
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69846556
    Ik denk dat Berg te goed is om bij Lazio te verzuipen.
    Hoewel ik op zich Italie geen competitie voor hem vindt, aan de andere kant.. Zlatan redt het daar ook uitstekend.
    pi_69846663
    Lazio zal een mooie club zijn, het Italiaanse voetbal lijkt me ook wel geschikt voor hem.
    pi_69846668
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Van mij ook niet, maar dan moeten we wel een beter middenveld samenstellen volgend seizoen.
    Ik weet dat die Sulejman smajic erg goed is.Bij partizan stond die bekend een van de grootste talenten.En nu dat dender gedegradeerd is wilt die bijna zeker wel weg.En als die geen hart problemen had speelde anders al wel bij Anderlecht.En via Bosnisch iemand die ik ken die ook nationale elftal volgt moet hij goed zijn.
      maandag 8 juni 2009 @ 23:22:54 #116
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69846787
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef Gruning3r het volgende:
    Van mij hoeft Berg niet verkocht te worden.
    Wat mij betreft wel. Ik denk niet dat Berg volgend seizoen nog heel erg gemotiveerd zal zijn om voor Groningen te spelen. Hij is gewoon toe aan de volgende stap...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_69856101
    Volgens mij mag Berg na volgend seizoen voor een gelimiteerd bedrag weg. En nu kunnen ze nog vragen wat ze willen. Dus: verkopen!
    pi_69856622
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 11:42 schreef Grunner het volgende:
    Volgens mij mag Berg na volgend seizoen voor een gelimiteerd bedrag weg. En nu kunnen ze nog vragen wat ze willen. Dus: verkopen!
    precies mooi geldbedrag vragen
    Twinning = boring
      dinsdag 9 juni 2009 @ 11:59:36 #119
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69856732
    Berg mocht vorig seizoen ook al na dat seizoen voor een gelimiteerd bedrag weg..
      dinsdag 9 juni 2009 @ 12:09:43 #120
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69857114
    Hij start morgen waarschijnlijk in de basis met Zweden, hij speelt dan naast Zlatan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 9 juni 2009 @ 13:25:40 #121
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69859597
    http://www.aftonbladet.se(...)10/article5344867.ab

    Vertaling naar het engels:
    quote:
    Even Marcus Berg is renowned agreed. He has declined to a contract extension with Groningen, awaiting a possible bid from AZ Alkmaar, but dreaming of Lazio - a dream that can become true. Serie A club is not only interested in Malmö FF's Labinot Harbuzi but also of just Marcus Berg.

    - They are two players that we have received tips on and looked at. At present, we want to first solve the practice questions, I would neither confirm nor deny whether we are interested, "says sports manager Igli Remarks to calciomercato.com.

    According to Sport Bladet sources, Berg and Harbuzi reviewed on DVD, where the first is of most interest to the club.

    - I like Lazio as hell. It is a bit of a favorite, it would be cruel, "says Marcus Berg.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 9 juni 2009 @ 13:36:50 #122
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69859994
    I like Lazio as hell.
    It would be cruel..



    mooi man die vertalingen
      dinsdag 9 juni 2009 @ 14:19:30 #123
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69861504
    Het nieuwe seizoen begint voor ons:

    02/08 FC Groningen ADO Den Haag 16:30 uur
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 9 juni 2009 @ 14:55:45 #124
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_69862882
    Jammer van 16:30.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      dinsdag 9 juni 2009 @ 17:11:54 #125
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69868546
    quote:
    Uitbreiding stadion Euroborg nader onderzocht

    In 2008 zijn FC Groningen, stadioneigenaar NV Euroborg en de gemeente Groningen het onderzoek gestart naar de mogelijkheden het stadion uit te breiden. Dit om aan te sluiten bij de ambities van FC Groningen meer publiek te kunnen herbergen.

    Onlangs hebben onderzoeksresultaten bevestigd dat een en ander technisch mogelijk is. FC Groningen werkt nu aan vervolgstappen, men bekijkt met name of het financieel en praktisch haalbaar is en zo ja, wanneer.
    Ondertussen is de gemeente akkoord gegaan met het voorstel een vorig jaar verstrekte geldlening te gebruiken voor het bijplaatsen van skyboxstoelen. Binnenkort start de aannemer met deze werkzaamheden. Voor het begin van het volgend siezoen is het klaar. Via deze link is de brief te lezen die Burgemeester & Wethouders hierover aan de gemeenteraad heeft geschreven over deze zaken.

    Gemeente Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 9 juni 2009 @ 17:13:06 #126
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
      dinsdag 9 juni 2009 @ 17:35:11 #127
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69869306
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 23:20 schreef Gruning3r het volgende:

    [..]

    Ik weet dat die Sulejman smajic erg goed is.Bij partizan stond die bekend een van de grootste talenten.En nu dat dender gedegradeerd is wilt die bijna zeker wel weg.En als die geen hart problemen had speelde anders al wel bij Anderlecht.En via Bosnisch iemand die ik ken die ook nationale elftal volgt moet hij goed zijn.
    Smajic gaat naar alle waarschijnlijkheid dus naar Sporting Lokeren.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69870632
    Nicklas Pederssen is aan het trainen in Denemarken om weer topfit te zijn , voor de eerste training.Hier beeld materiaal http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=18387
    pi_69891720
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 17:13 schreef Prosac het volgende:
    Geldlening?
    Aan de NV Euroborg. Die trekken zo'n bedrag voor stadionuitbreiding natuurlijk ook niet zo uit de poeplap.
    "That rug really tied the room together".
    pi_69892456
    wel vreemd dat ze eerst die lening verstrekken en vervolgens pas kijken waar ze het aan gaan besteden..
      woensdag 10 juni 2009 @ 14:16:22 #131
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69897635
    Beetje oud nieuws, maar toch..
    Het is komkommertijd.
    quote:
    'Ook SS Lazio in de markt voor Marcus Berg'

    De belangstelling voor FC Groningen-spits Marcus Berg zwelt aan. Naast AZ zit nu ook het Italiaanse SS Lazio achter de Zweeds international aan, weet Aftonbladet.

    Berg, die een aanbod om zijn contract bij FC Groningen te verlengen naast zich neerlegde, is nog altijd in afwachting van een eerste bod van de Alkmaarders. Dat zal er pas komen wanneer één van de drie belangrijkste aanvallende pijlers van het elftal - Moussa Dembélé, Mounir El Hamdaoui of Ari - vertrekt uit Alkmaar.

    Ondertussen heeft ook het Italiaanse SS Lazio de spits in de peiling. Mochten de Italianen zich officieel melden in Groningen, gaat voor de Zweedse aanvaller een jongensdroom in vervulling.

    De club uit Rome heeft een speciaal plekje in het hart van de jonge Zweed. "Ik ben een fan van Lazio. Het is één van mijn favoriete clubs. Een overstap naar Lazio zou fantastisch zijn", tekende de krant op uit de mond van de spits.

    SS Lazio zelf wil niet ingaan op de geruchten. Wel gaf de club te kennen Berg aan het werk gezien te hebben. "Wij hebben enkele dvd's van Berg bekeken. Ik wil noch bevestigen of tegenspreken of wij interesse hebben in hem", zegt technisch directeur Igli Tare.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69897729
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
    Beetje oud nieuws, maar toch..
    Het is komkommertijd.
    [..]


    Wat is de bron ?
      woensdag 10 juni 2009 @ 14:21:23 #133
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69897825
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:18 schreef Gruning3r het volgende:

    [..]

    Wat is de bron ?
    Voetbalprimeur en Aftonbladet.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69898409


    Ziet er wel schitterend uit
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 10 juni 2009 @ 14:42:48 #135
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_69898556
    't Zou voor Berg een mooie clup ( ) zijn..
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_69898956
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:38 schreef Kerol het volgende:
    [ afbeelding ]

    Ziet er wel schitterend uit
    ]

    Dat zou echt een verbetering zijn. Het ziet er nu niet uit, het is dat ik weet dat het een stadion is
      woensdag 10 juni 2009 @ 15:00:28 #137
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69899110
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:55 schreef Tommeke het volgende:

    [..]

    ]

    Dat zou echt een verbetering zijn. Het ziet er nu niet uit, het is dat ik weet dat het een stadion is
    De charme van het stadion. Van buiten een lelijk eendje, van binnen een schitterende zwaan.
    pi_69899241
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:00 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    De charme van het stadion. Van buiten een lelijk eendje, van binnen een schitterende zwaan.
    Dat is wel zo! Van binnen is het echt mooi.
      woensdag 10 juni 2009 @ 15:12:07 #139
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69899479
    Berg start naast Zlatan in de basis vanavond.
    quote:
    Andreas Isaksson

    Adam Johansson
    Olof Mellberg
    Daniel Majstorovic
    Behrang Safari

    Rasmus Elm
    Anders Svensson
    Kim Källström
    Viktor Elm


    Marcus Berg
    Zlatan Ibrahimovic
    quote:
    "Zlatan is the perfect partner to attack Mountain"

    GÖTEBORG. Overall, they have made 47 goals in his club last season.

    This evening will be Marcus Berg, 22, and Zlatan Ibrahimovic, 27, crack Malta mound.

    - Zlatan is the perfect partner to attack Marcus says Groningen coach Ron Jans.

    One by one, they have fallen away, Lars Stock Bäcks offensive option next to Zlatan Ibrahimovic.

    Without Henrik Larsson, Johan Elmander and Markus Rosenberg is Holland professional Marcus Berg the most likely choice to form forward savings with Ibrahimovic.

    Behind the Mountain and Ibrahimovic have a hit season in Groningen and Inter.
    "Do Zlatan well"

    Zlatan was over 25 targets shooting King in series A - and could be headed to Barcelona for a record amount.

    Marcus's 22 goals meant that he was in the top of the Eredivisie skytteliga - and now he is headed for a major club in Europe.

    Together, they are against a Maltese defense that released in 17 goals in seven matches.

    But how is Berg and Ibrahimovic together?

    - I know Zlatan well from his years at Ajax and has followed him since then. I think the two are a good combination. Everyone knows what Zlatan can. For Marcus, he is a perfect partner, says Groningen coach Ron Jans to Sportbladet.

    Why?

    - Marcus Berg worked well together with Pontus Wernbloom in Swedish U21 squad. Wernbloom physically strong in a way similar to Zlatan. They can receive streaming and closed against the defenders and give Marcus a little more space.
    "Has grown mentally"

    - In Malta should also most of the game to be on Malta's court. In the criminal area is Marcus Berg, a very good player, "says Jans.

    On the Mountain at the top with Ibrahimovic speaking Groningen attacker weak hindsight, the six A-22-year-old international has played.

    He has not done any objective or impressed large.

    - I hope Marcus will get the opportunity. He has grown mentally in the last year. Previously, his frustration against the judge and others. Now he works on. In addition, he is the person who needs to adapt to a new environment, as a national team is, "says Ron Jans.
    Time for next step

    Although the objectives of the squad further reduce Groningen chance to retain his shooting king.

    - I hope he stays, but I have to be realist, "says Ron Jans.

    - It may well be the right time for Marcus Berg to take the next step.

    bron
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69903191
    Die Nicky Kuiper moest Groningen halen.
      woensdag 10 juni 2009 @ 17:00:50 #141
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69903438
    Nergens voor nodig.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 10 juni 2009 @ 18:55:40 #142
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69907087
    Zweden is ook live te zien via Unibet .

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 10 juni 2009 @ 19:06:00 #143
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69907497
    Ik kijk via Betfair .

    Malta met de beste kansen .

    [ Bericht 36% gewijzigd door Bullet-tooth op 10-06-2009 19:13:40 ]
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 10 juni 2009 @ 19:15:11 #144
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69907874
    Die Isaksson is echt een clown .
    Al maakte hij net wel prima zijn fout goed.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69908087
    Ik kijk via iraqgoals en Zweden is kut bezig..
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
    pi_69908208
    1-0 Källström
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
    pi_69908222
    ik dacht even dat berg die inkopte
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 10 juni 2009 @ 19:24:05 #148
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69908239
    Ging een prima actie van Berg aan vooraf.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69908755
    Zweden is echt ontiegelijk slecht bezig. Ik zie ze niet kwalificeren zo.. Ze moeten zich de ogen uit de kop schamen, zeker met zo'n aanvalslinie.
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
      woensdag 10 juni 2009 @ 19:38:26 #150
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69908792
    Zlatan bakt er ook weer helemaal niets van..
    Die denkt weer dat ie god is, maar lijdt steeds balverlies.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69908865
    Rasmus Elm
      woensdag 10 juni 2009 @ 19:46:56 #152
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69909138
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 19:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
    Zweden is echt ontiegelijk slecht bezig. Ik zie ze niet kwalificeren zo.. Ze moeten zich de ogen uit de kop schamen, zeker met zo'n aanvalslinie.
    Zweden zou zich alleen nog maar middels een wonder kunnen kwalificeren, wat dat betreft snap ik wel dat zij er weinig hoop op hebben.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69909427
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 19:46 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Zweden zou zich alleen nog maar middels een wonder kunnen kwalificeren, wat dat betreft snap ik wel dat zij er weinig hoop op hebben.
    Mwah winst bij Hongarije en hopen dat daarna Hongarije nog punten morst net als Portugal. Het is mogelijk. alleen dan nog hopen dat je niet de slechtste nr 2 bent..
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
      woensdag 10 juni 2009 @ 20:06:54 #154
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69909974
    Vieze ego die Zlatan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69910035
    En bij die voorzet van Berg deed Zlatan er niks aan om de bal te krijgen
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
    pi_69910105
    Lol die reclame
    Allar vi som älskar Sverige!
    Klappar nu!
    (Klapp) (Klapp) (Klapp)
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
      woensdag 10 juni 2009 @ 20:12:23 #157
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69910224
    Die kale kuttekop heeft gescoord.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69910244
    Mja terwijl Zlatan vlak daarvoor iemand in z'n gezicht sloeg.
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
    pi_69910261
    Berg mag Zlatan z'n schoenen nog niet eens poetsen jongs!
      woensdag 10 juni 2009 @ 20:14:01 #160
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69910301
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 20:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
    Mja terwijl Zlatan vlak daarvoor iemand in z'n gezicht sloeg.
    Wat een gare actie was dat..
    Had hij ook wel rood mogen krijgen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69910427
    Dat haar van die aanvoerder van malta
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
    pi_69910474
    En Berg!!! 4-0
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
    pi_69910477
    berg goal
      woensdag 10 juni 2009 @ 20:18:08 #164
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69910490
    BERG .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69910519
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 10 juni 2009 @ 20:20:28 #166
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69910598


    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69910991
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 20:20 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]

    .
    Hoe veel heeft die gescoord voor de nationaal elftal?
      woensdag 10 juni 2009 @ 20:29:25 #168
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69911015
    1.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69911016
    1
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 10 juni 2009 @ 20:29:32 #170
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69911022
    1
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_69911067
    111 al jongens?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 10 juni 2009 @ 20:38:23 #172
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69911503
    Prima wedstrijd van Berg..
    Nu nog even vlammen op dat jeugd EK.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69911647


      woensdag 10 juni 2009 @ 21:31:01 #174
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_69913813
    Publiekswissel
      woensdag 10 juni 2009 @ 21:54:49 #175
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69914849
    Het is dan fucking malta maar scoren voor het nationaal elftal is altijd goed voor je marktwaarde.
    pi_69915033
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:54 schreef Prosac het volgende:
    Het is dan fucking malta maar scoren voor het nationaal elftal is altijd goed voor je marktwaarde.
    Scorebordjournalistiek
      donderdag 11 juni 2009 @ 05:39:19 #177
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_69922825
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Tommeke het volgende:

    [..]

    Scorebordjournalistiek
    Hij doet het beter dan Zlatan...
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 11 juni 2009 @ 09:41:50 #178
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_69925325
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 05:39 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Hij doet het beter is gemotiveerder dan Zlatan...
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_69929398
    pi_69929582
    Groningen heeft dus een lijstje wie de opvolgers kunnen worden als berg verkocht wordt.
    pi_69929718
    Ik vraag me af of er ook een nieuwe spits bij komt als Berg voor veel geld vertrekt.
    Ik hoop het eigenlijk wel. Ééntje die al het één en ander heeft laten zien.

    Voor Lev is dus een lijstje klaar.
    Zal voor de spits posieite niet anders zijn neem ik aan..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 12 juni 2009 @ 10:28:23 #182
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69965319
    quote:
    FC Groningen en Levchenko komen er niet uit
    12-06-09 - 10:06 - Categorie: Home featured
    Evgeniy Levchenko vertrekt alsnog bij FC Groningen. Beide partijen konden niet tot overeenstemming komen over een nieuwe verbintenis. De onderhandelingen liepen spaak over de duur van het contract.

    Na de met 1-0 gewonnen competitiewedstrijd op 4 april in en tegen Utrecht liet FC Groningen aan Levchenko weten dat zijn aflopende contract niet zou worden verlengd. De Oekraïense international was uitgerekend daags daarvoor met een fantastische uithaal matchwinner geworden in Stadion Galgenwaard. De clubleiding motiveerde haar besluit met de mededeling op zoek te gaan naar een jongere speler voor de positie op het middenveld.

    Afscheid
    De 31-jarige vice-aanvoerder van FC Groningen speelde daarna gewoon zijn wedstrijden en nam – zoals te doen gebruikelijk – bij de laatste competitiewedstrijd, op zondag 10 mei tegen NAC Breda, afscheid van het Groningse publiek. Tijdens de play-offs sprak Ron Jans openlijk zijn twijfels uit over de juistheid van de beslissing te breken met Levchenko, die zowel binnen als buiten het veld nog altijd zijn waarde voor de ploeg had. De trainer vroeg de clubleiding te kijken naar de mogelijkheden Levchenko toch voor FC Groningen te behouden.

    Vastgelopen
    Die onderhandelingen zijn nu echter definitief vastgelopen. Levchenko wilde zijn contract in Euroborg alleen verlengen bij een tweejarige overeenkomst. FC Groningen hield vast aan één seizoen plus een optie die erin voorzag dat Levchenko het tweede jaar zelf kon ‘verdienen’ door prestaties. “Dan moet je denken aan een x-aantal gespeelde wedstrijden”, licht algemeen directeur Hans Nijland toe. “Helaas zijn we er niet uitgekomen. Levchenko gaat FC Groningen definitief verlaten. Hij heeft hier vier prima seizoenen gekend en wij hopen dat hij snel een nieuwe mooie club vindt.”

    Levchenko kwam in 2005 over van Sparta Rotterdam en speelde in totaal 118 officiële wedstrijden voor FC Groningen.
      vrijdag 12 juni 2009 @ 10:36:14 #183
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69965557
    Jammer.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69965567
    Klote en nu halen ze zon middelmatige transvrije speler , dat zegt veldmate in de gezinsbode.

    Heel jammer
      vrijdag 12 juni 2009 @ 11:13:06 #185
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_69966772
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 10:36 schreef Gruning3r het volgende:
    Klote en nu halen ze zon middelmatige transvrije speler ,
    Wie dan?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 12 juni 2009 @ 11:14:26 #186
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69966816
    Ik denk dat men eerst de transfer van Berg af gaat wachten, en van dat geld een vervanger gaat halen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69967078
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 11:13 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Wie dan?
    Ze hebben een lijstje met transvrije spelers.
      vrijdag 12 juni 2009 @ 11:33:56 #188
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69967382
    Denk dat een transfer van Markus hiermee ook 99% bezegeld is, kan me anders niet voorstellen dat je zo moeilijk doet met Lev
    pi_69967425
    Denk juist van niet.. als je net 10 miljoen casht hoef je juist niet zo moeilijk te doen lijkt me.
      vrijdag 12 juni 2009 @ 12:52:36 #190
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69969537
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 11:35 schreef MaxPower het volgende:
    Denk juist van niet.. als je net 10 miljoen casht hoef je juist niet zo moeilijk te doen lijkt me.
    Omdat ze van die 10 miljoen dan toch die beoogde Lev-killer in huis kunnen halen.
    pi_69969786
    Jullie bedoelen hetzelfde

    Dat mag ik toch hopen, anders snap ik dat moeilijk gedoe van de FC ook niet, stomme regel dat ie zn tweede jaar nog weer moet 'verdienen'. Ik geef Lev groot gelijk.

    Als we er een transfervrije gast voor terugkrijgen dan vind ik ze niet echt bijster slim handelen. Zal dan wel weer een afdankertje worden. Dus hop cashen met Berg, dan kunnen we misschien nog iets aardigs halen.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      vrijdag 12 juni 2009 @ 17:59:52 #192
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69979924
    De groepswedstrijden van Zweden op het komende EK U21.



    Staan ook wat artikeltjes over Berg in de zweedse media mbt dit toernooi. Hij wordt geschat bij de beste 5 spelers, lijstje waar ook oa Krikc in staat.

    5. Robert Acquafresca
    4. Gabriel Agbonlahor
    3. Marcus Berg
    2. Bojan Krkic
    1. Mario Balotelli


    Berg heeft er zin aan, en heeft met andere spelers afgesproken tijdens het toernooi niet over eventuele transfers te gaan praten.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69979984
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 13:02 schreef clauwheee het volgende:
    Jullie bedoelen hetzelfde

    Dat mag ik toch hopen, anders snap ik dat moeilijk gedoe van de FC ook niet, stomme regel dat ie zn tweede jaar nog weer moet 'verdienen'. Ik geef Lev groot gelijk.

    Als we er een transfervrije gast voor terugkrijgen dan vind ik ze niet echt bijster slim handelen. Zal dan wel weer een afdankertje worden. Dus hop cashen met Berg, dan kunnen we misschien nog iets aardigs halen.
    Waarschijnlijk is het een van de beter verdienende spelers bij Groningen, en heeft hij 18 en 15 wedstrijden gespeeld de laatste twee seizoenen (volgens VI dan), gezien zijn salaris, geen restwaarde en de huidige selectie van Groningen of eventueel talenten, ga je zo'n speler niet voor 1,5 miljoen vastleggen voor 35 van de 68 competitiewedstrijden, toch?
      vrijdag 12 juni 2009 @ 18:07:22 #194
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69980106
    Topicje maken voor het U21 toernooi?
    pi_69980201
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 18:07 schreef Prosac het volgende:
    Topicje maken voor het U21 toernooi?
    Het EK<21 2009 in Zweden #1: zonder Nederland
      vrijdag 12 juni 2009 @ 18:12:51 #196
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
      vrijdag 12 juni 2009 @ 18:24:16 #197
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69980506
    Ik heb wel zin aan dat toernooi. Zijn over het algemeen leuk om te volgen.
    Tenminste voetbal op de buis nu alle competities stil liggen .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 12 juni 2009 @ 18:32:59 #198
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69980726
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69982838
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

    [..]

    Waarschijnlijk is het een van de beter verdienende spelers bij Groningen, en heeft hij 18 en 15 wedstrijden gespeeld de laatste twee seizoenen (volgens VI dan), gezien zijn salaris, geen restwaarde en de huidige selectie van Groningen of eventueel talenten, ga je zo'n speler niet voor 1,5 miljoen vastleggen voor 35 van de 68 competitiewedstrijden, toch?
    Gedeeltelijk eens, maar het alternatief vind ik vooralsnog niet beter. We hebben geen geld om een goeie vervanger te halen. Het lijstje met transfervrije spelers ligt klaar, vind ik niet echt aansprekend. Mocht Berg niet verkocht worden hoeven we al helemaal nergens op te rekenen. We hebben nog een paar meneren op de bank zitten waarvan ik denk tja...ook zonde van het geld. Dan heb ik nog meer over voor Lev. En Femi, onze topaankoop, drukt ook zwaar op de lasten en maakt het niet waar.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_69983013
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef clauwheee het volgende:
    Het lijstje met transfervrije spelers ligt klaar, vind ik niet echt aansprekend.
    Transfervrij kun je best goede spelers halen hoor.
      vrijdag 12 juni 2009 @ 19:55:58 #201
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_69983529
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Transfervrij kun je best goede spelers halen hoor.
    Levchenko was zelf nota bene transfervrij toen hij naar Groningen kwam...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      vrijdag 12 juni 2009 @ 21:43:00 #202
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69986743
    Om nog maar even in komkommertijd te blijven:
    quote:
    Markus Berg rond met AZ

    Zojuist heeft de redactie van de AZFanpage vernomen dat de transfer van Markus Berg van Groningen naar AZ rond is.

    Meer informatie volgt zo snel mogelijk.

    Bron
    Schrijf dan in ieder geval zijn naam goed..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69987060
    onder de 13 mil heeft Nijland gefaald dus ben benieuwd
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 12 juni 2009 @ 21:58:47 #204
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_69987223
    Berg zou toch beslissen tot na EK onder 23?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 12 juni 2009 @ 22:06:43 #205
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69987463
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef Kerol het volgende:
    onder de 13 mil heeft Nijland gefaald dus ben benieuwd
    10 Miljoen + Ari of Lens zou ik ook wel mee kunnen leven.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69987751
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 22:06 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    10 Miljoen + Ari zou ik ook wel mee kunnen leven.
    pi_69987940
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 22:06 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    10 Miljoen + Lens zou ik ook wel mee kunnen leven.
    pi_69987980
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 22:21 schreef Gruning3r het volgende:

    [..]
    En wie moet de doelpunten dan maken?
    pi_69987989
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 22:06 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    10 Miljoen + Ari/Lens + Holman zou ik ook wel mee kunnen leven
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 12 juni 2009 @ 22:22:30 #210
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69987995
    10 miljoen plus Holman
    pi_69988006
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 22:22 schreef TvhN het volgende:

    [..]

    En wie moet de doelpunten dan maken?
    Nooit Lens zien spelen?
    pi_69988009
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 22:22 schreef TvhN het volgende:

    [..]

    En wie moet de doelpunten dan maken?
    We hebben net een mooie aankoop gedaan in de winter.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_69988240
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 22:22 schreef Gruning3r het volgende:

    [..]

    Nooit Lens zien spelen?
    Heeft hij op het hoogste niveau ooit meer dan 10 doelpunten gemaakt? Nee dus. Pedersen heeft in Denemarken laten zien dat hij ook geen echte doelpuntenmaker is. Koç heeft het uitstekend gedaan in de Eerste Divisie. Ik verwacht echter niet dat hij in zijn eerste seizoen al meer dan 15 doelpunten maakt, helemaal niet als hij op de nummer 10 positie wordt gezet.
      vrijdag 12 juni 2009 @ 22:32:00 #214
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69988307
    Persoonlijk geloof ik trouwens geen hol van dat bericht, maar goed.
    Ik denk dat Berg eerst het jeugd EK gaat spelen voordat hij een beslissing gaat nemen.
    Dat zou ik teminste doen.. Of hij moet een gigantische aanbieding van AZ gekregen hebben natuurlijk.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69989124
    quote:
    Marcus Berg moet zijn ploeg op sleeptouw nemen op het Europees Kampioenschap voor spelers tot 21 jaar. De aanvaller van FC Groningen is de opkomende ster in het nationale beloftenteam, die ook al zijn opwachting maakte in het nationale A-team.

    Tegenover het Zweedse FotbollsExpressen laat de aanvaller weten wat zijn ultieme droom is. Berg gaat voor de topschutterstitel op het Europese toernooi. "Het zou wreed zijn, een ultieme droom."

    Berg kende een geslaagd seizoen bij FC Groningen. De publiekslieveling van de Trots van het Noorden trof de afgelopen jaargang twintig maal doel, en hoopt de goede lijn door te kunnen zetten op het EK-21. In het kwalificatieduel met Malta tekende de international voor de 4-0, wat tevens ook de eindstand werd. "Ik hou er niet van om in de pers mijn doelen openbaar te maken, maar ik weet dat het maken van doelpunten mijn kracht is als voetballer. Het is helder dat ik een doel voor ogen heb, maar ik wil ook deel uitmaken van het spel."

    Ola Toivonen vormt naar alle waarschijnlijkheid samen met Berg het aanvalsduo in de Zweedse voorhoede. De aanvaller van PSV, tevens een goede vriend van Berg, ziet mogelijkheden om de doelpunten te produceren. "Ik heb toch al redelijk wat doelpunten gescoord in het onder-21 team, maar ik denk dat Berg de topscoorder word dit toernooi", aldus de blonde aanvaller tegenover de Zweedse krant.

    De vergelijking tussen het Zweedse nationale team en de Nederlandse competitie gaat niet op volgens Toivonen. "In Nederland word veel gespeeld met één aanvaller, maar hier hebben wij er twee. Het is niet te vergelijken, het voetbal in Nederland en het nationale team, want hier richten wij ons ook op verdedigen."
    pi_69989188
    quote:
    De publiekslieveling van de Trots van het Noorden
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 12 juni 2009 @ 23:20:27 #217
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69989732
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 23:02 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Inderdaad.. het is van vrijwel niemand de favoriete speler geloof ik.
      zaterdag 13 juni 2009 @ 09:16:15 #218
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_69994440
    Leuke openingswedstrijd dit seizoen, thuis tegen de jeuden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_69994877
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 09:16 schreef venomsnake het volgende:
    Leuke openingswedstrijd dit seizoen, thuis tegen de jeuden.
    Mooi zo. Als wij de selectie grotendeels bij elkaar weten te houden en er bij Ajax nogal wat verandert, dan geef ik ons een uitstekende kans om de drie punten hier in Groningen te houden.
      zaterdag 13 juni 2009 @ 11:13:21 #220
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_69996207
    Wel aardig om eens in de eerste seizoenshelft Ajax thuis te hebben.
    Ben benieuwd.
    pi_70000378
    Sla een magazijn wc-rollen alvast maar in.

    Let the motherf*cker burn. Burn motherf*cker burn.
      zaterdag 13 juni 2009 @ 13:44:15 #222
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70000618
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
    Sla een magazijn wc-rollen alvast maar in.

    Let the motherf*cker burn. Burn motherf*cker burn.
    Als jij in het uitvak zit, zullen we die zeker laten branden.
    pi_70000639
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
    Sla een magazijn wc-rollen alvast maar in.

    Let the motherf*cker burn. Burn motherf*cker burn.
    Ajax
    pi_70000730
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 13:44 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Als jij in het uitvak zit, zullen we die zeker laten branden.
    Hehe.

    Is er btw al concrete interesse voor Berg? Ik las van de week ergens dat hij graag voor zijn droomclub wil uitkomen (Lazio) en dat er vanuit hun kamp ook interesse was?
      zaterdag 13 juni 2009 @ 13:50:22 #225
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70000754
    Bij AZ wordt geroepen dat zijn transfer naar Alkmaar in kannen en kruiken is. Berg zegt pas na het jeugd-EK meer duidelijkheid te geven en vanuit Groningen blijft het rustig.
    Het andere gerucht is inderdaad Lazio. Daar wil men niks over de zaak zeggen
      zaterdag 13 juni 2009 @ 14:47:55 #226
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_70001783
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 13:50 schreef Prosac het volgende:
    Bij AZ wordt geroepen dat zijn transfer naar Alkmaar in kannen en kruiken is. Berg zegt pas na het jeugd-EK meer duidelijkheid te geven en vanuit Groningen blijft het rustig.
    Het andere gerucht is inderdaad Lazio. Daar wil men niks over de zaak zeggen
    Ik snap sowieso niet wat Berg wijzer wordt van de stap naar AZ. De stap naar Ajax zou al een zeer kleine zijn in sportief opzicht, maar de stap van de ene provincieclub naar de andere, ook al wordt er CL gespeeld in Alkmaar, is bijna onbegrijpelijk te noemen. Beetje in de categorie Van Wolfswinkel, een zijstap omdat er toevallig meer salaris wordt uitbetaald?
      zaterdag 13 juni 2009 @ 14:52:51 #227
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70001868
    Als hij al naar AZ gaat, kan ik mij alleen de Champions League als doel verzinnen. Qua loon zou hij mijn inziens veel meer kunnen pakken bij Ajax (maar is het sportief gezien een wat matige vooruitgang).

    Dat hij weg gaat, dat lijkt mij zeker.. maar ik denk toch nog steeds niet in NL.
      zaterdag 13 juni 2009 @ 14:55:03 #228
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70001907
    Ik zou een stap naar AZ ook niet echt snappen om eerlijk te zijn. Ze zijn dan wel kamioen, en spelen CL, maar ze spelen notabene in nog een kleiner stadion dan de Euroborg. Ik vind AZ echt niets uitstralen, het is imo het clubje van de DSB Bank. Ajax zou ik wel begrijpen, al is die stap ook niet meer zo groot als jaren geleden. Maar feit is gewoon dat als je het bij Ajax één of twee jaar aardig doet je meteen naar een absolute europese topclub kan door de naam die Ajax in het verleden heeft opgebouwd.

    Ik zie Berg graag spelen, hij is zo slim en dodelijk. Die gaan we echt enorm missen, al is hij bij het publiek niet de meest populaire speler. Waar Berg ook komt te spelen, ik wens hem alle succes van de wereld toe. Heb toch 2 jaar genoten van zijn spel, en wat heeft de man een (mooie) goals gemaakt voor de FC.

    Voor een mooi bedrag mag hij van mij vertrekken, hij heeft een transfer verdiend imo.
    Hij heeft ook gewoon de kwaliteit om een paar stappen hoger te spelen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 13 juni 2009 @ 14:56:28 #229
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70001934
    Hij heeft hier al een jaar langer gespeeld dan gedacht.
      zaterdag 13 juni 2009 @ 14:59:02 #230
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70001985
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 14:56 schreef Prosac het volgende:
    Hij heeft hier al een jaar langer gespeeld dan gedacht.
    Inderdaad. Ik dacht vorige zomer ook al: ''Die gaat verkocht worden''.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 13 juni 2009 @ 15:37:50 #231
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_70002772
    Ach, dat is natuurlijk de verdienste van Groningen. Zowel de financiele, sportieve als sociale aspecten die deze club tegenwoordig uitstraalt, waardoor spelers geen problemen hebben om een jaar te biljven voor hun ontwikkeling.

    AZ vind ik wel een hoger niveau hebben, maar het scheelt gewoon zo bar weinig. Ze zullen de komende jaren ongetwijfeld ook een hoger niveau hebben, maar een stap van Ajax naar HSV, of van Aston Villa naar Manchester City, daar zou je het wel mee kunnen vergelijken. In feite een stap omhoog, maar een goede carrieremove? Zeker als hij daar iemand als Dembele moet vervangen. Dat is alsof ManUtd Luca Toni haalt als opvolger van Cristiano Ronaldo.

    Hoe dan ook, Groningen zal een verkoop van Berg wel te boven komen. Die jongen is toch wel minstens een miljoen of 10 waard. En daarvoor zou ik hem graag bij Ajax zien, ook al betekent het 6,5 miljoen over de brug voor een speler die zijn kans nog niet echt heeft gehad.
      zondag 14 juni 2009 @ 22:49:07 #232
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70008568
    CONCEPT COMPETITIEPROGRAMMA FC GRONINGEN 2009-2010

    01 Zo 02-08-2009 FC Groningen - Ajax
    02 Za 08-08-2009 Roda JC - FC Groningen
    03 Zo 16-08-2009 FC Groningen - NAC Breda
    04 Za 22-08-2009 VVV-Venlo - FC Groningen
    05 Zo 30-08-2009 FC Groningen - PSV
    06 Za 12-09-2009 sc Heerenveen - FC Groningen
    07 Vr 18-09-2009 Willem II - FC Groningen
    08 Zo 27-09-2009 FC Groningen - Vitesse
    09 Za 03-10-2009 ADO Den Haag - FC Groningen
    10 Zo 18-10-2009 FC Groningen - FC Utrecht
    11 Za 24-10-2009 FC Twente - FC Groningen
    12 Za 31-10-2009 FC Groningen - AZ
    13 Vr 06-11-2009 FC Groningen - Heracles Almelo
    14 Za 21-11-2009 RKC Waalwijk - FC Groningen
    15 Zo 29-11-2009 FC Groningen - NEC
    16 Zo 06-12-2009 Feyenoord - FC Groningen
    17 Zo 13-12-2009 Sparta Rotterdam - FC Groningen
    18 Zo 20-12-2009 FC Groningen - sc Heerenveen

    WINTERSTOP

    19 Zo 24-01-2010 FC Groningen - FC Twente
    20 Za 30-01-2010 AZ - FC Groningen
    21 Di 02-02-2010 FC Groningen - ADO Den Haag
    22 Za 06-02-2010 Heracles Almelo - FC Groningen
    23 Zo 14-02-2010 FC Groningen - RKC Waalwijk
    24 Zo 21-02-2010 NEC - FC Groningen
    25 Zo 28-02-2010 FC Groningen - Feyenoord
    26 Zo 07-03-2010 FC Groningen - VVV-Venlo
    27 Za 13-03-2010 NAC Breda - FC Groningen
    28 Zo 21-03-2010 FC Groningen - Roda JC
    29 Zo 28-03-2010 Ajax - FC Groningen
    30 Vr 02-04-2010 Vitesse - FC Groningen
    31 Zo 11-04-2010 FC Groningen - Willem II
    32 Wo 14-04-2010 FC Utrecht - FC Groningen
    33 Zo 18-04-2010 PSV - FC Groningen
    34 Zo 02-05-2010 FC Groningen - Sparta Rotterdam
      zondag 14 juni 2009 @ 22:55:36 #233
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_70008900
    14 van de 17 thuiswedstrijden op de zondag.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 14 juni 2009 @ 23:10:43 #234
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70009812
    Als ik hard genoeg cross na de wintersport, mis ik waarschijnlijk geen enkele thuispot dit jaar.
      zondag 14 juni 2009 @ 23:11:55 #235
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_70009876
    Ajax thuis mis ik dus door vakantie .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 15 juni 2009 @ 00:20:01 #236
    230574 Koffz
    Ik ben GEEN alcoholist
    pi_70012769
    Zin in hoerenveen uit
    :)
      maandag 15 juni 2009 @ 00:58:56 #237
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70013617


    Nieuwe thuisshirt. Zo te zien zijn de groene streepjes op de schouder er niet meer, en is "klupp" naar de rechter borst verplaatst.

    Het nieuwe uitshirt schijnt ongeveer hetzelfde te zijn, dus paars met groene strepen.

    Helaas staat dat klote auto'tje er nog steeds op.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 15 juni 2009 @ 09:00:35 #238
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_70016362
    2x Hveen voor de winterstop...
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 15 juni 2009 @ 09:31:05 #239
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70016990
    HSV bekijkt Berg
    quote:
    Der HSV hat für jede Turnier-Partie zwei Tickets reserviert. Bei Gastgeber Schweden (startet morgen gegen Weißrussland) werden nicht nur die Augen der Hamburger Delegation vor allem auf Torjäger Marcus Berg (22) gerichtet sein. Der Mittelstürmer traf vergangene Saison 17mal für den FC Groningen, schoss den Klub auf Platz sechs der Ehrendivision.
    pi_70020473
    kaart voor Groningen - Ajax binnen.
      maandag 15 juni 2009 @ 11:46:58 #241
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70020597
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef MaxPower het volgende:
    kaart voor Groningen - Ajax binnen.
    Ik heb mijn seizoenskaart nog niet eens.
    Maar gefeliciteerd, eindelijk weer eens een echte pot voetbal voor je.
    pi_70020633
    Ja is alweer zo lang geleden sinds 17 mei.
    pi_70020647
    Ik zit trouwens vlak naast je zie ik.
      maandag 15 juni 2009 @ 11:50:49 #244
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70020712
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef MaxPower het volgende:
    Ja is alweer zo lang geleden sinds 17 mei.
    Was je in 2007 voor het laatst bij een pot van FC Groningen dan? (FC Utrecht - FC Groningen, 0-2)
      maandag 15 juni 2009 @ 11:51:16 #245
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70020726
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef MaxPower het volgende:
    Ik zit trouwens vlak naast je zie ik.
    waar precies?
    pi_70020787
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 11:51 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    waar precies?
    weet ik niet uit mijn hoofd maar of in hetzelfde vak of 1 ernaast..
      maandag 15 juni 2009 @ 12:02:27 #247
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_70021069
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef MaxPower het volgende:
    kaart voor Groningen - Ajax binnen.
    Hoe kom je nu al aan kaarten?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_70021960
    via mensen die mij graag bij die wedstrijd willen hebben.
    pi_70022231
    Overigens wordt er binnenkort (deze week?) een nieuwe speler voor de beloften aangetrokken. Helaas wilde de bewuste persoon (werkzaam voor FCG) mij geen naam toevertrouwen.
    pi_70023804
    Weer een matig thuisshirt als je het mij vraagt.
      maandag 15 juni 2009 @ 20:55:26 #251
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70038822
    Om maar weer even in komkommer-modus te gaan:
    quote:
    Schiet mij maar weer lek, maar onze directeur staat op het punt om naar Italie te vliegen, om de deal tussen Berg, FC en Lazio rond te maken.
    Berg is bijna akkoord met Lazio Roma, lijkt een superdeal te worden.
    Niet gelijk reageren, met hoe kom je erbij, wacht nu maar ff rustig af.....
    Aldus iemand op het fcgforum.

    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_70039195
    superdeal? 18+?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 15 juni 2009 @ 21:09:07 #253
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_70039460
    Tja, klinkt heel wat, maar zal wel weer niks zijn.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_70039947
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef venomsnake het volgende:
    Om maar weer even in komkommer-modus te gaan:
    [..]

    Aldus iemand op het fcgforum.

    .
    Vriendje van azfanpage
    pi_70040657
    Het vervolg ma jun 15, 2009 21:23
    quote:
    Hij is net vertrokken. Maar wacht maar rustig af; er wordt vanzelf meer bekend...
      maandag 15 juni 2009 @ 22:11:01 #256
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_70042206
    Het klopt wel. Ik kreeg vanochtend ook al een smsje.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_70042444
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:11 schreef The_Verve het volgende:
    Het klopt wel. Ik kreeg vanochtend ook al een smsje.
    En wie was je bron dan?
      maandag 15 juni 2009 @ 22:39:44 #259
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_70043511
    Wel leuk dat ze hem Ljusvattnets Henry blijven noemen. Sowieso is Zweden een beetje het land van de bijnamen.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 07:23:19 #260
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70049604
    Ik vind het wel grappig die bijnamen. .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 16 juni 2009 @ 09:20:00 #261
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70050843
    Direct onderhandelen met Lazio.
    Dat is toch wel lekker als club zijnde hoor, als je niet meer alleen als opleider voor Feyenoord/Ajax/PSV geldt.


    Maar goed, eerst zain, dan geleuv'n.
    pi_70052965
    quote:
    Cambuur wil Hiariej huren van FC Groningen

    SC Cambuur-Leeuwarden hoopt Tom Hiariej (20)voor een seizoen te mogen huren van FC Groningen. De rechtsback moet als vervanger gaan fungeren van Rudy Jansen, die enkele maanden afwezig zal zijn met een enkelblessure. Het is nog onduidelijk of Groningen open staat voor het voorstel. Aanvoerder Jansen zal na de vakantie worden geopereerd aan zijn enkel, en volgens Omrop Fryslân is hij vervolgens acht tot twaalf weken uit de roulatie. Groningen en Cambuur hebben een samenwerkingsverband, en in het kader daarvan zou Hiariej naar de Friese hoofdstad moeten komen.

    Naast het mogelijke aantrekken van Hiariej wil Cambuur ook langer door met verdediger Koen Brack. In eerste instantie leken beide partijen afscheid van elkaar te gaan nemen. “Koen viert nu eerst vakantie, maar daarna willen we het gesprek met hem aangaan”, zegt voorzitter Alex Pama. Keeper Peter van den Vlag vertrek wel. Hij speelt volgend seizoen voor BV Veendam.
    Wie moet dan rechtsback staan als Sepp geblesseerd is?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      dinsdag 16 juni 2009 @ 10:43:52 #263
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70053086
    Oja die kan overal in de defensie
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_70053965
    'Real Madrid doet alle Nederlanders in uitverkoop'

    16/06/2009 09:45

    Real Madrid heeft enkele clubs uit de Premier League benaderd met een lijst van negen spelers die mogen vertrekken bij
    De Koninklijke. Alle Nederlanders staan op die lijst, meldt
    The Guardian.

    Volgens deze doorgaans betrouwbare Engelse krant is er vanuit stadion Bernabéu een fax verzonden naar een aantal Engelse clubs. Uit dat schrijven blijkt dat er negen spelers te koop zijn aangeboden: Mahamadou Diarra, Gabriel Heinze, Javier Saviola, Royston Drenthe, Klaas-Jan Huntelaar, Ruud van Nistelrooy, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Rafael van der Vaart.

    Met de verkoop van deze negen spelers hoopt Real een flink transferbedrag te ontvangen, waarmee de Madrileense club een deel van de kosten van de transfers van Kaká en Cristiano Ronaldo kan terugverdienen. Voorzitter Florentino Pérez kocht de Braziliaan voor 65 miljoen euro en lijkt de Portugees voor 94 miljoen naar Spanje te halen. Bovendien is Real nog niet klaar met het kopen van spelers. De club wil nog een spits, een linksback, een centrale verdediger en een verdedigende middenvelder aantrekken.

    Real betaalde in de laatste drie jaar circa 134 miljoen euro voor de zes Nederlanders. Robben was de duurste met een transferbedrag van 36 miljoen in de zomer van 2007. Huntelaar maakte afgelopen winter nog de overstap voor 27 miljoen, terwijl Van der Vaart (15 miljoen) hem afgelopen zomer voorging. In 2007 verhuisden Sneijder (27 miljoen) en Drenthe (14 miljoen), terwijl in 2006 Van Nistelrooy voor 15 miljoen in Madrid arriveerde.

    bron

    misschien wil robben wel linksmid spelen bij de fc
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:57:36 #266
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70068946
    Berg heeft zijn eerste er al in liggen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 16 juni 2009 @ 18:58:28 #267
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70068963
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 18:57 schreef venomsnake het volgende:
    Berg heeft zijn eerste er al in liggen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:00:57 #268
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70069038
    En nummer 2

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_70069133
    2 doelpunten van berg al
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:04:18 #270
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_70069162
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:09:25 #271
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70069338
    De eerste:



    2e nog eens,



    [ Bericht 27% gewijzigd door venomsnake op 16-06-2009 19:16:26 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:18:39 #272
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70069609


    Jammer dat hij naar Italie gaat.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:19:27 #273
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70069639
    We gaan hem nog missen hoor..
    Vind maar eens zo'n goede spits weer.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_70069766
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:19 schreef venomsnake het volgende:
    We gaan hem nog missen hoor..
    Vind maar eens zo'n goede spits weer.
    Het geld gaan we niet missen .
    pi_70069812
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:19 schreef venomsnake het volgende:
    We gaan hem nog missen hoor..
    Vind maar eens zo'n goede spits weer.
    Een redelijk goede spits + 2 goede spelers waardoor de selectie breder wordt. Denk dat Groningen daar meer aan heeft dan alleen een goede spits.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:30:00 #276
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70070017
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Een redelijk goede spits + 2 goede spelers waardoor de selectie breder wordt. Denk dat Groningen daar meer aan heeft dan alleen een goede spits.
    Maar Berg is wel een garantie voor goals hoor. Het is dat hij (mede door de blessuregolf ) een bijzonder matige aanvoer heeft gehad dit sieoen, maar als dat iets beter verzorgd is maakt hij er zo 25 per seizoen in de competitie. Als hij naar AZ zou vertrekken weet ik zeker dat hij komend seizoen topscorer wordt.

    Maar goed, Groningen moet nu gewoon gaan cashen voor Berg.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:56:53 #277
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70070990


    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:10:10 #278
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70071460
    quote:
    Even over Nijland; die is niet in Italie maar op vakantie in Spanje.
    pi_70071533
    Als er maar geen clausule in berg contract zit. want ik geloof nijland niet.
    pi_70071684
    Berg
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:18:38 #281
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70071773
    En dan te bedenken dat er de wereld scouts van alle grote clubs in europa op de tribunes zitten daar. Naast zijn goals speelde hij ook gewoon zeer goed. Een hoop plusjes op de scoutingsrapporten..

    Ben benieuwd waar hij volgend seizoen speelt.

    Stukje van Expressen, vertaald met google:

    quote:
    Berg drömmål - for professional Scouts
    It presents itself Marcus Berg for European club scouts.
    With a hat trick against Belarus.
    - It is world class, says expert commentator Jens Fjellström in TV4.

    He has made success in Groningen, and made his first goal in the A-squad in World Cup qualification against Malta last. Now Marcus Berg also presented in the U21 Championships.
    In the eyes of including HSV's scouts - who confirmed that special studying Berg tonight - beat the 22-year-old attacker to a hattrick against Belarus.
    Fine three

    Berg's first goal came in the space of six minutes.
    First fine he and three players were 2-1 in the 38th minute.
    Since he entered 3-1 on the volley - to cooperate with Ola Toivonen - in the 44th minute.
    - Toivonen makes it so good when he raises the ball. There is an intuition between him and Berg that is so wonderful to see. Unbelievably beautiful of Berg. If anyone thought that it was easy to get enough to look again. says expert commentator Jens Fjellström in TV4.

    "EM's alert forward

    And in the minutes 82.a completed Berg's (imitation) hat trick by lifting up 4-1 for Sweden.
    - One of EM's alert forwards so far, "says Jens Fjellström.
    Robert Perlskog:
    - He leads the league shooting so far, and it can probably hold for a while.

    Italy next

    Sweden won the European Championship premiere by 5-1. The final objective by Gustav Svensson in the 89th minute.
    - Sweden is making an incredibly successful game, "says Fjellström.
    Awaits the next group match against Italy on Midsummer Eve.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:19:49 #282
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70071812
    Alan Curbishley en Trevor Francis zijn lyrisch.
    Van die 25 miljoen halen we dan Bajrami, Kislyak, Svensson, Johansson en Elm.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:20:56 #283
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70071849
    LOL, over die misser van Toivonen.

    "Berg would have scored it"

      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:22:01 #284
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70071894
    Dat zei ik ook hier in de kamer..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_70071926
    Lekker gedaan Berg
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:26:41 #286
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70072064
    Dit is ook gewoon een hele lekkere, mede omdat hij ook die aanval opzet.

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:27:49 #287
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70072115
    En dan te bedenken dat een Real Madrid 10 miljoen neer wou tellen voor Drenthe na een U21 toernooitje.
    Hoeveel wil je dan betalen voor een scorende spits.
    pi_70072257
    Dit niveau proberen vast te houden en niet eèn wedstrijd goed spelen.Ook niet geblesseerd raken, en proberen topscoorder van de toernooi te worden.
    pi_70072267
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef Prosac het volgende:
    En dan te bedenken dat een Real Madrid 10 miljoen neer wou tellen voor Drenthe na een U21 toernooitje.
    Hoeveel wil je dan betalen voor een scorende spits.
    12,5 miljoen heeft real voor hem betaald
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:32:56 #290
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70072320
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:31 schreef Gruning3r het volgende:
    Dit niveau proberen vast te houden en niet eèn wedstrijd goed spelen.Ook niet geblesseerd raken, en proberen topscoorder van de toernooi te worden.
    Zou echt ziek zijn als hij topscorer wordt.. Dan komt er (zoals gewoonlijk) een enorme hype rond Berg, en dan zijn ineens alle grote clubs van europa geinteresseerd.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:33:09 #291
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70072332
    Kennen we Maceo Rigters nog?
    pi_70072351
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:32 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Zou echt ziek zijn als hij topscorer wordt.. Dan komt er (zoals gewoonlijk) een enorme hype rond Berg, en dan zijn ineens alle grote clubs van europa geinteresseerd.
    voor 20 mil naar Real zou een droom zijn.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:34:11 #293
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70072360
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:33 schreef Prosac het volgende:
    Kennen we Maceo Rigters nog?
    Daarom.. Verschil is alleen dat Berg een topper gaat worden, en Rigters... Tja, Rigters !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:34:12 #294
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70072361
    Nou Marcus, even een hattrickje of magistrale goal tegen Italie en je potje is gekookt.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:43:56 #295
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70072698
    Er lopen trouwens aardig wat goede spelers in dat U21 elftal van ze.. Komt een goede generatie Zweedse spelers aan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_70075394
    Glen Salmon komt zo op studio sport. Ik noemde hem altijd het anker , omdat niet vooruit te branden was.
      woensdag 17 juni 2009 @ 06:52:58 #297
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70083765
    Voeg ook maar een rijtje Premier League clubs toe bij het lijstje clubs die interesse hebben in Berg.
    Bron
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 17 juni 2009 @ 11:46:39 #298
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70090215
    We verkopen Berg voor 20 miljoen, halen Owen transfervrij op en laten hem door onze uitstekende medische staf (of die joego van Goran) helemaal klaar stomen.
    Owen maakt 50 goals komend seizoen en gaat dan voor 25 miljoen naar Liverpool om zijn carriere af te sluiten.


    Die samenwerking tussen Toivonen en Berg gisteren maakte wel pijnlijk duidelijk wat we gemist hebben in de 2e seizoenshelft. Man.. als PSV nou niet was gekomen voor Toivonen.. wat een voorhoede dan.
      woensdag 17 juni 2009 @ 11:48:42 #299
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70090308
    Er zaten van 80 clubs (waaronder alle grote) scouts op de tribune gister.
    Berg hoopt dat Lazio er ook bij zat zei hij naar afloop van de wedstrijd.

    Oa de volgende clubs zaten op de tribune:

    Aalborg, Ajax, AZ Alkmaar,

    Anderlecht, Arminia Bielefeld, Arsenal, Aston Villa, Barcelona, Blackburn, Bayer Leverkusen, Bayern München, Birmingham, Bochum, Bolton, Borussia Dortmund, Borussia Mönchengladbach, Catania, Celtic, Chelsea, Esbjerg, Everton,

    Feyenoord, Fulham, Genoa, Groningen, Hamburg, Hannover 96, Heerenveen, Hertha Berlin, Hull, Inter, Ipswich, FC Köpenhamn, Köln, Lech Poznan, Leicester, Liverpool, Manchester City, Manchester United, Middlesbrough, Newcastle, Nürnberg, Olympic Lyon, Porto, PSV Eindhoven, Glasgow Rangers, Rosenborg, Real Madrid, Salzburg, Schalke 04, Sion, Stoke, Spartak Moskva, Stuttgart, Sunderland, Tottenham, Udinese, Valencia, Werder Bremen, West Bromwich, Wolfsburg, Zenit S:t Petersburg.


    Bron
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_70091243
    Hopelijk gaat Berg naar het buitenland.

    Groningen staat daar trouwens leuk tussen al die internationale topclubs
      woensdag 17 juni 2009 @ 12:34:29 #301
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70091961
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')