abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 4 januari 2000 @ 14:14:00 #1
568 Juul
Is gewoon lief
pi_241191
quote:
Van Danny (Admin) - 04 Januari 2000 @ 01:33. (1283)
Okee, kritiek op het geld voor je leven forum,dus zeg 't maar.
Wil je alles over geld voor je leven hier in het BB forum of wil je het gescheiden houden zodat dit forum als het straks dicht gaat gewoon lekker een archief is over BB ? Uw stemmen worden geteld. Gaat uw gang.

hier verder graag


The Bitch is Back!
  dinsdag 4 januari 2000 @ 14:46:00 #2
1829 Jewel
De enige echte!
pi_241192
Okee Danny, mijn mening is: alles waar ex-bewoners van BB in voorkomen moet gewoon hier.

En wat voor Fora je allemaal nog meer geopend hebt of wil gaan openen is jou zaak.Ook al maak je over elk t.v programma wat er is een apart forum mij best, 'tis jou website.

en over het verslag dat Oliebol deed gister in GvjL, het ging niet anders dan over BB. Als je de titel niet wist dan was het BB. Ik vond de verplaatsing dan ook puur een vorm van overenthousiastme, kan gebeuren als je het druk hebt.

En nog 1 ding. Dat stomme argument over het feit dat jij ook niet wist dat oliebol d'r bericht zo vaak ging veranderen. Zij heeft die edit functie toch niet bedacht! En dan moet je nu zo onder de hand wel weten, dat ze die vaak gebruikt, dat deed ze toch ook tijdens de streamverslagen. Die jou trouwens geen windeieren hebben gelegd. Het BBforum heeft Fok groot gemaakt en de streamsverslagen hebben het BBforum groot gemaakt.
------------------
Als ALS waarheid was, was iedereen gelukkig.

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 04 Januari 2000).]

  dinsdag 4 januari 2000 @ 14:53:00 #3
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_241193
Danny,

Ik denk dat het topic over de uitzending van gisteren van GvjL hier thuis hoorde onder de naam BBers in GvjL, net zoals we topics hebben gehad Karin in Koffietijd, Maurice bij B&vD, etc. Vandaag schijnt Ruud er nog in te zitten en zou dus een topic “Ruud in GvjL” hier kunnen staan. Reacties, verslagen etc. over de rest van het programma niet hier net zoals we hier ook nooit over de rest van de inhoud van Koffietijd, RTLlive etc. hebben gesproken.
Ik kan alleen voor mezelf spreken betreffende een mening over het programma GvjL. Ik vond het erg slecht en zal het niet gaan volgen. Voor mij is het geen opvolger voor BB. Ik vermoed dat het ook niet zo hard zal lopen met reacties en dat 1 of 2 topics bij “Film, Tv en Muziek” voldoende zullen zijn. (Maar ik kan het verkeerd zien, misschien loopt het wel erg goed.)

p.s. misschien is mijn reactie ook al door anderen verwoord, ik heb (nog) niet alles gelezen.

Terug uit het enge bos
pi_241194
Gescheiden houden

Schept duidelijkheid.

  dinsdag 4 januari 2000 @ 15:13:00 #5
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_241195
Toch even meestemmen....

Alles over ex-BBers: hier! Dus ook ex-BBers in andere tv programma's, in dagbladen en dergelijke. Dus ook als het betreffende programma ook in een ander forum wordt besproken (GVL). Voordeel: BBfans vinden snel nieuwe info over de oudbewoners (voor mij DE reden om dit forum nog te bezoeken). Zo houd je de huidige bezoekers happy.

Natuurlijk zullen er ook mensen zijn die BB niet, maar GVL wel interessant vinden (nieuwe bezoekers). Die kunnen dan terecht in het betreffende forum. Het is dan aan hun of ze ook de uitzendingen waarin ex-BBers voorkomen willen bespreken, maar dit staat los van de BBfokkers interesse in de bewoners.

Het kan dan inderdaad voorkomen dat meerdere threads tegelijkertijd over dezelfde uitzending lopen, maar ik zie dit niet als probleem daar bezoekers van beide fora verschillende doelen nastreven: de huidige bezoekers willen over de exbewoners praten, de nieuwe bezoekers over het programma GVL. Met twee fora is dus iedereen blij.

En mocht je dit toch te dubbel vinden... laat dan hier de discussie over BB afleveringen van GVL beginnen en copieer (dus niet knip plak, maar twee versies) ze vervolgens naar het andere forum. Hier kan dan naar hartelust worden verdergepraat over de BBitems, terwijl in GVL de andere personen in GVL kunnen worden besproken.

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 13 Januari 2000).]

pi_241196
Ik wil maar 1 ding weten in deze vreselijke zooi van een forum dat nu aan het ontstaan is met allerlei onzinnige topics die duidelijk niet hier horen en die zorgen voor ergenis en wegblijven van forumleden *zucht*....

WAAR MOET IK HET RTL LIVE VAN STRAKS KWIJT?...

Dan is nog de vraag of er wel uberhaubt een verslag van maak want heb geen zin in het gooien over en weer. Ik wil nog steeds met alle plezier verslag leggen , ik doe dat nog steeds voor degenen die werken moeten of om welke reden dan ook niet kunnen kijken maar dan wel op welke plek en is er nog behoefte aan?

ooh ja en voor de werkwijze van mij zoals ik al maanden doe: Ik luister en tik tegelijk dus edit vaak een bericht, voeg die eraan toe dus wordt het vaak opnieuw ingevoerd, na een half uur is het wel kompleet en kan het verhuisd worden als het zonodig moet, dat even terzijde.

Guttegut ik ben nog nooit zoveel Off-Topic geweest als deze laatste dagen. Verder meng ik me niet meer in deze discussie.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 04 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 4 januari 2000 @ 15:30:00 #7
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_241197
Oliebol; ja ja en nog eens ja! Zolang je er zelf zin en tijd voor hebt... je doet er anderen (mij!) echt een groot plezier mee. En wat mij betreft gewoon hier hoor (zie boven) -als het wordt verplaatst zoek ik het wel op hoor.

(off topic - mijn eerste keer volgens mij)

  Admin dinsdag 4 januari 2000 @ 15:34:00 #8
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_241198
quote:
op 01-04-2000 om 03:27 PM schreef oliebol2000 het volgende:
WAAR MOET IK HET RTL LIVE VAN STRAKS KWIJT?...

We hebben geen RTL LIVE forum en die zal er ook nooit komen. Ik zou 't gewoon hier in BB doen

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_241199
quote:
op 01-04-2000 om 03:34 PM schreef Danny het volgende:
We hebben geen RTL LIVE forum en die zal er ook nooit komen. Ik zou 't gewoon hier in BB doen


Oke duidelijk.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_241200
om nog even op Danny's vraag terug te komen:

mij lijkt een apart gvjl forum duidelijker.
(en de andere dingen over BB kunnen dan gewoon hier)

  dinsdag 4 januari 2000 @ 15:52:00 #11
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_241201

als ik jullie was zou ik drie vaste topics voor geld voor je leven houden en iedereen daar alles in laten bespreken wat betrekking heeft op de oud bewoners. Alles over de andere deelnemers aan het programma dan in het apparte forum doen ..... @?????
pi_241202
quote:
op 01-04-2000 om 03:34 PM schreef Danny het volgende:
We hebben geen RTL LIVE forum en die zal er ook nooit komen.


Ik vind het errug fijn om te horen dat er in ieder geval nooit een RTL Live forum komt, dat zou het niveau zo erg naar beneden halen. Mijn bewondering overigens voor Oliebol die toch maar naar dit tenenkrommende programma kijkt teneinde verslag te kunnen leggen. Alhoewel ik zelf waarschijnlijk straks ook wel even kijk....
Kun je zien hoe gek mensen eigenlijk zijn dat ze naar RTL Live gaan kijken om hun "idolen" te zien!

pi_241203
Toch nog ook even tegenaan bemoeien:

Alles over BB en ex-BB bewoners hier, ongeacht of ze in de bus of welk programma dan ook te zien zijn.
Wel heb ik begrip voor Danny c.s. om ons te verleiden naar de andere Fora op Fok! over te stappen.

  Admin dinsdag 4 januari 2000 @ 19:49:00 #14
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_241204
Okee, ik geloof dat we eruit zijn onderling.
Ik denk dat iedereen zich hier wel in kan vinden, zo niet hoor ik dat graag.

Alle GvjL dingen over de BB bewoners kunnen door de BB fans (oliebol bv) gewoon hier in het BB forum geplaatst worden. Zijn er toevallig fans van GvjL (lijkt me sterk) dan kunnen die over alles dat in GvjL gebeurt in het GvjL forum kletsen (dus ook over de ex-BB bewoners voor zolang die nog in GvjL te zien zijn).
Zo kunnen de die-hard BB-ers gewoon hier hun ei kwijt blijven kunnen (hmm, rare zin..) en komen ook de GvjL kijkers aan hun trekken.

Dank aan Juul en een aantal van jullie voor deze suggesties. Kunnen we nu dan weer gewoon lekker knuffelen ?

* Danny gaat iedereen voor in een groepsknuffel.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')