die grijze zijn gewoon Lions Citys uit de MAN schuur?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:31 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Waren dat niet die grijze?
[..]
Staat vast ook op dat je voor meer informatie op Internet kan kijken (waar dan precies evenveel informatie staat als op de poster, standaard praktijk tegenwoordig bij XX)
A propos, Fryskers, deze is al redelijk ver afgezakt:
[ afbeelding ]
De betreffende foto zou naar verluidt (OViB) op 20 mei jl zijn gemaakt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is precies het busje dat te koop staat
http://www.trucks.nl/VehicleDetail.asp?vehicleid=969396&languageid=2
Nee, voorzover ik weet rijden er alleen Amba's en Citaro G's.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:44 schreef NoBody122 het volgende:
Hebben ze in Amersfoort de stadsdienst ook al op Fryskers draaien?
http://www.connexxion.nl/(...)_eigen_partybus/594/
Hoog tijd om er een paar die kant op te sturen dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, voorzover ik weet rijden er alleen Amba's en Citaro G's.
Wil je de Amersfoorters weer de auto in krijgen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoog tijd om er een paar die kant op te sturen dus
vandaar dat er in de meesten al een extra ventilator ala model straaljager in gebouwd is :/quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:10 schreef greavy het volgende:
Die Fryskers zijn wel tof.
Heb er al redelijk vaak ingezeten, 1x zaten we vast op een drempel
Ook hoorden we een keer dat een Frysker met zn voorbanden de weg af ging, oftewel hij hing enorm naar achteren.
Het is in Leeuwarden ook al eens gebeurd dat de Frysker in een bocht zat, en omkukelde..
" Volle Fryskers zouden regelmatig door hun vering zakken. Bij sommige busjes leidde dat tot een gebroken achteras. De bus heeft last van spoorvorming in het wegdek, is windgevoelig en het zicht is slecht door de spiegelende voorruit. Andere klachten zijn tocht bij de voordeur, geluidsoverlast en slechte ventilatie. Een deurbeveiliging ontbreekt. Lange of corpulente chauffeurs passen moeilijk in de krappe cabine. "
jup..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
Met die ventilator aan wordt je zo doof als een kwartel als je er langer dan een kwartier in zit.
Ze gaan zometeen naar de Randstad verhuizen in de hoop wat concessies binnen te slepen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jup..
zouden de mensjes in het arriva HQ te heerenveen t wel zo tof vinden dat hun busjes zo ver weg moeten rijden nu?
BRU is net vergeven, dus die pakken ze niet zo snel. Volgens mij is Voorne-Putten de volgende concessie waar ze op zullen asen. Dat is immers aangesloten op de concessie in het zuiden van zuid-holland.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze gaan zometeen naar de Randstad verhuizen in de hoop wat concessies binnen te slepen.
De OV-autoriteiten moeten eigenlijk zulke specifieke programma's samenstellen zodat Arriva terugdeinst. Ik heb liever niet dat ze de BRU overnemen.
Zelfde geldt voor Veolia.
Die mening deel ik van harte! Ophoepelen met die troep van hun. Ze reden al eens op lijnen binnen de BRU en dat was ook al zo'n goeie service voor de mensen, not! Weg met die uit elkaar rammelende Engelse schroothopen die zij bussen durven te noemen. En Scania moet vrachtwagens blijven maken geen bussen. Weg weg weg! Gewoon GVU en xx. En Veelolia mag ook opboeren. Allemaal wegwezen! We willen enigszins kwaliteit of in elk geval dat je als pax weet wie er überhaupt rijdt en wat er ongeveer rijd. Dat het niet van ellende uit elkaar valt zoals ik vaak genoeg mee gemaakt heb ik Arriva bussen. En Veolia krijgt hun eigen reclame displays niet eens werkend, een of andere ijzeren stem met de intonatie van een bulldozer die praktisch altijd uit staan kan niet voor een RIS doorgaan...quote:Op maandag 8 juni 2009 02:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze gaan zometeen naar de Randstad verhuizen in de hoop wat concessies binnen te slepen.
De OV-autoriteiten moeten eigenlijk zulke specifieke programma's samenstellen zodat Arriva terugdeinst. Ik heb liever niet dat ze de BRU overnemen.
Zelfde geldt voor Veolia.
WAT ZEG JE?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
Met die ventilator aan wordt je zo doof als een kwartel als je er langer dan een kwartier in zit.
Hoe zou dat nou toch komen.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoorde dat Qbuzz voor Groningen en Drenthe helemaal geen bestelling bij MAN gaat plaatsen,
quote:maar dat alles bij Mercedes besteld wordt. Voor de stadsdiensten 12 meter en 18 meter Citaro's, voor de streek Citaro LE en waarschijnlijk ook wel geledes en voor de Qliners Integro's.
en XX moet op de Lion's regio en MB Integro's eens nieuwe lijnfilms er in drukken.. ze rijden meer met een briefje op t raam dan met een werkende lijnfilm :|quote:Op maandag 8 juni 2009 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoorde dat Qbuzz voor Groningen en Drenthe helemaal geen bestelling bij MAN gaat plaatsen, maar dat alles bij Mercedes besteld wordt. Voor de stadsdiensten 12 meter en 18 meter Citaro's, voor de streek Citaro LE en waarschijnlijk ook wel geledes en voor de Qliners Integro's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |