Topicgallery™ :
Bootje84
Bewuste taalnazi
[ Lekkerste verhalenschrijver ] woensdag 3 juni 2009 @ 21:46 (#1) 

Dit topic is bedoeld voor mensen die willen discusseren over paintball. De markers, de locaties, evenementen, regels etc.

Handige links: Wordt later bijgewerkt
www.mahlwinkel.nl
www.eurobiggame.de
www.paintball-direct.nl
www.paintball-supplies.nl
www.gladiatorshop.nl
http://www.team-fubar.nl/

Vorige Delen
Paintball
Paintball #2

Leer spaties gebruiken!
Het is sowieso.
Het is niet me of mun *onderwerp*!! --> MIJN!
Enige, niet enigste! (met dank aan Diamond3d)

drumstickNL
Geeft licht in het donker.
[ Redactie Frontpage ] woensdag 3 juni 2009 @ 21:50 (#2) 

Sorry meende ergens te lezen dat je heel vaak paintball'de daarom deed ik dus _! op die vraag.

Maar goed tvp'tje.

piekartz87
woensdag 3 juni 2009 @ 22:12 (#3) 

quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Gast, ik ben niet zo thuis in de wereld van de paintballshizzle. Als jij nou zelf je sport serieus neemt, ga dan mensen die het niet begrijpen niet belachelijk maken
het heeft niet eens zozeer wat met paintball te maken. en ook niet met de shizzle.
Zulke dingen zitten al 10 tallen jaren op geweren overal ter wereld dus ja had het prima kunnen herkennen. Ook kun je na enig logisch nadenken achterhalen waar je zo'n ding kunt plaatsen op de marker.
een reactie met was niet geheel onbegrijpelijk dus.

here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal

Houniet
ik ruik vet lekker
[ Moderator ] woensdag 3 juni 2009 @ 23:14 (#4) 

Topic in filter "Hobbies, Vrije Tijd & Gezelschapsspellen" gezet.
Hier ga ik ook weer meelezen .

Brunettes O+

KneusTeun
Kiss my airs!
donderdag 4 juni 2009 @ 00:15 (#5) 

quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:14 schreef Houniet het volgende:
Topic in filter "Hobbies, Vrije Tijd & Gezelschapsspellen" gezet.
Hier ga ik ook weer meelezen .
Paintball = gezelschap spel...
Waarom geen sport als ik vragen mag? me afgelopen zondag kapot gezweet

's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun

Taxidude
donderdag 4 juni 2009 @ 00:33 (#6) 
@ Bootje: Ik loop zelf ook altijd met een fles op mijn rug, is veel prettiger er zijn op Mahlwinkel nog veel meer mensen die dat doen trouwens.

En dan nu mijn Mahlwinkel verhalen, het zijn er drie:

1. Nutshot, met afstand het pijnlijkste moment in mijn leven......

Ik stond met drie teammates in een flat gebouw (Gold 5), we zaten op de 2e verdieping en hoewel het de appartementen rij waar wij in zaten van ons was werd er om de overige rijen nog ontzettend hard gestreden. Ik had guard dutie en hield de trap in de gaten terwijl de andere twee uit de ramen hingen om zoveel mogelijk kills te maken. Op een gegeven moment riep één van mijn teammates dat het ondertussen voornamelijk vijandelijk was dat er vanuit de ramen te zien was en dat het verstandig zou zijn om een verdieping naar beneden te gaan zodat we ons uit de voeten konden maken wanneer dat nodig zou blijken. Ik hoorde ondertussen steeds meer lawaai beneden en zette behoedzaam een stap de trap af.... op het moment dat ik nog een tree af wilden dalen en ik dus net mijn been uitstrekte, zag ik een masker om het hoekje omhoog gluren. Ik ademde in om WHITE!!!!! te schreeuwen, maar op dat moment kwam de klootzak razend snel in beweging en vuurde 2 keer met minder dan een meter afstand. Een halve tel later voelde ik een misselijk makende pijn in zowel mijn ballen als in mijn maag, de tranen sprongen in mijn ogen en ik kwam niet verder dan WHaaaaauuuuuwwwww......... Terwijl ik dubbel sloeg van de pijn en met moeite mijn kots wist weg te slikken, zag ik dat het nota bene een teammate was die mijn kroonjuwelen had weten te raken.
Later, tijdens het douchen kwam ik tot de ontdekking dat er een flinke blauwe plek op mijn bovenbeen zat, zo'n 15 centimeter onder mijn zaakje. Dit betekend dat de mongool het voor elkaar heeft gekregen om met 1 balletje zowel mijn linker testikel, als mijn rechter testikel te raken. (even voor de duidelijkheid, de broek die ik op dat moment droeg was 1 maatje te groot en ik draag ruime boxers. De paintball werd dus niet geremd door wat dan ook)
Ik ben ondertussen nog wel even naar de dokter geweest en als het goed is kan ik nog steeds kinderen maken, maar de dokter heeft me wel flink uit lopen lachen

2. Het meest frustrerende van Mahlwinkel, teamkills (ik ben dus 2 keer geteamkilled)

Het front zat muur vast en wij dus ook, wij is mijn maten en ik, negen man totaal. We zaten in gold 7 derde appartement van de netting*, dat volledig in handen was van ons team. Gold zes daarentegen was volledig in vijandelijke handen. De ruimte tussen beide gebouwen was in tegenstelling tot voorgaande jaren volledig kaal gekapt, met hier en daar een aantal bandenmuurtjes die slechts voor minimale denken zouden kunnen zorgen. Na een minuut of tien observeren kwamen we tot de conclusie dat de meest rechter appartementen leeg waren (dus de appartementen direct naast de netting). Maar de enige manier om daar te komen was door die lege vlakte, die met al die rond suizende paintballs.... Er werd besloten dat we maar diagonaal over de vlakte moesten rennen en hopen dat er ondertussen niemand dat appartement in was gelopen. Ik bood volledig vrijwillig aan om als eerst the run of death te doen (alleen omdat ik wist dat ik als langzaamste later geen schijn van kans zou hebben).
Ik nam een aanloopje en rende zo hard als ik kon de deur uit, verrassend genoeg gebeurde er vrij weinig.... ik bedacht met mijn stomme kop dat het grappig zou zijn om me tijdens het rennen half om te draaien en ff naar mijn maten te zwaaien . Op het moment dat ik dat wou doen brak de hel los, geschreeuw en het geplof van tientallen markers vanuit het gebouw waar ik op volle snelheid op af sprintte. In no time vlogen de paintballs me om mijn oren, de marshall die halverwege stond toe te kijken zocht in paniek dekking terwijl ik gillend langs hem rende. Ik was er bijna, tot ik plotseling de al te bekende steek in mijn bovenbeen voelde. Ik was geraakt, maar ik had geen zin om af te remmen en ik dook 5 seconden later tegen de muur van het gebouw. Ik lag hijgend op de grond toen de marshall aan kwam rennen om een paintcheck te doen..... en het bleek een bounce De Marshall riep nog: You are one lucky bastard! voordat hij zich weer uit de voeten maakte.
In de volgende minuten dat ik daar in de schaduw van gold 6 lag, zag ik 2 van mijn maten te vergeefs proberen de overkant te halen. Ik kon alleen maar hopen dat iemand het zou halen, zeker omdat in mijn eentje het gold 6 binnen gaan geen aantrekkelijk vooruitzicht was. Gelukkig haalde nummer 3 de overkant en samen wisten we heelhuids gold 6 binnen te komen en ons appartementenblok aan een inspectie te onderwerpen. Aan angstaanjagende momenten geen gebrek toen me met zijn tweeën van kamer naar kamer gingen, god zij dank kwamen we niemand tegen en na een minuut of 10 kwam nog iemand ons vergezellen. Slechts 3 van de 9 hadden het naar de overkant gehaald, ik dank god nog iedere avond op mijn blote knietjes dat ik als eerste ben gegaan. Overigens respect dat de andere 8 het na mijn bijna dood ervaring stug ook probeerden.
Na we kwamen al snel tot de conclusie dat in Gold 6 blijven zitten geen optie was, voornamelijk omdat vanuit deze positie kills maken bijna onmogelijk was door de bomen en struiken tussen Gold 6 en Red 5 & 6. 1 van ons verschool zich op de 2e verdieping terwijl ik en de ander het gebouw weer uit sneakten, nu waren we echt behind enemy lines. Op ons buik tijgerden we door de struiken op zoek naar een goede positie. Die vonden we in dichte struiken langs het pad dat regelrecht naar de vijandelijke safetyzone leide, hier konden we dus grote groepen vijandelijk gespuis verwachten. Het duurde niet lang voordat we door onze maat in de flat, die als spotter fungeerde, op de hoogte werden gebracht over een groep van 30 man die onze kant op slenterde. Niet lang daarna konden we ze horen praten, bijna ruiken zelfs.... ze liepen op een meter of vijf voor mij langs en hadden helemaal niets in de gaten. Op het moment dat ze ter hoogte van mijn maat waren, die iets verder terug een plekje had gevonden, hoorde ik GO GO GO, MAAK ZE AF over de porto. gelijktijdig opende we beiden het vuur op de groep. Het was een slachting, het duurde seconden voordat er ook maar iemand in de gaten had waar et ongeveer vandaan kwam. Toen dat eindelijk wel het geval was opende mijn maat in de flat volledig buiten bereik toch ook het vuur om ons een enigzins gedekte, maar volledig kansloze aftocht bieden. Hoewel de groep flink uit gedunt was konden we ze met zijn tweeën lang niet aan en het duurde dan ook niet lang totdat mijn maat door een marshall uit de struiken werd geplukt, volledig onder gesprayed met een bonte mix van paint, zand en bladeren.
Ik stopte met schieten in de hoop dat ik door de vijand in de paniek over het hoofd gezien zou worden, iets dat verbazingwekkend genoeg ook nog zo bleek te zijn. Ik kroop langzaam terug richting Gold 6, af en toe op aanwijzing van mijn spotter een eenling uitschakelend. Ondertussen was de frontlinie iets opgeschoven en er was een hevig gevecht losgebarsten om de controle over Gold 6. Ik kwam steeds dichterbij gold 6, het zou zo geweldig zijn als ik hier levend uit kon komen mijn lucht en paint waren bijna op en ik moest pissen als een dolle stier.
Ik werd door mijn spotter gewezen op een drietal vijanden die op hun dooie gemak de gevechten stonden gade te slaan en heel langzaam mijn kant op bewogen. Ik probeerde me zo goed mogelijk verborgen te houden zonder ze uit het oog te verliezen, mijn spotter vroeg of ik nog paint had, waarop ik antwoordde dat het niet over hield. Hij bood aan me te komen versterken.
Zomaar ineens vlogen er blaadjes en takjes door de lucht, het bekende gevoel van paint die inslaat op je lichaam. Het bleef maar komen en met grote verbazing en licht paniek probeerde ik zo snel mogelijk op te staan, waarop het vijandelijke drietal ook het vuur op mij opende. Ik denk dat ik rond de 20 keer geraakt ben, maar het meeste pijn deed het achteraf. Wat bleek, toen mijn spotter naar beneden kwam heeft hij een duitser geprobeerd duidelijk te maken dat mij moest dekken. Waarop die malle mof mij er doodleuk uitschoot, om vervolgens hard entschuldigung, ich hab es nicht gewusst te roepen en zich uit de voeten te maken.

Al met al ondanks het slechte eind, toch erg leuk

*afbakening speelveld

Verhaal drie is positiever, maar ik heb geen zin meer in typen. Die komt een andere keer nog wel

MarkyB
Modde:r
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 07:27 (#7) 

tvp

De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden.

MarkyB
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 08:16 (#8) 

Ohja, gisteren is mijn nieuwe m16 16" barrel binnen gekomen, zal binnenkort even een fotootje posten. Waarschijnlijk komt vandaag mijn eye-tactical helm binnen...

nou vooruit dan, in ieder geval google-plaatjes:

m16 barrel:

en de eye tactical:

binnenkort dus echte foto's, das vetter

De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 08:17 (#9) 

Zijn er ook remotes voor Co2?

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 08:18 (#10) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:16 schreef MarkyB het volgende:
Ohja, gisteren is mijn nieuwe m16 16" barrel binnen gekomen, zal binnenkort even een fotootje posten. Waarschijnlijk komt vandaag mijn eye-tactical helm binnen...

nou vooruit dan, in ieder geval google-plaatjes:

m16 barrel:

[ afbeelding ]

en de eye tactical:

[ afbeelding ]

binnenkort dus echte foto's, das vetter
nice

en mooi verhaal trouwens taxidude

Kreuze
Leven is een keuze.
donderdag 4 juni 2009 @ 08:21 (#11) 

tvp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

MarkyB
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 08:33 (#12) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:17 schreef drumstickNL het volgende:
Zijn er ook remotes voor Co2?
Ja, co2 en HP hebben dezelfde aansluiting

Bootje84
Bewuste taalnazi
[ Lekkerste verhalenschrijver ] donderdag 4 juni 2009 @ 09:31 (#13) 

quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:12 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

het heeft niet eens zozeer wat met paintball te maken. en ook niet met de shizzle.
Zulke dingen zitten al 10 tallen jaren op geweren overal ter wereld dus ja had het prima kunnen herkennen. Ook kun je na enig logisch nadenken achterhalen waar je zo'n ding kunt plaatsen op de marker.
een reactie met was niet geheel onbegrijpelijk dus.
Nogmaals, voor jou misschien niet. Als ik jou een of ander printplaatje laat zien, in een andere hoek dan standaard, dan herken jij het misschien ook niet. Niet iedereen die het niet direct begrijpt, is een kneus ofzo hoor
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:33 schreef Taxidude het volgende:
-knip-
Cool verhaal! En tja, het blijven Duitsers hè..

Leer spaties gebruiken!
Het is sowieso.

piekartz87
donderdag 4 juni 2009 @ 10:27 (#14) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:31 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Nogmaals, voor jou misschien niet. Als ik jou een of ander printplaatje laat zien, in een andere hoek dan standaard, dan herken jij het misschien ook niet. Niet iedereen die het niet direct begrijpt, is een kneus ofzo hoor
[..]
en waar zeg ik dat je een kneus bent dan, ik zeg alleen dat je niet zo fel hoeft te reageren als iemand op fok doet.
ten eerste kun je dat hier verwachten en ten tweede is een reactie niet zo raar.
Je had ook kunnen zeggen: "oja dat had ik even niet gezien omdat er geen marker aan vast zat"

as well as infernal

Bootje84
Bewuste taalnazi
[ Lekkerste verhalenschrijver ] donderdag 4 juni 2009 @ 10:42 (#15) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:27 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

en waar zeg ik dat je een kneus bent dan, ik zeg alleen dat je niet zo fel hoeft te reageren als iemand op fok doet.
ten eerste kun je dat hier verwachten en ten tweede is een reactie niet zo raar.
Je had ook kunnen zeggen: "oja dat had ik even niet gezien omdat er geen marker aan vast zat"
Het deed mij denken aan een holster, maar ik snapte het nut ervan niet..

Leer spaties gebruiken!
Het is sowieso.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 11:02 (#16) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:42 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Het deed mij denken aan een holster, maar ik snapte het nut ervan niet..
Kan ik me wat bij voorstellen.

Oja, als je dan een remote line hebt hoe waarin kun je dan het beste je Co2 fles doen?

piekartz87
donderdag 4 juni 2009 @ 11:39 (#17) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:02 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Oja, als je dan een remote line hebt hoe waarin kun je dan het beste je Co2 fles doen?
zijn speciale soorten riemen voor waar je een paar pod's en een fles in kan doen. zijn niet zo heel erg duur dacht ik

as well as infernal

Taxidude
donderdag 4 juni 2009 @ 11:51 (#18) 
Of een vest/harnas kopen, ik heb de dagger tactical van Tippmann.

ik kon geen foto's van de achterkant vinden, maar daar is plaats voor 6 pods verticaal onderaan en een fles horizontaal daar boven.

Kost wel ¤100,- maar het heeft duidelijk voordelen over een battlepack. Het zit beter vast, je kunt hem helemaal tegen je lichaam aan snoeren waardoor er geen enkele beweging meer in zit. Je levert dan helemaal niks in qua bewegingsvrijheid, zeker op mahlwinkel is het erg fijn dat je gewoon kan tijgeren, sprinten en springen zonder een fles in je nek te krijgen.

KneusTeun
Kiss my airs!
donderdag 4 juni 2009 @ 11:59 (#19) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:02 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

co2 HP
Hp is beter/makkelijker.
Als je je wapen al hebt uitgebouwd, waarom dan nooit een hp fles gekocht?

Rap 4 vesten zijn wel leuk, je kan ook gewoon die battlepacks halen, is wat lichter.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 13:19 (#20) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:59 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

co2 HP
Hp is beter/makkelijker.
Als je je wapen al hebt uitgebouwd, waarom dan nooit een hp fles gekocht?

Rap 4 vesten zijn wel leuk, je kan ook gewoon die battlepacks halen, is wat lichter.
Dan heb ik een HP fles en kan ik 'm niet bijvullen..

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 13:19 (#21) 

ja die vesten zijn wel leuk enzo maar wel zwaar. Groot nadeel.

piekartz87
donderdag 4 juni 2009 @ 14:16 (#22) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:19 schreef drumstickNL het volgende:
ja die vesten zijn wel leuk enzo maar wel zwaar. Groot nadeel.
zo zwaar zijn ze nou ook weer niet

ze zijn wel duur, dat is voor mij de reden om gewoon zo'n riem te halen.

beetje dingen verzamelen voor in september, mahlwinkel.

as well as infernal

KneusTeun
Kiss my airs!
donderdag 4 juni 2009 @ 14:46 (#23) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:19 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Dan heb ik een HP fles en kan ik 'm niet bijvullen..
Hoezo kan je wel co2 vullen maar hp niet? duikshop/brandweer, en anders wel het veld waar je speelt.

En over het vest, ik heb zelf een vest voor woods, maar als ik kleine potjes speel vind ik hem niet echt handig.
Het beperkt je wel iets in beweging en het is WARM!!!!!

Heb sinds vorige week een nieuwe barrel erbij, de evil pipe kit en wat een focking fijn ding is het.
De juiste backs met boresize's is helemaal ideaal, elke paint schiet als een dolle!

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 15:08 (#24) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

zo zwaar zijn ze nou ook weer niet

ze zijn wel duur, dat is voor mij de reden om gewoon zo'n riem te halen.

beetje dingen verzamelen voor in september, mahlwinkel.
Ok te duur en te zwaar.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 15:08 (#25) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:46 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hoezo kan je wel co2 vullen maar hp niet? duikshop/brandweer, en anders wel het veld waar je speelt.

En over het vest, ik heb zelf een vest voor woods, maar als ik kleine potjes speel vind ik hem niet echt handig.
Het beperkt je wel iets in beweging en het is WARM!!!!!

Heb sinds vorige week een nieuwe barrel erbij, de evil pipe kit en wat een focking fijn ding is het.
De juiste backs met boresize's is helemaal ideaal, elke paint schiet als een dolle!
We hebben alleen Co2 en om nou alleen voor mij een HP vulstation te halen..

KneusTeun
Kiss my airs!
donderdag 4 juni 2009 @ 15:14 (#26) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:08 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

We hebben alleen Co2 en om nou alleen voor mij een HP vulstation te halen..
Welk veld en waar speel je dan? wij halen gewoon bij de duikshop en anders bij de brandweer.
En volgens mij zit er overal wel een brandweer kazerne toch?
Ik raad je wel hp aan, speelt gewoon fijner, en minder nadelen.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 15:29 (#27) 

Moet je dan niet zelf een duikfles in bezit hebben?

KneusTeun
Kiss my airs!
donderdag 4 juni 2009 @ 16:09 (#28) 

bij de duikshop kun je wel flessen huren geloof ik voor 5 euyro per stuk ofzo.
Verschilt beetje per shop.
Waar kom je vandaan? geen andere velden en dergelijke in de buurt?

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 16:56 (#29) 

Twente

KneusTeun
Kiss my airs!
donderdag 4 juni 2009 @ 17:13 (#30) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:56 schreef drumstickNL het volgende:
Twente
Lol ik zeg, kom keer langs
Wij zitten in Oldenzaal en Enschede.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 17:15 (#31) 

piekartz87
donderdag 4 juni 2009 @ 17:51 (#32) 

dat veld bij het hulsbeek toevallig? daar hebben wij een keer gespeeld.
toen hadden we nog geen eigen markers enz

as well as infernal

KneusTeun
Kiss my airs!
donderdag 4 juni 2009 @ 19:10 (#33) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:51 schreef piekartz87 het volgende:
dat veld bij het hulsbeek toevallig? daar hebben wij een keer gespeeld.
toen hadden we nog geen eigen markers enz
Jup, het veld is ietsje veranderd nu, en er is er nu ook 1 op rutbeek.
Spelen jullie bij een team dan? komen jullie zelf uit oldenzaal?

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 22:08 (#34) 

Twente omvat iedereen we wonen allemaal ergens anders.

KneusTeun
Kiss my airs!
donderdag 4 juni 2009 @ 22:14 (#35) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:08 schreef drumstickNL het volgende:
Twente omvat iedereen we wonen allemaal ergens anders.
Mischien kunnen we een keer tegen elkaar spelen.
Ik weet niet of jullie een veld hebben, of hoeveel man. wel lachu dat je toevallig ook in twente speelt.
Ken eigenlijk alleen team MANA wat uit deventer komt.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 22:19 (#36) 

Ik zal het doorgeven. Maar ik denk dat ze het zelf ook wel lezen sinds ze altijd in dit topic lurken maar te lam zijn om te posten.

Standartenfuhrer
Its me, der fuhrer
donderdag 4 juni 2009 @ 22:24 (#37) 

Ik kom uit nijkerk (vlak bij amersfoort) en heb wel intresse om mee te doen met een team.
Weet er iemand of er een team hier in de buurt is?
Of zitten hier nog mensen van een team die er een schutter bij willen hebben??
Ik heb (nog) geen eigen spullen maar koop die eventueel meteen.
Lijkt me supergaaf om met iemand mee te doen die t op een fanatieke manier doen.
Laat effe wat weten.
Alvast bedankt!!

ßðé® åßðßáå ¤¤²³²¤®é® - deze text is policyoverschrijdend maar er is toch geen hond die weet wat er staat!

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] donderdag 4 juni 2009 @ 23:12 (#38) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:24 schreef Standartenfuhrer het volgende:
Ik kom uit nijkerk (vlak bij amersfoort) en heb wel intresse om mee te doen met een team.
Weet er iemand of er een team hier in de buurt is?
Of zitten hier nog mensen van een team die er een schutter bij willen hebben??
Ik heb (nog) geen eigen spullen maar koop die eventueel meteen.
Lijkt me supergaaf om met iemand mee te doen die t op een fanatieke manier doen.
Laat effe wat weten.
Alvast bedankt!!
http://www.paintballforum.nl
Daar vind je zeker een team.

tijntjethf
Krijg nou tieten!
donderdag 4 juni 2009 @ 23:33 (#39) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:19 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zal het doorgeven. Maar ik denk dat ze het zelf ook wel lezen sinds ze altijd in dit topic lurken maar te lam zijn om te posten.
*zet nog wat meer geld in*

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 5 juni 2009 @ 00:06 (#40) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:33 schreef tijntjethf het volgende:

[..]

*zet nog wat meer geld in*
Daar zal je ze hebben.

tijntjethf
Krijg nou tieten!
vrijdag 5 juni 2009 @ 00:11 (#41) 

Meervoud ja?

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 5 juni 2009 @ 00:13 (#42) 

quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:11 schreef tijntjethf het volgende:
Meervoud ja?
'
*verwacht dat er zo nog een komt*

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 5 juni 2009 @ 00:14 (#43) 

Zal ik even inloggen op rubens account zodat ik gelijk heb?

piekartz87
vrijdag 5 juni 2009 @ 03:11 (#44) 

volgens mij word het tijd dat ik mijn wachtwoorden ga veranderen

we komen meer uit omgeving vriezenveen op wat uitzonderingen na. waar onder ikzelf.
als wij onszelf al een team noemen zijn we een zeer recreatief team van zo'n 15 man oid.

ik denk niet dat er op dit moment een mogelijkheid is om tegen/ met andere teams te gaan spelen omdat de meesten op dit moment vaak al niet kunnen.
mocht dit veranderen dat lees je dat hier wel

as well as infernal

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 5 juni 2009 @ 06:52 (#45) 

just joking he

Standartenfuhrer
Its me, der fuhrer
vrijdag 5 juni 2009 @ 09:13 (#46) 

quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:12 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

http://www.paintballforum.nl
Daar vind je zeker een team.
Thnx ik zal daar us effe gaan lurken!!

ßðé® åßðßáå ¤¤²³²¤®é® - deze text is policyoverschrijdend maar er is toch geen hond die weet wat er staat!

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 5 juni 2009 @ 10:30 (#47) 

quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 03:11 schreef piekartz87 het volgende:
volgens mij word het tijd dat ik mijn wachtwoorden ga veranderen

we komen meer uit omgeving vriezenveen op wat uitzonderingen na. waar onder ikzelf.
als wij onszelf al een team noemen zijn we een zeer recreatief team van zo'n 15 man oid.

ik denk niet dat er op dit moment een mogelijkheid is om tegen/ met andere teams te gaan spelen omdat de meesten op dit moment vaak al niet kunnen.
mocht dit veranderen dat lees je dat hier wel
Ik herken het een beetje, wij waren eerst ook gewoon recreatief aan het spelen, maar zijn nu wat serieuzer aan het worden.
Het team wordt steeds groter,alleen houd je idd het probleem dat sommige mensen niet vaak kunnen.
En bij ons komen de mensen ook echt overal vandaan. Rijsen, Eibergen, Deventer.
Maar mischien is het leuk als jullie keer mee trainen? wij trainen nu steeds tegen onszelf en das wel leuk maar ja je kent mekaar zo goed dat het moeilijk wordt.

piekartz87
vrijdag 5 juni 2009 @ 11:56 (#48) 

waar spelen jullie dan en wat versta je onder trainen?

as well as infernal

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 5 juni 2009 @ 12:24 (#49) 

quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:56 schreef piekartz87 het volgende:
waar spelen jullie dan en wat versta je onder trainen?

We trainen in Oldenzaal, aangezien we daar ook alle andere teams ontvangen.
Training houd vaak in dat we tactieken hebben en die proberen toe te passen in wedstrijden.
Ook zit er bij ons in het team een instructeur van de duitse douane, die ook echte trainingen geeft.

Het komt er eigenlijk op neer dat we gewoon spelen, en daar dingen proberen.
Maar we zijn pas net begonnen een team op te zetten, nu ongeveer 14 man.(groeit nog steeds)

We hebben goede contacten met veel teams dus we worden vaak uitgenodigd om bij hun een keer te spelen en andersom.
Binnekort eerst onze eigen opendag (laatste keer waren er rond de 50 man en was iedereen zeer goed bevallen.
En de week daarna is het weer bij troubleshooters in emmen.
Zo is er altijd genoeg te doen

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 5 juni 2009 @ 14:23 (#50) 

Volgens mij heb ik wel eens jullie website gezien. Kan dat?

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 5 juni 2009 @ 14:25 (#51) 

Deze?
http://www.paintballwarriors.nl/

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 5 juni 2009 @ 14:30 (#52) 

Dat is de website van de veld eigenaren.
Deze spelen ook wel met ons mee, en we mogen van hun velden gebruik maken

Welk veld spelen jullie als ik vragen mag? of hebben jullie een eigen veld?

piekartz87
vrijdag 5 juni 2009 @ 14:41 (#53) 

dat mag je vragen
we spelen op eigen terrein.
maar daar kunnen we niemand uitnodigen omdat we er niet met zo heel veel kunnen spelen.

dus mochten we samen paintballen dan komen we naar jullie

as well as infernal

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 5 juni 2009 @ 14:53 (#54) 

Gaan jullie ook wel is langs oss, gladi, troubleshooters etc.?

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 5 juni 2009 @ 14:55 (#55) 

quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:53 schreef KneusTeun het volgende:
Die was min of meer al beantwoord:
quote:

En d'r zit trouwens een nieuw veld in Hardenberg.

piekartz87
vrijdag 5 juni 2009 @ 14:59 (#56) 

quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:53 schreef KneusTeun het volgende:
nope, geen troubles dus geen behoefte aan echt, daarnaast staat er genoeg info op internet over afstellen van de markers en dat soort zaken.
Ook staan de standaard regels over paintball ook wel op internet.

as well as infernal

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 5 juni 2009 @ 15:10 (#57) 

quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:55 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Die was min of meer al beantwoord:
[..]

En d'r zit trouwens een nieuw veld in Hardenberg.
Mischien is het interresant voor sommige van jullie om dan mischien een keer met ons mee te spelen?
Wij hebben natuurlijk ook een beetje zelfde probleem dat sommige ivm werk niet altijd kunnen.
Mischien dat het voor jullie dan leuk is om keer met ons een dag mee te spelen?
Hoe meer hoe leuker!

Welke paint spelen jullie eigenlijk? wij zijn beetje rond aan het zoeken.
Hadden eerst tomahawk, maar dat wordt soms wel en soms niet geleverd
En severe verschilt ook heel erg per keer.
Hebben jullie een vast soort dat je gebruikt of halen jullie ook wat beschikbaar is?

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 5 juni 2009 @ 15:12 (#58) 

quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:59 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

nope, geen troubles dus geen behoefte aan echt, daarnaast staat er genoeg info op internet over afstellen van de markers en dat soort zaken.
Ook staan de standaard regels over paintball ook wel op internet.
Ik bedoelde velden/teams.
Maar er is idd veel over paintball te vinden op internet, helaas spreekt iedereen elkaar wel tegen
Ik zelf ben op zoek naar nieuwe marker een proto of G3 ofzo maar je hoort verschillende meningen over alles, dus zelf testen is volgens mij nog het best.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 5 juni 2009 @ 15:18 (#59) 

Toroball

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 5 juni 2009 @ 15:37 (#60) 

En ben je er tevreden mee?

niet veel breaks?
Gebruiken jullie response triggers? cyclone feeds?
Dat wil namelijk nog wel is lastig zijn met sommige paint.

piekartz87
vrijdag 5 juni 2009 @ 16:15 (#61) 

ik heb bijna nooit breaks, perfecte paint voor een lage prijs.
we hebben van die gast waarvan we het kopen ook allemaal zakjes verschillende paint gekregen om uit te proberen. komt er op neer dat deze paint gewoon wel ideaal is.

verder spelen we bijna allemaal met de nog standaard tippmann 98 platinum.
sommigen hebben een andere loop. maar aangezien we allemaal semi automatisch spelen gaat het vooral om de speelstijl.

ik wil nog wel een keer een andere loop en een stock maar voor de rest ga ik er niet te veel geld aan uitgeven. je kan er zoveel geld aan uitgeven als je wilt daarom kijk ik nooit te veel naar alle upgrades :p

as well as infernal

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 5 juni 2009 @ 16:21 (#62) 

response trigger is wel fijn.
Ik schiet meestal ook maar single shot, maar als er opeens 3 lui op je af komen rennen is full auto je redding!
Dit weekend nog gemerkt:P
Ook als je beetje tegen andere lui speelt merk je al gauw dat auto wel handig is.

Maar idd de upgrades zijn eindeloos.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 5 juni 2009 @ 16:43 (#63) 

Response lijkt mij ook wel fijn. Maarja is weer 90 euro en dan kan er weer een cyclone feed bij en weer, en en ..

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 5 juni 2009 @ 17:00 (#64) 

Response kost ongeveer 75 euro maar kan 2e hands stukken goedkoper.
En cyclone feed is een optie, ik heb gewoon een electro hopper gehaald,die kan ik ook op andere markers gebruiken.
En cyclone moet je ook weer upgraden als je hem een beetje snel wil hebben,en voorzichtig met paint......

Loop is ook belangrijk,vooral met single shot! anders raak je nix.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 5 juni 2009 @ 17:19 (#65) 

Op elektronische dingen moet je niet besparen dus geen tweedehands denk ik altijd.

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 5 juni 2009 @ 18:21 (#66) 

response is niet elektronisch, is op luchtdruk.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 5 juni 2009 @ 18:56 (#67) 

Oh e-trigger dan

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] zondag 7 juni 2009 @ 15:53 (#68) 

Markers worden steeds kleiner.

piekartz87
zondag 7 juni 2009 @ 23:36 (#69) 

quote:
Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Markers worden steeds kleiner.
een bipod op zo'n klein markertje

as well as infernal

Taxidude
maandag 8 juni 2009 @ 01:42 (#70) 
geef mij maar groot, lomp en luidruchtig

Angstaanjagend moet het zijn als ik je onder vuur neem

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] maandag 8 juni 2009 @ 07:26 (#71) 

'It only takes one well-aimed shot.'

[ Bericht 8% gewijzigd door drumstickNL op 08-06-2009 07:33 ]

KneusTeun
Kiss my airs!
maandag 8 juni 2009 @ 10:56 (#72) 

Kun je beter een geo halen of dergelijke,schiet ook veel beter dan een tippmann.
En dan kun je ook nog sup-air spelen.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] maandag 8 juni 2009 @ 16:07 (#73) 

Dat veld in Hardenberg is van Trouble-shooters trouwens. (Uit Emmen)
quote:
Kun je beter een geo halen of dergelijke,schiet ook veel beter dan een tippmann.
En dan kun je ook nog sup-air spelen.
Omdat het niks kost zeker?
quote:
Marker Planet Eclipse GEO 09 Pink Lady Marker Planet Eclipse GEO 09 Ice ( Blue )
¤ 1119,50 (inc. 19,00 % BTW.) ¤ 1119,50 (inc. 19,00 % BTW.)

Taxidude
maandag 8 juni 2009 @ 18:59 (#74) 
Supair is niets voor mij en ik hou van mechanisch...... ik voel me bijna beledigd

KneusTeun
Kiss my airs!
dinsdag 9 juni 2009 @ 00:23 (#75) 

Het blijft een feit dat de proto's dangerous powers en invert mini's beter schieten.
Ook is de prijs redelijk.
Steeds meer woods spelers gebruiken dit soort markers.
Tis lichter en schiet beter, dus waarom dan een tippie van een paar kilo meeslepen?
Tenzij je echt milsim wil natuurlijk, maar de sp1 en de macdev zijn ook gewoon electro markers met een ombouw.

LeeHarveyOswald
O+
dinsdag 9 juni 2009 @ 00:32 (#76) 

quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:59 schreef Taxidude het volgende:
Supair is niets voor mij en ik hou van mechanisch...... ik voel me bijna beledigd

dat dus!

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] dinsdag 9 juni 2009 @ 06:47 (#77) 

Zelf maakt mij het niet uit als het geen milsim is, zolang hij maar lekker schiet.

piekartz87
dinsdag 9 juni 2009 @ 10:30 (#78) 

ik vind die supair markers gewoon oerlelijk. ja ze schieten wel fijn en ze lijken me inderdaad wel makkelijker.

maar die felle kleurtjes en vorm zijn echt spuuglelijk. supair trekt mij ook totaal niet

as well as infernal

KneusTeun
Kiss my airs!
dinsdag 9 juni 2009 @ 10:32 (#79) 

Wat ik duidelijk probeer te maken is dat dergelijke markers beter schieten.
Je kunt heel wat doen aan je tippmann,maar hij zal nooit zo scherp schieten als een electro.

piekartz87
dinsdag 9 juni 2009 @ 10:42 (#80) 

i know, maar ze blijven lelijk

as well as infernal

LeeHarveyOswald
O+
dinsdag 9 juni 2009 @ 10:47 (#81) 

quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik duidelijk probeer te maken is dat dergelijke markers beter schieten.
Je kunt heel wat doen aan je tippmann,maar hij zal nooit zo scherp schieten als een electro.

Airgun Designs....

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] dinsdag 9 juni 2009 @ 14:48 (#82) 

Vind de supair markers wel mooi. Zou het ook niet erg vinden als ze supair 'woods' markers zouden maken zodat de discussie over wat wel en niet mag over is.

KneusTeun
Kiss my airs!
dinsdag 9 juni 2009 @ 16:11 (#83) 

Er zijn sup air woods markers. sp1, sp8 , bob long mtac etc.
Maar dan heb je dus weer een sup air marker met extra gewicht, daarom zie je gewoon steeds meer normale electro markers. proto's, invert mini's, eclipse. en nog wel veel meer.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] dinsdag 9 juni 2009 @ 17:35 (#84) 

Net stock binnengekregen is het erg als hij een beetje los zit? Wel nieuw trouwens. (Kun je ook zien)

aardappelkroket
DX junkie
woensdag 10 juni 2009 @ 01:23 (#85) 

quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:42 schreef piekartz87 het volgende:
i know, maar ze blijven lelijk
kijk met jou kunnen we praten! sup air markers zijn gewoon lelijk :p
en ik moet zeggen dat sup'air mij ook totaal niet trekt.

welke stock en waar zit hij precies los?

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] woensdag 10 juni 2009 @ 06:25 (#86) 

CAR en hij kan op en neer.

KneusTeun
Kiss my airs!
woensdag 10 juni 2009 @ 10:37 (#87) 

Hier zitten ook electro markers onder.
Het gaat bij mij niet om de looks, ik zou graag de beste marker willen voor een bepaald bedrag, dus ja dan kom je bij electro. maar ik zou idd me tippy nie weg doen.

KneusTeun
Kiss my airs!
woensdag 10 juni 2009 @ 10:57 (#88) 

quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:35 schreef drumstickNL het volgende:
Net stock binnengekregen is het erg als hij een beetje los zit? Wel nieuw trouwens. (Kun je ook zien)
Is niet echt de bedoeling, mischien heb je hem er niet helemaal recht inzitten?
Sluit de marker wel weer goed?
Een heel klein beetje beweging is nie erg, maar hij moet net als je endcap gewoon vastzitten.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] woensdag 10 juni 2009 @ 11:59 (#89) 

Je kunt hem kleiner en groter maken en tussen de verschuifbare stang en het schouder deel zit een kleine 1 mm verschil. Maar je hoort het wel goed. Dus wat raden jullie aan? Iets tape d'r tussen ofzo?

MarkyB
[ Redactie Frontpage ] woensdag 10 juni 2009 @ 13:10 (#90) 

quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:59 schreef drumstickNL het volgende:
Je kunt hem kleiner en groter maken en tussen de verschuifbare stang en het schouder deel zit een kleine 1 mm verschil. Maar je hoort het wel goed. Dus wat raden jullie aan? Iets tape d'r tussen ofzo?
mijn car van tippmann zit gewoon lekker strak, in alle standen. Ik heb ook een car van Hittmann (slechte kopie ) die heeft gewoon dikke speling. Als hij achterop je marker strak zit en alleen het beweegbare beweegt is het niet zo heel erg.

aardappelkroket
DX junkie
vrijdag 12 juni 2009 @ 17:35 (#91) 

ik heb dezelfde stock en bij mij zit er ook wat speling op de 2 stukken waar de stock uit bestaat. kan verder geen kwaad.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 12 juni 2009 @ 17:51 (#92) 

quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:35 schreef aardappelkroket het volgende:
ik heb dezelfde stock en bij mij zit er ook wat speling op de 2 stukken waar de stock uit bestaat. kan verder geen kwaad.
Dat dus, ok ty.

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 12 juni 2009 @ 20:04 (#93) 

Zondag weer ff spelen. en mischien ook maar ff stock testen.
Normaal gebruik ik me fles ervoor, maar mischien ook maar is een remote voor af en toe kopen.
Voor een hele dag aan één stuk door spelen lijkt me het wel wat.

MarkyB
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 12 juni 2009 @ 20:15 (#94) 

Ga je ook naar oss dan

KneusTeun
Kiss my airs!
zaterdag 13 juni 2009 @ 10:35 (#95) 

Nope niet deze zondag, ik ga ff op ons veld in oldenzaal spelen.
2 weken erna namelijk in emmen spelen, dus ff oefenen

aardappelkroket
DX junkie
zaterdag 13 juni 2009 @ 11:44 (#96) 

wie gaan er eigenlijk allemaal naar oss morgen?

MarkyB
[ Redactie Frontpage ] zaterdag 13 juni 2009 @ 15:34 (#97) 

ik zowiezo

aardappelkroket
DX junkie
donderdag 18 juni 2009 @ 22:44 (#98) 

wat een heerlijk weertje was het zondag, heb 2 rondes gespeeld en toen maar gestopt.
wa sjij wel lang gebleven marky

MarkyB
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 19 juni 2009 @ 08:13 (#99) 

quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef aardappelkroket het volgende:
wat een heerlijk weertje was het zondag, heb 2 rondes gespeeld en toen maar gestopt.
wa sjij wel lang gebleven marky
Ik was er om 10 uur, heb iets van 6 potjes meegedaan en ging rond half 4 weer weg (toen het op de snelweg weer droog werd )
Ik vond de regen helemaal niet hinderlijk, alleen de plassen op het veld waren irritant.
Ook vond ik het wel lache dat er een boel waren waarvan het masker de hele tijd besloeg. Wilde ik in het veld een aanval plannen met een aantal gasten, ging de helft niet mee omdat hun masker beslagen was

Heb er toch wel een aantal afgeschoten, vooral in de tunnel

KneusTeun
Kiss my airs!
zondag 21 juni 2009 @ 17:24 (#100) 

Vandaag heerlijke games gespeeld tegen team mana (voormalig tactical team twente).
Ook nog ff met een proto slg gespeeld, en vergeleken met een tippy is het toch stiller,accurater en stukken lichter.
Team mana ook super toffe lui.

Volgende week troubleshooters in emmen! dat is ook een verdomd mooi veld(gigantisch!)
Is echt een aanrader om een keer te gaan spelen.

MarkyB
[ Redactie Frontpage ] maandag 22 juni 2009 @ 08:47 (#101) 

quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag heerlijke games gespeeld tegen team mana (voormalig tactical team twente).
Ook nog ff met een proto slg gespeeld, en vergeleken met een tippy is het toch stiller,accurater en stukken lichter.
Team mana ook super toffe lui.

Volgende week troubleshooters in emmen! dat is ook een verdomd mooi veld(gigantisch!)
Is echt een aanrader om een keer te gaan spelen.
team mana is lache ja, ik heb nog een a5 gekocht van maurice en perry

KneusTeun
Kiss my airs!
dinsdag 23 juni 2009 @ 10:13 (#102) 

A5 is wel tof wapen, helaas dat nu dan echt is vastgesteld dat ie verboden is
En beetje vaag dat over de X7 nog niks bekend is.

Ik heb nog ff met een proto gespeeld dit weekend, en weet nu zeker dat ik een nieuwe marker ga halen.
Mooiste is dat ik nu een spoor van blauwe plekken heb vanaf me pols tot achter op me rug! dat is het nadeel van automatisch schieten niet 1treffer maar meteen een hele rits

Knoflook
Lekker bij Döner
maandag 29 juni 2009 @ 13:23 (#103) 

He een paintball topic op Fok! !
Ik paintball nu ook sinds 2 maanden bij paintball centrum Nijmegen.
Ik schiet met een tippman 98custom pro. Eerst ff mn geld op vakantie opmaken en daarna mn marker uitbouwen.
Meerdere hier die wel eens bij Paintball centrum nijmegen komen ?

Klap eens in je handjes.

aardappelkroket
DX junkie
dinsdag 30 juni 2009 @ 00:43 (#104) 

nope, oss voornamelijk. Tenminste ik dan weet niet waar de rest altijd naartoe gaat.
ik speel met een A5 response.

MarkyB
[ Redactie Frontpage ] dinsdag 30 juni 2009 @ 10:24 (#105) 

vandaag komt mijn egrip binnen voor mijn 7

piekartz87
dinsdag 30 juni 2009 @ 12:38 (#106) 

veels te warm voor paintball de laatste tijd:(

as well as infernal

KneusTeun
Kiss my airs!
dinsdag 30 juni 2009 @ 14:20 (#107) 

Tis idd veel te warm, afgelopen vrijdag was het eerste van twente bij ons om te spelen en die lui trokken het ook nie
Moet er niet aan denken om in dit weer een hele dag fanatiek een wedstrijd te spelen! in het bos is het focking benauwd.

LeeHarveyOswald
O+
dinsdag 30 juni 2009 @ 14:24 (#108) 

quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:13 schreef KneusTeun het volgende:
A5 is wel tof wapen, helaas dat nu dan echt is vastgesteld dat ie verboden is
En beetje vaag dat over de X7 nog niks bekend is.

Bron? Beetje linke uitspraken dit. Naar mijn weten is er nog steeds geen vuurwapen uitgebracht met een mond van 13mm en zijn er dus ook geen verboden op de A5.

KneusTeun
Kiss my airs!
dinsdag 30 juni 2009 @ 15:37 (#109) 

Als je de rechtspraak had gevolgd die er laatst speelde had je het geweten.
De rechter heeft toen bepaald na overleg met specialisten dat de A5 onder CAT1 valt.
Het heeft nix met vuurmonden te maken, het is afdreiging geschikt bevonden.
(bel paintball-direct maar en je hoort hetzelfde verhaal)

Weet niet of ik dit als aanval moet zien, maar ik roep dit niet om te bashen ofzo, er wordt al genoeg gebashed in de paintballwereld!

Dus het verbod op markers heeft niks te maken met vuurmonden maar om het uiterlijk.

LeeHarveyOswald
O+
dinsdag 30 juni 2009 @ 16:39 (#110) 

quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Als je de rechtspraak had gevolgd die er laatst speelde had je het geweten.
De rechter heeft toen bepaald na overleg met specialisten dat de A5 onder CAT1 valt.
Het heeft nix met vuurmonden te maken, het is afdreiging geschikt bevonden.
(bel paintball-direct maar en je hoort hetzelfde verhaal)

Weet niet of ik dit als aanval moet zien, maar ik roep dit niet om te bashen ofzo, er wordt al genoeg gebashed in de paintballwereld!

Dus het verbod op markers heeft niks te maken met vuurmonden maar om het uiterlijk.
Ja, alleen met het eerste stuk van je laatste regel, geef je gelijk aan waarom het uiterlijk afwijkt. Een wapen wordt niet zo zeer op de lijst toegevoegd, en ook afschrikking is geen reden tot verbod (met een honkbalknuppel kan je ook iemand afschrikken, maar zodra je maar gaat honkballen mag het).

De enige verboden paintball markers zijn deze die sprekend lijken op een shotgun. Er is geen normaal wapen met een gat van ruim anderhalve centimeter in de voorkant: Dit is voor getrainde mensen zoals de politie duidelijk en op afstand te herkennen als een niet-op een bestaand wapen lijkend "iets". En daar gaat het om.

Er zijn ook luchtbuksen die er uit zien of je JFK er mee neer gaat halen, maar die zijn compleet legaal, aangezien er geen vuurwapen is waar de buks op lijkt. (Ze lijken dus wel echt, maar niet echt op een bestaand wapen..)

LeeHarveyOswald
O+
dinsdag 30 juni 2009 @ 17:01 (#111) 

http://jure.nl/bi2031

Hier trouwens de rechtzaak mbt. 'verbod' op de A5 (hier wordt itt. eerdere rechtszaken wel gesteld dat het een wapen is dat qua 'vorm en afmeting' op een bestaand wapen lijkt, iets dat met een standaard A5 met flatline zeker in twijfel te nemen valt).

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] dinsdag 30 juni 2009 @ 18:15 (#112) 

Te lang niet meer gespeeld door de hitte.

KneusTeun
Kiss my airs!
dinsdag 30 juni 2009 @ 20:03 (#113) 

quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://jure.nl/bi2031

Hier trouwens de rechtzaak mbt. 'verbod' op de A5 (hier wordt itt. eerdere rechtszaken wel gesteld dat het een wapen is dat qua 'vorm en afmeting' op een bestaand wapen lijkt, iets dat met een standaard A5 met flatline zeker in twijfel te nemen valt).
Ik snap dat jij er anders over denkt, en vele waaronder ik persoonlijk ook.
Maar helaas is er dus wel uit gekomen dat de A5 onder CAT1 uitkomt, en dus kunnen we er wel over discussiëren maar daar schieten we niks mee op.
Het is jammer dat de regels er zijn.

En de A5 is gewoon echt sprekend een mp5 zoals de TM7 een mp7 is.
Ook heeft HK nu een aanklacht lopen en dus zitten zei ze ook nog is dwars

Maar goed laten we dr geen ruzie over maken.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] woensdag 1 juli 2009 @ 11:48 (#114) 

Misschien moeten ze nieuwe modellen gaan ontwerpen?

bukbun
www.corne-3.hyves.nl
woensdag 1 juli 2009 @ 19:38 (#115) 

Nou de modellen voor volwassene kan behoorlijk pijn doen (de paintballetjes). Eerst ging ik paintballen en ik had over de 30 blauwe plekken

ik ben corné

piekartz87
woensdag 1 juli 2009 @ 22:15 (#116) 

quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:38 schreef bukbun het volgende:
Nou de modellen voor volwassene kan behoorlijk pijn doen (de paintballetjes). Eerst ging ik paintballen en ik had over de 30 blauwe plekken
he?

as well as infernal

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] woensdag 1 juli 2009 @ 23:57 (#117) 

quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:38 schreef bukbun het volgende:
Misschien moet je eerst even lezen voordat je gelijk op de laatste post gaat reageren. Het was iniedergeval geen vraag hoe zeer paintballs doen. En als je in een keer 30 blauwe plekken hebt doe je echt iets verkeerd hoor. En er zijn geen modellen voor kinderen zoals ik uit je post kan opmaken, alleen voor volwassenen.

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 3 juli 2009 @ 16:24 (#118) 

Mischien een keer soort van fok meeting hebben of dergelijke met ze alle op mekaar schieten.
Mits het weer wat minder warm wordt.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:18 (#119) 

Tijd voor een schopje, wat zag ik nou op paintballforum.nl? Een reclame banner die niet op reclame leek van de 'goedkoopste' paintballs bij paintball-direct? Er mag best wel bijstaan dat het reclame is.

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:03 (#120) 

Uuuhmmm als je kijkt wie het domein heeft van paintballforum.nl kom je uiteindelijk ook bij paintball-direct terecht.

Als je een forum wilt van paintballers voor paintballers --> www.p8ntballers.nl

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:14 (#121) 

Okay dan zal ik daar heengaan maar ik vind als je paintballforum.nl heet en niet paintballdirectforum.nl en ook een van de grootste forums bent over paintball dat je niet dat soort dingen groot op je site mag zetten. Ook als iemand vraagt wat het goedkoopste is word hij altijd naar paintball-direct heen gestuurd en niet naar wat echt het goedkoopste en beste is. Anders moet hij maar kijken naar de 2dehands makers op paintballforum.nl. Ik vind dat nogal slecht van ze (Omdat ze het er ook elke keer over hebben hoe slecht gladiator wel niet is waar ik het vaak mee eens ben maar doe het dan zelf ook niet) maarja denk dat ik er zo wel genoeg over heb gezegd.

MarkyB
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:18 (#122) 

Achja, zondag weer paintballen in oss

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:42 (#123) 

Ja was ook graag naar Oss gegaan , gaat helaas niet door...

Taxidude
vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:18 (#124) 
Wie gaat er in September naar Mahlwinkel!?!
SPOILER
Ikke

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:28 (#125) 

Je bent er vroeg bij.

KneusTeun
Kiss my airs!
vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:38 (#126) 

Ikke niet, eerst nieuwe marker halen

Earry
zondag 16 augustus 2009 @ 22:17 (#127) 
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:18 schreef Taxidude het volgende:
Wie gaat er in September naar Mahlwinkel!?!
SPOILER
Ikke
Ik waarschijnlijk

MarkyB
[ Redactie Frontpage ] maandag 17 augustus 2009 @ 09:07 (#128) 

Gaan er ook nog mensen op 11 oktober naar Agimont? Daar schijnt ook een biggame te zijn.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] maandag 17 augustus 2009 @ 12:38 (#129) 

Waar is dat?

MarkyB
[ Redactie Frontpage ] maandag 17 augustus 2009 @ 14:05 (#130) 

quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef drumstickNL het volgende:
Waar is dat?
Agimont, dat is in de ardennen.
Zie ook http://agimont.be/ en http://dragonpack.be/

Taxidude
maandag 17 augustus 2009 @ 14:30 (#131) 
klinkt interessant

KneusTeun
Kiss my airs!
maandag 17 augustus 2009 @ 16:12 (#132) 

is beetje onduidelijk allemaal of ligt dat aan mij?

Foto's veld?
Foto's eerdere big game?
Pijzen? (staat alleen van paint)
Hoelang?

MarkyB
[ Redactie Frontpage ] maandag 17 augustus 2009 @ 16:29 (#133) 

quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:12 schreef KneusTeun het volgende:
is beetje onduidelijk allemaal of ligt dat aan mij?

Foto's veld?
Foto's eerdere big game?
Pijzen? (staat alleen van paint)
Hoelang?
foto's van het veld staan op agimont.be
foto's eerdere game heb ik nog niet gezocht
prijs is met eigen spullen 65 euro met een doos paint
en 80 euro met huren van spullen (even uit het hoofd)
het duurt 1 dag

Taxidude
maandag 17 augustus 2009 @ 18:47 (#134) 
Wel jammer dat ze geen website hebben voor het evenement inderdaad

Knoflook
Lekker bij Döner
maandag 17 augustus 2009 @ 22:11 (#135) 

Ik ga waarscheinlijk ook naar Mahlwinkel.

Klap eens in je handjes.

Earry
maandag 17 augustus 2009 @ 23:05 (#136) 
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:11 schreef Knoflook het volgende:
Ik ga waarscheinlijk ook naar Mahlwinkel.
Je hebt je anders nog niet opgegeven!

Knoflook
Lekker bij Döner
dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:09 (#137) 

quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef Earry het volgende:

[..]

Je hebt je anders nog niet opgegeven!
nee we schrijven ons in 1x met de hele team in. Dus allemaal tegelijk of anders niet

Klap eens in je handjes.

Earry
dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:09 (#138) 
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:09 schreef Knoflook het volgende:

[..]

nee we schrijven ons in 1x met de hele team in. Dus allemaal tegelijk of anders niet
Ja, zullen we samen inschrijven dan?

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:11 (#139) 

Wat zijn de totale kosten voor jullie?

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:01 (#140) 

Ik had een vraag aan iedereen hier: Wie gaat er binnenkort nog naar een biggame en wil/kan daar een leuk stukje met een paar goede foto's van schrijven? Dat zou een erg gave special opleveren voor de frontpage plus wat reclame voor paintball.

Knoflook
Lekker bij Döner
vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:15 (#141) 

I will keep it in mind !

Klap eens in je handjes.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:03 (#142) 

Taxidude
vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:41 (#143) 
Ik zal ook ff kijken

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:26 (#144) 

quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:41 schreef Taxidude het volgende:
Ik zal ook ff kijken
Jij had al meerdere verhaaltjes die erg leuk waren om te lezen dus ik hoor het graag.
SPOILER
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:19 schreef Taxidude het volgende:
Mahlwinkel was geweldig

We stonden midden op kamp holland, wel veel lawaai maar erg gezellig
Hoe kan ik het beste de sfeer aangeven.... Ik zal een voorbeeld geven.

Op dag twee kwamen we na een kleine pauze het speelveld op en werden we opgevangen door een aantal andere Nederlanders. Ze vertelden dat ze opzoek waren naar een aantal mensen om te helpen met het clearen van een gebouw, aan de rand van een veld, dat iets voor de frontlinie lag (dus nog in ons gebied). Na nog even gewacht te hebben vertrokken we met een man of 50 richting dat gebouw, je kon er alleen in aan de achterkant, de kant van het open veld en we moesten dus tussen de frontlinie en het gebouw door lopen om naar binnen te kunnen. Onderweg werden vanuit het gebouw en vanuit het veld onder vuur genomen, tegen de tijd dat we ons gepositioneerd hadden bij de deuren waren al een stuk of tien van onze teamleden geraakt. We wisten in ieder geval zeker dat er vijanden binnen zaten en besloten tot een snelle bestorming. Buiten blijven zitten was immers geen optie
We sprinten met zijn allen omhoog de trappen op en binnen mum van tijd en na wat felle gevechten was het hele gebouw leeg. Ondertussen was nog eens de helft van ons gesneuveld en we waren nog met een man of twintig over. We verspreiden ons over verschillende appartementen binnen de flat, ik en twee maten namen een appartementt in ongeveer het midden voor onze rekening en we begonnen rustig vijanden die door het veld liepen af te schieten. Het ging erg lekker en ik had in de volgende tien minuten redelijk wat kills.
Maar plotseling hoorden we allemaal geschreeuw en kwamen er honderden vijanden het veld over rennen richting ons gebouw
Het was een turkeyshoot, we hingen allemaal zo ver mogelijk uit onze ramen om zoveel mogelijk van die klootzakken te grazen te nemen. Maar we konden niet voorkomen dat ze toch de voet van ons gebouw bereikten (wij zaten op de 2e verdieping).
Vanaf dit moment werd het echt spannend. We positioneerden één van ons bij de trap, en de andere twee gingen terug naar een raam om nog zoveel mogelijk kills te maken.
Tijdens het reloaden keek ik uit een raam aan de achterzijde en zag tot mijn schrik mensen van ons team uit de ramen springen en het op een lopen zetten Als snel realiseerde ik me dat wij met zijn drieën misschien wel de laatsten in het gebouw waren!
Ik rende richting mijn maat bij de trap om hem dat te vertellen, schreeuwde zijn naam en hij keek op naar mij. Op dat moment werd er geschoten vanaf onderaan de trap en mijn maat lag er uit.
We droegen allemaal een portofoon en onderweg naar buiten wist hij ons te vertellen dat er zich ongeveer 70 vijanden op de eerste verdieping en op de trap bevonden.
Binnen afzienbare tijd werd mijn andere maat ook afgeschoten en was ik in mijn eentje.
Ik ging aan het eind van een lang gang op de grond liggen, gericht op het trapgat. Er vlogen allemaal paintgrenades omhoog, één grote teringzooi.... maar ik werd niet geraakt.
Opnieuw geschreeuw en gestamp de trap op. Ik begon blindelings te schieten op alles dat bewoog.... ik moet er toen heel wat geraakt hebben..... maar eerlijk gezegd weet ik het niet zeker
Het had in ieder geval gewerkt, ze waren met zijn allen de trap weer afgevlucht.
Toen ineens Pats!!!! op de zijkant van mijn hoofd, ik kijk naar rechts en zie een kerel in een boom zitten die mij door een open raam op een headshot getrakteerd. Ik keek hem aan en hij stak zijn duim op
Ik stak mijn hand in de lucht en liep de trap af.... wonderbaarlijk genoeg onder applaus van de tegenstanders
Kijk dat is sportiviteit

aardappelkroket
DX junkie
vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:07 (#145) 

quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ikke niet, eerst nieuwe marker halen
Wat voor iets ga je kopen dan?

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:02 (#146) 

Een masker.

aardappelkroket
DX junkie
vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:59 (#147) 

ik bedoelde wat voor marker -.-'

teunkneus
XBL: kneusteun
maandag 31 augustus 2009 @ 22:22 (#148) 

Sorry ff een antwoord met ander acount omdat ik op de een of andere manier me oude nie weer kan fixen!

Maar ik was van plan een etek 2 aan te schaffen, maar helaas net een macbook pro gekocht.
Dus weer ff wachten en dan maar weer ff kijken.

Ja teunkneus ipv kneusteun omdat me paswoord nie hersteld kan worden :S

aardappelkroket
DX junkie
dinsdag 1 september 2009 @ 17:27 (#149) 

ah dus je gaat sup air spelen?
Jammer ik moet van mijn a 5 af

teunkneus
dinsdag 1 september 2009 @ 18:28 (#150) 

quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:27 schreef aardappelkroket het volgende:
ah dus je gaat sup air spelen?
Jammer ik moet van mijn a 5 af
Nee geen sup air speciaal maar gewoon een betere marker dan een mechanische.
Het blijft gewoon een feit dat dat soort markers fijner speelt.(oh oh nu komen er weer allemaal reacties )

aardappelkroket
DX junkie
woensdag 2 september 2009 @ 08:36 (#151) 

Haha dat is dus een kwestie van smaak denk ik want ik moet dus niets hebben van sup air markers
Geef mij maar een mooie woods marker

Taxidude
woensdag 2 september 2009 @ 11:08 (#152) 
mij ook

Mahlwinkel nog 2 weken!!!!!!!!!!!

aardappelkroket
DX junkie
woensdag 2 september 2009 @ 17:38 (#153) 

ja mahlwinkel, deze keer geen geld voor helaas!
maar ik moet zeggen dat afgelopen keer wel echt uber vet was!

Ik loop daar bij de muur met het donker groene shirt en zwarte broek, die kerel met die doos was met ons team mee gegaan en hij was dus ons schild. het werkte trouwens wel, hij kreeg veel bouncers op die doos, totdat hij ging rushen en de balletjes door de doos heen schoten

Taxidude
donderdag 10 september 2009 @ 10:14 (#154) 
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb een maand geleden allemaal upgrades bestelt in de VS, en ze liggen nu al 3.5 weken bij de douane....... Schiet op mensen!!!!!!!!!!! het moet mee naar Mahlwinkel

Taxidude
dinsdag 15 september 2009 @ 23:02 (#155) 
Die shit komt dus niet meer op tijd... maar ja, donderdag naar MAHLWINKEL

Nog ff een pic:

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] woensdag 16 september 2009 @ 07:08 (#156) 

quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:01 schreef drumstickNL het volgende:
Ik had een vraag aan iedereen hier: Wie gaat er binnenkort nog naar een biggame en wil/kan daar een leuk stukje met een paar goede foto's van schrijven? Dat zou een erg gave special opleveren voor de frontpage plus wat reclame voor paintball.

Taxidude
woensdag 16 september 2009 @ 09:30 (#157) 
Komt voor elkaar

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] woensdag 16 september 2009 @ 15:57 (#158) 

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] maandag 21 september 2009 @ 14:53 (#159) 

Hoe was het?

Taxidude
woensdag 23 september 2009 @ 10:21 (#160) 
Helemaal fantastisch Ik heb nu geen tijd, maar zet hier binnenkort wel een beknopt verslagje neer van mijn ervaringen

@ DrumstickNL : Chris Bakker neemt binnenkort contact met je op, hij wilde graag een stukje schrijven over Mahlwinkel. Dit ivm met zijn opleiding journalistiek ofzo.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] woensdag 23 september 2009 @ 16:35 (#161) 

Wat voor een marker heb je meegehad?

Taxidude
woensdag 23 september 2009 @ 23:55 (#162) 
Een 98 en een AB/B1

Mijn AB is bij de Tippmann stand voorzien van een volledig nieuw interieur
Er was een lek en ze konden niet vinden waar, dus voor ruim ¤250,- aan onderdelen vervangen... gratis!! Das pas service

teunkneus
donderdag 24 september 2009 @ 08:06 (#163) 

Idd netjes van tippmann! Maar is vaak bij grotere merken.
Het kost hun ipv 250 euro waarschijnlijk 30 euro om te fixen en dat is goede reclame voor weinig geld!

Daarom niet minder netjes

Ik baal steeds harder dat ik nie ben geweest,team leden komen allemaal met foto's en filmpjes aanzetten

Bootje84
Bewuste taalnazi
[ Lekkerste verhalenschrijver ] donderdag 1 oktober 2009 @ 12:43 (#164) 

http://link.marktplaats.nl/279832159
http://link.marktplaats.nl/279831715

Hoe sweet is dat. Claymore en landmijnen voor paintball

Leer spaties gebruiken!
Het is sowieso.

Houniet
ik ruik vet lekker
[ Moderator ] donderdag 1 oktober 2009 @ 12:44 (#165) 

quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:21 schreef Taxidude het volgende:
Helemaal fantastisch Ik heb nu geen tijd, maar zet hier binnenkort wel een beknopt verslagje neer van mijn ervaringen
.

Brunettes O+

Bootje84
Bewuste taalnazi
[ Lekkerste verhalenschrijver ] vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:59 (#166) 

Waar blijven de verhalen...?

Leer spaties gebruiken!
Het is sowieso.

teunkneus
vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:18 (#167) 

idd

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:33 (#168) 

quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
Waar blijven de verhalen...?

Taxidude
zaterdag 3 oktober 2009 @ 00:32 (#169) 
Ohh, excuses. Druk druk druk, bla bla bla, was ff op vakantie. Er komt dit weekend wel een verhaaltje ga nu eerst pitten, ben kapot

teunkneus
zondag 4 oktober 2009 @ 23:11 (#170) 

Baker had op paintballforum geloof ik een behoorlijk verhaal

MarkyB
[ Redactie Frontpage ] maandag 5 oktober 2009 @ 08:33 (#171) 

quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef teunkneus het volgende:
Baker had op paintballforum geloof ik een behoorlijk verhaal
ctrl c - ctrl v

Taxidude
dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:14 (#172) 
Zijn er nog mensen die naar Agimont gaan?
Ik ben nog in twijfel....

Bootje84
Bewuste taalnazi
[ Lekkerste verhalenschrijver ] dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:23 (#173) 

quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:14 schreef Taxidude het volgende:
Zijn er nog mensen die naar Agimont gaan?
Ik ben nog in twijfel....
Geef eens een beetje info..?

Leer spaties gebruiken!
Het is sowieso.

Taxidude
dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:32 (#174) 
Het topic op paintballforum

rond de 200 man, grote baan rond ruïne van kasteel in de Belgische Ardennen (Waalse zijde)
1 dag (a.s. Zondag) Camping opent zaterdag, spelen begint zondag 09.45 tot 17.30
Kosten ¤65,- inc doos paint (¤80,- inc rental)

Bootje84
Bewuste taalnazi
[ Lekkerste verhalenschrijver ] dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:33 (#175) 

quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:32 schreef Taxidude het volgende:
Het topic op paintballforum

rond de 200 man, grote baan rond ruïne van kasteel in de Belgische Ardennen (Waalse zijde)
1 dag (a.s. Zondag) Camping opent zaterdag, spelen begint zondag 09.45 tot 17.30
Kosten ¤65,- inc doos paint (¤80,- inc rental)
Klinkt leuk, al ga ik komende zaterdag helemaal los, dus dat wordt em niet. Volgende week zondag heb ik een try-out in Delft. Er is daar een open dag en ik ga even kijken of het me bevalt. Ik kan de gear lenen van iemand, wat wel wat beter zal zijn dan de standaard shizzle..

Heb er zin an

Leer spaties gebruiken!
Het is sowieso.

Bootje84
Bewuste taalnazi
[ Lekkerste verhalenschrijver ] vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:41 (#176) 

Komt er iemand komende zondag nog naar de open dag in Delft..? Ik ga daar even kijken of paintball wat voor mij is.. Ben erg benieuwd

Leer spaties gebruiken!
Het is sowieso.

Knoflook
Lekker bij Döner
vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:27 (#177) 

1 November is Open dag in Paintball cantrum Nijmegen.
Gratis lucht en ik dacht 25 euro entree.
Paint is ook maar 15 euro de zak. Doos weet ik niet meer zeker.

Klap eens in je handjes.

Bootje84
Bewuste taalnazi
[ Lekkerste verhalenschrijver ] vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:30 (#178) 

quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:32 schreef Taxidude het volgende:
Ohh, excuses. Druk druk druk, bla bla bla, was ff op vakantie. Er komt dit weekend wel een verhaaltje ga nu eerst pitten, ben kapot
Bedankt voor je verhaaltje btw

Leer spaties gebruiken!
Het is sowieso.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:01 (#179) 

taxidude, Ik heb nog niks ontvangen.

Bootje84
Bewuste taalnazi
[ Lekkerste verhalenschrijver ] zondag 18 oktober 2009 @ 20:50 (#180) 

Zo, vandaag dus gaan paintballen. Mocht gebruik maken van de markers van de marshalls, dus dat kwam goed uit. In totaal waren er een man of 40 op komen dagen, waarvan 85% met pro gear. De rest speelde met rental markers, waardoor deze zwaar in het nadeel waren, maar goed.

Heb 3 headshots tegen gekregen, paar hits op armen en benen. Heb zelf ook iemand lelijk te pakken gehad, die kon zo een beetje 30 kogels happen toen ik m'n wapen vrolijk op het gat waar hij zich achter bevond leegpompte. Verder erg gelachen en het naar mn zin gehad.

Wil even nog te weten komen hoe vaak het gespeeld wordt etc, zodat ik me een beetje een beeld in kan denken. Lijkt me iig leuk om als hobby/sport te doen

Leer spaties gebruiken!
Het is sowieso.

teunkneus
maandag 19 oktober 2009 @ 22:27 (#181) 

Afgelopen zondag met paintballwarriors whiskey sqaud voor het eerst een wedstrijd gedaan.
Om 5 uur!!!! vertrokken richting Almere om geslacht te worden op de woodscup,dat was mijn gedachte.

Maar na de eerste +- 9 games waarempel 1e plaats!!!!
Helaas was dit niet van lange duur en uiteindelijk 7e geeindigd van de 14.
Voor een eerste wedstrijd waren we dik tevreden.
Het was voor mij en nog wat mensen ook gewoon teveel en onze conditie was zeker niet voldoende

teunkneus
woensdag 21 oktober 2009 @ 23:37 (#182) 

Check mij op 1:00 iemand op ze kont schieten beetje gemeen.

Knoflook
Lekker bij Döner
donderdag 29 oktober 2009 @ 23:26 (#183) 

Check mn aars !

Ff patsen

En dan nog ff ons veldje met de flair van een rookbom

En dan nog een psje:

Klap eens in je handjes.

Knoflook
Lekker bij Döner
dinsdag 10 november 2009 @ 22:02 (#184) 

omdat jullie toch saai zijn; Nog wat aktie foto's

Me:

Team mate Bebur:

Paintball chick:

Tippy+ Flatline

Halloween:

Uw eeuwige Knoflook:

Klap eens in je handjes.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] dinsdag 10 november 2009 @ 22:24 (#185) 

Dacht er laatst nog aan om dit topic een schop te geven.

Mooie foto's!

piekartz87
dinsdag 10 november 2009 @ 23:00 (#186) 

hulde, mooie foto's

as well as infernal

KneusTeun
Kiss my airs!
dinsdag 17 november 2009 @ 12:38 (#187) 

Zometeen me nieuwe virteud etek2 ophalen!

Knoflook
Lekker bij Döner
dinsdag 17 november 2009 @ 19:48 (#188) 

quote:
Ok finally home... That was F'ing nuts!!

I got lots of video and it's gonna take a bit of time to go through it and post it all up on youtube, some other guys got lots of video also and I am talking with them to get it posted up asap. It has interviews with people there and we will be putting English subtitles on the vids for everyone.

We were the first team to play, thankfully the cops had not raided the hall yet and we got to finish.

The next team was up and while we were filling pods I got pushed out of the way by cops in full Riot gear, they stormed onto the field (while the game was on) with their raid face sheilds turned up... Was a miracle that none of them got shot in the face on the field...

Game was stopped and nearly 4 hours of just the most insane **** ever ensued.

From what the Police said there was an "anonymous" tip made a few weeks before, letting them know that there would be a tournament where illegal markers would be used. From what a police rep said, they planned for this raid for the past 3 weeks, even sending undercover officers into the paintball hall days before todays raid...
What most people think is that somebody that had a personal grudge against the owners of the Hall did this to basically just cause grief... Because if they would have showed up to any paintball shop or any paintball field in the country it would have been the same result as what happened today.

Everybody's markers were seized (except my buddy's only because he has diplomatic immunity) .. My BobLong Victory = Gone...

They informed us that any marker that has an adjustable reg is technically "illegal", even if your marker was shooting 190fps "but it could" be adjusted over 214 ... Then it's illegal ....

While the cops were there they locked us all down, we could not leave. They pulled everybody's ID's and were even searching through peoples private property and shaking down those attending.

We could talk to eachother and make calls but that was about it. I called Maximus and told him to let everyone know what was going on because this type of thing is not really normal for Germany. And from allot of what people were saying is the first time something this massive ever happened.

I have been living over here for almost 11 years and never seen something like this with paintball... Coming from the states and seeing this was like being on another F'ing planet!
I felt like I just got raided at a chop shop... Not a "LEGAL" paintball tournament in a "legal" paintball hall ..

This could have serious implications for the future of German paintball, because technically what happened today will affect every paintball player in Germany. Because all markers have adjustable regs, that is even how they are when they get the state approval for F-stamp.... But the right hand does not know what the left hand is doing in German law.

After today, any shop any player any owner of a paintball marker in Germany will have to worry that your marker is technically considered "illegal' now, even with F-stamp and shooting under 214fps.
Unless you superglue or weld your HPA screw in place and hope during hot weather your marker does not start shooting a bit over 214...

What's the end story? ... For now, it's over 10 teams markers are gone, I dont think any of them will come back to the owners.
I think most everyone (with maybe a few exceptions) will get charged with possession of an illegal firearm and I dont know what the fine is but it could be well over ¤2000,00 Euro per person.

It is going to make playing very difficult, now every hall/field could be raided and any marker you use would be illegal...

Once I get some vid up I will post the link...
quote:
German SEK (SWAT equivalent) teams have raided a hall in Berlin in which a paintball tournament was being held. Over 100 paintballers were unable to leave for about four hours and may have their markers destroyed.

According to one of the marshalls at the event, the law in Germany states that any marker with an adjustable reg that makes it capable of firing in excess of 214 feet per second is technically illegal. Ramping is also illegal. This normally isn’t a problem and paintballers in Germany don’t have any real issues with the police. Today, it was different. We’re hearing that 20 or so police in full riot gear stormed the hall and made everyone put their markers down. The markers were siezed to be checked. Of course all of them had adjustable regs and were shooting, with ramping, at 300 fps during the tournament. We hear that police were tipped off by someone with a grudge against paintball.

So what does this really mean? Well, since all paintball markers have adjustable regs, this means that paintball has actually been illegal in Germany all along. That’s right, the Millenium series events, all the German pro and semi pro teams, all the fields – it’s been illegal the whole time. Unfortunately for the paintball community in Germany the fact that they never tried to follow the laws will weigh heavily against them when it comes time to fight any future laws against paintball.

If we’re fortunate, the German government will have no choice but to rework the laws so that paintball can continue. That’s if we’re lucky. Otherwise there is a good chance that this will mark the end of organised tournament paintball in Germany.
http://www.berlin.de/poli(...)iv/146174/index.html

Klap eens in je handjes.

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] dinsdag 17 november 2009 @ 20:15 (#189) 

quote:
Wtf ziek zeg.

(except my buddy's only because he has diplomatic immunity)
Das wel handig.

Twizu
Komt in vrede
woensdag 18 november 2009 @ 00:32 (#190) 

Even meelezen. Paintball is gaaf!

Op donderdag 4 februari 2010 20:46 schreef Muchachooo het volgende:
Twizu, een topuser naar mijn genoegen
alleen heeft hij nooit wat toe te voegen...

Knoflook
Lekker bij Döner
woensdag 18 november 2009 @ 11:18 (#191) 

Hoop dat we dit voorlopig nog niet in Nederland gaat gebeuren. Maar ik vind het wel iets voor ons kikkerlandje om paranoïde een paintball baan te bestormen.

En om een groot schaals inval te doen ? wtf het zijn sporters geen criminelen.

Klap eens in je handjes.

RaXz
Wie dit leest is gek
dinsdag 24 november 2009 @ 21:52 (#192) 

quote:
Waar gaat dit heen, blijkbaar heeft de politie niets meer te doen en gaan ze maar zulke dingen doen terwijl de zware jongens maar blijven lopen met hulp van hogerop. Echt diep triest, de stumperds noemen het ook nog eens vuurwapens, terwijl er helemaal geen vuur aan te pas komt. Het verbaasd mij dat er geen traangas werd gebruikt, vooral omdat het al lang in de planning stond.

Misschien straks ook nog eens politie invallen voor doping controles, de politie in Duitsland heeft een nieuwe markt gevonden.

"Man small, why fall? Skies call, that's all"
"Carpe diem quam minimum credula postero"
"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today."
"Sometimes you just have to take the leap, and build your wing on the way down."

drumstickNL
[ Redactie Frontpage ] dinsdag 24 november 2009 @ 22:07 (#193) 

Veel te lang winterstop hier al.

RaXz
Wie dit leest is gek
dinsdag 24 november 2009 @ 22:15 (#194) 

Winterstop? Geen diehards die gewoon doorgaan?

"Sometimes you just have to take the leap, and build your wing on the way down."

KneusTeun
Kiss my airs!
dinsdag 24 november 2009 @ 22:38 (#195) 

Op paintball gebied wel maar hier is het vrij rustig op het forum.

Knoflook
Lekker bij Döner
dinsdag 24 november 2009 @ 22:57 (#196) 

Ik ben ook nog steeds elke zondag op het veld. Met de uitzondering van een kater.
Btw wie spelen hier eigenlijk woodsball ?
Ik ben er dus een van. Sup air vind ik maar niks. Ik ben ook zo eigenwijs om geen response of elektro trigger te nemen, gewoon omdat ik auto niks aan vind.
Heb alleen een cyclone op mijn tippie. Met remote en vest. Ben ook niet van plan om helemaal uit te pakken. Wel kleine hebbe dingetjes; scope etc.

Btw wat doet die winterpaint soms pijn zeg!

Klap eens in je handjes.

RaXz
Wie dit leest is gek
dinsdag 24 november 2009 @ 23:33 (#197) 

Ik ben nog beginnend, dus ik heb geen idee nog hoe het allemaal reilt en zeilt in de paintball wereld. Op het forum zijn er dus meer 'mooi weer' paintballers. Ik heb tot nu toe enkel een potje woodsball gespeeld, en dat beviel mij prima. Supair lijkt mij ook leuk, maar ik speel denk ik toch liever tussen de bomen en schavotten, voorlopig tenminste.