abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:33:23 #126
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69888180
Wat een subjectiviteit in dit topic zeg!

En wat een hoop schapen!

Één schaap roept dat er "nog steeds weinig tot geen successen behaald worden". En iedereen gaat daar gewoon in mee.

Een ander schaap zegt dat de gemeente "telkens" miljoenen steun moet geven en dat er teveel vedettes op de bank zitten die wegrotten. En alle andere schapen geven hem een duimpje omhoog. Welke andere topclub heeft geen grote voetballers op de bank zitten? En waar basseer je dat lulverhaal van de gemeente op? Heb je enige documentatie waar je dit op baseert?

Waarom slikken alle schapen alles door zonder zich de vraag te stellen: "klopt dit wel?".
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:35:46 #127
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69888232
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:33 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een subjectiviteit in dit topic zeg!

En wat een hoop schapen!

Één schaap roept dat er "nog steeds weinig tot geen successen behaald worden". En iedereen gaat daar gewoon in mee.

Een ander schaap zegt dat de gemeente "telkens" miljoenen steun moet geven en dat er teveel vedettes op de bank zitten die wegrotten. En alle andere schapen geven hem een duimpje omhoog. Welke andere topclub heeft geen grote voetballers op de bank zitten? En waar basseer je dat lulverhaal van de gemeente op? Heb je enige documentatie waar je dit op baseert?

Waarom slikken alle schapen alles door zonder zich de vraag te stellen: "klopt dit wel?".
Ongelooflijk inderdaad. Ik begon bijna aan mezelf te twijfelen toen ik al die reacties las
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:05:36 #128
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_69889025
+`1 voor alle huilende kindertjes.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_69890012
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:33 schreef jojomen4 het volgende:
En waar basseer je dat lulverhaal van de gemeente op?
Bij zijn verkiezing werd hij door het merendeel van de leden (socios) enigszins argwanend bekeken, want voor zo'n sterrenteam was veel geld nodig en bij zijn aantreden had Real Madrid voor 300 miljoen euro schulden. Pérez loste dit op door een vijftig jaar oud trainingscomplex in het centrum van de stad aan de stad Madrid te verkopen voor maar liefst 500 miljoen euro. Deze verkapte gemeentesubsidie wordt vandaag de dag nog steeds door de Madrilenen afbetaald via hun belastingen. Péréz had zou wel in één klap de schulden weggewerkt en een werkbudget bij elkaar gehaald om zijn Galácticos te verzamelen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:53:50 #130
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69890488
Weet je wat een 'beetje grond' in zo'n wereldstad doet qua prijs? Daar staan nu complete woontorens en appartementencomplexen die per woning misschien wel 5 ton doen. Zo'n schandalige deal was dat nou ook weer niet hoor.

Omzet was vorig jaar gewoon dik 350 miljoen Euro overigens.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:00:17 #131
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69890665
Omzet is nog geen winst, maar ik doelde idd op dat trainingscomplex. Maar waar ik me echt aan stoor is dat ze het zover lieten komen om zo'n dikke schuld op te bouwen. Ze geven bakken met geld uit aan wereldsterren en ze winnen relatief weinig ermee. Veel te veel toppers die wegkwijnen in Madrid. Koop gewoon spelers voor minder achterlijke prijzen en mik wat meer op het opleiden van toppers in wording. Zulke bedragen, zeker in deze tijden, vind ik absoluut onverantwoord.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:03:31 #132
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69890757
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:34 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Kom eens met een bron daarvan?

En volgens mij doen de andere grote clubs der aarde precies hetzelfde hoor, misschien niet met zulke grote bedragen, maar toch. Kan me herinneren dat City 100 miljoen bood op Kaká. Man Utd. koopt Berbatov voor 37,7 miljoen een aantal seizoenen geleden. Chelsea hebben we het al helemaal niet over, en ook Bayern koopt inmiddels alles wat losloopt. Ajax koopt Sulejmani voor 16,25 miljoen en zet hem gewoon op de bank.

Er staan overigens 31 landstitels en 9 Champions League bokalen in de prijzenkast van Real Madrid. Hoezo weinig van waarmaken?
Real Madrid koopt al jaren veel te veel toppers voor veel te veel geld. En ik vind het Madrid van nu een gedrocht. Vroeger was het een mooie club en het grootste gedeelte van die prijzen komen uit de tijden dat er gewoon nog een normaal elftal rondliep, veelal met alleen maar Spanjaarden en niet een overlopende emmer aan vedettes.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:15:59 #133
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_69891176
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:43 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dat is nou exact het mooie aan Real Madrid. Dat is de enige club ter wereld die dit kan flikken en er nog mee wegkomt ook. Ik vind het hilarisch.
Real Madrid doet het met overheidsgeld. Chelsea doet het met Russisch maffiageld.

Ik weet wel waar ik de voorkeur aan geef.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:27:05 #134
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69891550
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Bij zijn verkiezing werd hij door het merendeel van de leden (socios) enigszins argwanend bekeken, want voor zo'n sterrenteam was veel geld nodig en bij zijn aantreden had Real Madrid voor 300 miljoen euro schulden. Pérez loste dit op door een vijftig jaar oud trainingscomplex in het centrum van de stad aan de stad Madrid te verkopen voor maar liefst 500 miljoen euro. Deze verkapte gemeentesubsidie wordt vandaag de dag nog steeds door de Madrilenen afbetaald via hun belastingen. Péréz had zou wel in één klap de schulden weggewerkt en een werkbudget bij elkaar gehaald om zijn Galácticos te verzamelen.
1. Door wie was die schuld opgebouwd?
2. Ga anders even berekenen hoeveel hectare grond er verkocht is en wat de gemiddelde prijs in Madrid is. Dan kunnen we allemaal zien of het het wel of niet waard was. I.p.v. dat je nu ongegrond loopt te brullen. Denk je nou echt dat de gemeente Madrid, waar ze vast een opositiepartij zullen hebben zomaar 200 miljoen weggeven (in dit voorbeeld gaan we dan ff uit dat het 300 miljoen waard was)? Denk je dat echt? We hebben het niet over Zimbabwe.

Heeft iemand wel eens artikelen gelezen die aangeven hoeveel geld zulke spelers binnenslepen aan marketing verkopen? Bron: http://www.as.com/futbol/(...)0610dasdaiftb_29/Tes
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:31:14 #135
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69891698
Zo te zien vind je geld en een team vol vreemde vedettes belangrijker dan een mooi team met meer Spanjaarden/ eigen jeugd en meer prijzen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:34:57 #136
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69891832
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Omzet is nog geen winst, maar ik doelde idd op dat trainingscomplex. Maar waar ik me echt aan stoor is dat ze het zover lieten komen om zo'n dikke schuld op te bouwen. Ze geven bakken met geld uit aan wereldsterren en ze winnen relatief weinig ermee. Veel te veel toppers die wegkwijnen in Madrid. Koop gewoon spelers voor minder achterlijke prijzen en mik wat meer op het opleiden van toppers in wording. Zulke bedragen, zeker in deze tijden, vind ik absoluut onverantwoord.
Trainingscomplex kun je in m'n vorige post lezen. Dus misschien dat jij ook aan het rekenen wil gaan ipv dat je ongegronde onzin brult.

"Ze" in je stuk over de schuld was dus voorzitter "Sanz". Wat heeft Perez daar mee te maken? En welke topclub heeft geen financiele problemen gekend?

Omdat Real een club van de leden is en geen geld binnen krijgt door persoonlijke geldschieters (zie alle topclubs in Engeland) is het nodig om veel omzet binnen te krijgen d.m.v. marketing. Het binnenhalen van grote spelers vergroot de marketing omzet gigantisch. Als we dit niet zouden hebben, dan zouden we 50% minder inkomsten hebben, en speel je binnen 3 jaar niet meer mee om de prijzen.

Wil je aub nog even namen noemen van clubs waar er geen toppers op de bank zitten. Dat geeft je mening misschien wat meer inhoud.

Afgelopen 3 jaar zijn er spelers voor minder achterlijke prijzen gekocht, en dat is dit seizoen gebleken nou ook niet perfect. Zie de omzet die Kaka met zich meebrengt p.j. Dan zijn dat soort bedragen niet zo gek.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:37:34 #137
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69891914
Er zijn genoeg clubs met toppers op de bank maar Real Madrid en ook Chelasea b.v. spannen echt de kroon. En maar blijven bijkopen.

Alles draait alleen nog maar om geld in de voetbalwereld. Walgelijk.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:38:58 #138
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69891959
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo te zien vind je geld en een team vol vreemde vedettes belangrijker dan een mooi team met meer Spanjaarden/ eigen jeugd en meer prijzen.
Jij blaast alleen maar lucht man. Ga eens inhoudelijk in op de punten.

Ik zie liever de beste voetballers prijzen pakken bij Real dan een team vol Spanjaarden die prijzen winnen. Het gaat mij om de kwaliteit van het voetbal, de prijzen en de financiele gezondheid van de club.

Dat Perez in z'n eerste termijn die jaar droog stond wil niet zeggen dat het dit keer wel zo is. Hij wil ook Spanjaarden kopen, maar door je subjectieve bril lees je dat soort dingen waarschijnlijk niet. Daarnaast kun je onzin blijven roepen om de prijzen. Maar afgelopen 12 jaar hebben we 3 CL's gewonnen (hoeveel clubs kunnen dat in Europa roepen. Afgelopen 3 seizoenen hebben we 2 nationale competitie's gewonnen. Hoeveen andere clubs kunnen dat roepen in Europa? Wat zit je dan te blazen dat het allemaal zo slecht is? Dat begrijpt toch niemand die helder kan nadenken. Of wat? Wil jij elk jaar de competitie winnen en de CL, en als dat niet gebeurd is het bagger?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:41:06 #139
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_69892044
Wat een ongefundeerde uitspraken weer. Real Madrid verkoopt zoveel merchandise en verdient zoveel aan randzaken (sponsoren, uitnodigingen toernooien) dat ze een gezonde club zijn. Toen jaren geleden Beckham voor (ik geloof) 35 miljoen naar Real kwam, hadden ze dat binnen een paar dagen terugverdiend met merchandise.

Real is al jaren een financieel gezonde club. Schulden zijn afgelost (misschien hebben ze veel gehad van de gemeente voor het trainingscomplex, maar als jij je huis voor 130% van de waarde kan verkopen, doe jij het toch ook?) en de omzet, winsten en dus transferuitgaven komen uit Real's eigen zak.

Of dat leuk is, of dat de manier is om een winnend team te krijgen, dat is een ander verhaal. Ik persoonlijk moet zeggen dat ik af en toe wel eens met lichte jaloezie naar Barcelona kijk, die hebben het erg goed voor elkaar. Maar de Madrid-manier is in het verleden (zeker in het Zidane-tijdperk, dat was ook Perez!) ook succesvol geweest. En als je het geld hebt om grote namen te kopen, waarom niet? Als je denkt dat het werkt en je kunt Kaka, Villa en Ronaldo halen zonder dat de begroting naar de klote gaat, geef ze eens ongelijk!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:41:39 #140
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69892060
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Er zijn genoeg clubs met toppers op de bank maar Real Madrid en ook Chelasea b.v. spannen echt de kroon. En maar blijven bijkopen.

Alles draait alleen nog maar om geld in de voetbalwereld. Walgelijk.
ManU, Liverpool, Inter, Barca, die hebben allemaal toppers op de bank. Hoe ze er aan komen maakt me geen fuck uit. Als je geld hebt, dan moet je dat investeren in spelers. Of laat jij het liever op de bank staan? Waar zou jij het liever in investeren?

Als je het vervelend vind dat geld in het voetbal belangrijk is dan dat erg jammer, maar ga dit topic aub niet vervuilen met onzin.

En probeer nu nog eens inhoudelijk op de punten in te gaan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:43:11 #141
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69892110
Volgens mij is aanvoerder gefrustreerd omdat ze bij Ajax laatste paar jaar weinig winnen en geen geld hebben om Kaka, Ronaldo en Ribery binnen te halen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:47:29 #142
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69892274
Maar wel Sulejmani halen voor 16,25 miljoen en hem op de bank zetten
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:50:22 #143
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69892369
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef Damzkieee het volgende:
Maar wel Sulejmani halen voor 16,25 miljoen en hem op de bank zetten
Maar dat is geen sterspeler en kost geen 70 miljoen, dus dan is het niet erg.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:45:38 #144
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_69909086
Pff villa, ronaldo, ribery allemaal waardeloos. Ze hadden beter Serhat Koç of Fred Benson kunnen kiezen.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_69923100
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:45 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ze hadden beter Serhat Koç
Die heeft Groningen boven Madrid verkozen.

[ Bericht 73% gewijzigd door venomsnake op 11-06-2009 07:58:11 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69924988
96 miljoen
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_69925028
Wat een slecht beleid
pi_69925093
En ik zie Florentino er ook nog wel voor aan om Raúl aan te sporen te vertrekken, zodat CR7 met zn 7 kan gaan spelen
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:52:28 #149
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69925607
Dan heb je het allemaal niet zo goed gevolgd Weeb. Ronaldo heeft CR9 vorig jaar al laten vastleggen als zijn merknaam. Het is dan ook niet lastig om te raden met welk nummer hij gaat spelen.

Perez betaald 96 miljoen omdat Calderon dat vorig jaar al heeft vastgelegd. Anders had dat bedrag wel een stuk lager geweest denk ik. Zou Perez hem niet kopen dan moet Real 30 miljoen betalen als boete.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69926538
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:52 schreef jojomen4 het volgende:
Dan heb je het allemaal niet zo goed gevolgd Weeb. Ronaldo heeft CR9 vorig jaar al laten vastleggen als zijn merknaam. Het is dan ook niet lastig om te raden met welk nummer hij gaat spelen.
Nee dat wist ik niet. Bron?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')