abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_69630964


Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.


DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's



http://www.focalprice.com


http://www.kaidomain.com


http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)


http://www.budgetgadgets.com


http://www.mymemory.co.uk


http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)



V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.





Lange termijn:


PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!



[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] |



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
pi_69631040
tvp
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:45:16 #3
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69631068
quote:
Ik zou zeggen bij een buitensport winkel, dus kijk eens bij de Perry sport of een Bever oid. Ikzelf heb een aluminium fles met karbijnhaak aan de dop. Die verkopen ze ook bij de Perry en Bever, dus mocht je niet zo'n klem-ding vinden dan is zo'n fles misschien een optie
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69631086
Weer een nieuwe, zo zo.
Verwacht binnenkort m'n laatste pakje.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:57:49 #5
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69631374
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik zou zeggen bij een buitensport winkel, dus kijk eens bij de Perry sport of een Bever oid. Ikzelf heb een aluminium fles met karbijnhaak aan de dop. Die verkopen ze ook bij de Perry en Bever, dus mocht je niet zo'n klem-ding vinden dan is zo'n fles misschien een optie
ik ga bij Perry kijken, dank je
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_69631399
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik zou zeggen bij een buitensport winkel, dus kijk eens bij de Perry sport of een Bever oid. Ikzelf heb een aluminium fles met karbijnhaak aan de dop. Die verkopen ze ook bij de Perry en Bever, dus mocht je niet zo'n klem-ding vinden dan is zo'n fles misschien een optie
Kampeerwinkels hebben hem ook, dus dat is ook nog een optie.
  FOK!fotograaf dinsdag 2 juni 2009 @ 13:29:44 #7
145146 Andyy
pi_69632232
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:57 schreef alki het volgende:

[..]

Ik hoop dat die van mij deze week binnenkomt. Dan zal ik wat fotos posten
Deze heb ik besteld en is op 27 mei het land uitgegaan volgens de Hong Kong post.

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22124
awesome, die ga ik ook bestellen
pi_69632305
Ik wacht even met het bestellen van een U-Boat tot ik wat meer reviews zie van mensen die hem binnen hebben. Een vriend van me heeft er ook een besteld bij Jack en die is nu verzonden. Dus ben zeer benieuwd.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:34:20 #9
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69632725
quote:
wat kost deze, en heb je een SKU?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:19:13 #11
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69633585
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:47 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

wat kost deze, en heb je een SKU?
Wie heeft geteld hoevaak hij in de afgelopen 10 topics langs is gekomen?
Dude, sommige mensen..
Maarja, DD zou wel weer lief zijn tegen de newb's
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21802
pi_69634186
TVP!

Mijn U-boat is vandaag uit Hongkong verzonden Heb nog 5 schokpennen bestel via DX omdat op mijn werk altijd mijn pen word gejat
pi_69634415
Had een vergrootglas besteld bij DX. Staat nu al een maand op backordering. Cancellen of wachten?
pi_69634545
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:19 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Wie heeft geteld hoevaak hij in de afgelopen 10 topics langs is gekomen?
Dude, sommige mensen..
Maarja, DD zou wel weer lief zijn tegen de newb's
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21802
Zeur eens niet, ik houd geen 200+ post's bij.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:03:43 #15
10754 alki
Alfisti
pi_69634794
TVBoat
Cuore Sportivo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:16:53 #16
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69635135
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:54 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Zeur eens niet, ik houd geen 200+ post's bij.
Stel je voor, je komt in een reeks waar het zo snel gaat dat er om de dag een nieuw topic gemaakt moet worden, en je moet je even een half uurtje inlezen! Man, ik zou doodgaan!

Zeur niet, rts
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:02:28 #17
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69636395
quote:
Dankje
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:04:46 #18
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69636477
Een vriend van mij wil zon ipod nano 4th maar welke was ook al weer de beste en zijn die ook in andere kleuren verkrijgbaar. (ik weet dat deze vraag al 100x is langs gekomen maar anders moet ik alles weer doorlezen)
pi_69637249
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:04 schreef MagischMannetje het volgende:
Een vriend van mij wil zon ipod nano 4th maar welke was ook al weer de beste en zijn die ook in andere kleuren verkrijgbaar. (ik weet dat deze vraag al 100x is langs gekomen maar anders moet ik alles weer doorlezen)
Jah die zijn in alle kleuren leverbaar . De "beste" weet ik niet.
Hier ondertussen de Taobao link van mijn D&G jas : http://item.taobao.com/au(...)7d8fa.jhtml?cm_cat=0
Ik heb hem in "Coffee" Color
pi_69637631
Hoeveel gram zou een voetbalshirt plus broek ongeveer wegen?
50 gram?
Ik ben namelijk van plan om deze bij Jack te gaan aanvragen en ben benieuwd hoeveel ik dan wkijt zou zijn:
Klik
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:46:24 #21
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69637693
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:32 schreef Joey101 het volgende:

[..]

Jah die zijn in alle kleuren leverbaar . De "beste" weet ik niet.
Hier ondertussen de Taobao link van mijn D&G jas : http://item.taobao.com/au(...)7d8fa.jhtml?cm_cat=0
Ik heb hem in "Coffee" Color
waar heb jij hem gehaald dan? Dealperfect of Focalprice?

[ Bericht 1% gewijzigd door MagischMannetje op 02-06-2009 17:02:20 ]
pi_69637927
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoeveel gram zou een voetbalshirt plus broek ongeveer wegen?
50 gram?
Ik ben namelijk van plan om deze bij Jack te gaan aanvragen en ben benieuwd hoeveel ik dan wkijt zou zijn:
Klik
Met 50 gram kom je er ben ik bang niet... Eerder 250 tot 300.
pi_69638012
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:46 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

waar heb jij hem gehaald dan?
Hij heeft 't over z'n jas.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:01:09 #24
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69638155
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:56 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Hij heeft 't over z'n jas.
En hij zegt: 'Jah die zijn in alle kleuren leverbaar . De "beste" weet ik niet. '
pi_69638259
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

En hij zegt: 'Jah die zijn in alle kleuren leverbaar . De "beste" weet ik niet. '
Ja, dus hij heeft er zelf ook één? Rijke fantasie heb je dan, want ik haal het er niet uit.
pi_69638272
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoeveel gram zou een voetbalshirt plus broek ongeveer wegen?
50 gram?
Ik ben namelijk van plan om deze bij Jack te gaan aanvragen en ben benieuwd hoeveel ik dan wkijt zou zijn:
Klik

Ligt het aan mij of ziet dat shirtje er ontzettend nep uit? De letters van ABN-AMRO zijn echt veel te groot imo
pi_69638278
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:54 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Met 50 gram kom je er ben ik bang niet... Eerder 250 tot 300.
Echt waar
Dat is wel meer dan ik had verwacht
Dan heb ik met die calculator uitgerekend dat ik op ongeveer 13 dollar uitkom
Is op zich nog wel te doen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_69638388
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:46 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

waar heb jij hem gehaald dan? Dealperfect of Focalprice?
Ik heb het wel over de ipod
geen ruzie maken hou het gezellig.
ik heb de ipod op DP gekocht
pi_69638549
Nou, bestellen met DX-punten en cash kan dus gewoon. Tickets bij DX duren nu ongeveer 1,5 week, maar ik heb het wel 's erger gezien. Heb al mijn punten besteed aan een horloge en nog een paar dollar bijbetaald, kan dus prima Ik moet er toch wàt mee, met die punten.

  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:14:15 #30
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69638553
Tvp
pi_69638639
De dollar gaat weer de goeie kant op! Hup euro schop die dollar weer een beetje naar beneden dan wordt het nog goedkoper om bij de chinees te bestellen (nee, geen bami pang pang!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:24:04 #32
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69638873
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:09 schreef Joey101 het volgende:

[..]

Ik heb het wel over de ipod
geen ruzie maken hou het gezellig.
ik heb de ipod op DP gekocht
En tevreden?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:41:39 #33
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69639357
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:06 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Echt waar
Dat is wel meer dan ik had verwacht
Dan heb ik met die calculator uitgerekend dat ik op ongeveer 13 dollar uitkom
Is op zich nog wel te doen
Uit ervaring weet ik dat het ongeveer 300 á 400 gram is... Kijk voor de grap eens wat 50 gram weegt en dan weet je dat een shirt echt wel meer is dan dat

Wielrenshirtje nog steeds niet binnen trouwens
pi_69640443
Wie heeft er allemaal zo'n "Dior" jas besteld? En welke maat? Heb Rachel mijn maten doorgegeven en ze zegt dat XL waarschijnlijk goed is, maar ik ben bang dat die te kort is. Hoop dus snel een review te zien erover .
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:32:22 #35
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69640924
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:14 schreef Bobsch het volgende:


Wat grappig, ik dacht dat alleen mijn exemplaar een klein wijzertje miste. Maar dat "hoort" dus kennelijk zo
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:44:44 #36
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69641381
quote:
DealExtreme #78: Waar we wachten op Dirk & Gerard foto's
Slap.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:03 schreef alki het volgende:
TVBoat
Slapper.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:04 schreef MagischMannetje het volgende:
Een vriend van mij wil zon ipod nano 4th maar welke was ook al weer de beste en zijn die ook in andere kleuren verkrijgbaar. (ik weet dat deze vraag al 100x is langs gekomen maar anders moet ik alles weer doorlezen)
Die van DealPerfect en DigitalKingz was de "goede".
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69641982
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:05 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of ziet dat shirtje er ontzettend nep uit? De letters van ABN-AMRO zijn echt veel te groot imo
Alsof ik daarmee zit voor dat geld
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Uit ervaring weet ik dat het ongeveer 300 á 400 gram is... Kijk voor de grap eens wat 50 gram weegt en dan weet je dat een shirt echt wel meer is dan dat

Wielrenshirtje nog steeds niet binnen trouwens
Ik zat me voor te stellen hoeveel 100 gram gehakt weegt
Kon er alsnog niet echt een visual van krijgen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:00:18 #38
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69642006
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:14 schreef Bobsch het volgende:
Nou, bestellen met DX-punten en cash kan dus gewoon. Tickets bij DX duren nu ongeveer 1,5 week, maar ik heb het wel 's erger gezien. Heb al mijn punten besteed aan een horloge en nog een paar dollar bijbetaald, kan dus prima Ik moet er toch wàt mee, met die punten.

[ afbeelding ]
hee, dat horloge heb ik ook, al zeker een half jaar!, werkt nog steeds!! (al draag ik em niet elke dag, en moet em soms ff aanschudden als ie langer als een dag niet gedragen is)

leuk horloge, alleen tijd erg slecht te zien
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:02:42 #39
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69642111
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:32 schreef Zapper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat grappig, ik dacht dat alleen mijn exemplaar een klein wijzertje miste. Maar dat "hoort" dus kennelijk zo
hij heeft toch gewoon 3 wijzers? wat bedoel je precies?


edit:

+ ik heb dit horloge besteld, was al langer naar zoiets op zoek, alleen dan niet voor100 euro.

dit keer 7 dollar

klik

  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:20:14 #40
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69642707
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:02 schreef makkie88 het volgende:

hij heeft toch gewoon 3 wijzers? wat bedoel je precies?

Er mist er toch duidelijk 1 voor het klokje aan de linkerzijde
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_69642737
tvp
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:48:16 #42
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69643655
Iemand al foto's van een U-Boat horloge?
Wil er waarschijnlijk ook een gaan kopen, plus een leuke jas.
Zijn er hier mensen die een jas (G-star bijvoorbeeld) hebben gekocht via Taobao, en wat is de kwaliteit daarvan etc.?
pi_69643853
weet iemand de MSN van taobaonow
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:00:57 #44
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69644060
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:20 schreef Zapper het volgende:

[..]

Er mist er toch duidelijk 1 voor het klokje aan de linkerzijde
ohh, ahha, ja idd, zit nix.. was me nie eens opgevallen dat et een klokje had moeten zijn, daar zit het slingertje van de klok.. nja, geen wijzertje indeed
pi_69644359
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:55 schreef dirkmeister het volgende:
weet iemand de MSN van taobaonow
admin@taobaonow.com, maar heb hem al heel lang niet meer online gezien.
pi_69644461
Verkopen ze op die sites ook betrouwbare diskmans? Heb er een aantal nodig en kan wel wat een meevaller gebruiken.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:13:12 #47
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69644520
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:16 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Stel je voor, je komt in een reeks waar het zo snel gaat dat er om de dag een nieuw topic gemaakt moet worden, en je moet je even een half uurtje inlezen! Man, ik zou doodgaan!

Zeur niet, rts
je kunt ook gewoon antwoord geven en níét zo tekeer gaan.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:18:55 #48
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69644767
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:11 schreef FastFox91 het volgende:
Verkopen ze op die sites ook betrouwbare diskmans? Heb er een aantal nodig en kan wel wat een meevaller gebruiken.
Search result
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:13 schreef Mirjam het volgende:

[..]

je kunt ook gewoon antwoord geven en níét zo tekeer gaan.
Sorry
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:19:36 #49
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69644787
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:11 schreef FastFox91 het volgende:
Verkopen ze op die sites ook betrouwbare diskmans? Heb er een aantal nodig en kan wel wat een meevaller gebruiken.
Worden die nog gemaakt?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:28:45 #50
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69645181
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:00 schreef makkie88 het volgende:

[..]

ohh, ahha, ja idd, zit nix.. was me nie eens opgevallen dat et een klokje had moeten zijn, daar zit het slingertje van de klok.. nja, geen wijzertje indeed
En toch ligt er geen los wijzertje in het horloge.. Kan mijzelf dus haast niet voorstellen dat de horloges daar zo goedkoop zijn, omdat het miskleunen zijn of zo..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:37:46 #51
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69645566
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25715


Kijk vooral even in het forumtopic "Dutch" voor een fantastische fotosoep
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69645633
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Search result
Ik had op dealextreme gezocht en daar kreeg ik geen resultaten. Maar zijn ze ook betrouwbaar? Er staat wel Sony op, maar aan half werkende dingen heb ik niks aan.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:19 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Worden die nog gemaakt?
Zolang cd's gemaakt worden wel.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:46:05 #53
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69645953
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Ik had op dealextreme gezocht en daar kreeg ik geen resultaten. Maar zijn ze ook betrouwbaar? Er staat wel Sony op, maar aan half werkende dingen heb ik niks aan.
[..]

Zolang cd's gemaakt worden wel.
Ik weet niet waarvoor je ze nodig hebt, maar je zou ook kunnen kijken naar tweedehandsjes of een oproep doen op Fok! Zijn vast mensen die zo'n dingen hebben liggen en weg willen doen voor een leuk prijsje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69645957
De dollar gaat flink omhoog tegenover de euro!

PayPal-wisselkoers:1 EUR = 1,39114 USD
pi_69646538
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:37 schreef joepie91 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25715


Kijk vooral even in het forumtopic "Dutch" voor een fantastische fotosoep

pi_69646543
Nee, de dollar gaat juist flink omlaag, je krijgt nu al $1,43 voor een euro
pi_69646856
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:57 schreef PedroN het volgende:
Nee, de dollar gaat juist flink omlaag, je krijgt nu al $1,43 voor een euro
Wou net zeggen .
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:19:22 #58
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69647553
Overigens via Jack de volgende items bij TaoBao.com besteld:


$ 11,60 incl.


$ 16,55 incl.


$ 14,60 incl.

Zou leuk spul voor z'n webshop zijn toch?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_69648006
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:19 schreef Zapper het volgende:
Overigens via Jack de volgende items bij TaoBao.com besteld:

[ afbeelding ]
$ 11,60 incl.

[ afbeelding ]
$ 16,55 incl.

[ afbeelding ]
$ 14,60 incl.

Zou leuk spul voor z'n webshop zijn toch?
Inderdaad, ziet er wel leuk uit.
pi_69648354
Vandaag mn GPS , PND device opgehaald bij het postkantoor

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20641

Thuisgekomen , een backup gemaakt van de Bijgeleverde SD card met de default navisoftware

en IGO8 erop gezet met west-europa
http://www.navngo.com/pages/global/eng/igo_8_description

Prima apparaatje , quick fix met de satteliet.

Goeie testronde ermee gereden (80km) , door dorpjes, N wegen , en snelwegen.

Het apparaat brengt je voor de deur
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:02:36 #61
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69649448
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:19 schreef Zapper het volgende:
Overigens via Jack de volgende items bij TaoBao.com besteld:
Nice, vind die broek wel tof. Post je pics als je het binnen hebt?

Ohja, @ TT:
klik
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:05:00 #62
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69649534
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:02 schreef e-wok het volgende:

Nice, vind die broek wel tof. Post je pics als je het binnen hebt?

Ga ik zeker doen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_69649989
Hebben meer mensen last van vertraging in de bestelling bij Jack van TaoBao van ongeveer een week geleden? Van de feestdagen weet ik, maar het lijkt wel of het een week stil ligt Volgens mij is't spul nog steeds niet bij hem...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:29:20 #64
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69650401
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:19 schreef Zapper het volgende:
Overigens via Jack de volgende items bij TaoBao.com besteld:

[ afbeelding ]
$ 11,60 incl.

[ afbeelding ]
$ 16,55 incl.

[ afbeelding ]
$ 14,60 incl.

Zou leuk spul voor z'n webshop zijn toch?
2e shirtje is van ontzettend dunne kwaliteit, en zit geen model in.
Ik heb hem ook.
pi_69650518
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:57 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]



pi_69651647
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef Bobsch het volgende:
Hebben meer mensen last van vertraging in de bestelling bij Jack van TaoBao van ongeveer een week geleden? Van de feestdagen weet ik, maar het lijkt wel of het een week stil ligt Volgens mij is't spul nog steeds niet bij hem...
Ik ook, jack heeft ook 3 dagen vrij gehad. Ze zijn hard bezig om in te halen kwam ik vandaag achter
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
pi_69651960
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:29 schreef Stinosss het volgende:

[..]

2e shirtje is van ontzettend dunne kwaliteit, en zit geen model in.
Ik heb hem ook.
O dat is jammer, ik vond het ook wel gave shirts!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_69653189
Gisteren eerste bestelling gedaan voor 80 dollar.
Shirt+pet DC shoes bij taobao(via jack) en horloge bij dp.
Eerst eens kijken of het er een beetje uitziet, daarna kan de rest van het lijstje besteld worden denk
  dinsdag 2 juni 2009 @ 23:53:10 #69
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69653250
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:51 schreef JapieGijs het volgende:
Gisteren eerste bestelling gedaan voor 80 dollar.
Shirt+pet DC shoes bij taobao(via jack) en horloge bij dp.
Eerst eens kijken of het er een beetje uitziet, daarna kan de rest van het lijstje besteld worden denk
Linkjes, plaatjes etc?
pi_69653841
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:36 schreef Joene het volgende:
Vandaag mn GPS , PND device opgehaald bij het postkantoor

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20641

Thuisgekomen , een backup gemaakt van de Bijgeleverde SD card met de default navisoftware

en IGO8 erop gezet met west-europa
http://www.navngo.com/pages/global/eng/igo_8_description

Prima apparaatje , quick fix met de satteliet.

Goeie testronde ermee gereden (80km) , door dorpjes, N wegen , en snelwegen.

Het apparaat brengt je voor de deur
Nice, een paar foto'tjes misschien? Klinkt wel erg goed namelijk.

Hoe installeer je de IGO software bijvoorbeeld?
Geen referral hier.
  woensdag 3 juni 2009 @ 02:04:42 #71
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69655081
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:17 schreef t1m0k het volgende:
Wie heeft er allemaal zo'n "Dior" jas besteld? En welke maat? Heb Rachel mijn maten doorgegeven en ze zegt dat XL waarschijnlijk goed is, maar ik ben bang dat die te kort is. Hoop dus snel een review te zien erover .
XL was ook voor mij goed maar het is slimfit dus ik heb XXL gekocht, vandaag is ie verzonden
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 3 juni 2009 @ 07:51:05 #72
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69655653
Wat is de kwaliteit van de kleding op Taobao over het algemeen? Prut kwaliteit of is het wel te doen?
pi_69655674
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Nice, een paar foto'tjes misschien? Klinkt wel erg goed namelijk.

Hoe installeer je de IGO software bijvoorbeeld?
Ik zal wel even kijken of ik vanmiddag ff wat foto's kan maken.

Igo installeren is makkelijk, kopieer de IGO software naar de SD en verander het path in de shell.ini

Maar voor dat soort info , kunnen we beter PMén.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:51:27 #74
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69656256
de reeksen beginnen nu een beetje langzamer te gaan
pi_69656563
Ik zou graag jullie hulp willen. Ik ga op vakantie naar amerika en het is 10 uur vliegen. Ik wil graag een mp4 speler waar ik filmpjes op kan kijken en die een goede batterijduur heeft. Weet iemand van jullie een goede?

Graag prijs rond de 30 a 40 euro met min. 4gb ruimte.
pi_69656976
Weet iemand of ze ergens rj45 hulsjes hebben.... op dx hebben ze de stekkers maar niet de hulsjes.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2689

Dat zwarte is een hulsje .
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:42:36 #77
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69657046
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:37 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of ze ergens rj45 hulsjes hebben.... op dx hebben ze de stekkers maar niet de hulsjes.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2689
[ afbeelding ]
Dat zwarte is een hulsje .
Op Ebay verkopen ze ze
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:21:59 #78
243924 Verkocht
1 2 3 ... Verkocht!
pi_69659528
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Ik had op dealextreme gezocht en daar kreeg ik geen resultaten. Maar zijn ze ook betrouwbaar? Er staat wel Sony op, maar aan half werkende dingen heb ik niks aan.
[..]

Zolang cd's gemaakt worden wel.
Ik heb nog wel een Discman voor je liggen. Stuur -bij interesse- maar een PM of reageer even in het topic, dan komen we er samen vast wel uit!

En mijn excuses voor deze vreselijk offtopic-post.
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:35:51 #79
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69659944
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:51 schreef JapieGijs het volgende:
Gisteren eerste bestelling gedaan voor 80 dollar.
Shirt+pet DC shoes bij taobao(via jack) en horloge bij dp.
Eerst eens kijken of het er een beetje uitziet, daarna kan de rest van het lijstje besteld worden denk
Ik ook, totdat ik hem thuis kreeg .
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:59:45 #80
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69660718
Iemand al iets binnen gehad dat op 15 mei geshipped is door DP?
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:04:28 #81
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69660859
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand al iets binnen gehad dat op 15 mei geshipped is door DP?
Nope.
pi_69662143
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand al iets binnen gehad dat op 15 mei geshipped is door DP?
eergister de gps dus.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_69662151
naja van dealextreme
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:50:24 #84
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69662164
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:49 schreef Joene het volgende:
naja van dealextreme
Maar DX levert vaak wel op tijd en DP doet er vaak een stukje (tot stuk) langer over
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:43:48 #85
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69663690
mijn bestelling op focalprice nog steed op processing terwijl ik hem op : 26/05/09 betseld heb...
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:01:50 #86
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69666140
Ray Ban is binnen. Als jullie foto's willen roepen jullie maar. Besteld en verzonden op de 26e
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:09:09 #87
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69666399
Vandaag waren m'n PSP oordopjes met afstandsbediening, baby-blauwe PSP case en PSP screenprotector binnen. Ik had ze vorige week zondag besteld, dus dat was snel
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69666769
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:01 schreef drummerdude het volgende:
Ray Ban is binnen. Als jullie foto's willen roepen jullie maar. Besteld en verzonden op de 26e
Foto's!!
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
pi_69667222
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand al iets binnen gehad dat op 15 mei geshipped is door DP?
Heb er 2 staan van rond 18 mei, beide ook nog niet binnen (taobao bestelling + bb boxer)..
pi_69669728
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:01 schreef drummerdude het volgende:
Ray Ban is binnen. Als jullie foto's willen roepen jullie maar. Besteld en verzonden op de 26e
Mijn bril zou verzonden zijn op de 15e, maar ik heb nog niets ontvangen ?
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:30:27 #91
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69669806
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:28 schreef mvc het volgende:

[..]

Mijn bril zou verzonden zijn op de 15e, maar ik heb nog niets ontvangen ?
Dan wacht je toch nog even? Wat is het probleem?
pi_69670413
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:30 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Dan wacht je toch nog even? Wat is het probleem?
In principe is er geen probleem, meer een verbazing gezien de zending van de 26e aan drummerdude al binnen is terwijl mijn pakketje 11 dagen eerder is verzonden en nog niet is aangekomen.
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:53:05 #93
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69670599
Had ik ook met mijn pakje komt vanzelf aan geloof mij
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69670818
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:11 schreef FastFox91 het volgende:
Verkopen ze op die sites ook betrouwbare diskmans? Heb er een aantal nodig en kan wel wat een meevaller gebruiken.
5 euro voor deze prachtige DISNEY Portable cd-speler PIRATES harrharrrrr



Of anders 20 euro voor een normale portable cd-speler. Ook te vinden bij Wehkamp.

Komt afentoe ook wel eens een aanbieding langs hier en daar van die dingen voor 15 euro bijvoorbeeld maar dan ook met mp3 afspeelmogelijkheid.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:17:36 #95
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69671506
Dit is toch een DX/DP/KD/FP topic geen Kijkshop of Wehkamp topic?: P
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69671611
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Dionysiou het volgende:
Dit is toch een DX/DP/KD/FP topic geen Kijkshop of Wehkamp topic?: P
Was ik ff vergeten, krijg ik nu billenkoek? Lekker!
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:24:03 #97
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69671717
Je mag me bedanken hoor anders gaf HeatWave het je wel.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69673360
Yeaaa, ik heb m'n irritante kutkip binnen!
Einde bericht
pi_69673599
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:24 schreef Negentien het volgende:
Yeaaa, ik heb m'n irritante kutkip binnen!
Zou je 'n filmpje / foto kunnen posten, en is het wat voor een hond of toch iets te fragiel?

Niet dat de hond dadelijk dat ding opvreet en zelf gaat kraaien enzo
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:34:40 #100
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69673663
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:12 schreef fuhrer11 het volgende:
Ik zou graag jullie hulp willen. Ik ga op vakantie naar amerika en het is 10 uur vliegen. Ik wil graag een mp4 speler waar ik filmpjes op kan kijken en die een goede batterijduur heeft. Weet iemand van jullie een goede?

Graag prijs rond de 30 a 40 euro met min. 4gb ruimte.
Als die iPod-kloon video af kan spelen, zou ik die doen. Mocht je een DS hebben, koop dan gewoon een Acekard (à 11 dollar) en een draagbaar battery pack (à 25 dollar) en dan ben je er ook, én heb je groter beeld
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:24 schreef Negentien het volgende:
Yeaaa, ik heb m'n irritante kutkip binnen!
Small, Large, of Extra Large? (laatstgenoemde is later toegevoegd, allemaal boze mensen die net de Large hadden besteld )

EDIT: Mijn eigen order schiet ook niet echt op... pennen, microsd-reader en flashlight/laserpointer 4-pack... besteld op 29 mei en toen was alles in stock... en eergisteren ging ie op packaging, waar ze nu nog mee bezig zijn -_-

EDIT2: Er staat wel een shipping date (gisteren) maar de status staat nog steeds op Packaging, en er is ook geen tweede shipment (nazending) bijgekomen ofzo... WTF :|
Lijkt wel beetje op voeding die ik pas geleden in Nederland heb besteld... op zondagavond ging ie op "Verzonden"... ging ie gisteren op "Verzonden, nazending volgt"... Wat valt er na te zenden aan een order met één product wat maar uit één onderdeel bestaat? Of krijg ik de schroefjes er los bij? :| Nog steeds niets binnen trouwens.

[ Bericht 20% gewijzigd door joepie91 op 03-06-2009 18:40:00 ]
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69673927
Mijn mini-ufo is onderweg naar Nederland
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:46:06 #102
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69674018
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:42 schreef Sneijder5 het volgende:
Mijn mini-ufo is onderweg naar Nederland
Vliegt 'ie zelf of vliegt 'ie mee met de ijzeren vogel?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:50:38 #103
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69674151
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:46 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Vliegt 'ie zelf of vliegt 'ie mee met de ijzeren vogel?
Volgens mij is ie gespot in Italië Close-up beelden UFO in Italië

Zoals het er naar uitziet waren de PSP oordopjes met afstandsbediening een miskoop, de afstandsbediening doet het niet Zal er wel even een mailtje aan wagen...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:53:43 #104
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69674224
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Volgens mij is ie gespot in Italië Close-up beelden UFO in Italië

Zoals het er naar uitziet waren de PSP oordopjes met afstandsbediening een miskoop, de afstandsbediening doet het niet Zal er wel even een mailtje aan wagen...
Waar besteld?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:54:53 #105
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69674260
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:53 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Waar besteld?
FP
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69674359
nog steeds niks van de supplier van taobao gehoord over me shirt
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69675401
Gister Ipod 4gb + sportband voor ipod + fm transmitter voor maar 30 euro besteld... nice
pi_69675461
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:27 schreef Greatmarked het volgende:
Gister Ipod 4gb + sportband voor ipod + fm transmitter voor maar 30 euro besteld... nice
Mja, nepspul haalt het toch niet bij het echte.
Geen referral hier.
pi_69675601
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:27 schreef Greatmarked het volgende:
Gister Ipod 4gb + sportband voor ipod + fm transmitter voor maar 30 euro besteld... nice
Ik ga binnenkort een echte halen, puh!

Ik zal dadelijk eens een filmpje van mijn kip maken
Einde bericht
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:33:31 #110
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69675658
Ik wacht nu al bijna een maand op n bestelling bij DP Hij zou al wel heel lang geleden shipped zijn.. Zou er iets aan de hand zijn?
My mama didn't raise no fool
pi_69675687
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:34 schreef joepie91 het volgende:

[..]

EDIT: Mijn eigen order schiet ook niet echt op... pennen, microsd-reader en flashlight/laserpointer 4-pack... besteld op 29 mei en toen was alles in stock... en eergisteren ging ie op packaging, waar ze nu nog mee bezig zijn -_-

EDIT2: Er staat wel een shipping date (gisteren) maar de status staat nog steeds op Packaging, en er is ook geen tweede shipment (nazending) bijgekomen ofzo... WTF :|
Lijkt wel beetje op voeding die ik pas geleden in Nederland heb besteld... op zondagavond ging ie op "Verzonden"... ging ie gisteren op "Verzonden, nazending volgt"... Wat valt er na te zenden aan een order met één product wat maar uit één onderdeel bestaat? Of krijg ik de schroefjes er los bij? :| Nog steeds niets binnen trouwens.
Als er een shipping date staat is het wel verzonden maar is de status nog niet bijgewerkt.

Heb hier zelf een bestelling gedaan op de 24e bij DX en alles staat nog op waiting supplier. 2 art. stonden op 2 tot 5 dagen maar dat valt dus ook wel tegen. Geduld is een schone zaak zeggen ze (maar het moet niet al te schoon worden!)
pi_69675964
Zijn er mensen die op Dealperfect een goedkoop namaak horloge gekocht hebben (zeg tussen de 10 en 25 dollar) Wil er misschien voor de lol een paar bestellen. En als ze iets van een half of kwart jaar werken vind ik het, de prijs wel waard.

Hoe zijn de ervaringen hiermee?
pi_69676007
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:41 schreef zlakto het volgende:
Zijn er mensen die op Dealperfect een goedkoop namaak horloge gekocht hebben (zeg tussen de 10 en 25 dollar) Wil er misschien voor de lol een paar bestellen. En als ze iets van een half of kwart jaar werken vind ik het, de prijs wel waard.

Hoe zijn de ervaringen hiermee?
Ik denk -persoonlijk- dat een kwartjaar best hoog gegrepen is voor een horloge á 20 dollar.
Einde bericht
pi_69676728
Ja inderdaad, dat idee heb ik dus ook. Maar aan de andere kant, als ik bij ons op de Haagse markt voor 10 euro een horloge koop werken ze na 2 jaar nog, en ook mijn horloges van dealextreme(vaak een euro of 5) werken nog altijd. Daarom was ik geïnteresseerd in de ervaringen van anderen. Zelf vind ik het dan weer te link om een U-boat voor bijvoorbeeld 70 euro te kopen, als hij een paar weken meegaat.
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:12:14 #115
97745 Thorical
finding a way
pi_69677129
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:41 schreef zlakto het volgende:
Zijn er mensen die op Dealperfect een goedkoop namaak horloge gekocht hebben (zeg tussen de 10 en 25 dollar) Wil er misschien voor de lol een paar bestellen. En als ze iets van een half of kwart jaar werken vind ik het, de prijs wel waard.

Hoe zijn de ervaringen hiermee?
Met een automatisch relax horloge van +/- 12 ¤ kan je niet zwemmen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:15:47 #116
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69677265
Ik wou wat kopen op DP maar ben ik nou de enigste die die u boot dingen oerlelijk vind en dat het gadget gehalte op de site aardig laag is?
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69677302
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:15 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wou wat kopen op DP maar ben ik nou de enigste die die u boot dingen oerlelijk vind en dat het gadget gehalte op de site aardig laag is?
Het wordt inderdaad steeds meer kleding, zonnebrillen en horloges.
pi_69677839
Nog even wat foto's van de GPS inclusief IGO 8

Hoofdscherm:


Tijdens het starten van de navisoftware:


Navigatiemenu Eenvoudig:


Straatnaam selecteren :


Navigeren naar:


Dagscherm:


Nachtscherm:


Hopelijk hebben jullie er wat aan !

[ Bericht 92% gewijzigd door Joene op 03-06-2009 20:39:56 ]
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_69677919
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Joene het volgende:
Nog even wat foto's van de GPS inclusief IGO 8

Het hoofdmenu :
[ link | afbeelding ]

Tijdens het starten van de navisoftware:
[ link | afbeelding ]

Het Navigatie menu:
[ link | afbeelding ]

Straatnaam gebeuren:
[ link | afbeelding ]

Dagscherm:
[ link | afbeelding ]

Nachtscherm:
[ link | afbeelding ]
Thanks, ziet er goed uit.
Geen referral hier.
pi_69678079
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:15 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wou wat kopen op DP maar ben ik nou de enigste die die u boot dingen oerlelijk vind en dat het gadget gehalte op de site aardig laag is?
Zeg maar gerust dat er bijna geen gadgets meer zijn. De site is nu een reincarnatie van de begin jaren van de zwarte markt in Beverwijk waar ook al die nep troep werd verkocht. Ieder zijn meug maar de mijne is het niet
pi_69678087
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Thanks, ziet er goed uit.
Nu nog beter, de thumbs zijn groot nu !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_69678990
Filmpje komt eraan
Einde bericht
pi_69679077
dat duurt nog even
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_69679196

Veel plezier!


Ik vind het best zielig eigenlijk..
Einde bericht
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:12:55 #125
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69679330
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef Negentien het volgende:

Veel plezier!


Ik vind het best zielig eigenlijk..
Geweldig!
Vooral het slow-motion effect rofl
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:37:56 #126
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69680518
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef Negentien het volgende:

Veel plezier!


Ik vind het best zielig eigenlijk..
Haha ik moest lachen
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69682369
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:37 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Haha ik moest lachen
Ik ook.

Welke versie is dit?
pi_69682441
Het gaat nu wel echt langzaam hier
volgens mij is iedereen bij de voordeur aan het wachten tot de bel
gaat dat de postbode er is
pi_69682478
of op fok te kijken of bepaalde items al binnen zijn
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:27:45 #130
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_69682681
Ik heb 2 usb 2.0 verlengsnoeren gekocht. Doen ze het niet

Ik heb al verschillende usb poorten geprobeerd

Wat kan ik nou doen?
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:39:31 #131
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69683267
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:20 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Ik ook.

Welke versie is dit?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25673


Deze denk ik. ga ik ook even binnenkort bestellen.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:41:17 #132
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69683349
Ik moet hem ook hebben, voor een examenkadootje
pi_69684067
wat moet je nou bij custums denken als je naar het radarscherm kijkt en je het zoveelste pakketje naar nederland voorbij ziet komen met een kip erin !
pi_69684124
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef Saninl het volgende:
Ik heb 2 usb 2.0 verlengsnoeren gekocht. Doen ze het niet

Ik heb al verschillende usb poorten geprobeerd

Wat kan ik nou doen?
Ze weggooien?


http://services.dealextreme.com/

[ Bericht 7% gewijzigd door Kadooosh op 03-06-2009 23:03:36 ]
pi_69684938
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:12 schreef fuhrer11 het volgende:
Ik zou graag jullie hulp willen. Ik ga op vakantie naar amerika en het is 10 uur vliegen. Ik wil graag een mp4 speler waar ik filmpjes op kan kijken en die een goede batterijduur heeft. Weet iemand van jullie een goede?

Graag prijs rond de 30 a 40 euro met min. 4gb ruimte.
Heb je al een ipod , oid ? Koop dan een oplader voor in het vliegtuig , ik weet niet met welke maatschappij je gaat , maar ik vlieg altijd met United Airlines en daar kan dat gewoon . ( heb geen idee hoe dat bij andere maatschappijen gaat)
&lt;&gt;
pi_69687169
ik krijg steeds dingen thuis gestuurd dat ik denk 'ohwja', waarvan ik een maand geleden bedacht had dat het handig is om in huis te hebben
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:04:45 #137
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69687286
Ik ga denk ik toch maar eens een lock-pick-setje bestellen
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:17:12 #138
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69687628
Iemand die nog een ultiem onzin-ding kan aanraden voor paar dollar om te bestellen?
pi_69687845
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:17 schreef mstr het volgende:
Iemand die nog een ultiem onzin-ding kan aanraden voor paar dollar om te bestellen?
die kip lijkt me wel grappig
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:32:55 #140
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69687963
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:26 schreef gers het volgende:

[..]

die kip lijkt me wel grappig
Heb ik al in m'n lijstje staan (de small)
pi_69688055
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:17 schreef mstr het volgende:
Iemand die nog een ultiem onzin-ding kan aanraden voor paar dollar om te bestellen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3262 Èrg fel!!!


http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4023
Deze vandaag binnen gekregen! Binnekort even proberen!
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:37:22 #142
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69688077
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:36 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3262 Èrg fel!!!


http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4023
Deze vandaag binnen gekregen! Binnekort even proberen!
Die heb ik toevallig al
Een van de eerste dingen die ik besteld had.
En ik vond hem in het begin ook fel, tot ik een 210-lumen-LED-zaklamp bestelde
pi_69688373
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:37 schreef mstr het volgende:

[..]

Die heb ik toevallig al
Een van de eerste dingen die ik besteld had.
En ik vond hem in het begin ook fel, tot ik een 210-lumen-LED-zaklamp bestelde
Lllllllllink?
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:53:08 #144
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69688381
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:52 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Lllllllllink?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15874

pi_69688495
quote:
Kwaliteit kost toch echt geld, ook bij dealextreme!

Nu maar slapen!
  donderdag 4 juni 2009 @ 01:04:52 #146
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69688549
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 01:00 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Kwaliteit kost toch echt geld, ook bij dealextreme!

Nu maar slapen!
De vergelijking:

Links:
Ultrafire C2 Cree Q5-WC 6-Mode Memory 210-Lumen LED Flashlight with Assault Crown (2*CR123A/1*18650)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15874

Rechts:
3-in-1 15-LED with Laser and UV Slim Flashlight (3xAAA)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3262

  donderdag 4 juni 2009 @ 01:18:25 #147
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69688723
Over nutteloze bestellingen gesproken:
06460 Cyanoacrylate Adhesive (Instant Super Glue 20g)
06816 3M Scotch Brite Hi-Tech Cleaning Cloth for Gadgets
10767 SDHC 150X High-Speed USB 2.0 Card Reader (Supports SD/MS/Mini SD/TF/M2)
13301 Pinky-Thumb Body Muscle Massager with Strength Controller
18314 Wilderness Survival Fire Sparkle + Blade Cutter Tool
22223 Intimate Truth-or-Dare Dices with Dice Roller Keychain (2-Dice Set)
25567 Stress-Reliever Screaming Hen Squeezy Toy (Small)
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
  donderdag 4 juni 2009 @ 02:24:20 #148
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69689300
Zo ik heb via mstr wat leuke gadgets besteld

Bij DP:

GL Fusion Power Replacement Shaving Blade Cartridges (four-pack) http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21984

Flying Wishing lamp White (10 packs one set)
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21568 (Krijg ik gratis!)

Bij DX nog wat magneetjes, super lijm en 5 kleine kippen om aan mijn kookdocenten te geven
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 4 juni 2009 @ 02:48:14 #149
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69689443
quote:
HI! Dion!

I have shipped your Jacket!

And I have added the free gift in your order.And this is the first time that I ship a so expensive free gift.Because you are Dion,hehe

Hope you will like the "
Flying Wishing lamp White (10 packs one set)
"

And I have told the warehouse to ship different color together ,I hope different color will be better than just white.

Best regards,
Jack
Jack
Die verschillende kleuren vroeg ik niet eens, doet ie uit zichzelf wel tof
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 4 juni 2009 @ 02:52:40 #150
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69689461
Haha, als ik nou 't adres van je order verander, en dan hier laat bezorgen en dan 2 lampen eruit haal
  donderdag 4 juni 2009 @ 02:56:10 #151
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69689470
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 02:52 schreef mstr het volgende:
Haha, als ik nou 't adres van je order verander, en dan hier laat bezorgen en dan 2 lampen eruit haal
Ik wil je wel 2 lampen opsturen hoor als ze in een envelop passen
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 4 juni 2009 @ 03:00:19 #152
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69689481
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 02:56 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik wil je wel 2 lampen opsturen hoor als ze in een envelop passen
Dat zou vet zijn
Anders stuur k je wel een kleine verstuurvergoeding
  donderdag 4 juni 2009 @ 03:02:38 #153
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69689496
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 03:00 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat zou vet zijn
Anders stuur k je wel een kleine verstuurvergoeding
Doe ik graag hoor
Aan 8 heb ik ook genoeg krijg je der 2 van me omdat je voor me besteld

Ach die 1,20¤ verzendkosten hoef je niet te vergoeden hoor, hoop alleen dat het in een lange envelop past, zal toch wel?
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69690105
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:14 schreef Swindler het volgende:

[..]

Heb je al een ipod , oid ? Koop dan een oplader voor in het vliegtuig , ik weet niet met welke maatschappij je gaat , maar ik vlieg altijd met United Airlines en daar kan dat gewoon . ( heb geen idee hoe dat bij andere maatschappijen gaat)
Ja, nog een iPod Mini. Voor mp3 doet ie prima z'n werk, maar in vliegtuig wil ik filmpjes kijken. Welke nep ipod zou ik daar voor moeten hebben? iemand suggesties? Mp4 of mp5 speler?
pi_69690121
Kun je dan niet beter een portable dvd-player kopen? Groter scherm en maar ietsjes duurder.
Einde bericht
pi_69690213
Ik heb op 29-5 wat producten besteld bij dealperfect, maar nog geen verzendbevestiging gehad. Zal wel door de feestdagen daar komen
pi_69690302
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:20 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Ik ook.

Welke versie is dit?
Large
Einde bericht
pi_69690536
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:02 schreef zlakto het volgende:
Ik heb op 29-5 wat producten besteld bij dealperfect, maar nog geen verzendbevestiging gehad. Zal wel door de feestdagen daar komen
Lees de OP eens door en heb geduld
pi_69691597
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:29 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Lees de OP eens door en heb geduld
Ik heb de openingspost gelezen, en ik weet ook dat het wat langer kan duren. Ik stel toch ook geen vraag of verwijt iemand iets. Ik constateer alleen dat het langer duurt dan bij mijn vorige bestellingenm
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:31:30 #160
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69691720
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 03:02 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Doe ik graag hoor
Aan 8 heb ik ook genoeg krijg je der 2 van me omdat je voor me besteld

Ach die 1,20¤ verzendkosten hoef je niet te vergoeden hoor, hoop alleen dat het in een lange envelop past, zal toch wel?
Dat vind ik tof!

Trouwens, jouw order op DX: Order Received - in stock
pi_69691839
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:10 schreef Negentien het volgende:

[..]

Large
Aha, ik dacht een Ultra Large!

Voor ¤4 wil ik hem ook nog wel bestellen!
pi_69691964
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:36 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Aha, ik dacht een Ultra Large!

Voor ¤4 wil ik hem ook nog wel bestellen!
Je zult er geen spijt van krijgen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
pi_69692942
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:41 schreef Negentien het volgende:

[..]

Je zult er geen spijt van krijgen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Huisgenoten zullen er ongetwijfeld in dezelfde mate van genieten als ik!
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:29:09 #164
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69693262
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef Negentien het volgende:

Veel plezier!


Ik vind het best zielig eigenlijk..
Dat biertje!
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:39:09 #165
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69693503
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:36 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Aha, ik dacht een Ultra Large!

Voor ¤4 wil ik hem ook nog wel bestellen!
ik heb r gisteren 2 binnengekregen, maatje large.
wat een ontzettende teringherrie zeg. ik heb as zaterdag toernooi en snachts gaan de kippen los
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_69693985
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 07:52 schreef Negentien het volgende:
Kun je dan niet beter een portable dvd-player kopen? Groter scherm en maar ietsjes duurder.
30 a 40 euro is echt de max. Lieft 30 natuurlijk! Student he:P
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:23:13 #167
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69695074
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:36 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4023
Deze vandaag binnen gekregen! Binnekort even proberen!
volgens mij toch echt verboden op de openbare weg
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_69695935
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:23 schreef mcwops het volgende:

[..]

volgens mij toch echt verboden op de openbare weg
Ja... dus?

Het merendeel van de producten van DP is ook verboden.

Maargoed, de microfoon lijkt me geen probleem, wat betreft de sirenes moet ik je gelijk geven!
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:49:22 #169
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69699985
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:31 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat vind ik tof!

Trouwens, jouw order op DX: Order Received - in stock
Top

Jack mag ook opschieten met die scheermesjes die heb ik namelijk nodig, ik scheer nu met m'n laatste
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:06:22 #170
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69700580
Traag topic en nutteloze pruttel van DX. Zijn we terug in de tijd gestapt?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_69700655
toch geinig..

Bij Jack in dat lijstje van populairste producten staan die gekke rukdozen .....en toch heeft niemand er hier eentje besteld
pi_69700740
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef kloink het volgende:
toch geinig..

Bij Jack in dat lijstje van populairste producten staan die gekke rukdozen .....en toch heeft niemand er hier eentje besteld
?
pi_69701120
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef kloink het volgende:
toch geinig..

Bij Jack in dat lijstje van populairste producten staan die gekke rukdozen .....en toch heeft niemand er hier eentje besteld
Mijn vermoeden is dat Jack hier gewoon de producten dumpt die hij niet kwijtraakt...

In ieder geval is het handmatig gedaan, want verschillende producten met een iets andere kleur staat naast elkaar in de 'Top sellers' lijst.

Bullshit dus.

De Vehicle bull horn is erg hard trouwens!

Twee sirenes en een vrachtwagen horn en een microfoon.
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:38:01 #174
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69701751
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 01:18 schreef mstr het volgende:
Over nutteloze bestellingen gesproken:
06460 Cyanoacrylate Adhesive (Instant Super Glue 20g)
06816 3M Scotch Brite Hi-Tech Cleaning Cloth for Gadgets
10767 SDHC 150X High-Speed USB 2.0 Card Reader (Supports SD/MS/Mini SD/TF/M2)
13301 Pinky-Thumb Body Muscle Massager with Strength Controller
18314 Wilderness Survival Fire Sparkle + Blade Cutter Tool
22223 Intimate Truth-or-Dare Dices with Dice Roller Keychain (2-Dice Set)
25567 Stress-Reliever Screaming Hen Squeezy Toy (Small)
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
O M G
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:42:03 #175
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69701907
Hij zei dat ie het ging gebruiken voor z'n ballen
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69704622
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

O M G


oh jeetje, wat zijn we vrij en ruimdenkend in de 21ste eeuw, maar zodra iemand een seks-speeltje koopt gaan alle alarmbellen af!
pi_69704849
Graag reactie welke mp4 speler het beste is met goede accuduur voor rond de 35 euro! Heb niet zoveel tijd meer!
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:00:49 #178
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69705151
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:54 schreef fuhrer11 het volgende:
Graag reactie welke mp4 speler het beste is met goede accuduur voor rond de 35 euro! Heb niet zoveel tijd meer!
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21449
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8374
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8048

Bij die laatste is er ook een review in de vorm van een filmpje hoe hij eruit ziet en werkt.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69706088
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:00 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21449
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8374
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8048

Bij die laatste is er ook een review in de vorm van een filmpje hoe hij eruit ziet en werkt.
Is de 8gb van DP zelfde als de 4GB buiten schijfruimte om?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21439

Wat is accuduur denken jullie? heeft iemand deze?
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:38:49 #180
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69706678
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef fuhrer11 het volgende:

[..]

Is de 8gb van DP zelfde als de 4GB buiten schijfruimte om?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21439

Wat is accuduur denken jullie? heeft iemand deze?
ik heb de 4gb maar daar wil je geen filmpie op kijken, hou je 5 minuten vol. accuurduur. ik denk 2 uren met muziek
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_69707097
Jaaaaaa, mijn pakketje is afgelopen vrijdag ook binnen gekomen Las al een tijdje mee met dit topic, en nu eindelijk eens wat besteld, en dus netjes binnen gekregen.


Bluetooth adaptertje. Werkt prima op XP, maar bij Vista vertoont ie nog kuren. Denk even een kwestie van opzoek gaan naar de juiste drivers. Iemand tips?


Gelpen. Schrijft OK, desondanks toch zonde van de $5,25.


Snorren Altijd handig voor een feestje



Wekker met built-in thermometer Wellicht ietwat duur voor een wekker, maar ziet er wel erg vet uit in het donker



Horloge, ERG tevreden mee, zeker voor die $7. Hoop dat ie 't wat langer uithoudt dan sommige voorspellen in dit topic, maar je kan er uiteraard niet teveel van verwachten.

Zo, tot zover mijn update
pi_69708230
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 07:52 schreef Negentien het volgende:
Kun je dan niet beter een portable dvd-player kopen? Groter scherm en maar ietsjes duurder.
En jij denkt dat die accu 10 uur meegaat
&lt;&gt;
pi_69708626
Boxer is top! (Eerste indruk)
pi_69708790
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:32 schreef jongman het volgende:
Boxer is top! (Eerste indruk)
Die heb ik hier origineel liggen en heb er 1 besteld om te vergelijken. Heb jij hem ook origineel toevallig?
  donderdag 4 juni 2009 @ 17:39:53 #185
10754 alki
Alfisti
pi_69708872
Aah de post is hier geweest met mijn U-boat.. maar er was niemand thuis
Toch maar even wachten tot morgen om af te halen...
Of zou het pakketje 2 straten verder liggen daar is een businesspoint van tnt?
Cuore Sportivo
pi_69709203
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:39 schreef alki het volgende:
Aah de post is hier geweest met mijn U-boat.. maar er was niemand thuis
Toch maar even wachten tot morgen om af te halen...
Of zou het pakketje 2 straten verder liggen daar is een businesspoint van tnt?
Ik zie niet in waarom een pakketje van een particulier naar een business point gebracht zou worden.
pi_69709328
@Starman89. Mijn broertje heeft dat horloge ook al een tijdje en hij loopt al best lang prima
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:01:53 #188
10754 alki
Alfisti
pi_69709361
Volgens track en trace lag hij al op t servicepunt.... ik snel erheen.
Staat me daar toch een domme troela gewoon voor zich uit te kijken en zegt gewoon WE zijn Gesloten.
Ik zeg kom alleen maar afhalen.... Zij: jammer dan tot morgen.
Dat geloof je toch niet
Cuore Sportivo
pi_69709386
Realiseer me net dat we hier die shit vandaan bestellen. Link dump mag niet maar kan het niet onthouden om ook hier even stil bij te staan: http://www.dumpert.nl/med(...)vandaag_in_1989.html
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:19:13 #190
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69709752
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:03 schreef Hardrebel het volgende:
Realiseer me net dat we hier die shit vandaan bestellen. Link dump mag niet maar kan het niet onthouden om ook hier even stil bij te staan: http://www.dumpert.nl/med(...)vandaag_in_1989.html
Helemaal mee eens ik zag gisteren een interview op het journaal en zeiden ze erachter dat de man na het interview was opgepakt door de geheime dienst
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:41:20 #191
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69710343
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

O M G
Wow, wat errug!
Zeker zwaar christelijk opgevoed?
pi_69710808
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:50 schreef Starman89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wekker met built-in thermometer Wellicht ietwat duur voor een wekker, maar ziet er wel erg vet uit in het donker

Zo, tot zover mijn update
Mooie wekker, die ga ik ook maar halen !!
Zo zie je nog is leuk spul naar voren komen
pi_69711222
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Mooie wekker, die ga ik ook maar halen !!
Zo zie je nog is leuk spul naar voren komen
http://www.dealextreme.co(...)5711~threadid.332205
Is dit weer zon kut ding waar je echt precies voor moet zitten wil je het scherm kunnen lezen?
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:41:57 #194
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69712341
Ik heb net zo'n PSP memory stick bij FP gekocht die in stock was vraag ik wanneer hij verscheept wordt is hij in een keer niet meer instock
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69712556
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb net zo'n PSP memory stick bij FP gekocht die in stock was vraag ik wanneer hij verscheept wordt is hij in een keer niet meer instock
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeg ze ook aan mij, ik gaf m'n paypal en dat was ook goed.
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:48:06 #196
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69712592
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

O M G
11?
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:01 schreef alki het volgende:
Volgens track en trace lag hij al op t servicepunt.... ik snel erheen.
Staat me daar toch een domme troela gewoon voor zich uit te kijken en zegt gewoon WE zijn Gesloten.
Ik zeg kom alleen maar afhalen.... Zij: jammer dan tot morgen.
Dat geloof je toch niet
Ja, dat was wel een strak idee desatijds.. Gooi gewoon alle postkantoren dicht.. En maak er postagentschappen van, die alleen open zijn op tijden zodat je een dag vrij moet nemen of permanent werkloos wil je een pakketje kunnen ophalen..! Zum janken. We zijn hier, met onze fantastische, voornamelijk Christelijke overheid nog een heeeel eind verwijderd van een 24 uurs economie. Maar goed, ik ga offtopic.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_69712653
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:49 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Top

Jack mag ook opschieten met die scheermesjes die heb ik namelijk nodig, ik scheer nu met m'n laatste
Ik heb Fusion Powermesjes maar ik ben wat teleurgesteld over de kwaliteit.
woef
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:55:20 #198
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69712873
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:32 schreef jongman het volgende:
Boxer is top! (Eerste indruk)
Mooi, die heb ik ook besteld (om te proberen) Kun je er niet doorheen kijken? hoe zit ie?
pi_69713522
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:41 schreef mstr het volgende:

[..]

Wow, wat errug!
Zeker zwaar christelijk opgevoed?
Zonder mijn eigen overtuiging hier bij te betrekken kan ik wel zeggen dat ik het wat kort door de bocht vind om dat weer direct toe te schrijven aan het christendom, wel lekker makkelijk natuurlijk!


ontopic; vandaag kwam de post weer is niet, straks ga ik weg, dus ik zie m'n pakketjes maandag pas weer.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:12:13 #200
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69713569
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:41 schreef mstr het volgende:

[..]

Wow, wat errug!
Zeker zwaar christelijk opgevoed?
(Weet dat de post niet op mij slaat, maar voelt zich aangesproken )
Ach, ik ben Christen, maar ik care er op. De meeste Christenen wel, lijkt me. Eigen keus toch?
pi_69713655
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:10 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.co(...)5711~threadid.332205
Is dit weer zon kut ding waar je echt precies voor moet zitten wil je het scherm kunnen lezen?
Tja, ik vind het enorm meevallen. Enige nadeel wat ik kan ontdekken aan de wekker zijn de wektonen die behoorlijk Chinees zijn. Zitten gelukkig wel wat normale tussen.
pi_69713957
dadelijk even jack mailen voor scheermeisjes
de mesjes zijn duurder dan het startersetje
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:37:58 #203
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69714597
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:11 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Zonder mijn eigen overtuiging hier bij te betrekken kan ik wel zeggen dat ik het wat kort door de bocht vind om dat weer direct toe te schrijven aan het christendom, wel lekker makkelijk natuurlijk!


ontopic; vandaag kwam de post weer is niet, straks ga ik weg, dus ik zie m'n pakketjes maandag pas weer.
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:12 schreef drummerdude het volgende:

[..]

(Weet dat de post niet op mij slaat, maar voelt zich aangesproken )
Ach, ik ben Christen, maar ik care er op. De meeste Christenen wel, lijkt me. Eigen keus toch?
Het was ook kort door de bocht bedoelt.
In de zin van:
Kom je uit een familie waar niet over seks gepraat wordt en het taboe is?

En dan kwam dat Christenen over het algemeen conservatief zijn, en waarbij er dus vaak een taboe op seks rust.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:38:08 #204
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69714600
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:49 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Ik heb Fusion Powermesjes maar ik ben wat teleurgesteld over de kwaliteit.
Als in..? Bloedbad?
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef mstr het volgende:

[..]
En dan kwam dat Christenen over het algemeen conservatief zijn, en waarbij er dus vaak een taboe op seks rust.
Denk dat je dat eerderbij gereformeerden en misschien Moslims tegen zult komen dan bij Christenen..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_69714675
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23041
Weet iemand of je dit legaal is om aan je autobanden te hebben?
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:40:48 #206
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69714706
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:40 schreef Kadooosh het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23041
Weet iemand of je dit legaal is om aan je autobanden te hebben?
Dat is illegaal.
pi_69714795
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef mstr het volgende:

[..]


[..]

Het was ook kort door de bocht bedoelt.
In de zin van:
Kom je uit een familie waar niet over seks gepraat wordt en het taboe is?

En dan kwam dat Christenen over het algemeen conservatief zijn, en waarbij er dus vaak een taboe op seks rust.
Helder
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Als in..? Bloedbad?
[..]

Denk dat je dat eerderbij gereformeerden en misschien Moslims tegen zult komen dan bij Christenen..
Gereformeerden zijn christenen, maar inderdaad vooral bij de behoudendere christenen, ieder z'n eigen keuze. Jammer dat het algehele beeld van christenen bepaald wordt door zulke kleine minderheden! De stereotype christen in de media komt echt niet overeen met de representatieve christen!

Maargoed, lekker ontopic!
pi_69715519
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:40 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat is illegaal.
Hmm dacht ik eigenlijk al.
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:10:14 #209
242274 Granaatappel
Explosief fruit
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:48:25 #211
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69717630
quote:
Ik PM'de gisteravond een FOK!er die er ervaring mee heeft, en hij zei het volgende over de controller die erbij zit:
quote:
Ik heb een tijd geleden deze controller gekocht om eens uit te proberen. Het voordeel van deze controller is dat de plug overeenkomt met die van de strip. Alleen even aanklikken dus. De programmas en opties van deze controller zijn wel behoorlijk bagger. Je kunt niet zeggen ''ik voeg wat blauw toe'' of ''ik zet het rood wat minder'', die optie heeft deze controller niet. Zoals je ziet is de afstandsbediening ook behoorlijk basic.
Desalniettemin denk ik dat deze controller voldoet aan jouw eisen. Andere controllers zijn vaak behoorlijk prijzig (>50euro).
pi_69717770
Vraagje. Als ik nu uit mijn pan ga bij FocalPrice over mijn nano die ze zogenaamd nog steeds niet terug ontvangen hebben, vergroot ik dan mijn kansen op een refund?

Ik ben het wachten een beetje zat, ik wil mijn geld terug, om bij DX een Acer accu te kopen.
Suggesties voor het bericht zijn welkom
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:51:37 #213
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69717784
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef Syrena het volgende:
Vraagje. Als ik nu uit mijn pan ga bij FocalPrice over mijn nano die ze zogenaamd nog steeds niet terug ontvangen hebben, vergroot ik dan mijn kansen op een refund?

Ik ben het wachten een beetje zat, ik wil mijn geld terug, om bij DX een Acer accu te kopen.
Suggesties voor het bericht zijn welkom
Je kan het altijd proberen.
pi_69717914
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef mstr het volgende:

[..]

Je kan het altijd proberen.
En ik ben nu best wel in de stemming
Eerst eens kijken of zij die accu ook hebben.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69717927
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:48 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik PM'de gisteravond een FOK!er die er ervaring mee heeft, en hij zei het volgende over de controller die erbij zit:
[..]


Die controller had ik ook wel de basic functies verwacht. Ben benieuwd wat de lichtopbrengst is, misschien wat pic?. Ze zijn wel enorm goedkoop
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:55:25 #216
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69717984
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:54 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Die controller had ik ook wel de basic functies verwacht. Ben benieuwd wat de lichtopbrengst is, misschien wat pic?. Ze zijn wel enorm goedkoop
Ik wilde er eentje van een meter, en dan achter het hoofdeind van mijn bed

Dat is een idee voor als ik m'n kamer ga verbouwen
pi_69718516
Het is dus een strip. dus geen slang...

RGB Multicolored 5-Meter 150-LED 30W Light Strip (DC 12V)

Toch wel best prijzig, 5 meter voor 67 dollar
Maar het zal wel vet staan in een auto

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2009 22:10:27 ]
pi_69719250
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is dus een strip. dus geen slang...

RGB Multicolored 5-Meter 150-LED 30W Light Strip (DC 12V)

Toch wel best prijzig, 5 meter voor 67 dollar
Maar het zal wel vet staan in een auto


Prijzig?

willekeurig linkje van google, alle prijzen zijn in Nederland zo.

http://shop.rightthing.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=109&language=nl&zenid=b74d1ef88b637a207f8bd227253bcc59
pi_69719454
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:20 schreef Slein83 het volgende:

[..]



Prijzig?

willekeurig linkje van google, alle prijzen zijn in Nederland zo.

http://shop.rightthing.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=109&language=nl&zenid=b74d1ef88b637a207f8bd227253bcc59
Sorry, dan heb ik niks gezegd

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2009 22:25:02 ]
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:25:45 #220
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69719505
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Sorry, dan heb ik niks gezegd
Goede conclusie
pi_69719663
is dat P3 achter dat RayBan nog weg te halen want is dat is toch wel erg nep of niet ????
pi_69720486
Nee, dat staat voor Polarised. Echte Ray Bans met gepolarizeerde glazen hebben dat ook. Oftewel, 't lijkt alsof je een nog duurdere versie hebt .

Als je wilt kun je het eraf halen met een wattenstaafje met wasbenzine, of een wat ruwere manier, je nagels. Zo goed is het er niet op gedrukt hoor.
pi_69721111
ohh nice, nee dan laat ik het wel zitten dan lijk ik ook rijk
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:30:18 #224
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69722787
Is er niet ergens een goedkope LED-shop?
Die die strips + controllers ook verkoopt?
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:35:38 #225
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_69723087
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:56 schreef JEFFreal het volgende:
ohh nice, nee dan laat ik het wel zitten dan lijk ik ook rijk
Welnee, want zodra je er zelf 1 hebt en je ziet iemand anders er ook mee lopen dan denk je: haha ook voor 10 EU bij de dealextreme vandaan
En dat geldt andersom dus ook bij diegene waarvan jij dat dan denkt
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:54:10 #226
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_69723931
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:10 schreef Granaatappel het volgende:
08893 Rechargeable Washable Wet/Dry Shaver (110-240V AC) x 1 Pending $12.70 -
Kan je me ff pm'en als je het apparaat hebt of het bevalt? Dit omdat deze topicreeksen zo enorm snel gaan!
pi_69724169
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:30 schreef mstr het volgende:
Is er niet ergens een goedkope LED-shop?
Die die strips + controllers ook verkoopt?
Moet ik effe zoeken, had er volgens mij 1 in belgie. Maar controllers zijn vaak al +/- 20 en hoger. Led strips idem.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:06:31 #228
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69724480
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:59 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Moet ik effe zoeken, had er volgens mij 1 in belgie. Maar controllers zijn vaak al +/- 20 en hoger. Led strips idem.
Ja de LED-strip koop ik wel op DX, alleen die heeft een brakke controller..
Maar als je even zou willen kijken
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:08:52 #229
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69724550
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef Dionysiou het volgende:
Hij zei dat ie het ging gebruiken voor z'n ballen
Was een grapje trouwens ik breng mstr niet graag in diskrediet
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69724565
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Als in..? Bloedbad?
[..]
Scheert goed bij mij, alleen brak snel af, moet er voorzichtig mee omgaan
Over de kwaliteit van het scheren totaal geen klachten!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:11:07 #231
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69724636
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:08 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Was een grapje trouwens ik breng mstr niet graag in diskrediet
Zolang ik zelf maar beter weet.
pi_69724637
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:35 schreef Zero_Empathy het volgende:

[..]

Welnee, want zodra je er zelf 1 hebt en je ziet iemand anders er ook mee lopen dan denk je: haha ook voor 10 EU bij de dealextreme vandaan
En dat geldt andersom dus ook bij diegene waarvan jij dat dan denkt
bij ons kennen ze geen DP
pi_69724700
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:43 schreef t1m0k het volgende:
Nee, dat staat voor Polarised. Echte Ray Bans met gepolarizeerde glazen hebben dat ook. Oftewel, 't lijkt alsof je een nog duurdere versie hebt .

Als je wilt kun je het eraf halen met een wattenstaafje met wasbenzine, of een wat ruwere manier, je nagels. Zo goed is het er niet op gedrukt hoor.
Zijn de RayBan's van DealPerfect ook daadwerkelijk gepolarised?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:16:34 #234
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69724811
Deze LED-strip heb ik in gedachten
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14965
  vrijdag 5 juni 2009 @ 07:45:07 #235
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69728261
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:41 schreef mstr het volgende:

[..]

Wow, wat errug!
Zeker zwaar christelijk opgevoed?
Daarom zeg ik ook OM GOD
  vrijdag 5 juni 2009 @ 08:50:05 #236
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69728997
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:16 schreef mstr het volgende:
Deze LED-strip heb ik in gedachten
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14965
maar waar hebben ze die losse controller dan?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:24:16 #237
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69729747
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 08:50 schreef makkie88 het volgende:

[..]

maar waar hebben ze die losse controller dan?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14964

Daar
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:27:35 #238
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_69729819
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Zijn de RayBan's van DealPerfect ook daadwerkelijk gepolarised?
Yep, kun je bij achterruiten van auto's meestal ook goed zien. Zelfde patroontje zichtbaar als met een echte Polaroid bril bijvoorbeeld.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:49:03 #239
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69733780
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef Syrena het volgende:
Vraagje. Als ik nu uit mijn pan ga bij FocalPrice over mijn nano die ze zogenaamd nog steeds niet terug ontvangen hebben, vergroot ik dan mijn kansen op een refund?

Ik ben het wachten een beetje zat, ik wil mijn geld terug, om bij DX een Acer accu te kopen.
Suggesties voor het bericht zijn welkom
Blijft ajb van Chinese namaak accu's af. Dat risico wil je niet nemen, geloof me..
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:50:24 #240
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69733824
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is dus een strip. dus geen slang...

RGB Multicolored 5-Meter 150-LED 30W Light Strip (DC 12V)

Toch wel best prijzig, 5 meter voor 67 dollar
Maar het zal wel vet staan in een auto
In een auto kun je zoiets niet 1,2 ,3 plaatsen. Boordspanning van een auto is 13,8V. Houden je leds niet lang uit.
pi_69737822
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:50 schreef Stinosss het volgende:

[..]

In een auto kun je zoiets niet 1,2 ,3 plaatsen. Boordspanning van een auto is 13,8V. Houden je leds niet lang uit.
tuurlijk wel...die leds zullen geen 12 volt leds zijn en zullen wel aangestuurd worden door voedinkje..Meeste voedinkjes lopen van 10 tot 15 volt wat betreft input
pi_69738817
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:49 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Blijft ajb van Chinese namaak accu's af. Dat risico wil je niet nemen, geloof me..
Laat 't 'm toch uitproberen. Het lijkt me overduidelijk dat je bij dit soort dingen niet naar namaak moet stappen, het risico is gewoon veel te groot dat er wat fout gaat. Als hij die stap wil nemen moet ie dat lekker doen, maar dan moet ie niet gaan mekkeren als het fout gaat (en zo zijn de meeste dan wel weer; weten dat 't niet klopt en toch doen en klagen als 't fout gaat).

Het is maar rustig deze week in dit topic...
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:17:48 #243
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69738824
ik kreeg net een leuke boxer binnen, zo'n fake bjorn borg, toch om te proberen

geen aanrader!.

dat dat bjornborg erg nep er uit zag weten we allemaal wel.

maar one size fits all kan antuurlijk niet!

Normaal draag ik Medium/large (ik ben 1.75 en 59 kilo)

maar dit is veeel kleiner,

eerder Small. maybe medium..


voor kleine HELE dunne mensen misschien wel leuk
pi_69739125
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:17 schreef makkie88 het volgende:
ik kreeg net een leuke boxer binnen, zo'n fake bjorn borg, toch om te proberen

geen aanrader!.

dat dat bjornborg erg nep er uit zag weten we allemaal wel.

maar one size fits all kan antuurlijk niet!

Normaal draag ik Medium/large (ik ben 1.75 en 59 kilo)

maar dit is veeel kleiner,

eerder Small. maybe medium..


voor kleine HELE dunne mensen misschien wel leuk
Mee eens, de kwaliteit is echt niet geweldig. Ze zijn hartstikke kort, waardoor het niet echt lekker zit. Misschien dat het na 1 keer wassen beter zal zitten, maar tot nu toe ben ik er niet heel blij mee.




Mijn lengte: 1,65mtr
Mijn gewicht: 47kg
Hij is te kort en te breed bij mij (misschien na een keertje wassen is dat breed-probleem verholpen).
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:33:06 #245
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69739322
Hmm daar was ik al bang voor ja
Had het laatst nog met mstr over dat die korte boxers helemaal niet lekker zitten.. na mijn ervaring krimpen die dingen alleen maar in de was.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  FOK!fotograaf vrijdag 5 juni 2009 @ 14:33:07 #246
235287 Rowinvd
pi_69739324
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef Skiet het volgende:
Iemand ervaring met de 22138 MontBlanc portemonnee? Zou het echt leer zijn? Anders hoef ik hem niet.
Vandaag de 22137 Crosswise Style Monblanc Cowskin Leather Wallet Black(rough skin) op het postkantoor opgehaald. Ziet er opzich netjes uit, maar helaas zoals ik al eerder achter kwam zit er inderdaad geen gedeelte in om kleingeld in te bewaren.
Zal hem zelf dus niet gaan gebruiken, misschien dat ik er nog iemand anders blij mee kan maken.

Misschien hier iemand die hem voor een tientje wilt kopen?
pi_69739795
klein geld doe ik niet aan
pi_69740366
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef Dionysiou het volgende:
Hmm daar was ik al bang voor ja
Had het laatst nog met mstr over dat die korte boxers helemaal niet lekker zitten.. na mijn ervaring krimpen die dingen alleen maar in de was.
Nee, ik hou veel meer van lange dan van korte boxers. Maar ik zie wel of het nog wat is na 1 keertje wassen. Wel dom van me, want ik had nog 3 andere besteld die nu dus ook onderweg zijn (en dus ook allemaal zo zullen zijn).
pi_69740448
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef Rowinvd het volgende:

[..]

Vandaag de 22137 Crosswise Style Monblanc Cowskin Leather Wallet Black(rough skin) op het postkantoor opgehaald. Ziet er opzich netjes uit, maar helaas zoals ik al eerder achter kwam zit er inderdaad geen gedeelte in om kleingeld in te bewaren.
Zal hem zelf dus niet gaan gebruiken, misschien dat ik er nog iemand anders blij mee kan maken.

Misschien hier iemand die hem voor een tientje wilt kopen?
WTF geen kleingeld!!! Heb ik hem voor niets besteld zeker
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:09:01 #250
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69740591
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:27 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Mee eens, de kwaliteit is echt niet geweldig. Ze zijn hartstikke kort, waardoor het niet echt lekker zit. Misschien dat het na 1 keer wassen beter zal zitten, maar tot nu toe ben ik er niet heel blij mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn lengte: 1,65mtr
Mijn gewicht: 47kg
Hij is te kort en te breed bij mij (misschien na een keertje wassen is dat breed-probleem verholpen).
breedte is bij mij goed.. maar veel te kort idd..
maar dus ook te kort voor mijn neefje.. (die 1.65 is en 50 kilo:P)
moet ik dit aan een baby geven dan??:P
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:16:14 #251
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69740867
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:09 schreef makkie88 het volgende:

[..]

breedte is bij mij goed.. maar veel te kort idd..
maar dus ook te kort voor mijn neefje.. (die 1.65 is en 50 kilo:P)
moet ik dit aan een baby geven dan??:P
zit die sluiting (waar het aan elkaar vast is gemaakt) ook aan de achterkant?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:26:41 #252
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69741211
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:16 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

zit die sluiting (waar het aan elkaar vast is gemaakt) ook aan de achterkant?
nee, dat hebben ze heel slecht aan de zeikant gedaan..

er zit een merkje op van " goldlizo "
pi_69741521
blij dat ik ze niet besteld heb
hoe zit het met die calvin klein en burberry shorts?
pi_69742484
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:26 schreef makkie88 het volgende:

[..]

nee, dat hebben ze heel slecht aan de zeikant gedaan..

er zit een merkje op van " goldlizo "

pi_69743482
In Nederland zijn op het moment toch geen aanbiedingen van All Stars?
Via Jack kan ik deze All stars voor, maatje 44 a 800gr, voor $31,65 krijgen. Wel nette deal opzich. Maar hoe kan het dat ze via de calculator $29 zijn?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:33:56 #256
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69743724
Bij de Makro of Schoenenreus 24,95euro.

Ik heb ook een paar gekocht. Quality sucks.

[ Bericht 20% gewijzigd door Stinosss op 05-06-2009 16:43:13 ]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:36:02 #257
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69743803
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:49 schreef kloink het volgende:

[..]

tuurlijk wel...die leds zullen geen 12 volt leds zijn en zullen wel aangestuurd worden door voedinkje..Meeste voedinkjes lopen van 10 tot 15 volt wat betreft input
Nee, tuurljk niet. En nee, tuurlijk zijn het geen 12V leds. Die zijn zo ook niet te vinden, altijd 1,2V, 2,2V enz enz.. Er zit een gewone voorschakelweerstand voor. Waarom praat je over een voeding? Je auto-accu is dan namelijk de voeding. Deze is geen 12V maar 13,8V. Gaat dus NIET werken.

Nu jij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stinosss op 05-06-2009 16:47:19 ]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:55:01 #258
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69744496
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef Dionysiou het volgende:
Hmm daar was ik al bang voor ja
Had het laatst nog met mstr over dat die korte boxers helemaal niet lekker zitten.. na mijn ervaring krimpen die dingen alleen maar in de was.
Ja, van die geweldige ouderwetse voetbalbroekjes
  FOK!fotograaf vrijdag 5 juni 2009 @ 16:57:31 #259
235287 Rowinvd
pi_69744570
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:46 schreef JoPiDo het volgende:
klein geld doe ik niet aan
Dan heb ik een hele mooie portemonnee voor je, waar voor jouw geen overbodige vakjes inzitten
pi_69744911
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22139 Prima shirt deze, na 1 keertje wassen past hij perfect (maat M)! En hij ziet er leuk uit. (Als mensen er nog foto's van willen moeten ze maar even roepen)
pi_69745063
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:33 schreef Stinosss het volgende:
Bij de Makro of Schoenenreus 24,95euro.

Ik heb ook een paar gekocht. Quality sucks.
Misschien wel de moeite waard om daar even te gaan kijken. Iets van drie maanden geleden waren ze bij de Schoenenreus in de aanbieding. Maar toen waren ze 30 euro, dus ze zijn nu goedkoper geworden?

Voelen ze zo goedkoop aan?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:14:38 #262
243927 Lolque
woopwoop
pi_69745115
Ik wist nooit dat je orders kon confirmen op DealPerfect.
kei lief.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:47:46 #263
10754 alki
Alfisti
pi_69746211
Jaja het pakketje net bij de post gehaald.

De U-boat has arrived. ziet er goed uit moet ik zeggen. staat ook u-boat op de zijkant in het ijzer.


Met plastic er nog op.


om de arm
Cuore Sportivo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:51:39 #264
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69746305
Weer een bestellinkje eruit gedaan

14964 Control Driver Unit with Remote Controller for LED Light Strip (DC 12V)
15991 AC to DC 12V 1A Power Adaptor with 5.4mm DC Plug - EU Type (110~240V)

En deze erbij ge-CSE't met mijn DX-puntjes.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14965
pi_69746312
Mooi verder kwaliteit ook goed
pi_69746598
quote:
Dear Syrena,

We have received your EM237S.
We will refund you in 48hours.
Thank you so much for your understanding.

Sincerely,
lina
Ik ben benieuwd

Wat de Acer-accu betreft (ben een meisje trouwens), jullie hebben gelijk. Ik wacht het maar even af en laat anderen maar eerst experimenteren ermee.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69746989
Kunnen jullie me nu nog even deze uit het hoofd praten?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12811

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:18:32 #268
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69747065
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef Syrena het volgende:
Kunnen jullie me nu nog even deze uit het hoofd praten?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12811

NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN!
pi_69747141
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:18 schreef mstr het volgende:

[..]

NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN! NIET DOEN!
Met argumenten bedoelde ik.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69747142
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef Syrena het volgende:
Kunnen jullie me nu nog even deze uit het hoofd praten?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12811

HTC touch. 2 jaar oud model.
pi_69747182
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:20 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

HTC touch. 2 jaar oud model.
Hij heeft wifi en ik kan er boeken op lezen in pdf
Help
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:23:21 #272
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69747212
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:22 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hij heeft wifi en ik kan er boeken op lezen in pdf
Help
En als hij kapot is, heeft het je veel geld gekost en kan je er niks meer mee.
pi_69747351
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef mstr het volgende:

[..]

En als hij kapot is, heeft het je veel geld gekost en kan je er niks meer mee.
Als iets kapot is kan je er meestal niks meer me he
pi_69747378
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef mstr het volgende:

[..]

En als hij kapot is, heeft het je veel geld gekost en kan je er niks meer mee.
Dat is zo maar los issie nog steeds zo'n 250 euro.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:28:34 #275
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69747380
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:27 schreef Joey101 het volgende:

[..]

Als iets kapot is kan je er meestal niks meer me he
Maar in dit geval is garantie etc ook kut.
En als je zoiets hier koopt, is dat allemaal veel handiger.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:29:28 #276
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69747413
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:07 schreef Joene94 het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22139 Prima shirt deze, na 1 keertje wassen past hij perfect (maat M)! En hij ziet er leuk uit. (Als mensen er nog foto's van willen moeten ze maar even roepen)
ik wil de foto's wel zien
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef Syrena het volgende:
Kunnen jullie me nu nog even deze uit het hoofd praten?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12811


kijk de negatieve reacties door
pi_69747446
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef Syrena het volgende:
Kunnen jullie me nu nog even deze uit het hoofd praten?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12811


Kan je beter op marktplaats een leuk htc/e-ten toestel zoeken voor ¤100 ofzo.
Zo heb ik +/- 1 jaar geleden een e-ten x500 gekocht voor ¤100, met gps .
Maar ach hij heeft wel win mobile en niet een of andere nep ipod menutje .
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:45:37 #278
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69747936
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:54 schreef Saninl het volgende:

[..]

Kan je me ff pm'en als je het apparaat hebt of het bevalt? Dit omdat deze topicreeksen zo enorm snel gaan!
Ok, zal ik doen .
pi_69749430
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:47 schreef alki het volgende:
Jaja het pakketje net bij de post gehaald.

De U-boat has arrived. ziet er goed uit moet ik zeggen. staat ook u-boat op de zijkant in het ijzer.

[ afbeelding ]
Met plastic er nog op.

[ afbeelding ]
om de arm
Very nice! Ik krijg de mijne ook morgen/maandag waarschijnlijk
Maar het is toch een mechanisch horloge? Ben benieuwd of de tijd een beetje goed blijft dan. Mijn horloge van IK Couloring loopt aan het eind van de dag altijd 3 minuten voor dus die doe ik niet meer om.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:36:00 #280
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69749546
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:07 schreef Joene94 het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22139 Prima shirt deze, na 1 keertje wassen past hij perfect (maat M)! En hij ziet er leuk uit. (Als mensen er nog foto's van willen moeten ze maar even roepen)
was dat niet dat shirt met die .tif waarschuwing er op?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:41:44 #281
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_69749781
Goedenavond,

Ik heb een hele partij van deze thee laten overkomen. Deze Jun Shan Tea is de koning der theeën, maar dat terzijde.

Nu wacht ik echter al een kleine maand op deze zending. Zal er iets mis zijn gegaan tijdens de reis of bij de douane?
Ik lijd aan hevige stemmingswisselingen, gelieve daar rekening mee te houden.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:02:18 #282
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69750541
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:41 schreef Babblefish het volgende:
Goedenavond,

Ik heb een hele partij van deze thee laten overkomen. Deze Jun Shan Tea is de koning der theeën, maar dat terzijde.

Nu wacht ik echter al een kleine maand op deze zending. Zal er iets mis zijn gegaan tijdens de reis of bij de douane?
Waar proeft het naar? Ziet er vet uit
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69750774
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:02 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Waar proeft het naar? Ziet er vet uit
Waar smaakt het naar?

Mijn polo vandaag binnen gekregen, valt zeker niet tegen. Zit prima, netjes afgewerkt en niet overduidelijk fake, behalve de knoopjes.
Geen referral hier.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:26:00 #284
251734 Vanquish_
PSV Eindhoven
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:32:54 #285
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69751810
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:02 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Waar proeft het naar? Ziet er vet uit
Ik heb dezelfde soort thee ooit besteld, maar dan vie Ebay. Ik had een groene jasmijn thee, erg lekker. Volgens mij is deze dat ook, maar zeker weten doe ik het niet Doe dat soort thee ook vaak cadeau aan vriendinnen die van thee houden. In NL is flowering tea namelijk vrij prijzig. En het ziet er echt geweldig uit in een mooie glazen theepot
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  FOK!fotograaf vrijdag 5 juni 2009 @ 20:49:29 #286
145146 Andyy
pi_69752459
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:20 schreef Syrena het volgende:

[..]

Met argumenten bedoelde ik.
het kan ontploffen.
pi_69752539
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:26 schreef Vanquish_ het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21625
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21685

Wat is het verschil tussen deze twee, op de reflectie na?
Het montuur heeft een andere kleur. Tarnish betekent waarschijnlijk dat het een wat donkerdere kleur heeft dat zilver, want Wkipedia zegt dat het oorspronkelijk een beschermingslaag op metalen was die de kleur donkerder maakte.
pi_69757587
Heeft iemand misschien zo'n PSP grip-dinges? Zodat het meer op een PS controller lijkt? Zo ja, welke?

Ik wilde namelijk deze gaan kopen:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21698

Maar de speaker die er in zit zint me niet echt. De kwaliteit zal namelijk wel laag zijn en het verbruikt alleen maar stroom

Ik zoek eigenlijk gewoon zo'n grip + batterij, dus zonder speakers. Op DX hebben ze die, maar die is niet voor de PSP Slim, enkel voor de 1e PSP.
pi_69758007
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:51 schreef mstr het volgende:
Weer een bestellinkje eruit gedaan

14964 Control Driver Unit with Remote Controller for LED Light Strip (DC 12V)
15991 AC to DC 12V 1A Power Adaptor with 5.4mm DC Plug - EU Type (110~240V)

En deze erbij ge-CSE't met mijn DX-puntjes.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14965
Je wilde die lampjes bij je bed installeren? Dan zou ik maar een adapter in Nederland kopen, 12 volt koop je overal?
Waarom? Kijk eens bij de forums van die SKU. Als er niets iets los zit van binnen, is het wel dat hij ontploft na langdurig gebruik

En het verbaast me niets, dingen uit China zijn vaak helaas niet echt veilig, en ze voldoen nog lang niet aan de veiligheidseisen.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 23:43:43 #291
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69758034
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:42 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Je wilde die lampjes bij je bed installeren? Dan zou ik maar een adapter in Nederland kopen, 12 volt koop je overal?
Waarom? Kijk eens bij de forums van die SKU. Als er niets iets los zit van binnen, is het wel dat hij ontploft na langdurig gebruik

En het verbaast me niets, dingen uit China zijn vaak helaas niet echt veilig, en ze voldoen nog lang niet aan de veiligheidseisen.
Ja ik weet het.
Ik heb vast nog wel een adapter ergens liggen hoor, maar voor de zekerheid.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 10:10:30 #292
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69763383
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef Syrena het volgende:
Kunnen jullie me nu nog even deze uit het hoofd praten?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12811


Nou, met argumenten..? Vooruit. Bij de product description staat nu:
- Now features unique IMEI numbers, and OS pre-upgraded to WM Pro 6.1

Dus met andere woorden: we hebben iets toegevoegd, waardoor bellen nu WEL werkt. Spreekt niet echt voor de kwaliteit van het product lijkt me.
Verder, mocht je ooit problemen hebben/krijgen is het garantietechnisch natuurlijk KUT.. Plus, firmware upgrades.. Daar hoef je niet op te rekenen. En.. het is een imitatie van een ouder model, wat hem toch best nog wel duur maakt naar verhouding..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 10:29:45 #293
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69763629
Waarom is rachel er nu weer niet op..
  zaterdag 6 juni 2009 @ 11:58:05 #294
97745 Thorical
finding a way
pi_69765364
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 10:29 schreef MagischMannetje het volgende:
Waarom is rachel er nu weer niet op..
Weekend misschien?
pi_69765722
#295... maar ik moet nu eten dus de 301 komt niet van mij deze keer


Heb m'n vergrootglaasje gecanceld. Kreeg het geld dezelfde minuut nog terug gestort.
pi_69765847
zijn de wielrenshirtjes er al ?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69765867
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:41 schreef Babblefish het volgende:
Goedenavond,

Ik heb een hele partij van deze thee laten overkomen. Deze Jun Shan Tea is de koning der theeën, maar dat terzijde.

Nu wacht ik echter al een kleine maand op deze zending. Zal er iets mis zijn gegaan tijdens de reis of bij de douane?
Klinkt interesant. Waar kan ik meer informatie vinden over deze thee?
pi_69766699
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Nee, tuurljk niet. En nee, tuurlijk zijn het geen 12V leds. Die zijn zo ook niet te vinden, altijd 1,2V, 2,2V enz enz.. Er zit een gewone voorschakelweerstand voor. Waarom praat je over een voeding? Je auto-accu is dan namelijk de voeding. Deze is geen 12V maar 13,8V. Gaat dus NIET werken.

Nu jij.


je brabbelt maar wat, ik heb genoeg LEDjes waarbij op de datasheet staat dat ze op 12V moeten worden aangesloten
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:58:51 #299
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69766811
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 12:53 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

je brabbelt maar wat, ik heb genoeg LEDjes waarbij op de datasheet staat dat ze op 12V moeten worden aangesloten
Ik brabbel niet wat. Op dit strip zitten losse leds, geen spotjes oid. Losse leds hebben altijd een lage Uf. Die leds waar jij het over hebt zijn geen losse emitters.

Maar dat was mijn punt helemaal niet. Een 12V ledstrip gaat gewoonweg niet werken in een auto. Bij het starten van een auto heb je een boordspanning van 13,8V. 1,8V teveel voor je strip. En geloof me maar, dat gaat op lange termijn (weken) niet werken. Ik heb er zelf ervaring mee.

Oplossing is een 1/2ohm 5W weerstand, of een spanningsregelaar (7812 oid).
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:02:43 #300
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69766904
Wat een koeien bij DX.
Maakt een ticket aan om iets toe te voegen met mijn DX-punten.
'Je hebt maar ** actieve punten'

Ja, als jullie punten ouders dan 60 dagen niet actief maken klopt dat ja.
pi_69767000
rachel kon me voetbalshirtje niet leveren in mijn maat
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')