abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 3 januari 2000 @ 23:46:00 #1
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_240828
BB was een onverwacht groot succes. In de eerste plaats op commercieel gebied, maar ook de ontdekking dat het grote niets, het saaie bestaan, ons mateloos boeit.

De dappere bewoners die BB hebben gemaakt wisten niet hoe BB zich zou ontwikkelen, hoeveel aandacht eraan geschonken zou worden etc. Het was nog nooit gedaan.

In het AD van vanmorgen zegt JdMol dat er absoluut een vervolg komt.

Denken jullie dat dit programma kans van slagen heeft?

Ik denk dat het commercieel NU al geslaagd is. Dat kan niet meer mis gaan. Niemand wil de boot missen, dus iedereen, adverteerders, biermerken, speelgoed etc., iedereen doet wel mee.

Maar, en dan denk ik vooral aan de Fok!'ers, zal het jullie nog boeien? Mij veel minder denk ik. De winnaar van BB-2 is denk ik de beste strateeg. Sommigen verwijtten Willem ervan een strateeg te zijn doordat hij het spelletje zo en zo zou spelen, puur om te winnen. Of dat waar is of niet:

Nu heel Nederland gezien heeft hoe het gaat, wat Nederland opvalt, en waar over gepraat wordt, melden zich dan straks niet duizenden gekke ooms (Ruud), opstandige doch lieve jongens (Bart) enzovoort bij VOO? Of allemaal carierremakers die VOO als de beste reclame voor zichzelf zien?

Omdat het pad reeds betreden is, en iedereen heeft kunnen volgen hoe, is voor mij een beetje de lol eraf. Hoe kun je die mensen werkelijk nog vertrouwen? Ze weten hoe ze het spelletje moeten spelen! De onwetendheid en naiviteit over het succes is verdwenen, hoe moet het mij dan in godsnaam nog zo boeien als het deed?

Iemand???

bogus.

Ben ik te kortzichtig door ze nu al niet een kans te geven?

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_240829
het zal weer de lol van interactie tussen mensen zijn.......jij zal weer dingen zien die de bewoners niet zien,jij zal weer dingen weten die de bewoners niet weten..naar ik denk zal het ook jou dit keer weer mateloos boeien..
................
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
  dinsdag 4 januari 2000 @ 03:33:00 #3
1234 HiZ
Istanbullu
pi_240830
Ikzelf heb er ook mijn twijfels over, deze keer was het succes verzekerd doordat het zo nieuw was en de bewoners zich geen beeld konden maken van wat ze te wachten stond.
Dat kan de volgende keer totaal anders worden. Ik schrijf BBII niet bij voorbaat af, maar ik denk wel dat VOO zich bewust moet toeleggen op het uit het huis weren van mensen die BB alleen maar willen gebruiken als opstapje in hun carriere. Misschien helpt de hoofdprijs verhogen ook wel, dan krijg je wat meer mensen die het doen voor het geld en dat maakt het vast ook wel spannender om naar te kijken.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 19:54:00 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_240831
Ik vond dat deze wel weer eens omhoog mocht nav het commentaar van Bor in Serieus en Actueel.

BB2, ik denk dat het goed is dat ze een tijd wachten en niet gelijk nieuwe mensen in het huis gooien. Dan krijg je zo'n overkill en is de interesse weg. Sowieso wordt BB1 zo lang mogelijk opgerekt om er zo veel mogelijk uit te halen.

Ik ben bang dat ik toch weer ga kijken, want als ik ook maar 1 van de bewoners, al is het Martin, op tv zie spring ik door de kamer van geluk. IK LEEF NOG!

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_240832
Nou ik weet het niet.Waarchijnlijk niet.
Maar ik heb het wel vaker mis.
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  dinsdag 4 januari 2000 @ 20:23:00 #6
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_240833
BB maakte veel mensen nieuwsgierig naar het psychologische effect dat het ontbreken van privacy had. Dat was ook hetgeen waar de pers vooraf vol van stond. De afzondering van de “bewoonde wereld”, ruimtegebrek en het continu gevolgd worden door camera’s zou tot onherstelbare schade leiden. Nu lijkt het erop dat het overspoeld worden door (negatieve) publiciteit en het ontbreken van privacy vanaf het moment dat iemand het huis verlaat een veel grotere invloed heeft op de bewoners.

De redenen en de vragen die veel mensen vooraf hadden, waardoor ze BB gingen volgen, zijn nu beantwoord. VOO zal dan ook met een nieuw concept moeten komen om het succes van BB1 te evenaren. Ik las dat ze het back to basic idee laten vallen, waarschijnlijk slaan ze een andere weg in. Als ze slim zijn verzinnen ze weer een richting die al vooraf zoveel stof doet opwaaien.

Verder zal VOO erg kritisch moeten zijn bij de selectie van kandidaten. Er zullen veel “Cyrille”s” op af komen die BB als springplank voor hun carrière willen gebruiken. We zullen dat vermoedelijk al bij “de bus” van SBS merken.

Terug uit het enge bos
  dinsdag 4 januari 2000 @ 20:33:00 #7
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_240834
De tijd zal t leren.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')