abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 3 januari 2000 @ 21:50:00 #1
2298 Roytrix
One Step Beyond...
pi_240683
Ik ben gisteren even in Roelofarendsveen langsgeweest. Wat een boerendorp is dat zeg! We werden op straat nagestaard omdat we vreemdelingen waren. Big Brother is niets nieuws geweest voor Bart. Daar in dat dorp weet iedereen alles over iedereen!
We wilden even gaan eten in de plaatselijke pizzeria maar zijn daan toch maar op teruggekomen door alle ogen die op ons gericht waren. Wat me ook opviel was dat het in die pizzeria en in een chinees tegenover de Saloon erg druk was. Zou dit een uitvloeisel zijn van de Bartmanie?
pi_240684
Is het werkelijk zo erg ? Jeetje..maar dorp blijft dorp met veel bescherming . Was je ook kijken naar die kroeg die in de uitzending was ? Bart komt toch nu pas naar huis, verbaasd me niets dat de mensen zo raar doen !!
  maandag 3 januari 2000 @ 22:47:00 #3
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_240685
Maar in zo'n dorp kan toch niet iedere inwoner elkaar kennen, volgens mij zullen daar best onwijs veel mensen wonen die Bart niet kennen.
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


  dinsdag 4 januari 2000 @ 10:46:00 #4
2298 Roytrix
One Step Beyond...
pi_240686
Nou ik twijfel daar erg aan. Het is een stuk landelijker dan ik dacht. Veel sloten en polders. Best wel uitgestrekt maar ik denk niet dat er erg veel mensen wonen.
We waren van plan eerst iets te eten en dan naar de Saloon, die kroeg die op de tv was, te gaan. Maar omdat alles (een pizzeria en een chinees) daar vol zat (voor de chinees stond zelfs een rij!!!) zijn we maar doorgereden naar Amsterdam om daar heerlijk te kunnen opgaan in de anonimiteit. De Saloon heb ik dus nog niet van binnen gezien. Dat is wel jammer. 'Feest mee in de Saloon' stond er op een bord buiten...
  dinsdag 4 januari 2000 @ 22:19:00 #5
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_240687
Misschien kwamen die mensen er nu juist door de tv achter dat er aan de andere kant van het dorp een chinees en pizzeria waren.
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')