abonnement Unibet Coolblue
pi_69556724
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!



Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:

WWE Champion: Randy Orton
United States Champion: MVP
Divas Champion: Maryse
Unified Tag Team Champions: Carlito & Primo

Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:

World Heavyweight Champion : Edge
Intercontinental Champion : Rey Mysterio
Women's Champion : Melina

Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:

ECW Champion: Christian

Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:


Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in. En vanaf heden is er ook een wekelijkse TV show. Elke zaterdagavond 1 uur op HDnet.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Florida Championship Wrestling [FCW]

Nadat OVW stopte met het trainingskamp zijn van de WWE, nam FCW het stokje over. In een nieuwe arena worden de nieuwe sterren van de WWE getrained en klaargemaakt voor hun grote debuut. FCW heeft nu ook eindelijk een TV deal gekregen en komt nu wekelijks lokaal op TV.

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Spoiler regels

Omdat veel dingen eerder worden opgenomen, en omdat niet iedereen het gelijk kan kijken gebruiken we spoiler tags. Spoilen is erg vervelend. Daarom zijn er de volgende regels:

Raw = woensdagmiddag veilig
ECW = Donderdagmiddag veilig
SD! = zondagmiddag veilig
Impact! = zondagmiddag veilig
PPV= Dinsdagmiddag veilig

Heb je het dan nog niet gezien, kom dan gewoon niet het topic in.

Veel plezier hier!

Vaste klanten:






Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
[Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #28 upon_us?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #29 Raw's 15th anniversary!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #30 Ready To Rumble!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #31 Hardy's #1 Swanton bomb
[Centraal] Pro-Wrestling topic #32 The Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #33 No Way Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #34 Wrestlemania XXIV
[Centraal] Pro-Wrestling topic #35 Wrestlemania XXIV - II
[Centraal] Pro-Wrestling topic #36 Thank you Flair! Woooo!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #37 Mike Adamle de beste!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #38 Regal - Lights Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #39 Draft time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #40 Punk wins! Punk wins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #41 Is he alive or dead!?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #42 The Biggest Blockbuster!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #43 Have A Nice Day!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #44 No Mercy voor Don West!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #45 3:16 Sunday
[Centraal] Pro-Wrestling topic #46 Cena Returns
[Centraal] Pro-Wrestling topic #47 Jeff..Hardy?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #48 Iemand moet het doen
[Centraal] Pro-Wrestling topic #49 Ready To Rumble!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #50 50 sterk de Rumble in!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #51 The Wrestlers
[Centraal] Pro-Wrestling topic #52 Wrestlemania XXV
[Centraal] Pro-Wrestling topic #53 Wrestlemania XXV - II
[Centraal] Pro-Wrestling topic #54 Wrestlemania XXV - III
[Centraal] Pro-Wrestling topic #55 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #56 Last Topic Standing

De OP kan je hier vinden.
pi_69556759
Oh lekker die typo
  Redactie Games zaterdag 30 mei 2009 @ 18:05:46 #3
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69556958
Laats Kenendy
.....Kennedy
pi_69557238
TvP
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:29:39 #5
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69557456
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69557497
tvp, tevens veel te confronterende TT
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:38:55 #7
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_69557703
TNA
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zaterdag 30 mei 2009 @ 18:44:48 #8
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69557837
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:30 schreef renwan het volgende:
tvp, tevens veel te confronterende TT
Wanneer springen we van de brug?
.....Kennedy
  Redactie Games zaterdag 30 mei 2009 @ 18:46:20 #9
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69557888
Play him off keyboard cat

.....Kennedy
  Redactie Games zaterdag 30 mei 2009 @ 18:47:00 #10
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69557902
Nu TNA kijken, want WWE stinkt monkeyballs

Dit topic moet ik zoveel mogelijk post hebben want GAWD de tt
.....Kennedy
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:52:12 #11
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69558003
*pakt popcorn en gaat van de show genieten *

Snelle duik naar beneden moet ik zeggen....van MITB winnaar die hem zou cashen tegen Taker voor zn 1e world title naar released in ongeveer een jaartje of 2.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games zaterdag 30 mei 2009 @ 18:55:07 #12
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69558079
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:52 schreef kidkash19 het volgende:
*pakt popcorn en gaat van de show genieten *

Snelle duik naar beneden moet ik zeggen....van MITB winnaar die hem zou cashen tegen Taker voor zn 1e world title naar released in ongeveer een jaartje of 2.
Na MITB had hij ongeveer de hoogste potentie in jaren. Hij nam veel advies aan van Austin en alles liep goed. Daarna nam die van iedereen advies aan, werd hij van glas en is Vince sad galore.
.....Kennedy
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:59:01 #13
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69558178
Ik zeg....maak van hem een manager (niet de eerste x dat ik het zeg). Hij ziet er gewoon meer uit als manager vind ik

[ Bericht 53% gewijzigd door kidkash19 op 30-05-2009 19:04:09 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69558265
KENEDYYY..YYY.. PFFF (verkapte tvp)
  Redactie Games zaterdag 30 mei 2009 @ 19:07:40 #15
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69558351
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:59 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zeg....maak van hem een manager (niet de eerste x dat ik het zeg). Hij ziet er gewoon meer uit als manager vind ik
MAAK HEM VAN DE FUCKING GROOTSTE IN DE WWE.

Vooraf wel wat ijzer in zijn lichaam plaatsen kthx
.....Kennedy
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:11:08 #16
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69558443
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:07 schreef Wessiej het volgende:

[..]

MAAK HEM VAN DE FUCKING GROOTSTE IN DE WWE.

Vooraf wel wat ijzer in zijn lichaam plaatsen kthx
Zoals Mr McMahon zn liedje gaat....NO CHANCE IN HELL!! hij is allang voorbij gestreefd door gasten als MVP/Miz/Morrison/Jeff Hardy enz enz

Maar als non fan tegenwoordig wil ik toch echt graag weten wát hem nou zo speciaal maakt, mic skills zijn overrated bij hem, ja ze zijn goed en beter dan 3/4 vd WWE maar niet godlike als iedereen maar beweert.
In-Ring...tsja....hij kon redelijk mee komen, heeft niet echt speciale signature moves die hem "speciaal" maken en dat is deels zijn eigen schuld door onzeker te zijn en echt alles maar te vragen en toe te passen. Zn look was ook wel ok maar ook niet echt wauw, al moet ik zeggen dat hij voor zn 1e blessure er op de 1 of andere manier beter en charismatischer uitzag dan nu.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games zaterdag 30 mei 2009 @ 19:40:52 #17
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69559148
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:11 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Zoals Mr McMahon zn liedje gaat....NO CHANCE IN HELL!! hij is allang voorbij gestreefd door gasten als MVP/Miz/Morrison/Jeff Hardy enz enz

Maar als non fan tegenwoordig wil ik toch echt graag weten wát hem nou zo speciaal maakt, mic skills zijn overrated bij hem, ja ze zijn goed en beter dan 3/4 vd WWE maar niet godlike als iedereen maar beweert.
In-Ring...tsja....hij kon redelijk mee komen, heeft niet echt speciale signature moves die hem "speciaal" maken en dat is deels zijn eigen schuld door onzeker te zijn en echt alles maar te vragen en toe te passen. Zn look was ook wel ok maar ook niet echt wauw, al moet ik zeggen dat hij voor zn 1e blessure er op de 1 of andere manier beter en charismatischer uitzag dan nu.
Joh zie die sik

Zijn heel tijd was voor mij magisch, ik begon met kijken in januari 2007, en meteen vond ik het een geweldige baas. Kijk of je nou leuk kan worstelen vind ik allemaal wel ok, maar het gaat mij meer om het charisma en de mic talk. En by the love of GAWD, toen die mic zo uit de lucht kwam en het licht dimde, zat ik al zo

Dat is nooit opgehouden, ik vond hem daarbij toen ook goed worstelen met een leuke finisher (Green Bay Plunge van middle rope) en toen die face werd vond ik hem wel wat minder, maarja als je 2 jaar volgas fan bent dan gaat dat niet opeens voorbij.

Maar het werd wel minder, hij kwam gewoon binnen met een nieuw kutnummer, deed zijn ding, verloor 5 van de 10 keer en ging weer weg, weg mic talks, weg charisma hierdoor. Toen kwamen de blessures, de sik en de release, because YOU'VE GOT, NO CHANGE *tudududutututu* NO CHANGE IN HELLLLLLLLLL

Sad but True.
.....Kennedy
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:49:09 #18
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69559329
de Green Bay Plunge was inderdaad een mooie finisher maar de meest effectieve finishers zijn de finishers die vanuit het niets kunnen komen zoals RKO, Stunner, FU (redelijk vanuit het niets), Sweet chin Music en ja ook de Mic-check
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69559948
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:44 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Wanneer springen we van de brug?
Ik gooi me wel voor de drievliet monorail
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games zaterdag 30 mei 2009 @ 20:15:05 #20
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69559961
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:49 schreef kidkash19 het volgende:
de Green Bay Plunge was inderdaad een mooie finisher maar de meest effectieve finishers zijn de finishers die vanuit het niets kunnen komen zoals RKO, Stunner, FU (redelijk vanuit het niets), Sweet chin Music en ja ook de Mic-check
Mic-check was een matige finisher, en meestal niet erg snel hoor. Was pakken, wachten op gejuicht publiek, en BAM. Voor de rest was het ook een finisher die jobbers gebruikte als normale move, derhalve niet interessant.

Laat ik het zo iig zeggen, ik vind het zeer, zeer zeer jammer dat Kennedy weg is, en waar hij ook heen gaat ga ik proberen hem te volgen, want het is en zal altijd wel mijn favoriet blijven.
.....Kennedy
pi_69560611
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:14 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik gooi me wel voor de drievliet monorail
Ik gooi de beugels wel open als je in de lunatic bovenaan zit
  Redactie Games zaterdag 30 mei 2009 @ 20:45:57 #22
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69560709
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik gooi de beugels wel open als je in de lunatic bovenaan zit
Maak je een mooie val


Maar Brahma volgende keer als je met hem werkt wel even opletten, want ik zie hem zichzelf nog uit de Goudmijn gooien ook
.....Kennedy
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:51:09 #23
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_69562100
tvp-tje. Kennedy weg. ik had het niet verwacht. Weer iemand met charisma en performance weg uit WWE..
~~Everything Louder Than Everyone Else~~
  zaterdag 30 mei 2009 @ 22:01:07 #24
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69562287
joh? Iemand die de helft van zn carriere niet eens in de ring heeft gestaan en de helft van die tijd niet meer zo heel charismatisch was en ook niet zo héél erg goed worstelde....

enne....wéér? Wie nog meer recentelijk dan?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 31 mei 2009 @ 00:45:18 #25
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_69565785
Cabana alhoewel die natuurlijk niet veel heeft bereikt in de E.
pi_69569136
Smackdown was best tof

Jericho
Narf!
pi_69570508
Oké ik ben op nú TNA een kans aan het geven maar met veel moeite.

Damn, een of andere spiderman kloon en een lispelende commentator kunnen mij niet echt vermaken. Zelfs het geluid van de ring weet me te irriteren

Ik kijk maar even verder
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 31 mei 2009 @ 14:12:12 #28
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_69574072
hahahah het geluid van de ring idd. Humor.

Maarja Kennedy vond ik altijd erg tof, heel erg geschokt ben ik alleen niet dat hij er nu niet meer bij zit. Misschien wel wat raar zo na zijn (btje geflopte) return afgelopen maandag, maar toch.
Misschien is TNA goed voor hem, maar TNA gun ik helemaal niemand. DAt is en blijft een chaotische bende ala WCW.

Maar hij werd toch al niet meer een van de grootste in de WWE. Toen hij geblesseerd raakte (in van de vele keren) zijn er zat andere die beter zijn geworden in de ring en op de mic. MVP, The Miz, John Morrison, Ziggler. Manager of commentator vond ik wel wat voor hem. Je ziet hoe verdomd goed Matt Striker is.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_69576510
Ben trouwens benieuwd wat de powerfull shot is die TNA beloofd. Ik lees geen spoilers dus weet niet of het wat is wat er op Impact komt. Of dat het iets anders is. Hoop wat anders want door spoilers zou het niet echt een powerfull shot zijn.

Misschien gaan ze live? Naar maandag? AllebeI? Dat zou wel een grote shock zijn zeg
pi_69576652
quote:
Op zondag 31 mei 2009 15:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat de powerfull shot is die TNA beloofd. Ik lees geen spoilers dus weet niet of het wat is wat er op Impact komt. Of dat het iets anders is. Hoop wat anders want door spoilers zou het niet echt een powerfull shot zijn.

Misschien gaan ze live? Naar maandag? AllebeI? Dat zou wel een grote shock zijn zeg
Ik heb ook geen spoilers gelezen, maar dit soort aankondigingen zijn meestal niet groot. De echte aankondigingen doen ze altijd op PPV Angle / Booker / Foley / 2 hours etc
  zondag 31 mei 2009 @ 16:39:07 #31
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_69577370
wat is er mis met een chaotische bende.. WCW was briljant hoor
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 31 mei 2009 @ 17:52:07 #33
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_69579434
Kennedy

Schitterende gozer
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_69582065
De vraag is nu dus... waarom dan?

Matt:
quote:
For the record, Ken Kennedy is one of my closest friends in the wrestling business. I really hated to hear the news of him leaving the WWE a couple of days ago. I wanted to help him out by letting all of my MySpace peeps know where that can keep up to speed with Ken and his career.

Ken's Twitter page..
http://www.twitter.com/secondpower

Ken's Facebook..
http://www.facebook.com/profile.php?id=1800760136&ref=profile

And Ken's Official website
http://www.ken-kennedy.com

Watch the video on his website where he addresses his "injured" wrist situation perfectly.. without even saying a word!

Thanks guy and gals!
Matt
  zondag 31 mei 2009 @ 20:20:11 #35
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69583052
I think he pissed some people off.....of een wellness violation maar dan hadden we dat allang gehoord denk ik
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69584217
Van mij mag het nog steeds een geniale storyline zijn

Overigens, waarom zit USA nog steeds z'n return te hypen?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 31 mei 2009 @ 21:15:18 #37
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69584584
Omdat die commercials misschien al goed en wel verkocht, gemaakt en ingepland zijn?
quote:
-- All weekend long, commercials have been running on the USA Network plugging this Monday's episode of Raw as the return of Mr. Kennedy (even though he was on last week) as well as the United States Championship match between Montel Vontavious Porter and Kofi Kingston. Since the commercials were produced earlier this week before Kennedy was let go, it's too late to change them
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69589159
Ik blijf het overigens een raar verhaal vinden, als ik die backdrop op orton terug kijk dan lijkt het mij toch alsof hij normaal terecht komt. Ik kan (als leek) echt niet zien hoe hij daar verkeerd op zijn schouder terecht komt.
Dat samen met het feit dat er niks mis is met Kennedy maakt het complete verhaal er alleen maar vreemder op.

Rare shit, dat is het!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games zondag 31 mei 2009 @ 23:34:57 #39
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69589312
renwan wat doen we met onze avatars?
.....Kennedy
  zondag 31 mei 2009 @ 23:36:24 #40
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69589383
Kijk nog maar een paar x goed. Kennedy tilt hem te ver naar achteren waardoor Orton moet corrigeren om niet op zn slechte schouder te komen, kijk ook maar naar de reactie van Orton erna + het stompen van de mat wat al aangeeft dat het niet goed is gegaan. Bij een goede backdrop hoor je ook niet zo door te rollen zoals Orton daar doet....

Na zn tag zie je hem ook moeilijk rondlopen buiten de ring tot zn RKO

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69589973
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef Wessiej het volgende:
renwan wat doen we met onze avatars?
Ik laat 'm staan, als statement!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_69590135
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:36 schreef kidkash19 het volgende:
Kijk nog maar een paar x goed. Kennedy tilt hem te ver naar achteren waardoor Orton moet corrigeren om niet op zn slechte schouder te komen, kijk ook maar naar de reactie van Orton erna + het stompen van de mat wat al aangeeft dat het niet goed is gegaan. Bij een goede backdrop hoor je ook niet zo door te rollen zoals Orton daar doet....

Na zn tag zie je hem ook moeilijk rondlopen buiten de ring tot zn RKO

[ afbeelding ]
Tuurlijk, het stompen geeft wel wat aan maar ik doe echt m'n best om Kennedy's fout te ontdekken maar kan het niet zien.

Ik kijk morgen wel, dan ben ik wakkerder dan nu. Mocht dit uiteindelijk toch een storyline blijken te zijn (ach, hoop houden mag ) dan is het wel een van de beste ooit
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 1 juni 2009 @ 10:06:30 #43
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69595800
quote:
Multiple sources believe that Ken Kennedy's release from World Wrestling Entertainment was a decision made by Vince McMahon after Kennedy came close to injuring WWE champion Randy Orton during a 10 man tag that closed out last Monday's Raw.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69596790
Wat een bullshit.. tis niet dat kennedy dat express deed..

Wie zullen we dan nog meer ontslaan omdat diegene een superstar per ongeluk injured maakte..
  maandag 1 juni 2009 @ 11:14:52 #45
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69597025
Nou ik heb zo he tgevoel dat het niet de 1e keer is dat zoiets gebeurt maar dat je dat soort dingen niet hoort + al zn blessures, suspensions en uitspraken hebben hem ook niet geholpen lijkt mij, kwestie van de welbekende druppel
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 1 juni 2009 @ 11:20:56 #46
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_69597139
Dat denk ik ook.. vind het ook BS als ze hem puur om het 'orton incident' zouden ontslaan, maar het zal idd wel de druppel zijn geweest.. ik blijf het erg jammer vinden
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games maandag 1 juni 2009 @ 13:18:53 #47
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69600183
Ojee 10 maanden niets gedaan en dan verwachten dat je meteen de main event gast bent.
.....Kennedy
  maandag 1 juni 2009 @ 13:26:13 #48
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69600402
uhm.....denk niet dat dat het is, hij kwam toevallig in de situatie terecht met de 5 vs 5 omdat de WWE ruzie had met de Nuggets maar als dat geen issue was had je die wedstrijd niet eens gehad denk ik en had Kennedy misschien niet eens terug geweest op dit moment...
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games maandag 1 juni 2009 @ 13:28:16 #49
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69600462
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:26 schreef kidkash19 het volgende:
uhm.....denk niet dat dat het is, hij kwam toevallig in de situatie terecht met de 5 vs 5 omdat de WWE ruzie had met de Nuggets maar als dat geen issue was had je die wedstrijd niet eens gehad denk ik en had Kennedy misschien niet eens terug geweest op dit moment...
Joh maar vind je het logisch dat je na 10 maanden niet precies meer weet hoe je een backdrop doet?

Toen ik 2 maanden uit de roulatie was met mijn werk was het de eerste dag ook weer even van
Dus Vince je hebt een mooi foutje gemaakt
.....Kennedy
  maandag 1 juni 2009 @ 13:35:32 #50
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69600669
Verschil is dat je met jouw werk waarschijnlijk niet de gezondheid van je collegas op het spel zet en dat doet Kennedy wel, daarbij heeft hij heus wel getraind en geworsteld aangezien hij ook al in FCW gesignaleerd was dus dat argument lijkt me weinig waarde hebben.

Als ik geblesseerd raak met football en ik kan me even niks doen, stap ik ook niet meteen het veld op in een wedstrijd. Dan train je eerst en bouw je op tot je er klaar voor bent en het lijkt mij dat hij dat ook heeft gedaan

eigenlijk lijkt het me heel simpel....The dude fucked up one too many time
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games maandag 1 juni 2009 @ 13:38:18 #51
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69600750
Mhaw ach sneed toen bijna mijn eigen klauwen eraf dus dat viel ook wel wat tegen

Maar ik begrijp het ook wel dat het een fout was (ga ik vanuit, ik zie er niets fouts aan maar ik doe niet dagelijks een backdrop). Maar ik denk dat Orton hier even te veel macht had. Want als dit bij Kofi Kingston oid zou worden gedaan zou geen haan hier om kraaien. Toch jammer zulke macht.
.....Kennedy
  maandag 1 juni 2009 @ 13:42:29 #52
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69600880
Je weet natuurlijk niet wat er is gebeurd backstage, misschien heeft Orton wel niks gezegd tegen Vince maar heeft hij het wel met Kennedy erover gehad op een normale manier (zoals reports zeggen). Kijk dat Vince dan zegt dat je ontslagen bent vanwege 1 fuck up teveel dan houdt het op natuurlijk
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69603480
Ik blijf me afvragen of het toch stiekem geen storyline is. De backdrop leek goed te gaan en er zijn zelfs geruchten dat orton m zelf verprutste. Daarbij zijn er opeens heel veel toevaligheden welke ik thuis op de pc wel post.

Ik zou er ook raar van staan te kijken maar het blijft zo'n vreemd verhaal
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games maandag 1 juni 2009 @ 15:46:17 #54
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69604493
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:13 schreef renwan het volgende:
Ik blijf me afvragen of het toch stiekem geen storyline is. De backdrop leek goed te gaan en er zijn zelfs geruchten dat orton m zelf verprutste. Daarbij zijn er opeens heel veel toevaligheden welke ik thuis op de pc wel post.

Ik zou er ook raar van staan te kijken maar het blijft zo'n vreemd verhaal
Gast, nee
.....Kennedy
pi_69607760
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:46 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Gast, nee
Brahma vond het een mogelijkheid maar dat zal ie vast wel toelichten straks
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games maandag 1 juni 2009 @ 17:48:32 #56
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69607908
Dan zouden ze het toch njet op internet vermelden?
Maar op de tv shows? Maar ik ben benieuwd naar jullie toelichting
.....Kennedy
pi_69608783
Het "zou" kunnen. Maar denk zelf niet.

Het is vreemd dat hij opeens nu op allemaal bekende sites gaat. Facebook/Twitter etc. (Maar dat kan zijn om snel mensen/fans te winnen)

Klein beetje vreemd dat hij niets zegt in dat filmpje en ze release een beetje toelicht. (Maar meestal mag je toch niks erover zeggen)

Ze hypen zijn return nog steeds. (Maar die filmpjes waren al gemaakt en kunnen niet meer weg gehaald worden schijnbaar, lijkt me ook weer sterk, knip dan dat stukje eruit of zo, alsof dat niet kan tegenwoordig )

"Het machtige internet" zegt dat het door die backdrop komt op Orton omdat Orton daarna boos de grond slaat, maar Orton reageert vaker zo op moves.

Denk het niet, hoop het stiekem wel
pi_69610506
Het zou wel super story zijn..
pi_69611256
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:46 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Gast, nee
En van jou verwacht ik juist dat je mee zou hopen
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het "zou" kunnen. Maar denk zelf niet.

Het is vreemd dat hij opeens nu op allemaal bekende sites gaat. Facebook/Twitter etc. (Maar dat kan zijn om snel mensen/fans te winnen)

Klein beetje vreemd dat hij niets zegt in dat filmpje en ze release een beetje toelicht. (Maar meestal mag je toch niks erover zeggen)

Ze hypen zijn return nog steeds. (Maar die filmpjes waren al gemaakt en kunnen niet meer weg gehaald worden schijnbaar, lijkt me ook weer sterk, knip dan dat stukje eruit of zo, alsof dat niet kan tegenwoordig )

"Het machtige internet" zegt dat het door die backdrop komt op Orton omdat Orton daarna boos de grond slaat, maar Orton reageert vaker zo op moves.

Denk het niet, hoop het stiekem wel
Dat dus, ik moet wel voorop stellen dat ik er ook vanuit ga dat het ontslag echt is en ook niet denk dat het een work is. Maar het "Zou" kunnen.

De redenen hierboven beschreven zijn vanmiddag in goed overleg als plausibel beschouwd en derhalve heb ik er weinig meer aan toe te voegen

Ohja, en ik had eens ergens gelezen dat WWE internet meer bij de storylines wil betrekken door valse nieuwsberichten naar buiten te brengen. Waarom zou dat nou niet kunnen? Ze hebben dit geintje al een keer eerder geflikt
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 1 juni 2009 @ 20:29:12 #60
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69613250
ALS het een storyline is dan ga ik heel veel kudos geven aan de WWE en dan ben ik benieuwd wat het teweeg brengt (al had ik dat met iemand gedaan die wat steviger en bekender in de WWE staat). Maar ik denk het niet
quote:
- There were many within WWE that were shocked by the Mr. Kennedy's abrupt dismissal. Apparently there were those on the roster who didn't want to work with him in the ring. After this week's RAW, Kennedy and Orton did exchange words backstage. While some observers felt Vince McMahon would eventually calm down and bring him back, the general belief is that McMahon is not looking to re-hire him any time soon.
quote:
Het is vreemd dat hij opeens nu op allemaal bekende sites gaat. Facebook/Twitter etc. (Maar dat kan zijn om snel mensen/fans te winnen)
Niet zo heel vreemd als je je bedenkt dat zelfs het zetten van Tattoos onder het gezag van de WWE staan en dat er eigenlijk maar heel weinig WWE sterren op sites als facebook/MySpace enzo staan omdat ze gewoon gecontroleerd worden en ze er dus weinig op kwijt kunnen, daarbij denk ik dat het ook iets van de jongere garde is en dat ze eigenlijk maar weinig tijd hebben.
quote:
Ze hypen zijn return nog steeds. (Maar die filmpjes waren al gemaakt en kunnen niet meer weg gehaald worden schijnbaar, lijkt me ook weer sterk, knip dan dat stukje eruit of zo, alsof dat niet kan tegenwoordig
Ik denk dat je de techniek tegenwoordig redelijk overschat, als het filmpje is gemaakt en hij staat al helemaal ingepland dan is het niet 1 2 3 gedaan (bedenk wel dat er nog een weekend tussen zit en dat het allemaal heel kort dag is).
Zn return was ook onverwachts vanwege de Nuggets/WWE situatie, als dat er niet was had hij inderdaad vandaag pas terug gekomen en niet vorige week want dan had je vorige week geen 5 vs 5 gehad....
quote:
Het machtige internet" zegt dat het door die backdrop komt op Orton omdat Orton daarna boos de grond slaat, maar Orton reageert vaker zo op moves.
het gaat niet om het slaan op de grond, het gaat om de slaande beweging naar Kennedy meteen na de move (+ het no-sellen heel eventjes) daarbij ziet het er gewoon niet uit als een normale backdrop zoals Orton neerkomt op een vreemde manier en doorrolt

[ Bericht 21% gewijzigd door kidkash19 op 01-06-2009 20:35:18 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69614565
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:29 schreef kidkash19 het volgende:Niet zo heel vreemd als je je bedenkt dat zelfs het zetten van Tattoos onder het gezag van de WWE staan en dat er eigenlijk maar heel weinig WWE sterren op sites als facebook/MySpace enzo staan omdat ze gewoon gecontroleerd worden en ze er dus weinig op kwijt kunnen, daarbij denk ik dat het ook iets van de jongere garde is en dat ze eigenlijk maar weinig tijd hebben.
Tattoos zetten is wat anders dan een acount op internet hebben ergens. JR heeft zijn blog, en veel sterren hebben gewoon Myspace en Twitter hoor. Voornamelijk het Matt/Jeff/Helms clubje. En dat zijn nou niet bepaald de megasterren in de WWE. (ala Cena/Batista/HHH/Orton etc) dus dat Kennedy het niet zou "mogen" lijkt me sterk.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:29 schreef kidkash19 het volgende:Ik denk dat je de techniek tegenwoordig redelijk overschat, als het filmpje is gemaakt en hij staat al helemaal ingepland dan is het niet 1 2 3 gedaan (bedenk wel dat er nog een weekend tussen zit en dat het allemaal heel kort dag is).
Zn return was ook onverwachts vanwege de Nuggets/WWE situatie, als dat er niet was had hij inderdaad vandaag pas terug gekomen en niet vorige week want dan had je vorige week geen 5 vs 5 gehad....


Kennedy komt toch niet meer, doe dan gewoon een normale reclame. Ze maken die filmpjes toch niet weken van te voren want er veranderd te veel. Ze hebben echt wel een normale Raw reclame lijkt mij die niet echt iets hyped. Beter niks hypen dan iets wat niet waar is. Knippen en plakken is echt niet moeilijk hoor, vooral voor een professionele TV zender lijkt mij. Ik kan het in 5 minuten met movie maker ook
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:29 schreef kidkash19 het volgende:
het gaat niet om het slaan op de grond, het gaat om de slaande beweging naar Kennedy meteen na de move (+ het no-sellen heel eventjes) daarbij ziet het er gewoon niet uit als een normale backdrop zoals Orton neerkomt op een vreemde manier en doorrolt
Dat bedoel ik ook, zoiets doet Orton wel vaker. Hij maakt de hele match gewoon normaal af en je merkt helemaal niks aan hem dat hij Kennedy iets kwalijk neemt. En schijnbaar is er ook niks gebeurd backstage tussen hun 2, dus dan zou het helemaal nergens op slaan.
  maandag 1 juni 2009 @ 21:08:57 #62
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69614936
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[quote][..]

Tattoos zetten is wat anders dan een acount op internet hebben ergens. JR heeft zijn blog, en veel sterren hebben gewoon Myspace en Twitter hoor. Voornamelijk het Matt/Jeff/Helms clubje. En dat zijn nou niet bepaald de megasterren in de WWE. (ala Cena/Batista/HHH/Orton etc) dus dat Kennedy het niet zou "mogen" lijkt me sterk.
[..]
Ik denk dat het meer een kwestie is van geen tijd hebben dan het niet "mogen" maar als ze het doen worden ze gewoon sterk gecontroleerd dat is algemeen bekend en misschien willen veel gasten dan niet ook dat nog aan hun hoofd hebben dus doen ze het gewoon niet. Er zijn niet heel veel sterren met een officiele MySpace of andere account, Helms heeft/had ooit een lijstje met echte accounts op zn site staan en dat waren er nog geen 2 handen vol.

quote:
Kennedy komt toch niet meer, doe dan gewoon een normale reclame. Ze maken die filmpjes toch niet weken van te voren want er veranderd te veel. Ze hebben echt wel een normale Raw reclame lijkt mij die niet echt iets hyped. Beter niks hypen dan iets wat niet waar is. Knippen en plakken is echt niet moeilijk hoor, vooral voor een professionele TV zender lijkt mij. Ik kan het in 5 minuten met movie maker ook
[..]
Ik weet niet hoe het hele proces werkt, ik denk jij ook niet, wie weet gaat er in het opnieuw maken + het opnieuw verspreiden/inplannen van een filmpje van 30 sec. wel meer tijd zitten dan dat ze hebben en dat ze geen keus hebben om het filmpje met Kennedy te laten staan omdat het anders ook meer geld kost dan nodig (ik neem aan dat de TV zender niet zomaar aan commercials mag zitten, althans zo werkt het hier ook niet). Het is niet alsof ze een hele grote ster hypen, het is Kennedy maar......de man die in totaal anderhalf jaar ringtijd heeft gehad sinds 2005
quote:
Dat bedoel ik ook, zoiets doet Orton wel vaker. Hij maakt de hele match gewoon normaal af en je merkt helemaal niks aan hem dat hij Kennedy iets kwalijk neemt. En schijnbaar is er ook niks gebeurd backstage tussen hun 2, dus dan zou het helemaal nergens op slaan.

Ik heb Orton nog nooit een slaande beweging zien maken na een move en zeker niet op de manier waarop hij het maandag deed. Hij hoeft hem ook niks kwalijk te nemen maar hij kan wel geschrokken zijn (World Champ zijn enzo en dan op je slechte schouder terecht komen) Kijk maar naar hoe hij beweegt als hij eruit getagged is, hij komt niet meer op de apron staan tot de RKO op Kennedy, er is wel degelijk iets mis gegaan dat zie je wel aan zn lichaamstaal.

Ik blijf er trouwens bij dat TNA ver van hem vandaan moet blijven maar dat is een verhaal voor de volgende keer
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69615318
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef kidkash19 het volgende:Ik heb Orton nog nooit een slaande beweging zien maken na een move en zeker niet op de manier waarop hij het maandag deed. Hij hoeft hem ook niks kwalijk te nemen maar hij kan wel geschrokken zijn (World Champ zijn enzo en dan op je slechte schouder terecht komen) Kijk maar naar hoe hij beweegt als hij eruit getagged is, hij komt niet meer op de apron staan tot de RKO op Kennedy, er is wel degelijk iets mis gegaan dat zie je wel aan zn lichaamstaal.
Dingen zien die er niet zijn denk ik dan. Iedereen dacht ook dat Kennedy gewond was omdat hij met ze pols bezig was. Was hij gewond? Nee.
  maandag 1 juni 2009 @ 21:20:06 #64
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69615437
Nou ik vond het meteen al vreemd en merkte ook op hoe Orton zich gedroeg en dat was ver voor Kennedy zn release.

Gewond zijn is iets anders dan een pijntje, verhalen gaan een eigen leven lijden, misschien heeft hij zn pols wel pijn gedaan en zat hij met een zak ijs op zn pols backstage (hij had hem wel degelijk pijn gedaan) en speelt er iemand dat door naar zo'n reporter die er weer een heel mooi opgeblazen verhaal van maakt.

Wij zeggen langs de lijn altijd...are you hurt or are you injured? hurt means you can play, injured means go see the medic
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69615640
Major Backstage Update On Mr. Kennedy's WWE Release
Posted by: Wrestling-Radio.com


While the full details behind the release of Mr. Kennedy by WWE are still not known, some new reports that have come out over the last 24 hours indicate that a discussion between Kennedy and WWE Champion Randy Orton may have pushed things more along.

As noted earlier, Orton and Kennedy had a discussion after this past week's Monday Night Raw taping. It wasn't a heated discussion and was more Orton telling Kennedy to be careful out in the ring. Orton was said to have been a little upset about a back suplex given to him by Kennedy during the main event on Monday night where he was dropped more on his shoulder instead of his back, which happened to be the same area where he broke his collar bone last year putting him out of action for a good amount of time.

Kennedy didn't argue with Orton or talk back when told this after the show. While there were reports that Kennedy suffered an injury to his wrist taking an RKO from Orton during the main event, it wasn't believed to be that serious and many WWE sources who discussed it didn't seem to think it was going to keep him out of action at all. Some have suggested his release may prove the pull Orton might have in WWE right now, while others think it is a combination of many things including how Kennedy hasn't progressed much in-ring wise and continues to have health problems. Either way, his release definitely surprised many on Friday.



Oftewel, Orton was niet eens echt pissed, Kennedy ging niet tegen 'm in en er was geen sprake van een injury.

Het ontslag slaat dus eigenlijk een beetje als kut op bloemkool, daarbij van wat ik begrepen heb waren Orton en Kennedy toch al vrienden dus een beetje vreemd als hij er dan voor zorgt dat Kennedy ontslagen wordt.


Het meest frustrerende (en meest onlogische) aan dit hele verhaal is dus dat er geen duidelijke reden voor het ontslag is. En daarom vraag ik me dus ook af of dit nou allemaal wel zo serieus is.
Vraag me ook af hoe iemand die net ontslagen is zo vrolijk kan blijven, in z'n tweets laat Ken niet merken dat hem ook maar iets dwars zit.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 1 juni 2009 @ 21:42:01 #66
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69616342
Precies wat ik dus de hele tijd al zeg , opzich niks aan de hand maar voor Vince misschien de druppel en aangezien hij de baas is en ze technisch niet eens onder contract van de WWE staan kan hij dat gewoon doen.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 1 juni 2009 @ 23:15:03 #67
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_69620309
Ik denk toch dat als kennedy echt ontslagen is, wat waarschijnlijk gewoon zo is natuurlijk, dat er wat meer aan de hand is dan wat er nu in de media circuleert. Hij was best wel een publiekslieveling volgens mij dus Vince zal wel 3 keer nadenken voordat ie hem released.
~~Everything Louder Than Everyone Else~~
pi_69625482
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:15 schreef MusiqueArtistique het volgende:
Ik denk toch dat als kennedy echt ontslagen is, wat waarschijnlijk gewoon zo is natuurlijk, dat er wat meer aan de hand is dan wat er nu in de media circuleert. Hij was best wel een publiekslieveling volgens mij dus Vince zal wel 3 keer nadenken voordat ie hem released.
Ik heb nooit echt het idee gehad dat vince iemand is die drie keer ergens over nadenkt :p
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_69625769
Kennedy....
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:41:42 #70
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_69628036
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:23 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik heb nooit echt het idee gehad dat vince iemand is die drie keer ergens over nadenkt :p
Op basis van de grootte van de WWE Universe moet ik toch constateren dat ie best een aardige zakenman is, haha.
~~Everything Louder Than Everyone Else~~
pi_69628649
Bleh... Ondanks dat de Blu-Ray (nog?) niet op m'n PS3 werkt, heb ik hem wel al een stuk kunnen kijken via de laptop van een vriend die een Blu-Ray speler erin heeft. Doorgelusd naar de TV en genieten maar weer.
Het is wel al verslavend, nu alweer wat andere leuke "zooi" op de WWE Shop site gezien.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:55:32 #72
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69629914
de show in Dusseldorf in november zal mijn jaarlijkse shirt inkoop dag zijn
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:32:57 #73
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_69633975
Ik heb Raw even bekeken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~~Everything Louder Than Everyone Else~~
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:18:05 #74
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_69635165
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jeeej heb mn kaarten binnen voor Smackdown/ECW house show op 6-11 in Brussel. Nu nog een hotel...
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games dinsdag 2 juni 2009 @ 15:24:50 #75
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69635350
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef The_Crippler het volgende:
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jeeej heb mn kaarten binnen voor Smackdown/ECW house show op 6-11 in Brussel. Nu nog een hotel...
Ik raad je nu even een hotel aan die zo bazend is dat je er nooit meer weg wilt, deed ik ook toen ik naar Brussel ging.

Het is alleen dat ik de naam niet meer weet Zometeen edit en dan vertel ik het je.
.....Kennedy
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:29:45 #76
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_69635489
quote:
Mr. Kennedy has launched a second Twitter account due to hitting the maximum amount of friends allowed on his original. You can follow Kennedy on his second Twitter account at: twitter.com/secondpower.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 2 juni 2009 @ 15:37:38 #77
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69635681
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef The_Crippler het volgende:
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jeeej heb mn kaarten binnen voor Smackdown/ECW house show op 6-11 in Brussel. Nu nog een hotel...
Hotel Bristol Stephanie!
.....Kennedy
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:38:34 #78
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_69635712
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik raad je nu even een hotel aan die zo bazend is dat je er nooit meer weg wilt, deed ik ook toen ik naar Brussel ging.

Het is alleen dat ik de naam niet meer weet Zometeen edit en dan vertel ik het je.
DAt mag,
2 jaar geleden zat ik in een hotel die was om te janken. Dus alles kan beter.

EDIT:
DAt is snel. Thanks ik zal zo eens ff een kijkje nemen.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games dinsdag 2 juni 2009 @ 15:41:13 #79
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69635783
Bristol Stephanie is een 5 sterren hotel waarin je in weekenden dus korting hebt zodat je ong. 50 euro betaald voor 1 nacht. Maar op een normaal bed kunnen 5 mensen naast elkaar liggen, die kamer die je krijgt is gigantisch, alles is prachtig eraan

1 nadeel, hij sluit om 01.00, dus snel thuis zijn na de show, liefst met de auto van Paxlie
.....Kennedy
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:11:01 #80
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_69636673
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef The_Crippler het volgende:

jeeej heb mn kaarten binnen voor Smackdown/ECW house show op 6-11 in Brussel. Nu nog een hotel...
nice!
~~Everything Louder Than Everyone Else~~
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:37:10 #81
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69639239
Ja bij mij stond er ook ineens een mooi geel/rood mannetje bij mn bureau met kaartjes voor de Dusseldorf show een dag later, nu idd nog een hotel zoeken
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:42:51 #82
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_69639395
Nieuwe slogan van TNA

"Why get lost in a Universe...when you can join a Nation."

TNATION ftw
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:58:11 #83
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69639846
CENAtion FTW

Kofi = Awesome trouwens

oh ja.....áls dit waar is (emmer zout natuurlijk bij de hand) is het een toevallige samenloop van omstandigheden maar de argumenten vind ik wel kloppen daarom snap ik de verering van Kennedy ook niet op het internet...he just aint that good.
quote:
There has been a lot of speculation regarding Randy Orton's role in the release of Mr. Kennedy from WWE this week. While a heated discussion went down backstage between Randy Orton and Kennedy following last week's RAW taping, Orton actually had nothing to do with Kennedy being fired.

Later that evening, two major WWE stars (who were not fans of Kennedy) went to Vince McMahon and took the opportunity to express their feelings. Vince McMahon, who was already said to be in a very bad mood after the dispute over Denver and the NBA, made the decision on the plane ride home to send Kennedy packing. The word is that McMahon considers Kennedy to be reckless, still green as a worker, clueless when it came to business instincts, and was a huge liability. Reportedly no one in WWE creative or talent relations felt the need to speak up for Kennedy.

Many sources have described this as a situation where McMahon was already stressed out with the Denver situation that having to deal with Kennedy made things even worse and that Kennedy was the result of being in the wrong place at the wrong time. McMahon was said to be so upset that he wasn't even considering working with Kennedy in the future and made that clear to those around him. While many feel he will eventually cool off, one WWE source added, "I cannot condemn the way the office handled this termination at all. He was reckless with his mouth and at other times with his in-ring." It should also be noted that two other major WWE stars also buried Kennedy to McMahon and WWE officials saying they hated working with him and "thought he was horrible and clumsy."
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69642577
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:58 schreef kidkash19 het volgende:
CENAtion FTW

Kofi = Awesome trouwens

oh ja.....áls dit waar is (emmer zout natuurlijk bij de hand) is het een toevallige samenloop van omstandigheden maar de argumenten vind ik wel kloppen daarom snap ik de verering van Kennedy ook niet op het internet...he just aint that good.
[..]
Naja, ik geef het op. Het zal allemaal wel waar zijn

Anyway, volgens mij is Ahsokatano dood. Sinds de laatste Impact nog geen uploads gezien
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:11:52 #85
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_69644472
RAW was niet goed.. veel troep alweer

[ Bericht 57% gewijzigd door Tazmaniac op 02-06-2009 22:05:35 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_69644673
Raw weer matig allemaal.
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:31:59 #87
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69656011
quote:
PWInsider.com is reporting that Ken Kennedy really wasn’t a liked man by many within WWE. Some people within the company feel that he was a kiss-ass to upper management, didn’t like comments he made in interviews, and truly did feel he was a sloppy worker. Usually when a wrestler hits someone too hard in the ring, the other wrestler stiffs them back, and they call it even. However sources claim Mr. Kennedy would complain when wrestlers stiffed him back after he did it first, and he had a reputation for being a bit of a whiner.

Management feels that they tried to count on Mr. Kennedy and push him, but before they knew it he got hurt each time. WWE management isn’t stressing over the possibility of him becoming a big star in TNA, and feels that if they do sign him then he’s their problem.

Apparently it wasn’t only Randy Orton burying him that lead to Vince letting him go. Vince also asked several respected wrestlers for advice on what to do with Kennedy, and none of them had anything good to say about him.

Some sources flat out say that if it wasn’t for the Behind Enemy Lines movie he did, he would have been gone already because he had worn out his welcome.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69665780
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw weer matig allemaal.
heb de aflevering van vorige week maandag en alles wat daarna kwam niet gekeken en smackdown die daarvoor kwam heb ik op een gegeven moment maar uitgezet.
  Redactie Games woensdag 3 juni 2009 @ 15:40:03 #89
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69667588
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:49 schreef Salatrel het volgende:

[..]

heb de aflevering van vorige week maandag en alles wat daarna kwam niet gekeken en smackdown die daarvoor kwam heb ik op een gegeven moment maar uitgezet.
Ben jij mijn kloon? Hier precies hetzelfde.
.....Kennedy
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:42:10 #90
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_69667666
tja RAW is gewoon een groot drama de laatste tijd. Het lijkt TNA wel. Gelukkig hebben we ECW en SD nog.
Zit trouwens te wachten op ECW, maar is (op de nieuwsgroepen) nog niet gepost.

Heb trouwens wel erg veel zin weer in een house show. Tijdje geleden ben ik dus bij Monday Night RAW geweest, live in Londen, maar daar vielen de wedstrijden wat tegen. Het is natuurlijk wel veel groter allemaal, maar de House-shows hebben een betere sfeer. Word mn 5e show geloof ik.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:18:30 #91
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69669281
House shows zijn leuker want dan zijn ze niet aan een bepaalde tijd gebonden + geen backstage segmenten/interviews enz dus meer tijd voor matches.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69672632
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:42 schreef The_Crippler het volgende:
tja RAW is gewoon een groot drama de laatste tijd. Het lijkt TNA wel. Gelukkig hebben we ECW en SD nog.
Zit trouwens te wachten op ECW, maar is (op de nieuwsgroepen) nog niet gepost.

Heb trouwens wel erg veel zin weer in een house show. Tijdje geleden ben ik dus bij Monday Night RAW geweest, live in Londen, maar daar vielen de wedstrijden wat tegen. Het is natuurlijk wel veel groter allemaal, maar de House-shows hebben een betere sfeer. Word mn 5e show geloof ik.
Als Raw op TNA keek zou het veel leuker zijn
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:14:24 #93
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_69674888
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Als Raw op TNA keek zou het veel leuker zijn
Hier zijn de meningen natuurlijk over verdeeld.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:02:58 #94
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69676802
Lijkt me duidelijk
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69682724
ECW was wel weer leuk, vooral door Dreamer

Staat er zo: Breaking news: WWE re-signs released superstar.

Ik denk ! Kennedy is back!


...kunnen we weer gezellig naar de masterlock kijken

[ Bericht 56% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 04-06-2009 09:21:08 ]
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:07:12 #96
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69692675
Waar? Hoe? Wat? Masters terug? AWESOME!, tijd geleden had ik het er al over dat ze hem terug moesten halen.

I Randy

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:38:14 #97
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_69701757
hahaha Randy
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:12:28 #98
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69705628
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69705734
Hebben we geen plaatjes als " 2 RKO's voor je topic" ?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:38:44 #100
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_69706674


Ben benieuwd als welke van de twee hij terugkomt.
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:43:33 #101
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69706847
Ik denk iets als ertussenin, tijd genoeg gehad om alles op de rails te zetten en te trainen en een beetje te groeien.

Nieuwe Tag partner van THE Brian Kendrick!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69708004
Oh god, die steroid-aap weer? Komt straks die suffe masterlock challenge weer terug, zul je zien dat Cole komt met "We've never seen anyone break this twisted, sick, powerful masterlock!!~!"
pi_69708703
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef Cubeforc3 het volgende:
Oh god, die steroid-aap weer? Komt straks die suffe masterlock challenge weer terug, zul je zien dat Cole komt met "We've never seen anyone break this twisted, sick, powerful masterlock!!~!"
Vintage masterlock applied!!

Zucht. WWE zakt maar dieper en dieper.
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:13:00 #104
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69721931
de Signing is niet eens heel slecht , iedereen zit maar over die Masterlock challenge te zeuren maar vergeten dat dat wel de reden was dat zn finisher over was en hij zelf ook redelijk, zo over dat hij de eerste was die Cena bewusteloos maakte. Hij had redelijk veel high-profile wedstrijden in zn 1e 2 jaar, ik noem een

PPV tegen Michaels
5 vs 5 Raw vs SD! op Survivor Series
Triple Threat voor de World Championship vs Angle en Cena
Elimination Chamber (laatste 3 met Carlito en Cena)

Kijk die gast is nog jong (27) was toen 23 jaar, ik weet niet hoor maar op die leeftijd ben je nog niet echt klaar om zo in de spotlight gegooid te worden.

Was hij goed? nee hij was heel gemiddeld maar hij was in zn laatste jaar heel erg aan het groeien, had een leuke offense die goed bij hem pastte en had een personage.

Zn look was ook goed, na zn ahum Wellness Schorsing zag hij er even wat minder uit maar hij was al snel redelijk op zn bijna oude niveau.

Kicke aparte entrance en muziek wat ook erg hielp aan zn overness.

Hoop dat hij zn slechte gewoontes heeft afgeleerd en dat hij nog verbeterd is in zn worstelen, ik zie in hem wel een midcarder in de jacht naar US/IC goud
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:47:29 #105
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:53:02 #106
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_69732062
Tsja met zn DVD moeten ze wel denk ik
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_69754347
omg DON WEST !

Zit hardop te lachen van dat commentaar. Geniaal die vent
pi_69757343
Bwuh, omdat Ziggo faalt zit ik hier zonder internet. Althans, normaal deze post wordt gemaakt met m'n telefoon als Modem.

Tevens, ik mis Mr. Kennedy.....................................................Kennedy nog steeds
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2009 @ 23:22:11 #109
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69757509
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:16 schreef renwan het volgende:
Bwuh, omdat Ziggo faalt zit ik hier zonder internet. Althans, normaal deze post wordt gemaakt met m'n telefoon als Modem.

Tevens, ik mis Mr. Kennedy.....................................................Kennedy nog steeds
Nicely done.

Nu al 2 weken geen WWE gekeken, best knap, daarvoor 2 jaar geen episode gemist, vind er nu geen hol aan

Kijk zondag wel de PPV, of het nog leuk is
.....Kennedy
pi_69758993
Interview met Kofi Kingston op Marvel.com (comics)
quote:
With great power – and WWE's United States Championship – comes great responsibility.

Just ask high-flying ring warrior Kofi Kingston.

Growing up thumbing through the pages of "Amazing Spider-Man," the Monday Night Raw Superstar and newly crowned keeper of the U.S. Title certainly learned many lifelong lessons from the Marvel Universe.

From his youngest days hanging out at the local shop called The Dugout, the fan-favorite Jamaican Craze was instantly captivated by the one and only webslinger himself, Spider-Man.

Kofi Kingston
"I started reading a lot of Spider-Man and Venom, who had his own series there for a while," Kingston says. "The fact that Venom knew who Spider-Man was and chose not to expose him, but rather make his life miserable and be his sworn enemy was interesting to me. That was probably my favorite rivalry."

To watch Kingston compete in the squared circle, no Spidey Sense would be needed to recognize how perfectly suitable his super hero selection truly is. A lithe, athletically built specimen known for his agility and aerial arsenal, The Jamaican Craze has a rare talent to perform and entertain.

"I don't pattern myself after Spider-Man," explains the United States Champion, "but I definitely see a lot of similarities – the high-flying, the acrobatics, the balance."

"I try to stick to a few walls if I can," jokes the yellow-and-green-adorned dynamo with one of his wide-grinned chuckles.

Loosely likening himself to the webhead, Kingston humbly explains that he can relate to the many moral tales told in the pages of Spidey books. The U.S. Champ is fascinated by the reality behind Peter Parker's powers and his choice to use them for good.

Spider-Man
"[Parker's] not the biggest or the strongest by any means in real life," the grappler explains. "Once he put on that mask, though, he was saving the world and giving it his all for the citizens and the greater good – kind of like me. I put my trunks on, I go out there and give it all I can. I try to do things for the greater good."

As many of his fellow comic-enthused Superstars have agreed in various locker room powwows around the globe, Kingston finds his WWE world of ring ropes, turnbuckles and turncoats to be a steady parallel to the Marvel Universe.

"It's really two similar worlds," he proclaims. "The concept of WWE entertainment, the foundation is good versus evil, which is the same thing as comic books."

Kingston continues, "If I were to compare certain super heroes to certain characters, I'd say that CM Punk would be Wolverine. Shawn Michaels—a locker room leader, who's been around for quite some time—is like Cyclops, leader of the X-Men."

But suppose Kofi himself was somehow supplanted in the 616, exchanging foes such as Matt Hardy and William Regal—two of three challengers to his U.S. Championship this Sunday, June 7 at Extreme Rules—for nemeses like Green Goblin and Doc Ock.

Kofi Heads
Into Battle
Would The Jamaican Craze's reliable Thunderclap or signature "Trouble in Paradise" spin kick be proven superior to Spidey's web thwip?

"I've got to go with the Thunderclap, although [with] the web thwip, you shoot those webs and people can't move," Kingston admits. "The Thunderclap might daze somebody because it's an interesting maneuver but I know it's only temporary. Spidey's webs, you can't get out of them."

The versatile Superstar certainly knows what it's like to be caught in sticky situations. Though not equipped with finely crafted webslingers himself, Kingston—a former Intercontinental Champion and co-holder of the World Tag Team Titles—has prevailed against WWE's most dominant denizens.

Spider-Man
Perhaps his early Marvel musings, reading comics beneath the wilted palms of the beach-bunkered trees on an island paradise, were what developed Kingston's amiable charm and—more importantly—wildly innovative combat style.

"I know comic books are comic books," he explains, respectful of his favored medium. "They're not exactly literary theme pieces, but they're still a good way to be entertained and get your reading in, too. They let you expand your imagination."

Follow The Jamaican Craze, True Believer, and catch Spidey in "AMAZING SPIDER-MAN #596," available now. Then, tune in to WWE's Extreme Rules this Sunday, June 7 on pay-per-view to see if Kofi can swing out of a Fatal Four Way Match against MVP, William Regal and Matt Hardy with the prestigious United States Championship around his waist.
pi_69763822
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:22 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Nicely done.

Nu al 2 weken geen WWE gekeken, best knap, daarvoor 2 jaar geen episode gemist, vind er nu geen hol aan

Kijk zondag wel de PPV, of het nog leuk is
Kijk Impact en lach je rot om Don West!

Superstars was matig ook. Veels te korte matches, veels te veel PPV commercial spam

Confirmed niet blij met Kennedys release: JR, Matt Hardy, Jeff Hardy en Helms.

[ Bericht 9% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 06-06-2009 10:51:50 ]
  Redactie Games zaterdag 6 juni 2009 @ 15:45:42 #112
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69770948
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 10:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Kijk Impact en lach je rot om Don West!

Superstars was matig ook. Veels te korte matches, veels te veel PPV commercial spam

Confirmed niet blij met Kennedys release: JR, Matt Hardy, Jeff Hardy en Helms.
Keek vorige week Impact en ik trek het niet. Misschien trek ik gewoon worstelen even niet.

UFC galore.
.....Kennedy
pi_69773539
Smackdown was weer saai op main event en nog 1 match na.
  Redactie Games zaterdag 6 juni 2009 @ 18:17:06 #114
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_69774689
  • WWE Champion Randy Orton vs. Batista (Steel Cage Match)

  • World Heavyweight Champion Edge vs. Jeff Hardy (Ladder Match)

  • John Cena vs. Big Show (Submission Match)

  • ECW Champion Christian vs. Jack Swagger vs. Tommy Dreamer (Triple Threat Hardcore Rules Match)

  • Intercontinental Champion Rey Mysterio vs. Chris Jericho (No Holds Barred Match)

  • United States Champion Kofi Kingston vs. MVP vs. William Regal vs. Matt Hardy (Fatal Four Way Match)

  • CM Punk vs. Umaga (Samoan Strap Match)

  • Miss WrestleMania Vickie Guerrero vs. Santina Marella (Hog Pen Match)
  • .....Kennedy
      zaterdag 6 juni 2009 @ 18:36:40 #115
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_69775243
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 18:17 schreef Wessiej het volgende:
  • WWE Champion Randy Orton vs. Batista (Steel Cage Match)

  • World Heavyweight Champion Edge vs. Jeff Hardy (Ladder Match)

  • John Cena vs. Big Show (Submission Match)

  • ECW Champion Christian vs. Jack Swagger vs. Tommy Dreamer (Triple Threat Hardcore Rules Match)

  • Intercontinental Champion Rey Mysterio vs. Chris Jericho (No Holds Barred Match)

  • United States Champion Kofi Kingston vs. MVP vs. William Regal vs. Matt Hardy (Fatal Four Way Match)

  • CM Punk vs. Umaga (Samoan Strap Match)

  • Miss WrestleMania Vickie Guerrero vs. Santina Marella (Hog Pen Match)
  • wat een preview!

    tevens tvp
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      zaterdag 6 juni 2009 @ 23:17:32 #116
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_69783048
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 10:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

    [..]

    Confirmed niet blij met Kennedys release: JR, Matt Hardy, Jeff Hardy en Helms.
    Denk dat er weinig echt "blij" mee zijn gezien het hoge familie gehalte onder elkaar maar ja ze zeggen ook....we move on, it happens in our business

    SD! was naar mijn mening wel weer aardig hoor, Morrison/Benjamin was goed, iets te kort alleen. Punk/Umaga was ook leuk als voorproefje en gelukkig hebben ze het
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    al gehad nu. Mooie Edge/Hardy promo en idd de main event was ook goed

    [ Bericht 22% gewijzigd door kidkash19 op 06-06-2009 23:34:09 ]
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      maandag 8 juni 2009 @ 08:05:18 #117
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_69816592
    Batista moet maar gewoon stoppen, volgens mij zijn Kennedy en hij ergens gerelateerd ofzo

    oh ja.... Extreme Rules
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 83% gewijzigd door kidkash19 op 08-06-2009 08:44:12 ]
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      Redactie Games maandag 8 juni 2009 @ 10:53:05 #118
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_69819799
    Kash, is Extreme Rules leuk? Of alleen spoilers gelezen?
    .....Kennedy
      maandag 8 juni 2009 @ 11:06:12 #119
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_69820155
    Heb alleen delen gezien, opzich is het een leuke PPV.. de IC Title match is heel erg goed net als de Hardy/Edge ladder match, Show/Cena is aardig maar ze kunnen beide beter heb ik het idee. ECW match zag er van wat ik heb gezien leuk uit maar het publiek is het hele evenement wat plat (tot de main event)
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      maandag 8 juni 2009 @ 15:51:02 #120
    90624 The_Crippler
    The Guru of Greatness
    pi_69828115
    Extreme Rules
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
    pi_69832764
    Extreme Rules is heel simpel samen te vatten:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_69838804
    Mooi, Extreme Rules niet gekeken, niet van plan maar wel spoilers gelezen:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik ga niet eens kijken ook
    Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
    Welkom vader renwan ^O^
    Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
      maandag 8 juni 2009 @ 20:40:17 #123
    212732 MusiqueArtistique
    194cm pure gezelligheid
    pi_69838847
    ben best benieuwd naar Extreme Rules, ga hem nu even kijken. Ik weet niet of mijn mening ertoe doet als leek, maar ik zal hem straks even geven
    ~~Everything Louder Than Everyone Else~~
    pi_69841908
    Ik zet het maar even in een spoiler
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
    Welkom vader renwan ^O^
    Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
      maandag 8 juni 2009 @ 21:56:57 #125
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_69842529
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 21:42 schreef renwan het volgende:
    Ik zet het maar even in een spoiler
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Discutabel.
      maandag 8 juni 2009 @ 23:24:27 #126
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_69846873
    érg discutabel, zeker als je de factor charisma en populariteit meeneemt
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_69848233
    Umaga released !
      Redactie Games maandag 8 juni 2009 @ 23:59:06 #128
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_69848277
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    Umaga released !
    Wait wut. WWE
    Ik heb Extreme Rules nog niet gezien dus weet niet wat er is gebeurd maar wutttt.
    .....Kennedy
      dinsdag 9 juni 2009 @ 00:06:29 #129
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_69848515
    What the fuck?

    Eén van de beste big men die ze hadden. Moet wel iets gebeurd zijn backstage.
    pi_69848702
    Extreme Rules:

    Damn,
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_69849249
    Umaga? Wellness strike 3 of is Vince z'n verstand aan het verliezen.
      dinsdag 9 juni 2009 @ 02:35:29 #132
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_69850549
    Volgens mij had Umaga pas één strike.
    pi_69850682
    Ja dat dacht ik ook eigenlijk. Misschien heeft 'ie iets tegen Orton gezegd ofzo.
    pi_69851029
    Umaga weg? Whehehe, Vince wordt gek!

    Daarbij, het is toch een bekend feit dat batista zowel aan de mic als in de ring een eerste klas prutser is? Populair word je bij de kinders toch wel als je de good guy uit mag hangen
    Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
    Welkom vader renwan ^O^
    Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
      dinsdag 9 juni 2009 @ 07:40:48 #135
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_69851131
    Wellness zou ook openbaar gemaakt worden volgens mij, zou me niks verbazen als er iets backstage/na de show is gebeurt of misschien heeft hij het zelf wel gevraagd,,,
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      dinsdag 9 juni 2009 @ 07:46:18 #136
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_69851170
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 07:23 schreef renwan het volgende:
    Umaga weg? Whehehe, Vince wordt gek!

    Daarbij, het is toch een bekend feit dat batista zowel aan de mic als in de ring een eerste klas prutser is? Populair word je bij de kinders toch wel als je de good guy uit mag hangen
    Nou volgens mij was Batista op zn hoogtepunt vla na Evolution juist het populairst bij de volwassen mannen, hij is zeker geen prutser in de ring, goede big man moves en een goede look, op de mic niet 1 vd betere maar zeker niet 1 vd slechtste
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      dinsdag 9 juni 2009 @ 11:34:15 #137
    90624 The_Crippler
    The Guru of Greatness
    pi_69855844
    WTF Youmanga weg????
    Apart...
    "Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
    pi_69860394
    Ze vonden z'n stem niet goed
      Redactie Games dinsdag 9 juni 2009 @ 13:49:38 #139
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_69860451
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 13:47 schreef wc-eend het volgende:
    Ze vonden z'n stem niet goed

    De tong80 van dit topic
    .....Kennedy
      dinsdag 9 juni 2009 @ 14:58:07 #140
    90624 The_Crippler
    The Guru of Greatness
    pi_69862971
    haha lol,

    RAW
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
    pi_69865764
    ik geloof dat ik vanavond alsnog even de ppv en raw moet kijken als ik dit zo hoor
    pi_69867153
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
      dinsdag 9 juni 2009 @ 17:09:16 #143
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_69868419
      dinsdag 9 juni 2009 @ 19:23:14 #144
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_69872731
    RAW storyline blijkt écht te zijn
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      dinsdag 9 juni 2009 @ 19:38:57 #145
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_69873322
    Ik had net een verslagje gemaakt van eXtreme Rules maar achteraf zag het er zo depressing uit dat ik het gewoon niet durf te posten.. man man man, wat slecht allemaal

    Ik haal toch ff snel wat dingen aan
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    ik moet snel ophouden.. het was gewoon ronduit een waardeloze PPV
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      dinsdag 9 juni 2009 @ 19:48:42 #146
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_69873646
    TNA sent out a mobile text message to it's subscribers hyping another addition to Samoa Joe's Nation of Violence

    Ik kon het niet laten
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_69874257
    RAW
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
    pi_69875204
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef Hoogstaande het volgende:

    Die is inderdaad ge-ni-aal
    Oud en fake.

    Raw:

    Beter dan de laatste tijd. Maar wel voorspelbaar allemaal.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 9 juni 2009 @ 23:35:29 #149
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_69882154
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    quote:
    Credit: PWInsider.com

    To follow up on the surprising story from yesterday that Umaga had been released from his WWE contract, PWInsider.com reports that WWE sources say it was “a situation where he just had to be let go.” What that quote means is anyone’s guess because the sources didn‘t specify, but there have apparently been behavior-related issues with Umaga in the past.

    Umaga is telling people he left under his own free will, and while that could be true, it seems unlikely as he just made his return and worked hard to come back.
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_69887743
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef kidkash19 het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [..]
    Een bear down !
      woensdag 10 juni 2009 @ 09:44:57 #151
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_69888473
    late night typo's rule!
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      woensdag 10 juni 2009 @ 11:33:58 #152
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_69891798
    quote:
    Last night's edition of WWE Raw did a 3.6 cable rating on the USA Network off hours of 3.33 and 3.89.
    Batista = ratings.

    En volgende week op Raw voor de WWE Championship:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      woensdag 10 juni 2009 @ 12:24:30 #153
    90624 The_Crippler
    The Guru of Greatness
    pi_69893631
    ECW
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
    pi_69895247
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 11:33 schreef Wes_FR het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Same old shit.
    pi_69908932
    ECW
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    -- There are quite a few people within WWE who have been vocal about feeling that Christian is arguably the most under-utilized talent under contract

    Ik vind dat wel meevallen eigenlijk. ECW Champ en main eventer/leider van ECW in mijn ogen. Net zo als Benoit/Matt dat voor hem waren. En hij zit toch wel in 1 van de leukste verhalen in de WWE nu. Het feit dat er maar weinig mensen ECW kijken is dan wel jammer.

    [ Bericht 40% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 10-06-2009 21:47:00 ]
    pi_69922436
    Als je kijkt hoe suf en stale RAW is, dan is iemand als Christian zeer ondergewaardeerd.
    quote:
    As Michael reported earlier, the WWE creative team has already been given a list of wrestlers not to write ideas for as they will be unavailable for the foreseeable future, starting with next Monday's three-hour episode of Raw. Dave Meltzer said in today's Wrestling Observer Radio show that the company will indeed be suspending some main roster talent within the next few days. Drug testing took place at shows over the weekend, in addition to yesterday's Raw.
    Hopelijk een kans voor wat nieuw talent om door te breken? Aan de andere kant, het zijn nooit de main eventers die falen voor tests. (Batista = clean? Yeah right )
    pi_69925464
    Ach, totdat HHH de macht krijgt blijft Christian wel op ECW denk ik zo
      donderdag 11 juni 2009 @ 15:10:13 #158
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_69937286
    quote:
    As reported on WWE.com on Monday, June 8, 2009, WWE Superstar Umaga (Edward Fatu) has been released from his World Wrestling Entertainment contract. However, consistent with the practice of announcing wellness policy violations, it should be noted that Umaga's termination was due to his second violation of the WWE Wellness Program and his subsequent refusal to attend a rehabilitation facility.
    pi_69943343
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef Wes_FR het volgende:

    [..]


    Waar halen jullie dat soort nieuws vandaan?
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
    pi_69944205
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 17:36 schreef Hoogstaande het volgende:

    [..]

    Waar halen jullie dat soort nieuws vandaan?
    Staat in de OP.
      donderdag 11 juni 2009 @ 23:18:53 #161
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_69957849
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 17:36 schreef Hoogstaande het volgende:

    [..]

    Waar halen jullie dat soort nieuws vandaan?
    Dit kwam direct van WWE.com.
    pi_69969623
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef Wes_FR het volgende:

    [..]

    Dit kwam direct van WWE.com.
    Hm, dan was het net gepost vlak nadat ik gekeken had
    Nu even Smackdown kijken!
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
      vrijdag 12 juni 2009 @ 14:15:27 #163
    212732 MusiqueArtistique
    194cm pure gezelligheid
    pi_69972344
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 12:56 schreef Hoogstaande het volgende:

    [..]
    Nu even Smackdown kijken!
    ~~Everything Louder Than Everyone Else~~
      vrijdag 12 juni 2009 @ 20:02:53 #164
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_69983778
    Punk is SO a heel!
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_69984199
    Vreemd, Impact is alleen nog maar in HD te krijgen.

    Dan maar Smackdown eerst kijken!
    pi_69989376
    Superstars: Divas match meh, ECW match was aardig

    Smackdown main event (van Superstars dus) was errrrrrrg goed
      vrijdag 12 juni 2009 @ 23:27:49 #167
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_69989964
    quote:
    This past weekend, some people within World Wrestling Entertainment leaked a story to the internet saying Batista had suffered a biceps tear. The story was later changed to a torn tendon in his left biceps and that it was not a full fledged muscle tear. The webmaster of his official website, www.Demon-Wrestling.com, soon acknowledged his injury, "confirming" it as a torn tendon.

    The webmaster wrote: "We originally thought Dave had a torn muscle (he's been hurt for around 2-3 weeks), but this has now been confirmed as a torn tendon."

    However, the official WWE website would say differently.

    According to their report concerning Batista's injury, he suffered a completely torn left biceps requiring surgery that will keep him out of action for at least four months — not a torn tendon.

    A full fledged muscle tear is much more serious than a tendon tear, so something's clearly not adding up. If he did indeed suffer a torn tendon like his official website is saying, the amount of ring time he would miss would be considerably less. I'm told the injury is far less severe and is not a complete tear.

    Among some of the wrestlers, there has been plenty of skepticism over the true severity of his injury. The injury supposedly occurred over three weeks ago, but he had been working television, pay-per-views, and live events without any sort of tape on his arm whatsoever, let alone showing any signs of an injury. If the biceps tear was serious, and people within WWE are claiming it was serious enough for him to get surgery two days after his championship victory, it would certainly have been taped up. If the injury was not serious enough to require tape, one would think there would be no need for surgery.

    Even partially torn biceps injuries are taped up, but considering WWE is saying he suffered a full fledged muscle tear, it makes the severity of his injury all the more suspicious.

    At Monday's Raw in Lafayette‎ the wrestlers were told his injury was legitimate and he was having surgery the next day. However, the talk among wrestlers in the locker room is that his injury angle on Raw was a cover-up to have him avoid being suspended due to a violation of the company's drug testing policy.

    For what it's worth, Monday's show was re-written several times during the day and the creative team was given a list of wrestlers not to use for the foreseeable future prior to show time as a result of drug testing held earlier in the day and at shows over the weekend.

    WWE covering up a drug test failure with an injury would certainly be a major change of philosophy on how they handle their drug testing policy, and while things appear fishy, right now there is no concrete evidence indicating that has happened.
    Lijkt mij persoonlijk sterk dat hier enige waarheid in zit, maar vond het wel interessant.
      zaterdag 13 juni 2009 @ 10:38:50 #168
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_69995595
    Al zou het in Batista zn zaak natuurlijk niet vreemd zijn
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_69998088
    Die testen waren pas afgelopen weekend/maandag. En Batista stond zondag al gereport als gewond. Zou het wel erg snel gegaan zijn allemaal. Het zou kunnen, maar wie weet.

    Vond het ook grappig dat ze eerst niks zeiden over Umagas release. Toen begonnen ze op internet te zeiken dat ze niet meer abusers melden op de site, en pats, Umage released for his second violation (and refusal to blabla)

    Nieuwe Dirt Sheet !

    Raw zonder reclame over 2 weken

    [ Bericht 13% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 13-06-2009 12:45:16 ]
      Redactie Games maandag 15 juni 2009 @ 00:35:47 #170
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70013185

    Hi
    .....Kennedy
      maandag 15 juni 2009 @ 00:36:49 #171
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_70013214
    Een puro legende en één van de beste worstelaars aller tijden is afgelopen zaterdag overleden.
    quote:
    Mitsuharu Misawa, one of the greatest pro wrestlers of all-time, was declared dead at 10:10 p.m. Saturday night at a hospital in Hiroshima after being dropped on his head in a tag team title match.

    Misawa would have turned 47 on June 18th.

    Misawa & Go Shiozaki were challening Bison Smith & Akitoshi Saito for the GHC tag team championship in Hiroshima and Misawa was dropped on his head at about 8:45 p.m. and knocked unconscious.


    According to eye witness reports, Saito gave Misawa a "routine" back suplex that was described as a "7" in danger on a scale of one-to-ten. He did not get up. It was chaos in the ring as they attempted to revive him using CPR and the crowd was hushed for a while, and began a "Misawa" chant. He turned purple in the ring and was rushed to the hospital in an ambulance.

    The wrestlers were told on the bus that he had passed away.

    While it is being reported that he passed away at the hospital, he may have actually passed away in the ring.
    Was in shock toen ik het las.. een fucking suplex. Vond het wel 'mooi' dat hij stierf in zijn tweede thuis, doen waar hij het beste in was. De man heeft meer 'erkende' 5-star matches (24!!) dan bijna iedere worstelaar BIJ ELKAAR gehad.

    Ik hoop dat NOAH, AJPW, NJPW, DDT, BJPW en Dragon Gate hun verschillen even opzij zetten en bij elkaar komen voor een tribute, dat is het minste dat ze kunnen doen.

    pi_70013811
    Had het gelezen ja. Kende hem niet goed, heb alleen maar wat NJPW gezien. Maar blijft zonde. Heeft veel gedaan, moet wel hard geland zijn om er dood van te gaan trouwens
    pi_70014261
    Misawa! Misawa!

    Erg jammer, ik keek niet veel Japanse puro maar af en toe zo'n 40 minuten match met Misawa, Kobashi etc was altijd mooi. Jammer dat ik niet naar de show geweest was hier in the UK waar hij een jaar of 2 geleden was.

    @ Brahma, het was schijnbaar een hartaanval, dus het had weinig met de move te maken.

    Dit was z'n laatste entrance dus

      maandag 15 juni 2009 @ 10:45:21 #174
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70018794
    De man nam ook sick bumps hoor en op een gegeven moment gaat dat je lichaam opbreken, erg kut maar het lijkt wel alsof het de laatste jaren wel heel erg raak is.
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      maandag 15 juni 2009 @ 12:57:55 #175
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70022262
    Zoals ik eigenlijk al dacht, al die jaren van headbumps nemen hebben zn tol geeist
    quote:
    Although Pro Wrestling NOAH and the family of Mitsuharu Misawa attempted to keep the cause of death quiet, it has been reported in Japan from police reports from talking with hospital workers that the death was caused by a spinal cord injury from the back suplex and not heart problems.
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70022521
    Tjah.. acute verlamming van luchtwegen en je loopt inderdaad paars aan..
      Redactie Games maandag 15 juni 2009 @ 14:12:27 #177
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70024478

    As part of the first-ever 3-For-All, John Cena, Triple H, Randy Orton and Big Show will square off in a Fatal Four-Way for the WWE Championship.



    At Extreme Rules, Jeff Hardy beat Edge to hold World Heavyweight gold for mere moments before CM Punk cashed in Money in the Bank, taking the coveted title. At the 3-For-All on Raw, can Hardy or Edge regain gold, or will Punk reign supreme in their Triple Threat Match?



    Dreamer must defend his prize against former titleholder Christian at the WWE 3-For-All on Raw, Monday at 8/7 CT on USA Network.
    .....Kennedy
    pi_70026076
    Wat is er nou zo bijzonder aan die 3 for all? Behalve die title fights?
      Redactie Games maandag 15 juni 2009 @ 15:03:25 #179
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70026166
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef wc-eend het volgende:
    Wat is er nou zo bijzonder aan die 3 for all? Behalve die title fights?
    .....Kennedy
    pi_70026196
    Gister eindelijk Extreme Rules kunnen kijken... Werd er een beetje droevig van
    En dan lees ik het nieuws hier op het forum van de dagen erna en dan denk ik... wtf?
    Edge die alweer een titel verliest binnen no-time
    Rey die eindelijk weer eens voor z'n kut krijgt
    Cena / Big Show Wanneer gaan ze Big Show eens wat leuker gebruiken?
    Orton/Batrista, heb ik doorgespoeld, zelfs Orton kan het dan niet interessant maken voor me.

    Tijd voor een E&C-reunion
    The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
    Mr. Prolapse 2009
    pi_70026215
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef wc-eend het volgende:
    Wat is er nou zo bijzonder aan die 3 for all? Behalve die title fights?
    Can you say... Night of Champions?
    The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
    Mr. Prolapse 2009
      maandag 15 juni 2009 @ 15:29:14 #182
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_70027085
    Van mij mag Cena hem wel weer winnen.
      Redactie Games maandag 15 juni 2009 @ 15:30:40 #183
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70027148
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:29 schreef Wes_FR het volgende:
    Van mij mag Cena hem wel weer winnen.
    Jep hier ook.
    .....Kennedy
      maandag 15 juni 2009 @ 17:11:07 #184
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70030758
    Orton moet hem pakken!!
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      Redactie Games maandag 15 juni 2009 @ 17:22:51 #185
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70031223
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 17:11 schreef Tazmaniac het volgende:
    Orton moet hem pakken!!
    Why son why?

    Dan krijgen we HHH vs Orton en dan BOOOOOOOOOOORING.
    .....Kennedy
    pi_70031314
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:29 schreef Wes_FR het volgende:
    Van mij mag Cena hem wel weer winnen.
    Die 4way is echt een lose-lose-lose-lose situatie. Geen van die 4 wil ik met een titel zien . Orton opzich nog wel, maar om een of andere reden moest hij verliezen van Batista die al injured was
    pi_70031640
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 17:25 schreef Cubeforc3 het volgende:

    [..]

    Die 4way is echt een lose-lose-lose-lose situatie. Geen van die 4 wil ik met een titel zien . Orton opzich nog wel, maar om een of andere reden moest hij verliezen van Batista die al injured was
    Inderdaad!

    Verder ga ik voor Hardy en Dreamer!
    Komen ook wel weer mooie storylines uit vort
    As Dreamer hem nu al weer verliest zou het ook een beetje suf zijn!
    En Hardy had hem al en verdiende hem na Extreme Rules ook wel vond ik!
    Hoewel je natuurlijk al ver ver voor ER kon aan komen zien dat Punk eindelijk zou incashen!
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
      Redactie Games maandag 15 juni 2009 @ 17:40:44 #188
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70031740
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:

    [..]

    Inderdaad!

    Verder ga ik voor Hardy en Dreamer!
    Komen ook wel weer mooie storylines uit vort
    As Dreamer hem nu al weer verliest zou het ook een beetje suf zijn!
    En Hardy had hem al en verdiende hem na Extreme Rules ook wel vond ik!
    Hoewel je natuurlijk al ver ver voor ER kon aan komen zien dat Punk eindelijk zou incashen!
    .....Kennedy
      maandag 15 juni 2009 @ 17:49:23 #189
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70032029
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 17:22 schreef Wessiej het volgende:

    [..]

    Why son why?

    Dan krijgen we HHH vs Orton en dan BOOOOOOOOOOORING.
    Het was een belachelijke actie om Orton van de title te halen, op deze manier kunnen ze hun blunder mss nog goedmaken.

    Ben het met je eens dat Orton vs. HHH mss wel boring zal zijn, maar dat heb ik net zo goed met Big Show vs. een van de andere 3
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_70032441
    Cena gaat toch weer film maken binnenkort. (Thank god )
      Redactie Games maandag 15 juni 2009 @ 18:04:28 #191
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70032561
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 18:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    Cena gaat toch weer film maken binnenkort. (Thank god )
    Dat zeg je al een jaar, balabalbla.

    En Cena MOET nu champ worden, hij is leuk als champ!
    .....Kennedy
      maandag 15 juni 2009 @ 18:55:24 #192
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70034040
    Inderdaad....als Orton of HHH de titel wint dan krijgen we dezelfde feud van WM weer voorgeschoteld en ik dacht dat die wel definitief afgelopen was na de punt from hell op backlash.

    Met Cena als champ heb je de kans dat Orton én Show achter hem aan gaan (Orton/Cena is de money feud) + Miz die een klein beetje meegenomen word als Cena champ is .

    Of Show wint hem omdat Orton/HHH elkaar uit de wedstrijd halen en hun gevecht backstage voortzetten, Show/Cena blijven over en Miz ramt Cena voor zn kop met een stoel, Show champ en een 3-way feud is neergezet en HHH/Orton kunnen hun enige echte alles eindigende wedstrijd hebben zonder belt as it should be(HIAC!)
    quote:
    Reports coming from Japan are that Misawa was in really bad shape for awhile now, moreso than people actually suspected, and in his last match people could tell something was off before the suplex. A lot of it seems to be a combo of stress over the recent decline in business, injuries built up over the years, and that match where he was knocked out by Morishima in 2007 fucked him up really bad. Like he never should have worked another match after that bad.
    Was dat niet de reden waarom Austin is gestopt? Dat zn dokter hem had gezegd dat als hij 1x verkeerd valt op zn nek/hoofd dat dat een fatale verwonding aan zn nek/ruggengraat tot gevolg kon hebben?

    [ Bericht 32% gewijzigd door kidkash19 op 15-06-2009 19:03:55 ]
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70034847
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 18:04 schreef Wessiej het volgende:

    [..]
    En Cena MOET nu champ worden, hij is leuk als champ!
    Ja net als in 2005/2006! Dat was me toch spannend, BAH GAWD CAN HE OVERCOME THE ODDS
    pi_70035530
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 18:04 schreef Wessiej het volgende:

    [..]

    Dat zeg je al een jaar, balabalbla.

    En Cena MOET nu champ worden, hij is leuk als champ!
    Een jaar? Denk het niet, het is bekend dat Cena na WM ergens een film ging doen. Tenzij die gecancelled is (wat best kan met al die flops van hem ) moet dat er toch wel aankomen. Maar goed, WWE wisselt titels nu ook alsof het koekjes zijn dus het zou best kunnen ja

    En leuk... Cena is in deze Big Show feud weer helemaal superman geworden in matches. (Mizz heeft hij nooit echt 1 tegen 1 gehad dus dat bedoel ik niet) Als hij nu de titel krijgt ben ik bang dat we weer de komende 10 PPVS Cena op het einde krijgen. (Wat dan wel weer beter is voor de titel.)
    pi_70041714
    Iemand enig idee wat er met Ahsokatano gebeurd is? Heb al 2 weken geen uploads van 'm gezien

    Ohja en Brahma, die RAW die is volgende week pas!

    [ Bericht 29% gewijzigd door renwan op 15-06-2009 22:07:40 ]
    Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
    Welkom vader renwan ^O^
    Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
    pi_70045360
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 17:40 schreef Wessiej het volgende:

    [..]

    Wat?
    Wellicht een beetje slechte Nederlandse zin?
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
      Redactie Games maandag 15 juni 2009 @ 23:30:17 #197
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70045602
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef Hoogstaande het volgende:

    [..]

    Wat?
    Wellicht een beetje slechte Nederlandse zin?
    Nee, hoe kon je ooit zien dat Punk het ging incashen bij ER? Beetje grootpraat.
    .....Kennedy
    pi_70045736
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 23:30 schreef Wessiej het volgende:

    [..]

    Nee, hoe kon je ooit zien dat Punk het ging incashen bij ER? Beetje grootpraat.
    Omdat hij het al een keer wou incashen en dit toch wel een hele goede mogelijkheid was
    En misschien is ver ver van te voren wat sterk (nogal) uitgedrukt, toch wel nadat Hardy had aangegeven een laddermatch te willen

    Ik wil alleen maar zeggen dat ik er absoluut niet gek van opkeek toen ik ineens KSE hoorde!
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
      Redactie Games maandag 15 juni 2009 @ 23:35:15 #199
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70045793
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:

    [..]

    Omdat hij het al een keer wou incashen en dit toch wel een hele goede mogelijkheid was
    En misschien is ver ver van te voren wat sterk (nogal) uitgedrukt, toch wel nadat Hardy had aangegeven een laddermatch te willen

    Ik wil alleen maar zeggen dat ik er absoluut niet gek van opkeek toen ik ineens KSE hoorde!
    Dan ben je de enige, want het was toch even goed speculeren.
    .....Kennedy
    pi_70046013
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef Wessiej het volgende:

    [..]

    Dan ben je de enige, want het was toch even goed speculeren.
    Ik vond het wel slim van m, ik kon zijn denkwijze goed volgen!
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
      Redactie Games maandag 15 juni 2009 @ 23:43:59 #201
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70046147
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 23:40 schreef Hoogstaande het volgende:

    [..]

    Ik vond het wel slim van m, ik kon zijn denkwijze goed volgen!
    Den ben jij dus ook slim, nicely done
    .....Kennedy
    pi_70046387
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef Wessiej het volgende:

    [..]

    Den ben jij dus ook slim, nicely done
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
      maandag 15 juni 2009 @ 23:52:23 #203
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_70046475
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:

    [..]

    Omdat hij het al een keer wou incashen en dit toch wel een hele goede mogelijkheid was
    En misschien is ver ver van te voren wat sterk (nogal) uitgedrukt, toch wel nadat Hardy had aangegeven een laddermatch te willen

    Ik wil alleen maar zeggen dat ik er absoluut niet gek van opkeek toen ik ineens KSE hoorde!
    Link naar de post waarin je het voorspelt anders epic fail en krijgen Wes en ik beiden een Spicey Chicken van je.
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      Redactie Games maandag 15 juni 2009 @ 23:53:50 #204
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70046530
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 23:52 schreef Paxlie het volgende:

    [..]

    Link naar de post waarin je het voorspelt anders epic fail en krijgen Wes en ik beiden een Spicey Chicken van je.
    Met hoge spoed trouwens. Gawd nu wel trek in.
    .....Kennedy
    pi_70047245
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 23:52 schreef Paxlie het volgende:

    [..]

    Link naar de post waarin je het voorspelt anders epic fail en krijgen Wes en ik beiden een Spicey Chicken van je.

    Zoveel post ik hier nou ook weer niet
    Komt inderdaad wel beetje als grootspraak over
    Maar ik dacht het echt


    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
      Redactie Games dinsdag 16 juni 2009 @ 00:15:42 #206
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70047303
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:

    [..]


    Zoveel post ik hier nou ook weer niet
    Komt inderdaad wel beetje als grootspraak over
    Maar ik dacht het echt

    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Spicy chicken?

    THE FUCK SIR.

    Spicey chicken willen wij. Hier te halen
    .....Kennedy
    pi_70047546
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:15 schreef Wessiej het volgende:

    [..]

    Spicy chicken?

    THE FUCK SIR.

    Spicey chicken willen wij. Hier te halen
    [ afbeelding ]
    Alsof ik dat ken
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
      Redactie Games dinsdag 16 juni 2009 @ 00:36:58 #208
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70047823
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:24 schreef Hoogstaande het volgende:

    [..]

    Alsof ik dat ken
    Now you do.
    .....Kennedy
      dinsdag 16 juni 2009 @ 03:06:55 #209
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_70049211
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    On another note, say WHAT?! Zulke domme beslissingen weer. Dit zijn van die momenten waarop ik wens dat ik weer ouderwets naar Nitro over kon schakelen (en geloof me, dat hoor je niet vaak van een WWF-mark als ik).

    Fucking MARK-OUT voor de Misawa tape.

    [ Bericht 50% gewijzigd door Wes_FR op 16-06-2009 03:50:23 ]
    pi_70069712
    Het enige goede aan RAW was
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:36:31 #211
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70070263
    HHH 1156 dagen
    Cena 898 dagen
    Orton 274 dagen

    als WH/WWE champion, just saying
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:41:00 #212
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_70070415
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:36 schreef Tazmaniac het volgende:
    HHH 1156 dagen
    Cena 898 dagen
    Orton 274 dagen

    als WH/WWE champion, just saying
    Point being?
      Redactie Games dinsdag 16 juni 2009 @ 19:47:51 #213
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70070660
    Willen jullie niet halve spoilers ook plaatsen, want hieruit kan ik al wat opmaken, kthx
    .....Kennedy
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:53:53 #214
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70070882
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:41 schreef Wes_FR het volgende:

    [..]

    Point being?
    de reden waarom ik zou willen dat Orton de title pakt op RAW

    ben benieuwd of het hem zal lukken.. ik bedoel Big Show noem ik nietens, dat zou pas echt te triest voor woorden zijn
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:11:18 #215
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_70071505
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:

    [..]

    de reden waarom ik zou willen dat Orton de title pakt op RAW

    ben benieuwd of het hem zal lukken.. ik bedoel Big Show noem ik nietens, dat zou pas echt te triest voor woorden zijn
    Ik zie niet in hoe dat een reden is. Dus je wilt enkel dat Orton de titel wint zodat hij weer in kan lopen op Triple H en Cena, in plaats van dat je bijvoorbeeld een fan van Orton bent?
    pi_70072187
    Raw:

    Matig weer...enige leuke was
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:29:50 #217
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70072189
    inlopen op?

    Cena en HHH zal al veel te vaak en lang genoeg champs geweest..

    Laat Orton zijn title maar lekker verdedigen ipv Cena of HHH
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:53:28 #218
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_70075649
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:29 schreef Tazmaniac het volgende:
    inlopen op?

    Cena en HHH zal al veel te vaak en lang genoeg champs geweest..

    Laat Orton zijn title maar lekker verdedigen ipv Cena of HHH
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_70077563
    Kennedy heeft een soortement blog op z'n forum gezet:
    quote:
    Just some food for thought and maybe some questions you can ask yourselves.

    If I take a sledgehammer and SMASH you in the side of the head and you get hurt very badly, does that make you "injury prone"?

    If I cut off your arm with a samurai sword, and you have to have it reattached (causing you to miss several months of work) are you also then to be considered..."injury prone"?

    Well let's say that you're in a match in Italy standing on the apron during a ten man tag match, and a guy is supposed to come over and give you a little forearm which will cause you to drop to the floor, but INSTEAD, he decides to drop kick your ass into the 20th row, he virtually leg presses you off the apron, and you have a "Matrix" like moment in your head where you see yourself flying backwards through the air. You clear the mats that line the floor outside the ring and because you're trying to protect your head from smashing into the guardrail, you stretch your right arm over your head. At the moment you make IMPACT with the concrete floor, your arm stretched out over your head and the sudden stop causes the tendon in your latissimus dorsi (or that big back muscle that you see on bodybuilders, ya know the ones that look like wings...) to SNAP in two and it coils up down your side to the point that's in line with your belly button. Let's say.....hypothetically.......that this happened to you. Would you call yourself...."injury prone"?

    Let's throw another "hypothetical situation" out there. Let's say that you're having a match with a guy who's just supposed to give you a lil' old schoolboy to end the match. Just a nice and easy rollup for the finish. In fact the night before he hit you with his finish and the crowd didn't really react as strongly as you would have liked it to, so the agent (or producer) who's in charge of your match that night has told your opponent specifically NOT to hit his finish. Now keep in mind that having said this, your opponent's finisher is probably the furthest thing from your mind. So as you're waiting for this nice little easy rollup for the finish, the guy leaps into the air, hooks your head tight, causing your right arm to get caught between your two bodies, and drives you chest first into the mat. You go from standing to laying on your stomach with your arm stretched across your chest and your shoulder pops out of it's socket, tearing that muscle about 60% away from the bone. Now again, would an event such as this make you......"injury prone"?

    Now if something like this HAD ever happened to me (again, these are strictly hypothetical situations), I probably wouldn't say anything about it to anyone. I for one would never want to bury another talent, whine or cry about it, I'd probably just chalk it up to poor judgement, and being in the wrong place at the wrong time, rather than accusing someone of being a stiff in the ring. Let's face it, accidents happen in the wrestling business which is why there are countless videos of "wrestling screw-ups" on YouTube. Every once in awhile if you're in the wrestling business, you're gonna get a BOO-BOO.
    Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
    Welkom vader renwan ^O^
    Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:50:32 #220
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70080467
    Blablabla...its all his fault not mine.....Inderdaad every once in a while you get a boo-boo...jammer dat hij dat 50% van zn WWE carriere had en het meerendeel niet
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70084505
    This week's edition of the special "Three for All" WWE Monday Night Raw scored a 3.7 rating. This is up from last week's 3.6 rating. The show's traditional two hours drew a 3.9 (the last two hours).

    Zo zo. Ben benieuwd wat het volgende week word.
    pi_70084690
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef kidkash19 het volgende:
    Blablabla...its all his fault not mine.....Inderdaad every once in a while you get a boo-boo...jammer dat hij dat 50% van zn WWE carriere had en het meerendeel niet
    Lees het nou eens goed..

    Hij beschrijft twee van zijn injuries die voort komen uit een move die niet afgesproken is, als degene tegenover hem gewoon deed wat hij had moeten doen, was Kennedy nooit injured geweest..
      woensdag 17 juni 2009 @ 09:03:37 #223
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70084906
    Ja dat zeg ik toch....iemand anders de schuld geven. Denk je dat dat niet vaker gebeurd? dat er miscommunicatie is tussen 2 of meerdere mensen en dat er iets fout gaat, feit is dat hij er (zwaar) geblesseerd bij is geraakt en zegt..."every once in a while you get a boo-boo" bij hem is dat 50% van zn carriere geweest + zn ultra domme uitspraken over steroids enzo hebben hem ook niet geholpen.

    De rest vd reports spreken ook niet echt in zn voordeel qua houding en dat gaat ook al een aantal jaar terug over zn onzekerheid en sloppy werk
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70092677
    Als Kennedy zn mond had gehouden hard was gaan werken dan had hij mischien nog kans gehad op een plekje terug... nu is het TNA mr kennedy waar alle washups eindigen..

    erg jammer mocht m wel
    Narf!
      woensdag 17 juni 2009 @ 13:17:53 #225
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70093446
    Rock bottom op de ring apron is 1 vd betere spots op gratis TV dit jaar
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      woensdag 17 juni 2009 @ 13:30:38 #226
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_70093927
    quote:
    WORLD WRESTLING ENTERTAINMENT NEWS


    We have been able to confirm that WWE Hall of Famer Jerry Brisco has
    suffered a stroke. Brisco, 62, is currently hospitalized and will be
    undergoing surgery tomorrow. No further information is available at
    press time. He currently works as a road agent for the WWE.

    We hope to have an update tomorrow. Our thoughts are with Jerry and his
    family at this time.
    Gaat lekker deze week.
      woensdag 17 juni 2009 @ 14:07:23 #227
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70095335
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:53 schreef Wes_FR het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dat klopt ook, maar goed.. mijn punt was dus idd dat de andere 2 heren hem al lang om hun schouder hebben gehad en als je dan erg veel tijd besteed aan het opbouwen van een goeie heel en het opbouwen van een echte 'reign' zoals het bij Orton werd betitelt vind ik het dom op hem te strippen en de title naar Batista te laten gaan op een of andere Extreme Rules PPV of wat was het ook alweer.

    Vandaar dat ik hoopte dat Orton hem terug zou kunnen pakken.

    But hey, meningen verschillen inderdaad
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      woensdag 17 juni 2009 @ 14:11:10 #228
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70095490
    Jericho @ Twitter:

    quote:
    "Nice to see tht the smackdown boys totally dominated Raw last night. Watch and learn kids....."
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      woensdag 17 juni 2009 @ 14:55:25 #229
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70097065
    Ja had hem gelezen in mn Twitter, leuk zon vriendelijke competitie
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      woensdag 17 juni 2009 @ 19:26:20 #230
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70106547
    ECW was ok

    Jammer dat we 'you know it who' niet meer zien
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_70110747
    WOO WOO WOO! (hij is vaak op superstars valt me op )

    ECW was wel leuk weer. Take No Prisoners is ook weer geweldig. Valt me op dat PPV veel leuker is dan de wekelijkse show. Beter commentaar, oude kwaliteit gecapped (vind ik bij ROH beter eigenlijk) veel langere en betere matches met veel meer leuke moves.

    Daarover gesproken, vind ik Evan Bourne steeds meer een typische WWE stijl krijgen van worstelen. Al die leuke moves die hem populair maakte (en dan niet alleen de SSP) doet hij bijna amper nog, en hij is veel rustiger geworden. Erg jammer dat het weer zo moet
      woensdag 17 juni 2009 @ 21:21:51 #232
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70111146
    ik heb superstars nog nooit gekeken maar als WOO WOO WOO zijn opwachting regelmatig maakt moet ik toch maar eens gaan overleggen of het toch de moeite waard is!!

    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_70113015
    Jullie hebben het toch over die ryder??

    Wat een irritante gimmick...
      woensdag 17 juni 2009 @ 22:43:28 #234
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70114716
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 21:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

    Daarover gesproken, vind ik Evan Bourne steeds meer een typische WWE stijl krijgen van worstelen. Al die leuke moves die hem populair maakte (en dan niet alleen de SSP) doet hij bijna amper nog, en hij is veel rustiger geworden. Erg jammer dat het weer zo moet
    Tsja zo gaat het met iedereen die redelijk populair wordt (en populairder wilt worden), dat begint namelijk bij een herkenbare moveset. Een herkenbare moveset zorgt voor participatie van het publiek wat op zijn beurt weer zorgt voor meer populariteit.

    Het is jammer voor de "slimmere" fans maar voor de worstelaar zelf is het alleen maar goed, kans op meer geld door eigenlijk minder te doen
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70115670
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 22:43 schreef kidkash19 het volgende:

    [..]

    Tsja zo gaat het met iedereen die redelijk populair wordt (en populairder wilt worden), dat begint namelijk bij een herkenbare moveset. Een herkenbare moveset zorgt voor participatie van het publiek wat op zijn beurt weer zorgt voor meer populariteit.

    Het is jammer voor de "slimmere" fans maar voor de worstelaar zelf is het alleen maar goed, kans op meer geld door eigenlijk minder te doen
    Sad but true. Merk het bij ROH ook. TV is opeens enorm saai. PPV heel goed. Jammer

    -- Michael Hayes has been writing a large portion of CM Punk’s promos, and also recently received a promotion.

    Wat een rare zin





    [ Bericht 14% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 18-06-2009 00:34:47 ]
    pi_70119684
    Hij zou gewoon comedy moeten gaan doen
      donderdag 18 juni 2009 @ 11:22:43 #237
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70124630
    Regular suplex my ass!




    En ja ik weet dat een Saito Suplex zo hoort te gaan en waarschijnlij is het honderden keren goed gegaan voor beide alleen deze ene x niet dus...
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70125690
    Donald Trump = RAW
    The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
    Mr. Prolapse 2009
      Redactie Games donderdag 18 juni 2009 @ 11:56:04 #239
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70125721
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 11:55 schreef Dragorius het volgende:
    Donald Trump = RAW
    RAW=sad
    Sad=Donald Trump

    Vicieuze cirkel, hoezee
    .....Kennedy
      donderdag 18 juni 2009 @ 13:10:05 #240
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70128267
    4.1 rating laatste deel van Raw = hoezee
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      Redactie Games donderdag 18 juni 2009 @ 13:14:55 #241
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70128406
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 13:10 schreef kidkash19 het volgende:
    4.1 rating laatste deel van Raw = hoezee
    Nicely done.

    Ik vond dit een erg vette RAW deze week, al was mijn blik bij Donald Trump niet echt heel erg achtig

    Ik hoopte op Ted Dibiase of wellicht HHH.
    .....Kennedy
    pi_70128509
    Die 10-man Royal was ook meh...ze hadden net zo goed Triple H meteen in die match kunnen zetten
    Allemaal ff niet zo negatief ( ), zien wat we maandag mogen verwachten van RAW sponsored by Donald Duck!
    The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
    Mr. Prolapse 2009
    pi_70139676
    http://www.wwe.com/inside(...)evisitsindiagallery/



    Big red machine
    Monster!!

    5000 fans verwelkomen hoe geloofwaardig is Kane's karakter nu nog? (niet dat hij nog geloofwaardig was)

    Gelukkig is Taker nogsteeds Taker
    Narf!
    pi_70139688
    Ik hoopte stiekem dat Vince het aan Jeff Jarret verkocht had.
      donderdag 18 juni 2009 @ 18:06:17 #245
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70139829
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    Ik hoopte stiekem dat Vince het aan Jeff Jarret verkocht had.
    ik was heel ff bang dat het een totaal ongeloofwaardig iemand zou worden die never nooit het geld had om 'RAW te kopen' wat dat betreft ben ik dus blij met de keuze, maar verder.. ik moet het nog zien hoor!!
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_70143087
    FF vraagje, heb het niet helemaal gevolgd, is dit gewoon een verhaal lijn of is die echt verkocht?
      donderdag 18 juni 2009 @ 19:51:15 #247
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70143123
    Verhaallijn
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70152364


    Kennedy geeft toe dat het allemaal een grote storyline is!
    pi_70153750
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 23:57 schreef Cubeforc3 het volgende:


    Kennedy geeft toe dat het allemaal een grote storyline is!
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
    pi_70155824
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 23:57 schreef Cubeforc3 het volgende:


    Kennedy geeft toe dat het allemaal een grote storyline is!
    Tja, kijk eens paar posts boven je.
      vrijdag 19 juni 2009 @ 08:39:01 #251
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70156121
    wauw....wat ongelofelijk niet grappig trouwens. Heeft wel potentie dus ben benieuwd naar de volgende filmpjes
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      Redactie Games vrijdag 19 juni 2009 @ 10:23:41 #252
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70158524
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 08:39 schreef kidkash19 het volgende:
    wauw....wat ongelofelijk niet grappig trouwens. Heeft wel potentie dus ben benieuwd naar de volgende filmpjes
    Als het de bedoeling is om het grappig te maken is het inderdaad gefaald . Als dit al leuk is ben ik de grootste komiek op aarde (wat ook wel waar is)
    .....Kennedy
    pi_70160333
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 08:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

    [..]

    Tja, kijk eens paar posts boven je.
    Doh.
    pi_70174425
    -- WWE issued a survey to fans on their mailing list about a PPV where the Hell In The Cell would be used in all the matches, similar to the potential all-submission match PPV, and requested feedback on potential PPV names for the event:

    *WWE Hell In A Cell
    *WWE No Escape
    *WWE Lock Up
    *WWE Rage In A Cage

      vrijdag 19 juni 2009 @ 18:47:55 #255
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_70174684
    Flikker eens heel gauw een eind op WWE.

    Dat zou meteen de gehele legacy en intensiteit van de HIAC doen wegvagen (en het was al niet veel soeps de laatste jaren).
      vrijdag 19 juni 2009 @ 18:56:32 #256
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70174941
    w00t
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      vrijdag 19 juni 2009 @ 19:02:50 #257
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70175130
    Ach betekent nog niet dat ze het echt gaan gebruiken, doen ze dat wel dan is dat echt een fout van TNA niveau zeg
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      Redactie Games vrijdag 19 juni 2009 @ 19:16:34 #258
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70175603
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 18:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    -- WWE issued a survey to fans on their mailing list about a PPV where the Hell In The Cell would be used in all the matches, similar to the potential all-submission match PPV, and requested feedback on potential PPV names for the event:

    *WWE Hell In A Cell
    *WWE No Escape
    *WWE Lock Up
    *WWE Rage In A Cage

    Rage in a cage, wat een slechte Rock quote.

    Indien waar sad, zeer sad. Afbrokkelen van je eigen kunsten is het dan, verlagen van niveau ook. Neem niet aan dat ze die submission PPV en HIAC ppv gaan doen.

    Maar als je feedback kan sturen, kan je dan niet gewoon terug sturen:

    'opkankeren met die zooi' ?
    .....Kennedy
    pi_70178248
    Het is wel weer net zoals met die submission PPV, welke naam vind je het beste. Maar hopelijk doen ze dit niet zeg

    TNA heeft het in de kooi, en dat werkt prima, de normale kooi (of 6 sides of steel) vind ik toch al teveel waarde verloren hebben. Vroeger betekende het nog wat, maar tegenwoordig echt niks meer. HiaC betekend nog wat dus hopelijk doen ze dit niet.
      zaterdag 20 juni 2009 @ 00:01:20 #260
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70184762
    quote:
    According to WWE.com, Sim Snuka and Candice Michelle have been released.

    More details to come.
    It has started.....
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70186716
    Smackdown was goed trouwens

    Dacht trouwens dat Snuka al weg was en alleen maar even Taker op moest vangen bij WM
      zaterdag 20 juni 2009 @ 01:30:36 #262
    90624 The_Crippler
    The Guru of Greatness
    pi_70186801
    quote:
    Op zaterdag 20 juni 2009 00:01 schreef kidkash19 het volgende:

    [..]

    It has started.....
    en niemand mist ze.

    op naar de volgende lading...
    "Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
      zaterdag 20 juni 2009 @ 10:10:32 #263
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70189075
    Komt er een volgende lading dan?
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_70190857
    Verwachten ze wel geloof ik. Maar ik twijfel. Candice was net weer 100% om te worstelen. Beetje vreemd dat ze haar eerst laten genezen en dan op straat zetten. Ik dacht al dat Snuka weg was dus dat zegt maar wat over hem

    Maar goed, meestal doen ze wel heel veel in 1 keer.
      zaterdag 20 juni 2009 @ 12:13:17 #265
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70191217
    Als we toch bezig zijn he:

    Duggan
    Ezekiel
    Hawkins
    Jesse
    Festus
    Ortiz?
    Jillian?
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_70191298
    Candice Michelle is due to return any week now as she announced on her Twitter account on Tuesday that she has been medically cleared to return to the ring. In an interesting coincidence, next week's SmackDown taping will take place in her hometown of Milwaukee, Wisconsin.

    Genaaid Kennedy zou volgens mij ook pas maandag komen (Greenbay). Kijk uit wrestlers, als je naar je hometown gaat lig je eruit
      zaterdag 20 juni 2009 @ 12:33:25 #267
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70191653
    quote:
    Op zaterdag 20 juni 2009 12:13 schreef Tazmaniac het volgende:
    Als we toch bezig zijn he:

    Duggan
    Ezekiel
    Hawkins
    Jesse
    Festus
    Ortiz?
    Jillian?
    Duggan heeft een legends contract volgens mij en geen regulier contract dus kost dan weinig.

    Ezekiel heeft veel veel veel potentie maar dan moeten ze wel iets vinden voor hem, big black dude met een leuke finisher ook nog.

    Hawkins is de zwakke schakel van de Edge-Heads dus opzouten ermee

    Jesse zou leuk zijn als de WWE weer eens een cruiserdivisie zouden opzetten (wie weet, las ook dat ze interesse hadden in Daivari)

    Festus is tof, die mag blijven, gooi maar in de Goldust Stable of Freaks

    Ortiz vind ik een twijfelaartje, ook potentie genoeg, charisma ten over maar weinig connectie nog.
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70191825
    Vond Ortiz wel leuk, maar hij is amper te zien, krijgt geen mic tijd meer. En is opeens een heel, die amper een heel is.

    Staan trouwens 2 goeie Heyman blogs op thesun. 1 over Dreamer en 1 over Punk
      zaterdag 20 juni 2009 @ 19:16:35 #269
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70202062
    Die over Punk is echt spot on zeg, Punk is ook gewoon de shit en in alle opzichten een groot deel van de toekomst van de WWE. Ik durf zelfs te zeggen dat hij de nieuwe soort Austin gaat worden, Orton was op dat punt maar is eraf gevallen nu is het Punk zn tijd om het te doen.
    Punk was in ROH al duidelijk degene die het het verst ging schoppen niet Joe, niet Styles.

    Punk = the future and the future looks good
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      zaterdag 20 juni 2009 @ 19:59:49 #270
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70203544
    Punk

    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_70205291
    Wat ik jammer vind vooral is dat Joe/Punk (en Styles) een beetje.. minder worden in populairiteit bij de internet fans. Weet niet hoe ik het moet uitleggen. Ik vind ze alle 3 geweldig. Vooral Joe op het moment met de nation of violence. Maar ik merk bij mezelf ook dat ik ze minder leuk vond dan vroeger. Terwijl ik ze wel nog erg goed vind.

    Ben erg benieuwd naar fully heel punk in WWE. In ROH zag hij er echt badass uit toen. In de WWE hoop ik dat hij ook echt alles kan gebruiken wat hij kan. Is misschien denk ik ook een reden waarom de 3 die ik net noemde wat minder worden, WWE & TNA die ze anders boekt dan hoe wij het liever zien.

    Impact was trouwens ook weer erg leuk, heb hem 720p op mijn nieuwe TV gekeken, echt heerlijk
      zaterdag 20 juni 2009 @ 21:27:45 #272
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70206421
    Punk mot idd gewoon heel zijn
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      zaterdag 20 juni 2009 @ 23:23:11 #273
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70209382
    Komt meer door de omgeving waar ze in zitten nu, zeker in de WWE is Punk natuurlijk "gewoon" 1 van hen terwijl hij in ROH de big fish in a small pond was. In mindere mate geldt dat ook voor Joe en Styles, Joe is het laatste jaar wel erg lui geworden en lijkt op de automatische piloot te gaan als je het vergelijkt met zn 1e 2 TNA jaren
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70225152
    Joe ziet er gewoon niet uit met z'n nieuwe outfit, vroeger had 'ie iets aparts, nu is het gewoon een dikzak met een maffe face tattoo.
    pi_70227344
    Vind dat gezeik op zijn nieuwe look veels te overdreven. Hij is altijd dik geweest. Die face tattoo is niet super groot. En aan ze haar ben ik nu wel gewend. Nation of violence is ook erg tof. Jammer dat ie nou wat softer word een beetje.
      zondag 21 juni 2009 @ 21:16:44 #276
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70233242
    Ja hij is altijd dik geweest maar door zn (gebrek aan) attire kwam dat minder erg over en zag hij er serieuzer uit, nu door zn (aan de bovenkant) te strakke broek en zn suffe tattoo op zn smoel ziet hij er meer uit als een clown dan een badass asskicker, Nation of Violence snap ik niet helemaal aangezien ik dan denk aan een stable van een mannetje of 3 a 4.....
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70234851
    Volgens mij moeten de avatars in de volgende OP eens aangepast worden.

    Ben tevens op zoek naar die steph screen, ben vergeten hoe ik m ook alweer genoemd had
    Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
    Welkom vader renwan ^O^
    Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
    pi_70235183
    Wat is er tof aan de "Nation of Violence" als ik vragen mag? Een nation is idd meer dan 1 persoon. Is het een locatie oid? Ze kondigen hem nu aan als "from the nation of violence"
    Dat mesgezwaai was idd ook waar ik het ook wel genoeg vond, dat sloeg nergens op. Terug naar de asskicker Joe van een paar jaar terug tot ongeveer die geweldige lockdown match met Angle.
      Redactie Games zondag 21 juni 2009 @ 22:12:35 #279
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70235655
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef renwan het volgende:
    Volgens mij moeten de avatars in de volgende OP eens aangepast worden.

    Ben tevens op zoek naar die steph [ afbeelding ] screen, ben vergeten hoe ik m ook alweer genoemd had











    .....Kennedy
      zondag 21 juni 2009 @ 22:30:14 #280
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_70236444
    quote:
    John Laurinitis is trying to use whatever push he has to get WWE involvement on the NOAH-New Japan-All Japan show at the Differ Ariake in July. Reportedly, the guys he has in mind for the trip are CM Punk and Evan Bourne, and judging by the fact WWE will be in Japan around the time the NOAH show is happening, it seems likely they let them work the show since it won't be seen in the States.
    pi_70237342
    Hm denk het eigenlijk niet dat Vince zoiets toe laat. Niet te zien in de states of wel. Het zou kunnen, ligt eraan in wat voor stemming hij is. Maar het is meestal toch wel WWE en niks anders.

    Zit trouwens nu Macho Madness te kijken, leuke DVD tot nu toe. Leuk dat Striker en Maria het presenteren ook
    pi_70241345
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
      maandag 22 juni 2009 @ 01:30:52 #283
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_70241810
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 01:02 schreef Hoogstaande het volgende:

    [..]

      Redactie Games maandag 22 juni 2009 @ 01:46:33 #284
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70242001
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 01:30 schreef Wes_FR het volgende:

    [..]

    .....Kennedy
    pi_70242578
    TNA
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 22 juni 2009 @ 08:04:16 #286
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70243003
    ahahahahaa heb het net gelezen en snap er nu helemaal geen reet meer van
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      maandag 22 juni 2009 @ 14:59:25 #287
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70253762
    Ben benieuwd hoe ze het bij TNA gaan uitleggen en hoe de fanboys dat dan weer gaan goedpraten....
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      Redactie Games maandag 22 juni 2009 @ 15:04:29 #288
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_70253919
    Kan iemand vertellen wat het was of dat het een awesome ppv was ?
    .....Kennedy
      maandag 22 juni 2009 @ 15:46:18 #289
    191164 Wes_FR
    The Loose Cannon
    pi_70255445
    Was wel een goede PPV, ja.
      maandag 22 juni 2009 @ 19:13:28 #290
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_70263131
    Morgenavond pas op z'n vroegst de PPV kijken
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      maandag 22 juni 2009 @ 21:12:18 #291
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70268399
    Wow.....dan zie je ineens Jesus....de oude bodyguard van Carlito en degene die Cena gestabbed had in CSI

    *edit*...ow en hij is nu doodgeschoten
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70273939
    TNA !
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 22 juni 2009 @ 23:47:36 #293
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70275460
    Ja...de "swerve" is natuurlijk ook héél logisch
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70276868
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 23:47 schreef kidkash19 het volgende:
    Ja...de "swerve" is natuurlijk ook héél logisch
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Leuk dat jij in de toekomst kan kijken trouwens en het hele verhaal al weet

    En trouwens:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 17% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 23-06-2009 08:48:05 ]
      dinsdag 23 juni 2009 @ 09:32:42 #295
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70280622
    Het is niet haten het is het logisch bekijken van de gebeurtenissen ervoor, ik zeg ook dat het vast zn plek zal hebben in het hele plaatje maar op dit moment klopt het niet.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70284337
    RAW:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_70285312
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 11:46 schreef Cubeforc3 het volgende:
    RAW:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
    Mr. Prolapse 2009
      dinsdag 23 juni 2009 @ 12:21:04 #298
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_70285320
    Raw nog niet gezien maar idd het stemt me niet echt vrolijk, gelukkig hebben we ECW en SD! nog
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_70295912
    Gooi deze maar dicht. Raw nog niet gezien, maar kan toch geen Raw spoiler in de titel doen
    pi_70295920
    Deze keer eens een TNA titel
      dinsdag 23 juni 2009 @ 17:42:30 #302
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_70295962
    Deze mag best eerst vol volgende keer voor je een nieuwe maakt.

    Nieuwe: [Centraal] Pro-Wrestling topic #58 Rest-A-Roonie Season
    sig verwijderd door FA
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')