abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Admin maandag 3 januari 2000 @ 21:48:00 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_240670
Dankzij de inspanningen van Joost (|Efink|) zijn wij de eerste in Nederland die een foto van Sabine uit de playboy mogen plaatsen (met toestemming van www.playboy.nl dus).
Hij staat nu op www.fokzine.net

Joost (en Playboy), bedankt !

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_240671
Heeee!! De pagina kan niet weergegeven worden!! Ligt dit nou aan mij??
"Ik zit niet meer op de voetbal"
pi_240672
Onee, sorry, klopt al.
"Ik zit niet meer op de voetbal"
pi_240673
Leuk, die primeur alleen de foto zelf....me hart ging er echt niet 1 tikje sneller van...
najja vanaf de 12e kunnen we zien of de rest wel boeiend is...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 3 januari 2000 @ 22:31:00 #5
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_240674
quote:
op 01-03-2000 om 10:19 PM schreef DIGGER het volgende:
Leuk, die primeur alleen de foto zelf....me hart ging er echt niet 1 tikje sneller van...
najja vanaf de 12e kunnen we zien of de rest wel boeiend is...

Nou Diggertje, aan dit promofotootje te zien gaat die fotoshoot er beter uit zien dan die van Tara. Die 11 pagina's amsterdams 'schoon' deden mijn hart nou weer niet sneller slaan

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_240675
Mwaah kweenie...
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  maandag 3 januari 2000 @ 22:56:00 #7
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_240676
Mijn hart ging er niet sneller van slaan, maar ik vraag me af of Fok nu commercieel aan het gaan is. Het is natuurlijk een reclame truc van Playboy die zo haar verkoop hoopt te verhogen. Gewoon een foto zonder die reclameshit, ok. Maar met, dat geeft me zo'n vies smaakje, alsof Fok nu ook te pas en te onpas reclame over ons gaat uitstorten. Dat mooie linkje beneden, die ik zo af en toe klik om Fok gaande te houden vind ik prima, maar zo.. nee. Jammer.
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 januari 2000 @ 23:20:00 #8
862 Arcee
Look closer
pi_240677
Tja, Sabine... Ik vind het een leuke meid, ze ziet er ook niet slecht uit, maar in de Playboy? Zo'n opwindend figuurtje heeft ze nou ook weer niet. 't Is allemaal een beetje smal overal zeg maar. Nee, dan Tara... dat was nog 's een fijn figuurtje, zeg!
  Admin dinsdag 4 januari 2000 @ 01:19:00 #9
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_240678
kanga:
wij krijgen exclusief een foto om te plaatsen. Dat ze daar als tegenprestatie die reclame aan willen hangen wil nog niet zeggen dat we dan maar die hele foto moeten afketsen.
We zijn de eerste in NL die die foto zowieso mogen gebruiken en we verdienen er geen cent aan verder. Da's dus nauwelijks commercieel te noemen lijkt me.
We moeten al zien rond te komen met 1 zielig bannertje en op deze manier kunnen we zo af en toe nog 's aan iets exclusiefs komen. Zie ik niks mis mee moet ik zeggen. Maar speciaal voor jou zal ik er voortaan bij zeggen dat er 'playboy' bij staat, dan kun jij die foto's overslaan en de artikelen lezen, net als alle playboy lezers
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 4 januari 2000 @ 10:51:00 #11
2372 seduct
2.0 injectie
pi_240680
ben benieuwd naar de foto's van S.

Ziet er zeker leuk uit.

Als je zo'n beetje alle foto's van Tara wilt zien kijk dan op: http://go.to/pikbrother .

Verder staat er niet veel intressants op, alleen onderaan de foto's van Tara zijn wel aardig...

Hart gaat niet sneller kloppen ofzo...maar zijn wel mooie foto's

pi_240681
Tja, gelukkig abbonement op Playboy, dus zullen het wel zien....
Als die op de mat valt, zal ik proberen de foto's direct online te zetten..
pi_240682
Een beetje feestelijke 'aankleding' van de reunie
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')