abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 3 januari 2000 @ 17:58:00 #1
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_240639
Zag net iets voorbijflitsen tijdens het zappen.....filmpje van Bart, Ruud en Willem met als text...Morgen in RTL Live
Voor de liefhebbers
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2000 @ 18:02:00 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_240640
Bedankt, kan helaas niet kijken.

Als alle onzin topics trouwens verwijdert waren naar general chat had niemand jouw berichtje gezien.

Greetz * otaku-san .

[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san (Datum 03 Januari 2000).]

The future is after you
  maandag 3 januari 2000 @ 18:07:00 #3
1457 Interrcate
Gediplomeerd dronken lor
pi_240641
Mooi zo, kan ik eindelijk weer aan mijn verslavinf toe geven. Ik vondt trouwens dat ze bart, ruud en willem een cmera aan hun hoofd moeten monteren, want het lijk wel of ik niet zonder ze kan... Big Brother... ik wou dat ik er nooit aan begonnen was. Nu ben ik verslaafd
beter één vogel in de hand, dan geen hand!

  maandag 3 januari 2000 @ 18:10:00 #4
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_240642
ttsss.deze topic heeft WEL iets te maken met het BB gebeuren, en de andere dingen waar ik het over heb, totaal niet.....daar zitten deelnemers tussen die totaal geen bijdrages hebben geleverd aan het hele BB gebeuren.
Voordat ik nu echt ga schrijven wat ik denk stop ik er maar mee......

(tja, er zijn nu eenmaal mensen ,net als Bart , die er een andere mening op na houden......en dat de meerderheid het daar niet mee eens is, daar wen ik wel aan

pi_240643
Thanks Quenda ik hoorde het ook net, ik kan er wel een verslag van maken als men dat wil. Zoals otaku-san al zei het viel niet eens op dat deze topic er staat. Maar ik ga kijken en wie weet maak er wel een verslag van.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 3 januari 2000 @ 18:13:00 #6
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_240644
quote:
op 01-03-2000 om 06:10 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Thanks Quenda ik hoorde het ook net, ik kan er wel een verslag van maken als men dat wil. Zoals otaku-san al zei het viel niet eens op dat deze topic er staat. Maar ik ga kijken en wie weet maak er wel een verslag van.

Oliebol, heeeeeel graag!!!

pi_240645
w.o.r hey kanjer was je er ook nog...leuk je even te zien, OK ik maak er morgen ene verslag van, ik zal er een topic voor openen.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 3 januari 2000 @ 18:20:00 #8
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_240646
Ik val weer even binnen en meteen met mijn neus in de boter. Bedankt Oliebol.
Terug uit het enge bos
pi_240647
Te gek Oliebol, tanx! San
  maandag 3 januari 2000 @ 18:26:00 #10
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_240648
Oliebol, ik had van jou ook nix anders verwacht

succes morgen!

  maandag 3 januari 2000 @ 19:31:00 #11
1201 tina
Fok!Member
pi_240649
quote:
op 01-03-2000 om 06:07 PM schreef Interrcate het volgende:
Mooi zo, kan ik eindelijk weer aan mijn verslavinf toe geven. Ik vondt trouwens dat ze bart, ruud en willem een cmera aan hun hoofd moeten monteren, want het lijk wel of ik niet zonder ze kan... Big Brother... ik wou dat ik er nooit aan begonnen was. Nu ben ik verslaafd


je hebt toch wel geld voor je leven gekeken he???
Greetz Tina

  maandag 3 januari 2000 @ 21:02:00 #12
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_240650
quote:
op 01-03-2000 om 07:31 PM schreef tina het volgende:



je hebt toch wel geld voor je leven gekeken he???
---------------------------------

Klachten en opmerkingen kunnen geplaatst worden in het 'feedback' forum

  maandag 3 januari 2000 @ 22:57:00 #13
798 voyeur
bemoeit zich
pi_240651
Quenda, als oliebols topic zonder instemming verhuisd is vind ik dat belachelijk van de topic baasjes hier.
Jij bent het er niet zo gelukkig mee, maar ik probeer met vele anderen via al die onzin Rehab topics toch dit forum nog wat te laten leven in de hoop dat we zo januari door komen. De donderdag uitzendingen kunnen we dan hier bespreken. Zou hier helemaal niets gebeuren was iedereen al weg.
Dus als er dan eens iets echts BB achtigs gebeurd had ik dat graag hier gelezen. Mij interesseert Geld voor je leven niets (denk ik zonder het ooit gezien te hebben) maar alle BB aftermath wel. Dus welke admin heeft Oliebol's topic verplaatst en waarom ?

* voyeur voelt boosheid groeien.


P.S. Eli nadat we zulke mooie dingen meegemaakt hebben in de Rehab (je was echt getuige van een publieke outcoming; no kidding) en jij zulke prachtige tekeningen gemaakt had van de kliniek. Waarom dan niet blijven ?

Here we are now, entertain us.
  maandag 3 januari 2000 @ 23:03:00 #14
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_240652
Voyeur >>


Denk niet dat het uitmaakt wie de topic verhuist heeft, maar de reden kan op geen enkele manier goed onderbouwt worden, als men andere, niet terzake doende, topics, WEL laat staan.

(de discussie staat bij het forum "je geld of je leven")

  maandag 3 januari 2000 @ 23:46:00 #15
798 voyeur
bemoeit zich
pi_240653
Quenda,
We zijn het eens over het idee ! En zelfs al zouden er geen 'onzin topics' getolereerd worden (daar denken we wel iets anders over; nu BB over is mag het allemaal wel wat losser) is het optreden van Bart Ruud en Willem NOOIT off-topic in BB.
We hebben de afgelopen maanden alle kranten, radio en tv-programma's waar oud bewoners langs kwamen besproken.
Daarnaast vind ik het godgeklaagd dat juist een super-Fokker als Oliebol verplaatst wordt.Zij heeft ontzettend veel bijgedragen aan het succes van dit forum. Dan moet je iemand ook die credits geven

zie overigens ook mijn reactie in Doordevil's after party.

Here we are now, entertain us.
  dinsdag 4 januari 2000 @ 02:00:00 #16
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_240654
Als ik 1 duo zichzelf overschattend en onuitstaanbaar arrogant vind is het Beau en Minoesch wel. Moet leuk zijn voor Willem, om ondervraagd te worden door die opgeschoten Beau die hem in de uitzending al eens "die gluiperd" noemde.

En nee, ik heb geen hekel aan -- zwaar generaliserend -- "het type Beau". Jort Kelder van Quote vind ik een topper, maar die heeft dan ook veel, veel meer inhoud...

pi_240655
quote:
op 01-03-2000 om 11:46 PM schreef voyeur het volgende:
Quenda,

Daarnaast vind ik het godgeklaagd dat juist een super-Fokker als Oliebol verplaatst wordt.Zij heeft ontzettend veel bijgedragen aan het succes van dit forum. Dan moet je iemand ook die credits geven



Voyeur,

En ik heb me mateloos geergerd aan het feit dat dat niet gebeurde.

Het zijn mensen zoals Oliebol die je moet koesteren, aangezien zij de drijvende kracht achter dit soort platforms kunnen zijn. Tussen de regels door kon ik bijvoorbeeld duidelijk merken, dat Oliebol dolgraag de rol van (assistent)moderator of zoiets had willen vervullen. ( ga nu alweer een maandje terug )
Is nooit opgemerkt overigens.
Was met name voor Oliebol heel leuk geweest.

Neem nu afgelopen nacht.
Toen zat ik op het forum met alleen maar "chatters"( schijnbaar nog steeds niet "uitgechat").
Vervolgens probeerde ik het nog eens in de eerste ochtenduren, maar constateerde dat er een totale chaos was uitgebroken.

Topics die overstroomden, en die zeker door Oliebol gesloten zouden zijn.
De Rehab-kliniek werd alleen nog als een chat-box gebruikt.

groetjes eli


Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  dinsdag 4 januari 2000 @ 03:39:00 #18
798 voyeur
bemoeit zich
pi_240656
Hoi Eli,

Sta al met een been op de rand van mijn bed, maar vroeg me nog even af of je reaktie nu afwijzend was tov de mijne.
Ben zelf niet in staat om wie dan ook tot moderator of hulp te benoemen. Ik geef toe dat ik Phileine ken, maar geloof me dat dat op het forum niet helpt. Ben gewoon een poster met een soms wat afwijkende opinie.
Doe mijn best dit forum wat kleur te geven maar moet het ook zonder de macht van de slotjes stellen (en mis ze ook niet )

Dacht zelf dat we ook plezierige tijden in Rehab en elders hadden...

Here we are now, entertain us.
pi_240657
Voyeur.

Met het risico dat je al heerlijk onder de wol ligt met Phileine, reageer ik snel nog even.

Nee, geen kritiek op jou.
Was het volledig met je eens.
Maar sorry, om met de woorden van Phileine te spreken, er is inderdaad een politie agent op dit forum nodig. ( in mijn ogen )

Het zou overigens voor het eerst in de wereldgeschiedenis zijn dat het spreek
woord: "het gaat niet om kennis van zaken, maar om kennissen van zaken" hier op het forum niet van toepassing zou zijn,

En geloof me het waren ook zeer plezierige tijden voor mij.
Maar ik ben eervol ontslagen door Dr. Bogus.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  Admin dinsdag 4 januari 2000 @ 09:30:00 #20
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_240658
Dit topic is verplaatst naar het FEEDBACK forum. Excuus aan Quenda voor het editten van haar bericht.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')