quote:Op zondag 31 mei 2009 12:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]We weten 95% zeker dat het Eduard is. Hij liep er ook meteen naar toe, alsof het geregisseerd was...
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:Net nog even met het fototoestel een rondje langs de vijver gelopen. Geen Emma gezien, maar wel een buurman die een heel ander probleem met gevogelte voor z'n voordeur heeft:[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:01 schreef Grulez het volgende:Heeft iemand een gifje van de flats
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:Dankjulliewel allemaal, ik vond het erg leuk om Emma en E's te verzorgen, foto's en filmpjes te maken en hier alle leuke reacties te lezen! Uiteraard ga ik nu vaak kijken bij de grote vijver en post ik alle ontwikkelingen hier.
quote: Op zondag 31 mei 2009 13:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:Net nog even met het fototoestel een rondje langs de vijver gelopen. Geen Emma gezien, maar wel een buurman die een heel ander probleem met gevogelte voor z'n voordeur heeft:[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:27 schreef Mirjam het volgende:[..]bwhaha
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:31 schreef Guppyfriend het volgende:[..] voor jou TSE!
quote: Op zondag 31 mei 2009 14:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]Heuh?
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:57 schreef Rewimo het volgende:Aw, ze zijn echt de deur tuin uit... Wat zal het leeg zijn daar. Hopelijk hebben ze het naar hun zin in de grote vijver. Ik ben benieuwd of Emma en de E-tjes nog naar je toekomen als je ze brood komt brengen, TSE
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:[ link | afbeelding ]Muziek: Eels - I like birdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat ging perfect! Emma vond het wel heel spannend zo te zien, liet van opwinding alles lopen zelfs maar verder kordaat doorgestapt naar het water en de wijde wereld in. Dag piepjes! Bend me, Break me, Any way you need me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.